S goed, ik zal probere m morge op de bus te doen. Kweenie zke of het lukt want ik heb het morge erg druk maar ik zal het iig proberen.
Helaas mensen, weinig feest. Ik kan dat kreng nergens vinden en ik heb er geen goed hoop op ook. Ik zal nog ff doorzoeke iig

Sorry ik ben er ook nog niet aan toe gekomen om mijn ti te verzenden, maar ik zal hem maandag even op de post doen.
Maandag toch niks te doen
Maandag toch niks te doen
We hebben als het goed is straks al een ti4200, maar hij kapot is (!) mag je hem wel opsturen. Mail mij voor een adres.Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 17:19:
ik heb nog een TI4800SE, maby ook wat ??
De athlon2000+ is in de bus gevallen vorige week.
De SEM is helaas nog steeds defect, maar er is goede koop dat hij *eindelijk* deze week gerepareerd gaat worden.
De SEM is helaas nog steeds defect, maar er is goede koop dat hij *eindelijk* deze week gerepareerd gaat worden.
mooi, ik w8 al langLucky schreef op 29 juni 2004 @ 15:41:
De athlon2000+ is in de bus gevallen vorige week.
dit topic is
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Mocht ik geen garantie krijgen, interesse in een Saphire Radeon 9800 pro?
Werken doet ie wel, maar de tvout is kapot.... Wel zonde om weg te doen, maar ik wil hem weleens ontleed zien
Titel iets dekkender gemaakt. Was "AMD1400 ontleed"
Nee, houd die maar lekker.Tootoo schreef op 30 juni 2004 @ 06:35:
Mocht ik geen garantie krijgen, interesse in een Saphire Radeon 9800 pro?Werken doet ie wel, maar de tvout is kapot.... Wel zonde om weg te doen, maar ik wil hem weleens ontleed zien
Werkend spul nemen we liever niet aan, ik heb nog steeds hier een Duron 750 liggen die ook nog werkt maar die we niet gebruiken.
Het is wat anders met chipz die al zo oud zijn dat ze niet meer gebruikt worden (PII en lager enzo).
Als je 9800pro wilt verkopen, dan heb ik wel belangstelling, maar dan niet voor dit project
Hehe, dank je
[ Voor 13% gewijzigd door Luckeh op 01-07-2004 09:08 ]
Tootoo schreef op 30 juni 2004 @ 06:35:
Mocht ik geen garantie krijgen, interesse in een Saphire Radeon 9800 pro?Werken doet ie wel, maar de tvout is kapot.... Wel zonde om weg te doen, maar ik wil hem weleens ontleed zien
offtopic:
ik zoek nog een experimenteer kaartje. voor niet te veel geld intresse wil die dus eventuweel voor een leuk prijsje wel over nemen
ik zoek nog een experimenteer kaartje. voor niet te veel geld intresse wil die dus eventuweel voor een leuk prijsje wel over nemen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Nog interesse bij een oud 64MB PC133 reepje? Hij werkt niet meer (nu zeker niet nadat me pa m bijna brak, daarvoor veel fouten...
) Denk niet dat het echt verschillend is van dat cache geheugen van die P2, maarja ik kan dr toch niks mee
We hebben hier nog een geheugen reepje liggen (grootte onbekend, maar komt uit een PII), dus is niet nodig. Bedankt voor het aanbod tho!Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 10:16:
Nog interesse bij een oud 64MB PC133 reepje? Hij werkt niet meer (nu zeker niet nadat me pa m bijna brak, daarvoor veel fouten...) Denk niet dat het echt verschillend is van dat cache geheugen van die P2, maarja ik kan dr toch niks mee
Is het nog gelukt daar foto's van te maken?Lucky schreef op 01 juli 2004 @ 10:43:
We hebben hier nog een geheugen reepje liggen (grootte onbekend, maar komt uit een PII), dus is niet nodig. Bedankt voor het aanbod tho!
Lucky, zou je misschien je adres nog een keer willen emailen?
Na een format was ik het kwijt, en ik heb daarna nooit meer aan de kaart gedacht, nadat ik hem zonet zag liggen..
Hij is al verpakt, en is dus ready 2 go
Na een format was ik het kwijt, en ik heb daarna nooit meer aan de kaart gedacht, nadat ik hem zonet zag liggen..
You got mailMiMiC schreef op 08 juli 2004 @ 03:32:
Lucky, zou je misschien je adres nog een keer willen emailen?
Nee nog niet, hebben atm ook geen camera in bezit
De enigste foto's die we nu kunnen maken is onder de microscoop. Ik had al een tijdje een nieuwe camera willen hebben, maar de financien werken atm niet zo mee
Verwijderd
Komt er misshien nog eens een update? Ben wel erg benieuwd hoe mijn Athlon XP'tje er van binnen uitziet
JazekerVerwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 12:23:
Komt er misshien nog eens een update? Ben wel erg benieuwd hoe mijn Athlon XP'tje er van binnen uitziet
Mijn stage loopt tot eind september en we gaan zeker nog een reportage doen over een aantal chips.
Je bent tot nu toe de enige die een chip gestuurd heeft

Gvd, ik was helemaal vergetenLucky schreef op 03 augustus 2004 @ 11:58:
[...]
Jazeker
Mijn stage loopt tot eind september en we gaan zeker nog een reportage doen over een aantal chips.
Je bent tot nu toe de enige die een chip gestuurd heeft
Het wordt niet mijn barton 3000+ (dood) maar mijn duron 1600 (ook dood).
Is die ook goed (is tbb core)
Kun je me ff je adres opnieuw mailen, dan gooi ik m vanmiddag op de post
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Om even terug te komen op die zuren en basen:
Is er een zuur dat de antireflectielaag van een CRT-scherm (van eh, bijvoorbeeld een Iiyama) netjes kan verwijderen zonder het glas aan te tasten?
Volgens mij heb ik ook nog ergens een doorgefikte Athlon XP 2400+ liggen.
Is er een zuur dat de antireflectielaag van een CRT-scherm (van eh, bijvoorbeeld een Iiyama) netjes kan verwijderen zonder het glas aan te tasten?
[ Voor 18% gewijzigd door mark_vs op 04-08-2004 09:26 ]
Mijn collega is er atm niet, zit bij de grote baas in Eindhovenmark_vs schreef op 04 augustus 2004 @ 09:24:
Om even terug te komen op die zuren en basen:
Maar hoewel als niet-analist kan ik je verzekeren dat het niet verstandig is om die antireflectielaag te verwijderen
Tja, wat zal ik zeggen: Iiyama en antireflectielaag...Lucky schreef op 04 augustus 2004 @ 09:44:
[...]
Mijn collega is er atm niet, zit bij de grote baas in Eindhoven
Maar hoewel als niet-analist kan ik je verzekeren dat het niet verstandig is om die antireflectielaag te verwijderenWaarom zou je die willen verwijderen?
Er zitten al wat beschadigingen in die er vanzelf in zijn gekomen.
Daarom wil ik de hele laag verwijderen.
Er is ook een GoT-topic dat over dit onderwerp handelt, [rml][ Iiyama VM en VMP] Coating problemen[/rml].
Jammer dat die laatste plaajtes er niet meer zijn....ik zou ze graag nog ff willen bewonderen
.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
he, morgen,
heb thuis nog een dooie p4 1.6 (of 1,7 moet niet zoveel uitmaken).
Exacte model weet ik niet, zit huis. die zou ik evnt wel kunnen opsturen (pinnetjes zijn er af, heeft paar weken in water gelegen om stikkertje eraf te krijgen, dus schoon is ie wel
)
Wou er een sleutelhanger van maken, vandaar dat pinnetjes al weg zijn.
Mocht je er interesse in hebben, laat het me dan weten.
heb thuis nog een dooie p4 1.6 (of 1,7 moet niet zoveel uitmaken).
Exacte model weet ik niet, zit huis. die zou ik evnt wel kunnen opsturen (pinnetjes zijn er af, heeft paar weken in water gelegen om stikkertje eraf te krijgen, dus schoon is ie wel
Wou er een sleutelhanger van maken, vandaar dat pinnetjes al weg zijn.
Mocht je er interesse in hebben, laat het me dan weten.
Ik heb je adres ontvangen, helaas geen tijd om de duron vandaag op te sturen, maar ik heb morgen wel tijd denk ik.
Je ontvangt m iig nog wel.
Je ontvangt m iig nog wel.
Verwijderd
Toch maar even een kickje.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met het project, en als het eventueel niet meer lukt om wat voor reden dan ook zou ik dat toch wel graag willen weten. Ik hoop namelijk nog wel een keer mijn processor langs te zien komen
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met het project, en als het eventueel niet meer lukt om wat voor reden dan ook zou ik dat toch wel graag willen weten. Ik hoop namelijk nog wel een keer mijn processor langs te zien komen
en ook jammer dat de foto's al weer uit de lucht zijn
Misschien is het handig dat diegene met de pics de pics even upload bij --> www.imageshack.usTarmelane schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:39:
en ook jammer dat de foto's al weer uit de lucht zijn
Dan blijven ze er als het goed is wel 10 jaar op staan
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.