* HunterPro is het eens met Xang, zuipen kan ik in m'n huiskamer ook wel
Ik wil ook wel wat van de wereld zien
* XangadiX vind tie-rep gewoon typisch
En ik vind dus ook wel dat er gewoon iets nuttigs gedaan kan worden in plaats van bowlen of poolen; we zijn toch geen kleine kindertjes meer?
Daarbij vinden de meeste hier zichzelf designer of iets in die geest en een museum (dat hoeft niet meteen het saaiste museum van nederland te zijn) vind ik helemaal geen gek plan hoor. Natuurlijk kan het natuurlijk ook een architectuur route zijn of gewoon met zijn allen naar het vondelpark en inpluggen op het daar aanwezige wifi netwerk
Ik stelde een leuk feestje alleen maar voor omdat ik dan wel iets kan regelen en ook dat lijkt me dus beter dan na het eten hangen in de zoveelste kroeg. Zuipen kan thuis ook, als je dan met zijn allen bij elkaar bent dan moet je ook iets doen wat je normaal niet doet (naar een museum gaan bijvoorbeeld
[ Voor 66% gewijzigd door XangadiX op 26-04-2004 18:16 ]
Stoer; Marduq
* Thijsmans haakt af bij een museum 
oh nee, dat is natuurlijk alleen nog maar een pre
Ik blijf bij paintballen rond Utrecht
oh nee, dat is natuurlijk alleen nog maar een pre
Ik blijf bij paintballen rond Utrecht
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
heej nepamsterdammert, jij komt zeker uut grun'....het stedelijk zit dicht hoor!Ideeen die kunnen voor W&Gers: dagje museum? stedelijk museum: contemporary art.
[omhooggevallen-tukker-met-kantoor-aan-de-gracht-modus]
verder op zich nog niet zo'n heel verkeerd plan, amsterdam. als julie nou een rondvaartboot nemen, dan zwaai ik wel even
[/omhooggevallen-tukker-met-kantoor-aan-de-gracht-modus]
Ok, genoeg geouwehoerd, tijd voor spijkers met koppen 
Als ik eerlijk ben, prefereer ik een terrasje of kroeg boven een of andere danstent eigenlijk. Wat mij betreft wordt er gewoon 's middags wat ondernomen (en dat kan best iets cultureels en actiefs zijn, dus museum & karten kan imho prima samen
), daarna een hapje eten en ergens wat alcoholische versnaperingen nuttigen in een tent waar je elkaar toch nog wel een beetje kunt verstaan
Als ik eerlijk ben, prefereer ik een terrasje of kroeg boven een of andere danstent eigenlijk. Wat mij betreft wordt er gewoon 's middags wat ondernomen (en dat kan best iets cultureels en actiefs zijn, dus museum & karten kan imho prima samen
Nou dan stel ik voor dat de 2 mensen die iets in gedachte hebben dat op tafel gooien..... Dus XangadiX en HunterPro.
Wat zijn jullie ideeen. We kunnen hier wel met zn alleen zeggen wat we ongeveer willen doen maar dan komen we ook nergens uit he
Ik ben zelf een beetje uit ideeen omdat ik toch alleen maar tot terassjes zitten en poolen kom
Wat zijn jullie ideeen. We kunnen hier wel met zn alleen zeggen wat we ongeveer willen doen maar dan komen we ook nergens uit he
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ja maar dat zei je net niet 
Wat dacht men bijv. van 2 uur paintballen in de buurt van Utrecht voor 22,50 (incl. 100 balletjes), daarna wat eten en daarna wat drinken?
Daarna kunnen we volgens zo'n rare /14-er naar de Stairway-To-Heaven in de buurt van Utrecht CS.
All in favor?
* Thijsmans wil wel alvast wat vooronderzoek doen.[12:13] <Pelle> wat mij betreft gaan we paintballen in utrecht
[12:13] <Pelle> maar dan ga jij het regelen
[12:13] <Pelle> ergens in juni
Wat dacht men bijv. van 2 uur paintballen in de buurt van Utrecht voor 22,50 (incl. 100 balletjes), daarna wat eten en daarna wat drinken?
Is met OV bereikbaar (trein+treintaxi)http://www.paintballpower.nl/php/index.php
Onze locaties zijn gelegen op grote recreatieterreinen, centraal gelegen in Nederland, waardoor wij nu nog beter in staat zijn u een zeer uitgebreid en gevarieerd aanbod aan activiteiten en arrangementen te bieden voor groepen van 6 tot ca. 300 personen.
Zeker het vermelden waard is ons Indoor Paintball Centrum welke 1 maart 2003 is geopend.
Met man en macht is er aan gewerkt om de sfeer optimaal te krijgen. U waant zich in een verlaten dorp, waar trucks, bunkers, bruggen en een uitkijktoren de sfeer bepalen.
Een gangenstelsel en bovenverdieping maken deze locatie ook zeer geschikt voor grotere groepen. Licht-, geluids- en rookeffecten maken de spanning compleet!
Daarna kunnen we volgens zo'n rare /14-er naar de Stairway-To-Heaven in de buurt van Utrecht CS.
All in favor?
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
NIET naar staiway. Wees dan een goeie /13`er en ga naar yass alley

Maar tot nu toe dus paintballen, klinkt ok. Jammer dat t weer in Utrecht is maar so be it dan he
Verder is stairway echt eng imho maar als iedereen daar wel naartoe wilt dan kan ik natuurlijk geen nee zeggen maar laten we iets opener staan voor een leuk tentje. Met name dat het weer goed is en stairway binnen is. Kunnen we beter een terasje ergens pakken en kijken of daar ook wat te eten is

Maar tot nu toe dus paintballen, klinkt ok. Jammer dat t weer in Utrecht is maar so be it dan he
disjfa.nl
ik geloof dat de ideeen al op tafel liggen en ik kom niet uit groningen ik kom uit nijmegen ik heb alleen in groningen gestudeerd. ow en fyi, ik heb ook nog in Utrecht en Hilversum gewoont

NEway;
amsterdam:
- oppikken op het centraal station;
- wandeling naar het Vondelpark en aldaar op doeken lekker picknicken met wijn en bier.
- een willekeurige activiteit; dat kan dus zijn naar Montevideo, naar een pooltent, naar een bowlingbaan, naar een kartcentrum hoewel ik (behalve montevideo) het echt onzin vind om W&Gers (weer) naar een of ander jongerencentrum te gaan en te doen alsof ik 14 ben (toen poolde ik namelijk)
We kunnen ook tikkertje spelen in het vondelpark, dat is bijna net zo spannend als paintballen.
- naar de schutter om goedkoop en goed te eten met z'n allen
- voor diegene die willen naar een kroeg of lekker lang natafelen in de Schutter
- met de paar hardcore w&gers nog kijken of er een leuk feestje is
NEway;
amsterdam:
- wandeling naar het Vondelpark en aldaar op doeken lekker picknicken met wijn en bier.
- een willekeurige activiteit; dat kan dus zijn naar Montevideo, naar een pooltent, naar een bowlingbaan, naar een kartcentrum hoewel ik (behalve montevideo) het echt onzin vind om W&Gers (weer) naar een of ander jongerencentrum te gaan en te doen alsof ik 14 ben (toen poolde ik namelijk)
We kunnen ook tikkertje spelen in het vondelpark, dat is bijna net zo spannend als paintballen.
- voor diegene die willen naar een kroeg of lekker lang natafelen in de Schutter
[ Voor 91% gewijzigd door XangadiX op 27-04-2004 13:08 ]
Stoer; Marduq
Daar kan willem169 over meepratenXangadiX schreef op 27 april 2004 @ 13:02:
Als je leuke verhalen hebt...... laat ons dan ook even meegenieten
disjfa.nl
*duw* 
Wat gaan we nu doen?
Poll: Waar?
• Amsterdam
• Den Haag
• Utrecht
• Ergens anders...

Ook een poll maken? Klik hier
ALS JE OP 'ANDERS' STEMT, DIT GRAAG IN EEN POST VERDUIDELIJKEN!
Poll: Wat?
• Museum/cultureel
• Sneeuwpret
• Karten
• Poolen
• Paintballen
• Iets anders...

genoeg flauwigheid
Met andere woorden: stemmen mensen!
Wat gaan we nu doen?
Poll: Waar?
• Amsterdam
• Den Haag
• Utrecht
• Ergens anders...
Poll: Wat?
• Museum/cultureel
• Sneeuwpret
• Karten
• Poolen
• Paintballen
• Iets anders...
genoeg flauwigheid
Met andere woorden: stemmen mensen!
[ Voor 27% gewijzigd door HunterPro op 07-05-2004 01:16 ]
Verwijderd
Webdesign & Graphics
Dan lijkt mij iets cultureels ook super goed. Achteraf kun je altijd nog bier gaan drinken. Tevens is iets cultureels ook goedkoop...
Dan lijkt mij iets cultureels ook super goed. Achteraf kun je altijd nog bier gaan drinken. Tevens is iets cultureels ook goedkoop...
fucking gaat het
wat een pruts poll
kan dus niet meer stemmen
wat een pruts poll
moet je je broertje eens een attitude readjustment geven met een LARTwillem169 schreef op 06 mei 2004 @ 00:41:
fucking gaat het
wat een pruts poll
Ik kan thuis en op mijn werk stemmenwillem169 schreef op 06 mei 2004 @ 00:41:
fucking gaat het
wat een pruts poll
Ik ga niet naar de meeting.... Stem kopuhwillem169 schreef op 06 mei 2004 @ 00:41:
fucking gaat het
wat een pruts poll
Today's subliminal thought is:
Ik heb ff in jouw plaats gestemd willem. goed?
https://fgheysels.github.io/
* disjfa meld even dat HunterPro naar een HK meeting gaat. *Kuch*
Verder wat moet je met polls. Een poll geeft nog niet aan of iemand wat kan regelen en of de mensen die op de poll klikken ook daadwereklijk zou komen. Dus imho zijn dit soort meeting polls erg loos en hoef je absoluut niet op te letten. Zover ik weet was er een HunterPro en een XangadiX die iets van een plan hadden. Daar zou ik me veel meer op richten
hoe kunnen er nou trouwens 19 mensen hebben gestemd en er 9 mensen op de uitslag gestemd hebben.....
Verder wat moet je met polls. Een poll geeft nog niet aan of iemand wat kan regelen en of de mensen die op de poll klikken ook daadwereklijk zou komen. Dus imho zijn dit soort meeting polls erg loos en hoef je absoluut niet op te letten. Zover ik weet was er een HunterPro en een XangadiX die iets van een plan hadden. Daar zou ik me veel meer op richten
hoe kunnen er nou trouwens 19 mensen hebben gestemd en er 9 mensen op de uitslag gestemd hebben.....
[ Voor 13% gewijzigd door disjfa op 06-05-2004 10:20 ]
disjfa.nl
disjfa schreef op 06 mei 2004 @ 10:18:
* disjfa meld even dat HunterPro naar een HK meeting gaat. *Kuch*

* HunterPro ziet utrecht en iets cultureels. Zal dat nog sterk gaan veranderen? Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Iemand ieeën wat er voor leuks te doen is in Utrecht ?
en disjfa: die laatste poll is lollig bedoeld, dat snap jij even goed als ik. Alleen snap ik niet dat je op alles wat we besluiten, doen en denken, blijft zaniken. Polls zijn de meest makkelijke manier om snel de opinie van het publiek te peilen (goh waar worden ze ook alweer voor gebruikt?). En daar gebruiken we ze voor. Het is geen stemming voor de staten-generaal zogezegd.
Ik zie 4 mensen met 'andere' activiteit; maar geen posts om dat uit te leggen. Derhalve:
Als er geen post staat beschouw ik je stem als niet verzonden. Simple as that.
Iemand ieeën wat er voor leuks te doen is in Utrecht ?
en disjfa: die laatste poll is lollig bedoeld, dat snap jij even goed als ik. Alleen snap ik niet dat je op alles wat we besluiten, doen en denken, blijft zaniken. Polls zijn de meest makkelijke manier om snel de opinie van het publiek te peilen (goh waar worden ze ook alweer voor gebruikt?). En daar gebruiken we ze voor. Het is geen stemming voor de staten-generaal zogezegd.
Ik zie 4 mensen met 'andere' activiteit; maar geen posts om dat uit te leggen. Derhalve:
Als er geen post staat beschouw ik je stem als niet verzonden. Simple as that.
[ Voor 72% gewijzigd door HunterPro op 07-05-2004 01:15 ]
In utrecht is er filmtheater 't Hoogt,
het centraal museum, nou ja, kijk zelf maar:
kunst & cultuur in utrecht
het centraal museum, nou ja, kijk zelf maar:
kunst & cultuur in utrecht
Iemand nog ideeen? Het wordt terrasjes weer namelijk
"You're only as good, as what you did last week."
He, ja leuk. nee he daar is Dark Blue ook weer Maar deze keer kom ik Eend-loos
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
* disjfa ziet spontaan dit voor zn neus....HunterPro schreef op 07 mei 2004 @ 01:12:
dude, (*aait chunterpro) Ik bedoel t ook niet lullig hoor, alhoewel ik wel altijd als botte aap over kom
Verder lees ik t topic gewoon weer door als ie omhoog blijft komen en kijkt naar alle opties die er al sinds jaar en dag zijn
ow en pelle: hij is uiteindelijk niet komen opdagen dus je kan weer met een gerust hart slapen
disjfa.nl
Moet ik hieruit opmaken dat Hunterpro enger is dan een grote stad?disjfa schreef op 02 juni 2004 @ 00:42:
ow en pelle: hij is uiteindelijk niet komen opdagen dus je kan weer met een gerust hart slapen
Oh dude.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Gelukkig 
Maare, als er weinig concreets wordt verzonnen dan wil ik ook best wel het voortouw nemen, maar dan wordt het wel in Rotterdam
Dus als jullie dat niet willen dan moeten jullie tussen nu en een paar dagen toch wel met wat goede ideeen komen
Maare, als er weinig concreets wordt verzonnen dan wil ik ook best wel het voortouw nemen, maar dan wordt het wel in Rotterdam
* Willem stemt voor
Rotterdam
En André: Je wilt gewoon geen schandelijke vertoning zijn zeker?
O nee, je wilt niet in mekaar worden gemept
Rotterdam
En André: Je wilt gewoon geen schandelijke vertoning zijn zeker?
O nee, je wilt niet in mekaar worden gemept
f33r /\/\y |33t i|\|3|k44r/\/\3p ski||z!!!!111
Fear met dubbel e? Daar in het noorden kunnen ze dus ook al niet spellen
Och en wee. * disjfa herrinerd zich een meeting met 12 jarige mensen die ook zo praatte....André schreef op 02 juni 2004 @ 13:27:
f33r /\/\y |33t i|\|3|k44r/\/\3p ski||z!!!!111
Och en wee. Ik houd mijn hart vast

disjfa.nl
* HunterPro ziet iets cultureels in utrecht of amsterdam uit de polls komen... iemand die iets in Amsterdam zou willen organiseren? Of in Utrecht (ondanks afgezaagd om meerdere redenen
)? Nee? Meld het even alsjeblieft. Zo niet ga ik met vrind Pelle op zoek naar vermaeck ende vertier in Rotterdam.
HunterPro schreef op 07 mei 2004 @ 01:12:
* HunterPro ziet utrecht en iets cultureels. Zal dat nog sterk gaan veranderen? Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Als het Rotterdam wordt, kan ik niet lang blijven. Hoewel, ik kan een slaapplaats in ... een naburig gat regelen.HunterPro schreef op 03 juni 2004 @ 00:24:
* HunterPro ziet iets cultureels in utrecht of amsterdam uit de polls komen... iemand die iets in Amsterdam zou willen organiseren? Of in Utrecht (ondanks afgezaagd om meerdere redenen)? Nee? Meld het even alsjeblieft. Zo niet ga ik met vrind Pelle op zoek naar vermaeck ende vertier in Rotterdam.
Utrecht is dichterbij (uurtje treinen) en Amsterdam... moi, langer treinen, nog steeds geen slaapplaats. Zoeckt het maar uit, ik denk dat jullie vast je uiterste best zullen doen om aan mijn wensen tegemoet te komen

*huppelt naïef weg*
Verwijderd
Ik stel voor dat we in Amsterdam naar het Stedelijk op locatie gaan. en een openluchtfilm in het vondelpark met een biertje
* XangadiX is het weer eens helemaal met lotte eens
maar de heren hier houden EN niet van amsterdam EN niet van van musea
maar de heren hier houden EN niet van amsterdam EN niet van van musea

Stoer; Marduq
He watDark Blue schreef op 03 juni 2004 @ 00:44:
Als het Rotterdam wordt, kan ik niet lang blijven. Hoewel, ik kan een slaapplaats in ... een naburig gat regelen.Hoop ik.

En als de dames wat in amsterdam willen doen.... Maak dan een programma
* disjfa wacht rustig af tot er een plan op tafel word gegooid
-edit-
Beter gezegd kunnen we wat mensen aansporen wat te organiseren
[ Voor 12% gewijzigd door disjfa op 03-06-2004 17:26 ]
disjfa.nl
Als het Rotterdam wordt kan ik misschien ook nog ff langskomen:P
edit:
Rotterdam heeft zat dingen te doen, vrij grote bioscoop(-en) leuke cafétjes etc.
Rotterdam heeft zat dingen te doen, vrij grote bioscoop(-en) leuke cafétjes etc.
[ Voor 45% gewijzigd door Rowanov op 03-06-2004 17:39 ]
Ik vind het prima.. als er amsterdammers zijn die de organisatie op zich willen nemen?Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 17:07:
Ik stel voor dat we in Amsterdam naar het Stedelijk op locatie gaan. en een openluchtfilm in het vondelpark met een biertje
Restaurantje regelen etc
A M S T E R D A M M E R
....
[insert modeling-examen-haags.mp3 here]

Nee ik vind 't ook allemaal gescheten
zolang ik niks hoef te organiseren
....
[insert modeling-examen-haags.mp3 here]

Nee ik vind 't ook allemaal gescheten
zolang ik niks hoef te organiseren
[ Voor 6% gewijzigd door Willem op 03-06-2004 18:58 ]
Verwijderd
10:00 CS ADAM VERZAMELEN
10:30-12:00 SMCS
12:00-13:00 SMCS BOVENSTE ETAGE LUNCH
13:00-14:00 WANDELING NAAR VPARK (onderweg drnk & food inslaan)
(hierna een aangepast programm, dat bestaat uit drinken en eten tot +/- 18:00)
=======================
[voorstel]
18:00 - 19:00 KROEG/BAR/CAFE
20:00 - 22:00 FOOD/RESTAURANT
22:00 - ? NACHTBRAKKEN
[/voorstel]
=======================
[voorstel]
18:00 - 19:00 KROEG/BAR/CAFE
20:00 - 22:00 FOOD/RESTAURANT
22:00 - ? NACHTBRAKKEN
[/voorstel]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 19:35 ]
Hmm, als de datum goed valt overweeg ik mijn tocht naar de meeting ook, mits er genoeg mensen zijn die ik IRL wel eens wil tegenkomen 
Ik heb een eigen auto dus dat is het probleem niet.
Ik heb een eigen auto dus dat is het probleem niet.
[ Voor 17% gewijzigd door André op 03-06-2004 23:16 ]
Pff ik ga niet op m'n vrije dag om 10.00 in Amsterdam zijn hoor... vind 13.00 's middags mooi zat
* BtM909 En anders drop ik je onderweg wel thuis af (met de auto, that is)Dark Blue schreef op 03 juni 2004 @ 00:44:
Als het Rotterdam wordt, kan ik niet lang blijven. Hoewel, ik kan een slaapplaats in ... een naburig gat regelen.Hoop ik.
Utrecht is dichterbij (uurtje treinen) en Amsterdam... moi, langer treinen, nog steeds geen slaapplaats. Zoeckt het maar uit, ik denk dat jullie vast je uiterste best zullen doen om aan mijn wensen tegemoet te komen![]()
*huppelt naïef weg*
WTF, terug van weggeweestVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 17:07:
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Meerijden is natuurlijk ook een optieBtM909 schreef op 04 juni 2004 @ 09:54:
[...]
* Dark Blue En anders drop ik je onderweg wel thuis af (met de auto, that is)
[...]
WTF, terug van weggeweestWelcome back
Als het niet al te ver om is zeg ik daar geen nee tegen
Lotte is terug omdat Lotte HIP is. Dat is een logisch gevolg van het begin van de lente. De vogels hippen weer, kleding wordt weer hip, en daarom is ook Lotte weer van de partij. Hartstikke hip!
No shit, DBDark Blue schreef op 04 juni 2004 @ 10:29:
Lotte is terug omdat Lotte HIP is. Dat is een logisch gevolg van het begin van de lente. De vogels hippen weer, kleding wordt weer hip, en daarom is ook Lotte weer van de partij. Hartstikke hip!
* BtM909 wilt ook hip zijn

[ Voor 20% gewijzigd door BtM909 op 04-06-2004 10:35 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
* OzBoz wrijft in oogjes.. geez.. tis dur echtVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 17:07:
Potdikke mensen, lees de thread is, ik heb al TWEE keer een programma vooir de amsterdamse variant gepost, inclusief stedelijk museum, dus:
(bij regen hangen in het blauwe theehuis of een filmpje in kritereon of de melkweg pakken)
18:00 - 19:00 KROEG/BAR/CAFE naar De Schutter op het Spui (niet te duur en lekker en kan ik denk ik wel een grote reservering krijgen)
22:00 - ? NACHTBRAKKEN voor de mensen die dat willen gaan we kijken of er ergens een leuk feestje is en als ik het tijdig weet of ik daar wat korting op de entree kan krijgen
[/voorstel]
Hier, en dit postte ik dus alweer 2 maanden geleden; sjongejongejongejonge...
(bij regen hangen in het blauwe theehuis of een filmpje in kritereon of de melkweg pakken)
18:00 - 19:00 KROEG/BAR/CAFE naar De Schutter op het Spui (niet te duur en lekker en kan ik denk ik wel een grote reservering krijgen)
22:00 - ? NACHTBRAKKEN voor de mensen die dat willen gaan we kijken of er ergens een leuk feestje is en als ik het tijdig weet of ik daar wat korting op de entree kan krijgen
[/voorstel]
XangadiX schreef op 27 april 2004 @ 13:02:
ik geloof dat de ideeen al op tafel liggen en ik kom niet uit groningen ik kom uit nijmegen ik heb alleen in groningen gestudeerd. ow en fyi, ik heb ook nog in Utrecht en Hilversum gewoont
NEway;
amsterdam:
[ Voor 42% gewijzigd door XangadiX op 04-06-2004 13:40 ]
Stoer; Marduq
Tja..overlegcultuurtje hier in Nederland he..krijg je dat, moeten we gezamenlijk 'consensus' krijgen...XangadiX schreef op 04 juni 2004 @ 13:38:
maar erm..sounds good to me...dat 10u 's ochtends vindt ik iets minder, alas, dan maar een keer 's ochtends ook een bikkel...i'll be there. noem ff een datum ( alleen moet dan niet op vakantie zijn ) en ik ben er wel...
Verwijderd
/me klopt Xanga op de schouder, geeft hem een biertje en fluistert: "ik heb het effe in CAPS opgehaald.."XangadiX schreef op 04 juni 2004 @ 13:38:
Verwijderd
klinkt goed xang.
uitstekend programma
de besluitvorming gaat hier nog even langzaam als twee jaar geleden zie ik
of sinds de eerste WGmeeting 4 jaar geleden for that matter
hoi aan allen
uitstekend programma
de besluitvorming gaat hier nog even langzaam als twee jaar geleden zie ik
of sinds de eerste WGmeeting 4 jaar geleden for that matter
hoi aan allen
Hoe maak je zo'n poll zodat we met zijn allen ff een datum prikken?
http://www.datumprikker.nloh,when? schreef op 10 juni 2004 @ 18:48:
Hoe maak je zo'n poll zodat we met zijn allen ff een datum prikken?
Poll: Wanneer de /13 meeting? ( programma XangadiX te Amsterdam )
• Zaterdag 3 juli
• Zaterdag 10 juli
• Zaterdag 17 juli
• Zaterdag 24 juli
• Zaterdag 31 juli
• Zaterdag 7 augustus
• Zaterdag 14 augustus
• Zaterdag 21 augustus
• Zaterdag 28 augustus
• Ik kan niet op zaterdag, andere dag?

• Zaterdag 3 juli
• Zaterdag 10 juli
• Zaterdag 17 juli
• Zaterdag 24 juli
• Zaterdag 31 juli
• Zaterdag 7 augustus
• Zaterdag 14 augustus
• Zaterdag 21 augustus
• Zaterdag 28 augustus
• Ik kan niet op zaterdag, andere dag?
Zeg gaat dit feestje nog door? *Kick*
Want dan ben ik wel weer van de partij, vooral als we gaan Karten
Want dan ben ik wel weer van de partij, vooral als we gaan Karten
Daar zou ik wel aan meedoen
Helaas ben ik 3 juli op vakantie, en 28 augustus is de volgende Barbekoei-meet van de HK. Als het zo moet, blijf ik liever thuis
Ik heb sowieso nog veel data al ingepland staan voor deze zomer... dus of ik kom weet ik nog niet. Ik zie wel ... treinkaartje naar A'dam ofzo is zo geregeld, slaapplek kom ik ook altijd wel aan.
Ik heb gestemd voor 14 augustus! Dan moet CZ zo ongeveer weer afgelopen zijn, is mn weekendje wakeboarden ook wel gedaan en zijn ook al mn vakanties achter de rug. En ohja, zit ik met mn verhuizing naar Enschede in mn maag...
[ Voor 20% gewijzigd door Dark Blue op 29-06-2004 19:11 ]
Verwijderd
zekers, ik rij zelf paard, keihard raggen is het vetste wat er is, zondag nog over de hei geraced, alleen die dazen waren minder
Ja, de groeten, niet paardrijden hoor 
In zo'n strakke broek zeker, zweepjes erbij, mij niet gezien
Doe maar in je vrije tijd, niet op een WG meeting
In zo'n strakke broek zeker, zweepjes erbij, mij niet gezien
Doe maar in je vrije tijd, niet op een WG meeting
[ Voor 5% gewijzigd door Rickets op 29-06-2004 22:42 ]
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Hmmm, zo te zien gaat 3 juli niet door?
[ Voor 3% gewijzigd door prototype op 02-07-2004 16:51 ]
Pfff, jammer hoor, 'k heb een gevoel dat dit geheel niet echt van de grond afkomt (N)
* BtM909 staat al 6 uur op A'dam CS met een groot bord:
[GoT] WG Meeting
[GoT] WG Meeting
Einde augustus, de regen is teruggekeerd in Nederland, de mooie zomer ten einde...maar waar oh waar was die W&G meeting?...

Verwijderd
Meeten?HunterPro schreef op 31 augustus 2004 @ 03:29:
* HunterPro gaat naast owen staan en kijkt vragend naar de menigte: wat gaan we doen?
'K vind het best
* André zal eens kijken waar in Assen we ruimte hebben
[ Voor 19% gewijzigd door André op 31-08-2004 08:29 ]
Misschien moeten jullie eens hulp van de buren vragen bij het organiseren van zo'n meeting
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Dat nooitP_de_B schreef op 31 augustus 2004 @ 08:52:
Misschien moeten jullie eens hulp van de buren vragen bij het organiseren van zo'n meeting

Zullen we gewoon een dagje in oktober prikken, waarop XangadiX een programma'tje in Amsterdam in elkaar zet?
* Pelle roept zaterdag 23 oktober
* Pelle roept zaterdag 23 oktober
Hmm, das midden in het volleybalseizoen

Waarom denk je dat die datum geroepen is

Dus...
Nee, oke, ik zal het onthouden
Nee, oke, ik zal het onthouden

23 oktober kan ik wel...
Maar André, heb je nog geen schema ofzo of je op die dag ook wel echt moet spelen / naar volleybal kijken?
Maar André, heb je nog geen schema ofzo of je op die dag ook wel echt moet spelen / naar volleybal kijken?
In het volleybalseizoen kun je er vanuit gaan dat je elke zaterdag moet spelenDark Blue schreef op 31 augustus 2004 @ 11:27:
23 oktober kan ik wel...
Wie ben jijHunterPro schreef op 31 augustus 2004 @ 11:32:
[...]
aaaaah wat jammer nou, dus geen andré bij de meeting?
Iemand die op zaterdagen bij de MediaMarkt werkt en daar vrij zal moeten vragen. 50% kans dat hij ook niet kan die dag.

Damn zitten we opgescheept met een lul en zonder gezellige w&g`ers

Nouja kan gebeuren
* disjfa vind de datum alwel nog altijd steeds een beetje verder weg kruipen en denkt dat er iemand moet komen met besluitingsdrang zodat het ook echt door gaat zeg maar
disjfa.nl
21, 22 en 23 oktober is het Amsterdam Dance event en dan ben ik dus erg druk aan het werk 
Ik wil wel de reserveringen maken in een restaurant en/of museum en kijken of er ergens wat korting geregeld kan worden op een leuk feestje, maar ik denk niet dat ik er de hele tijd bij kan zijn.
* XangadiX ziet zichzelf al aankomen: kan ik uhm... 20 gastenlijstplaatsen krijgen
de week daarna zou me beter uitkomen
Ik wil wel de reserveringen maken in een restaurant en/of museum en kijken of er ergens wat korting geregeld kan worden op een leuk feestje, maar ik denk niet dat ik er de hele tijd bij kan zijn.
* XangadiX ziet zichzelf al aankomen: kan ik uhm... 20 gastenlijstplaatsen krijgen
[ Voor 73% gewijzigd door XangadiX op 31-08-2004 23:54 ]
Stoer; Marduq
Dus 30 oktober, XangadiX gaat een planning regelen om wat te doen en gezellig te zijn en lekker te meeten (en André kan dan lekker voleyballen)XangadiX schreef op 31 augustus 2004 @ 23:52:
Verder nog iemand opmerkingen, dan hoort XangadiX ze snel zat
Ik geloof dat ik dit soort dingen vaker heb gezegd en dat er vaker niets is gebeurt maar wie weet is XangadiX een goed planmannetje en gaat het werken. Iedereen kan hopen
disjfa.nl
ho ho ho
voordat ik ga plannen en mailen en doen moet er een lijst zijn met mensen die ZEKER gaan komen dus die ga ik even in elkaar klussen nu...
probleem is wel dat ik in het weekend veel aan het werk ben, en dat ik zo'n leven heb waarbij ik niet weet wat ik volgende week ga doen, iemand die dus graag wil helpen en eventueel het voor een deel 'alleen doet' is erg welkom... nou ga ik slapen, morgen hoop ik de inschrijflijst online te zetten
voordat ik ga plannen en mailen en doen moet er een lijst zijn met mensen die ZEKER gaan komen dus die ga ik even in elkaar klussen nu...
probleem is wel dat ik in het weekend veel aan het werk ben, en dat ik zo'n leven heb waarbij ik niet weet wat ik volgende week ga doen, iemand die dus graag wil helpen en eventueel het voor een deel 'alleen doet' is erg welkom... nou ga ik slapen, morgen hoop ik de inschrijflijst online te zetten
[ Voor 51% gewijzigd door XangadiX op 01-09-2004 02:43 ]
Stoer; Marduq