Lijkt me leuk. Wel in omg. Utrecht graag 
Rotterdam is voor mietjes!
Rotterdam is voor mietjes!
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
mij afgewezen? weet je dat wel zeker? ik kan me niet herinneren dat ik serieus ergens op gesolliciteerd heb.disjfa schreef op 23 april 2004 @ 16:41:
* disjfa heeft chris een keer afgewezen nmv zn cvwie is hier het mietje
Verder is rotterdam wel saaiMaar dat terzijde. Stel voor hunterpro lekker een plan ontwikkelen en kijken wat daaruit gaat voortkomen en dan verder kijken hoe en wat
Is leuker dan 200 posts om te kijken waar mensen wonen en dus de meeting willen
Ja, jij kwam erna hier langs en ging je site omzetten naar (x)html ipv die dreamweaver codechris schreef op 23 april 2004 @ 16:54:
[...]
mij afgewezen? weet je dat wel zeker? ik kan me niet herinneren dat ik serieus ergens op gesolliciteerd heb.
disjfa.nl
[ Voor 32% gewijzigd door XangadiX op 24-04-2004 03:10 ]
Stoer; Marduq
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Explain?XangadiX schreef op 24 april 2004 @ 03:03:
Rotterdam is echt wel voor mietjes trouwens...!
Nee serieus, dat is gewoon echt waar.
Beetje met een kilot zout nemen wat ik af en toe zeg
[ Voor 10% gewijzigd door XangadiX op 25-04-2004 02:08 ]
Stoer; Marduq
disjfa.nl
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Thijsmans op 25-04-2004 19:43 ]
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
* XangadiX gaat dus niet naar ID-T aftreksels van lowlandsVerwijderd schreef op 25 april 2004 @ 17:27:
* Jorgen nooit te beroerd om iets voor te stellen
http://njoy.id-t.com/
Stoer; Marduq
Verwijderd
Je hoeft niets voor te stellen als je echt geen leuke ideeen hebt hoorVerwijderd schreef op 26 april 2004 @ 14:48:
Jaaaaaaa, lekker met z'n allen naar Kröller Muller... Gezellig op de witte fietsen... In het park naar de zwanen kijke... Dolletjes
disjfa.nl
* XangadiX vind tie-rep gewoon typisch
[ Voor 66% gewijzigd door XangadiX op 26-04-2004 18:16 ]
Stoer; Marduq
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
heej nepamsterdammert, jij komt zeker uut grun'....het stedelijk zit dicht hoor!Ideeen die kunnen voor W&Gers: dagje museum? stedelijk museum: contemporary art.
disjfa.nl
* Thijsmans wil wel alvast wat vooronderzoek doen.[12:13] <Pelle> wat mij betreft gaan we paintballen in utrecht
[12:13] <Pelle> maar dan ga jij het regelen
[12:13] <Pelle> ergens in juni
Is met OV bereikbaar (trein+treintaxi)http://www.paintballpower.nl/php/index.php
Onze locaties zijn gelegen op grote recreatieterreinen, centraal gelegen in Nederland, waardoor wij nu nog beter in staat zijn u een zeer uitgebreid en gevarieerd aanbod aan activiteiten en arrangementen te bieden voor groepen van 6 tot ca. 300 personen.
Zeker het vermelden waard is ons Indoor Paintball Centrum welke 1 maart 2003 is geopend.
Met man en macht is er aan gewerkt om de sfeer optimaal te krijgen. U waant zich in een verlaten dorp, waar trucks, bunkers, bruggen en een uitkijktoren de sfeer bepalen.
Een gangenstelsel en bovenverdieping maken deze locatie ook zeer geschikt voor grotere groepen. Licht-, geluids- en rookeffecten maken de spanning compleet!
disjfa.nl
[ Voor 91% gewijzigd door XangadiX op 27-04-2004 13:08 ]
Stoer; Marduq
Daar kan willem169 over meepratenXangadiX schreef op 27 april 2004 @ 13:02:
We kunnen ook tikkertje spelen in het vondelpark, dat is bijna net zo spannend als paintballen.
Als je leuke verhalen hebt...... laat ons dan ook even meegenieten
disjfa.nl
[ Voor 27% gewijzigd door HunterPro op 07-05-2004 01:16 ]
Verwijderd
moet je je broertje eens een attitude readjustment geven met een LARTwillem169 schreef op 06 mei 2004 @ 00:41:
fucking gaat het
wat een pruts poll
kan dus niet meer stemmen
Ik kan thuis en op mijn werk stemmenwillem169 schreef op 06 mei 2004 @ 00:41:
fucking gaat het
wat een pruts poll
Ik ga niet naar de meeting.... Stem kopuhwillem169 schreef op 06 mei 2004 @ 00:41:
fucking gaat het
wat een pruts poll
Today's subliminal thought is:
https://fgheysels.github.io/
[ Voor 13% gewijzigd door disjfa op 06-05-2004 10:20 ]
disjfa.nl
disjfa schreef op 06 mei 2004 @ 10:18:
* disjfa meld even dat HunterPro naar een HK meeting gaat. *Kuch*
[ Voor 72% gewijzigd door HunterPro op 07-05-2004 01:15 ]
"You're only as good, as what you did last week."
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
* disjfa ziet spontaan dit voor zn neus....HunterPro schreef op 07 mei 2004 @ 01:12:
en disjfa: die laatste poll is lollig bedoeld, dat snap jij even goed als ik. Alleen snap ik niet dat je op alles wat we besluiten, doen en denken, blijft zaniken. Polls zijn de meest makkelijke manier om snel de opinie van het publiek te peilen (goh waar worden ze ook alweer voor gebruikt?). En daar gebruiken we ze voor. Het is geen stemming voor de staten-generaal zogezegd.
disjfa.nl
Moet ik hieruit opmaken dat Hunterpro enger is dan een grote stad?disjfa schreef op 02 juni 2004 @ 00:42:
ow en pelle: hij is uiteindelijk niet komen opdagen dus je kan weer met een gerust hart slapen
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Och en wee. * disjfa herrinerd zich een meeting met 12 jarige mensen die ook zo praatte....André schreef op 02 juni 2004 @ 13:27:
f33r /\/\y |33t i|\|3|k44r/\/\3p ski||z!!!!111
disjfa.nl
HunterPro schreef op 07 mei 2004 @ 01:12:
* HunterPro ziet utrecht en iets cultureels. Zal dat nog sterk gaan veranderen? Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Als het Rotterdam wordt, kan ik niet lang blijven. Hoewel, ik kan een slaapplaats in ... een naburig gat regelen.HunterPro schreef op 03 juni 2004 @ 00:24:
* HunterPro ziet iets cultureels in utrecht of amsterdam uit de polls komen... iemand die iets in Amsterdam zou willen organiseren? Of in Utrecht (ondanks afgezaagd om meerdere redenen)? Nee? Meld het even alsjeblieft. Zo niet ga ik met vrind Pelle op zoek naar vermaeck ende vertier in Rotterdam.
Verwijderd
Stoer; Marduq
He watDark Blue schreef op 03 juni 2004 @ 00:44:
Als het Rotterdam wordt, kan ik niet lang blijven. Hoewel, ik kan een slaapplaats in ... een naburig gat regelen.Hoop ik.
[ Voor 12% gewijzigd door disjfa op 03-06-2004 17:26 ]
disjfa.nl
[ Voor 45% gewijzigd door Rowanov op 03-06-2004 17:39 ]
Ik vind het prima.. als er amsterdammers zijn die de organisatie op zich willen nemen?Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 17:07:
Ik stel voor dat we in Amsterdam naar het Stedelijk op locatie gaan. en een openluchtfilm in het vondelpark met een biertje
[ Voor 6% gewijzigd door Willem op 03-06-2004 18:58 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 19:35 ]
[ Voor 17% gewijzigd door André op 03-06-2004 23:16 ]
* BtM909 En anders drop ik je onderweg wel thuis af (met de auto, that is)Dark Blue schreef op 03 juni 2004 @ 00:44:
Als het Rotterdam wordt, kan ik niet lang blijven. Hoewel, ik kan een slaapplaats in ... een naburig gat regelen.Hoop ik.
Utrecht is dichterbij (uurtje treinen) en Amsterdam... moi, langer treinen, nog steeds geen slaapplaats. Zoeckt het maar uit, ik denk dat jullie vast je uiterste best zullen doen om aan mijn wensen tegemoet te komen![]()
*huppelt naïef weg*
WTF, terug van weggeweestVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 17:07:
Ik stel voor dat we in Amsterdam naar het Stedelijk op locatie gaan. en een openluchtfilm in het vondelpark met een biertje
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Meerijden is natuurlijk ook een optieBtM909 schreef op 04 juni 2004 @ 09:54:
[...]
* Dark Blue En anders drop ik je onderweg wel thuis af (met de auto, that is)
[...]
WTF, terug van weggeweestWelcome back
No shit, DBDark Blue schreef op 04 juni 2004 @ 10:29:
Lotte is terug omdat Lotte HIP is. Dat is een logisch gevolg van het begin van de lente. De vogels hippen weer, kleding wordt weer hip, en daarom is ook Lotte weer van de partij. Hartstikke hip!
[ Voor 20% gewijzigd door BtM909 op 04-06-2004 10:35 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
* OzBoz wrijft in oogjes.. geez.. tis dur echtVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 17:07:
XangadiX schreef op 27 april 2004 @ 13:02:
ik geloof dat de ideeen al op tafel liggen en ik kom niet uit groningen ik kom uit nijmegen ik heb alleen in groningen gestudeerd. ow en fyi, ik heb ook nog in Utrecht en Hilversum gewoont
NEway;
amsterdam:
- oppikken op het centraal station;
- wandeling naar het Vondelpark en aldaar op doeken lekker picknicken met wijn en bier.
- een willekeurige activiteit; dat kan dus zijn naar Montevideo, naar een pooltent, naar een bowlingbaan, naar een kartcentrum hoewel ik (behalve montevideo) het echt onzin vind om W&Gers (weer) naar een of ander jongerencentrum te gaan en te doen alsof ik 14 ben (toen poolde ik namelijk)
We kunnen ook tikkertje spelen in het vondelpark, dat is bijna net zo spannend als paintballen.
- naar de schutter om goedkoop en goed te eten met z'n allen
- voor diegene die willen naar een kroeg of lekker lang natafelen in de Schutter
- met de paar hardcore w&gers nog kijken of er een leuk feestje is
[ Voor 42% gewijzigd door XangadiX op 04-06-2004 13:40 ]
Stoer; Marduq
Tja..overlegcultuurtje hier in Nederland he..krijg je dat, moeten we gezamenlijk 'consensus' krijgen...XangadiX schreef op 04 juni 2004 @ 13:38:
Hier, en dit postte ik dus alweer 2 maanden geleden; sjongejongejongejonge...
Verwijderd
/me klopt Xanga op de schouder, geeft hem een biertje en fluistert: "ik heb het effe in CAPS opgehaald.."XangadiX schreef op 04 juni 2004 @ 13:38:
Hier, en dit postte ik dus alweer 2 maanden geleden; sjongejongejongejonge...
Verwijderd
http://www.datumprikker.nloh,when? schreef op 10 juni 2004 @ 18:48:
Hoe maak je zo'n poll zodat we met zijn allen ff een datum prikken?
Daar zou ik wel aan meedoen
[ Voor 20% gewijzigd door Dark Blue op 29-06-2004 19:11 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Rickets op 29-06-2004 22:42 ]
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
[ Voor 3% gewijzigd door prototype op 02-07-2004 16:51 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq