W&G Meeting Part 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.042 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Lijkt me leuk. Wel in omg. Utrecht graag :)

Rotterdam is voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
* Willem slaps chris

wie ben je
waar kom je vandaan
wanneer ga je weer?

En Rotterdam is NIET voor mietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

* disjfa heeft chris een keer afgewezen nmv zn cv :P wie is hier het mietje :P

Verder is rotterdam wel saai :P Maar dat terzijde. Stel voor hunterpro lekker een plan ontwikkelen en kijken wat daaruit gaat voortkomen en dan verder kijken hoe en wat :) Is leuker dan 200 posts om te kijken waar mensen wonen en dus de meeting willen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
disjfa schreef op 23 april 2004 @ 16:41:
* disjfa heeft chris een keer afgewezen nmv zn cv :P wie is hier het mietje :P

Verder is rotterdam wel saai :P Maar dat terzijde. Stel voor hunterpro lekker een plan ontwikkelen en kijken wat daaruit gaat voortkomen en dan verder kijken hoe en wat :) Is leuker dan 200 posts om te kijken waar mensen wonen en dus de meeting willen :)
mij afgewezen? weet je dat wel zeker? ik kan me niet herinneren dat ik serieus ergens op gesolliciteerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

chris schreef op 23 april 2004 @ 16:54:
[...]
mij afgewezen? weet je dat wel zeker? ik kan me niet herinneren dat ik serieus ergens op gesolliciteerd heb.
Ja, jij kwam erna hier langs en ging je site omzetten naar (x)html ipv die dreamweaver code :P Die was eng :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Amsterdam en dan eten in de schutter en naar een heel erg hip feest ofzo.
En dat ik dan daar ga VJ'en en jullie bier drinken, dansen en lekkere wijven kijken?

Afbeeldingslocatie: http://www.xangadix.net/weblog/images/awakenings3.jpg

karten, bowlen en uhm... nah ja, dat hebben we al eens gedaan :p

Rotterdam is echt wel voor mietjes trouwens...!
Nee serieus, dat is gewoon echt waar.

[ Voor 32% gewijzigd door XangadiX op 24-04-2004 03:10 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
Is deze meeting ook geschikt voor mensen die alleen in het post-hier-je-3d-stuff-topic en het 3d-contest-topic posten?

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
nou ja ik post ook niet zo heel veel hier, maar iedereen mag komen, neem ik aan. anders wordt het niet publiekelijk besproken, dan zouden elite elkaar wel mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Paintball lijkt me leuk, anders evt karten. (Allebei nog nooit gedaan, bad me.)
Ik woon in Eindhoven, dus ergens tussen amsterdam/rotterdam en utrecht is prima. Uurtje reizen met de trein hebk er wel voor over.

Al iedeeen wanneer dit moet gaan gebeuren? Voor mij komt eind mei iig beter uit als begin mei oid. (Nogal druk dan.)

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
chris je mag komen hoor :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

ik zat eigenlijk meer aan juni te denken.
en natuurlijk mogen 3dérs ook komen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door XangadiX op 24-04-2004 15:16 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
hoera!

maar utrecht is het meest centraal! en het leukst! en het gezelligst! en......
ik woon er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Als je nou de organisatie (voor een deel) voor je rekening neemt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 21:00
XangadiX schreef op 24 april 2004 @ 03:03:
Rotterdam is echt wel voor mietjes trouwens...!
Nee serieus, dat is gewoon echt waar.
Explain? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
Als we in Utrecht gaan wil ik wel iets helpen met organiseren. Ik zit niet heel ruim in de tijd, maar als ik qua tijd kan help ik wel mee :) (Florin en Mr. Jacks >:)) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Beetje met een kilot zout nemen wat ik af en toe zeg ;) ; Het is al jaren een beetje een strijd tussen rotterdam en amsterdamse designers hier. Niet dat we elkaar met honkbalknuppels te lijf gaan ofzo maar we vinden gewoon allemaal ons eigen dorp beter.

maar goed ik zal je vertellen waarom rotterdam voor mietjes is (al was het maar om Pelle uit te leggen dat ie moet verhuizen) ;)

Rotterdam is ten eerste lelijk. Ik was er toevallig van de week nog voor een project en toen viel het me weer op; Rotterdam is lelijk grauw en grijs, zelfs als de zon schijnt. Het doet mij telkens weer denken aan een oostduitse stad die maar niet kan wennen aan het idee dat de muur open is.
Om met de erasmus brug te beginnen. Ik weet niet wie dat ding ontworpen heeft maar het ziet eruit als een zestig meter hoge glasscherf. Naast dat rotterdammers dus geen gevoel voor esthetiek hebben kunnen ze ook niet een brug recht open laten gaan. Ik zat in de auto op die erasmus brug te wachten en tot mijn verbazing gaat de brug scheef open. Alsof de heren architecten er geen rekening mee gehouden hadden dat er ook PALEN op een brug staan met TUIEN eraan. En over die Tuien kan ik ook nog uitwijden overigens. Herriemakende krengen.
Kijk je dan over het water dan hangt daar een gebouw over een aantal andere gebouwen heen. Niet alleen slordig maar nog erg lelijk bovendien. Wat is dat voor een ding?! welk nut doelt het?
Ow en wat is die lichtreclame op het KPN gebouw? een hert? in blokjes? wat is dat? ongeinspireerde kunst van mijn belastinggeld!

Het centrum is al niet veel beter; je hebt door de nationale nederlanden de hele tijd het gevoel van "dit is Detroit maar dan niet", ken je dat? zo'n gevoel van "hier komt eminem vandaan maar dan niet". Over rappers gesproken. Iedere zichzelf respecterende "leuke neger op tv" komt uit rotterdam. Ik heb het dus over Def Rymes en de heren van Replay bijvoorbeeld. En als dat nog niet genoeg is om je de ballen uit de broek te gaan schamen dan wil ik jullie er fijntjes op wijzen dat Rayman (ja van Rayman is laat) OOK uit rotterdam komt met zijn onderbroekenlol. Ik vind die kerel altijd een beetje de surinaamse Ab Normaal. Zo iemand die op feestjes grapjes komt vertellen en dat dan niemand het feestje meer leuk vind.

Dan werpen er altijd nog een paar mensen tegen dat Rotterdam zo'n bruisend nachtleven heeft. Sure. Ik was laatst nog in Nighttown en op de kalender stonden spannende feesten als "Hardcore to the bone", "Urban groove, real black power", "Latin beat; Latin women free entrance" en weet ik wat nog meer. Not really my cup of tea. Maar sommige mensen vinden het leuk om met een bomberjack en een petje een beetje het hoofd op en neer te bewegen. Wat nog erger was, was dat ik toen ik de auto had geparkeerd 30 meter langs de nighttown liep. UIT het centrum dus.
Dat heb ik geweten
Nadat ik me door de eerste haag drugsdealers had heengeworsteld (die we in amsterdam allemaal tactisch verspreid op de Dam hebben gezet in het centrum, en hebben voorzien van mobiele telefoon) zag ik opeens wat dit Kabinet bedoeld met kansarme wijken. Ik heb krotten gezien in Cairo, maar dit sloeg alles. En nog in nederland ook.
"Las Palmas" zegt iemand dan nog, "dat is een hippe tent'". Nou... in Las Palmas draaien alleen maar amsterdamse concepten hoor. ID&T met de clubavond op zaterdag? Retro Mania op Vrijdag met de amsterdammers Marcello en Eric de Man. Leuk! ja dat wel, maar dus niet rotterdams. Alle goede partyconcepten in Rotterdam komen uit amsterdam. Denk ook maar eens aan HedKandi at the Beach van deze zomer.

Maar rotterdam is zo cultureel!
Ja sure ja, rotterdam heeft geen kont te bieden en niemand om subsidie aan te geven dus hebben ze er maar een 'culturele hoofdstad' van gemaakt voor een jaartje. Alles wat multiculti was mocht performen waardoor ze daar opgescheept zaten met een hele berg marrokaanse rappers (nog meer rappende nederlanders) en graffitti artist die niet konden spuiten, maar ook niet meer opgepakt konden worden. Je kunt niet je schoolgaande jeugd tot kunstenaar bombarderen en dan beweren dat je een culturele hoofdstad bent.

en voor iedereen die me nog niet begrijpt heb ik nog 1 naam:
Pim Fortuyn

1 puntje van hulde voor Rotterdam trouwens, jullie hebben de Correct _/-\o_

Maar dit alles geheel terzijde;
Aangezien we rotterdam al gehad hebben (ja dat dan weer wel) en dat toch een struk minder centraal licht dan Utrecht (ja dat is het centraals) of Amsterdam (20 minuten van Utrecht en toch nog heel centraal) stel ik voor dat we, omdat we Utrecht OOK al gehad hebben (2 maal zelfs) vind ik dat Amsterdam eens aan de beurt is, en dan wil ik zelfs mijn best doen er een leuke dag van te maken.

Ideeen die kunnen voor W&Gers: dagje museum? stedelijk museum: contemporary art. Montevideo? videokunst. En daarna lekker chillen in het Vondelpark; flesje wijn mee. Maakt niet uit met hoeveel we zijn. Als de nummers binnen de perken blijven kunnen we dan lekker eten in de schutter en afhankelijk van de dag gaan we lekker naar een goede club waar we met ietwat korting kunnen chillen of dansen op lekkere muziek.

Als het in Amsterdam is wil ik het zelfs wel op touw zetten :)

[ Voor 10% gewijzigd door XangadiX op 25-04-2004 02:08 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Hmmm... ik zou nu heel erg in de houding kunnen springen en heel erg tegen Xanga in kunnen gaan, maar dat zou 1) overbodig zijn want ik weet toch dat hij ongelijk heeft, en 2) redelijk lastig worden als je de hoeveelheid bier van vanavond als graadmeter zou gebruiken voor mijn discussie-skills op dit moment ;)
Maar goed, deze discussie wil ik nog wel es met je aangaan ;)

We hebben nu dus al 2 concrete opties: Den Haag en dan gaat o.a. HunterPro heel erg z'n best doen, en Amsterdam waar XangadiX zich wel voor in wil zetten... Utrecht is wat mij betreft ook nog steeds okee, maar dan moet de Gele Man z'n kunstje weer vertonen en dat had 'ie de vorige keer ook al gedaan, dus dat zou helemaal van hem afhangen of hij dat zou willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Ik blijf echt voor de optie hunterPro gewoon omdat hij geloof ik iets leuks wilt verzinnen en den haag lekker dicht bij is :P

Verder discussie met iemand met een icoon van nance is een discussie die zo over is sinds het een te eng icoon is..... maar je kan er niets aan doen he ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Pelle, laffe hond! ik ben minstens zo dronken als jij :p

[ Voor 76% gewijzigd door XangadiX op 25-04-2004 03:07 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

XangadiX schreef op 25 april 2004 @ 03:04:
Pelle, laffe hond! ik ben minstens zo dronken als jij :p
Hij is iig zo slim om dan zichzelf in te houden..... dronken discussies leiden nergens naar :) trust you me :P
XangadiX schreef op 25 april 2004 @ 03:06:
* XangadiX postte er een plaatje bij :Y)
Wat doe je met home made imaging van pelle thuus :? :P >:) O-) :+ :P

[ Voor 30% gewijzigd door disjfa op 25-04-2004 03:08 ]

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

* XangadiX post er een plaatje bij :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.xangadix.net/public/mongool%5B1%5D.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door XangadiX op 25-04-2004 03:07 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Jorgen nooit te beroerd om iets voor te stellen

http://njoy.id-t.com/

Weest gerust: ik kom niet ;) Maar dat festival is misschien wel een goede meeting plek... Ook lekker in Juni zodat mensen met eindexamen ook kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:24

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Wmb is juni sowieso van de baan, net als mei en juli :P

Mei = vakantie (weg, te snel) en begin examens, juni is examens, vrij, vakantie en tandarts (jeej :P ), juli is lekker kateren @ Corsica \o/

* Thijsmans stemt voor outdoor paintballen in utrecht, ergens in augustus?

/edit: museum vink niet zo boeiend :), hippe feesten evenmin. gister nog naar de plaatselijke skihut geweest :r

[ Voor 19% gewijzigd door Thijsmans op 25-04-2004 19:43 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 17:27:
* Jorgen nooit te beroerd om iets voor te stellen

http://njoy.id-t.com/
* XangadiX gaat dus niet naar ID-T aftreksels van lowlands :p

we HOEVEN ook niet naar hippe feesten ;)
maar een bezoek aan een museum vind ik toch wel passend voor W&Gérs... misschien leer je nog wat ;)

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaa, lekker met z'n allen naar Kröller Muller... Gezellig op de witte fietsen... In het park naar de zwanen kijke... Dolletjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 14:48:
Jaaaaaaa, lekker met z'n allen naar Kröller Muller... Gezellig op de witte fietsen... In het park naar de zwanen kijke... Dolletjes :+
Je hoeft niets voor te stellen als je echt geen leuke ideeen hebt hoor :) Dan kunnen de mensen die wel komen rustig gaan bedenken wat te doen :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 14:19

tie-rep

nu met ir. !

* tie-rep vindt XangadiX zo typisch amsterdams!

:P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* HunterPro is het eens met Xang, zuipen kan ik in m'n huiskamer ook wel :) Ik wil ook wel wat van de wereld zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

tie-rep schreef op 26 april 2004 @ 15:44:
* tie-rep vindt XangadiX zo typisch amsterdams!

:P ;)
* XangadiX vind tie-rep gewoon typisch :Y)

En ik vind dus ook wel dat er gewoon iets nuttigs gedaan kan worden in plaats van bowlen of poolen; we zijn toch geen kleine kindertjes meer?

Daarbij vinden de meeste hier zichzelf designer of iets in die geest en een museum (dat hoeft niet meteen het saaiste museum van nederland te zijn) vind ik helemaal geen gek plan hoor. Natuurlijk kan het natuurlijk ook een architectuur route zijn of gewoon met zijn allen naar het vondelpark en inpluggen op het daar aanwezige wifi netwerk ;)

Ik stelde een leuk feestje alleen maar voor omdat ik dan wel iets kan regelen en ook dat lijkt me dus beter dan na het eten hangen in de zoveelste kroeg. Zuipen kan thuis ook, als je dan met zijn allen bij elkaar bent dan moet je ook iets doen wat je normaal niet doet (naar een museum gaan bijvoorbeeld :p )

[ Voor 66% gewijzigd door XangadiX op 26-04-2004 18:16 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

* Thijsmans haakt af bij een museum :+

oh nee, dat is natuurlijk alleen nog maar een pre :(

Ik blijf bij paintballen rond Utrecht :P

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Ideeen die kunnen voor W&Gers: dagje museum? stedelijk museum: contemporary art.
heej nepamsterdammert, jij komt zeker uut grun'....het stedelijk zit dicht hoor! :P.

[omhooggevallen-tukker-met-kantoor-aan-de-gracht-modus]
verder op zich nog niet zo'n heel verkeerd plan, amsterdam. als julie nou een rondvaartboot nemen, dan zwaai ik wel even ;)
[/omhooggevallen-tukker-met-kantoor-aan-de-gracht-modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Ok, genoeg geouwehoerd, tijd voor spijkers met koppen :)

Als ik eerlijk ben, prefereer ik een terrasje of kroeg boven een of andere danstent eigenlijk. Wat mij betreft wordt er gewoon 's middags wat ondernomen (en dat kan best iets cultureels en actiefs zijn, dus museum & karten kan imho prima samen :)), daarna een hapje eten en ergens wat alcoholische versnaperingen nuttigen in een tent waar je elkaar toch nog wel een beetje kunt verstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Nou dan stel ik voor dat de 2 mensen die iets in gedachte hebben dat op tafel gooien..... Dus XangadiX en HunterPro.

Wat zijn jullie ideeen. We kunnen hier wel met zn alleen zeggen wat we ongeveer willen doen maar dan komen we ook nergens uit he ;) Ik ben zelf een beetje uit ideeen omdat ik toch alleen maar tot terassjes zitten en poolen kom :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ja maar dat zei je net niet :P
[12:13] <Pelle> wat mij betreft gaan we paintballen in utrecht
[12:13] <Pelle> maar dan ga jij het regelen
[12:13] <Pelle> ergens in juni
* Thijsmans wil wel alvast wat vooronderzoek doen.

Wat dacht men bijv. van 2 uur paintballen in de buurt van Utrecht voor 22,50 (incl. 100 balletjes), daarna wat eten en daarna wat drinken?
http://www.paintballpower.nl/php/index.php

Onze locaties zijn gelegen op grote recreatieterreinen, centraal gelegen in Nederland, waardoor wij nu nog beter in staat zijn u een zeer uitgebreid en gevarieerd aanbod aan activiteiten en arrangementen te bieden voor groepen van 6 tot ca. 300 personen.

Zeker het vermelden waard is ons Indoor Paintball Centrum welke 1 maart 2003 is geopend.

Met man en macht is er aan gewerkt om de sfeer optimaal te krijgen. U waant zich in een verlaten dorp, waar trucks, bunkers, bruggen en een uitkijktoren de sfeer bepalen.
Een gangenstelsel en bovenverdieping maken deze locatie ook zeer geschikt voor grotere groepen. Licht-, geluids- en rookeffecten maken de spanning compleet!
Is met OV bereikbaar (trein+treintaxi) *D

Daarna kunnen we volgens zo'n rare /14-er naar de Stairway-To-Heaven in de buurt van Utrecht CS.

All in favor? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

NIET naar staiway. Wees dan een goeie /13`er en ga naar yass alley :P :X

Maar tot nu toe dus paintballen, klinkt ok. Jammer dat t weer in Utrecht is maar so be it dan he :) Verder is stairway echt eng imho maar als iedereen daar wel naartoe wilt dan kan ik natuurlijk geen nee zeggen maar laten we iets opener staan voor een leuk tentje. Met name dat het weer goed is en stairway binnen is. Kunnen we beter een terasje ergens pakken en kijken of daar ook wat te eten is :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

ik geloof dat de ideeen al op tafel liggen en ik kom niet uit groningen ik kom uit nijmegen ik heb alleen in groningen gestudeerd. ow en fyi, ik heb ook nog in Utrecht en Hilversum gewoont

:p

NEway;

amsterdam:

- oppikken op het centraal station;
- wandeling naar het Vondelpark en aldaar op doeken lekker picknicken met wijn en bier.
- een willekeurige activiteit; dat kan dus zijn naar Montevideo, naar een pooltent, naar een bowlingbaan, naar een kartcentrum hoewel ik (behalve montevideo) het echt onzin vind om W&Gers (weer) naar een of ander jongerencentrum te gaan en te doen alsof ik 14 ben (toen poolde ik namelijk)
We kunnen ook tikkertje spelen in het vondelpark, dat is bijna net zo spannend als paintballen.
- naar de schutter om goedkoop en goed te eten met z'n allen
- voor diegene die willen naar een kroeg of lekker lang natafelen in de Schutter
- met de paar hardcore w&gers nog kijken of er een leuk feestje is

[ Voor 91% gewijzigd door XangadiX op 27-04-2004 13:08 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
XangadiX schreef op 27 april 2004 @ 13:02:
We kunnen ook tikkertje spelen in het vondelpark, dat is bijna net zo spannend als paintballen.
Daar kan willem169 over meepraten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Pelle schreef op 27 april 2004 @ 13:34:
[...]
Daar kan willem169 over meepraten >:)
Als je leuke verhalen hebt...... laat ons dan ook even meegenieten ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
*duw* :)

Wat gaan we nu doen?

Poll: Waar?
Amsterdam
Den Haag
Utrecht
Ergens anders...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=9121&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

ALS JE OP 'ANDERS' STEMT, DIT GRAAG IN EEN POST VERDUIDELIJKEN!

Poll: Wat?
Museum/cultureel
Sneeuwpret
Karten
Poolen
Paintballen
Iets anders...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=9124&layout=2&sort=prc

genoeg flauwigheid ;)

Met andere woorden: stemmen mensen! :)

[ Voor 27% gewijzigd door HunterPro op 07-05-2004 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webdesign & Graphics

Dan lijkt mij iets cultureels ook super goed. Achteraf kun je altijd nog bier gaan drinken. Tevens is iets cultureels ook goedkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
fucking gaat het
wat een pruts poll
kan dus niet meer stemmen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
willem169 schreef op 06 mei 2004 @ 00:41:
fucking gaat het
wat een pruts poll
moet je je broertje eens een attitude readjustment geven met een LART >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

fucking gaat het
wat een pruts poll
Ik kan thuis en op mijn werk stemmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

fucking gaat het
wat een pruts poll
Ik ga niet naar de meeting.... Stem kopuh :+ ;)

Today's subliminal thought is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 23:21
Ik heb ff in jouw plaats gestemd willem. goed?

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
:*

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

* disjfa meld even dat HunterPro naar een HK meeting gaat. *Kuch*

Verder wat moet je met polls. Een poll geeft nog niet aan of iemand wat kan regelen en of de mensen die op de poll klikken ook daadwereklijk zou komen. Dus imho zijn dit soort meeting polls erg loos en hoef je absoluut niet op te letten. Zover ik weet was er een HunterPro en een XangadiX die iets van een plan hadden. Daar zou ik me veel meer op richten :)

hoe kunnen er nou trouwens 19 mensen hebben gestemd en er 9 mensen op de uitslag gestemd hebben.....

[ Voor 13% gewijzigd door disjfa op 06-05-2004 10:20 ]

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
is er niet nog ergens een leuke design/streetart/whatever expo binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
disjfa schreef op 06 mei 2004 @ 10:18:
* disjfa meld even dat HunterPro naar een HK meeting gaat. *Kuch*
:X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
:D :D :D

*oepsie*

Maar eh
is het al klaar? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
* HunterPro ziet utrecht en iets cultureels. Zal dat nog sterk gaan veranderen? Ik denk het eerlijk gezegd niet.

Iemand ieeën wat er voor leuks te doen is in Utrecht ?

en disjfa: die laatste poll is lollig bedoeld, dat snap jij even goed als ik. Alleen snap ik niet dat je op alles wat we besluiten, doen en denken, blijft zaniken. Polls zijn de meest makkelijke manier om snel de opinie van het publiek te peilen (goh waar worden ze ook alweer voor gebruikt?). En daar gebruiken we ze voor. Het is geen stemming voor de staten-generaal zogezegd.

Ik zie 4 mensen met 'andere' activiteit; maar geen posts om dat uit te leggen. Derhalve:

Als er geen post staat beschouw ik je stem als niet verzonden. Simple as that.

[ Voor 72% gewijzigd door HunterPro op 07-05-2004 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
In utrecht is er filmtheater 't Hoogt,
het centraal museum, nou ja, kijk zelf maar:
kunst & cultuur in utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

/me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Iemand nog ideeen? Het wordt terrasjes weer namelijk :)

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

He, ja leuk. nee he daar is Dark Blue ook weer Maar deze keer kom ik Eend-loos :D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Grote steden zijn wel eng hooooorrrrrrrrr :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

HunterPro schreef op 07 mei 2004 @ 01:12:
en disjfa: die laatste poll is lollig bedoeld, dat snap jij even goed als ik. Alleen snap ik niet dat je op alles wat we besluiten, doen en denken, blijft zaniken. Polls zijn de meest makkelijke manier om snel de opinie van het publiek te peilen (goh waar worden ze ook alweer voor gebruikt?). En daar gebruiken we ze voor. Het is geen stemming voor de staten-generaal zogezegd.
* disjfa ziet spontaan dit voor zn neus....

dude, (*aait chunterpro) Ik bedoel t ook niet lullig hoor, alhoewel ik wel altijd als botte aap over kom :P Maar dat is een manier hoe ik over kom via dit medium helaas :) Meeste wat ik zeg is of sarcasme of gewoon half serieus met een nuttige inbreng stiekum (die nooit opvalt :P)

Verder lees ik t topic gewoon weer door als ie omhoog blijft komen en kijkt naar alle opties die er al sinds jaar en dag zijn :)

ow en pelle: hij is uiteindelijk niet komen opdagen dus je kan weer met een gerust hart slapen ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

willem169 schreef op 02 juni 2004 @ 00:41:
Grote steden zijn wel eng hooooorrrrrrrrr :P
disjfa schreef op 02 juni 2004 @ 00:42:
ow en pelle: hij is uiteindelijk niet komen opdagen dus je kan weer met een gerust hart slapen ;)
Moet ik hieruit opmaken dat Hunterpro enger is dan een grote stad? :P
Oh dude. :D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Ik kom niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Gelukkig >:)

Maare, als er weinig concreets wordt verzonnen dan wil ik ook best wel het voortouw nemen, maar dan wordt het wel in Rotterdam :) Dus als jullie dat niet willen dan moeten jullie tussen nu en een paar dagen toch wel met wat goede ideeen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
* Willem stemt voor

Rotterdam :9~

En André: Je wilt gewoon geen schandelijke vertoning zijn zeker? >:)
O nee, je wilt niet in mekaar worden gemept >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

f33r /\/\y |33t i|\|3|k44r/\/\3p ski||z!!!!111

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Fear met dubbel e? Daar in het noorden kunnen ze dus ook al niet spellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

André schreef op 02 juni 2004 @ 13:27:
f33r /\/\y |33t i|\|3|k44r/\/\3p ski||z!!!!111
Och en wee. * disjfa herrinerd zich een meeting met 12 jarige mensen die ook zo praatte....

Och en wee. Ik houd mijn hart vast :{ :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Afbeeldingslocatie: http://www.flabber.nl/images/forumsmiles/fuckyou.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Oehhh behave :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
* HunterPro ziet iets cultureels in utrecht of amsterdam uit de polls komen... iemand die iets in Amsterdam zou willen organiseren? Of in Utrecht (ondanks afgezaagd om meerdere redenen ;))? Nee? Meld het even alsjeblieft. Zo niet ga ik met vrind Pelle op zoek naar vermaeck ende vertier in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

HunterPro schreef op 07 mei 2004 @ 01:12:
* HunterPro ziet utrecht en iets cultureels. Zal dat nog sterk gaan veranderen? Ik denk het eerlijk gezegd niet.
HunterPro schreef op 03 juni 2004 @ 00:24:
* HunterPro ziet iets cultureels in utrecht of amsterdam uit de polls komen... iemand die iets in Amsterdam zou willen organiseren? Of in Utrecht (ondanks afgezaagd om meerdere redenen ;))? Nee? Meld het even alsjeblieft. Zo niet ga ik met vrind Pelle op zoek naar vermaeck ende vertier in Rotterdam.
Als het Rotterdam wordt, kan ik niet lang blijven. Hoewel, ik kan een slaapplaats in ... een naburig gat regelen. :P Hoop ik.
Utrecht is dichterbij (uurtje treinen) en Amsterdam... moi, langer treinen, nog steeds geen slaapplaats. Zoeckt het maar uit, ik denk dat jullie vast je uiterste best zullen doen om aan mijn wensen tegemoet te komen O+ 8)7
*huppelt naïef weg*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel voor dat we in Amsterdam naar het Stedelijk op locatie gaan. en een openluchtfilm in het vondelpark met een biertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

* XangadiX is het weer eens helemaal met lotte eens

maar de heren hier houden EN niet van amsterdam EN niet van van musea :X

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Dark Blue schreef op 03 juni 2004 @ 00:44:
Als het Rotterdam wordt, kan ik niet lang blijven. Hoewel, ik kan een slaapplaats in ... een naburig gat regelen. :P Hoop ik.
He wat :P O-) jij hebt ondertussen 20.000 slaapplaatsen in de buurt daar :P

En als de dames wat in amsterdam willen doen.... Maak dan een programma :) En stel die inelkaar zodat de mensen hier weten wat jullie van plan zijn. Het in de groep gooien van "Ja in a`dam kan het ook" helpt op het moment niet al te veel meer sinds er een plan moet komen :)

* disjfa wacht rustig af tot er een plan op tafel word gegooid :)

-edit-
Beter gezegd kunnen we wat mensen aansporen wat te organiseren :)

[ Voor 12% gewijzigd door disjfa op 03-06-2004 17:26 ]

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Als het Rotterdam wordt kan ik misschien ook nog ff langskomen:P

edit:

Rotterdam heeft zat dingen te doen, vrij grote bioscoop(-en) leuke cafétjes etc.

[ Voor 45% gewijzigd door Rowanov op 03-06-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 17:07:
Ik stel voor dat we in Amsterdam naar het Stedelijk op locatie gaan. en een openluchtfilm in het vondelpark met een biertje
Ik vind het prima.. als er amsterdammers zijn die de organisatie op zich willen nemen?
Restaurantje regelen etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
A M S T E R D A M M E R

....

[insert modeling-examen-haags.mp3 here]

:X

Nee ik vind 't ook allemaal gescheten
zolang ik niks hoef te organiseren

[ Voor 6% gewijzigd door Willem op 03-06-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10:00 CS ADAM VERZAMELEN
10:30-12:00 SMCS
12:00-13:00 SMCS BOVENSTE ETAGE LUNCH
13:00-14:00 WANDELING NAAR VPARK (onderweg drnk & food inslaan)
(hierna een aangepast programm, dat bestaat uit drinken en eten tot +/- 18:00)
=======================
[voorstel]
18:00 - 19:00 KROEG/BAR/CAFE
20:00 - 22:00 FOOD/RESTAURANT
22:00 - ? NACHTBRAKKEN
[/voorstel]

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Hmm, als de datum goed valt overweeg ik mijn tocht naar de meeting ook, mits er genoeg mensen zijn die ik IRL wel eens wil tegenkomen :)

Ik heb een eigen auto dus dat is het probleem niet.

[ Voor 17% gewijzigd door André op 03-06-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Pff ik ga niet op m'n vrije dag om 10.00 in Amsterdam zijn hoor... vind 13.00 's middags mooi zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dark Blue schreef op 03 juni 2004 @ 00:44:

Utrecht is dichterbij (uurtje treinen) en Amsterdam... moi, langer treinen, nog steeds geen slaapplaats. Zoeckt het maar uit, ik denk dat jullie vast je uiterste best zullen doen om aan mijn wensen tegemoet te komen O+ 8)7
*huppelt naïef weg*
* BtM909 En anders drop ik je onderweg wel thuis af (met de auto, that is) :)
WTF, terug van weggeweest :? Welcome back :>

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

BtM909 schreef op 04 juni 2004 @ 09:54:
[...]

* Dark Blue En anders drop ik je onderweg wel thuis af (met de auto, that is) :)

[...]

WTF, terug van weggeweest :? Welcome back :>
Meerijden is natuurlijk ook een optie :D

Als het niet al te ver om is zeg ik daar geen nee tegen :D - maar eerst even afwachten wat het wordt.

Lotte is terug omdat Lotte HIP is. Dat is een logisch gevolg van het begin van de lente. De vogels hippen weer, kleding wordt weer hip, en daarom is ook Lotte weer van de partij. Hartstikke hip! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dark Blue schreef op 04 juni 2004 @ 10:29:

Lotte is terug omdat Lotte HIP is. Dat is een logisch gevolg van het begin van de lente. De vogels hippen weer, kleding wordt weer hip, en daarom is ook Lotte weer van de partij. Hartstikke hip! :P
No shit, DB B)

* BtM909 wilt ook hip zijn :z

[ Voor 20% gewijzigd door BtM909 op 04-06-2004 10:35 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

* OzBoz wrijft in oogjes.. geez.. tis dur echt ;) weebee

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...mag ik ook mee? :P

isser al een datum afgesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Potdikke mensen, lees de thread is, ik heb al TWEE keer een programma vooir de amsterdamse variant gepost, inclusief stedelijk museum, dus:

10:00 CS ADAM VERZAMELEN
10:30-12:00 SMCS
12:00-13:00 SMCS BOVENSTE ETAGE LUNCH
13:00-14:00 WANDELING NAAR VPARK (onderweg drnk & food inslaan)
(hierna een aangepast programm, dat bestaat uit drinken en eten tot +/- 18:00)
(bij regen hangen in het blauwe theehuis of een filmpje in kritereon of de melkweg pakken)

18:00 - 19:00 KROEG/BAR/CAFE naar De Schutter op het Spui (niet te duur en lekker en kan ik denk ik wel een grote reservering krijgen)
22:00 - ? NACHTBRAKKEN voor de mensen die dat willen gaan we kijken of er ergens een leuk feestje is en als ik het tijdig weet of ik daar wat korting op de entree kan krijgen

[/voorstel]

Hier, en dit postte ik dus alweer 2 maanden geleden; sjongejongejongejonge...
XangadiX schreef op 27 april 2004 @ 13:02:
ik geloof dat de ideeen al op tafel liggen en ik kom niet uit groningen ik kom uit nijmegen ik heb alleen in groningen gestudeerd. ow en fyi, ik heb ook nog in Utrecht en Hilversum gewoont

:p

NEway;

amsterdam:

- oppikken op het centraal station;
- wandeling naar het Vondelpark en aldaar op doeken lekker picknicken met wijn en bier.
- een willekeurige activiteit; dat kan dus zijn naar Montevideo, naar een pooltent, naar een bowlingbaan, naar een kartcentrum hoewel ik (behalve montevideo) het echt onzin vind om W&Gers (weer) naar een of ander jongerencentrum te gaan en te doen alsof ik 14 ben (toen poolde ik namelijk)
- naar de schutter om goedkoop en goed te eten met z'n allen
- voor diegene die willen naar een kroeg of lekker lang natafelen in de Schutter
- met de paar hardcore w&gers nog kijken of er een leuk feestje is

[ Voor 42% gewijzigd door XangadiX op 04-06-2004 13:40 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

XangadiX schreef op 04 juni 2004 @ 13:38:

Tja..overlegcultuurtje hier in Nederland he..krijg je dat, moeten we gezamenlijk 'consensus' krijgen... :P

maar erm..sounds good to me...dat 10u 's ochtends vindt ik iets minder, alas, dan maar een keer 's ochtends ook een bikkel...i'll be there. noem ff een datum ( alleen moet dan niet op vakantie zijn ) en ik ben er wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XangadiX schreef op 04 juni 2004 @ 13:38:
/me klopt Xanga op de schouder, geeft hem een biertje en fluistert: "ik heb het effe in CAPS opgehaald.." :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt goed xang.
uitstekend programma
de besluitvorming gaat hier nog even langzaam als twee jaar geleden zie ik
of sinds de eerste WGmeeting 4 jaar geleden for that matter

hoi aan allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
ey lot :P leef jij ook nog zeg ;)

anyway, ik ga overal in mee; amsterdam klinkt in mijn oortjes fabelhaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Hoe maak je zo'n poll zodat we met zijn allen ff een datum prikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
oh,when? schreef op 10 juni 2004 @ 18:48:
Hoe maak je zo'n poll zodat we met zijn allen ff een datum prikken?
http://www.datumprikker.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Poll: Wanneer de /13 meeting? ( programma XangadiX te Amsterdam )
Zaterdag 3 juli
Zaterdag 10 juli
Zaterdag 17 juli
Zaterdag 24 juli
Zaterdag 31 juli
Zaterdag 7 augustus
Zaterdag 14 augustus
Zaterdag 21 augustus
Zaterdag 28 augustus
Ik kan niet op zaterdag, andere dag?
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=10657&layout=2&sort=org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Zeg gaat dit feestje nog door? *Kick*
Want dan ben ik wel weer van de partij, vooral als we gaan Karten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paardrijden op de veluwe ne1? :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 18:55:
Daar zou ik wel aan meedoen :P

Helaas ben ik 3 juli op vakantie, en 28 augustus is de volgende Barbekoei-meet van de HK. Als het zo moet, blijf ik liever thuis :P (of in Oostenrijk).

Ik heb sowieso nog veel data al ingepland staan voor deze zomer... dus of ik kom weet ik nog niet. Ik zie wel ... treinkaartje naar A'dam ofzo is zo geregeld, slaapplek kom ik ook altijd wel aan.

Ik heb gestemd voor 14 augustus! Dan moet CZ zo ongeveer weer afgelopen zijn, is mn weekendje wakeboarden ook wel gedaan en zijn ook al mn vakanties achter de rug. En ohja, zit ik met mn verhuizing naar Enschede in mn maag... :P damnit. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Dark Blue op 29-06-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 18:55:
:X

... :+

Weet je hoe vet dat is (mits je kan paardrijden, en keihard gaat raggen)? :P
en hoe pijnlijk als je het niet kan maar toch gaat raggen...

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zekers, ik rij zelf paard, keihard raggen is het vetste wat er is, zondag nog over de hei geraced, alleen die dazen waren minder :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Ja, de groeten, niet paardrijden hoor :P
In zo'n strakke broek zeker, zweepjes erbij, mij niet gezien
Doe maar in je vrije tijd, niet op een WG meeting ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Rickets op 29-06-2004 22:42 ]

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Ik kan alleen paarden schetsen telt dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Hmmm, zo te zien gaat 3 juli niet door? :P

[ Voor 3% gewijzigd door prototype op 02-07-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André