[PC] Sacred (RPG Hack & Slash game)

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 8.251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:03

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Amras schreef op 26 mei 2004 @ 09:35:
[...]

Zit er bij de Element of Air ook een draak dan? Helemaal niet gezien :? Vond het halen van dat Element al zo opvallend simpel vergeleken bij de Element of Fire.
Yep, zit er wel degelijk. Het Element of Air zit in een soort kasteeltje. Als je die voorbij loopt kom je vrijwel direct een draak tegen :) (Ik zag hem nadat ik de Element "gejat" had.
Ik ben ondertussen bezig op silver en merk nu wel dat ik mn Seraphim niet helemaal optimaal heb opgebouwd. Heb geen Concentration skill gekozen, wat inhoud dat het herladen van mn combo's niet versnelt. Had ik nou maar geen Riding skill gekozen, dat gebruik ik echt heel af en toe maar. Ik ben nu level 44 en mag dus nog 1 skill kiezen op level 50, waar dus afwegen of het handig is om Trading te laten zitten en Concentration te kiezen maar liever had ik ze allebei gehad.
Ik moet Concentration ook nog kiezen. Ik ben net met mijn level 36 Sera aan Silver begonnen. Mijn defense is redelijk, vooral omdat ik hoge Strength, Endurance, Dexterity en Physical Regeneration heb. Tevens heb ik de Armor skill gekozen, waardoor je defense ook weer iets beter wordt :)
Verder moet ik zeggen dat silver toch vrij lastig is, volgens mij is mn defense ook niet helemaal best want ik zuip Healing Potions als een gek.
Valt bij mij nog wel mee. Wat ook helpen wil is runes met Life Leech scoren en die Socketen. Ik heb nu een rating van 6% Life Leech en ik houd het nu toch wel wat langer uit dan zonder :)
Al met al, kan ik beter opnieuw beginnen :X
Ik speel lekker verder. Moet alleen nog Concentration skill selecteren. (Alhoewel dat nog ff duurt). Mijn Magic skills zijn wel aardig snel bijgeladen omdat ik zowel Heavenly Magic als een hoge Mental Regeneration heb :) Health potions aanschaffen is ook niet zo'n probleem. Ik loop momenteel met ruim 1,5 miljoen credits rond.

[ Voor 4% gewijzigd door SandsOfArrakis op 26-05-2004 17:11 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Ik heb zowel armor als defense om het allemaal wat te verbeteren, maar nog steeds ga ik erg vaak dood. Misschien heeft het ermee te maken dat ik (om zoveel mogelijk te verkennen) teveel op gebieden met hoge level monsters kom. Ik heb dat vulcanische gedeelte verkend linksonder (met vuurtrollen, draakjes en dat soort spul) op level 20 ofzo. Ik ben zonet met level 30 en 25% van de kaart verkend ( en 70 deaths) act III ingerold.

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 14:31
SilentStorm schreef op 26 mei 2004 @ 22:02:
Ik heb zowel armor als defense om het allemaal wat te verbeteren, maar nog steeds ga ik erg vaak dood. Misschien heeft het ermee te maken dat ik (om zoveel mogelijk te verkennen) teveel op gebieden met hoge level monsters kom. Ik heb dat vulcanische gedeelte verkend linksonder (met vuurtrollen, draakjes en dat soort spul) op level 20 ofzo. Ik ben zonet met level 30 en 25% van de kaart verkend ( en 70 deaths) act III ingerold.
Dan loop je inderdaad nogal vooruit. Ik heb m'n 2e character (Seraphim) waar ik nu intensief mee aan het spelen ben (na met Vampiress Brons uitgespeeld te hebben) en die is net Act II ingegaan, op level 20.

Overigens las ik net op het officiele forum iemand die met een level 25 character Brons al uitgespeeld had, dus het is prima mogelijk. Kwestie van vaak wegrennen, en voor Dark Elf veel BattleFog gebruiken om langs monsters te lopen die je niet wilt bevechten.

Persoonlijk vind ik het wel fijn wanneer ik in een bepaald gebied te horen krijg: "This Region is a Peace". Maar goed, zo ben ik en zo speel ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilentStorm schreef op 26 mei 2004 @ 22:02:
ben je al 70 x dood gegaan.....?? :X Ik ben dus maar 1x doodgegaan voordat ik m uitspeelde. (dacht eerst zelfs 0x, maar ik was een keer gesloopt bij een draak)
Drink je wel potions dan? Ik heb altijd hartstikke veel life potions bij me, en zie ik mn balk iets over de helft dan ram ik op de spatiebalk. Op die manier kan je toch niet 70 x het loodje leggen???
en mochten je potions op zijn, dan ren je weg naar het dichtstbijzijnde portal of dorp en haal je nieuwe.
Later in t spel had ik trouwens geen potions meer nodig door mn 28% lifeleech. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Ik doe potions pas op het laatste moment en heb sinds ik porto vallum voorbij ben geen surplus meer tijdens het spelen. Ik heb een seraphim met dual wielding. Iets met meer dan 1% lifeleech ben ik tot nu toe (lvl 30) niet tegengekomen, dus dat is nog even wachten. Misschien is het het gemis van een schild, misschien gewoon het feit dat ik wat veel hoge-level monsters zit te bashen, maar het gaat vaak erg hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 11:35
Ik ben een lvl 20 BM (nieuwe maar nu met trading ;)) en mijn helm heb ik beetje illegaal verkregen in met mijn ouwe BM en deze naar mijn nieuwe getransporteerd :)

lvl 17 helm 200 physical and 2 slots (28% life leech & 28% change of hiting gold)
Soms moet je wel van bugs houden :D

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Items met life leech zijn inderdaad schaars, maar probeer vampiress combat runes te bemachtigen. (vinden/ruilen bij Gandalf ;) ) Op veel van die runes zit 3% lifeleech.
Als je die socket bij de blacksmith, kun je heel gemakkelijk al aan 12% lifeleech ofzo zitten. op verschillende fora wordt ook voor silver/gold op zn minst 20% lifeleech sterk aangeraden.
Op een gegeven moment had ik in iedere socket die ik had zo'n rune zitten...en dat ging erg goed. :)
Dual wielding zou ik iedereen afraden. Een goed schild is imho onontbeerlijk, en met een beetje attackspeed op je wapen hak je toch al supersnel achter elkaar door. Stop die skillpoints dan in weapon lore.

edit: @joint_me: 28% lifeleech alleen al in je helm??? doe nog wat in je wapens/schild en je bent onoverwinnelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
zal straks wel plaatje posten :) ik reken me erg gelukkig met dit ding :D

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donderdag 27mei, 14:10
Ik start Sacred op, wil connecten naar Closed Realm...> New Update Required <.. :*) Dus ik d8 1.7 patch...dus ik snel naar www.sacred-game.com, maar daar was geen nieuwe patch...nog steeds de "ouwe" 1.6.6 die ik al heb.. :?
dat was een beetje jammer, maar goed ik kan nu dus niet connecten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Hetzelfde verhaal als "tsk86", alleen ik heb wel deze melding op de sacred site gevonden:
Due to a configuration error, the lobby server has caused all game clients to give out the error message: "Wrong Version" or equivalent message.

This is due to changes made to the lobby server for the beta testers. The minimum version (this case being 1.66) was raised up to 1.7 by accident. This will be fixed as soon as possible and we are sorry for any inconvenience this has caused.

It should be noted that Patch 1.7 is NOT ready for release yet. It is still in the testing phase and release information will be given once the date has been finalised. This does of course depend on the testing process.

Again, we are sorry for the inconvenience caused by this error.

The Sacred Team
Dus laten ze effe opschieten met dat terugzetten, ik ben nml zwaar verslaafd en begin afkick verschijnselen te vertonen.

* Enthroned was al blij met de gedachte dat de 1.7 patch "al" klaar was

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik heb wel dual wielding, (dark elf, level 16). maar heb liever 2 wapens met vette attack speeds :p.. Zit ook een grote bug, normaal kan je maar 1 'klein' en 1 'groot' wapen bij elkaar doen maar ik heb gewoon 2 grote :p.. Heb nou een attack van 280-306 dacht ik, met poison etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 13:22:
Items met life leech zijn inderdaad schaars, maar probeer vampiress combat runes te bemachtigen. (vinden/ruilen bij Gandalf ;) ) Op veel van die runes zit 3% lifeleech.
Als je die socket bij de blacksmith, kun je heel gemakkelijk al aan 12% lifeleech ofzo zitten. op verschillende fora wordt ook voor silver/gold op zn minst 20% lifeleech sterk aangeraden.
Op een gegeven moment had ik in iedere socket die ik had zo'n rune zitten...en dat ging erg goed. :)
Dual wielding zou ik iedereen afraden. Een goed schild is imho onontbeerlijk, en met een beetje attackspeed op je wapen hak je toch al supersnel achter elkaar door. Stop die skillpoints dan in weapon lore.

edit: @joint_me: 28% lifeleech alleen al in je helm??? doe nog wat in je wapens/schild en je bent onoverwinnelijk.
Huh? Kan je die runes ook bij een blacksmith aan je wapen adden?

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, alle soorten runes. als je wapen maar wel een socket heeft natuurlijk.
dus als vampiress kon ik er een gladiator combat rune in stoppen.
amuletten en ringen ook trouwens. zo'n amulet is voor bijvoorbeeld je armor heel erg ok.
vette protection boost.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 16:02:
ja, alle soorten runes. als je wapen maar wel een socket heeft natuurlijk.
dus als vampiress kon ik er een gladiator combat rune in stoppen.
amuletten en ringen ook trouwens. zo'n amulet is voor bijvoorbeeld je armor heel erg ok.
vette protection boost.
Idd, met een Sera Vampiress life leeches capable runes slotten is errug tof 8)
Of Woodelf runes als je een goede protection nodig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
experience of foes for BM runes ook zo lekker levelen :)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Ik zit nu vast, denk ik :/
Volgens mijn map moet ik hierheen, en het gele dingetje staat op de positie van het vrouwtje (bij het pijltje), ik kan er echter niet mee praten. Kan ik nu niet verder met de main quest door een bug (?) of moet ik op een andere verdieping zijn. Ik kon nix vinden verder...
Afbeeldingslocatie: http://www.xerix.nl/screenshots/wot_to_du.jpg

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Op welke versie van Sacred zit je dan te spelen? Met versie 1.66 ging het verhaal daar gewoon verder voor mij. Geen enkel probleem ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:03

Upke dupke

Oompa Loompa

Heb dit spel ook gekocht omdat Transport Giant tot in de eeuwigheid is vertraagd en ik moet zeggen, ik ben er erg tevreden over. Ik speel met een battle mage. Graphics zien er wel aardig uit, soms wat vervelende bugs. Ik speel als battle mage btw. Het is irritant dat je iedere keer van je paart af moet als je iets wel op pakken, wel logisch uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upke dupke schreef op 28 mei 2004 @ 15:33:
Heb dit spel ook gekocht omdat Transport Giant tot in de eeuwigheid is vertraagd en ik moet zeggen, ik ben er erg tevreden over. Ik speel met een battle mage. Graphics zien er wel aardig uit, soms wat vervelende bugs. Ik speel als battle mage btw. Het is irritant dat je iedere keer van je paart af moet als je iets wel op pakken, wel logisch uiteraard :)
Dat hoeft niet. ;) Bij de opties heb je een instelling waarmee je dat kan veranderen :) Wist ik aan het begin ook niet, maar vond het ook nogal irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Klopt, hoef bij mij niet van paard af te stappen om items op te rapen. Worden gewoon opgeraapt terwijl ik op het paard blijf zitten.

Maar goed, zodra je verder in het spel komt wordt het paard steeds minder interessant omdat je loopsnelheid dan vaak toch zo hoog is dat je met een paard niet harder vooruitkomt dan lopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op 28 mei 2004 @ 17:19:
Klopt, hoef bij mij niet van paard af te stappen om items op te rapen. Worden gewoon opgeraapt terwijl ik op het paard blijf zitten.

Maar goed, zodra je verder in het spel komt wordt het paard steeds minder interessant omdat je loopsnelheid dan vaak toch zo hoog is dat je met een paard niet harder vooruitkomt dan lopend.
En daarbij ook rekening houdend dat sommige combatarts (bij mijn woodelf iig) niet te gebruiken zijn op een paard, zou je kunnen zeggen dat een paard misschien alleen op het begin de moeite waard zal zijn.

Volgens mij is het in multiplayer wel zo dat je van je paard af moet gaan/afstapt bij items die je oppakt (in de korte tijd dat ik het geprobeerd heb met deze minder legale versie :o).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Laatst online: 27-09 21:09
xerix schreef op 27 mei 2004 @ 22:58:
Ik zit nu vast, denk ik :/
Volgens mijn map moet ik hierheen, en het gele dingetje staat op de positie van het vrouwtje (bij het pijltje), ik kan er echter niet mee praten. Kan ik nu niet verder met de main quest door een bug (?) of moet ik op een andere verdieping zijn. Ik kon nix vinden verder...
[afbeelding]
Ik heb dit probleem ook gehad, hoogstwaarschijnlijk heb je pas 3 elementen gevonden (dit was iig bij mij het geval). Je hebt het vierde element nu al gevonden (als het goed is) en het derde moet je nog, Sacred vindt die volgorde niet goed en verpest de boel ;)

Het derde, voor jouw vierde, element kun je een stukje boven de plek vinden waar je het vierde, voor jouw derde, element hebt gevonden.

Dit was iig in mijn situatie het probleem, en uiteindelijk komt alles goed en kun je verder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 18:41:
Volgens mij is het in multiplayer wel zo dat je van je paard af moet gaan/afstapt bij items die je oppakt (in de korte tijd dat ik het geprobeerd heb met deze minder legale versie :o).
Dat zou heel goed kunnen. In SP pak ik dingen op dmv. "A" wat ook werkt als je op een paard zit. Maar in MP werkt "A" niet zodat je alles handmatig moet oppakken, en dan moet je wel van je paard af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Amras schreef op 28 mei 2004 @ 22:40:
[...]

Ik heb dit probleem ook gehad, hoogstwaarschijnlijk heb je pas 3 elementen gevonden (dit was iig bij mij het geval). Je hebt het vierde element nu al gevonden (als het goed is) en het derde moet je nog, Sacred vindt die volgorde niet goed en verpest de boel ;)

Het derde, voor jouw vierde, element kun je een stukje boven de plek vinden waar je het vierde, voor jouw derde, element hebt gevonden.

Dit was iig in mijn situatie het probleem, en uiteindelijk komt alles goed en kun je verder. ;)
Hmm, het klopt dat ik nu nog maar 3 elementen heb gevonden, maar ik heb steeds gewoon de punten gevolgd die op de map staan aangegeven. Dus dan snap ik niet hoe ik het verkeerde element kan hebben gevonden. Kan je een screenshot maken van de map waar ik het andere element kan vinden?

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
google en u zult vinden.

- dwerg grot (noorden)
- vuurdraak (zuiden)
- ijsdraak (noorden)
- volgens mij is er ook 1 bij de darkelves in de grot, gaat ook een poort heen.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
joint_me schreef op 29 mei 2004 @ 12:01:
- volgens mij is er ook 1 bij de darkelves in de grot, gaat ook een poort heen.
Klopt, vierde element vond ik in die grot waarbij de toegang eerst onderwater gelopen was. Moest eerst in de grot van de dark-elves een hendel overhalen zodat de dam geblokkeerd werd, waarna de toegang tot die andere grot vrij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
nee, er is er nog 1 bovenin, hij is vlakbij de grot waar je de hendel moest overhalen :)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Haay schreef op 29 mei 2004 @ 19:39:
[...]

Klopt, vierde element vond ik in die grot waarbij de toegang eerst onderwater gelopen was. Moest eerst in de grot van de dark-elves een hendel overhalen zodat de dam geblokkeerd werd, waarna de toegang tot die andere grot vrij was.
Dit is het element wat ik (en waarschijnlijk ook xerix) als derde heb gevonden, en nadat je deze gevonden hebt staat het checkpoint op Mystdale Castle. Sacred verpest dus de main quest dan een beetje. Ik zou niet eens weten of het wel mogelijk zou moeten zijn om het vierde element eerst te vinden, maar ik kwam langs die ingang en kreeg van 1 of andere gast iets waarmee ik daar naar binnen kon (ik heb volgens mij geen hendel overgehaald :X ). Ik vond het ook al zo makkelijk gaan, ik liep naar binnen en 2 grotjes doorlopen en ik had dat element al 8)7

Ondertussen ben ik opnieuw begonnen met weer een Seraphim :P. Bij m'n vorige had ik de skills niet zo tactisch gekozen (Riding en Dual Wielding, gebruikte ik beiden nooit!) en ik had geen Concentration en geen Parry. Merk wel dat het nu een stuk handiger gaat, die Concentration is ideaal omdat je combo's sneller reloaden (ik blijf Attacks achter elkaar doen :P) en Parry zorgt ervoor dat je Defense enorm stijgt waardoor je veel minder geraakt wordt. Nu hopen dat ze wel sterk genoeg is voor silver zometeen, ik had met mn vorige Seraphim nogal problemen omdat ik veel geraakt werd en dus superveel potions moest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die draak bij al dat goud al welleens gezien? That's one bad (***). Ik bedoel dus dat ie sterk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 14:18:
Heeft iemand die draak bij al dat goud al welleens gezien? That's one bad (***). Ik bedoel dus dat ie sterk is ;)
Je bedoelt die ene links op de kaart, vlak bij Porto Draco, in de bossen? Die vond ik ernstig meevallen, heb hem met een level 16 Seraphim gekilled gisteren! De schat die erachter ligt lijkt leuk trouwens maar stelt weinig voor, 10000 gold in totaal en bij mij lagen dr alleen maar slechte items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 20:03

Upke dupke

Oompa Loompa

WEG - Was blijkbaar 1 April grap lol :D

Edit 3: toch geen 1 april grap, 14 mei was er weer nieuws over, cool. Moet kopen.

Overigens ben ik ook een draak tegen gekomen, zo'n rooie, via zo'n dungeon en dan via een portal, welk level zou ik moeten zijn (ong) wil ik hem verslaan. Ik ben nu een battle mage van level 17 geloof ik.

[ Voor 41% gewijzigd door Upke dupke op 30-05-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste draak heb ik verslagen met een BM lvl13. Terwijl ik hem met mijn seraphin lvl18 niet aankon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:08

icecoolsniper

never run from a sniper!

Ik zit nu vast. Ik heb het element of void en het book of saddakar gevonden. Toen ging ik dood en nu staat er niks meer op de kaart van de quest. Ik moest volgens mijn journal naar braverock castle, daar ben ik nu ook maar ik kan heel die shareefa niet vinden :|

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
icecoolsniper schreef op 30 mei 2004 @ 20:48:
Ik zit nu vast. Ik heb het element of void en het book of saddakar gevonden. Toen ging ik dood en nu staat er niks meer op de kaart van de quest. Ik moest volgens mijn journal naar braverock castle, daar ben ik nu ook maar ik kan heel die shareefa niet vinden :|
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moest je dan die tavern in waar prince Valor zich schuil houdt in Braverock Castle (helemaal onderin, niet eens binnen de muren). Je bent daar al een keer geweest, zit een riool onder ofzo en daar zit die Shareefa nu ook dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Amras schreef op 30 mei 2004 @ 21:39:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moest je dan die tavern in waar prince Valor zich schuil houdt in Braverock Castle (helemaal onderin, niet eens binnen de muren). Je bent daar al een keer geweest, zit een riool onder ofzo en daar zit die Shareefa nu ook dacht ik.
Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej!!! Nu ook Bronze uitgespeeld, met vamp op level 36.

Ik moet zeggen dat de "bazen" bitter weinig voorstelden, Demordey viel ten prooi en mijn die on sight, de demon was in true formmet een combo van 4 opeenvolgende hardhits paar potions of concentration ook zo dood, en shaddar viel na een keer die combo al om!!! hij had me nog geeneens geraakt...beetje jammer, zeker als die figuurtjes op die paarden me regelmatig dwingen om naar de health potions te grijpen.

Ik ben al een stukje bezig in Silver, en het is idd best wel een stuk moeilijker, nou is mijn defense rating best goed, dus ik wordt niet vaak geraakt, maar als dit toch gebeurt komt het wel gemeen hard aan terwijl ik toch over veel beter armor beschik dan in de shop te krijgen is.

Moet denk ik toch maar eens aan lifeleech beginnen,als ik dat hier allemaal zohoor.
Trouwens, nog meer mensen hier die vinden dat de vamp in true form wel heel machtig is? als knight heb ik het nog wel eens moeilijk, maar in true form is het een massaslachting, niets houd me nog tegen, zelfs draken leggen heel snel het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 23:31:
Trouwens, nog meer mensen hier die vinden dat de vamp in true form wel heel machtig is? als knight heb ik het nog wel eens moeilijk, maar in true form is het een massaslachting, niets houd me nog tegen, zelfs draken leggen heel snel het loodje.
Ja, zodra de Vampiress 's nachts in vampierenvorm begint te hakken en haar handen rood oplichten van de bloodrush dan is ze een echte moordmachine! Helaas moet je overdag die bloodrush missen, wat het achter-elkaar-door moorden minder soepel maakt. Maar goed, ze mag ook wel een zwakke plek hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op 01 juni 2004 @ 23:42:
[...]

Ja, zodra de Vampiress 's nachts in vampierenvorm begint te hakken en haar handen rood oplichten van de bloodrush dan is ze een echte moordmachine! Helaas moet je overdag die bloodrush missen, wat het achter-elkaar-door moorden minder soepel maakt. Maar goed, ze mag ook wel een zwakke plek hebben ;)
Zorgen voor een flink percentage extended night...
Als je daar flink hoog in zit gebruik je je nacht periode voor het slachten, en de dag voor het loop werk, het doorzoeken van steden ect, mijn nacht duurt nu dik 40% langer dan normaal, ik ben heel erg in touch met de river of blood >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
Gloeiende gloeiende, ik ben pissed

Zojuist online een cheater :r tegengekomen, was binnen 5 minuten van level 16 naar level 28 en ik ben effe achter hem aangelopen en zag alle vijanden binnen 1 sec. verslagen worden (en dit was geen die on sight) en bij vrijwel elke dode tegenstander kwam er een rune tevoorschijn die hij zelf niet eens (meer) oppakte (zat waarschijnlijk zijn inventory al vol mee)

Ik ben er gelijk mee gekapt want hier baalde ik als een stekker van
Hij liep met een Seraphim, zijn naam heb ik gelijk opgeschreven voor het geval ik ergens een mogelijkheid vind om ascaron hiervan op de hoogte te stellen.

Wat een loser zeg. :r :r

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Enthroned schreef op 05 juni 2004 @ 02:53:
Gloeiende gloeiende, ik ben pissed

Zojuist online een cheater :r tegengekomen, was binnen 5 minuten van level 16 naar level 28 en ik ben effe achter hem aangelopen en zag alle vijanden binnen 1 sec. verslagen worden (en dit was geen die on sight) en bij vrijwel elke dode tegenstander kwam er een rune tevoorschijn die hij zelf niet eens (meer) oppakte (zat waarschijnlijk zijn inventory al vol mee)

Ik ben er gelijk mee gekapt want hier baalde ik als een stekker van
Hij liep met een Seraphim, zijn naam heb ik gelijk opgeschreven voor het geval ik ergens een mogelijkheid vind om ascaron hiervan op de hoogte te stellen.

Wat een loser zeg. :r :r
Aardig kansloos idd, kan niet begrijpen wat zo'n kerel er leuk aan vindt. De lol van het spelletje is zo toch helemaal weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
Heb intussen een pm naar een moderator op sacred forum gestuurd.
Hopen dat ze er ook wat mee doen en dus gelijk een mooie gelegenheid om te zien hoe hard ze bezig zijn om het spel beter te krijgen.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
in 1.7 gaan karakters geloof ook op de server opgeslagen worden, weet het niet zeker, maar dan zijn dit soort dingen niet meer mogelijk (item hack) de know hacked items gaan ook verwijderd worden, dacht ik.

Ik moet bekennen dat mijn oude mage hacked items gebruikte, deze gebruik ik niet meer, wil alleen nog een keer wat normale ringen en armor oversluizen :) (ik vind dat het mag, als je aan sjakie vraagt of ie deze aan andere char wil geven, soort boodschapper dus, gebeurt ook vaker in quests) Maar de rede van een nieuwe char, rond rennen en slaan en alles is dood, is geen uitdaging :? tis toch leuker als je bijna dood gaat. (p.s. alle items gewoon gehad)

Gaf me trouwens ook de kans om trading aan te zetten en nog een domme actie te dumpen, heb alleen een bugged helmet (28% change of hitting gold, 200 phys op lvl 9, zorgt voor lag) deze helemaal legitiem van een handelaar gekocht, maar dit soort dingen komen er meer voor. Maar geloof dat ze de item generatie ook gaan herschrijven om dit soort items te voorkomen. Hopen dat mijn helm niet verdwijnt :D

[ Voor 9% gewijzigd door joint_me op 05-06-2004 12:17 ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Enthroned, was dat op Open of Closed Ascaron.Net ? Ik neem aan op Open ?

Tsja, om dit soort dingen te voorkomen speel ik het liefst multiplayer met mensen die ik ken, en waarvan ik weet dat zij het spel ook spelen zoals het bedoeld is, zonder te cheaten of daar ook maar de behoefte aan te hebben. Als je met een vast groepje speelt en gewoon altijd een password-protected game speelt dan heb je ook geen last van dit soort cheaters.

Gelukkig heeft de eerste in mijn vriendenkring Sacred nu ook gekocht, dus wanneer hij tijd heeft kunnen we lekker samen online hakken ende slashen :*) Een andere vriend van me is wel enigszins verslaafd aan Sacred, maar speelt niet legaal. En nog een ander moet ik nog overtuigen om Sacred te gaan kopen en spelen. Maar ik denk dat me dat wel gaat lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
Oh, ik dacht dat ik dat al vermeld had.
Het was dus op een closed ascaron server
Bronze free game 501 dacht ik (bovenste van de lijst)

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Op closed games word het meest gecheat, omdat die minder goed gecontroleerd worden :D

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit spel dus ook ben begonnen met een wood elf, maar ik wou ff een nieuwe ventje maken (dark elf) maar zodra ik het spel inga fade me scherm naar zwart en blijft zwart :?

Hoe kan ik dit verhelpen en het is trouwens bij ieder nieuw ventje die ik maak :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Klinkt mij als een probleem met je videokaart drivers. Loop de meuktracker eens langs voor de nieuwste versie :)

Ik heb intussen vrijwel alles verkent. Net demordrey neergelegd, nog speciaal kill on site uitgezet om hem vervolgens met 1 klap naar de andere wereld te helpen. Toen ik een aantal demonen uit die toren bij nar-shada oid moest elimineren, waren ze dood voor ik wist hoe ze eruit zagen :( . In tristram had ik trouwens hetzelfde (mid-oost van de map, no van mystdale). Ik gok dat de mensen in zombies veranderen op het moment dat je het midden van de stad bereikt, maar er miste enige vorm van verhaal en iedereen ging dood toen ik in de buurt kwam. Zit hier nog meer achter? ik kreeg niet eens een leuke goodie..

Ik zit btw nagenoeg op 50% van de map verkend. Veel meer is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

SilentStorm schreef op 06 juni 2004 @ 04:56:
Klinkt mij als een probleem met je videokaart drivers. Loop de meuktracker eens langs voor de nieuwste versie :)

Ik heb intussen vrijwel alles verkent. Net demordrey neergelegd, nog speciaal kill on site uitgezet om hem vervolgens met 1 klap naar de andere wereld te helpen. Toen ik een aantal demonen uit die toren bij nar-shada oid moest elimineren, waren ze dood voor ik wist hoe ze eruit zagen :( . In tristram had ik trouwens hetzelfde (mid-oost van de map, no van mystdale). Ik gok dat de mensen in zombies veranderen op het moment dat je het midden van de stad bereikt, maar er miste enige vorm van verhaal en iedereen ging dood toen ik in de buurt kwam. Zit hier nog meer achter? ik kreeg niet eens een leuke goodie..

Ik zit btw nagenoeg op 50% van de map verkend. Veel meer is niet mogelijk.
Heb je soms een item met een hoge Die On Sight rating? Dan vallen de inferieure enemies idd gewoon dood neer als je in de buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

+3 op dat moment, in een ring. Het was kill on sight idd. Die on site zou wat erg makkelijk zijn: 'he, jij daar aan de andere kant van de map.. sterft!' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

SilentStorm schreef op 06 juni 2004 @ 12:36:
+3 op dat moment, in een ring. Het was kill on sight idd. Die on site zou wat erg makkelijk zijn: 'he, jij daar aan de andere kant van de map.. sterft!' ;)
"And stay down }) " :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik kan wel gewoon met me wood elf spelen, maar met een nieuw campaign starten met een ander ventje fade me beeld naar zwart :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het probleem dat ik een tweetal sub-quest niet kan uitvoeren omdat niet gedetecteerd wordt dat ik er klaar mee ben, is daar wat aan te doen of moet ik opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 15:45:
ik heb het probleem dat ik een tweetal sub-quest niet kan uitvoeren omdat niet gedetecteerd wordt dat ik er klaar mee ben, is daar wat aan te doen of moet ik opnieuw beginnen?
Ik weet niet of je alle patches geinstalleerd hebt, maar in de eerste versie zijn er nogal wat quests met bugs. Zelf ben ik er pas een aantal tegengekomen en het stoort me niet echt. De oplossing: iig patchen tot 1.66 en als het dan nog zo is hopen dat 1.7 alles oplost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe open ik het console in dit spel? (als die er is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 18:23:
Hoe open ik het console in dit spel? (als die er is)
~ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt bij mij niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Je moet de shortcut ook aanpassen, zodat deze er ongeveer zo uit komt te zien:

I:\Sacred\sacred.exe /CHEATS=1

Google is your best friend :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet nodig, maar de console komt bij mij (na gewoon starten en zoder ergens iets verandert te hebben) na ~ en vervolgens ff op tab duwen, console komt dan in, weg weer hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amras schreef op 06 juni 2004 @ 17:51:
[...]

Ik weet niet of je alle patches geinstalleerd hebt, maar in de eerste versie zijn er nogal wat quests met bugs. Zelf ben ik er pas een aantal tegengekomen en het stoort me niet echt. De oplossing: iig patchen tot 1.66 en als het dan nog zo is hopen dat 1.7 alles oplost ;)
Ik krijg bij elk dorpje eerst de normale quests (werken prima), daarna een ronde random quests (werken ook nog prima) maar daarna krijg je weer een ronde random quests en die werken altijd niet! 8)7 :(

Iemand hier meer last van? En is er nog iets tegen te doen of alleen maar wachten tot 1.7 en dan hopen dat het gefixed is... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 13:32:
[...]

Ik krijg bij elk dorpje eerst de normale quests (werken prima), daarna een ronde random quests (werken ook nog prima) maar daarna krijg je weer een ronde random quests en die werken altijd niet! 8)7 :(

Iemand hier meer last van? En is er nog iets tegen te doen of alleen maar wachten tot 1.7 en dan hopen dat het gefixed is... :|
Volgens mij kun je weinig meer doen dan wachten op de volgende patch en bidden dat ze dan alle bugs gefixed hebben. Zelf stop ik altijd met questen in een dorp als het dorp bevrijdt is (vlaggetje erbij -> goedkope items!) en dat is dacht ik na de 1e ronde random quests.

Wat trouwens wel vaag is, weet niet of dat in de patches al gefixed is, dat als je een dorp bevrijdt hebt de items bij de shops goedkoper zijn maar je krijgt ook minder geld voor de items die je verkoopt. Vaaaaag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat toch wel behoorlijk wat tijd in dit spel zitten.... Tijd die ik eigenlijk niet heb :P Maar ben nu al 20 uur bezig en ben net begonnen aan Act 2 en heb 12,5% van de map ontdekt... Als de rest ook zolang duurt 8)7

Maar weet iemand wat het max aantal procent is wat je van de map kan ontdekken, dan heb ik enig idee hoelang ik nog bezig ga zijn om het 1x uit te spelen ;) Zijn gebieden genoeg welke je niet helemaal kunt ontdekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Heb nagenoeg 50% van de map verkend na +/- 70 uur spelen. Dat laatste trouwens heel rustig/relaxed/etc, met een audiobook op de achtergrond :)

Ik kan het alleen niet uitspelen :/ Zodra ik op dat ding klik nadat ik de sakkara demon doodmaakte, gebeurd er niets :/ Schijnt een bekende bug te zijn, die bij sommige mensen optreed (als ik op het officiele forum zoek op sakkara en portal). Er wordt aangeraden te herinstalleren of andere patches te proberen, maar ik heb eig geen zit om daar weer doorheen te gaan. Ik blijf nog wel wat rondhuppelen ofzo tot de 1.7 patch is uitgebracht :)

Over de grootte van de map heb ik nog niemand gevonden die meer dan 51% had (er wordt nog ergens met 55% gegooit op het forum, maar das zonder onderbouwing).
enne, ja de rest duurt ook zo lang :)

[ Voor 15% gewijzigd door SilentStorm op 08-06-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilentStorm schreef op 08 juni 2004 @ 18:47:
Heb nagenoeg 50% van de map verkend na +/- 70 uur spelen. Dat laatste trouwens heel rustig/relaxed/etc, met een audiobook op de achtergrond :)

Ik kan het alleen niet uitspelen :/ Zodra ik op dat ding klik nadat ik de sakkara demon doodmaakte, gebeurd er niets :/ Schijnt een bekende bug te zijn, die bij sommige mensen optreed (als ik op het officiele forum zoek op sakkara en portal). Er wordt aangeraden te herinstalleren of andere patches te proberen, maar ik heb eig geen zit om daar weer doorheen te gaan. Ik blijf nog wel wat rondhuppelen ofzo tot de 1.7 patch is uitgebracht :)

Over de grootte van de map heb ik nog niemand gevonden die meer dan 51% had (er wordt nog ergens met 55% gegooit op het forum, maar das zonder onderbouwing).
enne, ja de rest duurt ook zo lang :)
Ik neem aan dat je het al geprobeerd hebt... Maarja je weet nooit... Heb je al geprobeerd te herinstaleren en dan je savegame gewoon weer te laden :o? Misschien dat het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 19:41:

Ik neem aan dat je het al geprobeerd hebt... Maarja je weet nooit... Heb je al geprobeerd te herinstaleren en dan je savegame gewoon weer te laden :o? Misschien dat het werkt :)
ik heb het vandaag zonder herinstallatie weten op te lossen. Als ik eerst een heel stuk rondloop voor ik op die standaard klik, gaat het wel goed :)

edit: hmm nu weer probs met volgende portal.. ach het houdt je van de straat :)

[ Voor 9% gewijzigd door SilentStorm op 08-06-2004 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Staat op de officiele Sacred site ( http://eng.sacred-game.com ) een update over wat we in patch 1.7 kunnen verwachten. Ziet er goed uit!

• Fixed all known exploits which have been reported by players and beta testers
• Fixed a number of issues with Main and Sub quests
• Fixed the no-reward issue with random quests
• Fixed various “broken” items which contained skill ratings much higher than they should have
• Fixed an issue where the Merchant would not offer items depending on the player level
• Drop logic has been completely revised
• Set Items are having their stats revised
• Optimization done to improve Frame rates
• NEW: Integrated Chat function between Traders
• NEW: Revised and additional Item colour code and stats
• NEW: Trade Window Added
• NEW: Various new Easter eggs added
• NEW: Password change for Closed net account in Profile
• NEW: Character renaming in Closed net accounts
• Localisation fixes to some wrongly named items
• NEW: Completely reworked network-code (still in development and not finalised)
• NEW: Various new items, including new Set-Items and new Rare-Items
• Exploitation of character files in memory no longer possible
• Item duping no longer possible in closed net (still in development and not finalised)
• Reworked battle skills for characters (eg; Battle fog from Dark Elf is now dependable on its level)
• Monster strength system (depending on char level) has been changed and reworked
• Various PvP balancing issues (Details will come as soon as these are finalised)

Ben benieuwd hoe ze de Set-items hebben gewijzigd. Hoop dat ze die nu bruikbaarder hebben gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoord dat er nog al veel problemen zijn met dit spel.
nou ik heb ze zelf ook :| .

als ik het spel installeer en dan opstart krijg je nvidia te zien enzo... dan effe zón laat scherm en dan krijg ik een wit scherm en die blijft dan (5 minuten gewacht)
en het blijft. druk ik op escpae dan krijg ik een raar vierkandt in het zwart wit.
ik hoor wel muziek.

iemand anders die dit kent ?

heb van alles geprobeert de laaste patch en de setting veraderd full screen on en of en hij doet het niet

tijdens de installatie zegt hij ook dat texture.pak corrupt is en dan kies ik negeren(opnieuw geeft die weer de fout)
iemand die dit probleem kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 19:34:
ik hoord dat er nog al veel problemen zijn met dit spel.
nou ik heb ze zelf ook :| .

als ik het spel installeer en dan opstart krijg je nvidia te zien enzo... dan effe zón laat scherm en dan krijg ik een wit scherm en die blijft dan (5 minuten gewacht)
en het blijft. druk ik op escpae dan krijg ik een raar vierkandt in het zwart wit.
ik hoor wel muziek.

iemand anders die dit kent ?

heb van alles geprobeert de laaste patch en de setting veraderd full screen on en of en hij doet het niet

tijdens de installatie zegt hij ook dat texture.pak corrupt is en dan kies ik negeren(opnieuw geeft die weer de fout)
iemand die dit probleem kent?
Als hij tijdens de installatie al aangeeft dat er iets fout zit dan zou ik daar eerst eens naar gaan kijken als ik jou was, gewoon garantie gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Als je het met je huidige cd's wilt doen: Probeer anders eerst alles eens naar de harde schijf te kopieeren en vandaar te installeren. Mogelijk heb je daar recoveryprogjes voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Aan doei... Kijk eens in ..\Sacred\movie naar de .wmv files. Kun je die (oem.wmv, ascaron.wmv en Intro.wmv) goed afspelen? Als je dat nVidia logo filmpje altijd wilt laten skippen kun je de file oem.wmv hernoemen naar oem.wmv.bak ofzo. Dan ben je die al kwijt tijdens het opstarten :)

Overigens heb ik bij mezelf ook gemerkt dat als ik Sacred start, en op dat moment gaat m'n e-mail programma kijken of er nog nieuwe mail is, of nog erger m'n desktop-achtergrond gaat zichzelf verversen (dynamische achtergrond die om de 10 minuten zichzelf update), dan loopt het opstarten van Sacred in de soep. Het opstarten van Sacred (tot het menu'tje verschijnt) is blijkbaar nogal CPU intensief, en als andere lopende processen CPU-tijd stelen dan gaat het fout. Zorg er dus voor dat je PC in 'rust' is voordat je Sacred opstart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die filmpjes kan ik gewoon af spelen ook als het spel opstart.
dan krijg je zo'n laat scherm dit duurt heel kort. dan krijg ik een wit scherm. Ik hoor wel muziek (dus dan denk ik dat hij klaar is met laden).

heb trouwens recovery programma's gebruikt (badburn) dan installeer ik cd 2 deel van de harddisk maar nogsteeds zegt hij dat texture.pak corrupt is tijdens het installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 20:11:
die filmpjes kan ik gewoon af spelen ook als het spel opstart.
dan krijg je zo'n laat scherm dit duurt heel kort. dan krijg ik een wit scherm. Ik hoor wel muziek (dus dan denk ik dat hij klaar is met laden).

heb trouwens recovery programma's gebruikt (badburn) dan installeer ik cd 2 deel van de harddisk maar nogsteeds zegt hij dat texture.pak corrupt is tijdens het installeren
Waarschijnlijk is je 2e cd dan echt kapot. Ik geloof dat je hem dan naar de uitgever kan opsturen, zodat je een nieuwe krijgt. Meestal staat het in het boekje ergens. Maar zeker weten doe ik dat niet, want ik heb het zelf nog nooit gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 09:24
Wat is precies het verschil tussen open en closed multiplayer ??
Ik heb nu een tijdje gespeeld in de sp modus en ik wilde nu dus open multiplayer doen zodat ik met m'n sp character kan spelen online maar ik zie hem helemaal niet staan dan.

Werkt het niet zoals in diablo met open en closed battle.net ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb de demo gespeeld, hij loopt op zich wel ok (athlon2500xp geforce4mx). Dit had ik niet verwacht, maar maakt het veel uit of je een betere videokaart hebt? En is er nog een mogelijkheid om het op 1280*1024 te laten spelen 1024*768 is niet de ideale resolutie voor mijn 17" tft.
En zijn de closed servers echt closed of wordt er nog veel gecheat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
StephaN schreef op 03 juli 2004 @ 13:52:
Ik heb de demo gespeeld, hij loopt op zich wel ok (athlon2500xp geforce4mx). Dit had ik niet verwacht, maar maakt het veel uit of je een betere videokaart hebt? En is er nog een mogelijkheid om het op 1280*1024 te laten spelen 1024*768 is niet de ideale resolutie voor mijn 17" tft.
En zijn de closed servers echt closed of wordt er nog veel gecheat?
De achtergrond is pre-rendered, en de poppetjes zijn 3D. Volgens mij heeft je CPU meer te doen dan je grafische kaart in dit spel.

En nee, de resolutie staat vast. Wat je WEL kunt doen is Sacred in windowed mode spelen. Dan laat je je desktop op 1280x1024 en krijg je daarbinnen gecentreerd een 1024x768 window met Sacred erin. Voordeel is daarnaast ook nog dat je tijdens het spelen gewoon naar de desktop kan, bv. om je email te checken of even te MSNen/ICQen etc.

En wat je laatste vraag betreft, zie mijn antwoord hieronder.

[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 03-07-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
TheJackal schreef op 02 juli 2004 @ 16:17:
Wat is precies het verschil tussen open en closed multiplayer ??
Ik heb nu een tijdje gespeeld in de sp modus en ik wilde nu dus open multiplayer doen zodat ik met m'n sp character kan spelen online maar ik zie hem helemaal niet staan dan.

Werkt het niet zoals in diablo met open en closed battle.net ??
Het verschil tussen open en closed multiplayer is dat de open MP games door een speler gehost worden, terwijl de closed MP games door Ascaron zelf gehost worden. Omdat Ascaron niet de servercapaciteit heeft die Blizzard wel heeft kunnen spelers niet zelf closed MP games aanmaken. Je kunt dus alleen de door Ascaron gecreeerde closed games joinen. Je character wordt wel op de Ascaron server bewaard, i.t.t. open MP games.

Als je met je SP character in een MP game wil spelen, hetzij via LAN hetzij via open, dan moet je je SP character exporteren vanuit de SP game. Voor Closed moet je een character speciaal voor closed aanmaken.

Tot en met 1.66 blijkt Closed MP trouwens niet erg goed beveiligd te zijn. Vooral in Closed wordt veel geduped en op andere manieren gecheat. Als het goed is wordt dit in de aankomende 1.7 patch aangepakt.

Wil je zelf een game hosten dan kun je het beste de "gameserver.exe" file in je Sacred map gebruiken. Met de bijbehorende "gameserver.cfg" kun je helemaal aangeven wat voor soort MP game je wilt hosten. Als je alles goed ingesteld hebt (poorten enzo als je achter een NAT router zit) dan kun je jouw game in de Open serverlijst zien als je normaal met Sacred op Open inlogt. Het voordeel van zelf een server hosten is dat je er een password op kunt zetten zodat alleen mensen kunnen joinen die je uitnodigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Hmm ok met 1024*768 gamen kan ik leven, maar als ik uitzoom lijkt het toch wat trager te gaan, wel speelbaar, maar niet heel erg soepel. Dat is dus normaal of is dat alleen met de demo (nieuwe patches niet). Ik ga namelijk ook een geforce 6800 kopen, maar daar heb ik bij dit spel niet zoveel aan begrijp ik?

iig bedankt voor je antwoord!

[ Voor 6% gewijzigd door StephaN900 op 03-07-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

StephaN schreef op 03 juli 2004 @ 17:14:
Hmm ok met 1024*768 gamen kan ik leven, maar als ik uitzoom lijkt het toch wat trager te gaan, wel speelbaar, maar niet heel erg soepel. Dat is dus normaal of is dat alleen met de demo (nieuwe patches niet). Ik ga namelijk ook een geforce 6800 kopen, maar daar heb ik bij dit spel niet zoveel aan begrijp ik?

iig bedankt voor je antwoord!
Spelen gaat hier wel soepel, alleen als ik een stad loop gaat het niet lekker :X

Ik heb een Hercules Radeon 9800 Pro 128 mb. Deze moet ook ruim voldoende zijn. Lijkt me meer een bug in het spel dan dat het aan de grafische kaart ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
Ok, dan begrijp ik alleen nog niet hoe je nou je char moet exporteren na het single player gedeelde als je op open internet ben geweest. Ze zeiden tegen me dat ik dan moest importeren bij een new game maar dan begin echt totaal overnieuw met alle quests in SP mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
TheJackal schreef op 03 juli 2004 @ 20:50:
Ok, dan begrijp ik alleen nog niet hoe je nou je char moet exporteren na het single player gedeelde als je op open internet ben geweest. Ze zeiden tegen me dat ik dan moest importeren bij een new game maar dan begin echt totaal overnieuw met alle quests in SP mode.
Hangt van het type MP game af: COOP, Hack & Slash of PvP, en van welke moeilijkheidsgraad je kiest. Het is natuurlijk zinloos om met een (bv) level 40 character waarmee je SP uitgespeeld hebt een bronze MP COOP game te gaan starten. Wat je met die level 40 wel kunt doen is naar silver te gaan. Dat is dan vergelijkbaar met in Diablo II naar Nightmare gaan met je character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
Okay, maar ik begrijp dan nog steeds niet hoe je je char naar singe player krijgt nadat je ermee gespeeld hebt op internet. Je hebt daar bijvoorbeeld op internet een goed zwaard gevonden die je ook in single player wilt gebruiken.
Dan kan je import doen bij new game, maar ik wil gewoon verder met de quests waar ik gebleven was of moet je echt overnieuw beginnen dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
TheJackal schreef op 04 juli 2004 @ 17:29:
Okay, maar ik begrijp dan nog steeds niet hoe je je char naar singe player krijgt nadat je ermee gespeeld hebt op internet. Je hebt daar bijvoorbeeld op internet een goed zwaard gevonden die je ook in single player wilt gebruiken.
Dan kan je import doen bij new game, maar ik wil gewoon verder met de quests waar ik gebleven was of moet je echt overnieuw beginnen dan ??
Tsja, wat dat betreft werkt Sacred niet zo transparant met je characters tussen SP en MP als Diablo II. Wat wel bewaard blijft is tot hoever je de townportals geopend had. Als je dan een MP-character in een nieuwe game importeert kun je wel min of meer naar de plek gaan waar je gebleven was en daar weer verder spelen.

De host van een COOP MP game kan trouwens wel de staat van de game saven, en als elke speler ook z'n character weer exporteert kan de host de volgende keer de bewaarde COOP game weer laden, en kan de party verdergaan waar ze gebleven waren.

Op die manier zou je dus via een omweg wel met hetzelfde character heen en weer kunnen gaan tussen MP games en solo spelen. Alleen moet je dan zelf een MP COOP game hosten (LAN bv) om solo te spelen en voor het afsluiten de game saven en je character weer exporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
hallo, ik heb het spel net geinstalleerd maar ik krijg telkens een foutmelding over global.res

Ik ben er achter gekomen dat dit bestand de scripts van het spel bevat. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn zijn global.res (engelse versie) naar mijn email adres te sturen: daandus at hotmail punt com

BVD!

ps. overnieuw installeren heeft jammer genoeg geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
ebbo schreef op 05 juli 2004 @ 20:00:
hallo, ik heb het spel net geinstalleerd maar ik krijg telkens een foutmelding over global.res

Ik ben er achter gekomen dat dit bestand de scripts van het spel bevat. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn zijn global.res (engelse versie) naar mijn email adres te sturen: daandus at hotmail punt com

BVD!

ps. overnieuw installeren heeft jammer genoeg geen zin.
Probleem is opgelost na 1.66 patch (logisch...:+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je, als je een single player character hebt geexport voo0r multiplayer, dit character dan ook level-uppen in multiplayer en dan weer terug exporten naar je singleplayer? Zodat je kan levelen b.v. in multiplay ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 22:00:
Kan je, als je een single player character hebt geexport voo0r multiplayer, dit character dan ook level-uppen in multiplayer en dan weer terug exporten naar je singleplayer? Zodat je kan levelen b.v. in multiplay ed?
Dat is dezelfde vraag als die TheJackal hierboven ook al stelde, en die ik al beantwoord heb hierboven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
CV_SmileY schreef op 12 mei 2004 @ 13:06:
Ben wel blij dat je die 'Skill-Runes' bij die wizard in kan ruilen voor items die wel voor jou zijn. Kwam ik een beetje laat achter, dus ik verkocht die dingen altijd :D
hele oude reactie maar ben wel benieuwd welke wizard hier bedoelt word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

ebbo schreef op 07 juli 2004 @ 14:09:
[...]

hele oude reactie maar ben wel benieuwd welke wizard hier bedoelt word :)
Dat is een combo-master daar kan je de combat arts en magic spells, die vindt ruilen voor een combat arts of magic spell van jou character.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
|:(
Jeesus, dat wist ik ook niet. Ik verkocht die dingen altijd maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 09:45

Ulti23

Quality Time

Gisteren is voor de Duitse versie van Sacred de beta test fase van de aankomende nieuwe patch begonnen. Vandaag (als het goed is voor 12.00) zal ook voor de internationale versie van Sacred de beta test fase aanbreken. Voor ongeveer een week of drie word de community gevraagd te testen met de nieuwe patch (BETA) en hun bevindingen in een speciaal ingericht sub-fora op de site van Sacred te posten. Het zal mij benieuwen, ik hoor van de Duitse site dat open MP nog niet helemaal lekker draait, maar closed MP gaat dan wel weer lekker. Redenen dat het op de open MP niet lekker gaat was dat de servers van Ascaron meteen overbelast raakte, omdat iedereen bij het uitkomen van de Beta online wilde. Start je een eigen server op dan lijkt het allemaal erg goed te gaan!

Aantal opgevallen wijzigingen door de patch:

*Mentor potions kun je niet meer kopen in shops, maar worden meer valuable, ze zullen alleen maar als drops van vijanden komen. De XP bonus zal teruggedrongen worden van 100% naar 50% van de te krijgen XP wanneer je een vijand slacht.
* Ook zullen draken sterker zijn en een betere dropratio krijgen, meer special items enzo

Dit is slechts een greep uit de wijzigingen die spelers al opgevallen zijn, ik kan iig niet wachten op de release van de beta zodat ik zelf ook is met die 1.7 kan gaan spelen, het zou eens tijd worden.

[edit]
Jammer maar helaas, volgens de Sacred site gaat de openbeta met minimaal een aantal dagen opgeschort worden.... :/

Van de Site
====================
Open Beta Update 09.07.2004

Based on the feedback collected from the German Community overnight, and subsequently a decision made by the Ascaron Patch Review Board, the International version of Patch 1.7 will not go ahead today as originally planned. As stated in the news before this, this decision was still pending. The decision was made this morning not to release the patch because of the scale of localisation issues and extensions which still need to be implemented. The extra time required to compile a new version, test it, and in turn approve it for release, makes the availability of the International patch, before Wednesday next week impossible.

Issues found in the German Open Beta will also be addressed as best as possible for the International release.

Although it was planned to release the open beta today, the feedback from the German community has given us a chance to look further into certain issues, to improve the network code further.

The delay has been extended by a few days, but that should make the release even more so worthwhile.

Enjoy your weekend,

The Sacred Team
====================

Maar weer wachten dus.....

[ Voor 34% gewijzigd door Ulti23 op 09-07-2004 16:04 ]

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 22:00:
Ja ik begrijp het nu nog steeds niet helemaal goed, maar hoe ik het nu begrijp kan het dus niet. Ik begrijp dan omdat dit niet kan het nut van open MP totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Ja dat met die patch schiet ook lekker op ;). Nou schiet play.com ook niet echt op (zit al 5 dagen te wachten), dus wie weet heb ik het spel wanneer de patch er is. Ik hoop dat het spel wel een 'uitdaging' wordt, want ik begreep uit een aantal berichten op het forum dat dit wel heel erg meeviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
StephaN schreef op 09 juli 2004 @ 18:50:
Ja dat met die patch schiet ook lekker op ;). Nou schiet play.com ook niet echt op (zit al 5 dagen te wachten), dus wie weet heb ik het spel wanneer de patch er is. Ik hoop dat het spel wel een 'uitdaging' wordt, want ik begreep uit een aantal berichten op het forum dat dit wel heel erg meeviel.
Ik las op het Engelse Sacred forum dat een 1.7 tester met een level 200 character (maar totaal niet geoptimaliseerde uitrusting en skillpunten) op Silver iets van 20 minuten met een draak bezig was en toen was die draak 10% health kwijt, en hij was door al z'n health-potions heen! Later heeft hij het nog eens geprobeerd, met een ditmaal wel geoptimaliseerd character, en kon hij de draak op Silver wel doden, maar vond hij het nog steeds een flinke uitdaging.

Hallo!!! Level 200 op Silver 8)7 Oftewel, in 1.7 zijn draken meer iets om met een party op te nemen. En de 'loot' van draken schijnt ook een stuk beter te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
TheJackal schreef op 09 juli 2004 @ 14:02:
Ik begrijp dan omdat dit niet kan het nut van open MP totaal niet.
Ik wel! Als je een MP game wilt spelen samen met één of meer vrienden, en niet gestoord wilt worden door hackers/dupers/griefers, dan is Open MP de enige optie. In Diablo II host ik in zo'n geval een game waarna een vriend direkt via mijn IP nummer kan joinen. Maar die optie is in Sacred niet mogelijk. Wat ik wel kan doen is een Internet MP game hosten, een wachtwoord op zetten, die aan een vriend geven, en vervolgens samen Sacred spelen zonder gestoord te worden door ongevraagde personen.

En met dat MP character kan ik nog steeds ook solo spelen, alleen moet je dan een nieuwe campaign starten, en dan ipv. een nieuw character maken moet je dat uit het MP game geexporteerde character in die nieuwe game importeren. Enige wat je mist is dat de quests niet bewaard zijn, verder maakt het geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
Haay schreef op 09 juli 2004 @ 20:22:
[...]

En met dat MP character kan ik nog steeds ook solo spelen, alleen moet je dan een nieuwe campaign starten, en dan ipv. een nieuw character maken moet je dat uit het MP game geexporteerde character in die nieuwe game importeren. Enige wat je mist is dat de quests niet bewaard zijn, verder maakt het geen verschil.
Ja maar dat vind ik nou zwaar kut. Ik wilde juist ff met wat maten XP opdoen online en dan met dat character weer verder met me questen gaan, maar dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
Ik heb nu opeens een probleem dat ik mijn savegames niet meer kan laden. Ik had mijn char ff naar me laptop gekopierd om daarop te spelen op m'n werk. Toen ik klaar was heb ik het weer terug gekopierd maar nu crashed ie iedere keer naar de desktop als ik de savegame probeer te laden, is hier nog wat aan te doen??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb t spel nu ook b ijna uitsgespeeld met een dark elf. een eitje met battle fog, (t spel is sowieso te makkelijk op brons)maar ik vraag me af hoe ze dit gaan oplossen in de patches, want zo is er in feite niks aan natuurlijk..... :/ je pleurt die mist neer, gaat hakken, en voordat de mist is opgetrokken, kan jij allang weer een ander neergooien.....
8)7
Wat me wel opvalt, is dat ik met mn vampiress en mn gladiator veel sneller leek te levellen. dat gaat ongeveer 10 levels schelen met mn dark elf, want die speel ik uit met level 32 a 33.
komt dat misschien door die battle fog, dat je dan minder XP krijgt ofzo?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
Volgens mij lijkt dat maar zo, of je speelt het nu beter. Het spel schijnt nu nog met de Dark en Wood Elf het makkelijkst te zijn. Die chars worden zwakker gemaakt in 1.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 04-09 17:50
Open Beta 1.7 Released 16.07.2004

Hello everyone,

Today is the day. The English open beta 1.7 has been released and the Servers are being prepared for you to play online. As you can see the forum has changed a great deal through the addition of a beta section. If you find bugs, please post them in the corresponding areas. Instructions for each area can be found in their corresponding threads. The open beta is not the next “Official” patch, but a patch that is still in development. 1.66 Players will still be able to access servers. Not all servers will be switched to 1.7 to allow for an equal share of server resources. We are aware that not everyone will be able to access a 1.7 server all the time. Once the patch goes final, all servers will be switched to 1.7 and then there will be room for everyone.

The patch can be downloaded here:

http://www.ascaron.org/sacred/sacred_eng_1.7beta23.exe

http://www.ascaron.org/sacred/sacred_enu_1.7beta23.exe

Please take note that there are some known issues which will be fixed through the process of the open beta.

The password field has been reduced from 16 Characters to 15 Characters. If you have problems with your password, please contact service_sacred@ascaron.com

A full fix list as well as new features will be posted over the weekend as a follow up.

For further questions please contact the Admins or join the official #Sacred IRC room where further Admins will be happy to answer any questions you may have.

Enjoy the weekend

The SACRED TEAM

[ Voor 6% gewijzigd door Bajo op 16-07-2004 21:54 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hm, eerste indruk van de 1.7 beta patch: POSITIEF ! Items zijn improved, en ik heb al een paar mooie rare / unique (?) items gevonden die ik maar even in m'n kistje ga bewaren tot ik de required level bereikt heb ;) .

Ben met een nieuwe Battle Mage begonnen en z'n fireball gaat nu wel sneller omhoog in damage heb ik al gezien. Erg prettig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 09:45

Ulti23

Quality Time

Haay schreef op 17 juli 2004 @ 00:32:
Hm, eerste indruk van de 1.7 beta patch: POSITIEF ! Items zijn improved, en ik heb al een paar mooie rare / unique (?) items gevonden die ik maar even in m'n kistje ga bewaren tot ik de required level bereikt heb ;) .

Ben met een nieuwe Battle Mage begonnen en z'n fireball gaat nu wel sneller omhoog in damage heb ik al gezien. Erg prettig!
Deze beta patch is inderdaad echt super! Alle items zijn inderdaad goed gesorteerd en je krijgt nu voor alle quest een beloning, dus niet dat je veel moeite doet voor een quest, bij de persoon terugkomt voor je beloning, en helemaal niets krijgt. Eindelijk krijg je voor sterkere vijanden ook betere items. Tevens zijn alle CA moves uitgebalanceerd met een hogere regeneration tijd. Het spel is er veel beter door geworden, nu maar hopen dat we als de final 1.7 uitkomt met onze nieuwe chars door kunnen spelen zonder dat al teveel wijzigingen optreden.

I pitty the fools who took my game-station.....

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste