AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Wat wel een vervelende bug is is dat wanneer je op je paard zit de shroud niet weggaat (het donkere gebied op de minimap). Das balen, maar reeds gemeld bij Ascaron en zal met de final patch weer goed zijn.
Al met al een heerlijke patch die deze goede game nog beter heeft gemaakt
I pitty the fools who took my game-station.....

Zijn hier nog meer mensen die hier last van hebben, of ben ik de enige

Verwijderd
ga de cd maar eens zoeken
Maar het is wel een verschil met die nieuwe patch.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Unique sword:
Rare shield:
Rare boots:
Unique Armour:
Vraag me af wat die mod Chance to bind flying opponents precies doet...
[ Voor 11% gewijzigd door Haay op 19-07-2004 13:17 ]
Verwijderd
Ehm, dat kan wel gewoon. Ik kan normaal met mijn level 53 glad spelen, ook al is die van patch 1.66 dat maakt verder niets uit, alleen qua stats dan. Zijn ze corrupt dan bij jou?Blackhole schreef op 19 juli 2004 @ 01:31:
Jammer dat ik mijn oude save games niet meer kan gebruiken en nu dus alles op neiuw moet gaan doen.
Maar het is wel een verschil met die nieuwe patch.
Een link naar het Sacred Forum
http://forum.sacredeng.as...4024586e77&threadid=15112
http://forum.sacredeng.as...faa59f546a&threadid=15667
[ Voor 58% gewijzigd door -=unicron=- op 20-07-2004 12:01 ]
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Combo van 1 x Petrify + 3 x Meteor Shower is echt een vette instant kill !
JA want ik zie gewoon heel mijn char nietUlti23 schreef op 19 juli 2004 @ 16:54:
[...]
Ehm, dat kan wel gewoon. Ik kan normaal met mijn level 53 glad spelen, ook al is die van patch 1.66 dat maakt verder niets uit, alleen qua stats dan. Zijn ze corrupt dan bij jou?
Maar ik ben gewoon even helemaal over nieuw begonnen.
Dus zo erg is het niet.:)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Dat is iets wat ik met elke patch nog gehad hebUlti23 schreef op 21 juli 2004 @ 14:29:
Ik neem aan dat de meeste van jullie nu ook met die beta patch spelen. Hebben jullie ook last van framedrops en hetvg eluid wat erg 'choppy' is? Het is af en toe dat het voorkomt, maar het speelt er niet fijner door....
Het geluid is prima bij mij, maar de framerate in towns is wel lager in 1.7 dan in 1.6. Voor m'n gevoel weer net zo choppy als met 1.5. Maar zoals iemand al zei op de officiele Sacred forums: de debug-code zit nog in deze beta patch, en voor de final 1.7 wordt hij nog wel getuned voor betere performance.Ulti23 schreef op 21 juli 2004 @ 14:29:
Ik neem aan dat de meeste van jullie nu ook met die beta patch spelen. Hebben jullie ook last van framedrops en hetvg eluid wat erg 'choppy' is? Het is af en toe dat het voorkomt, maar het speelt er niet fijner door....
Heb vandaag de hele middag Sacred gespeeld, meerdere keren met alt+tab naar de desktop gegaan en weer terug het spel in, en het is rete stabiel bij mij. Wel elke keer voor de zekerheid even een save gedaan, want een crash door een switch naar de desktop wil je niet als je een stuk voorbij je laatste save bent!

Ik heb trouwens bij het eerste half uur spelen een beetje last van het beeld.
Om de sec komt komt er een lijn(en) (transparant) van boven naar beneden.
Ik dacht eerst dat het aan de refresh rate lag, maar dat help niet veel als ik een tft heb

[ Voor 4% gewijzigd door Elroy op 25-07-2004 19:26 ]
Dark Elf:
* Khrag set: Armor, Shoulder Guards, Arm Greaves
* Bahamut set: Blade
Seraphim:
* Sereish set: Armor, Gauntlets
* Uriel set: Wings, Boots
Vampiress:
* Annouk set: Boots
* Dalmar set: Bracers
Wood Elf:
* Israfael set: Wraith (lange stok)
Allemaal hartstikke mooie set-items hoor, daar niet van, maar dus nog geen enkel set-item voor een BM!
probleem heb ik sinds de 1.7 patch ....
.Quod me nutrit me destruit.
Yep, hier ook...dontcare schreef op 28 juli 2004 @ 06:15:
iemand ook het probleem dat als je op een paard zit de battlefog niet weg gaat op de minimap?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Is al bekend sinds 1.7 beta uitkwam. Die bug zal in de 1.7 final zeker NIET meer zittendontcare schreef op 28 juli 2004 @ 06:15:
iemand ook het probleem dat als je op een paard zit de battlefog niet weg gaat op de minimap?
dacht ik alHaay schreef op 28 juli 2004 @ 11:13:
[...]
Is al bekend sinds 1.7 beta uitkwam. Die bug zal in de 1.7 final zeker NIET meer zitten
Als jij achter Attributes het getal 7 ziet staan, dan moet je achter de diverse attributen (Strength, Endurance, Dexterity, Phys. Regen., Mental Regen. en Charisma) ook plusjes zien staan. Hiermee kun je die individuele attributen ophogen. En als je op het rondje links van het woord Attributes drukt krijg je een lijstje Skills die je waarschijnlijk dan ook nog kunt ophogen.Jaded schreef op 30 juli 2004 @ 00:34:
Ik speel dit spel ook sinds kort. Kun je de Attributes ook ophogen? Ik zie nu wel Attributes 7 staan, maar kan ze niet selecteren.

[ Voor 34% gewijzigd door Elroy op 06-08-2004 16:03 ]
Verwijderd
Kijk ff twee posts boven die van jou!!Bertrand schreef op 16 augustus 2004 @ 17:44:
Ik ben net begonnen op closed, maar ik speel nog niet met die nieuwe 1.7 beta, waar kan je die halen?
Woei, gratis expansion packSacred Plus
This year will see the release of SACRED PLUS. This new version will include the addition of new quests, weapons and enemies. Adventurers will also discover the existance of 2 completely new regions to explore.
While the development of Patch 1.7 has continued towards its near-conclusion, members of the graphics and quest-scripting teams have been busy working on a free expansion. This will be made available as a free download on the Sacred homepage and on the pages of our partners soon. This is Ascaron's way of thanking the community for their continued feedback and for their full support.
For those who have yet to purchase SACRED, or for existing gamers who wish to boost their collection, SACRED PLUS will also be released to retail. The SACRED PLUS retail edition will contain the highly acclaimed SACRED game as well as Ascaron's first official "PLUS" extension.
Sacred wordt steeds beter en beter
ja maar hoe gaan ze dat doen dan?Elroy schreef op 16 augustus 2004 @ 22:33:
[...]
Woei, gratis expansion pack
Sacred wordt steeds beter en beter
krijg je die opgestuurd?
Of moet je die DLL.
Vraag is al beantwoord in het stukje ...Blackhole schreef op 17 augustus 2004 @ 01:21:
[...]
ja maar hoe gaan ze dat doen dan?
krijg je die opgestuurd?
Of moet je die DLL.
Le-zenThis will be made available as a free download on the Sacred homepage and on the pages of our partners soon.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Sacred Plus komt pas in october uit, had ik gelezen op het officiele forum. Ik denk niet dat ze ook tot october gaan wachten met 1.7Haay schreef op 17 augustus 2004 @ 08:55:
Hopen dat die expansion uitkomt tegelijk met de release van de 1.7 final patch! Kan niet wachten!
Fixlist
- fixed numerous issues causing items to dissapear
- fixed an issue causing SC characters to become HC
- fixed a freeze caused when starting a game
- fixed numerous issues with Horse
- fixed "ghost" items not being displayed properly due to lag
- fixed several exploits
- changed HP of some foes by reducing them and increasing Resistances
- changed EXP gained in the different difficulty levels
- changed spells as outlined in fixlist in the beta forum
- changed calculation for stun spells (now: 0.4 x playerlevel + 5 x spell level > foe level for it to work). If it is a boss then the foe gains a x1.3 level bonus.
- fixed several issues causing the Dragon fire not to be displayed
Bancing changes
Vampiress
- Ajusted the amount of damage the Vampiress takes during the day so that the Vampirism skill level needs to be 10 times as higher than the CA Vamp form in order to stop her from taking damage...
This is to stop continues use of the Vamp form.
To clarify: When the Vamp is in Vampire form, she will suffer much more damage during the day. The skill needs to be increased in order to decrease the damage she will receive during the day
General Changes
- Giant Spiders are now all Bosses (Except Quest Spiders)
- Shaddar Riders now give 50% more EXP
- Increased EXP Bonus depending on difficulty level (to make leveling more interesting at higher server levels)
- Changed in HP and Resistances to various foes.
Volgens mij komt de 1.7 patch nu erg dicht bij release kandidaat!
De 3e 1.7-beta patch kan HIER gedownload worden.
Al de derde keer ofzo dat alles gedelete wordt, grrr.Accounts that have been created using the 1.7 beta will also be deleted and need to be created again. For those of you who have changed our account details in 1.7 please take note that your original 1.66 account login details are now required. Please note that the Italian and Spanish lobbies will NOT be deleted since they are not participating in the open beta.
Ik wacht nu gewoon af tot 1.7 er is, ik blijf opnieuw beginnen...
Verwijderd
Doe ik zowieso alElroy schreef op 24 augustus 2004 @ 13:19:
Ik word een beetje geiriteerd van al dat character reset/delete:
...]
Ik wacht nu gewoon af tot 1.7 er is, ik blijf opnieuw beginnen...
Features Included
- 2 new Regions
- 6 new Sets (one for each character class)
- 15 new weapon types
- 2 new quest blocks and new sub-quests
- 5 new enemies and a new boss
- will include all previous patches and updates
Sacred Plus will also be re-sold as Sacred Plus for those not owning the previous versions of Sacred.
Those that have Sacred already, you will be able to download it for FREE this October.
&
With the news anounced at the Game Convention, Sacred: Underworld is the planned retail expansion pack planned for Q1 2005.
New Features
- 2 New characters (Dwarf and Succubus)
- 40% world size increase
- New quests, items, NPCs and additional features
- Continuation of the Sacred storyline where "To be continued..." ended the first game.
[ Voor 23% gewijzigd door dontcare op 01-09-2004 04:26 ]
Verwijderd
een spel heeft me nog nooit zo lang kunnen boeien als sacred. weet niet wat het is, maar speel het nog steeds af en toe. Nu met een battle mage, heb hierna met alle karakters uitgespeeld, behalve de wood-elf, die trekt me echt niet.
Succubus lijkt me ook stoer. Is een vrouwelijke demon, die de levenskracht uit haar "tegenstanders" zuigt door met ze te.......... neuken.....

Gisteravond in 1.7 final met mijn level 37 Seraphim gespeeld, maar niet veel bijzonders gevonden.
Verwijderd
ik heb net alle elementen opgehaald in alle uithoeken. terug gegaan naar braverock om die prince en nog 2 andere op te pikken. zo ver zo goed, alleen nu moet ik dat kasteel (links van braverock) binnen.
probleem, hoe komt je daar binnen. de deur doen ze niet open, ook niet na 10000000x er op klikken. rondje erom heen lopen helpt ook niet omdat ik geen andere ingang kan zien dan de deur.
is dit een bug, of zie ik wat over het hoofd?
Verwijderd
Ik kan je zo al met zekerheid zeggen dat t geen bug is. Je ziet wat over het hoofd, maar ik weet eerlijk gezegd ff niet zo gauw meer wat....Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 16:18:
vraagje/probleempje
ik heb net alle elementen opgehaald in alle uithoeken. terug gegaan naar braverock om die prince en nog 2 andere op te pikken. zo ver zo goed, alleen nu moet ik dat kasteel (links van braverock) binnen.
probleem, hoe komt je daar binnen. de deur doen ze niet open, ook niet na 10000000x er op klikken. rondje erom heen lopen helpt ook niet omdat ik geen andere ingang kan zien dan de deur.
Is dit een bug, of zie ik wat over het hoofd?

Maar goed: t is geen bug.
Verwijderd
moet een 1 of andere orc (gabba bla bla bla) die je oppikt in shaddar-nur terug brengen naar zijn plek (flink rechs van dragenden), alleen die is dus dood maar de quest loopt nog wel.
moet je eerst alle open quest afmaken voor ik dat kasteel binnen kan, zal wel balen zijn want om die quest af te maken moet ik een kollere eind lopen
Verwijderd
Groepje soldaten neergemaaid. en dan helemaal in het linkerboven hoekje van de deur klikken. schijnbaar is de "klik plek" van de deur zeer klein
ben nu bezig met mijn lvl 42 gladiator op silver
Verwijderd
Dat was t idd ja, gewoon hakken.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 09:33:
ik ben er intussen wel uit.
Groepje soldaten neergemaaid. en dan helemaal in het linkerboven hoekje van de deur klikken. schijnbaar is de "klik plek" van de deur zeer klein
ben nu bezig met mijn lvl 42 gladiator op silver
Voor mij ff geen sacred meer, want warhammer 40k is uit....
Verwijderd
ik kan haar alleen met die speciale skill veranderen, maar da tis maar tijdelijk.
Ik vond gister met m'n gladiator ook weer eens zo'n easter egg item, een gamebox.
Ik vond tijdens quest (moest een skellie killen,die dropte het) bij faeries crossing
Verwijderd
Dat klopt, je moet de vampiress zelf laten veranderen met de skill. Ze is alleen een stuk sterker 's nachts in vampier-vorm. Overdag is ze zo weer een stuk zwakker.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 12:28:
Vraagje: is het normaal dat een vampier snachts niet veranderd in vampier :S:S
ik kan haar alleen met die speciale skill veranderen, maar da tis maar tijdelijk.
Ik vond gister met m'n gladiator ook weer eens zo'n easter egg item, een gamebox.
Ik vond tijdens quest (moest een skellie killen,die dropte het) bij faeries crossing
Als je nu terug gaat naar de persoon van wie je quest krijgt, dan ben je die gamebox weer kwijt. De persoon die je de quest hebt gegeven zegt ook, 'he took somthing from me' o.i.d.Vraagje: is het normaal dat een vampier snachts niet veranderd in vampier :S:S
[ Voor 51% gewijzigd door Ulti23 op 28-09-2004 16:24 ]
Verwijderd
of weegt die poison protection zwaar?
want alleen voor een goedkopere prijs hoef ik het niet te doen, en volgens mij geeft een hogere charisma niet meer kans op leuke items
Verwijderd
volgens mij gaat die charisma pas op silver en gold veel uitmaken qua items.Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 14:16:
heeft het veel nut om veel punten in charisma te stoppen?
of weegt die poison protection zwaar?
want alleen voor een goedkopere prijs hoef ik het niet te doen, en volgens mij geeft een hogere charisma niet meer kans op leuke items
En die poison protection kan je ook in je uitrusting stoppen. (ik ben iig nog nooit kapot gegaan aan poison kan ik me herinneren.)
Verwijderd
voor betere items is er toch de mod "bla% change for better items" oid.Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 14:23:
[...]
volgens mij gaat die charisma pas op silver en gold veel uitmaken qua items.
En die poison protection kan je ook in je uitrusting stoppen. (ik ben iig nog nooit kapot gegaan aan poison kan ik me herinneren.)
ben nu net begonnen met silver
Op de org site:
http://eng.sacred-game.co...show&news_id=267&offset=0
Ikzelf speel dit spel meestal 's avonds.
Ik heet in het spel Ellie - Elroy
Het valt me wel op dat het spel moeilijker is geworden met een elf.
Ik ben gister net weer begonnen met een Dark Elf trapper, gaat opzich nog best goed.
Kheb overigens ook al een aantal vet uitziende nieuwe items gezien.
Verwijderd
maar waar ik nu tegen aanloop weet ik ook niet meer met mijn glad en wood elf.
probleem met mijn glad: moet in gold nu de elementen verzamelen. eerste is air. ik vrolijk omhoog op de kaart, met de seraphim gepraat en dat kasteel in gegaan. maar als ik er weer uit ga, blijft mijn quest pijl weer naar binnen wijzen. ik het kasteel weer in. wijst de quest pijl weer naar buiten (waar ik dus een paar seconde geleden stond) en zo kan ik blijven door gaan. ik naar dat mens gelopen die zegt waar het air element zit, maar daar kan ik dus niet mee praten. naar het air element gelopen, maar die kan ik niet oppakken. iemand een work around? want om nou gold opnieuw te starten
probleem met mijn wood elf is dat ik in bronze door die wyvern pass moet. kom ik aan bij die port waar 3 knakkers staan en met de gene die op de brug staat moet ik dus gaan praten. alleen kom ik daar aan, netjes een ! boven zijn hoofd, maar het lijkt wel op hij te ver op de brug staat zodat ik niet met hem kan praten (zo lelijk is de wood elf toch ook weer niet
Misschien dat je Ascaron daarover kan mailen ofzo.
Overigens kan ik nu niet meer online spelen. Steeds als ik wil connecten krijg ik de volgende error:
ERROR: 10061; socket: attempt to connect was forcefully rejected
Weet iemand wat ik daarmee aan moet?
Verwijderd
hoe is het om op het het internet te spelen?
ik las dat je maar met 16 tegelijk op het internet kan spelen?
Verwijderd
Maar met 16 spelersVerwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 00:58:
Ik zit te denken om sacred plus tekopen, maar is het echt de moeite waard?

Bij diablo 2 is het maar met 8 en daar moet je het eigenlijk mee vergelijken
Als je:Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 00:58:
Ik zit te denken om sacred plus tekopen, maar is het echt de moeite waard?
Van een immense grote gamewereld houdt,
Van goede gameplay houdt,
Van Hack en Slash houdt,
Van Character building houdt,
Het niet zo nauw neemt met een bugje hier en daar,
Van itemfinding, magicfinding, exploring, veel quests, vele vijanden etc. houdt,
dan is Sacred echt wel de moeite waard om te kopen. Koop dan wel de Plus versie, die is stukken beter gebalanceerd al bevat het wel nog enkele bugs...
Op internet speelt het ook prima, al is internet play nog wel wat buggy soms. Voor de meest voorkomende bugs en/of gebruikerservaringen zou ik eens op het forum van Sacred kijken, de community daar is errug goed! Je vind daar alles omtrent de game!
Verwijderd
Ik was dus een "diehard" neverwinter nights fan, maar was wel weer toe aan iets nieuws.Ulti23 schreef op 27 oktober 2004 @ 14:33:
[...]
Als je:
Van een immense grote gamewereld houdt,
Van goede gameplay houdt,
Van Hack en Slash houdt,
Van Character building houdt,
Het niet zo nauw neemt met een bugje hier en daar,
Van itemfinding, magicfinding, exploring, veel quests, vele vijanden etc. houdt,
dan is Sacred echt wel de moeite waard om te kopen. Koop dan wel de Plus versie, die is stukken beter gebalanceerd al bevat het wel nog enkele bugs...
Op internet speelt het ook prima, al is internet play nog wel wat buggy soms. Voor de meest voorkomende bugs en/of gebruikerservaringen zou ik eens op het forum van Sacred kijken, de community daar is errug goed! Je vind daar alles omtrent de game!
vooral het multiplay vind ik belangrijk.
maar ik heb hem net gekocht.
dus ff kijken hoe het is.
Verwijderd
athans, dan vraag ik me af wat die 130mb grote update/uitbreiding was die ik laatst downloade?
en er was ook sprake van meer werelden/chars enzo, maar ik vind die niet terug. of moet je plus kopen? want die was toch ook gratis
of moet ik als nog naar de winkel om plus te kopen (wat ik zeker ga doen)
Dat met die werelden/chars enzo heet Sacred: UnderworldVerwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 14:51:
plus was toch gratis?
athans, dan vraag ik me af wat die 130mb grote update/uitbreiding was die ik laatst downloade?
en er was ook sprake van meer werelden/chars enzo, maar ik vind die niet terug. of moet je plus kopen? want die was toch ook gratis
of moet ik als nog naar de winkel om plus te kopen (wat ik zeker ga doen)
Official Retail Expansion Pack due to be released Q1 2005
PassY
Verwijderd
dat zal aardig scoren bij scrabbleUNICRONBOT schreef op 27 oktober 2004 @ 17:52:
[...]
Dat met die werelden/chars enzo heet Sacred: Underworld Official Retail Expansion Pack due to be released Q1 2005
Voor zover ik weet hoort daar maar 1 draak te staan. Misschien een bug ofzo..
Verwijderd
En kun je de characters die je op local network hebt gemaakt, ook gebruiken op internet?
sorry voor de kick btw
Verwijderd
jep, dat kan. en je kan ze ook weer terug exporteren. alleen het gaat niet automatisch.Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 11:15:
Ik ben van plan om dit origineel te kopen, maar is een originele sacred + de gratis te downloaden plus genoeg om op internet te kunnen spelen?
En kun je de characters die je op local network hebt gemaakt, ook gebruiken op internet?
sorry voor de kick btw
Verwijderd
ik heb ooit men mijn gladiator jason's items opgezocht (vlak bij dragenden). echter volgens de site die ik toen bezocht (kan de site niet meer vinden jammer genoeg), sprak men over jason's items voor iedere klasse.
je raad het al, ik heb nu een battle mage, en ben weer naar dragenden gelopen om jason's items op te pakken. echter deze zijn weer voor de gladiator. klopt het dat er voor iedere klasse en soort van jason's item is en waar vind die allemaal, of gaf die site verkeerde info?
Verwijderd
items droppen toch gewoon "random" dacht ik??Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:41:
ik heb weer een vraagje,
ik heb ooit men mijn gladiator jason's items opgezocht (vlak bij dragenden). echter volgens de site die ik toen bezocht (kan de site niet meer vinden jammer genoeg), sprak men over jason's items voor iedere klasse.
je raad het al, ik heb nu een battle mage, en ben weer naar dragenden gelopen om jason's items op te pakken. echter deze zijn weer voor de gladiator. klopt het dat er voor iedere klasse en soort van jason's item is en waar vind die allemaal, of gaf die site verkeerde info?
Volgens mij zijn er geen vaste plekken voor items, maar moet je die bij toeval vinden.
Maar misschien zijn die jasons items anders hoor.
Verwijderd
mochten mensen nu water zien branden. ergens helemaal bij het laatste huis van het dorp dragenden kan je door het bos lopen naar de linker kant. helemaal aan het einde is een klein vijvertje met in stenen het woord jason. hier ligt een masker en een soort van zwaard.
overigens gister een 2 handed staff gevonden met 37% more change for better items
Nee de Jason set is alleen voor de Gladiator. Netzoals de lightsaber puur voor de Seraphim is.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:39:
de jason's items (die ik ken dan) liggen altijd links van dragenden bij een klein vijvertje. alleen deze zijn dus alleen voor de gladiator, en de site had het er over dat ze ook voor andere klassen te vinden zijn.
mochten mensen nu water zien branden. ergens helemaal bij het laatste huis van het dorp dragenden kan je door het bos lopen naar de linker kant. helemaal aan het einde is een klein vijvertje met in stenen het woord jason. hier ligt een masker en een soort van zwaard.
overigens gister een 2 handed staff gevonden met 37% more change for better itemsen +veel skills
vind nu per uur ongeveer 2 set items en een berg blauwe en gele items waar je u tegen zegt.
Moet Sacred ook maar weer eens uit de kast trekken. Al eeuwen niet meer gespeeld. En na een hd crash ben ik ook nog eens mijn saves kwijt
Verwijderd
lvl 49 is toch zo gehaald. ik heb in 1 weekje tijd mijn battle mage op lvl 51. en ik speel ongeveer 1 a 2 uurtjes per dag (behalve in het weekend dan)MST_Morpheus schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:02:
[...]
Nee de Jason set is alleen voor de Gladiator. Netzoals de lightsaber puur voor de Seraphim is.
Moet Sacred ook maar weer eens uit de kast trekken. Al eeuwen niet meer gespeeld. En na een hd crash ben ik ook nog eens mijn saves kwijtBye bye level 49 Sera
![]()

Nu nog de Head Dressing en de Bracers en ik heb eindelijk een set compleet
Verwijderd
ik ga em misschien ook kopen, maar ik wil jullie mening even horen
Als je van games ala Diablo houdt, dan is het zeker een aanrader.Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:47:
is dit spel een aanrader? het ziet er iig wel vet uit
Het is een kruising tussen Diablo en iets meer traditionele RPG. Maar met de nadruk op hack 'n slash
Verwijderd
Verwijderd
alleen als je het gekocht hebt, zal ik wel acuut de patches downloaden. voor versie 1.7 zitten er nog wat bugjes in waardoor af en toe somige quest niet goed zijn
/me heeft ook bijna zijn eerste set compleet. moet nog 1 item
Verwijderd
Gewoon kopen. Steengoeie game dit.Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:47:
is dit spel een aanrader? het ziet er iig wel vet uit
Ik vind m persoonlijk veeeeel leuker dan Diablo.
Wanneer zijn die uitbreidingen eigenlijk te downloaden zodat je met een Succubus en een dwarf kunt spelen?? Dan installeer ik m weer eens.
Verwijderd
k heb em nu bij bol.com besteld, maar zie mijn vorige post..Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:40:
[...]
Gewoon kopen. Steengoeie game dit.
Ik vind m persoonlijk veeeeel leuker dan Diablo.
Wanneer zijn die uitbreidingen eigenlijk te downloaden zodat je met een Succubus en een dwarf kunt spelen?? Dan installeer ik m weer eens.
is dat de goeie? spel + uitbreiding?
Verwijderd
soort van.Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:37:
ff vraagje..(alweer)
[...]
is dit het spel + uitbreiding?
er zijn 2 a 3 gebieden bij gekomen waar je kunt lopen, wat set items erbij, veel bugs zijn opgelost en nog een hele lijst die terug te vinden is op www.sacred-game.com
de echte "uitbreiding" komt dacht ik Q1 2005, hierin zouden 2 nieuwe chars inzitten
Verwijderd
sacred plus kan je gratis downloaden vanaf de sacred site. en de plus zou ik zeker ook installeren (zie vorige post)Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:49:
[...]
k heb em nu bij bol.com besteld, maar zie mijn vorige post..
is dat de goeie? spel + uitbreiding?
Verwijderd
ik begin een beetje te twijfelen
Verwijderd
aan de prijs te zien is het denk ik het volledige spel aangezien plus ook gratis te downloaden is voor mensen die sacred al eerder gekocht hadden.
Verwijderd
nu is het dus wachten op Bol.com en ondertussen misschien ff "research" doen
Verwijderd
ik heb nu een paar leuke unique items voor een gladiotor en saraphim gevonden in platinum, maar ze zitten nu alleen maar in de stash van mijn battle mage.

damnit heb ik net afgelopen weekend de game uitgeleend
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Niet als je co-op insteld. Je kan wel gewoon hack&slash doen en dan samen zonder elkaar af te schieten gaan co-oppen.Maverick schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:38:
We spelen dit spel nu op een lan, maar we willen eigenlijk co-oppen met meer dan 4 personen? is dit op geen enkele manier mogelijk?
Verwijderd
ik wou vandaag ff kijken wat die multiplayer inhoud op Closed...hij zegt dat m'n client niet up to date is maar als ik updates zoek, of ga checken met de updater zegt ie dat ik alles up-to-date heb
weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?