Thunderbird, wat vinden we er van?

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.673 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Leuk hoor, die nieuwe versie steeds... Alleen een beetje jammer dat heel veel extensions niet meer werken nu :S Hoe doen jullie dat? Want ik mis toch echt mn tray ding...

Heb de nieuwste geinstalleerd trouwens, 1.0 final :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

vooghel

Cunning linguist

sOidivUs schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:44:
Leuk hoor, die nieuwe versie steeds... Alleen een beetje jammer dat heel veel extensions niet meer werken nu :S Hoe doen jullie dat? Want ik mis toch echt mn tray ding...)
Br@m in "Thunderbird, wat vinden we er van?"

Het werkt iig voor MinimizeToTray en GetAllMailButton :).

[ Voor 8% gewijzigd door vooghel op 07-12-2004 15:05 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 23:20
Ik weet dat je met de volgende code de layout van je replies aanpast:
// Change the reply header
// 0 - No Reply-Text
// 1 - "[Author] wrote:"
// 2 - "On [date] [author] wrote:"
// 3 - User-defined reply header. Use the prefs below in conjuction with this:
user_pref("mailnews.reply_header_type", 3);

// If you set 3 for the pref above then you may set the following prefs.
user_pref("mailnews.reply_header_authorwrote", "%s said the following");
user_pref("mailnews.reply_header_ondate", "on %s");
user_pref("mailnews.reply_header_separator", " ");
user_pref("mailnews.reply_header_colon", ":");
// The end result will be [authorwrote][separator][ondate][colon]
Maar wat ik me afvroeg.
Blijft dit altijd alleen op deze manier instelbaar? in een .js bestandje? Of zijn dit soort instellingen tijdelijk alleen zo in te stellen, en zullen die in de toekomst in een schermpje instelbaar worden?

Het probleem is namelijk dat je zo ontzettend veel kan instellen waar je geen weet van hebt als je er niet gericht naar zoekt, en dat vind ik eigenlijk jammer van dit pakket (en ook van FireFox).
In Firefox heb je wel de about:config, maar dat vind ik ook niet echt de naam 'instelscherm' waardig..

Weet iemand dus of ze dit ooit nog gaan veranderen? (het gaat me dus niet specifiek om deze instellingen, maar om instellingen in het algemeen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

DeadMetal schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:49:
Thunderbird 1.0 is uit :)

Ik wil graag m'n ouders hier ook mee laten werken in plaats van OE. Wat mijn moeder echter mist, zijn de HTML templates zoals die in OE zitten, voor mailtjes met een mooie achtergrond en dergelijke (zonnebloemen bijvoorbeeld, of een verjaardagtemplate), die ze soms wil gebruiken.

Zijn hier templates voor beschikbaar? Ergens gratis te downloaden?
Je kunt via Format/Opmaak > Paginakleuren en achtergrond een achtergrond instellen. Door deze als Draft/Concept op te slaan kun je hem later weer oproepen.
Dit gaat echter nog niet zo makkelijk als OE en ik ken ook geen extensie die daar voor zorgt.
JozyDaPozy schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:03:
Ik weet dat je met de volgende code de layout van je replies aanpast:
Maar wat ik me afvroeg.
Blijft dit altijd alleen op deze manier instelbaar? in een .js bestandje? Of zijn dit soort instellingen tijdelijk alleen zo in te stellen, en zullen die in de toekomst in een schermpje instelbaar worden?

Het probleem is namelijk dat je zo ontzettend veel kan instellen waar je geen weet van hebt als je er niet gericht naar zoekt, en dat vind ik eigenlijk jammer van dit pakket (en ook van FireFox).
In Firefox heb je wel de about:config, maar dat vind ik ook niet echt de naam 'instelscherm' waardig..

Weet iemand dus of ze dit ooit nog gaan veranderen? (het gaat me dus niet specifiek om deze instellingen, maar om instellingen in het algemeen)
Ik denk dat dit niet gaat veranderen. Voor sommige instellingen zal misschien een UI komen, maar voor veel ook niet. Vaak gebruik je die extra opties helemaal niet en Firefox en Thunderbird waren gemaakt om simpel in gebruik te zijn.
Dit betekent niet hele lijsten met opties, om de juiste er tussenuit te vissen. Als je weet wat je wilt kun je het veranderen, terwijl voor veel mensen de standaardinstellingen goed genoeg zijn.
sOidivUs schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:44:
Leuk hoor, die nieuwe versie steeds... Alleen een beetje jammer dat heel veel extensions niet meer werken nu :S Hoe doen jullie dat? Want ik mis toch echt mn tray ding...

Heb de nieuwste geinstalleerd trouwens, 1.0 final :)
Wel eens van de extensionsmirror.nl gehoord? Zeker voor Firefox vind je daar altijd de nieuwste extensies die met de nieuwste versie werken. Soms door gebruikers aangepast, soms door de maker. Voor Thunderbird gaat het aanpassen door gebruikers wat minder snel, maar de laastste updates staan daar altijd bij elkaar!
Directe link: http://www.extensionsmirr...php?showtopic=643&hl=tray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Je kunt via Format/Opmaak > Paginakleuren en achtergrond een achtergrond instellen. Door deze als Draft/Concept op te slaan kun je hem later weer oproepen.
Dit gaat echter nog niet zo makkelijk als OE en ik ken ook geen extensie die daar voor zorgt.
Ik heb bij mijn IMAP accountje een "Templates" folder die Thunderbird zelf wou aanmaken. Misschien dat je daar op kan zoeken...

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Gert-Paul schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:42:
Wel eens van de extensionsmirror.nl gehoord? Zeker voor Firefox vind je daar altijd de nieuwste extensies die met de nieuwste versie werken. Soms door gebruikers aangepast, soms door de maker. Voor Thunderbird gaat het aanpassen door gebruikers wat minder snel, maar de laastste updates staan daar altijd bij elkaar!
Directe link: http://www.extensionsmirr...php?showtopic=643&hl=tray
Nope had ik niet :) Gebruik Opera nmlk ipv FireFox. Maar nu ken ik m wel ;) Bedankt, ga m bookmarken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Gondor schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 00:58:
Het zijn geen aliassen. Ze hebben ieder een ander username en behalve paar hebben de rest hetzelfde password. single inbox? Bedoel je dat alles naar Local Folder gaat?
Jup, alles gaat dan in 1 inbox, kennelijk werkt dit alleen voor alle accounts en niet voor een bepaalde selectie. In dat geval zul je met filters moeten werken denk ik.
Ah wacht ff, wat moois gevonden in de knowledgebase van Thunderbird:
Global Inbox

Volgens die link kun je het per account aangeven. Het nadeel blijft dat hij 1 inbox gebruikt, dus alle accounts waarvan je zegt dat ze 1 inbox moeten gebruiken komen dan ook in die ene terecht. Al je mailaccounts van domein a kun je dan niet in inbox a doen en alle mailaccounts van domein b in inbox b, ze komen allemaal in 1 inbox.
Als je een nieuwe email schrijft kan je idd de 'from' veld veranderen. Hiervoor kan je kiezen tussen alle bestaande andere accounts. Maar wat ik wil is ook een email adres invullen waar geen account van bestaat. Is handig, als ik een gloed nieuwe email adres onder mijn systeem naam gebruik om in te schrijven op een forum ofzo. Kan ik een reply sturen op het inschrijving. En daarna gebruik ik die adres bijna nooit meer, daarom wil ik ook geen aparte account voor maken, 1 mail sturen en weer weg gooien.

Een voorbeeld:
webmaster@<mijnsysteemnaam>.demon.nl,
postmaster@<mijnsysteemnaam>.demon.nl,
debian@<mijnsysteemnaam>.demon.nl,
bugzilla@<mijnsysteemnaam>.demon.nl,
<6bone-handle>@<mijnsysteemnaam>.demon.nl,
<naam>@provider.nl, en nog paar.
Voor deze adresen gebruik ik geen appart account ze vallen allemaal onder hetzelfde map. Als ik een reply op, bijvoorbeeld 'bugzilla@' doe moet ik account settings veranderen zodat de 'from' veld het goede email adres bevat, namelijk 'bugzilla@'. Als ik daarna een reply op '<6bone-handle>@' wil doen moet ik de account settings weer veranderen.

En dit geld ook voor paar accounts(ook niet demon) waarvan alle inkomede mails in "Local Folders" komt.
De extension mnenhy (mnenhy.mozdev.org) zou dit moeten kunnen, dan kun je een from field toevoegen en daarin tikken whatever you want. Ik had het toen ook geprobeerd maarrrr, wat ik opmerkte was dat ik nu ineens 2 from fields had. Misschien dat het nu inmiddels op gelost is aangezien mnenhy al wat versies verder is dan toen ik het probeerde :)

Aangezien je dit toch structureel doet (voor GoT gebruik je een andere naam dan voor overige mail) is het handig om het toch middels die identities te doen (die aliassen zeg maar). Gewoon een identity toevoegen aan dat got/prive account van je waarbij je bij die van got als naam Gondor gebruikt maar wel met exact hetzelfde emailadres.
Het enige wat je dan steeds moet doen is de juiste kiezen wanneer je een mailtje schrijft dat voor got bestemd is (neem ik even voor het gemak dat voor de rest je je echte naam gebruikt en dat die default staat).

[ Voor 3% gewijzigd door ppl op 07-12-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=1319
Is een extension genaamd virtual identity, lijkt de gewenste plugin...

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-05 15:00
ppl schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:52:
[...]
Jup, alles gaat dan in 1 inbox, kennelijk werkt dit alleen voor alle accounts en niet voor een bepaalde selectie. In dat geval zul je met filters moeten werken denk ik.
Global Inbox

Volgens die link kun je het per account aangeven. Het nadeel blijft dat hij 1 inbox gebruikt, dus alle accounts waarvan je zegt dat ze 1 inbox moeten gebruiken komen dan ook in die ene terecht. Al je mailaccounts van domein a kun je dan niet in inbox a doen en alle mailaccounts van domein b in inbox b, ze komen allemaal in 1 inbox.
In mijn Thunderbird kan ik voor inkomende mail per account aangeven in welke map het bezord moet worden. Dit is te vinden in het tabblad "Pop" achter de knop "Geavanceerd" in het menu "Serverinstellingen" van je emailaccount. Daar kan je kiezen om de mail te bezorgen in Global inbox, maar ook iedere andere (sub) map is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:24

pmeter

Poes!

Probleem: sinds ik 1,0 heb geïnstalleerd wil Thunderbird geen e-mail meer ophalen! Er staat 'receiving message 1 of 4' waarna het downloadbalkje eindeloos blijft lopen.

Om te testen heb ik een ander account aangemaakt van een ander e-mail adres, deze werkt wel. Mijn eigen account werkt wel op een andere pc. Het probleem zit 'm dus misschien in het feit dat dit account bestond onder Thunderbird 0.9. Nu, onder 1.0 werkt het downen dus niet meer :|

Uninstallen en herinstallen werkte niet... Wat nu?

[ Voor 58% gewijzigd door pmeter op 08-12-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:51
ppl schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:52:
[...]
Global Inbox
Zo gebruik ik het ook. Twee accounts waarvan de Inbox(en rest) in Local Folders zit en 1 account wat dmv filters naar Local folders gestuurd wordt.
De extension mnenhy (mnenhy.mozdev.org) zou dit moeten kunnen, dan kun je een from field toevoegen en daarin tikken whatever you want. Ik had het toen ook geprobeerd maarrrr, wat ik opmerkte was dat ik nu ineens 2 from fields had. Misschien dat het nu inmiddels op gelost is aangezien mnenhy al wat versies verder is dan toen ik het probeerde :)

Aangezien je dit toch structureel doet (voor GoT gebruik je een andere naam dan voor overige mail) is het handig om het toch middels die identities te doen (die aliassen zeg maar). Gewoon een identity toevoegen aan dat got/prive account van je waarbij je bij die van got als naam Gondor gebruikt maar wel met exact hetzelfde emailadres.
Het enige wat je dan steeds moet doen is de juiste kiezen wanneer je een mailtje schrijft dat voor got bestemd is (neem ik even voor het gemak dat voor de rest je je echte naam gebruikt en dat die default staat).
Die "manage Identities" had ik gevonden. Is niet precies wat ik zoek maar het is idd wel wat beter.

Ik ga die mnenhy zeker proberen.

ps. Ik zit met smart op upgrade naar van 1.0 :9~ te wachten via debian. Bij FireFox heeft het 1 a 2 weken geduurd voordat debian met update kwam, naar 1.0

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Gondor schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:17:
ps. Ik zit met smart op upgrade naar van 1.0 :9~ te wachten via debian. Bij FireFox heeft het 1 a 2 weken geduurd voordat debian met update kwam, naar 1.0
Euhm, er is toch gewoon een Linux source code verkrijgbaar die je dan zelf heel makkelijk kan compilen onder Linux? Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:51
sOidivUs schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:33:
Euhm, er is toch gewoon een Linux source code verkrijgbaar die je dan zelf heel makkelijk kan compilen onder Linux? Of niet?
Dat is wel zo. Op die manier heb ik ook firefox versie 1.0 gebruikt tot debian met die update kwam. Maar nu wacht ik liever ivm extentions die misschien niet werken, of dat helemaal niks werkt.

En het is ook niet lang wachten. :)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:49
Nou, ik ben "over". M'n tere email is nu volledig in de handen van Thunderbird 1.0.

Toch nog een paar zaken tegengekomen die ik met m'n kleine test nog niet was tegengekomen:
- ophalen van mail is trager dan met OE. Toch jammer aangezien ik al twee vertragers in de loop heb zitten: Kaspersky en Spampal. Ik heb het idee dat het voornamelijk in diskaccess zit, want bij elk mailtje hoor ik de harde schijf en aangezien hij voornamelijk schrijft naar hele grote spamfolders...
- filters stel je in per account of per local folders, wat niet echt fijn is als Spampal het subject aanpast en je daar voor ieder account dezelfde filter voor moet maken

Tot zover verder heerlijk. Lekker met toetsenbord bediening door de ongelezen berichten door mailinglists bladeren in threaded display :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Rukapul schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:51:
Nou, ik ben "over". M'n tere email is nu volledig in de handen van Thunderbird 1.0.

Toch nog een paar zaken tegengekomen die ik met m'n kleine test nog niet was tegengekomen:
- ophalen van mail is trager dan met OE. Toch jammer aangezien ik al twee vertragers in de loop heb zitten: Kaspersky en Spampal. Ik heb het idee dat het voornamelijk in diskaccess zit, want bij elk mailtje hoor ik de harde schijf en aangezien hij voornamelijk schrijft naar hele grote spamfolders...
- filters stel je in per account of per local folders, wat niet echt fijn is als Spampal het subject aanpast en je daar voor ieder account dezelfde filter voor moet maken

Tot zover verder heerlijk. Lekker met toetsenbord bediening door de ongelezen berichten door mailinglists bladeren in threaded display :9
Thunderbird heeft ook zelf een spam filter die volgens een bayesian filter werkt. Die zou je ook kunnen gebruiken, haal je al 1 vertragende factor weg en heb je ook geen gedoe met die subjects. Je kunt ook de subjects aanpassen in spampal, je kunt bijvoorbeeld ipv het subject veranderen ook een header kunnen plaatsen en daarop gaan filteren en er is een mogelijkheid om helemaal niks te doen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn: Mozilla Thunderbird is sinds donderdagavond ook in het Nederlands beschikbaar. Op mozilla.org en mozilla-europe.org staan nog geen links naar deze versie (terwijl hij al wel op de Mozilla FTP server staat), maar op http://thunderbirdnl.mozdev.org/download.html kun je ze downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Moet je een filter per account maken, heb nu namelijk alle filters op "Local folders" staan, maar dit lijkt niet echt te werken, alle berichten blijven in mijn inbox tot dat ik "Run filters on folders" heb gedaan.

Zou wel lekker onhandig zijn om per account de zelfde filters aan te moeten maken.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurdy
  • Laatst online: 14-08 10:41
Vandaag is het me eindelijk gelukt mijn palmtop adressenlijst met Thunderbird te synchronizeren. Nu wilde ik meteen voor met kerstkaartenlijst een print maken van mijn adresboek vanuit Thunderbird, maar de opmaak van de lijst is lang niet zoals ik dat zou willen. Is het mogelijk om het template van de printout aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

hoe heb je die adressen gesynct?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

palmsync.xpi heet het filetje, die staat nog wel ergens online. In het forum van mozillazine.org vindt je de link. Je kunt daarmee dus je adressenboek synchroniseren en meer niet.
Door het installeren van die xpi wordt je conduit vervangen. Normaal synchroniseert de palmadressen met palmdesktop, dat wordt nu vervangen door Mozilla Thunderbird.
Als het niet werkt, kun je moeilijk de oude situatie weer herstellen. Geloof dat je dan palmdesktop of alleenhotsync opnieuw moest installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 11:49

Reinier

\o/

Als je een nieuwsgroep account selecteert wordt (soms) een random thread geopend. Althans, volgens mij is het enigszins random. Ik vind dat maar vreend. Snapt iemand wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Is het volgende een bekend probleem? Dit treedt bij mij op met Thunderbird 1.0 op WinXP

Als ik een folder (folder1) hernoem naar folder2 dan blijft de directory folder1.sbd bestaan. Dit is niet zo'n probleem, maar als je dan folder2 weer terug naar folder1 wil hernoemen, dan is folder1 in Thunderbird leeg! Op de harde schijf is hij nog wel gevuld.
Sluit je TB af en open je hem weer heb je folder1 (leeg) en folder2 (gevuld) terwijl op de harde schijf het file van folder1 gevuld is en het file van folder2 leeg.
Als je folder2 weggooit dan wordt op de harde schijf de file folder1 en directory folder1.sbd weggegooid, en dan zijn je mailtjes natuurlijk wel weg.
Gek genoeg heb je in TB dan een folder1 en op de harde schijf een folder2

Volgens mij is dit best een serieuze bug.

[edit]
Ik heb inmiddels ook een bug (275094) aangemeld die min of meer een duplicate blijkt te zijn van bug 65303. Bug 65303 lijkt te zijn heropend door mijn bugreport en het is een bug die origineel in januari 2001 al is gemeld 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Maasluip op 22-12-2004 08:03 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

Ik heb ff een vraagje, Ik kon dit niet zo snel vinden hier.

Hoé kan ik eenvoudig de grootte van een mailtje bekijken. Ik outlook xpress kan ik eenvoudig een rechterklik doen en de eigenschappen opvragen. Daar staat dan de grootte van het desbetreffende mailtje. Maar hoe oh hoe doe ik dit nu in Thunderbird?

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beerns schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:05:
Ik heb ff een vraagje, Ik kon dit niet zo snel vinden hier.

Hoé kan ik eenvoudig de grootte van een mailtje bekijken. Ik outlook xpress kan ik eenvoudig een rechterklik doen en de eigenschappen opvragen. Daar staat dan de grootte van het desbetreffende mailtje. Maar hoe oh hoe doe ik dit nu in Thunderbird?
De bron van een bericht kan je achterhalen door het bericht te selecteren en CTRL-U te gebruiken. Hier staat echter niet de grootte in. Wat wel kan is in het overzicht van je e-mails boven de scrollbar (naast het kopje datum/date, indien dit nog standaard staat ingesteld) op het kleine knopje te drukken waar twee kolommen in staan en 'grootte'/'size' te selecteren. Nu zie je voor elk bericht de grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:16:
[...]

De bron van een bericht kan je achterhalen door het bericht te selecteren en CTRL-U te gebruiken. Hier staat echter niet de grootte in. Wat wel kan is in het overzicht van je e-mails boven de scrollbar (naast het kopje datum/date, indien dit nog standaard staat ingesteld) op het kleine knopje te drukken waar twee kolommen in staan en 'grootte'/'size' te selecteren. Nu zie je voor elk bericht de grootte.
Jups, gewoon een balkje activeren waarmee je de grootte van een mailtje direct ziet. ZOOW simpel, zow effectief en zooow niet goed gekeken. Tenx zeg!

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 08:49
Kent iemand een extension die de optie 'ignore thread' toevoegt? Ik zou graag voor mailingslists aan kunnen geven dat ik niet geinteresseerd ben in reacties op een bepaalde thread en dat die dan standaard als gelezen getoond worden ipv als ongelezen.

Op high-volume mailingslists is het met N (next unread message) al bijna geen doen en zo wil ik dat process wat optimaliseren :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rukapul op 20-12-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is er trouwens een plugin tevinden die emails plus bijbehorende replies á la Gmail kan bewaren, dus dat je niet losse mails krijgt, maar 'gesprekken'?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

anandus schreef op woensdag 22 december 2004 @ 07:59:
Is er trouwens een plugin tevinden die emails plus bijbehorende replies á la Gmail kan bewaren, dus dat je niet losse mails krijgt, maar 'gesprekken'?
Als je zorgt dat ze allebei in dezelfde map komen te staan, kun je met Conversaties/Threading de mails op onderwerp bij elkaar sorteren.
De starten door op het spreekballonnetje links naar afzender/onderwerp te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gert-Paul schreef op woensdag 22 december 2004 @ 08:09:
[...]

Als je zorgt dat ze allebei in dezelfde map komen te staan, kun je met Conversaties/Threading de mails op onderwerp bij elkaar sorteren.
De starten door op het spreekballonnetje links naar afzender/onderwerp te klikken.
Ah, bedankt d:)b

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik zit met een probleempje met de klassieke manier van quoten (met > ).
Ik heb deze tip gelezen en ik heb die aanpassingen gemaakt. Bij het weergeven van mails staan quotes nu fijn met > ervoor, maar als ik ga replyen op een mail wordt de tekst niet voorafgegaan door >'s. Ze worden wel weergegeven in het verzende mailtje, maar dus niet tijdens het editten.
Is hier iets voor?

Is er verder een mogelijkheid om meerdere indents niet als >>> maar als > > > (dus met een spatie ertussen) te laten zien?

[ Voor 42% gewijzigd door Maasluip op 23-12-2004 20:52 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Is dan nergens een normale help beschikbaar voor thunderbird? Dat vind ik toch wel minder. Het enige wat ik kan vinden is zijn die pagina's op texturizer.net, maar als je 5 minuten met thunderbird werkt weet ook alles wat daar te vinden is. Ik zou toch graag een zo diepgaand mogelijke feature reference zien.

Ik ben op zoek naar de mogelijkheid om afzonderlijke email adressen te blokkeren. Dus dat van die adressen geen mail meer opgehaald wordt. En als het even kan direct retour wordt gestuurd naar de persoon die het mailtje stuurde. Is dit mogelijk? Ik kan het nergens vinden, maar het lijkt me toch wel een standaard feature voor een mail client.

[ Voor 21% gewijzigd door Michali op 25-12-2004 18:27 ]

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
(jarig!)
Je zou kunnen werken met een filter, dat mail vanaf dat adres gelijk van de pop-server wordt verwijderd.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

IorGie schreef op donderdag 04 november 2004 @ 14:14:
Is het een idee om een nieuwe Thunderbird topic te starten met geile gave startpost zoals in het Firefox topic?

Gert-Paul?
Het heeft lang geduurd, maar hij is er..

Leef je uit: [rml][ Thunderbird] Wat vinden we ervan? Deel II[/rml]

Suggesties zijn altijd welkom, het liefste in het nieuwe topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^^

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.