Werkt alles met je telefoon ?? En hoe was de levering ( prijs etc. ) De prijs is er wel lekker goedkoopVerwijderd schreef op 21 april 2004 @ 23:14:
[...]
Ik heb hem gekocht bij fonez.de uit Duitsland! zondag besteld vanmiddag geleverd!
Verwijderd
Voor degene die de 6230 ook erg veel als mp3speler gebruiken en de headset niet zo geweldig vinden:
Ben vandaag langs bellcompany geweest en daar wisten ze me te vertellen dat uit de headset van de HS-3 het zelfde geluid komt als uit de HDS-3, dat eigenlijk alleen het uiterlijk anders is.
Nog steeds is er dus geen beter altenatief voor de headset HDS-3...
Dan maar de HDS-3 gebruiken en iets minder volume in mn oortjes... (kunnen mn oren langzaam aan weer herstellen van mn vorige koptelefoons)
Ben vandaag langs bellcompany geweest en daar wisten ze me te vertellen dat uit de headset van de HS-3 het zelfde geluid komt als uit de HDS-3, dat eigenlijk alleen het uiterlijk anders is.
Nog steeds is er dus geen beter altenatief voor de headset HDS-3...
Dan maar de HDS-3 gebruiken en iets minder volume in mn oortjes... (kunnen mn oren langzaam aan weer herstellen van mn vorige koptelefoons)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 16:20 ]
gigasmit, is het niet een idee om een tweede headset te kopen, en deze vlakbij de pop-aansluiting af te knippen. Om er vervolgens een 3.5mm plugje aan te solderen?
Kan je gewone headsets gebruiken _denk ik_
uhm dacht het niet.. mijn telefoon heb ik al in verschillende laders gehad 6610 7210 6210weppe schreef op 22 april 2004 @ 16:28:
Maakt het eigenlijk iets uit met welke nokia lader je de 6230 oplaadt?
werkt gewoon
trouwens iemand al een servicepoint gevonden die firmware 03.15 kan flashen
deze 2 bedrijven hebben ze nog niet
Multicom
Kweekgrasstraat 12/14
1313 BX Almere
www.multicombv.com
info@multicombv.com
+31 (36) 534 64 74
+31 (36) 534 35 22
Overhoff Telecommunicatie BV
Lorentzstraat 8A
3846 AW Harderwijk
www.overhofftelecom.nl
+31 (341) 433 433
+31 (341) 433 345
Van het kastje naar de muur lopen...
Daarvoor heb je deze dingenR4NCOR schreef op 22 april 2004 @ 16:21:
gigasmit, is het niet een idee om een tweede headset te kopen, en deze vlakbij de pop-aansluiting af te knippen. Om er vervolgens een 3.5mm plugje aan te solderen?Kan je gewone headsets gebruiken _denk ik_

waarom .. knip je niet tot de microfoon van de nokia head set en zet daar de eigen oordopjesweppe schreef op 22 april 2004 @ 16:39:
[...]
Daarvoor heb je deze dingen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kan dat niet dan?
Verwijderd
Ik ben niet zo technisch hoogbegaafd op dat gebiedR4NCOR schreef op 22 april 2004 @ 16:21:
gigasmit, is het niet een idee om een tweede headset te kopen, en deze vlakbij de pop-aansluiting af te knippen. Om er vervolgens een 3.5mm plugje aan te solderen?Kan je gewone headsets gebruiken _denk ik_
Plus ik denk dat dat niet zo stevig zal zijn en dus erg snel kapot gaat...
En ik had ook al een pluggetje gekocht bij conrad van pop naar 2,5 jack en vervolgens daar weer een pluggetje van 2,5mm jack naar 3,5mm jack en daar een koptelefoon aan gehangen en dat werkte ook compleet niet...
Verwijderd
Die 2e heb ik ookweppe schreef op 22 april 2004 @ 16:39:
[...]
Daarvoor heb je deze dingen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt er helemaal nix uit??Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 16:49:
[...]
Die 2e heb ik ookmaar werkt dus helemaal voor geen meter...
Probeer jij t ff?DancePlaza schreef op 22 april 2004 @ 16:40:
[...]
waarom .. knip je niet tot de microfoon van de nokia head set en zet daar de eigen oordopjes
kan dat niet dan?
Verwijderd
Ik was vanmiddag in de Nokia store in R'dam en daar wisten ze mij te vertellen dat de lading 6230'jes richting NL (betreft 700 stuks, voor alle Nokia stores) was tegengehouden door duane in Frankrijk en alle 6230'jes gecontroleerd moeten worden en vervolgens opnieuw ingepakt dus.....Die man wist niet hoelang het nu dus gaat duren voor de lading in NL er is...Alle winkels hebben nu 1 exemplaar gekregen
Heb gelukkig zelf al één (besteld via GSMplaza.nl)
Maar.....nu heb ik een probleem....ik had ongeveer voor 3 dagen een operatorlogo en na 3 dagen was ie opeens verdwenen en als ik nu een operatorlogo wil downloaden van wap en ik kies opslaan zegt mijn 6230 ''opslaan mislukt'' :S:S
Ik snap er nix van, kunnen jullie me helpen??
Maar.....nu heb ik een probleem....ik had ongeveer voor 3 dagen een operatorlogo en na 3 dagen was ie opeens verdwenen en als ik nu een operatorlogo wil downloaden van wap en ik kies opslaan zegt mijn 6230 ''opslaan mislukt'' :S:S
Ik snap er nix van, kunnen jullie me helpen??
Verwijderd
Dit poste ik ook al eerderVerwijderd schreef op 20 april 2004 @ 17:35:
Ik heb vandaag mn adaptertje van conrad binnengekregen, maar het ding werkt niet...![]()
Als ik alles aansluit komt er simpelweg geen geluid door. Als ik beide jackpluggetjes er half uit haal en heletijd heen en weer ga bewegen hoor ik wel af en toe wat.
Ook wanneer ik mijn oude nokia3330 headsetje rechtstreeks aansluit op de adapter doet hij het niet...
Mocht iemand dus nog van plan zijn om een normale koptelelefoon aan te gaan sluiten op de Nokia 6230, zet dat dan maar uit je hoofd.
(De Nokia 6230 pop-poort is toch wel 100% hetzelfde als die van de 5100/6100/6610/6800/7210/7250 ???
Dan binnenkort maar eens kijken of Nokia een goede headset heeft waar echt goed geluid uit komt voor ene normale prijs... (snik, weer 10euro lichter)
Iemand die al een goede headset heeft aangeschaft waar een beter geluid uit komt dan uit de standaard HDS-3?
Verwijderd
Was echt perfect, zondag besteld met creditcard, en dinsdag in Huis. Vanuit duitsland duurt het namelijk 2 dagen de zending.Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 16:11:
[...]
Werkt alles met je telefoon ?? En hoe was de levering ( prijs etc. ) De prijs is er wel lekker goedkoop
Prijs €357,-
Tot zover alle genoemden problemen uit de 4 delen van het forum nog niet tegengekomen! Bluetooth werkt perfect, 256Mb kaartje, belgroepen, Musicplayer etc... Alles TOP.
Als je er binnen 2 dagen 1 wil, moet je hem snel daar bestellen!
Verwijderd
Ze wisten mij in de Nokia store in R'dam via hun computer ook te vertellen dat mijn 6230, besteld via GSMplaza.nl, uit GB komt.......Heb T-mobile abbotje en SW versie 3.14 maar geen problemen except dat ene probleempje dat ik geen operatorlogo meer kan opslaan......
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 17:09 ]
Verwijderd
Is er geen andere oplossing ?? Ik wil de N6230 denk ik wel kopen maar dan wil ik ook veel gebruik maken van de mp3-functie, waaronder dus ook echt goed geluid !! Vind het jammer dat Nokia zo'n brakke headset heeft
Verwijderd
Ik wil op mn 6230 MMS en WAP instellen, mn provider is Telfort en vond op hun site dat je dit handmatig kan doen.
Voor nokia telefoons stond er dit vermeld:
Nokia
MMS
Multimediainstellingen ontvangen (druk op opties)
Kies voor opslaan (druk op selecteer)
Multimediainstellingen activeren (druk op ja)
WAP-GSM of WAP-GPRS
Dienstinstellingen ontvangen (druk op opties)
Dienstinstellingen activeren (druk op ja)
Zet na activatie van de instellingen het toestel uit en weer aan.
Waar staat dit in godsnaam op mn foon? Ben niet echt thuis op dit gebied, maar wil het wel graag aan de praat krijgen
Dus wie kan mij vertellen hoe ik MMS en WAP aan de praat krijg met een 6230 icm Telfort??
Voor nokia telefoons stond er dit vermeld:
Nokia
MMS
Multimediainstellingen ontvangen (druk op opties)
Multimediainstellingen activeren (druk op ja)
WAP-GSM of WAP-GPRS
Dienstinstellingen ontvangen (druk op opties)
Dienstinstellingen activeren (druk op ja)
Zet na activatie van de instellingen het toestel uit en weer aan.
Waar staat dit in godsnaam op mn foon? Ben niet echt thuis op dit gebied, maar wil het wel graag aan de praat krijgen
Dus wie kan mij vertellen hoe ik MMS en WAP aan de praat krijg met een 6230 icm Telfort??
Ik heb dit 'n keertje met de Nokia Audio Manager voor elkaar gekregen; de audio files op je PC in 'n playlist zetten en dan via Bluetooth/IR/kabel overzetten op je 6230. Ik heb alleen nog geen mogelijkheid ontdekt om alleen playlists over te zetten, oftewel je moet al je audio bestanden via dit programma overzetten.lottumracing schreef op 22 april 2004 @ 12:38:
weet iemand trouwens hoe ik mp3's kan toevoegen als ik ze in een andere dan standaard directory zet? Ik had op mijn geheugenkaartje aparte dir's aangemaakt voor elke cd maar hij pakt alleen de liedjes die in de root van het geheugenkaartje staan. Zo wordt het wel een erg onoverzichtelijk zooitje....
Ik heb het gewaagd! Boven de MIC de oortjes afgeknipt. Zelfde ook gedaan met mijn Sony headset. Beide delen aan elkaar gesoldeerd (lekker heet, dan heb je geen last van de mantel om de binnendraden), een zwart teepje tegen kortsluiting en spelen maar. Geluid/volume en bediening werken prima. 
Nou heb je hem niet teruggestuurd of die shop gebeld?? Of heb je hem gekocht en leg je je erbij neer dat ie het niet doet.. Lijkt mij dat je ff met die shop of de fabrikant moet bellen.. Maybe is het wel een kwestie van software-updatje ofzo.. Laat ff weten want ik wil dr zeker ook een aanschaffen..
Verwijderd
Jij kunt dus nu muziek luisteren met je oordoppen ??HaJeeEs schreef op 22 april 2004 @ 17:39:
Ik heb het gewaagd! Boven de MIC de oortjes afgeknipt. Zelfde ook gedaan met mijn Sony headset. Beide delen aan elkaar gesoldeerd (lekker heet, dan heb je geen last van de mantel om de binnendraden), een zwart teepje tegen kortsluiting en spelen maar. Geluid/volume en bediening werken prima.
[...]
Verwijderd
wat ik nou niet kan vinden, is hoeveel geheugen deze telefoon nou totaal heeft?
voor o.a plaatjes schieten?? kan iemand mij dit vertellen?
Verwijderd
telefoon geheugen is 9,3 Mbwat ik nou niet kan vinden, is hoeveel geheugen deze telefoon nou totaal heeft?
standaard zit er een MMC kaartje bij van 32 Mb.
Alle foto's filmpjes etc. kan je zo op je MMC kaart of je PC knallen...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 18:35 ]
Verwijderd
ik heb hem vanmiddag EINDELIJK gekregen en wel bij de Belcompany. 6230 icm een orange free 40 1 jr. GRATIS!
Heel belcompany heeft er 100 gekregen, dus niet eens ieder filiaal heeft er een. Maar ik dus wel!!!
Ook heb ik een trust bluetooth dongle bij dixons gehaald en een 256 MB MMC bij mycom.nl besteld. Die krijg ik als het goed is morgen binnen.
Tot nu toe nog geen bugs gevonden. Alleen belgroepen, maar dat was snel opgelost door fabrieksinstellingen terug te zetten.
Nu ga ik met bluetooth beginnen. Ben benieuwd.
Heel belcompany heeft er 100 gekregen, dus niet eens ieder filiaal heeft er een. Maar ik dus wel!!!
Ook heb ik een trust bluetooth dongle bij dixons gehaald en een 256 MB MMC bij mycom.nl besteld. Die krijg ik als het goed is morgen binnen.
Tot nu toe nog geen bugs gevonden. Alleen belgroepen, maar dat was snel opgelost door fabrieksinstellingen terug te zetten.
Nu ga ik met bluetooth beginnen. Ben benieuwd.
Verwijderd
hoi,
zijn er nog mensen die 'probs' hebben met filmpjes om te zetten??
ik heb een clip omgezet en het lukt wel goed maar de audio is niet zo lekker
om de 8sec is er lijk zon hapering.
Heeft iemand dit nog want kheb al met verschillende instelling geprobeerd.
snellkopeling naar vb file : http://users.pandora.be/andre.delanghe/dimitri/nokia/
snellkopeling naar vb file : http://users.pandora.be/andre.delanghe/dimitri/nokia/
Nou en of dat het verholpen is!Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 21:29:
[...]
Het kan zijn dat je nog via je bluetooth apparaat een verbinding had.
Wanneer dit zo is, dan moet de verbinding (met een toegewezen compoort) verbroken worden om zo verbinding met Nokia Connection Manager te kunnen maken.
Als ik me niet vergis zit namelijk connection manager gekoppeld aan content copier.
Hopelijk verhelpt dit je probleempie.
Wat is dus gedaan had:
- De BT-verbinding via Bluetooth Serial Port verbroken;
- Via de Nokia Connection Manager Bluetooth geselecteerd als device, en dan COM4 (hij vondt m'n Nokia 6230);
- Toepassen en OK;
- Nokia Content Copier Opstarten;
- Inhoud overbrengen van deze telefoon naar de PC
En voila, het werkte
Verwijderd
Het wappen lukt mij nog niet. Ik zit bij Telfort en op hun site staat de 6230 nog niet vermeld, ook op de nokia site niet!
Heb al handmatig de boel proberen in te stellen en ook de instellingen van de 6600 naar mn 6230 laten sturen...
Als ik verbinding wil maken blijft ie connecten..... en na een paar minuten zegt ie probeer het later nog eens.
wie kan me helpen..
Heb al handmatig de boel proberen in te stellen en ook de instellingen van de 6600 naar mn 6230 laten sturen...
Als ik verbinding wil maken blijft ie connecten..... en na een paar minuten zegt ie probeer het later nog eens.
wie kan me helpen..
Verwijderd
Als je spelletjes download en op je telefoon zet, waar wordt het dan opgeslagen? kan je het op een MMC opslaan?
je moet togh eerst een smsje sturen en dan krijg je gegevens die je tel dan automatish opslaat??Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 20:14:
Het wappen lukt mij nog niet. Ik zit bij Telfort en op hun site staat de 6230 nog niet vermeld, ook op de nokia site niet!
wie kan me helpen..
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 20:45 ]
Hij klinkt op m'n PC wel goed, maar zodra ik m op mn telefoon afspeel heb ik geen geluid. Ik snap sowieso niet dat de telefoon wel het AMR audio format aankan, maar het betere WB AMR pakt ie niet (Beiden uit Nokia Multimedia Converter) Geluid is dus ronduit klote in de filmpies. Teveel f'en en s'en. Dat moet toch beter kunnen of zit ik nou naast de plankVerwijderd schreef op 22 april 2004 @ 19:15:
hoi,
[ Voor 5% gewijzigd door DeZzL op 22-04-2004 20:52 ]
Ik snap er helemaal niks meer van met dat bluetooth, ben al 3 uur bezig, maar het lukt gewoon niet 
Ik krijg em zover dat ie een verbinding gaat maken, maar zodra nokia pc suite op de goeie com-poort ingesteld staat, zegt ie connection failed
Ik krijg em zover dat ie een verbinding gaat maken, maar zodra nokia pc suite op de goeie com-poort ingesteld staat, zegt ie connection failed

Net mijn nieuwe front erop gezet (kleur Tin-Grey) en ik moet zeggen dat het er erg goed uit ziet. Het is een beetje donkerzilver..

Hopelijk zit dit scherm niet zo snel onder de krassen als me vorige front..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
@ Macer, tering .. hij is echt mooi
Ik heb hem zelf niet, maar ga hem denk ik toch echt kopen !! Ik ben verliefd
Welke achtergrondje is dat eigenlijk ?? Die is zeer mooi en valt erg op
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 21:33 ]
Btw de adapter voor poppoort naar 2,5mm werkt bij mij ook voor geen meter. Wat ik ook probeer er komt geen geluid uit mijn HDD-1 (nokia headset met 2,5mm plug). Toch maar eens een oud setje oordopjes uit mijn walkmantijd opzoeken..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
tijdens de instalatie van Nokia Multimedia Converter 2.0 vraagt ie om mn Forum Nokia username en mn product serial number als ik beide invul zegt serial number error...
Ik toets toch echt het serienummer van mijn phone in
Wie kan mij helpen?
Wie kan mij helpen?
Verwijderd
Heeft iemand al eigenlijk ervaring met N6230 VS Logitech Dinovo Bluetooth ?
Ik heb de Dinovo Set...maar heb mijn N6230 bij 06Plaza besteld en ben al BEYOND
gek worden van t wachten... da ding komt wel ooit n keer.
Dus zijn er al mensen die hem al met BT hub van logitech getest hebben en werkt
de software van logitech er ook (goed) mee ?
Ik heb de Dinovo Set...maar heb mijn N6230 bij 06Plaza besteld en ben al BEYOND
gek worden van t wachten... da ding komt wel ooit n keer.
Dus zijn er al mensen die hem al met BT hub van logitech getest hebben en werkt
de software van logitech er ook (goed) mee ?
Ik haal net mijn nokia uit mijn broekzak, is dat zwart plastic dingetje waar t geluid uit komt afgebroken
Terwijl ik er dus echt niets geks mee gedaan heb! Geen sleutels ofso ik m'n broekzak, alleen de gsm
Damn, dit heb ik weer.
Dit zit natuurlijk ook niet bij een de aanschaf van een nieuw frontje.... Wat nu?

[ Voor 14% gewijzigd door weppe op 22-04-2004 21:41 ]
Je moet het serienummer voor het programma hebben en niet die van je phoneVerwijderd schreef op 22 april 2004 @ 21:33:
tijdens de instalatie van Nokia Multimedia Converter 2.0 vraagt ie om mn Forum Nokia username en mn product serial number als ik beide invul zegt serial number error...
Wie kan mij helpen?

Terug voor garantie... Volgens mij kan je hiervoor ook naar een servicepunt van Nokia.. Hoop niet dat dit een trent gaat worden..
ff lijmen?? ik zou het iig proberen, tlijkt erop alsof dat pootje gebroken is, zo goed mogelijk lijmen en dan maar hopen dat ie blijft zitten ofzo, anders gewoon erin vast lijmen?? anders ff naar een nokia shop gaan, misschien hebben ze daar een doppie voor die je er weer in kan doenweppe schreef op 22 april 2004 @ 21:40:
Ik haal net mijn nokia uit mijn broekzak, is dat zwart plastic dingetje waar t geluid uit komt afgebrokenTerwijl ik er dus echt niets geks mee gedaan heb! Geen sleutels ofso ik m'n broekzak, alleen de gsm
Damn, dit heb ik weer.
Dit zit natuurlijk ook niet bij een de aanschaf van een nieuw frontje.... Wat nu?
[afbeelding]
[afbeelding]
misschien heeft de benelux versie dit ook en dat ie daarom zo vertraagd is
BTW, je hoeftg niet alles door te hebben overigens, een vriend van mij had een barst in originele frontje nadat ie gewerkt had, had ook geen sleutels enzo. en toen ging hij em altijd in een zakje bewaren, soort brillen zakje ( gaat hier om 6610 ) en naar een aantal weken weer ineens een hele vette barst in ze scherm, en hij heeft ook geen id hoe het mogelijk is. zijn collega's hebben em ook altijd in hun zak en nooit wat
dusja, misschien ben je ergens tegenaan gekomen ofzo
[ Voor 20% gewijzigd door orange.x op 22-04-2004 21:49 ]
Verwijderd
ik heb een probleempje met m'n bluetooth... als ik in het menutje van connection mangager zit, dan herkent ie wel m'n 6230, maar hij staat er in grijs, dus daardoor kan ik hem niet selecteren.. het is trouwens een trust dongle
ik heb alles doorgelezen, maar ik kom er niet uit
ik denk dat je gewoon moet wachten op nieuwe software versie.Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 21:48:
ik heb een probleempje met m'n bluetooth... als ik in het menutje van connection mangager zit, dan herkent ie wel m'n 6230, maar hij staat er in grijs, dus daardoor kan ik hem niet selecteren.. het is trouwens een trust dongle
ik ben dat gezeur over die BT zoiezo ook helemaal zat, snap ook niet eens waarom mensen het gebruiken maar dat terzijde. als we er nou gewoon vanuit gaan dat het komt doordat de toestellen uit het buitenland komen, of vanwege de bugs in de software. dan zijn we iig van een hoop gezeur en gezever af.
dus hierbij ff niet meer over BT beginnen, er staat geloof ik een stukje paar pagina's terug over hoe je het helemaal moet doen. dus loop dat door, werkt het niet, zoek drivers ofzo. en werkt dan nog niet, pech gehad.
Verwijderd
iemand??Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 20:44:
Als je spelletjes download en op je telefoon zet, waar wordt het dan opgeslagen? kan je het op een MMC opslaan?
spelletjes worden op je phone memory opgeslagen. Voor zover ik weet is het niet mogelijk om spelletjes op de mmc op te slaan. De geheugenuitbreiding is eigenlijk bedoeld voor mp3/aac en video's dus daarom zal het niet mogelijk zijn. Don't shoot me if i am wrong maar het nog niemand gelukt om het voorelkaar te krijgen om spelletjes op de mmc te zetten en ermee te spelen.
Ik heb mijn 6230 ij Typhone.nl besteld ging perfect is ook al zeker een maand gewoon direct leverbaar
Verwijderd
Macer schreef op 22 april 2004 @ 20:53:
Net mijn nieuwe front erop gezet (kleur Tin-Grey) en ik moet zeggen dat het er erg goed uit ziet. Het is een beetje donkerzilver..
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas krast het schermpje vrij snel en verschijnen inmiddels de eerste stofdeeltjes al onder het scherm
Daar hadden de 6100 en 6610 toch ook last van? Blijkbaar kopiert Nokia meer dan alleen toestellen, ze nemen de fouten meeJimster schreef op 23 april 2004 @ 01:10:
Helaas krast het schermpje vrij snel en verschijnen inmiddels de eerste stofdeeltjes al onder het scherm
hierbij..Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 23:52:
hoe heb je het netwerk logo verwijderd ??
Je krijgt dan een leeg netwerklogo, wat je hiervoor kunt gebruiken.Those who want a transparent OP logo come in!
Guys, to get a transparent OP logo for ur colour nokia phone:
1. WAP yourself to http://tampere.as/logo/
2. Follow '7210 ymv' link
3. Follow the first link on the next page. i.e. 's40 logo'
It's that simple!
Mijn 6610 en 6100 hadden veel minder last van het krasgevoelige scherm.. Ik had op mijn zwarte versie al binnen 2 dagen 2 diepe krassen en vele kleine krasjes. Bij de Belcompany heb ik van dat spul gekocht om krassen te verwijderen en het scherm te polijsten en ik moet zeggen dat het zeer goed werkt. De diepe krassen krijg je nooit helemaal weg, maar de kleine krasjes waren verdwenen.
Mijn nieuwe frontje gelijk maar even gepolijst, hopelijk helpt dit een beetje tegen krassen..
[ Voor 35% gewijzigd door M@cer op 23-04-2004 07:57 ]
oh das mooi.. heb je foto's ervan?HaJeeEs schreef op 22 april 2004 @ 17:39:
[...]
@ gigasmit
tering als je die connectors achterelkaar zet zit dat niet echt lekker in je broek of wel?
@ macer dat spul moet ik ook nog even hebben.. ook vette krassen er op
[ Voor 8% gewijzigd door DancePlaza op 23-04-2004 09:48 ]
Heeft iemand wel eens dat witte tussenstuk opengemaakt van de headset?? Als je daar netjes een ander hoofdtelefoon op kan aansluiten zou het helemaal perfect zijn.
@ Danceplaza, volgens mij heet het Dipex en je kan het bij belcompany krijgen voor 4,50..
@ Danceplaza, volgens mij heet het Dipex en je kan het bij belcompany krijgen voor 4,50..
[ Voor 23% gewijzigd door M@cer op 23-04-2004 09:50 ]
ik zou met plezier willen weten hoe dat zit :d maar ik heb em nog steeds niet, naja dat wist ik wel
maar nu moet ik dus nog 3 dagen langer wachten dan eeuh verwacht was. tis wel ernstig vind ik.
ohja shit nokia niet gebeld, doe ik vanavond, of eind van de middag, werk maar tot 15.45
maar dat moet ik dus even kijken. verder eeuh ( ohja kut ) bedenk ik me ineens dat ik mijn oortjes van sony ( 25 eur
) eens aan een vriendin had gegeven, wat later mijn vriendin werd, en toen weer niet, maar gewoon vriendin, en nu helemaal niet meer. dus die liggen nog daar! dom dom dom
ze wilde pas weer aanpappen om weer es wat te gaan doen, wel de manier om ze terug te krijgen, maargoed gaat beetje offtopic zo 
kan idd die HaJeeEs die plaatjes laten zien
zou leuk zijn
ohja shit nokia niet gebeld, doe ik vanavond, of eind van de middag, werk maar tot 15.45
kan idd die HaJeeEs die plaatjes laten zien
oh mooi..ik zal hem zo is open maken.. ik heb hier de schroevedraaiers wel liggenMacer schreef op 23 april 2004 @ 09:49:
Heeft iemand wel eens dat witte tussenstuk opengemaakt van de headset?? Als je daar netjes een ander hoofdtelefoon op kan aansluiten zou het helemaal perfect zijn.
iemand die zo wat http webspace heeft vrijstaan?
ik kan hier niet ftpén
btw ik zag nog mooie foto van je cover waar heb je die gehaald.. online.. of gewoon in een tel shop hier ergens op de hoek
[ Voor 24% gewijzigd door DancePlaza op 23-04-2004 10:10 ]
Verwijderd
Danceplaza heeft gemaild.. 
Heb net belletje van mycom gehad, mijn geheugen is gister verstuurd
Even iets heel irritants.
Zodra mij iemand belt, krijg ik niet zoals bij de 6610 een wit achtergrondje zodat ik kan zien wie er belt.. ik heb nu een donker plaatje op me achtergrond, en de letters zijn zwart, dus als er iemand belt.. zie ik niks..... wie er belt..
En als ik nu gebeld word, klik op opnemen, gaat hij automatisch op de luidspreker staan....
Wie kan me helpen?
Heb net belletje van mycom gehad, mijn geheugen is gister verstuurd
Even iets heel irritants.
Zodra mij iemand belt, krijg ik niet zoals bij de 6610 een wit achtergrondje zodat ik kan zien wie er belt.. ik heb nu een donker plaatje op me achtergrond, en de letters zijn zwart, dus als er iemand belt.. zie ik niks..... wie er belt..

En als ik nu gebeld word, klik op opnemen, gaat hij automatisch op de luidspreker staan....
Wie kan me helpen?
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 11:03 ]
Je moet ook opnemen met het groene knoppie, niet de 5-way knop indrukkenVerwijderd schreef op 23 april 2004 @ 10:31:
...........En als ik nu gebeld word, klik op opnemen, gaat hij automatisch op de luidspreker staan....
Wie kan me helpen?

[ Voor 41% gewijzigd door DeZzL op 23-04-2004 10:39 ]
Ja donkere achtergrond is niet optimaal inderdaad.. En druk je wel op de goede knop bij opnemen?? Als je op de menu knop drukt gaat ie automatisch naar luidspreken..
Verwijderd
Heeft er iemand problemen met PC-suite 6.0 en de Nokia 6230 ? Ik probeer mijn gemaakte foto's naar mijn laptopje te versturen via IR. Heb ook al op de Nokia site gekeken en hun oplossing geprobeert ... maar helaas. Zijn er nog andere programma's hiervoor op de markt ?

foto's van binnenkant van de head set
Binne bedankt voor hosting
@EDIT
de kleuren van de oordopjes
L- = transparant
L+ = groen
R- = transparant
R+ = rose
[ Voor 119% gewijzigd door DancePlaza op 23-04-2004 11:27 . Reden: foto's ]
ik kan niet wachten.. Ziet het er goed uit???
Verwijderd
Inderdaad, ik neem nu op met de groene knop.... dom foutje van me
Maar dat van het display is niet aan te passen? Alleen door andere achtergrond?
Geen dank Danceplaza

Geen dank Danceplaza
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 11:05 ]
ik denk dat het misschien wel in de andere firmware komt, hoop ikVerwijderd schreef op 23 april 2004 @ 11:05:
Inderdaad, ik neem nu op met de groene knop.... dom foutje van me![]()
Geen dank Danceplaza
hehe lache, dus het is strax gewoon kwestie van draadjes los solderen, en weer vast, dekseltje erop et voila we hebben een HQ headsetje? vet stoer
toch maar ff weer met me ex aanpappen
Verwijderd
Ik heb inmiddels mijn 6230 ook een dag binnen, via de belcompany. De jongen die daar aan het werk was vertelde mij dat er een levering 6230's bij een concurrent was afgeleverd in plaats van bij hun.. Vandaar de vertraging, maargoed je hoort zoveel verhalen 
Prima toestel, ik krijg alleen mijn WAP nog niet aan de praat, ik heb voor zover ik weet geen GPRS bundels ofzo, mijn provider is vodafone.... nu heb ik voor zover ik weet alle info ingesteld vanaf de vodafone site.... IP adres is alleen niet in te stellen maar dat kwam door dat het nu op basis van TCP/IP werkt..
Kan iemand mij een korte how-to geven hoe ik dit in kan stellen ?
Ik heb overigens een hoop topics doorgewerkt en kom wel vaker wap problemen tegen maar nog geen concrete oplossing
Prima toestel, ik krijg alleen mijn WAP nog niet aan de praat, ik heb voor zover ik weet geen GPRS bundels ofzo, mijn provider is vodafone.... nu heb ik voor zover ik weet alle info ingesteld vanaf de vodafone site.... IP adres is alleen niet in te stellen maar dat kwam door dat het nu op basis van TCP/IP werkt..
Kan iemand mij een korte how-to geven hoe ik dit in kan stellen ?
Ik heb overigens een hoop topics doorgewerkt en kom wel vaker wap problemen tegen maar nog geen concrete oplossing
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 11:37 ]
Ik heb gistermiddag telefoon gehad dat ik vandaag of maandag de telefoon kan ophalen.
Hij wou wel even met mij spelen ermee omdat ze nog nooit het ding gezien hebben
Dus als ik hem heb ga ik wel foto's etc maken
Hij wou wel even met mij spelen ermee omdat ze nog nooit het ding gezien hebben
Dus als ik hem heb ga ik wel foto's etc maken
Verwijderd
Ik heb ook wederom contact gehad met onze zakelijke leverancier. Week 17, dus deze week, zou ik 'm krijgen.....helaas voor mij.
Het is volgens hen wederom uitgesteld en nu zou ik 'm volgende week krijgen.
Weer even wachten dus........
Het is volgens hen wederom uitgesteld en nu zou ik 'm volgende week krijgen.
Weer even wachten dus........
Verwijderd
Welke onlineshop stuurt de telefoon meteen op na de bestelling ?
Bij gsmhuis.nl sturen ze het toestel pas 2 weken later op..
Ik wil m dus paar dagen later ook daadwerkelijk binnen hebben.
2call indien ze het in voorraad hebbenVerwijderd schreef op 23 april 2004 @ 15:05:
Welke onlineshop stuurt de telefoon meteen op na de bestelling ?
Ik heb een email terug gehad:
Wat ik gestuurd has was het volgende
:
En dit is wat ik terug kreeg:Message: Ik hoorde dat er weer een uitstel is gekomen omdat er geen genoeg
onderdelen meer waren voor de produktie van de 6230?? het gaat hier wel om
de Benelux versie. Ik zou hier graag meer informatie over willen hebben !
Mvg, Mark
Waarop ik dit weer geemaild hebGeachte Heer Wolfswinkel,
Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.
De verscheping van Nokia 6230 is een paar weken geleden gestart in
Finland.In de loop van de volgende weken zal het toestel overal beschikbaar
zijn.
Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Nokia Service Professional
Nokia Helpline
0900/202.60.55
in afwachting van het antwoordWat ik gehoord heb is dat het toestel komende week pas weer verscheept
wordt. Er zijn wel ladingen geleverd aan Belcompany. maar verder zijn het
allemaal inport modellen uit Engeland of Duitsland.
En nog iets, klinkt misschien een beetje raar, maar ik vind dat er wel wat
gedaan kan worden ter compensatie aan het feit dat ik straks al 3 weken op
mijn telefoon zit te wachten en dat mijn abonnement vrolijk doorloopt en ik
betaal. Compenseren jullie hier helemaal niet in? Ik denk het niet
eigenlijk, wat ik overigens wel heel jammer vind.
Ik krijg bijvoorbeeld een DVD van de show van Hans Teeuwen waar ik heen zou
gaan, maar omdat de voorstelling 3x uitgesteld is en niet meer gegeven gaat
worden wordt ons toch de DVD aangeboden. En wij krijgen uiteraard het geld
van het kaartje terug. Nu vraag ik van jullie geen DVD ofzoMaar
bijvoorbeeld een extra frontje zou toch niet verkeerd zijn.
Ik verwacht niets, ben alleen wel benieuwd naar jullie punt hierover.
Met vriendelijke groet,
Mark van Wolfswinkel
zo flinke onderhandelingstechnieken hierbovenorange.x schreef op 23 april 2004 @ 15:33:
Ik heb een email terug gehad:
[...]
En dit is wat ik terug kreeg:
[...]
Waarop ik dit weer geemaild heb:
[...]
in afwachting van het antwoord
zelf ook nog steeds wachtend
www.onbereikbaar.nl
check dit dan maar eens: www.7mobile.de -> nog pak goedkoperVerwijderd schreef op 22 april 2004 @ 16:11:
[...]
Werkt alles met je telefoon ?? En hoe was de levering ( prijs etc. ) De prijs is er wel lekker goedkoop
Verwijderd
Tering, hij is daar echt vet goedkoop !! Ik vraag me alleen af of het wel veilig is !!aCCuReRaS schreef op 23 april 2004 @ 17:10:
[...]
check dit dan maar eens: www.7mobile.de -> nog pak goedkoper
Via een andere Duitse site had iemand al ervaring dus !!
Verwijderd
Het zijn net als in Nederland onlineshops, geen problemen mee, ik heb hem bij fonez.de gekocht en heb erg goede ervaringen mee! Ik kan het je aanraden om het in Duitsland te kopen!Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 17:36:
[...]
Tering, hij is daar echt vet goedkoop !! Ik vraag me alleen af of het wel veilig is !!
Via een andere Duitse site had iemand al ervaring dus !!
Verwijderd
Ik was vandaag ff langs Phonehouse, die zouden het vandaag krijgen, maar hadden ook vertraging....
En gister ook nog ff Nokia gebeld om me kritiek te uiten...Ik had hem week 11 verwacht en met veeel geluk heb ik m in week 18
Nog mensen met ervaring N6230 VS Logitech Dinovo ( BT) ???
En gister ook nog ff Nokia gebeld om me kritiek te uiten...Ik had hem week 11 verwacht en met veeel geluk heb ik m in week 18
Nog mensen met ervaring N6230 VS Logitech Dinovo ( BT) ???
hehe.. nog niet.. ik heb mee oordopjes hier niet liggen.. en nu ben ik thuis..Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 18:59:
@ Danceplaza, kun je nu gewoon muziek horen via je oordopjes??
heb ik wel oordopjes maar geen soldeerspul
maandag ff proberen dan
Mijn zusje gaat hem zometeen bij Belcompany halen, die hadden er één binnen gekregen en die ligt apart. Blijkbaar wordt er dus wel geleverd, maar hééél beperkt.
mijne binnen van gsmtrack.nl
Wel 3.14 firmware, maar ach
Nog geen enkel probleem tegen gekomen
Telfort 200 trouwens 
Krijg alleen bluetooth niet aan de praat met Trust Bluetooth Dongle van Dixons
Zijn hier mensen die 'm in combinatie met een T-Mobile 300 abo (of iets dergelijks) hebben? Zag 'm vandaag bij de Ritel in Middelburg liggen, maar ze wilde nog 119 euro bijbetaling bij een jaarabonnement. Maar niet meteen gedaan, eerst even kijken wat ie hier en daar gaat kosten.
Ik weet niet of deze site al is langs geweest?!?Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 20:14:
wie kan me helpen..
http://www.nokia.com/nokia/0,,54008,00.html
Verwijderd
Iemand nog wat gehoord van de SITEL.nl? Ik hoor dat de meeste mensen em al in huis hebben en ik heb em al lang geleden besteld.
Laat ik het zo zeggen: alle Nokia telefoons zijn vrij selectief met het kiezen van Bluetooth-dongles die ze aardig vinden. Alternatief: data kabel van 70 euro, Infrarood of een Nokia USB-dongle (die vast ook heel duur is).R4NCOR schreef op 23 april 2004 @ 19:53:
Ik heb wat gehoord van Sitel, dinsdag besteld en woensdag had ik hem binnen. Zou toch maar even bellen als ik jou was.Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 21:04:
Iemand nog wat gehoord van de SITEL.nl? Ik hoor dat de meeste mensen em al in huis hebben en ik heb em al lang geleden besteld.
Nog even een aantal vragen, is het mogelijk om met de telefoon Imode pagina's te bekijken?
Is het mogelijk een msn applicatie te draaien?
Worden bij het surfen naar WAP sites de afbeeldingen opgeslagen?
[ Voor 14% gewijzigd door mol99 op 23-04-2004 21:32 . Reden: Toevoeging ]
Verwijderd
Om welke versie gaat het hier dan? Om de Voorinschrijving of om de Eurospec???Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 21:04:
Ik heb wel software aan het werk gehad waarmee ik msn kon benaderen en berichten kon versturen..
Verwijderd
Om degene met voorinschrijving, dat zal die wel zijn met de nieuwe nederlandse software. T zal nog wel even duren denk ik maar dan heb je ook wat.
kijk even verder dan je neus lang is.. op verschillende sites word tie aangebode met 75-100 bijbetaling met tmobile 300Mike Jarod schreef op 23 april 2004 @ 19:57:
Zijn hier mensen die 'm in combinatie met een T-Mobile 300 abo (of iets dergelijks) hebben? Zag 'm vandaag bij de Ritel in Middelburg liggen, maar ze wilde nog 119 euro bijbetaling bij een jaarabonnement. Maar niet meteen gedaan, eerst even kijken wat ie hier en daar gaat kosten.
ik heb zelf 88 euro betaald voor mijn tmobile300 1 jaar bij 2call
Verwijderd
!*(^#%!# Ik net de 256MB Apacer MMC van het postkantoor opgehaald, doe ik de MMC in de telefoon, gaat de telefoon niet meer aan! Ook niet met de nokia mmc er in of met de telefoon aan de accu!
Dit soort dingen heb ik ook altijd he!!!
Er was toch nog iemand die ook het probleem had dat ie opeens niet meer aan gaat dacht ik... Hoe had jij dat opgelost?
Dit soort dingen heb ik ook altijd he!!!
Er was toch nog iemand die ook het probleem had dat ie opeens niet meer aan gaat dacht ik... Hoe had jij dat opgelost?
offtopic:
Matthias telt tot 10..........
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 12:08 ]
Hij deed het bij hem opeens weer geloof ik.Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 12:08:
offtopic:
Laat de telefoon eens een half dagje liggen zonder accu erin en probeer dan nog eens.
Verwijderd
Ook zonder simkaart?Jimster schreef op 24 april 2004 @ 12:14:
[...]
Hij deed het bij hem opeens weer geloof ik.
Laat de telefoon eens een half dagje liggen zonder accu erin en probeer dan nog eens.
Verwijderd
Yes! Hij doet het weer!Jimster schreef op 24 april 2004 @ 12:22:
[...]
Gewoon proberen zonder simkaart denk ik ja. En vergeet niet te bidden
Heb hem alles losgehaald aan de telefoon, voor en achter frontje, sim, mmc, accu.
Accu er ingedaan, aangezet, zegt ie plaats simkaart. Accu er uit, sim er in, ging ook goed, mmc er bij in, ging ook goed!!!
Jippie!!!
Verwijderd
Ik heb vandaag via de post mijn HS-3W bluetooth headset binnen (http://www.nokia.nl/nl/Te...elefoonmetclip/index.html)
maar..... het geluid stelt dus helemaal nix voor!! ik ben niet zo technisch, maar is het mischien mogelijk om het oordopje eraf te knippen en er een eigen dopje op te zetten?? Er is alleen geen mogelijkheid om het apparaat open te schroeven en er zit één knopje op het oordopje.....iemand?? :
maar..... het geluid stelt dus helemaal nix voor!! ik ben niet zo technisch, maar is het mischien mogelijk om het oordopje eraf te knippen en er een eigen dopje op te zetten?? Er is alleen geen mogelijkheid om het apparaat open te schroeven en er zit één knopje op het oordopje.....iemand?? :
Ik heb hem ook bij de sitel in de voorinschrijving staan en heb ongeveer om de dag telefonisch contact met ze!!! Volgens hen is ie daar vandaag binnen gekomen en kunnen we hem dus in de loop van komende week verwachten!!! Ze bevestigden dat het toestel inderdaad de nieuwe firmware 3.15 had en dat er hierbij eigenlijk geen problemen meer waren!!! Het was het wachten dus waard!!!Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 22:56:
Om degene met voorinschrijving, dat zal die wel zijn met de nieuwe nederlandse software. T zal nog wel even duren denk ik maar dan heb je ook wat.
1:
Je kunt muziekbestanden vanuit de gallerij beluisteren, en vanuit de Music Player (onder het menu Media). Alleen wanneer je ze vanuit de Music Player beluisterd kan je 'spoelen' en vanuit de gallerij niet. Oké.. no problemo. Maar: Hoe kan ik vanuit de Music Player bestanden vanaf m'n MMC kaart beluisteren? Ik heb het idee dat ik vanuit de Music Player alleen maar bestanden vanuit het telefoon geheugen kan afspelen. Ik kan geen optie vinden om vanuit een andere map af te spelen. Dus de vraag is: Hoe kan ik vanuit de Music Player bestanden vanaf de MMC kaart lezen?
2:
Kan je in film(pje)s ook spoelen vanuit de media speler?
3:
Mocht nou blijken dat ik zelf écht goed gezocht heb, en dat het écht niet kan, weet dan iemand of er een alternatieve j2me (midp2.0) mediaplayer is? Dit moet kunnen volgens mij, want het toestel ondersteund de MultiMedia API(MMAPI).
Je kunt muziekbestanden vanuit de gallerij beluisteren, en vanuit de Music Player (onder het menu Media). Alleen wanneer je ze vanuit de Music Player beluisterd kan je 'spoelen' en vanuit de gallerij niet. Oké.. no problemo. Maar: Hoe kan ik vanuit de Music Player bestanden vanaf m'n MMC kaart beluisteren? Ik heb het idee dat ik vanuit de Music Player alleen maar bestanden vanuit het telefoon geheugen kan afspelen. Ik kan geen optie vinden om vanuit een andere map af te spelen. Dus de vraag is: Hoe kan ik vanuit de Music Player bestanden vanaf de MMC kaart lezen?
2:
Kan je in film(pje)s ook spoelen vanuit de media speler?
3:
Mocht nou blijken dat ik zelf écht goed gezocht heb, en dat het écht niet kan, weet dan iemand of er een alternatieve j2me (midp2.0) mediaplayer is? Dit moet kunnen volgens mij, want het toestel ondersteund de MultiMedia API(MMAPI).
Verwijderd
Dat laatste vroeg ik me ook af, heb helaas zelf nog niets kunnen vinden.
Voor series 40 zijn sowieso alleen maar nutteloze baggerapplicaties. Wat moet ik met een zoveelste klok... ik wil een midlet waarmee ik winamp aan kan sturen via bluetooth vanuit mijn tuinstoel. En eentje waarmee ik kan spoelen in mijn speelfilms die ik op mijn 256mb MMCtje zet. Want om elke keer het begin opnieuw te kijken als er opeens iemand belt is ook zoiets.
Die ene site van simberla ofzoiets is ook down. (Met heel veel coole spelletjes).
Voor series 40 zijn sowieso alleen maar nutteloze baggerapplicaties. Wat moet ik met een zoveelste klok... ik wil een midlet waarmee ik winamp aan kan sturen via bluetooth vanuit mijn tuinstoel. En eentje waarmee ik kan spoelen in mijn speelfilms die ik op mijn 256mb MMCtje zet. Want om elke keer het begin opnieuw te kijken als er opeens iemand belt is ook zoiets.
Die ene site van simberla ofzoiets is ook down. (Met heel veel coole spelletjes).
zit er ook hard aan te denken om mijn 6610 in te ruilen voor dit mooi stukje techniek..
Maar wat ik me nog afvraag is hoelang gaat de accu mee als je naar de mp3's luistert? Ik vond de accu-tijd van de 6610 best kort als je radio luisterde..
En is de radiofunctie in de 6230 enigsinds verbeterd? Bij de 6610 had ie nog welis de neiging weg te vallen alleen al als je je omdraaide..
Nog een laatse vraagje;
Ik weet dat het verschil 2,5mm is....maar kan iemand een (scherpe) foto posten van de 2 toestellen op hun zij, naast elkaar? thnx voor enige antwoorden alvast
Maar wat ik me nog afvraag is hoelang gaat de accu mee als je naar de mp3's luistert? Ik vond de accu-tijd van de 6610 best kort als je radio luisterde..
En is de radiofunctie in de 6230 enigsinds verbeterd? Bij de 6610 had ie nog welis de neiging weg te vallen alleen al als je je omdraaide..
Nog een laatse vraagje;
Ik weet dat het verschil 2,5mm is....maar kan iemand een (scherpe) foto posten van de 2 toestellen op hun zij, naast elkaar? thnx voor enige antwoorden alvast
Verwijderd
Toen ik PC Suite 5.8 geinstalleerd had vanaf de meegeleverde CD rom, en de 6230 met een DKU 2 kabel aansloot op me usb poort, werd de telefoon herkend en geïnstalleerd dat werkte perfect. Als ik probeerde om via deze computer op Nokia Phone Browser, en dan op Nokia 6230 (om in de mappen van de telefoon zelf zegmaar te komen) klikte, liep explorer vast.
Toen heb ik maar even PC Suite 6.0 geinstalleerd, werkte ook, maar als ik nu via Nokia Phone Browser, en dan op Nokia 6230 klik zie ik twee mappen: Contacten en Gallery. Als ik dan op Gallery klik krijg ik "de bewerking kan niet worden voltooid", en springt de map terug naar "Nokia Phone Browser". Het mapje Gallery is dan ook verdwenen.
Ik kan dus niet in mijn telefoon, kan niet via de USB kabel mp3's of video bestanden ernaar kopieren, en kan dus ook niet mijn foto's of filmpjes die ik heb gemaakt met de telefoon naar mijn PC kopieren.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ik heb wel een card reader, maar steeds mijn telefoon openmaken is irritant, en hiermee kan ik dus ook niet mijn zelfgemaakte fotos en filmpjes op de PC zetten, omdat ik als ik de memory card in de reader doe gewoon een lege map krijg (waar ik dan bijvoorbeeld mp3tjes in kan zetten).
Ik vraag me ook af hoe je ervoor kunt zorgen dat als je een spelletje installeert met de nokia application installer, dat ze in de games map terechtkomen, en niet in de applications map van je telefoon. Is daar een apart programmaatje voor?? Ik geloof dat het wel is eerder is gevraagd in de topics maar ik kan het niet meer vinden (opnieuw 3 x 45 paginas doorkijken is een beetje teveel van het goede)
Bedankt!
Toen heb ik maar even PC Suite 6.0 geinstalleerd, werkte ook, maar als ik nu via Nokia Phone Browser, en dan op Nokia 6230 klik zie ik twee mappen: Contacten en Gallery. Als ik dan op Gallery klik krijg ik "de bewerking kan niet worden voltooid", en springt de map terug naar "Nokia Phone Browser". Het mapje Gallery is dan ook verdwenen.
Ik kan dus niet in mijn telefoon, kan niet via de USB kabel mp3's of video bestanden ernaar kopieren, en kan dus ook niet mijn foto's of filmpjes die ik heb gemaakt met de telefoon naar mijn PC kopieren.
Ik heb wel een card reader, maar steeds mijn telefoon openmaken is irritant, en hiermee kan ik dus ook niet mijn zelfgemaakte fotos en filmpjes op de PC zetten, omdat ik als ik de memory card in de reader doe gewoon een lege map krijg (waar ik dan bijvoorbeeld mp3tjes in kan zetten).
Ik vraag me ook af hoe je ervoor kunt zorgen dat als je een spelletje installeert met de nokia application installer, dat ze in de games map terechtkomen, en niet in de applications map van je telefoon. Is daar een apart programmaatje voor?? Ik geloof dat het wel is eerder is gevraagd in de topics maar ik kan het niet meer vinden (opnieuw 3 x 45 paginas doorkijken is een beetje teveel van het goede)
Bedankt!
Verwijderd
klik, klik, en klikVerwijderd schreef op 24 april 2004 @ 16:15:
Toen ik PC Suite 5.8 geinstalleerd had vanaf de meegeleverde CD rom, en de 6230 met een DKU 2 kabel aansloot op me usb poort, werd de telefoon herkend en geïnstalleerd dat werkte perfect. Als ik probeerde om via deze computer op Nokia Phone Browser, en dan op Nokia 6230 (om in de mappen van de telefoon zelf zegmaar te komen) klikte, liep explorer vast.
leest er dan niemand de thread?
Dit topic is gesloten.