Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:07
Anoniem: 112014 schreef op 20 april 2004 @ 18:40:
Ik ben gisteren bij de MyCom geweest om een Apacer MMC van 256 MB te kopen, deze hadden ze niet en zouden ze vandaag binnenkrijgen. Vandaag weer langsgeweest en nog niet binnen. Ze worden niet meer geleverd werd mij verteld. Ik zou een andere MMC moeten kopen. Bijvoorbeeld van SanDisk, maar deze heeft max. 126MB MMC, en is ook nog eens stukken duurder dan €59,00. Weet iemand hier meer van????
dat kreeg ik vandaag ook te horen maar bij mij in Apeldoorn zeiden ze niet dat het niet meer leverbaar is .. morgen toch maar weer langsgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342

Legion schreef op 20 april 2004 @ 21:21:
[...]

Ok nu heb ik de comport gevonden.

Nu probeer ik te connecten... maar hij blijft op m'n gsm "verbinding met subnetcom..." vertonen.

Ik krijg dus met geen mogelijkheid die verbinding gemaakt naar PC suite! :(
Hier kan ik niks over vertellen, haha !! Ik heb zelf een SE dus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud1234821
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:26
Ik heb ondertussen van Nokia antwoord gehad over hoe je de read-only service settings kunt verwijderen:

Voor het verwijderen van de dienstinstellingen dient u onderstaande code in
te geven. Mogen wij u er wel op wijzen dat u dan alle dienstinstellingen
verwijdert.

Code om te verwijderen: *#335738#

Er staat dat alle dienstinstellingen verwijderd worden met deze code; ik krijg bij het intoetsen van deze code echter netjes het lijstje met service settings te zien en kan dan selecteren welke verwijderd dient te worden.

Groet, Ruud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud1234821
  • Laatst online: 16:26
Wat betreft het niet kunnen wappen, emailen en MMSen met de 6230 op het KPN netwerk heb ik ondertussen reakties gehad van zowel KPN als Nokia. _/-\o_

KPN klantenservice geeft aan dat de vraag doorgestuurd is naar een andere afdeling, ik ga ervan uit dat het te technisch werd en ik nu op een technische afdeling terecht kom. Binnen 10 dagen antwoord :O

Nokia schrijft onder andere het volgende, wat ik min of meer al verwachte: |:(

Helaas kunnen wij u niet de nodige instellingen doorsturen.
U dient te weten dat de Nokia 6230 op een nieuw platfrom werkt ivm met wap,
TCP/IP genaamt. Dit gaat ervoor zorgen dat u veiliger en sneller gebruik kan
maken van internet.Omdat dit platform vrij nieuw is , ondersteunen nog niet
alle providers dit.

Groet, Ruud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590

@Ruud: goed dat je zo actief contact hebt gezocht met de betreffende partijen. Zo draag je een goed steentje bij aan de oplossingen van de (nogal wat) problemen die mensen hebben met het - toch wel prachtige - toestel. Je hoeft alleen niet aan het einde van elke post de groetjes te doen hoor, dat doet je 'signature' voor je (in te stellen in je profiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 12:37
Ben al zover dat ik al sporadisch een verbinding krijg in PC Suite 6.0.
Alleen bij het suite programma "Bestanden overbrengen" laat ie alleen de contacten zien die ik op m'n telefoon heb, niks van bestanden enzo.

Ik snap er echt niks meer van... dacht altijd dat Bluetooth zo makkelijk was :n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:01
Ik heb even het topic niet echt bijgehouden en er is meteen al een deel 4 :D

Heb echter weinig zin om alles door te lezen en dus hoop ik dat ik met een simpele vraag een simpel antwoord krijg ;) Is de pearl white ook al leverbaar in de juiste (goed werkende) uitvoering? Zo ja, waar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36705

ruud1234 schreef op 20 april 2004 @ 22:01:
Voor het verwijderen van de dienstinstellingen dient u onderstaande code in
te geven. Mogen wij u er wel op wijzen dat u dan alle dienstinstellingen
verwijdert.

Code om te verwijderen: *#335738#

Er staat dat alle dienstinstellingen verwijderd worden met deze code; ik krijg bij het intoetsen van deze code echter netjes het lijstje met service settings te zien en kan dan selecteren welke verwijderd dient te worden.
Supertip en ik heb hetzelfde, je kan gewoon aangeven welke je wilt verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:23

DancePlaza

ninja

Legion schreef op 20 april 2004 @ 21:21:
[...]

Ok nu heb ik de comport gevonden.

Nu probeer ik te connecten... maar hij blijft op m'n gsm "verbinding met subnetcom..." vertonen.

Ik krijg dus met geen mogelijkheid die verbinding gemaakt naar PC suite! :(
probeer nieuwe drivers van widdcom of van sitecom zelf, di edrivers die er bij zitten van sitecom werkeniet niet echt lekker..

heb dezelfde usb dongels als jou cn-502

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
" Apacer 256MB MMC works okay. It can see the card alright, the available space are good BUT no MP3 ringtones. MP3 for Music Player are okay "

bron : http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=351248

dit is toch niet waar he ? :'( kan iemand hier die een apacer 256mb mmc heeft dit testen ??

[ Voor 5% gewijzigd door dcell op 21-04-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888

Ik had 256 apacher besteld bij mycom, maar die zijn nu vertraagd. Zal het testen zodra ik het heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Ik was gister en eergister ook langsgeweest. Ze zouden eigenlijk al vanaf de 19de leverbaar moeten zijn volgens de medewerker van Mycom maar ze hadden nog steeds niks binnengekregen. Nu zit ik weer te twijfelen of ik niet op zoek moet naar een ander merk die het wel 100% doet ( dus ook mp3ringtones ).

als iemand het snel gaat testen dan ben ik weer blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110451

Upbeat schreef op 20 april 2004 @ 18:50:
Wat is eigenlijk de leessnelheid van die Apacer 256 mb mmc? Want ik heb ergens gelezen dat de leessnelheid van de mmc belangrijk is, want als die snelheid laag is dan kan die telefoon geen mp3 ringtones afspelen. :? Iemand al ervaring mee??
Merk Apacer
Type Multi Media Card
Capaciteit 256 MB
Schrijfsnelheid 4.00 KB/s
Leessnelheid 2 MB/s

Heb ik zelf nog een vraagje, blue tooth werkt helemaal super met sitecom adapter. Maar als mijn blue tooth verbinding op de phone verbreek (blue tooth op phone de-activeren) terwijl de pc ge-connect is met mijn phone dan slaat mijn phone op tilt en blijft hij hangen met een piepend geluid. Dan moet eerst de accu eruit halen en er weer in stoppen, dan doet hij het weer.
Echter als ik de eerst op mijn pc de verbinding verbreek gaat het allemaal wel goed. Iemand anders ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 23:10
Anoniem: 110451 schreef op 21 april 2004 @ 10:47:
[...]

Maar als mijn blue tooth verbinding op de phone verbreek (blue tooth op phone de-activeren) terwijl de pc ge-connect is met mijn phone dan slaat mijn phone op tilt en blijft hij hangen met een piepend geluid. Dan moet eerst de accu eruit halen en er weer in stoppen, dan doet hij het weer.
Echter als ik de eerst op mijn pc de verbinding verbreek gaat het allemaal wel goed. Iemand anders ervaring mee?
Komt mij bekend voor, heb onlangs hetzelfde probleem gehad. Volgens mij dus nog een bug in de nokia software :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
DancePlaza schreef op 21 april 2004 @ 09:37:
[...]

probeer nieuwe drivers van widdcom of van sitecom zelf, di edrivers die er bij zitten van sitecom werkeniet niet echt lekker..

heb dezelfde usb dongels als jou cn-502
Had ik gisteren al gedaan.
Nieuwe sitecom drivers + nieuwe PC Suite.
Toch nog steeds problemen.

PC Suite doet het echt maar afentoe, vaak fouten in de verbinding.
Bij Phone Browser kan ik alleen maar contacten zien, wil ik bestanden ernaartoe kopieren dan kan ik nog altijd OBEX-File transfer gebruiken van de sitecom software, maar daar heb ik niet toegang tot de memory-card.

Tevens zijn een aantal mappen op m'n 6230 "alleen lezen", hoe kan ik dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Laatst online: 10-06 14:40
hmm, ok sinds de dag dat ik deze mobiel heb, heeft ie al 2 x dezelfde bug gehad namelijk: vastlopen (en je kan dus niks meer indrukken ook de aan/uit knop helpt niet) en dan na een paar tellen uitvallen en automatisch opnieuw opstarten!, niet na gebruik van bluetooth maar zomaar en 1 keer toen ik een sms kreeg.

Exact dezelfde bug die ik met mijn 8310 ook wel had, maar ik had gehoopt dat dit bij mijn nieuwe 6230 wel verholpen zou zijn, maar nee dus!
Weet iemand hier al een oplossing voor, hebben meer mensen dit???

ik heb software versie 03.14. al een upgrade verkrijgbaar?

[ Voor 13% gewijzigd door johan12 op 21-04-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107270

Wat zijn de ervaringen voor de levering van de site SITEL.nl? Wanneer zal de nokia 6230 ( voorinschrijving ) uitkomen?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 09:14

Neoz

Neoz & Hobbes

johan12 schreef op 21 april 2004 @ 12:28:
hmm, ok sinds de dag dat ik deze mobiel heb, heeft ie al 2 x dezelfde bug gehad namelijk: vastlopen (en je kan dus niks meer indrukken ook de aan/uit knop helpt niet) en dan na een paar tellen uitvallen en automatisch opnieuw opstarten!, niet na gebruik van bluetooth maar zomaar en 1 keer toen ik een sms kreeg.

Exact dezelfde bug die ik met mijn 8310 ook wel had, maar ik had gehoopt dat dit bij mijn nieuwe 6230 wel verholpen zou zijn, maar nee dus!

Misschien nieuwe simkaart nodig :?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101727

Anoniem: 107270 schreef op 21 april 2004 @ 13:53:
Wat zijn de ervaringen voor de levering van de site SITEL.nl? Wanneer zal de nokia 6230 ( voorinschrijving ) uitkomen?

Alvast bedankt,
Ik werd maandag gebeld of ik ipv de NL de europese versie voor 20 euro extra wilde ontvangen. Over de levering van de NL versie was niets bekend kon deze week maar kon goed nog meer dan een maand duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:01

Kroontje

...

Heb vandaag ook mijn 6230 binnen gekregen. :*)

Ik probeer nu al een tijdje mijn iPaq te pairen met de 6230 v.v., maar helaas zonder resultaat. Ik heb mijn iPaq & 6230 keurig een naam gegeven, ze mogen allebei discover-en en op mijn iPaq is een Passkey benodigd. Zodra ik met de 6230 een pair wil opzetten, vind hij mijn iPaq en vraagt om een beveiligingscode, dan wordt mijn iPaq wakker en daar moet ik deze code (passkey) ook ingeven. Zodra ik dit heb gedaan, verschijnt een error op mijn 6230 dat hij niet kan pairen en verbinden.

Iemand al wel gelukt om een connectie te realiseren met een 6230 en iPaq 2210 ?

Alvast bedankt voor de hulp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:57
Kroontje1981 schreef op 21 april 2004 @ 14:15:
Heb vandaag ook mijn 6230 binnen gekregen. :*)

Ik probeer nu al een tijdje mijn iPaq te pairen met de 6230 v.v., maar helaas zonder resultaat. Ik heb mijn iPaq & 6230 keurig een naam gegeven, ze mogen allebei discover-en en op mijn iPaq is een Passkey benodigd. Zodra ik met de 6230 een pair wil opzetten, vind hij mijn iPaq en vraagt om een beveiligingscode, dan wordt mijn iPaq wakker en daar moet ik deze code (passkey) ook ingeven. Zodra ik dit heb gedaan, verschijnt een error op mijn 6230 dat hij niet kan pairen en verbinden.

Iemand al wel gelukt om een connectie te realiseren met een 6230 en iPaq 2210 ?

Alvast bedankt voor de hulp...
Dit gaat niet lukken Hp en Nokia hebben in een aantal producten andere/nieuwe firmware gebruikt waardoor er problemen zijn met bonden. Ipaq 1940 en 2210, en Nokia's 6230 en 6820.
Technical Note Interop Issue between iPaq 1940/2215 and Nokia 6820 Phone Document # BTW-PROJ-TECHNOTES-040218-1545 February 18, 2004 Version 1.0 Nokia 6820 Phone ________________________________________________
WIDCOMM, Inc.
Wireless Internet and Data Communication © Copyright 2000-2004. All rights reserved.
9645 Scranton Road, Suite 205
San Diego, CA 92121
Voice: (858) 453-8400 Fax: (858) 453-5735 Email : info@widcomm.com or support@widcomm.com

Alert!

In line with WIDCOMM's policy of providing the most up-to-date information to our customers, we are providing the following information.

Having problems performing pairing with an iPaq 1940/2210 PDA and a Nokia 6820 Phone and you continually get an error similar to "Cannot pair devices for security reasons"?

This is a Hardware issue and not a software issue related to the WIDCOMM BTW-CE Product. The reason for this problem is as follows:

There are two types of keys that can be used for pairing:
- Combination keys
- Unit keys

The key type that is used is pre-set in the Bluetooth Radio Firmware. The WIDCOMM BTW-CE Bluetooth software does not control this setting. The radio on the iPaq 1940 uses unit keys by default. The Nokia 6820 phone rejects the use of unit keys in pairing because it is not as secure as combination keys.

This issue has been reported with Nokia 6820 and 6230 phones when attempting to pair with the iPaq 1940 or 2210 PDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje

Kroontje

...

jjbstolk schreef op 21 april 2004 @ 14:18:
[...]
Dit gaat niet lukken Hp en Nokia hebben in een aantal producten andere/nieuwe firmware gebruikt waardoor er problemen zijn met bonden. Ipaq 1940 en 2210, en Nokia's 6230 en 6820.
[...]
Gaat dit goedkomen met een nieuwere firmware binnenkort voor mijn iPaq of 6230 ? In het document staat dat het een hardware probleem betreft. Ik hoop wel dat dit goed komen. De hoofdzaak dat ik een Nokia 6230 heb aangeschaft is dat ik kan connecten met mijn iPaq d.m.v. Bleutooth.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
Kroontje1981 schreef op 21 april 2004 @ 14:26:
[...]
Gaat dit goedkomen met een nieuwere firmware binnenkort voor mijn iPaq of 6230 ? In het document staat dat het een hardware probleem betreft. Ik hoop wel dat dit goed komen. De hoofdzaak dat ik een Nokia 6230 heb aangeschaft is dat ik kan connecten met mijn iPaq d.m.v. Bleutooth.

Ben benieuwd.
Volgens hp en nokia wordt een beiden kanten gewerkt. Hoop ook dat het zsm werkt. Heb nu voorlopig mn 6310i maar weer gepakt omdat het op deze manier niet echt werkt.

De 6230 icm. de ck1w bluetooth carkit van Nokia werkt trouwens wel beter als emt de 6310i, de carkit connect nu wel gewoon goed als ik het contact aanzet, iets wat (te) vaak mis ging met de 6310i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:23

DancePlaza

ninja

johan12 schreef op 21 april 2004 @ 12:28:

he vriend als je goed gelezen hebt.

er komt een nieuwe firmware uit.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 09:52
Heeft er iemand hier de laatste dagen nog contact gehad met 06 plaza?
krijg niet echt antwoord op mails...ze zijn toch niet met de noorderzon vertrokken he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Nasty Nate schreef op 21 april 2004 @ 14:49:
krijg niet echt antwoord op mails...ze zijn toch niet met de noorderzon vertrokken he? ;)
ehhh ik heb vandaag geprobeerd gebeld naar 06plaza ( om te vragen wanneer de NL versie 6230 leverbaar is ). En ik kreeg dit te horen : " tudetuut, dit nummer is niet in gebruik ". Ik heb dus wel het goede nummer gedraaid zoals die op de site staat. Dit klinkt dus niet goed, al weet ik niet het nummer op de site wel klopt.

trouwens, ik ben net in de pauze naar Mycom geweest en ze verwachten de 256mb mmc op de 23de ( vrijdag ) in het magazijn. Op zaterdag wordt er niet geleverd vanuit de magazijn naar de winkels volgens de medewerker, dus vanaf maandag liggen ze als het goed is weer in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jjbstolk schreef op 21 april 2004 @ 14:37:
De 6230 icm. de ck1w bluetooth carkit van Nokia werkt trouwens wel beter als emt de 6310i, de carkit connect nu wel gewoon goed als ik het contact aanzet, iets wat (te) vaak mis ging met de 6310i.
mooi, ik wil de CK-1W namelijk bestellen. Moet je telefoon zeker wel op Bleutooth AAN staan? of gaat dat ook automatisch? (zal wel nie denk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
Anoniem: 36705 schreef op 21 april 2004 @ 14:56:
[...]

mooi, ik wil de CK-1W namelijk bestellen. Moet je telefoon zeker wel op Bleutooth AAN staan? of gaat dat ook automatisch? (zal wel nie denk...)
Bluetooth aanzetten, 1malig bonden/pairen met de de carkit en daarna gaat het automatisch. Zodra ik het contact aanzet dan zoekt de carkit verbinding met mn telefoon en kan ik bellen. Voicedial werkt prima mits je ook alle nummers/namen inspreekt via de carkit.

Mp3 afspelen werkt ook wel goed. Geluids is alleen een beetje schel door het speakertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jjbstolk schreef op 21 april 2004 @ 15:06:
[...]
Mp3 afspelen werkt ook wel goed. Geluids is alleen een beetje schel door het speakertje.
:9 cool daar had ik nog niet eens aan gedacht!!!, de carkit is in bestelling 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4CK4L
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-02 17:12
Nasty Nate schreef op 21 april 2004 @ 14:49:
Vanochtend gemaild en binnen een paar uur antwoord:
Jazeker, vrijdag worden ze uitgeleverd… U krijgt dan ook bericht zodra het toestel naar u verzonden wordt.

Met vriendelijke groet,

Sales Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
kijk ! dat biedt hoop voor de wachtenden :P ik hoop daadwerkelijk dat het vrijdag wordt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoers
  • Laatst online: 02-06 12:32
Weet iemand waar ik een firmware update van 3.14 kan krijgen voor de Nokia 6230 ?

Bij de nokia Store in Amsterdam hebben ze hem nog niet, maar ik weet dat een dealer-repair centre (ben ik hem 10 dagen kwijt) inmiddels wel een 4.xx versie heeft ! Dus hij is in omloop.
Liefst een winkel in Amsterdam of omstreken..

happy 2023 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111726

Iemand iets over het besturen van winamp, mediaplayer, powerpoint?
Aangezien de nokia 6230 GEEN 60 series is, heb ik het juiste progje nog niet gevonden.
Misschien weet één van jullie inmiddels hoe ik dit kan laten werken.

Met de SE t630 ziet het besturen van je laptop er wel koel uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
J4CK4L schreef op 21 april 2004 @ 15:18:
[...]

Vanochtend gemaild en binnen een paar uur antwoord:

[...]
Ah ok thanks, dat betekend dat ze me gewoon zat zijn dus.. ;)

*edit* net antwoord gehad en ze zouden idd de 23ste komen..

[ Voor 12% gewijzigd door Nasty Nate op 21-04-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
  • Laatst online: 02-11-2024
hoi allemaal,
ik heb problemen met pc suit. ik heb mijn 6230 aangesloten via de dku-2 kabel, drivers van de nokia site gehaald en pc suit 5.8/6.0. ik kan synchroniseren en toepassingen installeren maar op het moment dat ik naar de phonebrowser ga en daar de 6230 aanklik, dan krijg ik de melding "deze bewerking kan niet worden uitgevoerd". ik heb de kabel al opnieuw geinstalleerd en versie 5.8 en 6.0 van pc suit geprobeerd. Het probleem blijft bestaan..... hebben jullie hier een oplossing voor? ik baal er goed van....
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
Er is inmiddels een update voor de Ipaq die probelemen hebben met de 6230 en de 6820!

Op deze website te verkrijgen:

http://www.expansys.fr/fo...08417&thread=78&man=NOKIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39949

AjodokusK schreef op 21 april 2004 @ 17:52:
hoi allemaal,
ik heb problemen met pc suit. ik heb mijn 6230 aangesloten via de dku-2 kabel, drivers van de nokia site gehaald en pc suit 5.8/6.0. ik kan synchroniseren en toepassingen installeren maar op het moment dat ik naar de phonebrowser ga en daar de 6230 aanklik, dan krijg ik de melding "deze bewerking kan niet worden uitgevoerd". ik heb de kabel al opnieuw geinstalleerd en versie 5.8 en 6.0 van pc suit geprobeerd. Het probleem blijft bestaan..... hebben jullie hier een oplossing voor? ik baal er goed van....
alvast bedankt
je MMC kaart een naam geven (bijv. 'MMC') en je telefoon een reboot geven
(misschien iets voor in de TS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
  • Laatst online: 02-11-2024
ik had de kaart al ge-renamed maar nog geen reboot gedaan van de telefoon. het werkt nu!!!! bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje

Kroontje

...

jjbstolk schreef op 21 april 2004 @ 17:55:
Er is inmiddels een update voor de Ipaq die probelemen hebben met de 6230 en de 6820!

Op deze website te verkrijgen:

http://www.expansys.fr/fo...08417&thread=78&man=NOKIA
Ik zie dat je de patch hebt aangevraagd ? Ik ook, ben benieuwd..

Wanneer je hem hebt geïnstalleerd, zo je een 'verslag' kunnen plaatsen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107270

Waar gaan de meeste van jullie voor! De witte of de zwarte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Wit met zwart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
Kroontje1981 schreef op 21 april 2004 @ 18:08:
[...]
Ik zie dat je de patch hebt aangevraagd ? Ik ook, ben benieuwd..

Wanneer je hem hebt geïnstalleerd, zo je een 'verslag' kunnen plaatsen ?
Heb hem geinstalleerd en daarna kon ik wel pairen/bonden met mn nokia en mn ipaq. Gprs via bluetooth werkt nu gelukkig wel weer!

Verder nog geen nadelen ondervonden vd patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
Eeeeeeeeindelijk werkt Bluetooth vloeiend en wel!
Thx allemaal voor ieders hulp ;)
Nog een irritant probleempje (kan aan Nokia PC Suite 5.x liggen)
Als ik naar de Nokia Content Copier ga, en wil de gegevens van mijn Nokia 6230 naar mijn PC kopieren, zegt 'ie keer op keer dat de verbinding met de telefoon verbroken is (in feite is de verbinding binnen Bluetooth nog steeds 100% actief...)
Iemand anders die hetzelfde probleem heeft/had?
Nog geen enkele bug tegengekomen trouwens :Y)
Maar ach, binnenkort nieuwe Firmware kan ook geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
s.Zero schreef op 21 april 2004 @ 19:24:
Als ik naar de Nokia Content Copier ga, en wil de gegevens van mijn Nokia 6230 naar mijn PC kopieren, zegt 'ie keer op keer dat de verbinding met de telefoon verbroken is (in feite is de verbinding binnen Bluetooth nog steeds 100% actief...)
Hoe heb je het vloeiend aan het werken gekregen?
Heb namelijk dezelfde problemen die jij had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
Legion schreef op 21 april 2004 @ 19:33:
[...]

Hoe heb je het vloeiend aan het werken gekregen?
Heb namelijk dezelfde problemen die jij had :(
Ik heb eerst m'n SiteCom USB Bluetooth Drivers
én Nokia PC Suite 6 erafgegooid. Toen beide opnieuw geinstalleerd, alleen Nokia PC Suite 5.8 i.p.v. 6.
Vervolgens NIETS veranderd @ Nokia PC Suite 5.8 instellingen, voor mijn SiteCom USB Bluetooth Drivers ook nog niet tot op heden, behalve mijn Computer:
1. (sZero - WinXP) de naam "sZero - WinXP" gegeven.
2. Vervolgens via (Nokia 6230) -> Favorieten -> Menu Bluetooth-> Gepaarde apparaten -> Gepaarde apparaten -> Nieuw apparaat koppelen (eventjes laten zoeken... -> Zoeken voltooid; "sZero - WinXP") -> Koppelen (wachtwoordje op je Nokia 6230 invoeren; bijv. 1234)
3. (sZero - WinXP) -> Bluetooth device vraagt om wachtwoord (invoeren "1234", hetzelfde dus als je op de telefoon invoerde)
4. (Nokia 6230) -> Apparaat gekoppeld ("sZero - WinXP")
5. (Nokia 6230) -> Menu Bluetooth -> Gepaarde apparaten -> Verzoek autorisatieverbinding: NEE
6. (sZero - WinXP) -> Advanced Configuration -> Accessibility ("Let other bluetooth devices discover this computer" aanvinken) ("Allow: all devices" selecteren)
7. (sZero - WinXP) -> Advanced Configuration -> Discovery ("Look for other bluetooth devices" aanvinken) ("Report all bluetooth devices" selecteren)

Voor de rest had ik als "Bluetooth device'jes op mijn PC (OBEX) File Transfer, Nokia PC Suite (5) en COM1 ingesteld, rest uitgevinkt... Vervolgens telefoon uit- en aangezet, eventjes Bluetooth device gestopt, daarna Bluetooth device weer gestart (via rechtermuisknop @ Bluetooth logo'tje @ je PC)
Als laatste rechtermuisknop again op Bluetooth logo'tje @ je PC, Quick Connect -> Bluetooth Serial Port -> "Nokia 6230 Legion" of wat er ook mag staan... Daarna stond er bij mij: "created connection with Nokia 6230" o.i.d. Mijn Bluetooth icoontje rechtsonder werdt mintgroen van kleur (zolang de verbinding levend is) en ik kon vervolgens via de Nokia Connection Manager mijn telefoon vinden onder de Bluetooth verbinding -> COM4 (misschien COM3, moet je even kijken onder Advanced Settings waar de devices opstaan van je telefoon/PC). Telefoon inmiddels dus gevonden -> Toepassen -> OK. Daarna de Nokia PC Suite volledig opstarten, en klaar is kees (bij mij dan) :Y)
Ik hoop dat dit helpt, succes.

(overige instellingen Menu Bluetooth op Nokia 6230: "Waarneembaarheid mijn telefoon; waarneembaar" - Naam van mijn telefoon; "Nokia 6230 Legion" ofzo)

-- Edit; Algemeen: als iemand inmiddels weet hoe je via je PC (ADSL Verbinding) kan browsen OP je Nokia 6230 (dat je dus niet via GPRS of whatever betaald en verbonden bent, maar gewoon met Bluetooth) zou dat wel SUPER zijn! (8>

[ Voor 10% gewijzigd door s.Zero op 21-04-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111726

s.Zero schreef op 21 april 2004 @ 19:24:
Het kan zijn dat je nog via je bluetooth apparaat een verbinding had.
Wanneer dit zo is, dan moet de verbinding (met een toegewezen compoort) verbroken worden om zo verbinding met Nokia Connection Manager te kunnen maken.
Als ik me niet vergis zit namelijk connection manager gekoppeld aan content copier.
Hopelijk verhelpt dit je probleempie. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110568

IK heb hem ook net binnen. Meteen de SW versie gecheckt ik heb versie: 3.15, 17-03-04 RH-12.

Alleen heb ik 1 probleem, dat is dat ik van mn nokia 3200 een backup had gemaakt en deze schreef de COntent Manager weg als NCC files, maar nu ik deze weer terug wil plaatsen op mn nieuwe Nokia 6230 vraagt hij om NFB files, iemand enig idee hoe ik dit makkelijk kan oplossen??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Hey, dat is mooi! Dat betekent zeer waarschijnlijk dat de nederlandse versie die eind deze week (hopelijk) binnen komt ook met de nieuwe firmware is uitgevoerd! Heeft het wachten iig nog een klein beetje nut gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Anoniem: 110568 schreef op 21 april 2004 @ 21:52:
IK heb hem ook net binnen. Meteen de SW versie gecheckt ik heb versie: 3.15, 17-03-04 RH-12.

Alleen heb ik 1 probleem, dat is dat ik van mn nokia 3200 een backup had gemaakt en deze schreef de COntent Manager weg als NCC files, maar nu ik deze weer terug wil plaatsen op mn nieuwe Nokia 6230 vraagt hij om NFB files, iemand enig idee hoe ik dit makkelijk kan oplossen??? ;)
mag ik je vriendelijk vragen waar jij je machtige 6230 met nieuwe softwareversie gekocht hebt ?? :*) ik hoop ook dat dit betekent dat de release van de NL versie dichtbij is _/-\o_

trouwens, volgens mij zijn mijn backupfiles van mijn 7250 ook ncc files. Dus als iemand een oplossing weet dan zou ik die degene erg dankbaaar zijn !

[ Voor 6% gewijzigd door dcell op 21-04-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41743

Anoniem: 110568 schreef op 21 april 2004 @ 21:52:

Je bent de eerste met deze firmware versie (wij hebben allemaal 3.14)...

Heb je toevallig een t-mobile abbonement en geen problemen met sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dcell schreef op 21 april 2004 @ 23:08:
[...]

mag ik je vriendelijk vragen waar jij je machtige 6230 met nieuwe softwareversie gekocht hebt ?? :*) ik hoop ook dat dit betekent dat de release van de NL versie dichtbij is _/-\o_

trouwens, volgens mij zijn mijn backupfiles van mijn 7250 ook ncc files. Dus als iemand een oplossing weet dan zou ik die degene erg dankbaaar zijn !
Ik heb hem gekocht bij fonez.de uit Duitsland! zondag besteld vanmiddag geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41743 schreef op 21 april 2004 @ 23:09:
[...]

Ik heb idd een Tmobile abbo. Geen sms problemen, tot zover alle behandelde problemen heb ik getest en geen van alle geconstateerd!
Misschien is er op het net al een update van 3.14 naar 3.15 te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41743 schreef op 21 april 2004 @ 23:09:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Anoniem: 110568 schreef op 21 april 2004 @ 23:14:
[...]

Ik heb hem gekocht bij fonez.de uit Duitsland! zondag besteld vanmiddag geleverd!
ahhh sooo .. ik nog hopen dat jij een " NL versie " hebt en het ergens had gekocht in NL. Schade :P Maar goed bedankt voor je antwoord. Ik wacht nog met geduld af op mijn 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21738

Heeft iemand nog verder zijn 6230 van Monditel al binnen of ervaringen met hen?
Ik heb vorige week dinsdag een abonnement daar afgesloten en ik ging er van uit dat ik de telefoon meteen kon meenemen, maar nee ik moest nog wachten totdat ze weer een nieuwe levering binnen kregen. De toestellen die ze op voorraad hadden waren alleen voor mensen die hem "gereserveerd" hadden ("gereserveerd" was dus volgens hen mensen die al een abonnement afgesloten hadden).
Hij zei vervolgens eind van de week komen, ik zaterdag maar weer eens gebeld, maar nee hij zou medio deze week komen. Nu nog steeds niets gehoord.
Ik vind het een beetje zuur dat ik ook al 135 euro heb betaald voor de telefoon, en nu een abonnement en simkaart heb die al loopt, maar ik niet kan gebruiken (huidige toestel is sim gelocked). Op deze manier loop ik ook de 2 maanden gratis smsen actie van Orange mis. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnydewit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 09:57
http://www.telefon-treff.de/showthread/t-109140.html
Nokia 6230 SW 3.15 vom 17.03.2004 - Hier klicken um zum Originalthread zu gelangen.

>Tom007
>Weiss jemand was sich geändert hat???
>
>
>uebergeek
>würd mich auch interessieren, hoffe sie hamn am bluetooth was geändert und >gemacht das man sprachaufnahmen ohne neustart wieder löschen kann ;)
>
>
>Tom007
>...und die richtige Erkennung einer 512MMC Karte wäre auch angebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Anoniem: 21738 schreef op 22 april 2004 @ 01:06:
Ik heb vorige week dinsdag een abonnement daar afgesloten en ik ging er van uit dat ik de telefoon meteen kon meenemen, maar nee ik moest nog wachten totdat ze weer een nieuwe levering binnen kregen. De toestellen die ze op voorraad hadden waren alleen voor mensen die hem "gereserveerd" hadden ("gereserveerd" was dus volgens hen mensen die al een abonnement afgesloten hadden).
Hij zei vervolgens eind van de week komen, ik zaterdag maar weer eens gebeld, maar nee hij zou medio deze week komen. Nu nog steeds niets gehoord.
Ik vind het een beetje zuur dat ik ook al 135 euro heb betaald voor de telefoon, en nu een abonnement en simkaart heb die al loopt, maar ik niet kan gebruiken (huidige toestel is sim gelocked). Op deze manier loop ik ook de 2 maanden gratis smsen actie van Orange mis. |:(
Yup, ik wacht ook al 2 weken op Monditel, ze hadden vorige week alleen de zwarte binnen en ik wil juist de witte. En ze zeggen steeds eind van de week, maar ja ondertussen is het het einde van de week maar dan 2 weken later. 8)7 Als het zo doorgaat kunnen we net zo goed wachten op de NL versie die in de winkels komt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Anoniem: 21738 schreef op 22 april 2004 @ 01:06:
Grote kans dat jij vandaag gebeld wordt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Jimster op 22-04-2004 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er iemand die weet hoe je NCC backup bestanden terug kan zetten op de Nokia 6230, want de 6230 ondersteund alleen NFB en NFC... Heeft iemand een oplossing.?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb net even gebeld met de Nokia Store Amsterdam. Zij meldde dat de Nokia 6230 officieel nog niet uit was en dat ze dus al helemaal geen nieuwe software versie hadden. Voor de Nokia 6230 hebben ze een nieuwe cradle nodig om hem te flashen, dit kan nog één tot twee maanden duren aldus de Nokia Store Amsterdam :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533

Als je nou eens met pc suite 6 een backup maakt en die backup dan op je 6230 zet. (pc suite 6 werkte ook bij m'n 8310).
Dit moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphMalph
  • Laatst online: 29-03-2024
Dit is niet zo..

Er is inderdaad een nieuwe adapter nodig om de firmware voor de N6230 te upgraden, maar deze adapter is al bij verschillende zaken binnengekomen.

Ook is er firmware v3.15 beschikbaar op die plekken (service points)

Ik volg deze draad al vanaf deel 1 , en heb sinds vorige afgelopen zaterdag de telefoon binnengekregen van 2call. Ik heb nogsteeds v3.14 met nieuw T-mobile abonnement. Geen problemen met sms overigens.
Alleen bluetooth wil nog niet helemaal meewerken, maar ook nog niet genoeg aandacht eraan besteed. Ik heb wel een paar keer verbinding kunnen maken. Maar ik zal wel iets fout doen, of gewoon te ongeduldig en too excited ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72392

Bij 2call leveren ze al de 6230 met SW V3.15 wisten ze me daar te vertellen.

Goedemiddag,

De eerste levering was met software versie 3.14. De huidige versie is 3.15.
Ik weet niet of Nokia al een nieuwere versie heeft.
Momenteel hebben we de zwarte uitvoering uit voorraad leverbaar.

Met vriendelijke groeten,

Daniel de Boer
2Call B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110507

Ik word gek!!! Dit mailtje kreeg ik van rinkel.nl
Nokia moet zich schamen!

Goedemorgen,

Wij zouden vanaf morgen de Benelux variant krijgen.
De Engelse versie is al eerder verschenen, maar ook reeds uitverkocht.

Maar.....
Dit bericht heeft heel Nederland zojuist gekregen van Nokia:

"Subject: Nokia N6230 deliveries delayed
Importance: High

Dear customer,

We are very sorry to inform you that, due to production difficulties encountered
at the production plant, the deliveries of N6230 will be delayed.

As soon as details will become available tomorrow, we will advise you.

We apologize for the inconveniences caused by these delays.

Best regards,

Nokia Logistics team"

Met andere woorden. We kunnen op dit moment dus nog helemaal niets zeggen over
de levering van de 6230. Deze was gegarandeerd op morgen, na al eerder
uitgesteld te zijn. Morgen krijgen we dus bericht wanneer het toestel wél gaat
komen....
Wanneer dat zou moeten zijn staat vanaf morgen op onze site (of vandaag
misschien al).

De levering van de 6230 in Nederland is dus een grote ramp.

Met vriendelijke groet,

Rinkel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533 schreef op 22 april 2004 @ 10:29:
Als je nou eens met pc suite 6 een backup maakt en die backup dan op je 6230 zet. (pc suite 6 werkte ook bij m'n 8310).
Dit moet werken.
Dat heb ik gedaan, alleen werd uit mijn nokia 3200 een NCC file aangemaakt en de 6230 vraagt om een NFC of NFB file....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
RalphMalph schreef op 22 april 2004 @ 10:32:
Dit is niet zo..

Er is inderdaad een nieuwe adapter nodig om de firmware voor de N6230 te upgraden, maar deze adapter is al bij verschillende zaken binnengekomen.

Ook is er firmware v3.15 beschikbaar op die plekken (service points)

Ik volg deze draad al vanaf deel 1 , en heb sinds vorige afgelopen zaterdag de telefoon binnengekregen van 2call. Ik heb nogsteeds v3.14 met nieuw T-mobile abonnement. Geen problemen met sms overigens.
Alleen bluetooth wil nog niet helemaal meewerken, maar ook nog niet genoeg aandacht eraan besteed. Ik heb wel een paar keer verbinding kunnen maken. Maar ik zal wel iets fout doen, of gewoon te ongeduldig en too excited ;-)
Weet je ook toevallig welk service-point :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Anoniem: 110507 schreef op 22 april 2004 @ 10:47:
Ik word gek!!! Dit mailtje kreeg ik van rinkel.nl
Nokia moet zich schamen!
* Nasty Nate loopt ff naar een achterkamertje en telt tot tien..

[ Voor 69% gewijzigd door Nasty Nate op 22-04-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphMalph
  • Laatst online: 29-03-2024
Weet je ook toevallig welk service-point
Ja, in ieder geval Kruitbosch & De Weerd (www.kenw.nl) te Deventer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112152

Misschine beetje offtopic :P Maar, waarom zou je toch in vredesnaam een 2-jarigabonnement nemen. Das toch 100% niks? VOlgens mij denk je dan alleen aan gratis. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:26
Vindt het wel mooi dat ie weer uitgesteld is in Nederland, blijft de telefoon een beetje exclusief..

Heb vandaag trouwens mijn zilvere front binnengekregen, zal vanavond wat foto's posten.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Nasty Nate schreef op 22 april 2004 @ 11:06:
[...]

* Nasty Nate loopt ff naar een achterkamertje en telt tot tien..
* dcell loopt mee en moet zelfs tot 20 tellen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112152

Ik vind het niet zo mooi, m'n telefoon die ik nu heb een crappy samsung ngh620, cuz i lost my 7250, valt om de haverklap uit. Kheb dringend een nieuwe telefoon nodig... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:10
dcell schreef op 22 april 2004 @ 11:17:
[...]

me 2 me 2 :D als iemand ff 06plaza wil bellen? .... dit wordt gvd nog lekker ook he, ik ga denk ik niet nog langer wachten en maar eens wat bellen vanmiddag in hoeverre ik recht heb om mijn abo eventueel af te sluiten... als ik dus nog 2 weken moet wachten ofzo...

[edit]
Ik heb ze trouwens even gemaild of hun ook wat van dat gedoe weten over nog een uitstel en heb meteen een verhaaltje erbij verteld :)

Verhaaltje:
Ik hoop eigenlijk van niet, want ik hou niet meer zo van uitstel, ik zou bijvoorbeeld op 18 december 2003 naar Hans Teeuwen gaan, toen was hij ziek. Werd het verplaatst naar 20 maart 2004, en wederom was meneer ziek. Toen is het verplaatst naar 19 april 2004, maandag dus, en WEER ging de voorstelling niet door, vanwege zijn stem... Dit vind ik niet echt grappig :) kijk ik krijg mijn geld wel terug.. Maarja, toch jammer. Nu is het zo ( wat dan wel weer goed is! ) dat degene die een kaartje hebben en die terug gaan brengen en hun geld terug krijgen en een dvd met de show erop.

Misschien denk je nu, wat moet ik hier mee :) nou het gaat vooral om het laatste, ik verwacht niet van jullie dat ik extra's krijg voor het wachten, maar is zoiets te eisen van Nokia door jullie ofzo? Het zou op zijn minst netjes zijn als ze wat extra's erbij geven, in mijn ogen dan.

Ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen :)

[ Voor 56% gewijzigd door orange.x op 22-04-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
hou je ons op de hoogte ? ik hoop dat de vertraging alleen voor bepaalde distributeurs geldt en niet voor alle. Ja, ik weet dat ik mezelf valse hoop geef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
dcell schreef op 22 april 2004 @ 11:40:
hou je ons op de hoogte ? ik hoop dat de vertraging alleen voor bepaalde distributeurs geldt en niet voor alle. Ja, ik weet dat ik mezelf valse hoop geef ;)
ja dat gaat automatisch he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
idd ! maar goed er is nu meer bekend, geript van de site van rinkel.nl -->

Nokia mail 2:

Date: 22 april 2004
Subject: Nokia N6230 deliveries delayed

we are having some production problems with the N6230 due to missing components and therefore all deliveries will be delayed.

The missing component will only be delivered on friday afternoon at our factory. Once we receive this shipment we can restart our production.
As the N6230 is produced in Hongary and we have to pass, after production/transport, the EU customs formalities at the border, delivery on friday is no option.

As soon as production is restarted, we will do our best to minimize the delays. So indication for delivery is on wednesday but if for any reason we can speed up the deliveries we won't hesitate to deliver any sooner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
dcell schreef op 22 april 2004 @ 12:07:
Tralalal pompidom blaa.[/i]
Verder blijft het natuurlijk wel vreemd allemaal. zoiezo zouden we volgende week pas de telefoon krijgen, maandag of heel misschien zaterdag. maar nu wordt het dus einde volgende week? ik vind het steeds raarderderderder worden. ff nokia mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
ik vind het ook vreemd en schijnbaar wordt NL echt gezien als een niet-prioriteitsmarkt. Het zou me niet verbazen dat de batch N6230 die in Hongarije wordt gemaakt eerst naar andere landen gaat zodat wij nog langer kunnen wachten :( heb je trouwens nog niks gehoord van 06plaza ? ik ben wel benieuwd wat die te vertellen hebben en ook wat Nokia te vertellen heeft als jij hun mailt. Let me know !

[ Voor 5% gewijzigd door dcell op 22-04-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
dcell schreef op 22 april 2004 @ 12:21:
ik vind het ook vreemd en schijnbaar wordt NL echt gezien als een niet-prioriteitsmarkt. Het zou me niet verbazen dat de batch N6230 die in Hongarije wordt gemaakt eerst naar andere landen gaat zodat wij nog langer kunnen wachten :( heb je trouwens nog niks gehoord van 06plaza ? ik ben wel benieuwd wat die te vertellen hebben en ook wat Nokia te vertellen heeft als jij hun mailt. Let me know !
bij 06 duurt het altijd wel een uurtje of 2 gok ik, dus nog even wachten, met nokia heb ik geen id, ik kon alleen een contact formuliertje vinden en heb daar mijn vraag gedeponeerd! weet niet hoe snel dat allemaal gaat. btje helpdesk heeft dat zo verwerkt lijkt mij, zeker nokia moet dat wel snel kunnen! maarja tis afwachten, en hopen :)

zo zie je maar weer, soms is het toch Iets verstandiger om eventjes te wachten :)

offtopic:
is een WD schijf beter of minder dan een Maxtor? gaat om de 160GB variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
06 Plaza wist nog van niets en ging er achteraan, ze hoopten het bericht te kunnen tegenspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30398

Ik heb mijn 6230 vrijdag na 5 uur besteld bij 2Call, eergisteren ontvangen.

Firmware 3.14

Problemen: MMS krijg ik voor Orange nog niet aan de praat.

Andere problemen: Geen!

Het is echt tov de 6610 een absoluut klasse toestel, bij de 6610 had ik altijd het gevoel dat hij speelgoed was en zeer breekbaar, bij de 6230 heb ik dat helemaal niet.
Hij voelt solide aan en werkt perfect.

Even kijken of er nog een firmware update uitkomt op korte termijn, maar voorlopig heb ik zeer weinig problemen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Laatst online: 16-06 21:17
ik vind de toetsen erg fijn aanvoelen...alleen laatst wat films met Bluetooth overgezet van een 6600 naar de 6230 maar schijnbaar werkt de 6600 met Rm files en 6230 met 3gp....als je files trouwens converteert naar 3gp worden ze echt stukken kleiner....das wel fijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
weet iemand trouwens hoe ik mp3's kan toevoegen als ik ze in een andere dan standaard directory zet? Ik had op mijn geheugenkaartje aparte dir's aangemaakt voor elke cd maar hij pakt alleen de liedjes die in de root van het geheugenkaartje staan. Zo wordt het wel een erg onoverzichtelijk zooitje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110918

Mischien ligt het aan mij, maar de accu van dit ding gaat verdomt snel leeg. Ik klooi er vrij weinig mee en gebruik nooit blue tooth. Maar ik moet 'm wel om de drie dagen aan de oplader hangen.
Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
die van mij is ook vrij snel leeg maar ik klooi er veel mee....vooral datatransfer en filmpjes kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104550

dcell schreef op 22 april 2004 @ 11:17:
[...]

Dit word wel echt een POEPVERHAAL! De tering, kreeg net dit van 06 plaza:
Beste heer/ mevrouw,

Helaas is de Nokia 6230 die de 23ste geleverd zou worden uitgesteld tot Woensdag de 28ste van April.

Zie onderstaand bericht.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dear customer,

We are very sorry to inform you that, due to production difficulties encountered at the production plant, the deliveries of N6230 will be delayed.

As soon as details will become available tomorrow, we will advise you.

We apologize for the inconveniences caused by these delays.

Best regards,

Nokia Logistics team"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nokia mail 2:

Date: 22 april 2004

We are having some production problems with the N6230 due to missing components and therefore all deliveries will be delayed.

The missing component will only be delivered on friday afternoon at our factory. Once we receive this shipment we can restart our production. As the N6230 is produced in Hongary and we have to pass, after production/transport, the EU customs formalities at the border, delivery on friday is no option.

As soon as production is restarted, we will do our best to minimize the delays. So indication for delivery is on wednesday but if for any reason we can speed up the deliveries we won't hesitate to deliver any sooner."

Wij zullen eventuele snellere levering vermelden op de website onder de kop “Nieuws”.

Met vriendelijke groet,

Sales Team
de hufters ze kunnen echt weinig bij Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nasty Nate schreef op 22 april 2004 @ 12:27:
06 Plaza wist nog van niets en ging er achteraan, ze hoopten het bericht te kunnen tegenspreken.
het kopje nieuws van 06plaza geeft aan:
Nokia 6230
Volgens de laatste berichten wordt
de Nokia 6230 op
Woensdag 28 April uitgeleverd.
afwachten afwachten afwachten, t duurt me te lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 104550 schreef op 22 april 2004 @ 13:03:
[...]

het kopje nieuws van 06plaza geeft aan:

[...]

afwachten afwachten afwachten, t duurt me te lang
heb de mail ook gekregen net ......

idd, ik vind dit zo vernaggelt! ik ga als ik thuis kom ook maar es even bellen met nokia vind dit echt geen stijl gewoon!

offtopic:
niet te hard geenstijl roepen, anders krijg ik nog bezoek O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 20:09
Net contact gehad met VTU-telecom, waar ik hem besteld heb. Bevestigden het feit dat ie weer vertraagd was.. Zij krijgen dinsdag weer een shipload (stuk of 10 :P) binnen en het is te hopen dat ik dr dan bij zit, maa dr waren nog aardig wat wahctenden voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

orange.x schreef op 22 april 2004 @ 13:09:
[...]

heb de mail ook gekregen net ......

idd, ik vind dit zo vernaggelt! ik ga als ik thuis kom ook maar es even bellen met nokia vind dit echt geen stijl gewoon!

offtopic:
niet te hard geenstijl roepen, anders krijg ik nog bezoek O-)
kwam net op schiphol:
Afbeeldingslocatie: http://kracht.dizkartes.nl/overige-rotzooi/nokiavertraging.jpg
:) :p :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112166

Hallo,

KOm net van de Belcompany in Emmen en ze hebben 1 !!! 6230 binnen gekregen, en deze is (bijna) in het bezit van mij. Morgen ben ik dan eindelijk de trotse bezitter (heb mijn T610 + BT car er op ingeruild..)

Hoorde dat Nokia een 500 foons naar de belcompany zou sturen maar 400 van deze foons zijn "per ongeluk" naar een ander adres verstuurd.

De overige 100 zijn verdeeld over de BC zaken.

>Dit is mij verteld door de filiaalhouder van de BC <<

grtzz

MeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
lache man, coole site verder ook.

btw volgens mij loopt de email bij 06plaza ook niet helemaal lekker, had ze dus vanochtend gemaild en de reply was wel snel, alleen de aflevering helemaal niet :S was namelijk vrij snel verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533

ik ben net gebeld door BC eindhoven (woensel). Ze hebben er 1... VOOR MIJ! (gratis bij orange free 40 1 jr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Anoniem: 111533 schreef op 22 april 2004 @ 14:16:
ik ben net gebeld door BC eindhoven (woensel). Ze hebben er 1... VOOR MIJ! (gratis bij orange free 40 1 jr)
Ik heb er 95 euro voor betaald bij orange free 40 1 jaar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Anoniem: 111533 schreef op 22 april 2004 @ 14:16:
strange ... hoe zouden ze er aan komen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
dcell schreef op 22 april 2004 @ 14:43:
[...]

strange ... hoe zouden ze er aan komen ??
Anoniem: 112166 schreef op 22 april 2004 @ 13:29:
Hallo,

KOm net van de Belcompany in Emmen en ze hebben 1 !!! 6230 binnen gekregen, en deze is (bijna) in het bezit van mij. Morgen ben ik dan eindelijk de trotse bezitter (heb mijn T610 + BT car er op ingeruild..)

Hoorde dat Nokia een 500 foons naar de belcompany zou sturen maar 400 van deze foons zijn "per ongeluk" naar een ander adres verstuurd.

De overige 100 zijn verdeeld over de BC zaken.

>Dit is mij verteld door de filiaalhouder van de BC <<

grtzz

MeX
ik denk zo :) wel naadje dus!

doe je de deur open, staan er 20 pallets met telefoons of je ff wil tekenen :D hahaha

[ Voor 8% gewijzigd door orange.x op 22-04-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
en dan sta ik met een pistool om de hoek en dan zeg ik wel dat ik het teken. Meenemen die handel en verspreiden onder de tweakers die er nog steeds op wachten :P

Ik neem aan dat belcompany het van hun distributeur hebben . Waarom krijgt die distributeur van hun dan wel een levering ?? :'( of zouden ze het echt rechtstreeks van Nokia hebben ?

[ Voor 21% gewijzigd door dcell op 22-04-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590

Waarom kun je in godsnaam geen spelletjes of applicaties van je eigen naar een ander toestel sturen via infrarood of bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
Anoniem: 26590 schreef op 22 april 2004 @ 15:45:
Waarom kun je in godsnaam geen spelletjes of applicaties van je eigen naar een ander toestel sturen via infrarood of bluetooth?
Copyright?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.