Leuk dat je het even meldt, maar ik was er ook al wel achter gekomen dat het slordig is en mijn eigen schuld

. Het is ook m'n eigen geld he
Weer ontopic:
Ik zit er serieus aan te denken om een paar Shure E2c aan te schaffen. Ik had eerst de Sony EX71 en die bevielen goed, maar door slecht gebruik zijn die zo goed als afgeschreven. Toen kreeg ik bij mijn mp3speler een setje Cresyn doppen. Op zich zijn ze wel goed (zeker voor meegeleverde doppen), maar niet zo goed als de Sony's en ze zitten ook lang niet zo goed.
Ik wil dus een een nieuw setje setje hebben. Op zich zou ik best weer die Sony's willen hebben, maar de Shure schijnt een stuk beter te klinken. Ook lijken ze me degelijker, aangezien de Shure-dop van plastic is en die van Sony (grotendeels) van rubber (wat bij mij ook kapot ging). Ook vind ik het wel handig dat er bij de Shure zo'n tasje zit.
Jammer alleen dat er bij de Shure een erg lang snoer zit en dus niet echt geschikt is voor afstandbedieningen, maar daar kan ik vast wel mee leven.
De E3c is wel beter, maar die is me te duur en ik heb ergens gelezen dat de E3c gericht is op het getaileerd weergeven van de muziek en dat de E2c meer bass heeft. Dat heb ik wel nodig, want ik luister veel naar metal (de Sony's hadden ook lekker veel bass).
Is het een goede keus, die E2c?