Die mx400's zitten me echt voor geen meter in de oren, met of zonder schuimpjesDeeD2k2 schreef op 18 juli 2004 @ 00:10:
[...]
Hoelang heb je de MX400 nu al? Heb je ze net geprobeerd, of al ingespeeld? Want, al zijn die Sony's die je had geen slechte dingen, de Sennheisers kunnen daar zeker in meekomen. En, ik zou sowieso die schuimpjes gebruiken. Dit is voor zowel de bass als de pasvorm een hele vooruitgang. Al moet ik zeggen dat de pasvorm erg tegen kan vallen; bij mij namelijk ook.
Ik wil je zeker niet van de EX71 "afpraten", maar het is wel weer een dikke 40 euro... En die moet je ook zeker inspelen én de pasvorm is nog meer wennen. In je oor is heel wat anders dan ertegenaan! Ik heb er al met al een week voor nodig gehad.
[...]
Achterlangs. Zoals nagenoeg alle dopjes tegenwoordig.
Jammer dat die dingen achterlangs gaan.. kijk je even om valt je rechteroortje weer uit
maar bedankt voor de info
Wat zijn dan eigenlijk de beste dopjes met de traditionele snoertjes eraan (niet om je nek heen)?
[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 19-07-2004 11:16 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!