Philips DVD737 DVD/DivX-speler Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.780 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105447

dus na het lezen van topics ben ik te weten gekomen dat er niet veel is veranderd met de problemen.

De zelfde probleem is zelfs in de nieuwe divx players van phillips.

Laten we nieuwe mail sturen voor bettere updates voor de 737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 21:59
ok... Wat probeer je precies te zeggen? Als je het in iets beter Nederlands uitlegt, begrijpen we misschien ook wélke problemen je precies bedoelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:55
We moeten eigenlijk Philips nu niet de indruk geven dat we tevreden zijn, ik heb alweer gemaild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58852

Ik heb op dit moment 2 gebackupte dvd-films op Platinum DVD+R 8x media staan, gebrand op 8x met een Pioneer DVR-107D.
Ik heb deze media voorheen ook al gebruikt, en geen problemen mee gehad.
Maar nu bij deze 2 films hapert de film erg hard in het midden van de film ofzo, en na een tijdje haperen stopt de film helemaal.
Maar op de pc is de film wel volledig te kijken, en bij mijn vriendin haar standaard budget Philips dvd speler werken de 2 films ook volledig.
Waarom werkt het dan op mijn DVD737 maar tot in de helft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-06 13:53
Hmmm, irritant dat deze speler geen progressive scan heeft, ik wil namelijk een nieuwe DVD speler kopen en deze DVD737 hoort eigenlijk bij mijn Philips receiver. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 17:21

Jimbolino

troep.com

wat een domme mensen toch bij philips, zetten ze de ondertitels gewoon buiten beeld...

heb ik daar nou een breedbeeld tv (ook van philips) voor gekocht :?

verder vind ik dat xvids een stuk schokeriger gaan met de nieuwe firmware, toch maar weer terug naar de oude dan maar...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118143

Die gele subs, die zijn toch alleen bij DIVX of XVID films zo ...
toch niet bij echte DVD's, gekocht in de winkel????

--> zoja, grote bullsh*t !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
als je eerst eens het topic leest...

Het zijn inmiddels wit-grijze subs, en ja, die komen zonder outline alleen voor bij Divx en Xivd. Bij gewone DVD's ligt het aan de DVD zelf hoe de subs eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net twee films gedownload: hellboy en shrek 2.

Ik heb ze op cd gebrand. en in mijn dvd speler gedaan.

Wat zag ik rare gekleurde pixels.

NA lange onderzoek. Ben ik achter gekomen dat deze files iets heeft aanstaan genaamd B-Vop.

Hebben jullie daar ook problemen mee Zo ja wat kan ik er aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:15

sll

Anoniem: 105447 schreef op 07 juli 2004 @ 22:54:
Ik heb net twee films gedownload: hellboy en shrek 2.

Ik heb ze op cd gebrand. en in mijn dvd speler gedaan.

Wat zag ik rare gekleurde pixels.

NA lange onderzoek. Ben ik achter gekomen dat deze files iets heeft aanstaan genaamd B-Vop.

Hebben jullie daar ook problemen mee Zo ja wat kan ik er aan doen.
Moeilijk om te zeggen of die gekleurde pixels door de B-VOP-instelling komt. B-VOP wordt in principe ondersteund door de 737 (bij divx heet het bidirectional frames). Films met B-VOP zie ik niet zo vaak, maar mijn zelf gecodeerde films met B-VOP doen het altijd goed.

Ik ken dit probleem niet, maar helaas is er bij beeldproblemen meestal maar een remedie: re-encoden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog bedanlt voor joun hulp " sll "

Ik heb het gerencodeerd, En B-Vop er uit gehaald en hij doet het nu wel weer.

Geen pixels dat alle kanten op springen of derg met verschillende kleuren.

MAar probleem is nu alleen dat het geluid niet meer synchroom loopt.

Ik heb geencodeerd met virtualdub. (eerste keer)

Hoe kan ik dit oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sll

sll

Anoniem: 105447 schreef op 08 juli 2004 @ 01:37:
nog bedanlt voor joun hulp " sll "

Ik heb het gerencodeerd, En B-Vop er uit gehaald en hij doet het nu wel weer.

Geen pixels dat alle kanten op springen of derg met verschillende kleuren.

MAar probleem is nu alleen dat het geluid niet meer synchroom loopt.

Ik heb geencodeerd met virtualdub. (eerste keer)

Hoe kan ik dit oplossen.
Loopt het geluid op een PC wel synchroon?
Zo niet, zorg dan voor het volgende:

Als VirtualDub start, en er een .avi met VBR-mp3-stream wordt gedetecteerd, krijg je een dialoogvenster 'VBR audiostream detected' met de vraag 'Do you want to rewrite the header?' Antwoord hier altijd 'NO' op.
De audio staat standaard al op 'direct stream copy'. Dit is ok, want de audiostream hoeft niet gecodeerd te worden.

Als het op de PC wel goed gaat en op de 737 niet, heb je last van de 'bekende' audio-sync problemen die hier vaker besproken worden, een oplossing hiervoor is er nog niet (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja het werkt nog bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98937

ik kreeg onlangs al bij een paar XviD films de melding
Codec not supported (Qpel)
Kan Phillips die ondersteuning niet in een volgende firmware leveren of is dit technisch niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Dit is helaas technisch niet mogelijk met de chipset (dacht ik). De 720sa van Philips, met dezelfde chipset als de Yamada 6600, zou het wel moeten ondersteunen, maar bij die apparaten werkt het ook nog lang niet vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poepekop1
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07-2004
The Evil Brain schreef op 10 juli 2004 @ 11:16:
Dit is helaas technisch niet mogelijk met de chipset (dacht ik). De 720sa van Philips, met dezelfde chipset als de Yamada 6600, zou het wel moeten ondersteunen, maar bij die apparaten werkt het ook nog lang niet vlekkeloos.
Wil dit zeggen dat ik al mijn films met Qpel kan wegsmijten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sll

sll

Je hoeft ze niet weg te gooien: je zou ze op een PC kunnen bekijken, een nieuwe speler kopen met QPel-support, ze re-encoden zonder QPel, etc.

Maar in deze vorm afspelen op deze speler kan dus niet door beperkingen van de decodeer-chipset. Een nieuwe firmware gaat hoogst waarschijnlijk ook niet helpen.

[ Voor 25% gewijzigd door sll op 14-07-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 22:21
Heb hier een filmpje, is met xvid1.0:
Total Streams: 2
Running Time: 1:37:48
Index Chunk: Yes
Interleaved: Yes
Max Bytes Per Sec: 0
AUDIO: 0 - MP3 (0x55)
Average Bitrate Per Sec: 129 kb/s
Samples Rate: 48000 Hz
Channels: 2
Bits Per Sample: 0
Variable Bitrate: Yes (32, 56, 128)
VIDEO: XVID
B-VOP: Yes
S(GMC)-VOP: No
QuarterPixel: No
Frame Size: 512 x 272
Frames Rate: 23.976
Color Depth: 12
Total Frames: 140699

Geen Qpel of GMC, hij speelt wel, maar de kleuren zijn verkeerd...
of is dit door de color depth 12 (normaal 24), zoja waar verander je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

catfish
Door catfish - Thursday 15 July 2004 00:46

Ik weet waar het aanligt.

De film heeft B-Vop aanstaan dat moet uit. Als de dvd speler dit leest speelt hij het verkeerd af.

Dus start virtuel dub en zet bvop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vroeg me af.

Na het lezen van de forum. Wou ik graag weten naar welke email jullie je klachten naar toe sturen. Ik snap wel naar philips maar naar welke mail.

Ook heb ik een tijdje geleden een post geplaatst over een getik op het achtergrond van films. Weten jullie daar mischien al wat meer over.

Alvast nog bedankt.

P.S.

Voor de mensen die virtual dub gebruiken zou ik graag willen weten hoe jullie je files rond de 700mb krijgen. Bij mij wordt hij telkens groter.

Nog eens bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
Anoniem: 105447 schreef op 17 juli 2004 @ 00:17:
catfish
Door catfish - Thursday 15 July 2004 00:46

Ik weet waar het aanligt.

De film heeft B-Vop aanstaan dat moet uit. Als de dvd speler dit leest speelt hij het verkeerd af.

Dus start virtuel dub en zet bvop uit.
Heb niet echt een idee wat B-vop is, maar ik heb hier aandere filmpjes waar dit ook aan staat volgens avicheck en die wel perfect spelen... of zijn er meerdere varianten van of zo?

na wat zoeken heb ik nu een filmpje gevonden, met volgens gspot en avicheck exact dezelfde eigenschappen, de ene heeft alleen wat meer metadata (degene die niet speelt), maar het 2e filmpje speelt dus wel perfect :(

[ Voor 15% gewijzigd door catfish op 17-07-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107474

Ik heb het zelfde probleem met B-Vop in Xvid files , alleen dan op mijn JVC XV-N316S (die overigens helemaal geen ondertitels weergeeft). Recoden in Xvid zonder B-Vop geeft dan wel files die mijn speler wel normaal weergeeft.

Sommige files geven een bericht bij opstarten : "VirtualDub detected improper VBR audio encoding enz. " nu valt dit op te lossen door eerst de audio apart te recompressen (in mp3 formaat) en vervolgens de file opnieuw recoden maar dan met dat aparte audio file. Als ik dit niet doe loopt de audio niet in sync met de film.

De files worden dan wel gelijk een stuk kleiner omdat ik bij de audio "rip" alleen kan kiezen uit lage 56 Kbits audio (wat ik overigens niet echt terug vind omdat ik de films gewoon op geluid van de tv luister.

Heeft iemand een idee hoe ik dat beter krijg, moet ik hier iets voor downloaden of is de bitrate gewoon al laag ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
RuR1, die foutmelding van Vdub wordt veroorzaakt door een VBR mp3 te maken en deze via Nandub in de film te steken, dit programma heeft wat meer mogelijkheden qua geluid dan de std Vdub (Nandub is een mod van)
op de DVD737 spelen deze wel goed af :)

ik heb nu mijn film gerecood in Vdub (dual pass xvid) met fast recompress, volgens DRFanalyzer is de qualiteit niet veranderd (raar, ziet er wel goed uit ook) en nu speelt hij wel :)
nog steeds met b-vop overigens EN packetted frames (zou soms ook probs geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107474 schreef op 17 juli 2004 @ 15:07:
De files worden dan wel gelijk een stuk kleiner omdat ik bij de audio "rip" alleen kan kiezen uit lage 56 Kbits audio (wat ik overigens niet echt terug vind omdat ik de films gewoon op geluid van de tv luister.

Heeft iemand een idee hoe ik dat beter krijg, moet ik hier iets voor downloaden of is de bitrate gewoon al laag ???
Dat je slechts 56Kbit kan selecteren heeft iets te maken met licenties op de Fraunhoffer codec. Wil je geluid toch op een hogere codec comprimeren, zoek dan eens naar "Radium MP3 codec" op het net. Na installatie zijn er in Virtualdub hogere bitrates mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Volgens de reacties hier, kun je met de 737 ook Xvid films bekijken.
Moet je daarvoor die firmware update flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzz10
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
fooker schreef op 21 juli 2004 @ 10:55:
Volgens de reacties hier, kun je met de 737 ook Xvid films bekijken.
Moet je daarvoor die firmware update flashen?
Ik zou sowieso de firmware updaten als ik jou was... Verder speelt ie voorzover ik weet al vanaf het begin zowel Xvid als Divx.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119432

Hoi,

Mijn zus heeft een dvd 737 en ik heb een dvd recorder (tv) die alleen op - schijfjes brand.

Maar toch kan ik die bekijken bij mijn zus als ik op video mode opneem en de schijf afsluit.

Welke instelling moet ik nu gebruiken als ik met mijn dvd writer (pc) een - schijfje wil branden om ook op de dvd737 te kunnen afspelen.

Dit zou handig zijn om de dvd schijfjes uit te lenen.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
Anoniem: 119432 schreef op 23 juli 2004 @ 21:06:
Hoi,

Mijn zus heeft een dvd 737 en ik heb een dvd recorder (tv) die alleen op - schijfjes brand.

Maar toch kan ik die bekijken bij mijn zus als ik op video mode opneem en de schijf afsluit.

Welke instelling moet ik nu gebruiken als ik met mijn dvd writer (pc) een - schijfje wil branden om ook op de dvd737 te kunnen afspelen.

Bedankt
is het de bedoeling om mpeg2 te gebruiken of mpeg4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Anoniem: 119432 schreef op 23 juli 2004 @ 21:06:
Hoi,

Bedankt
gebruik de search functie. zoek bv op "dvd film branden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Vandaag heb ik voor mijn zus deze speler gekocht, op zich wel een leuk dingetje. Alleen vallen mij twee dingen op (en ook een beetje tegen). Beide problemen heb ik ook in dit topic gelezen.

De firmware is nu 4.1.35, bij XviD met AC3 geluid wordt door mijn versterker niet als AC3 (aka Dolby Digital) weergegeven. Dit terwijl mijn HTPC'tje met brakke onboard sound het wel fatsoenlijk doorgeeft, door middel van AC3 Codec.
En met deze firmware heb ik ook flink wat ruis door het geluid heen, oftewel ik ga eens de 4.1.26 firmware proberen (subtitles boeien toch niet).

[edit]
Hmmm, echt veel verschil qua ruis is er volgens mij niet tussen 4.1.26 en 4.1.35

[ Voor 12% gewijzigd door Toewan op 27-07-2004 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

kijk anders nog even in de setup hoe de audio weergave staat ingesteld.

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105017

Samen met nog een aantal mede mensen balen wij ervan dat philips niets van zich laat horen m.b.t. de ondersteuning van witte ondertitels.

Dit is toch het grootste gemis, omdat de ondertiteling van de film vooral bij een wat lichtere film dan vaak grotendeels weg valt. Zowel bij de gele als de grijze ondertitels heb je hier last van.

Een poging om de ondertitels iets uit elkaar te trekken (van 3 naar 2 regels) en de ondertitels in een zwarte balk te laten vallen onder in het scherm is wel een aardige poging om de leesbaarheid van de ondertitels te vergroten, maar het is nog steeds niet DE OPLOSSING.

Regelmatig zie ik hier op de site mede tweakers die gevraagd wordt door een onderzoeksbureau hoe de kwaliteit van het philips produkt wordt ervaren. Ik vraag mij in alle redelijkheid af of philips hier wel echt wat aan doet, of geeft dit onderzoeksbureau deze klachten soms niet door?

Zoals bij elke grote organisatie is het erg moeilijk om de juiste mensen voor jouw probleem te bereiken. Om niet via de reguliere weg (dat helpt blijkbaar toch niet) weer philips te benaderen, zet ik bij deze de volgende vraag uit :
Wie van jullie mede tweakers weet wie wij bij philips over dit probleem 'RECHTSTREEKS' kunnen banaderen? Misschien dat wij dan te horen krijgen of er wat aan het probleem met de ondertitels gedaan kan worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzz10
  • Niet online
Anoniem: 105017 schreef op 29 juli 2004 @ 08:20:
Samen met nog een aantal mede mensen balen wij ervan dat philips niets van zich laat horen m.b.t. de ondersteuning van witte ondertitels.
Sja, laten ze gewoon de handel opensource maken , dan zijn zij en wij waarschijnlijk erg snel van het gezeik af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

helemaal gelijk ook even wat aan die geruis doen indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is het niet mogelijk om zelf achter de source code te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120310

het lukt mij maar niet de firmware van de speler te upgraden. ik brand het bestandje met nero op cd, doe het cd'tje in de speler, en krijg "no disk" te zien.... wat doe ik fout... ?? wie kan mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Als je hier kijkt in de readme (staat helemaal bovenaan, een zipje met 2 pdf files) kan je vinden hoe je moet upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
toevallig op een cdrw gebrand? probeer het dan eens met een cd-r. Heb je verder ook de brandrichtlijnen voor films uit de startpost opgevolgd? Dus met goede iso-instellingen enzo? Doen andere gebrande cd's enzo het wel?

[ Voor 6% gewijzigd door The Evil Brain op 05-08-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ik heb alles zo ingesteld als daar, en verder doen ook alle cd's het die ik brand... ik brand met een SONY DRU-700a DVD Dual Layer brander op een CD-R op 8-Speed (dit is het laagste)

Morgen probeer ik het wel in mijn Plextor 4-speed SCSI brander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120324

Ik heb ook mijn DVD-player (Nevir 2047) willen upgraden. Dit lukte tot en met het branden van de CD met .BIN file. Eens in de DVD-player werd me gevraagd of ik wou upgraden en door op PLAY te drukken begon hij dat te doen. Tot daar geen probleem. Toen ging de CD-lader open en ik haalde de CD er terug uit. Na 5 minuten zou de lader terug dicht gaan en klaar is kees. Dit gebeurde zelfs niet na 1 uur. Toen heb ik hem afgelegd en nu werkt hij niet meer. Enkel rood stand-by lichtje brand nog. Valt hij nog te herstellen. Op welke manier kan die foutieve upgrade in feite tenietgedaan worden. Iemand ervaring hiermee?

Met vriendelijke groeten,
Dominique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
:? Wat bedoel je hiermee?

Maar je zou natuurlijk een oude update kunnen branden en deze kunnen laden in de dvdspeler, of werkt dat ook niet meer? Want dan moet je hem gewoon terugbrengen (ik hoop dat ie nog onder garantie valt...), want dit hoort niet.

offtopic:
o ja, je hoeft op dit forum niet te groeten ;)

[ Voor 10% gewijzigd door The Evil Brain op 05-08-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoel dat ik na meer dan 1 uur dan de stekker uit getrokken heb. Ik kan dus zelfs de CD lader niet meer openen.

Terug brengen zal moeilijk gaan, heb hem vorige week meegebracht uit Andorra.

Zou er echt niets meer aan te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
mjah, je zou m uit elkaar kunnen halen, maar dat raad ik niet echt aan. Je zou natuurlijk ook contact met Philips Nederland kunnen opnemen, in principe heb je je garantie namelijk bij hen (meestal zit er zo'n internationaal garantie-formulier bij een apparaat met allemaal telefoonnummers, ik zou Philips NL gewoon even bellen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is van de spaanse firma Nevir (niet zo gemakkelijk om daar naar te bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.... de cd werkt alweer niet.... nu op 4x gebrand met een plextor scsi brander.... en hij zegt gewoon hetzelfde.... :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64360

Heb je de CD wel afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120461

Ik ben was tot nu toe erg tevreden met m'n DVD737, tot een maand geleden ongeveer toen ik de eerste film binnen had gecodeerd met de nieuwste xvid codec.
In eerste instantie speelde hij erg schokkerig af op m'n pc maar na de nieuwste xvid codec liep hij perfect.
Echter op m'n DVD speler krijg ik alleen maar wazige kleuren omdat de pixelopbouw niet klopt, codec probleem dus.
De laatste 20 divxjes die ik heb binnengehaald zijn er 19 waarmee ik dit probleem heb op m'n speler.
Nou heb ik wel wat gelezen over dat reencoden zonder dat B-VOP maar dat gaat me wel een beetje tever vooral wanneer je de audio apart moet coderen omdat anders je geluid niet synchroon loopt. 8)7

Kan me niet voorstellen dat de overige posters hier niet met dit dit probleem zitten, echter ik lees er maar verdomd weinig over.

Denk dat het een kwestie is van wachten op een volgende upgrade, ... al geloof ik er geen zak van dat dit nog gebeurt.

Iemand nog ideetjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
Anoniem: 120461 schreef op 07 augustus 2004 @ 18:26:
Ik ben was tot nu toe erg tevreden met m'n DVD737, tot een maand geleden ongeveer toen ik de eerste film binnen had gecodeerd met de nieuwste xvid codec.
In eerste instantie speelde hij erg schokkerig af op m'n pc maar na de nieuwste xvid codec liep hij perfect.
Echter op m'n DVD speler krijg ik alleen maar wazige kleuren omdat de pixelopbouw niet klopt, codec probleem dus.
De laatste 20 divxjes die ik heb binnengehaald zijn er 19 waarmee ik dit probleem heb op m'n speler.
Nou heb ik wel wat gelezen over dat reencoden zonder dat B-VOP maar dat gaat me wel een beetje tever vooral wanneer je de audio apart moet coderen omdat anders je geluid niet synchroon loopt. 8)7

Kan me niet voorstellen dat de overige posters hier niet met dit dit probleem zitten, echter ik lees er maar verdomd weinig over.

Denk dat het een kwestie is van wachten op een volgende upgrade, ... al geloof ik er geen zak van dat dit nog gebeurt.

Iemand nog ideetjes ?
Ik weet niet waar jij je films haalt, maar als ik er zelf 1 maak met de laatste xvid codec (uiteraard geen GMC enzo) en met b-vop speelt het perfect hoor
zeker dat het geen divx5.1 zijn die met xvid willen afspelen op pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zie je eigenlijk of een film qpel of gmc heeft? met g-spot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sll

sll

De recentste (beta) versie van GSpot kan idd b-vop, qpel en gmc detecteren. En anders kun je Avicheck gebruiken.

Over de wazige kleuren door verkeerde pixelopbouw, dit probleem is mij geheel onbekend. Het grootste probleem waar ik regelmatig tegenaan loop betreft de desynchronisatie van video/audio.

Ik codeer zelf ook veel xvids met VirtualDubMod, en daarmee zijn er nooit problemen.
Mijn instellingen:

video (xvid) - nieuwste versie, alle instellingen op default (dus met b-vop), 2-pass, target bitrate 700 tot 1000 (afhankelijk van tijdsduur video).
audio (mp3) - lame acm mp3 codec, 128 kbits CBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100043

Ik heb blijkbaar verkeerde firmware geïnstalleerd op mijn Philips DVD737.
Het toestel doet helemaal niets meer: komt niets op scherm, cd-lade gaat niet meer open. Enkel begint de cd te spinnen en na een paar minuten stopt hij. Nu heb ik al geprobeerd om hem aan mijn PC te hangen. De cd-lade krijg ik zo open, maar ik kan nog steeds niet de goede firmware eropzetten want als ik die cd erin steek doet hij nog steeds niets. Heb al geprobeerd om een update via windows te doen, maar dat lukt me ook niet. Weet er misschien iemand wat ik hieraan kan doen om het toestel terug te flashen? bin_jackson had dit probleem ook, maar ik weet niet hoe hij tot een oplossing is gekomen

bin_jackson reageer aub, dan weet ik of er een oplossing is of dat ik hem terug moet binnen doen in de winkel

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Je kan het het nu wel vergeten :( Ook Philips zal niets meer doen, ja je doorverwijzen naar een service center waar je klauwen geld moet betalen om hem te laten maken. Bied hem maar aan op Marktplaats als defect. ik heb voor die van mij nog 50 euri gekregen. ;)

Ikzelf heb nu als vervanging een Xbox met Media Center erop. Dit raad ik je echt aan, (voor als je van plan bent om een nieuwe divx te kopen) Hij kan 10x zo veel, steeds up to date etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
naar aanleiding van het andere philipsspelerstopic kwam ik deze site tegen: http://www.zive.cz/text/ar.asp?ARI=114923
Het is een (Tsjechisch) overzicht van wat de DVD737 allemaal kan, maar ook met dit tabelletje:

CodecResolutieAudioResultaat
DivX 3.11576x368MP3OK
DivX 3.11640x256AC3OK
DivX 4.0 OpenDivX352x288MP3OK
DivX 5.0576x320MP3OK
DivX 5.1.1720x480MP3OK
DivX 5.1.1 (QPEL)720x480MP3QPEL not supported
XviD640x272AC3OK
XviD (QPEL, GMC)720x480MP3QPEL not supported
ASF320x240WMAZonder geluid
MS MPEG-4 AVI384x288MP3Codec not supported
WMV320x240WMACodec not supported

edit:
Als iemand de onbekende Tsjechische stukjes kan vertalen, heel graag :) Dankjewel Balthasar :)

[ Voor 13% gewijzigd door The Evil Brain op 20-08-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bez zvuku = Without sound
Kodek nepodporován = Coder-decoder unbacked (was al goed dus)

http://translation.langenberg.com/

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 54938 op 11-08-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Laatst online: 30-04 15:52
Ik heb even door deze post gelezen en ben op zoek naar een goedkope divx player voor mij ouders (heb zelf een kiss, zeer fijn maar duur). Nu lees ik hier allerlei negatieve reacties over de firmware. Nu vond ik bij http://www.axxo.nl/advertenties/weekendaktie.pdf de DVD737 voor 79 euro. Is het aan te raden om deze te kopen met alle problemen rond de ondertiteling of kan ik beter wachten op tot de Yamada 6600 op die prijs ligt ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool_zero
  • Laatst online: 25-10-2022
De yamada 6600 is een nieuwere generatie dan de philips dvd737 en kan dan ook beter overweg met technieken als q-pel en gmc. Het is waarschijnlijk zoiezo beter om een nieuwere generatie te kopen, vooral omdat het prijsverschil niet zo groot is, maar 79 euro is wel weer goedkoop. Philips heeft ook een nieuwere generatie speler, namelijk de DVP720SA. Als je hoge eisen aan de subtitles stelt(omdat b.v. je ouders die er altijd bij willen hebben) Dan zou ik wel goed kijken wat je wilt. Bij de yamada 6600 heb je na een flash ondertitles die er zo uitzien(grijze balk erachter:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/jj.bleeker/got/sub.jpg
en bij de philips 737 of yamada 6000 heb je witte of gele ondertitels(afhankelijk van de firmware, neiuwere firmware is het geel) die soms niet te lezen zijn als de achtergrondkleur hetzelfde is:
Afbeeldingslocatie: http://ferry.student.utwente.nl/images/subtitles.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door cool_zero op 20-08-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzz10
  • Niet online
cool_zero schreef op 20 augustus 2004 @ 13:00:
<snip>
Als je hoge eisen aan de subtitles stelt(omdat b.v. je ouders die er altijd bij willen hebben) Dan zou ik wel goed kijken wat je wilt. Bij de yamada 6600 heb je na een flash ondertitles die er zo uitzien(grijze balk erachter:
<snip>
Overigens is het wel zo dat de subtitle support van de Philips momenteel beter is dan die van de Yamada (De Yamada pakt .srt subs vaak niet , filename moet gelijk zijn aan die van de film / breekt subs af na een x aantal karakters)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
[...]
en bij de philips 737 of yamada 6000 heb je witte of gele ondertitels(afhankelijk van de firmware, neiuwere firmware is het geel) die soms niet te lezen zijn als de achtergrondkleur hetzelfde is
dit klopt niet helemaal, zoals in de startpost ook te lezen is was de ondertiteling van de DVD737 eerst geel, nu is het grijs (geldt alleen bij DivX/Xvid) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
...Dan zou ik wel goed kijken wat je wilt. Bij de yamada 6600 heb je na een flash ondertitles die er zo uitzien(grijze balk erachter:
[afbeelding]...
Dat grijze ziet er ook gaar uit zeg. Zo ben je ook een deel van je beeld kwijt, ookal is dat grijze gedeelte doorzichtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hier een XviD met Qpel
Kan iemand mij stap voor stap uitleggen welke acties en instellingen ik moet doen om deze te hercomprimeren met Virtualdub 1.5.10 (of iets anders) zodat ik deze wel kan afspelen op mijn DVD737
Liefst met zo weinig mogelijk kwaliteitsverlies

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Anoniem: 98937 schreef op 21 augustus 2004 @ 09:14:
Kan iemand mij stap voor stap uitleggen welke acties en instellingen ik moet doen om deze te hercomprimeren met Virtualdub 1.5.10 (of iets anders) zodat ik deze wel kan afspelen op mijn DVD737

thx
Daar zijn echt wel wat guides over te vinden hoor....

http://www.doom9.org ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100043

Mijn DVD-speler is gemaakt door Philips,(zie post hier een beetje boven)
onder garantie!!!! Dus als je een slechte of verkeerde firmware-update doet, zorg er dan voor dat je er een cd inkrijgt met firmware van de philips-site zelf en zeg dat je een firmware-update hebt gedaan en het toestel niet meer reageert (zoals bij mijn geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121621

Anoniem: 120310 schreef op 05 augustus 2004 @ 16:27:
het lukt mij maar niet de firmware van de speler te upgraden. ik brand het bestandje met nero op cd, doe het cd'tje in de speler, en krijg "no disk" te zien.... wat doe ik fout... ?? wie kan mij helpen ?
Heb dat probleem ook, heb al verschillende cdr's geprobeerd en al verschillende schrijvers op lage snelheid.
Heeft er hier iemand een oplossing op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier nog een guide om te hercoderen.
http://www.sectie.be/divx2divx/divx2divx.htm

Anoniem: 59359

[quote]Anoniem: 98937 schreef op 21 augustus 2004 @ 09:14:

Ikzelf heb de KISS 500, ook die speelt geen divx met QPEL af.
Het omcoderen doe ik nu met Dr.Divx versie 1.05.
Het is wel noodzaak dat je de juiste codecs hebt geïnstalleerd op de computer zodat alle films die je omcodeerd ook daadwerkelijk goed afspelen op de pc.
Kies in Dr.Divx voor videofile. Open het avi bestand met QPEL. Dr.Divx gaat nu even nadenken, en klik next. Kies voor de hoogste kwaliteit en kies next. Het bestand wordt weggeschreven onder dezelfde naam met een (1) erachter. Dus hoef je alleen maar te kiezen voor Encode. Het omcoderen duurt net zolang als de film lang is. En genieten maar weer, bakkie chips erbij ....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39924

Ik ben een tijdje weg geweest dus heb weinig met mijn 737 gedaan en heb ook natuurlijk ook niet meer gekeken naar firmware upgrades. Ik vraag me af ik nu nog de nieuwste versie heb draaien in mijn speler, ik heb version DP330.4.1.26. Kan iemand mij vertrellen of dit de laatste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
kijk in de startpost zou ik zeggen ;)
Nieuwe firmware? Begin mei is er weer een nieuwe firmware uitgekomen, versie 4.1.35, die hier te downloaden is.

[ Voor 32% gewijzigd door The Evil Brain op 30-08-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39924

The Evil Brain schreef op 27 augustus 2004 @ 22:46:
kijk in de startpost zou ik zeggen ;)

[...]
Hehe oeps, foutje bedankt.

Heb hem weer up to date!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120461 schreef op 07 augustus 2004 @ 18:26:

Iemand nog ideetjes ?
Heb dit gisteren ook meegemaakt (Grote pixels in alle kleuren van de regenboog, precies een negatief beeld). Uit pure fustratie ben ik eens in de system menu gaan browsen om te zien of ik ev door het veranderen van een instelling dit zou kunnen oplossen. Zonder ook maar 1 instelling te veranderen heb ik het systeem menu verlaten. En ja hoor, wonder bij wonder, maar het beeld was weer piekfijn in orde.
Toeval? of DE oplossing, geen idee maar het is het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122182

Anoniem: 98937 schreef op 28 augustus 2004 @ 09:02:
[...]

Heb dit gisteren ook meegemaakt (Grote pixels in alle kleuren van de regenboog, precies een negatief beeld). Uit pure fustratie ben ik eens in de system menu gaan browsen om te zien of ik ev door het veranderen van een instelling dit zou kunnen oplossen. Zonder ook maar 1 instelling te veranderen heb ik het systeem menu verlaten. En ja hoor, wonder bij wonder, maar het beeld was weer piekfijn in orde.
Ik heb het zelfde probleem gehad bij enkele films. Kwam er ook bij toeval achter hoe het op te lossen was.
Wanneer de film dit probleem vertoont (of eigenlijk de speler), de film stoppen,
twee keer op de knop "SYSTEM MENU" drukken op de afstandsbediening.
Dus naar het systeemmenu en terug zonder iets te veranderen... :?
Dan film weer starten en weg is het probleem!!
Ben er achter dat de 737 wel meer van dit soort vage probleempjes vertoont, maar verder ben ik zéér te spreken over het apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122182 schreef op 29 augustus 2004 @ 19:07:
[...]

Ik heb het zelfde probleem gehad bij enkele films. Kwam er ook bij toeval achter hoe het op te lossen was.
Wanneer de film dit probleem vertoont (of eigenlijk de speler), de film stoppen,
twee keer op de knop "SYSTEM MENU" drukken op de afstandsbediening.
Dus naar het systeemmenu en terug zonder iets te veranderen... :?
Dan film weer starten en weg is het probleem!!
Ben er achter dat de 737 wel meer van dit soort vage probleempjes vertoont, maar verder ben ik zéér te spreken over het apparaatje :)
Mag ik jou en Harry_G ongelovelijk bedanken..... in 1 woord GEWELDIG !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ben jullie eeuwig dankbaar...nogmaals 100x dank _/-\o_

Was ik zelf never nooit achter gekomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzz10
  • Niet online
Anoniem: 120461 schreef op 01 september 2004 @ 22:08:
[...]

Mag ik jou en Harry_G ongelovelijk bedanken..... in 1 woord GEWELDIG !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ben jullie eeuwig dankbaar...nogmaals 100x dank _/-\o_

Was ik zelf never nooit achter gekomen natuurlijk.
K'heb het zelf nog nooit gezien , maar dit klinkt toch wel weer als enorme bug ....

....inderdaad erg wazig ... heb het ook alleen bij de laatste films die ik heb gedownload.
Is een major Bug maar ben superblij dat ik nu weet hoe ik het kan verhelpen.
Stond al op het punt om een ander apparaat aan te schaffen omdat ik me gruwelijk heb lopen ergeren aan dit probleem.
Maar dankzij mijn 2 grote vrienden van dit forum is dit nu niet meer nodig.

Damn wat relaxed dit _/-\o_

• Fuzz10
  • Niet online
Als ik zo de verhalen lees in het yamada 6600 topic dan is onze good 'ole 737 helemaal zo slecht nog niet.

Al blijft een x-box de beste oplossing.

Laten we het zo stellen, Onze good old 737 is nog altijd stukken beter dan films op het pc scherm zitten kijken. Dat hij zo nu en dan een steekje laat vallen neem ik er graag bij.
Alleen jammer dat Qpel en GMC niet worden ondersteund en op gebied van ondertiteling is er nog ruimte voor verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103950

Bestaat er een random functie op de 737 om bv. mp3's op een DVD+R te laten afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
volgens mij zit er gewoon een shuffle op, dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Evil Brain schreef op 04 september 2004 @ 15:34:
volgens mij zit er gewoon een shuffle op, dus ja.
Hoe bedien je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:27

Wallie

Herr

Op het knopje Repeat op de AB drukken.... geloof ik... paar keer proberen en dan komt ook Shuffle voorbij

[ Voor 19% gewijzigd door Wallie op 05-09-2004 11:41 ]

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
Anoniem: 98937 schreef op 28 augustus 2004 @ 09:02:
[...]

Heb het net getest en het werkt idd _/-\o_

ik stel voor om dit bij de startpost te voegen, toch wel een belangrijke vondst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
catfish schreef op 05 september 2004 @ 13:49:
ik stel voor om dit bij de startpost te voegen, toch wel een belangrijke vondst
done :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Och ja, heb hem van 't weekend opgeschroefd en aan de IDE kabel die erin zit een harddisk gehangen ipv de dvd speler die eraan zit, en hem toen aangezet.. maar daar was hij het toch niet zo mee eens, verder als het blauwe opstart scherm kwam ik niet, en toen deed ie niks meer ;(

DVD speler maar weer aangesloten, en toen deed ie het weer prima :)

Is er een nieuwe upgrade ??? :9
http://www.p4c.philips.com/files/d/dvd737_00/?M=A

ik zie wat files staan van 9 september 2004....

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 105017 op 09-09-2004 09:53 ]

• Wallie

Wallie

Herr

Anoniem: 105017 schreef op 09 september 2004 @ 09:53:
Is er een nieuwe upgrade ??? :9
http://www.p4c.philips.com/files/d/dvd737_00/?M=A

ik zie wat files staan van 9 september 2004....
Lijkt me niet.. file die erin zit is van April.... ;(

jammer, niet gezien... ;(

ga toch maar weer over op de gele ondertitels. ziet er altijd nog beter uit dan de vage grijze ondertitels. ;( ;(

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 105017 op 09-09-2004 14:08 ]

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 07:45

Willem2

Ω is futile

Deze ziet er toch wel heel erg uit als een firmware hoor:

http://www.p4c.philips.co..._00/dvd737_00_fus_eng.zip

Timestamp: 9 september 2004

[edit] Hmmm, timestamp van de rom file is 26 april 2004
Zo maar eens ff proberen...

[edit2] Het is inderdaad versie 4.1.35 (oude versie dus)

[ Voor 33% gewijzigd door Willem2 op 09-09-2004 18:53 ]

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Anoniem: 103456

Willem2 schreef op 09 september 2004 @ 18:37:

[edit] Hmmm, timestamp van de rom file is 26 april 2004
Zo maar eens ff proberen...

[edit2] Het is inderdaad versie 4.1.35 (oude versie dus)
Foutje van de Philips meneren en/of mevrouwen? Misschien elders kijken of daar echt nieuwe firmwares verschenen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103456

Op http://www.p4c.philips.com/files/d/ zie ik een aantal subdirectories dvd737* waarin verschillende pdf- en zipfiles staan waarvan sommige erg lijken op files in een andere directory waarvan de naam met dvd737 begint. Weet iemand hoe die directorystructuur werkt? Waarom zijn er zoveel dvd737- directories?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Hmmm, vraagje, mijn zus heeft ook deze speler, doet de 737 op de een of andere manier ook playlists (M3U of PLS ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
volgens mij niet, maar nog nooit uitgeprobeerd. Je kunt iig wel alleen bepaalde mappen met mp3's afspelen. Je zou natuurlijk wel gewoon een playlist mee kunnen branden, baat het niet dan schaadt het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 17:21

Jimbolino

troep.com

Anoniem: 103456 schreef op 12 september 2004 @ 21:50:
Op http://www.p4c.philips.com/files/d/ zie ik een aantal subdirectories dvd737* waarin verschillende pdf- en zipfiles staan waarvan sommige erg lijken op files in een andere directory waarvan de naam met dvd737 begint. Weet iemand hoe die directorystructuur werkt? Waarom zijn er zoveel dvd737- directories?
ik geloof dat er firmware voor verschillende regios staat...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Jimbolino schreef op 13 september 2004 @ 23:17:
[...]

ik geloof dat er firmware voor verschillende regios staat...
Helemaal correct B) . Die laatste is de Chinese versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe ik bij het commando fastcompress in Virtualdub de sound die oorspronkelijk ac3 is kan blijven behouden, 't is te zeggen : de film moet de surround sound blijven behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

mbr

Anoniem: 103950 schreef op 02 oktober 2004 @ 12:11:
Weet iemand hoe ik bij het commando fastcompress in Virtualdub de sound die oorspronkelijk ac3 is kan blijven behouden, 't is te zeggen : de film moet de surround sound blijven behouden.
In Virtualdub: open menu "Audio" vervolgens " Direct Stream copy" selecteren.

In Virtualdubmod: open "Streams" vervolgens "stream list"; met rechtermouseknop betreffende audio stream selecteren en kies " Direct Stream copy".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zit zo : ik had een film met gmc en ac3 erin en kon die niet openen in virtualdub
Deze heb ik via een avisynthscript (scriptje met daarin directshowvideo ...) kunnen openen in virtualdub met als gevolg dat mijne sound pcm uncompressed werd.
Nu wil ik via fast recompress die gmc kwijt geraken (dat lukt) en ook graag ac3 bekomen.
Ik heb al een wav file gemaakt en deze naar ac3 omgezet. Is er geen mogelijkheid om deze file via virtualdub (1.4.8 ac3) terug aan de avi te koppelen? Of is er nog een andere mogelijkheid?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 103950 op 03-10-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool_zero
  • Laatst online: 25-10-2022
Als je dat wil doen moet je virtualdubmod of nandub gebruiken, daarmee kun je ac3 weer toevoegen aan een avi file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107954

Dit werkt vrijwel altijd:

In Nandub het avi-bestand openen.
Kies dan voor Save WAV.
Bij bestandsnaam opgeven: "filmaudo.ac3" of "filmaudio.mp3" afhankelijk van het soort geluid dat bij de film zit. De aanhalingstekens zijn belangrijk. Die zorgen er voor dat Nandub het geluid niet als wav wegschrijft, met geklooi in de header als gevolg. MP3 blijft MP3, AC3 blijft AC3.
Kies vervolgens in het audio menu voor No Audio en sla het avi-bestand zonder geluid op.
Nu kun je in je favoriete conversie-tool gmc en qpel eruit halen. Ik gebruik daarvoor Riverfast Videocleaner.
Als deze stap klaar is kun je het bestand in Nandub inlezen en vervolgens in het audiomenu kiezen voor AC3 of MP3 geluid, waardoor je het geluid er weer in kunt plakken. Sla vervolgens het bestand op, waarbij je er even op moet letten dat Interleave aangevinkt is.
Loopt het geluid niet synchroon, dan kun je via het Interleave dialoogvesnter nog aangeven of het geluidsspoor eerder of later moet worden gestart. Kwestie van uitproberen.

Op deze manier kan ik 99% van alle films geschikt maken voor de 737.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had ondertussen al een oplossing gevonden maar toch beide bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124142

Ik heb problemen met deze DVD.

Dvd's speelt hij zonder problemen achter maar gebrande vcd/divx/xvid daarvan speelt hij het einde niet af. Dan stopt hij gewoon 10 minuten te vroeg, het beeld staat stil maar de klok loopt wel door. Als ik desbetreffende cd in mijn pc stop speelt hij het wel af en in een andere dvd speler ook.

Anderen hier ook problemen mee? Suggesties? Alvast bedankt, het is erg irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xbox_Master_
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik heb een Xvid op een cd gebrand. Mijn 737 speelt hem helemaal niet af. Je kunt de cd er pas weer uithalen als je de stekker er uit haalt. Iemand hier meer problemen mee gehad? Qpel en andere geavanceerde dingen zaten niet in de video file. Heb ik hem mischien fout gebrand of is de Xvid codec te nieuw?

Xbox Masters Only the Best........

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste