... not as I do.
Je kan de 3rd person view aan zetten, dis geloof ik wel een cheat dus zul je sv_cheats oid aan moeten zetten(niet tijdens het opnemen....)flashin schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 20:03:
*bump*
Is er een manier om de in de quake engine opgenomen demo's vanuit een spectators view te zien ofzo? Stel ik wil een filmpje samenstellen is het wel wat spectaculairder om het uit meerdere hoeken te zien.
Of is dit een vage belemmering in de quake engine
Mja, dat probleem heb ik nu dus ook en het lijkt wel of het steeds erger wordErasmo schreef op zondag 22 mei 2005 @ 17:39:
Framerate tijdens het normale spelen:
[afbeelding]
Framerate met een beetje smoke:
[afbeelding]
Ontzettend laag dus.
Ik heb een GeForce4 MX 440, die moet dit toch makkelijk kunnen trekken?
Edit: Plaatjes niet genoeg gerised, gefixt.

Specs:
Duron(mja ik weet ut...moet ff maar mijn Athlon is niet operationeel) 1600 @ 1900mhz
1Gig geheugen DDR333
Radeon 9600XT 500@550/600@660 (core/clock)
Interne geluidskaart
CoDuo instellingen:
1024*768, alles op laag, kleurendiepte default, dynamic lighting uit etc etc.
Normaal bij het ronmd rennen haal ik makkelijk 60 tot 80 frames, als ik rook zie dan daalt het iets maar blijft het nog ruim boven de 40. Zodra ik een tegenstander tegen kom en er geschoten word dan valt het omlaag naar 30 tot soms wel 16 frames/s
Aan de cpu kan het toch niet liggen? Ik bedoel op mijn athlon 1800+ kom ik alles op medium nog draaien @ 1280*1024

Server worden schaars(gekraakte iig) ik ben ook niet meer van plan cod te kopen maar bewaar het geld voor cod2Erasmo schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:24:
Weet iemand nog een goede pistol-only server?
Er is geloof ik nog wel een duitse rifle only server....
[ Voor 15% gewijzigd door Rey Nemaattori op 21-09-2005 09:29 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Ja? Spelen er nog maar weinig CoD? Iedereen speelt zeker BF2 (net zoals ikRey Nemaattori schreef op woensdag 21 september 2005 @ 09:25:
Server worden schaars(gekraakte iig) ik ben ook niet meer van plan cod te kopen maar bewaar het geld voor cod2
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Mja alleen dan zijn 3950 van de 4000 server leeg...dat noem ik schaarsAtleX schreef op woensdag 21 september 2005 @ 09:44:
Als ik een TDM met PB list opvraag krijg ik bijna 4000 servers terug, waarvan ruim 70 met een ping lager dan 100. Die schaarsheid valt dus nog wel mee.
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Gekraakte servers zijn inderdaad schaars, maar voor wie de officele versie heeft is er nog genoeg te gamen hoor!Gunner schreef op woensdag 21 september 2005 @ 09:36:
[...]
Ja? Spelen er nog maar weinig CoD? Iedereen speelt zeker BF2 (net zoals ik)
Ik speel bijna elke avond UO:Base Assault en heb echt keus genoeg
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
is volgens mij nie mogelijk. Dit omdat CoD dit naar mijn wete niet ondersteund (de reso).Mobie schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:15:
Ik wil graag Call of Duty spelen op mijn laptop met een breedbeeld scherm (16:9) Alleen kan ik niet een bijpassende resolutie kiezen zonder een vervormd beeld te krijgen. Graag zou ik dit spel in 1280 x 800 spelen. Weet iemand hier een oplossing voor?
ik weet niet in hoeverre je de verhouding van je laptop in game of in windows ofzo tot 4:3 kan wijzigen, maar dit zou de enige manier zijn om normaal te spele op je laptop.
echter ze ziet dan 2 zwarte balken aan beide zijden (links + rechts)
Mgc schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:51:
Maar na wat googlen kan ik eigenlijk niet veel vinden voor cod...
Check die sites maar, staat niks óf het gaat over CoD2...
Als jij er wel iets tussen vind ben ik je dankbaar, maar ik kan niks vinden.
Nou de 1e link is anders meteen raak.Mgc schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:42:
[...]
[...]
Check die sites maar, staat niks óf het gaat over CoD2...
Als jij er wel iets tussen vind ben ik je dankbaar, maar ik kan niks vinden.
Verder kun je COD fansites afgaan.
Nee, die is niet raak, anders zou ik niet op dit forum komen vragen...KillerAce_NL schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 13:31:
[...]
Nou de 1e link is anders meteen raak.
Verder kun je COD fansites afgaan.
Enige wat die gast zegt is dat je settings op low moet zetten, en welke van de textures het meest effect hebben op de overall performance... like i care...
[ Voor 8% gewijzigd door KillerAce_NL op 13-11-2005 00:33 ]
Slimmerd, al die dingen die die noemde zijn dingen uit het menu. Die had ik al op low staan, nogal dom als ik een topic zou open voordat ik uberhaupt heb gekeken in het menu... En doe niet zo bijdehand met 'ga je gang'. Ik weet dat die commands er zijn, zijn er namelijk bij elk spel, ik ken ze alleen niet. En als jij ze niet kent, ok, maar reply dan ook niet. Ik post hier in de hoop dat iemand ze wel kent.KillerAce_NL schreef op zondag 13 november 2005 @ 00:31:
Detail, lighting, wall decals, brass, textures, model details, sound.. Er wordt echt vanalles genoemd, maar goed als jij denkt dat er meer te vinden is.. Ga je gang
Hier kun je al een list vinden http://www.boodizm.net/cod/cvars.asp
Hier nog een zooi configs met allemaal tweaks erin: http://www.x-squad.com/xmembers/Finals/Configs/
Ach excuus, ik heb ook verkeerd gelezen, mijn fout. Je vroeg ook om commands.
[ Voor 53% gewijzigd door KillerAce_NL op 13-11-2005 00:54 ]
Thanks, die zocht ik, heel erg bedankt!KillerAce_NL schreef op zondag 13 november 2005 @ 00:43:
Als je nu duidelijker zegt wat je wil, je vraagt om tweaks, en ik geef ze je. Jij wil dus een list met alle console commands en uitleg wat ze doen.
Hier kun je al een list vinden http://www.boodizm.net/cod/cvars.asp
Hier nog een zooi configs met allemaal tweaks erin: http://www.x-squad.com/xmembers/Finals/Configs/
Ach excuus, ik heb ook verkeerd gelezen, mijn fout. Je vroeg ook om commands.

Wat dacht je van COD installen en een guide lezen over hoe je een dedicated server draait.
Dus de enige manier is om het spel zelf te kopen? Geen windows 2003 dedicated server op internet?KillerAce_NL schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:51:
Ja..![]()
Wat dacht je van COD installen en een guide lezen over hoe je een dedicated server draait.
Oke bedankt voor de info, maar call of duty of call of duty 2 is dus niet op internet te vinden?KillerAce_NL schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 13:23:
Nee, je moet de game kopen, of door iemand laten uploaden naar de server. je hoeft het niet per sé te installen. Uploaden van de gamedir is voldoende.
Anoniem: 97742
Anoniem: 119137
Robbertz schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 15:11:
[...]
Oke bedankt voor de info, maar call of duty of call of duty 2 is dus niet op internet te vinden?

Ik bedoel natuurlijk, de 'gameserver map' van call of duty
De grootse miskleun (ik kocht het spel vanmiddag) cod2) is dat je vehicles zou kunnen riden en driven! Ik heb het nog niet kunnen doen, niet online en niet in lokale op 1 pc standalone missies.
Leuk vindt ik in cod2 dus wel de gebouwen, waar JO vrijwel alleen buiten afspeelt.
Jammer van cod2 is dat je alleen maar rent en schiet of een zware gun kan bemannen, maar dan bijv. maar 90graden ipv 150 a 360.
Zonde van mijn geld!
JO moet gewoon die gebouwen terug zetten en dan is dat je van het voor mij.
eDIT: Hmmm ik reed net een tankje EN kon schieten, wel leuk, maar niet alle voertuigen kan je pakken zoals in JO ! Jammer hoor. Ook van de tank springen en dan weer er in naar believen, kan met COD2 niet, ook jammer.
Enige pluspunt: de gebouwen waar jein kan. Dom dat JO die wegdeed.
[ Voor 19% gewijzigd door notsonewbie op 27-11-2005 03:22 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Anoniem: 149626
zorg er wel voor dat je de console enabled hebt in game options.
... not as I do.
Iemand enig idee wat te doen?
Heb je dit op alle servers, of op 1 bepaalde? Het is namelijk een server instelling die naar de juiste download locatie moet verwijzen (die zie jij ook in beeld, dus je kan het ook handmatig downloaden en in de CoD map plaatsen.)Erasmo schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:34:
Ok... Sinds wij van Chello Classic zijn overgeschakeld naar Tele2 ADSL kan ik geen nieuwe dingen meer downloaden met CoD. Hij start de download wel maar verder gebeurt er niks en blijft hij, de de ETA blijft ook alleen op 'Estimating' staan...
Iemand enig idee wat te doen?
Living the American Dream
[ Voor 53% gewijzigd door greatgonzo op 09-01-2006 10:12 ]
Zo'n vermoeden had ik ook al... Weet iemand welke poort CoD gebruikt?KillerAce_NL schreef op maandag 09 januari 2006 @ 02:52:
Zal vast iets met routers/poorten te maken hebben.
Het werkt nog ook tnx, wel raar dat het opeens aanstond (ik heb toch niks veranderd, maar goed het werkt nu weergreatgonzo schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:12:
heb je ergens vsync aanstaan? (dat is toch dat die je frames aanpast aan je schermfrequentie?)
Kickz0rErasmo schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:43:
[...]
Zo'n vermoeden had ik ook al... Weet iemand welke poort CoD gebruikt?
How do I configure my router to play Call of Duty?
You must open ports on your router to allow incoming traffic while playing Call of Duty.
# Call of Duty uses the following ports: 28960 (UDP/TCP)
# 20500 (UDP)
# 20510 (UDP)
Alleen ik heb de hele tijd het probleem dat ik uit een server gekicked wordt.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Punkbuster staat gewoon aan en ik heb de laatste patch geinstalld (1.5)
Zie hier plaatje:
http://i26.photobucket.com/albums/c107/Hasjkikker/cod.jpg
ga even hier naar toe, (de site van PB) en download de updates.PcManiaxx schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:10:
Misschien dat ik nu wat oude koeien uit de sloot haal, maar ik ben weer druk bezig met CoD.
Alleen ik heb de hele tijd het probleem dat ik uit een server gekicked wordt.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Punkbuster staat gewoon aan en ik heb de laatste patch geinstalld (1.5)
Zie hier plaatje:
http://i26.photobucket.com/albums/c107/Hasjkikker/cod.jpg
het makkelijkste is om via het proggie (1e link op die pagina (2e alinia)) te updaten.
Voer dit proggie meerdere malen achter elkaar uit.
Werkt dit niet goed, doe dan even manual update.
--- >3e alinia -> de PLAYER link
dan de 4e alinia
--- > de bovenste 2 links, voor WIN32 (hierbij uitgaand dat je Windows gebruikt.)
succes
Thnx lieverd, dat deed het emGriffin schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:29:
[...]
ga even hier naar toe, (de site van PB) en download de updates.
het makkelijkste is om via het proggie (1e link op die pagina (2e alinia)) te updaten.
Voer dit proggie meerdere malen achter elkaar uit.
Werkt dit niet goed, doe dan even manual update.
--- >3e alinia -> de PLAYER link
dan de 4e alinia
--- > de bovenste 2 links, voor WIN32 (hierbij uitgaand dat je Windows gebruikt.)
succes
aaa ik ben een lieverd
Mooi dat het gewerkt heeft.
* Griffin start cod1 denk ik ook weer eens een keer op
Living the American Dream
Edit: voor griffin

[ Voor 22% gewijzigd door PcManiaxx op 08-05-2006 21:22 ]
Dat wel.. het geluid is ook veel beter, maar ik vind dat cod 2 'het' gewoon niet heeft... het voelt gewoon niet goed.. na 3 seconden sprayen ben je dood, maar als je door een rifle op een afstandje wordt geraakt en je bent niet dood loop je na een paar seconden leuk weer verderdjmantri schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:47:
begin deel 2 anders steeds beter te vinden
ook vanwege het hogere graphics gehalte

Wel een boel gevonden om de statistieken buiten het spel op te slaan maar dat is toch niet helemaal wat ik zoek.
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Rocket bijvoorbeeld vind ik er mooi kwa bunker systeem.
Anoniem: 171349
Zal even voor je gaan kijken , heb het net ff gedeinstalleerd maar als ik het er weer erop gezet heb dan zitten de customaps er ook meteen weer op , heb namelijk wel wat mappen gezien waar heel veel tunnel stelsels in zaten , is ook leuk maar het jammere van custom maps is dat ze niet vaak te zien zijn op de serverlist terwijl er echt knallers van goede mappen tussen zitten . Maar zal kijken en houdt deze topic maar in de gaten , sowieso is Provence een leuke map alleen geloof ik weinig tunnels .
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Anoniem: 115217
ik kan het het niet zeker zeggen, maar volgens mij is die command er niet
Anoniem: 115217
zou je kunnen uitleggen hoe?Anoniem: 168800 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 08:13:
de command weet ik niet maar je kan de key wel achterhalen via je register.
Ik heb even gekeken,
Dit is dan wel voor CoD2, maar misschien werkt het ook voor CoD1/UO
ga naar 'Start' -> 'Uitvoeren' -> type hier 'regedit'. klik nu op 'ok'
je krijg nu je registry voor je.
Ga naar 'HKEY_LOCAL_MACHINE'. dan naar 'SOFTWARE'. dan naar 'Activision'. dan naar 'CoD1' of 'UO' oid.
daar staat je 'codkey'. de waarde hierachter zou je cod key moeten zijn.
Zo kom je erachter.
succes
(Ja, kick zonder veel inhoudelijk geneuzel, maar het is meer om te polsen of er nog spelers zijn
Zijn er nog veel online spelers? Die singleplayer campaign is ook niet vernieuwend he.....
Vooral UO heb ik weer eens zin in
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Je moet er iets voor over hebben om de nonstalgie te herlevenAtleX schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:38:
Ik heb toevallig UO pas geleden weer eens uitgespeeld. Het vereist een paar kunstgrepen om op een dual core systeem te draaien, en op sommige stukken blijf je problemen zien. Zo zie je soms mannetjes eerst achterblijven die je daarna met een noodgang voorbij sprinten, of tanks die hoppend over de map gaan.
Iemand?
misschien tijd om cod 4 te installeren, jesus christus zeg het is al jaren geleden dat ik cod 1 speeldeobjectief2 schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:59:
Ja, ik weet dat het meer dan een jaar geleden is sinds het laatste bericht. Maar toch probeer ik het hier. Sinds gisteren kan ik geen serverlijst in CoD-Multiplayer ophalen en vroeg me af of ik de enige ben. Heb het spel al opnieuw geinstalleerd, op het net gezocht..maar geen idee. Als ik op refresh-list druk dan komt er alleen te staan: waiting for Master Server oid.
Iemand?

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE
Uhm,,misschien es tijd om te denken dat er meer mensen zijn die Call of Duty nog steeds spelen hoorSkybullet schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:26:
[...]
misschien tijd om cod 4 te installeren, jesus christus zeg het is al jaren geleden dat ik cod 1 speelde

vb: Zijn ook nog zat mensen die de oude CS spelen (tis gewoon een voorbeeld, ik weet niets van CS want heb het nooit gespeeld).
Wat je zou kunnen proberen is even een serverip te vinden op internet die zeker weten online is en via console connecten.
dus console met de tilde knop (naast de 1 (~)) naar beneden brengen en dan:
1
2
3
| /connect IP:PORT vb: /connect 125.25.64.33:28960 |
als die het dan wel doet ligt het iig niet aan firewall oid (want dat zou ook kunnen).
Heb je verder wel nieuwste patch geinstalleerd?
Edit: meteen maar even getest. Via de /connect manier kan ik moeiteloos inloggen op een server
[ Voor 41% gewijzigd door objectief2 op 01-09-2008 23:33 ]
Activision heeft een probleem met de masterbrowser.Skybullet schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:26:
[...]
misschien tijd om cod 4 te installeren, jesus christus zeg het is al jaren geleden dat ik cod 1 speelde
Volgens een post op ons clanforum.
Zit nu in Normandië en heb een aantal musea, begraafplaatsen en stranden bezocht. Best indrukwekkend, Utah en Omaha Beach. Daarnaast ook aardig om de plekjes te bezoeken/door heen te rijden die in de spellen voorkomen. Caen, Deauville, St. Mairie Église, Carentan, Arromanches...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Anoniem: 223141
Na dat gezeur rond MW2 met gebrek aan dedi servers heb ik weer zin gekregen om CoD 1 te spelen.
Maar mijn exemplaar is spoorloos, beetje op internet gesnuffeld maar weinig kunnen vinden.
Zijn er misschien GoT'ers die nog een exemplaar op zolder hebben liggen in goede staat en deze misschien van de hand willen doen?
Laatst kreeg ik weer zin in een shooter, maar de nieuwe CoD's en BF's vind ik niet echt wat.
CS: GO ook geprobeerd, maar dat vind ik ook nog niet echt wat.
Nu heb ik alle CoD's origineel, maar wil ik ze in Steam hebben dan moet ik hem weer kopen.
Ik heb er best wel wat voor over, maar is hier online ook nog wat te beleven of?
Ik heb CoD 2 net even gestart, en ook al is het nog ochtend er zijn sowieso een hoop servers en ook daadwerkelijk spelers!
[ Voor 44% gewijzigd door beany op 22-04-2016 11:28 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dit soort games mis ik tegenwoordig wel. Het is alleen maar zombie of future geralateerd. Maar ik las net dat er een remaster van COD 4 komt.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |
Vroeger wist ik bijna alles van het spel, maar helaas is dat na al die jaren wel wat weg gezakt.
Via Google kom ik alleen maar uit op hoe een server te starten, maar niet wat de systeemeisen zijn.
Ik wil een server hosten gebaseerd op Windows.
http://gamesystemrequirements.com/game/call-of-duty
Er wordt niet gesproken over specifieke server specs, maar aangezien wij bij prive lan parties altijd gewoon iemand aanwezen die zelf een multyplayer game hostte, denk ik dat de specs voor een server niet ver afwijken van dit.
We've got that ring of confidence
Vandaag na 14 jaar weer op m’n laptop gezet!
Heerlijke shooter alleen er zijn nog maar weinig spelers online actief.
Enkel tdm en ik zoek juist S&D en niet teveel fratsen.
Ik speel het nog elke dagfevo-1190 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 21:17:
Nog mensen die cod classic of uo spelen?
Vandaag na 14 jaar weer op m’n laptop gezet!
Heerlijke shooter alleen er zijn nog maar weinig spelers online actief.
Enkel tdm en ik zoek juist S&D en niet teveel fratsen.
Oo kan ik cod 1.5 terugzetten naar 1.1?Falcon93 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:24:
[...]
Ik speel het nog elke dagUO en CoD 1.1. Patch 1.5 is wel aardig uitgestorven ja.
UO is vooral bot servers toch?
Ja, je kunt met deze files je 1.5 terugzetten naar 1.1: http://dl.cod1x.eu/Downgrade.zipfevo-1190 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 22:09:
[...]
Oo kan ik cod 1.5 terugzetten naar 1.1?
UO is vooral bot servers toch?
Wat betreft bots; ik kijk altijd naar de server lijst. Spelers met een ping van 0 of 999 zijn sowieso bots.
Dat ga ik morgen eens proberen, want nu zit ik enkel in servers met 4 personen .Falcon93 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 22:22:
[...]
Ja, je kunt met deze files je 1.5 terugzetten naar 1.1: http://dl.cod1x.eu/Downgrade.zip
Wat betreft bots; ik kijk altijd naar de server lijst. Spelers met een ping van 0 of 999 zijn sowieso bots.
En speel graag s&d
Wat een nostalgie en nog steeds een heerlijke shooter zoals een shooter hoort te zijn.
Laatste fps waar ik echt enthousiast van werd. Die demo met dat level waarbij je achter de dooie koeien kruipend die flakviertel te grazen neemt. Wat een openbaring. Heel cinematisch voor die tijd.
Pfff ik word oud
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik speel dit spel al sinds releaseDr. Strangelove schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 22:49:
Dude wat een bump.
Laatste fps waar ik echt enthousiast van werd. Die demo met dat level waarbij je achter de dooie koeien kruipend die flakviertel te grazen neemt. Wat een openbaring. Heel cinematisch voor die tijd.
Pfff ik word oud
https://www.moddb.com/gam...nsive/addons/map-pack-1-3
Deze mod voor de campaign is ook wel een goeie toevoeging:CALL OF DUTY™ UNITED OFFENSIVE™ MAP PACK README
Last Updated: 2004-12-07
INTRODUCTION & IMPORTANT NOTES
This document details numerous additions, fixes, and changes to Call of Duty™ United Offensive™ in the Map Pack.
IMPORTANT NOTE: Once installed, this optional map pak file will not be removed by the United Offensive™ uninstall program. The file will have to be manually deleted from your 'uo' folder (uomappackuo.pk3).
Use of the in-game console is not supported by Activision®. Please do not contact Activision® Customer Support with issues that arise from using console commands in-game.
NEW FEATURES
- Added 8 new Multiplayer maps. None of the new maps support Base Assault gametype.
o mp_uo_hurtgen
o mp_uo_dawnville
o mp_uo_harbor
o mp_uo_powcamp
o mp_uo_carentan
o mp_uo_depot
o mp_peaks – Does not support Retrieval gametype.
o mp_streets
https://www.moddb.com/mods/call-of-duty-united-fronts
Call of Duty: United Fronts is a single-player mod that combines the campaigns of the original Call of Duty and United Offensive expansion pack with community created maps to form one large continuous campaign. It adds several new weapons and replaces almost all of the original weapon models. The mod requires the United Offensive expansion pack in order to play.
[ Voor 19% gewijzigd door Falcon93 op 27-01-2024 09:41 ]
Wat moet ik precies met deze file doen?Falcon93 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 22:22:
[...]
Ja, je kunt met deze files je 1.5 terugzetten naar 1.1: http://dl.cod1x.eu/Downgrade.zip
Dit zal ik ook eens proberen. Campaign van eerste cod is ook geweldig.Falcon93 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 09:36:
Je kunt hier overigens nieuwe maps downloaden die destijds gratis gereleased waren:
https://www.moddb.com/gam...nsive/addons/map-pack-1-3
[...]
Deze mod voor de campaign is ook wel een goeie toevoeging:
https://www.moddb.com/mods/call-of-duty-united-fronts
[...]
These are my principles. If you don't like them, I have others.