Living the American Dream
yeeeee.Erik_van_H schreef op maandag 20 december 2004 @ 09:01:
Morgen staat de Linux server patch geplanned. Het zal denk ik dan een kwestie van uren zijn voor de meeste clanservers zijn ge-update.
want dat gezeik met onze clanserver. draait op 1.4 en ik heb 1.5
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Feessie!
Check in over @ #FTDclan (QuakeNet)
Zolang ClanBase nog niet over is op 1.5 zullen de meeste clanserver ook nog gewoon 1.4 blijven draaien. 't Is trouwens toch wachten op de Linux server patch...Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:12:
[...]
Zeg die gasten dat dat ze de patch moeten installen! Ik zat al_tijd op die server.. Nu zie ik m steeds niet..
[ Voor 100% gewijzigd door Wildfire op 22-12-2004 23:44 ]
Verwijderd
Zeg die gasten dat dat ze de patch moeten installen! Ik zat al_tijd op die server.. Nu zie ik m steeds niet..
Patch is beschikbaar sinds maandagnacht.Wildfire schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:08:
Zolang ClanBase nog niet over is op 1.5 zullen de meeste clanserver ook nog gewoon 1.4 blijven draaien. 't Is trouwens toch wachten op de Linux server patch...
Ik speel dus ook redelijk vaak CoD + UO online, maar wat me opvalt is dat bij mij COD sloom gaat als er rook granaten worden gegooid of als ik vlak voor een struik sta. Dit is allemaal nog erger als ik ga snipen en op rook of een struik moet inzoomen. Dan gaat het allemaal erg langzaam, zeker voor het systeem wat ik heb.
CPU: P4 3gHz
GFX: Aopen FX5900XT 128MB
DX 9.0c
Ik draai het spel op 1280x1024 32bit. Details op standaard, dus niet eens alles op zijn hoogst!
Dit spel moet op dit systeem toch altijd snel draaien, ook met wat rookgranaten in beeld en met wat struikies
[ Voor 11% gewijzigd door DJ Chicken op 30-12-2004 00:05 ]
aahh durka durka durka
DJ Chicken schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:23:
Ey luitjes,
Ik speel dus ook redelijk vaak CoD + UO online, maar wat me opvalt is dat bij mij COD sloom gaat als er rook granaten worden gegooid of als ik vlak voor een struik sta. Dit is allemaal nog erger als ik ga snipen en op rook of een struik moet inzoomen. Dan gaat het allemaal erg langzaam, zeker voor het systeem wat ik heb.
CPU: P4 3gHz
GFX: Aopen FX5900XT 128MB
DX 9.0c
Ik draai het spel op 1280x1024 32bit. Details op standaard, dus niet eens alles op zijn hoogst!
Dit spel moet op dit systeem toch altijd snel draaien, ook met wat rookgranaten in beeld en met wat struikies
aahh durka durka durka
Verwijderd
En zorg dat je de laatste drivers geinstalleerd hebt!
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 13:17:
Grote kans dat Anti Aliasing je probleem is. Probeer dat eens uit te zetten. Echt enorm veel slechter beeld krijg je dan niet.
aahh durka durka durka
Is dir raar of raar.
Grote kans dat Anti Aliasing je probleem is. Probeer dat eens uit te zetten. Echt enorm veel slechter beeld krijg je dan niet.
aahh durka durka durka
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
krijg opengl error. enig idee voor een oplossing?
Misschien dat je 5.1 eraf kan halen en dan de oude driver weer erop zet.Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 20:21:
ik heb sinds de ati 5.1 drivers dat ik cod niet meer kan draaien
krijg opengl error. enig idee voor een oplossing?

Ben jij geen kwaliteit gewend, of zie jij gewoon echt het verschil niet?

Verwijderd
heb ik gedaan en 4.12 werkt prima, beetje jammer van ati dat ze dan weer iets uit de nieuwe driver hebben getrokken waardoor cod moeilijk doet?ADMK schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 20:25:
[...]
Misschien dat je 5.1 eraf kan halen en dan de oude driver weer erop zet.
Ik heb helaas wel een bugje gevonden, aan het einde van de missie met die sas lui en die kanonnen moet je in een zijspan stappen... maar mooi niet dat ik daarin kom!Godjira schreef op maandag 27 september 2004 @ 11:22:
[...]
Helemaal mee eens. Dit is een uitbreiding die de meeste uitbreidingen ver overtreft. Het is een heerlijke game met enorm veel spanning en intense momenten. Vooral die loopgraven, het neermaaien van ventjes, tanks opblazen, dorpen redden, brug opblazen, vliegtuig verdedigen, etc. Geen enkele missie in deze uitbereiding heeft me verveeld, wat bij de meeste uirbreidingen dus wel gebeurd. Ook ik ben geen bugs tegen gekomen.
edit: LOL ! 1 van die gastjes stond niet op de goeie plaats... dus stapten ze niet in de kubelwagen die voorop moest, een beetje douwen hielp

[ Voor 10% gewijzigd door steveman op 16-02-2005 21:43 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik heb per ongelijk mijn savegames verwijderd voor CoD: United Offensive. Kan iemand deze voor mij hosten?
Ik was gebleven bij het level na Holland

lol, nog steeds niet klaar? De mod is al sinds het begin van CoD
[ Voor 29% gewijzigd door Dutchmega op 16-02-2005 22:11 ]
*schopje*
http://www.clan-disconnected.com/ Check ook onze server met een aantal custom maps, de snelste van de UK
Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren
Dito hier. Ik ben meestal te vinden op de servers van [MC] Gamers (http://cod.mcgamers.comSpidey73 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:17:
Speel COD (zowel origineel las UO) regelmatig online.
Maar geen TDM ...

Ik zit vaak op de servers van : http://www.tem-clan.co.uk/index.php
38 slots.. en TDM ...
CoD 2? Heb ik iets gemistgreatgonzo schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:41:
is er al een cod 2 topic? zo niet, dan zal ik dat vanavond eens proberen te maken, stond een mooi artikel in PCGP. Het gaat er vet uit zien!
Wat wil je, Doom 3 enginegreatgonzo schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:41:
is er al een cod 2 topic? zo niet, dan zal ik dat vanavond eens proberen te maken, stond een mooi artikel in PCGP. Het gaat er vet uit zien!
ik weet niet of jullie het weten maar er is een extreme mod uit voor COD.
een Swat mod
hij is gewoon vet. mooie wapens. nieuwe game types.
wil je meer weten ga naar www.swat-mod.com
Nu weet ik dat degene zeggen die COD spelen dat het het waard is, maar vind ik dat ook? ik licht toe:
1: Ik heb al ontelbare fps's gespeeld, van cs naar quake, en van ut2004 naar ravenshield. Het tactische ligt mij wel, als er maar niet teveel gecamped word.
2: bij de fps's die ik speel(de), zijn er massa's spelers, wordt dit nog veel gespeeld?
3: of kan ik dan beter voor bf1942 gaan, of wachten op bf2?
ik heb dus nu 2x op school(hehe) cod gedaan, tegen wat leraren
Ik wil gewoon niet als ik 50 euro uitgeef dat ik dan een rukgame koop
ik heb (foei) wel de warezversie gespeeld, maar de SP vind ik toch minder, te simpel zogezegt. Is de multiplayer voor een langere tijd leuk?
Ik bedoel, ik heb q3 ongv 4 jaar online gespeeld, en is nu nogsteeds top. Ut2004 1.5 jaar gespeeld, is wat minder nu. CSS vanaf begin gespeeld, ook leuk. Maar is dit met COD ook?
Hopen op serieuze antwoorden dan maar...
[ Voor 8% gewijzigd door enira op 18-03-2005 14:46 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Persoonlijk vind ik CoD het meer dan waard. Alhoewel ik al een tijdje niet meer had gespeeld ben ik gisteren maar weer eens online gegaan. Het werd gelijk weer 1 uur in de nacht voordat ik eens op bed ging.jarnotjuh schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:44:
ik ben van plan om COD pack te kopen voor 49,95, is het dit eigelijk wel waard?
Nu weet ik dat degene zeggen die COD spelen dat het het waard is, maar vind ik dat ook? ik licht toe:
1: Ik heb al ontelbare fps's gespeeld, van cs naar quake, en van ut2004 naar ravenshield. Het tactische ligt mij wel, als er maar niet teveel gecamped word.
2: bij de fps's die ik speel(de), zijn er massa's spelers, wordt dit nog veel gespeeld?
ik heb dus nu 2x op school(hehe) cod gedaan, tegen wat leraren, en dat beviel me wel.
Ik wil gewoon niet als ik 50 euro uitgeef dat ik dan een rukgame koop, geld groeit niet op me rug.
ik heb (foei) wel de warezversie gespeeld, maar de SP vind ik toch minder, te simpel zogezegt. Is de multiplayer voor een langere tijd leuk?
Ik bedoel, ik heb q3 ongv 4 jaar online gespeeld, en is nu nogsteeds top. Ut2004 1.5 jaar gespeeld, is wat minder nu. CSS vanaf begin gespeeld, ook leuk. Maar is dit met COD ook?
SP ben je idd zo klaar mee (ook op veteran), maar MP is wat mij betreft toch wel een topper.
Ik speel het al fanatiek vanaf juni online.
het campen vind ik ook minder maar er zijn zoveel servers online dat je dan wel een ander kan vinden
Verwijderd
maarrrrr euhmm,
kan iemand me vertellen hoe je met die verrekijker de anti tank handel te grazen neemt ? Ik moet er 3 vinden in een russiche stad en heb het idee dat het die zware mitraileur nesten zijn. Ik zit er naar te turen met de verrekijker, maar HOE moet ik dan die coordinaten doorgeven? te lang kijken kan trouwens ook niet aangezien de blauwe bonen je om de oren vliegen.....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Verwijderd
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Moet haast wel. Schiet je met je linker muisknop? Dan geef je zo ook de coördinaten door.Gompy58 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:29:
nope, al geprobeerd....
Ja absoluut. 1 jaar gamen is absoluut super vet. Ik heb nu meer werkgeheugen en ben begonnen met online gamen van United Offensive (eerst duurde laden veelste lang) en bevalt me super!jarnotjuh schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:44:
ik ben van plan om COD pack te kopen voor 49,95, is het dit eigelijk wel waard?
ik heb dus nu 2x op school(hehe) cod gedaan, tegen wat leraren, en dat beviel me wel.
Ik wil gewoon niet als ik 50 euro uitgeef dat ik dan een rukgame koop, geld groeit niet op me rug.
Dus 2 jaar online gamen kan makkelijk en dat voor € 49,95
Deel 1 van CoD gamen is nog steeds de bom want hier is een server <<MOW>> Rifle Only en daar zit ik altijd in! Echt zo verslavend
[ Voor 78% gewijzigd door Roodey op 07-04-2005 12:36 ]
Kan je mij even het IP paasen.Roodey schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:33:
[...]
Deel 1 van CoD gamen is nog steeds de bom want hier is een server <<MOW>> Rifle Only en daar zit ik altijd in! Echt zo verslavend
ik moet nodig mn rifle skills opkrikken.
Euhm ben me cd-key kwijt. Dus kan niet meer in deze server op laptop (wel op desktop).Griffin schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:15:
[...]
Kan je mij even het IP paasen.
ik moet nodig mn rifle skills opkrikken.
Ga naar MP van CoD 1 en zet je filter van "show full servers" op YES en dan zoeken rond een ping van ongeveer 100, want het is een Amerikaanse server. En daar staat wel in opvallende letters:
"Rifle Only <<MOW>> Masters of Weaponry"
Join die en voilá
Lang oefenen en na een tijdje loopt het lekker
dies nou lekker.
DANK
Verwijderd
Ik heb de laatste creative drivers voor mijn audigy2 op XP, maar blijft vertragend.
[ Voor 48% gewijzigd door DJ Chicken op 20-04-2005 20:30 ]
aahh durka durka durka
Verwijderd
Vroeger speelde ik vaak online en daarvoor gebruikte ik het programma "the all seeing eye".
Ik filter op een ping onder de 100 maar dan verschijnen er nauwelijks servers, terwijl veel goede NL servers daar wel zouden moeten staan, maar die vind ik dan met een ping van 220 ofzo in de lijst.
Iemand een oplossing?
We've got that ring of confidence
Misschien is je verbinding aan t kutten?Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:08:
Kick![]()
Vroeger speelde ik vaak online en daarvoor gebruikte ik het programma "the all seeing eye".
Ik filter op een ping onder de 100 maar dan verschijnen er nauwelijks servers, terwijl veel goede NL servers daar wel zouden moeten staan, maar die vind ik dan met een ping van 220 ofzo in de lijst.
Iemand een oplossing?
Download je ondertussen? Msn aan? .........(etc.)
[ Voor 4% gewijzigd door Roodey op 25-04-2005 22:26 ]
Op een van onze clanservers hebben wij tegenwoordig de AWE mod draaien. Als je spawned, kom je met een parachute naar beneden. Ook de granaatjes zijn "cookable". De enige wat ik eigenlijk niet leuk vind van deze mod is de rondstuiterende hoofden.Yukkie schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:07:
SPeelt men hier ook mod's? enzo ja welke? vorig weekend op een LAN hebben we de SWAT mod zitten spelen, die is echt te vet voor woorden, super mooi afgewerkt allemaal en een paar nieuwe vette game types erbij. Verder ook de merciless mod geprobeerd, maar die werkte niet goed op de een of andere manier en ik heb ook de awe mod op me pc staan, maar die werkt ook niet (die kan ik niet eens starten) er wordt bij de SWAT mod ook gesproken trouwens over een 1.5 patch van CoD, die niet in de ts vermeld staat.
Dat ie afgaat in je hand als je hem te lang vast houd.evaarties schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 08:27:
cookable? wat bedoel je daarmee?

Een erg leuke server is trouwens deze. Stats, forum, leuke site en een admin die actief is
[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 09:05 ]
Verwijderd
[sorry]Niet op het plaatje gekeken, zie nu dat je versie 1.5 heb geinstalleerd[/sorry]
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 09:04 ]
mee eens.Erik_van_H schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:50:
Of the "in-game" browser gebruiker?
de all seeing eye is wel lkkr handig alleen geeft niet DE REAL pings door.
ik heb het ook even gebruik maar de INGAME search is beter.
Eindelijk weer nieuws rond deze veelbelovende mod, en de demo (33mb, registreren verplicht) is nu te downloaden!We proudly presend the OMG Demo:
The Demo level is Oosterbeek Withdrawl, you are just out of Arnhem and you have to make yourselfe a way back to the Hartenstein Hotel.
bron: http://omg.esgnserver.de
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Ik heb wel veel results met ASE, maar ik zoek ook altijd INGAME.Griffin schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:08:
[...]
mee eens.
de all seeing eye is wel lkkr handig alleen geeft niet DE REAL pings door.
ik heb het ook even gebruik maar de INGAME search is beter.
Heb er weer paar lekkere rifle only servers bij
Moet ik UO weer helemaal opnieuw installeren of kan ik ook gewoon wat in de directory/reg morrelen
Het gaat trouwens niet alleen om een game-mod maar vooral als je het gewone scherm hebt, met join, create etc.
Speel trouwens vooral op de [KILLERS] en The Mystycals servers.
[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 11-05-2005 19:03 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wat je kan proberen is:TroonStaal schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:02:
Ik zat laatst op één of andere franse/canadese server en ik heb nu een vage mod draaien. Linksboven in het gewone scherm kan ik het wel uitzetten maar elke keer als ik CoD:UO weer opstart zit die mod er weerIn het lijstje van mods is niets te vinden trouwens.
Moet ik UO weer helemaal opnieuw installeren of kan ik ook gewoon wat in de directory/reg morrelen
Het gaat trouwens niet alleen om een game-mod maar vooral als je het gewone scherm hebt, met join, create etc.
Speel trouwens vooral op de [KILLERS] en The Mystycals servers.
je main UO folder even openen en de PK3 files die niet bekent zijn deleten.
maar het makkelijkste is reinstal. dit duurt 30 min (volledig met alle patches etc) en dan ben je weer mod vrij
Griffin schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:06:
[...]
Wat je kan proberen is:
je main UO folder even openen en de PK3 files die niet bekent zijn deleten.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Your welcom.
* Griffin spreekt uit eigen ervaring met het deleten van PK3 files, PS ook soms wel eens de verkeerde
en met sp is dit niet het geval??Erasmo schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:14:
Very annoying, als ik multiplay doe dan gaat het beeld telkens schokken als er een beetje rook in beeld komt of als er weer mensen voor barbequekok gaan spelen met flamethrowers. Iemand enig idee wat dit is? Ik heb al wel de nieuwste drivers btw.
In MP is dit bij elke server?
Heb je het ook als je de EYE-CANDY uit gezet.
Zet in de opties bij preformance opties ; 'synch-everyframe UIT'
Kijk ook eens hoeveel je FPS is tijdens het smoking?
dit doe je met het programma FRAPS, of in COD zelf door in console dit te typen
:' /cg_drawfps 1 ':
om deze uit te zetten verander je de '1' in de '0'.
Welke graka heb je?
je kan ook je max_fps omhoog gooien.
dit doe je in console met:
:'/com_maxfps 200':
200 kan je ook wijzigen in 500. Dit ligt aan je kaart, im met mn 9600XT heb ik m op 200 gezet, ik haal ingame meestal een frame of 100 ofzo, maar mij boeit het niet.
suc6
PS: post je evaringen met het gesleuten even hier.
[ Voor 6% gewijzigd door Griffin op 21-05-2005 19:16 ]

Framerate met een beetje smoke:

Ontzettend laag dus.
Ik heb een GeForce4 MX 440, die moet dit toch makkelijk kunnen trekken?
Edit: Plaatjes niet genoeg gerised, gefixt.
[ Voor 8% gewijzigd door Erasmo op 22-05-2005 17:41 ]
Een hele rij microsoft certificeringen.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
naja ik speel het iig nog elke dag met veel plezier...
en ik ben benieuwd naar de opvolger van cod die dus is aangekondigd en al wat van gezien op de e3 dus...
Ja COD2 komt er aan. w00t. alleen wanneer is nog niet helemaal zeker. De ene zegt eind dit jaar. de ander zegt midden volgend jaar.
ik wacht af
@erasmo:
Heb je al gekeken of je 'synch everyframe' UIT staat.
daar kan het aan liggen.
Heb je al een reinstall van COD / Cod UO gedaan? dat kan ook wel eens helpen.
Heb je dit probleem ook bij veel andere spellen?
Zo ja, dan moet je even kijken hoe de instellingen van je mx440 staan in je eigenschappen van je beeld. (hoe dit bij een nvidia precies in elkaar zit weet ik niet. zelf draai ik ati)
Heb je dit probleem ook bij Single player?
EDITED my post.djmantri schreef op zondag 22 mei 2005 @ 20:40:
dat kan ook in het cod 2 topic denk ik
maar ik vind het knap als het spel vorig jaar uitkomt
typos
@ erasmo:
heb je dit probleem ook bij andere spellen ???
zo ja dan kan het aan je kaart liggen.
EDIT:
COD komt FALL 2005.
w00000t
[ Voor 9% gewijzigd door Griffin op 23-05-2005 11:33 ]
linkje: http://swat-mod.com/?page...ad_view&id=6&id2=8&file=6
We've got that ring of confidence
Ehm... Call of Duty is dus het enige wat ik speelGriffin schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:04:
@ erasmo:
heb je dit probleem ook bij andere spellen ???
zo ja dan kan het aan je kaart liggen
LOLErasmo schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:44:
[...]
Ehm... Call of Duty is dus het enige wat ik speel
probeer het eens met een ander spel.
kijken wat er daar gebeurt
*zet p2p aan
[ Voor 5% gewijzigd door Erasmo op 23-05-2005 18:46 ]
dat kon al goed.djmantri schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:56:
kun je met die swatmod nu al een beetje fatsoenlijk mikken en dat die cursor niet gelijk naar de lucht toe vliegt tijdens het lopen??
alleen k speel het nie meer omdat er geen fatsoenlijke servers meer zijn
Verwijderd
17 sound file(s) are missing or are in a bad format.
Wat nu ?
Herinstallatie is waarschijnlijk de enigste oplossing (is in ieder geval een oplossing die vaak werkt). Denk ook aan alle patchesVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:07:
ik krijg bij de single player mode en de multi player mode, als ik opstart, de error:
17 sound file(s) are missing or are in a bad format.
Wat nu ?
Verwijderd
ik heb de patch: Call of Duty Patch 1.5
deze zou het moeten doen...
zijn d'r nog andere oplossingen?
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Is er een manier om de in de quake engine opgenomen demo's vanuit een spectators view te zien ofzo? Stel ik wil een filmpje samenstellen is het wel wat spectaculairder om het uit meerdere hoeken te zien.
Of is dit een vage belemmering in de quake engine
Verwijderd
... not as I do.
thanks iig hier kan ik wat meer mee
btw. spelen jullie (DTM) alleen tdm wars ?
[ Voor 5% gewijzigd door flashin op 03-08-2005 19:09 ]