Ik heb dat Teufel setje sinds zaterdag
Ben er erg tevreden over, heb geen tijd heel verhaal over te schrijven(tentamens

). Maar ben erg tevreden ermee, ik vind het geluid mooier dan van de logitech z-5500. Hoewel ik die alleen in de winkel heb gehoord, vond ik de satellietjes toch best wel dof klinken. Deze satellietjes klinken helderder, mede vanwege de ingebouwde tweeters.
En na de subwoofer op elke plek van mijn kamer te hebben neergezet, sluit het geluid mooi aan bij mijn satellieten. Je hoort als het ware de subwoofer niet, maar zodra ik de subwoofer uitzet, hoor ik dat de lage tonen wegvallen. Dus het is geen geboom. (Dit ligt trouwens ook heel erg op de plek vanwaar je sub staat)
En als je toch van een flinke bass houdt, is deze subwoofer ook zeker tot heel wat in staat. (vraag maar aan mijn buren

) Je voelt de bassen echt heel heftig door je buik gaan, vooral bij films erg cool.
En ik hoor echt TOTAAL geen ruis.
Enkele nadelen zijn wel:
- Alleen analoge aansluiting
- Je hebt niet zo'n mooie pod(maar wel een afstandsbediening, die er trouwens behoorlijk cheapass uitziet, maar hij doet zijn werk)
- Als ik mute, hoor ik nog heel zachtjes muziek uit mijn sub komen

(moet ik nog ff over bellen dus)
- En alleen te koop bij teufel zelf, dus verzendkosten zijn hoog, of je moet zin hebben langs te rijden
Volgens mij wel, de soundstorm kan zowieso de achterkanalen clonen uit een stereo signaal.
Maar als je spel EAX ondersteund, kan je daar ook van genieten geloof ik, maar dat weet ik niet zeker. Zal het ff uitproberen als ik tijd heb. (ik game niet zo vaak)
Wel een erg gave set eigenlijk die van Teufel:
[
afbeelding]
[
afbeelding]
En dat met 2 weg sattelites etc. Precies wat ik nog veranderd wilde zien aan de Z5500. Die speakerkabels zijn ook allemaal meegeleverd? Zien er fatsoenlijk ook (ook kwa dikte). En dat kost maar 200 euro?
Vinden jullie die stands voor die sattelites trouwens zo lelijk? Ik vind ze er eigenlijk wel grappig uitzien. Voor die 37 euro wil ik er wel 2 standjes bijkopen

Speakerkabels zijn ook meegeleverd idd, 30m. Zijn niet zo'n hele dikke hoor (2x0,75 mm
2), maar voor een satelliet systeem zeker genoeg lijkt mij.
En ik hou gewoon niet zo van stands in het algemeen
En de verzendkosten worden een stuk hoger als je die stands erbij besteld, geloof ik.