Het kiezen van een PC-Speaker systeem topic - Deel 2 | |
Welkom bij het 2e deel van het kiezen van een PC-speaker systeem topic. Dé steun en toeverlaat van de onzekere tweaker op jacht naar een nieuw PC-Speakersetje. In deze startpost heb ik getracht een beeld te schapen van wat er zoal verkrijgbaar is. In de selectie zijn de setjes op genomen van Creative, Logitech, Altec Lansing, Terratec en Hercules. Hiermee denk ik de meest populaire setjes wel verzameld te hebben. Bij het selecteren heb ik vooral gekeken of de setjes nog verkrijgbaar zijn en dus niet alleen of ze in het huidige assortiment opgenomen zijn. Zo kan het voorkomen dat een bepaalde set niet meer op de site van de fabrikant te vinden is, en dus waarschijnlijk ook niet meer gemaakt wordt, maar nog wel te koop is. Dit topic is bedoeld om te discusseren over de PC-speaker setjes. Hou daarbij wel in het achterhoofd dat eigenlijk niemand voor jou kan bepalen of hij geschikt is voor jou. Het is altijd aan te raden om zelf ook nog even een klein vergelijkend waren onderzoek te doen door de setjes in een winkel te beluisteren. | |
Updates | |
Uiteraard doe ik m'n best om deze topicstart up to date te houden. Dat is best een boel werk, aan jullie dan ook de vraag wanneer je een review of iets anders tegenkomt wat in deze topicstart kan, dat middels een Topicreport aan mij of een ander AV modje te melden. Als er iets verander wordt aan de startpost kun je dat lezin in de changelog, onder aan dit bericht. | |
Legenda | |
- Specificaties: Deze link brengt je naar de officiële informatiepagina van de fabrikant. Wanneer aanwezig kom je op een Nederlandse site, anders een Engelstalige. - Pricewatch: Een directe link naar de Tweakers.net Pricewatch, de prijs is de goedkoopste aanbieder naar boven afgerond op €5. - Review: Bij elke set heb ik geprobeerd tenminste 1 review te vinden. Dit kan een individuele- of groeptest zijn. | |
Snel naar: | |
• 2.1 Speakersets • 4.1 Speakersets • 5.1 Speakersets • 6.1 Speakersets • 7.1 Speakersets Changelog: - 13-09-04: Ozaki toegevoegd bij de 2.1 en 5.1 speakersets. Met dank aan Cavorka. - 14-09-04: Logitech Z-3e en Z-3i toegevoegd. |
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 02:09 ]