Ik denk dat dat 'genaaid worden' wel meevalt... Je kunt IMHO een 5.1 set niet echt vergelijken met een 2.1.Yellowneck schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:12:
[...]
Nou, voor 50 euro wordt je anders wel flink genaaid voor de X-230. Voor nog geen tientje meer heb je al de X-530, de 5.1 variant. De X-230 is echt niet meer dan 40 euro waard vind ik, in de pricewatch is deze speakerset vanaf 34 euro te verkrijgen.
En aangezien we het over 2.1 sets hadden, en ik vele sets in die prijsklasse heb vergeleken denk ik dat ik wel met enige zekerheid kan zeggen dat die X-230 een van de beste 2.1 speakersets is die je voor 50 euro (of minder) kunt kopen op het moment.
En ik heb die X-230 ook zelf gehad, de enige reden waarom ik hem nu niet meer heb is het volume van de bas, als die volledig regelbaar was zoals bij de Z4, dan had ik de set zeker gehouden.
offtopic:
Dat had me meteen ook een baal geld gescheeld...
Ik heb daarna ook nog de Z2300 gekocht (zelfde probleem met het basvolume) en nu dan de Z4. You do the math...
Dat had me meteen ook een baal geld gescheeld...

30-11, Een update over de Z4 set na 1.5 dag inspelen:
Deze Z4 set is veruit de meest muzikale set die ik tot nog toe in huis heb gehad.
Ik heb ze nou 1.5 dag beluisterd met bijna alle soorten muziek, en het geluid is kristalhelder, gedetailleerd en nodigt uit om nog meer muziek te gaan draaien.
Voor games is hij wat minder, mensen die graag kalk-van-het-plafond-dreunende explosies willen horen moeten deze set niet kopen. Voor hen is de X230/530 of de Z2300/5500 geschikter.
Wat wel goed is, is het stereobeeld en de verstaanbaarheid.
Bij films is die verstaanbaarheid ook erg prettig.
[ Voor 20% gewijzigd door Richub op 30-11-2006 21:22 ]