Philips DVP630/632/720SA DVD-spelers met Divx ondersteuning

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.595 views sinds 30-01-2008

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 20:55:
hoe kan ik trouwens te weten komen welke firmware er in zit
Dit staat al diverse keren in deze thread: Open het laatje en druk op Display.
Je ziet dan op de eerste regel Vxy staan. xy is je firmware versie.

Laat even weten welke versie je hebt. (Ik vermoed V31.)
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 13:08:
Thanks MAD Palace!!
These are good news.. we are now just looking forward for the "Click here to download" link! B)
DR
Helemaal mee eens. Ik heb de support help desk al diverse mails gestuurd over beschikbare firmwares & het probleem (lijnen in DVD ondertitels). Krijg steeds een mooie (gegenereerde) reply waarin staat dat ik binnen 48 uur antwoord krijg. Mooi niet dus. Ik werk zelf bij Philips en zie dit soort 'reacties' ook in mijn directe omgeving gebeuren. Zeer triest....

[ Voor 45% gewijzigd door pvtonger op 22-09-2004 12:41 ]

Verwijderd

Yes yes yes! i agree! :)

Helemaal mee eens. Ik heb de support help desk al diverse mails gestuurd over beschikbare firmwares & het probleem (lijnen in DVD ondertitels). Krijg steeds een mooie (gegenereerde) reply waarin staat dat ik binnen 48 uur antwoord krijg. Mooi niet dus. Ik werk zelf bij Philips en zie dit soort 'reacties' ook in mijn directe omgeving gebeuren. Zeer triest....[/quote]

Verwijderd

Denken jullie dat het mogelijk is om ooit een FW-update te krijgen voor de 630 die QPEL ondersteund? De laatste reply hierover is alweer van een hele tijd terug. Of zit deze beperking niet in de FW maar in de hardware?

edit: typo

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 20:50 ]

Verwijderd

Is het niet mogelijk om de ondertiteling op de zelfde manier weer te geven als die van dvd?
Of zit in het bestand voor ondertiteling van dvd's de vorm/weergave van de ondertiteling apart opgeslagen? Zou het dan ook niet mogelijk zijn om VOB te ondersteunen voor divx of xvid?

Ik ben niet zo heel erg thuis op het gebied van ondertitels maar ik probeer ook beetje mee te brainstormen :*)
Ik denk dat als het zo makkelijk was de slimme mannen van Philips er ook al op waren gekomen B)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 20:57:
Is het niet mogelijk om de ondertiteling op de zelfde manier weer te geven als die van dvd?
Of zit in het bestand voor ondertiteling van dvd's de vorm/weergave van de ondertiteling apart opgeslagen? Zou het dan ook niet mogelijk zijn om VOB te ondersteunen voor divx of xvid?
De ondertiteling van dvd's zit inderdaad in de vobbestanden mee gecodeerd en wel als video! Dus niet als echte tekst, wat meteen verklaart waarom per dvd de ondertiteling kan verschillen. 'Vob-ondertiteling' en divx tegelijk weergeven, lijkt mij erg moeilijk. Dan zou je namelijk tegelijkertijd mpeg2- en mpeg4-materiaal moeten decoderen. Tenzij je ondertiteling ook encodeert in mpeg4, wie weet, maar échte tekst is op zich toch wel een veel mooiere manier.

Verwijderd

Hey Mad Palace, Goed werk !!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Enige tijd geleden had ik een probleem van mij gepost welke na veel zoeken waarschijnlijk te maken heeft met overscan. Hierbij een eerder geplaatste post met een reply er bij:

- Wat ik ook al zag staan op amerikaanse fora: Hij snijd een stuk van de zijkant af. Dit zag ik met DivX films en met DVD's. Als ik een film bekijk (dvd of divx) en ik schakel over naar de previewstand op de speler (waarbij je op een kleiner scherm het beeld ziet) zie je dat er bij het volledige beeld een stuk van de zijkant af valt en er tegelijkertijd iets meer zichtbaar is aan boven en onderkant. Net alsof hij voortdurend iets inzoomt. Zeer irritant. Het verschil is ook duidelijk te zien als ik de film op mijn pc af speel en bekijk op mijn scherm (gewoon groot beeld zoals het hoort) en als ik de film via de pc naar de tv doorlus op op de tv bekijk (idem gewoon groot beeld).

quote:
RedSoniq schreef op 25 juni 2004 @ 20:06:
[...]
Kun je in het menu niet 16:9 instellen? Dan zou dit afknippen verholpen moeten zijn...
Zo was het bij mijn DVD737 in ieder geval. (3 opties, 2 maal 4:3 waarbij 1 inderdaad een gedeelte afknipt, en de 3e optie uiteraard 16:9)

Reply: Helaas, ik heb deze optie geprobeerd. Bij de eerste twee opties 4:3 verandert er niets. Bij 16:9 vergroot hij het beeld en wordt het beeld in de hoogte verder uitgetrokken
Snap er dus niet veel van hoe dat kan. Op mijn philips tv 29pt8306 doet de knop omhet beeld te veranderen in 4:3 of 16:4 het ook niet (misschien omdat ik geen breedbeeld heb). Ook heb ik het geprobeerd met zowel een scart als een s-video aansluiting. Geen effect en zeer irritant. Ik ben inmiddels terug geweest naar de winkel en heb gemerkt dat verschillende spelers last kunnen hebben van wat ik dan maar overscan noem. Alleen heeft deze 720sa speler er wel het meeste last van.

Is dit bij anderen bekend ende weet iemand hierop raad?

Verwijderd

Ik heb blijkbaar versie 24....
pvtonger schreef op 22 september 2004 @ 12:36:
[...]

Dit staat al diverse keren in deze thread: Open het laatje en druk op Display.
Je ziet dan op de eerste regel Vxy staan. xy is je firmware versie.

Laat even weten welke versie je hebt. (Ik vermoed V31.)

[...]

Helemaal mee eens. Ik heb de support help desk al diverse mails gestuurd over beschikbare firmwares & het probleem (lijnen in DVD ondertitels). Krijg steeds een mooie (gegenereerde) reply waarin staat dat ik binnen 48 uur antwoord krijg. Mooi niet dus. Ik werk zelf bij Philips en zie dit soort 'reacties' ook in mijn directe omgeving gebeuren. Zeer triest....

Verwijderd

Nog een pluspunt van de 720SA:
- Een DivX met 2 MP3 audio-tracks (engles en nederlands) speelt in PowerDVD beide talen door elkaar.
- Een DivX met 2 MP3 audio-tracks (engles en nederlands) speelt op de 720SA standaard af met de eerste taal (engels) en als ik op de AUDIO knop druk, dan krijg ik netjes de tweede taal (nederlands).
Geweldig gewoon >:)

Verwijderd

Wat betrefd het verschil tussen de subtitles in .vob formaat en .srt formaat; srt is gewoon tekst, vob subtitles zijn plaatjes.

Als je weleens subtitles hebt toegvoegd bij een gedownloade dvd zonder NED ondertitels dan zul je zien dat je het ondertitel bestand eerst moet omzetten van .srt naar .ssa .Daarna worden de ondertitels uit het .ssa bestand omgezet naar .bmp plaatjes en die worden dan weer in de dvd gezet. voila..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 22:31:
[...]

De ondertiteling van dvd's zit inderdaad in de vobbestanden mee gecodeerd en wel als video! Dus niet als echte tekst, wat meteen verklaart waarom per dvd de ondertiteling kan verschillen. 'Vob-ondertiteling' en divx tegelijk weergeven, lijkt mij erg moeilijk. Dan zou je namelijk tegelijkertijd mpeg2- en mpeg4-materiaal moeten decoderen. Tenzij je ondertiteling ook encodeert in mpeg4, wie weet, maar échte tekst is op zich toch wel een veel mooiere manier.
_/-\o_
Verwijderd schreef op 23 September 2004 @ 13:17:
[...]
Wat betrefd het verschil tussen de subtitles in .vob formaat en .srt formaat; srt is gewoon tekst, vob subtitles zijn plaatjes.

Als je weleens subtitles hebt toegvoegd bij een gedownloade dvd zonder NED ondertitels dan zul je zien dat je het ondertitel bestand eerst moet omzetten van .srt naar .ssa .Daarna worden de ondertitels uit het .ssa bestand omgezet naar .bmp plaatjes en die worden dan weer in de dvd gezet. voila..
_/-\o_

Danku, dan weet ik dat ook weer, nooit geweten.

Dan vraag ik mij het volgende af, waar staan de settings voor subtitels dan opgeslagen? Op hetzelfde gedeelte van de speler wat ook geflashed kan worden? waarom niet gewoon nieuwe subtitle software erop zetten? Als we toch gaan updaten maak er dan gelijk een goeie van :D ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 17:18 . Reden: beetje extra erbij invoegen... :P ]

Verwijderd

Ik ben benieuwd of die spelers ook subtitels afspelen voor divx films,
of is dit al behandelt geen zin om alle pagina door te lezen ;)
SUB, SRT

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:48

flexje

got-father

Ik heb de DVP720SA net besteld en volgens de manual van de DVP720SA hoort ie subtitles af te spelen... Ben zeeeer benieuwd :D

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:35:
Ik ben benieuwd of die spelers ook subtitels afspelen voor divx films,
of is dit al behandelt geen zin om alle pagina door te lezen ;)
SUB, SRT
En als men hier nou ook eens geen zin heeft daar antwoord op te geven... ;). Iets meer moeite doen en je had je antwoord meteen gehad.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:13:
[...]

_/-\o_

[...]

_/-\o_

Danku, dan weet ik dat ook weer, nooit geweten.

Dan vraag ik mij het volgende af, waar staan de settings voor subtitels dan opgeslagen? Op hetzelfde gedeelte van de speler wat ook geflashed kan worden? waarom niet gewoon nieuwe subtitle software erop zetten? Als we toch gaan updaten maak er dan gelijk een goeie van :D ;)
Ik denk dat dat idd op het zelfde gedeelte zit ja, maar aan settings moet je dan denk ik aan lettertype en grootte denken, schaduw randjes achter echte tekst krijgen is volgens mij echt heel moeilijk, daarom word dat bij een dvd zover ik weet ook met plaatjes (.bmp) gedaan. En zoals AgentSmith ook zegt dat is ook de reden dat dvd verschillende lettertypes / grotes kunnen hebben dat kun je allemaal instellen als je een subtitle toevoegd aan een dvd.
Het zou zeer mooi zijn als .ssa bestanden zouden worden ondersteund door de 720sa daar kun je namelijk wel shading (schaduw) en outlines (zwart randje) in de ondertiteling zetten. Aangezien dit dus vrij moeilijk blijkt te zijn om weer te geven op een standalone player zal dit wel niet in een firmware update komen...misschien is dit iets wat MAD PALACE kan vragen aan de software architect waarom ze niet een .ssa formaat kunnen implementeren....

Verwijderd

Wat ik ervan heb begrepen, is dat .ssa net als .srt text-based is. Dus eigenlijk geldt voor een eventuele .ssa ondersteuning hetzelfde probleem dat nu al speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 20:51:
Het zou zeer mooi zijn als .ssa bestanden zouden worden ondersteund door de 720sa daar kun je namelijk wel shading (schaduw) en outlines (zwart randje) in de ondertiteling zetten. Aangezien dit dus vrij moeilijk blijkt te zijn om weer te geven op een standalone player zal dit wel niet in een firmware update komen...misschien is dit iets wat MAD PALACE kan vragen aan de software architect waarom ze niet een .ssa formaat kunnen implementeren....
Ga d'r maar vanuit dat er niks bijkomt. Philips is geen KiSS, die telkens nieuwe dingen erbij knutselt en nooit stabiel wordt. Het pakket wat je koopt zul je krijgen ... ze gaan echt geen geld stoppen in nieuwe ontwikkelingen voor een bestaand product.
Even om een situatie te schetsen: als een product klaar is, komt het in de "maintenance" fase, waarbij nog maar 2 tot 5 mensen parttime beschikbaar zijn. Voor de rest van hun tijd, zijn ook die mensen bezig met nieuwe producten ... de tijd staat niet stil!
Verwacht dus alsjeblieft niet teveel, zoals DVD Audio of nog meer exotische formaten. Als DivX met ondertiteling en SACD redelijk werkt zal ook de "maintenance" fase bij Philips ophouden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat het nou nog lang duren voordat de nieuwe firmware komt. ik ben nu 4 maanden in bezit van de 720 sa maar die subs beginnen mij echt te irriteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Development update 720SA
1) DivX with MP3 audio gives strange audio by default.
- Play a DivX with MP3 audio. The 2 CHANNEL and SPDIF outputs sounds a bit dark, sounds if some effect is included with lower volume. Switching SURROUND (default) into STEREO mode gives very different audio on the 2 CHANNEL and SPDIF outputs.
+ Most simple solution: store the STEREO/SURROUND setting. Fixing the output is pretty difficult.

2) DVD chapter with multiple angels shows icon during whole chapter.
- Play a multi-angle DVD and an icon on the right top corner appears. This icon stays visible and does not disappear after a few seconds. Logically this icon will disappear after 5 seconds and appear again when the use presses the "angle" button on the remote.
+ Under investigation.

3) DivX subtitling lines are not shown complete.
- Play a DivX with subtitling. The lines are cut to a certain width, which only shows about 35 characters (PREFERENCE -> CYRILLIC = STANDARD). This results in words falling off the line. A different mode (PREFERENCE -> CYRILLIC = SUPER AUDIO CD) already gives a smaller font but still only shows about 40 characters (while about 50 seems required).
+ Probably solved in 33.

4) DivX subtitling font is not pure white.
- Play a DivX with subtitling. The font color seems te be dependant on the background color. Maybe the font is a bit tranparant too, while only the font background bar should be transparant. This issue can be best seen with a DivX movie where the subtitling is projected on half the movie / half the black bar. (PREFERENCE -> CYRILLIC = STANDARD).
+ Under investigation. Lower priority.

5) DivX subtitling font does not have a border.
- Play a DivX with subtitling. Put CYRILLIC to SUPER AUDIO CD. Between the white font and the grey transparant background bar, the movie itself is shown. (PREFERENCE -> CYRILLIC = SUPER AUDIO CD).
- Probably solved in 34.

6) When loading media, the text "Loading" is not shown on the LCD display. Users could think that the player is turned off (crashed) while it is busy loading a file (e.g. DivX).
+ Low priority.

7) XVID vs DIVX
- High quality compressed video in both DIVX and XVID format. The XVID is stammering, while the DIVX runs smoothly.
+ Under investigation.

X) Some drives in shops have firmware V22, some have V24, but even V31 has been seen around. Currently under development is around V32. There are no updates available for customers on the website (www.p4c.philips.com). Where does this go wrong?
- The V33 software will probably be released on the P4C website because it has better performance and blocking issues are solved (a.o. subtiling). Target week 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Hihhhihi zie het al :P
@ Caztricum : Zeik niet. En btw, je geeft er dus wel antwoord op. Naapz0r

[ Voor 79% gewijzigd door flexje op 24-09-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flexje schreef op 24 september 2004 @ 10:48:
Vraagje (misschien een domme) maar waarom zie ik geen een firmware upgrade staan op die P4C pagina van Philips??? Of kijk ik gewoon scheel?
Dit is toch in- en intriest... Ik geef hier geen antwoord op!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 10:57:
Ik geef hier geen antwoord op!! :(
Er zijn altijd domme mensen en ook altijd stomme mensen. Laten we gewoon het forum niet gebruiken om elkaar te pesten. We bedoelen het allemaal goed ... en als iemand een vraag stelt die wel heel duidelijk in het forum te lezen is, laten we dan gewoon niet reageren. Maar boos reageren vind ik persoonlijk weer wat vervuiling op het forum, dan kun je beter het antwoord nog een keer vermelden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

ik heb deze speler (720) nu zo'n maandje of anderhalf en heb zelf nog niet geprobeerd om DivX met ondertitels te spelen, maar heb ook bij afspelen van DVD een raar fenomeen in de ondertitels gezien waarvan ik me afvraag of het alleen bij die van mij is of dat het iets is waar andere ook last van hebben. In het laatste geval zal het misschien met de firmware update op te lossen zijn, in het eerste geval moet het ding terug naar Philips!

Wat mij opgevallen is: van de ondertitels wordt één beeldlijn afgesnoept en die wordt knipperend zo links mogelijk op het scherm weergegeven. Het is zo net alsof er links op het beeld een morsecode staat (ik kan het niet anders omschrijven). Op zich wel grappig om te zien dat als je veel "i" "l" en "I" in een regel hebt staan je dus ook enkele puntjes overhoudt, en als je "E", "F", "g" enzovoorts hebt juist streepjes. Maar het is wel reuze irritant eigenlijk. Wordt bovenbeschreven gedrag door iemand herkend?

Als het nog niet duidelijk genoeg is, kan ik proberen een frame te capturen terwijl het probleem zich voordoet (weet niet of dat Macrovision-gewijs mogelijk is maar goed)...

Alvast bedankt. En ja, ik hoop dat het nergens in de 25 pagina's forum al beschreven staat. Heb er zo'n 15 gelezen van het begin en 2 van het eind, dus als het net in die 8 andere staat, vergeef mij!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 13:49:
Wat mij opgevallen is: van de ondertitels wordt één beeldlijn afgesnoept en die wordt knipperend zo links mogelijk op het scherm weergegeven.
Dit is inderdaad een bekend probleem. Heb er zelf ook last van. MadPalace heeft dit aangekaart bij de 720SA firmware boeren in Singapore. Helaas reproduceert 't niet. Dus 't is opgelost in V31 en hoger, of er is gewoon iets mis met onze speler. Effe afwachten totdat er een firmware update wordt uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvtonger schreef op 24 september 2004 @ 13:55:
Dit is inderdaad een bekend probleem. Heb er zelf ook last van. MadPalace heeft dit aangekaart bij de 720SA firmware boeren in Singapore. Helaas reproduceert 't niet. Dus 't is opgelost in V31 en hoger, of er is gewoon iets mis met onze speler. Effe afwachten totdat er een firmware update wordt uitgebracht.
Ook met V22 reproduceert het niet meer nadat ik mijn speler op een andere tafel had gezet met een andere TV. Het lijkt dus sterk iets hardware-achtigs te zijn. Misschien de locatie van de speler in combinatie met een slecte print?
Ik heb het dus echt maar 1 enkele keer gezien, met 1 enkele film, maar blijkbaar hebben sommige mensen dit dus met alle films. We hebben hier daarna nog veeel films gekeken en het enige wat nog gekomen is, is een trilling in de ondertiteling bij een NTSC film, maar die streepjes zijn nooit meer gesignaleerd. Dat was dus allemaal met V22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 15:04:
Ook met V22 reproduceert het niet meer nadat ik mijn speler op een andere tafel had gezet met een andere TV. Het lijkt dus sterk iets hardware-achtigs te zijn. Misschien de locatie van de speler in combinatie met een slecte print?
Ik heb het dus echt maar 1 enkele keer gezien, met 1 enkele film, maar blijkbaar hebben sommige mensen dit dus met alle films. We hebben hier daarna nog veeel films gekeken en het enige wat nog gekomen is, is een trilling in de ondertiteling bij een NTSC film, maar die streepjes zijn nooit meer gesignaleerd. Dat was dus allemaal met V22.
We hadden al "ontdekt" dat 't probleem sinds V23 of V24 (= mijn firmware) weer terug is. Kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen (> 4) hetzelfde hardware probleem hebben. Maar het is zeker de moeite waard om eens te proberen of het aan de locatie/ondergrond van de DVD speler ligt
Ik zie 't trouwens bij iedere film. Alleen treedt 't niet op dezelfde plaats op en ook niet altijd even vaak. (Anders had ik al een screenshot hier toegevoegd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvtonger schreef op 24 september 2004 @ 15:28:
[...]

We hadden al "ontdekt" dat 't probleem sinds V23 of V24 (= mijn firmware) weer terug is. Kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen (> 4) hetzelfde hardware probleem hebben. Maar het is zeker de moeite waard om eens te proberen of het aan de locatie/ondergrond van de DVD speler ligt
Ik zie 't trouwens bij iedere film. Alleen treedt 't niet op dezelfde plaats op en ook niet altijd even vaak. (Anders had ik al een screenshot hier toegevoegd.)
ik heb dus hetzelfde probleem.

*EDIT* firmware versie 24

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal wel eens kijken of met een gekraakte DVD (waar Macrovision dus uit is) die ik gewoon in zijn geheel door de PC laat opnemen een mooi frame te vinden is met een duidelijk voorbeeld. Ik heb bij 9 van de 10 films problemen, van de week toevallig een keertje een hele film lang niet waargenomen dus...

Mijn DVD-speler staat overigens netjes op een vaste ondergrond met genoeg koeling aan alle kanten, dus hoe zou het daar nou aan kunnen liggen... Maar met meer dan 4 spelers met hetzelfde probleem van mensen die zich op dit specifieke internetforum verzamelen zou dat kunnen betekenen dat het probleem zich statistisch gezien toch bij een paar honderd/duizend spelers in Nederland moet voordoen? Dat lijkt me inderdaad ook nogal veel voor een hardware probleem. 't Is dat Pioneer helemaal niets aan firmware updates doet, en dat die minder makkelijk regiovrij te maken is, anders had ik definately de 575 gekocht!

Weten we al iets over wanneer die nieuwe FW-update moet komen? Ik volg al een tijdje een thread op mpeg-playcenter; door HiJack wordt fanatiek met MadPalace gecommuniceerd volgens mij maar ik lees al vanaf begin augustus van de op handen zijnde update... :Z

*EDIT*
Ik zie nu als target in de reactie uit Singapore staan "Week 42"... Da's dus bijna. Nog even wachten dan!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 18:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 18:50:
Ik volg al een tijdje een thread op mpeg-playcenter; door HiJack wordt fanatiek met MadPalace gecommuniceerd volgens mij maar ik lees al vanaf begin augustus van de op handen zijnde update... :Z
Ik post alles op dit forum en HiJack neemt de belangrijkste stukjes over op zijn website. Dat is zo met hem afgesproken. :)
pvtonger schreef op 24 september 2004 @ 15:28:
Ik zie 't trouwens bij iedere film. Alleen treedt 't niet op dezelfde plaats op en ook niet altijd even vaak. Anders had ik al een screenshot hier toegevoegd.
Tja wat moet ik zeggen. Misschien kan je eens een video-recorder mee laten lopen, en dan later een foto maken van het video-beeld?

Het probleem is bekend, maar de enige die nog echt aan de software werkt kan het probleem niet reproduceren. Ook ikzelf, die een aparaat op het werk heeft staan, heb het al maanden niet meer gezien (laatste keer was met v22).

Ik zal proberen om vandeweek met een van de laatste software-versies eens een DVD af te spelen. Want ik neem aan dat het enkel met echte DVDs optreed (dus niet DivX, waarvoor ik de speler wil gaan kopen).
Is het al bekend of het echt vaker optreed met regio 2 (NTSC) films of met alle films? Misschien ook bekend welke firmware versie het probleem het meest optreed?

Want als het echt een software fout is (dus geen hardware) dan is het wel raar dat maar 4 mensen het zien :'(

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 16:26 ]

Verwijderd

In de nieuwe Computer Totaal staan een aantal Divx spelers. De philips DVP720sa komt als winnaar uit de bus gevolgd door de Yamada 6600. Er wordt trouwens met geen woord over ondertitels gerept. Das wel jammer. Als die nou eens goed zijn straks met de 720sa dan koop ik em. :9

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 18:59:
In de nieuwe Computer Totaal staan een aantal Divx spelers. De philips DVP720sa komt als winnaar uit de bus gevolgd door de Yamada 6600. Er wordt trouwens met geen woord over ondertitels gerept. Das wel jammer. Als die nou eens goed zijn straks met de 720sa dan koop ik em. :9
Die CT is zo oppervlakkig als wat. Ze kijken meer naar design, dan naar het echte werk. Ik kan er nix in vinden waar meerdere dvd/divx/xvid films grondig worden getest(met ondertiteling).

Verwijderd

Ik heb net drie voorbeeldjes online gezet uit Star Trek Voyager seizoen 3. Niet door een videorecorder mee te laten lopen trouwens, dat geeft geen oplossing ivm macrovision (MV) bescherming. DVD geript en MV-vrij gemaakt, vervolgens afgespeeld en gelijktijdig op laten nemen door PC (scheelt ook weer een stap) en daarna weer frames gecaptured. Wat een omweg... 8)7

Alles hieronder dus copyright Paramount bla-bla-bla enzo.
Kunnen jullie hier wat mee?

Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Voorbeeld 3

Mijn firmware is momenteel (factory-af) trouwens V24 (net ook ff gecheckt).

@MAD Palace: Dit probleem treedt op bij DVD dus (niet bij DivX gezien maar ook nog niet geprobeerd), regio 1, 2 en regiovrij voorzover ik kan checken, bij PAL en NTSC in gelijke mate...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 21:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf gecodeerde avi's in divxformaat met resolutie 768x576 spelen bij mij niet af. Het bestand wordt wel geopend maar er is dan alleen geluid te horen. 768x576 is de resolutie van PAL en zou in principe moeten werken. Kunnen anderen dit misschien testen en/of bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje off-topic wel, maar goed, allemaal enthousiastelingen hier toch? ;)

Volgens mij is 720x576 de voor DVD en andere bronnen geaccepteerde resolutie van PAL. 768 is een "square pixel" versie van 720 (1.067x720=768). Je moet een bestand dus ook op 720 coderen als het geen square pixels zijn (zoals voor een DVD-bron geldt) of als square pixel met 768. Beide heb ik in bijvoorbeeld Adobe Premiere langs zien komen. Je krijgt dan geloof ik wel een vervorming van cirkels die ellipsig worden enzo... Zie hieronder voor de mogelijke instellingen in Premiere. Je ziet dat je in dit programma in ieder geval square pixels (1.0) en D1/DV (1.067) kan instellen. Als je zoals gezegd 768x576 wilt gebruiken MOET je square pixels kiezen en anders 720 gebruiken voor D1/DV.

Klik hier voor de bedoelde instellingen

Ik heb even gekeken naar TMPGenc maar je kan dit daar niet instellen. Dat programma zegt dat (voor MPEG2, lees DVD) het gebruikte window niet mogelijk is.

Zie verder http://www.wordiq.com/definition/Display_resolution

Succes!

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 15:57 . Reden: inline plaatje vervangen door link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 20:24:
Ik heb net drie voorbeeldjes online gezet uit Star Trek Voyager seizoen 3.
Mijn firmware is momenteel (factory-af) trouwens V24 (net ook ff gecheckt).
Dit is precies wat ik ook bedoel. Heel goed katerstaart :)

't Vreemde is dat ik gisteren mijn DVD speler op een iets andere plaats heb gezet en daarna het probleem niet meer heb gezien. En dat terwijl ik 't van te voren altijd zag. De speler staat nu 10 cm meer naar rechts. ?!!?!?

Zou jij dat ook eens kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 18:59:
In de nieuwe Computer Totaal staan een aantal Divx spelers. De philips DVP720sa komt als winnaar uit de bus gevolgd door de Yamada 6600. Er wordt trouwens met geen woord over ondertitels gerept.
dat is typisch Computer Totaal. Vaak vergeten ze 1 belangrijk onderdeel, en doen ze net of dat niet bestaat.

[ Voor 10% gewijzigd door j-w op 26-09-2004 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

pvtonger schreef op 26 september 2004 @ 10:28:
[...]

't Vreemde is dat ik gisteren mijn DVD speler op een iets andere plaats heb gezet en daarna het probleem niet meer heb gezien. En dat terwijl ik 't van te voren altijd zag. De speler staat nu 10 cm meer naar rechts. ?!!?!?

HAHAHHAH wtf!! 8)7 Werd ie eerst niet te warm ofzo :D (of magnetism B) )

[ Voor 4% gewijzigd door flexje op 26-09-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@katerstaart: dank u de afbeeldingen, hier dus net hetzelfde probleem.
Heeft iedereen met dit probleem trouwens V24 van firmware??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-08 12:19

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Ik heb V22 en hetzelfde probleem met dezelfde strepen door de ondertitels zoals de poster boven mij ook had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@katerstaart: 768x576 levert een verhouding van 4:3 en dat is precies die van een tv. Die resolutie heeft dus m.i. vanzelf square pixels bij het vertonen op een tv. Ik heb eerst 720x576 gebruikt, zoals op de dvd, maar dan heeft het beeld inderdaad niet de juiste verhouding. Punt is dat in een mpeg2-stream ook de verhouding wordt ingebakken waarin het videomateriaal moet worden weergegeven. Avi's hebben dit niet en dus moet de resolutie qua verhouding meteen goed zijn (720x576 is voor divx dus onbruikbaar). BSplayer op de pc reageert precies hetzelfde alleen kan ik met dat programma de gewenste verhouding instellen (4:3, 16:9, anamorphic of original) en met de dvp720 niet.

Ik ga eens 704x528 proberen, de hoogst mogelijke resolutie met een 4:3 verhouding ónder 768x576. Ik gebruik overigens flaskmpeg om te coderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-v-R
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb sinds enkele dagen een Philips LX-3900 setje die ook divx kan afspelen.
Omdat ie geen Qpel ondersteunt dacht ik dat de speler een 630 zou zijn maar
de manier van regio wijzigen en firmware opvragen is weer exact gelijk aan de
720. Ook de hierboven genoemde problemen met strepen voor de ondertiteling (bij DVD) en een karakter voor het eerste woord (bij DIVX) kom ik tegen bij de
3900. De firmware versie is overigens V.27, voor zover dat te vergelijken is met
de standalone dvd spelers. Voor de 3900 is helemaal nergens firmware te vinden,
de enige sites die ik er over kan vinden zijn in het pools en dat was toevallig niet
mijn beste vak op school ;-) Is er hier toevallig iemand die nog iets weet te vertellen over de 3900 en eventuele firmware upgrades ?

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zo heb ik het destijds ook opgelost met mijn v22 software. Ik zal in ieder geval de plaatjes doormailen naar de architect. En nog effe zelf checken met de laatste firmware.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.rademakers1/DVP720SA/720SA-01.jpg

Update:
The architect tells me that she has seen lots of lines when the connector is not good or not good connected. Maybe you can try to check all connectors or shake them on the device. If this does not help in any way, we will have to look further.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 19:26 . Reden: architect info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds afgelopen vrijdag de 720SA in huis! mooi ding! speelt (in tegenstelling tot mijn gemodde XBOX) alle typen CD's en DVD's af! super...

Ik heb firmware 24 en inderdaad... heb problemen met ondertitels... wordt vaak afgekapt en elke zin begint met een "Á". Irritant.

Wat me ERG tegenvalt is het geluid... Ik heb een audiofiel geluidssetje: 1 Rotel voorversterker, drie Rotel (60w eindtrap vóór, 30w eindtrap achter, 1 x 30w eindtrap centrum), een Rotel Dolby5.1 processor. Ook een Technics SLPG500a CD-speler... bij elkaar fenomenaal geluid...

De output die de 720sa genereert is ronduit slecht (zeker nier verwacht van een SACD speler)... Alleen het audioprofiel Classic is redelijk te noemen maar nog steeds een HEEL groot verschil met de Technics. Geluid is platter, ook met Multichannel uit. Is er ook een manier om de geluidsprofielen uit te schakelen, dus dat de speler met zijn tekkels van het geluid af blijft?

iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:01

Paladin

Play Ball!

Ik zal even een kleine update geven, mijn dvp720SA ligt nu 5 weken later nog steeds bij philips, heb navraag gedaan bij mijn leverancier welke weer met philips contact heeft opgenomen en het blijkt dat ze op een onderdeel wachten.

Nu ik hetzelfde probleem had met die lijnen in de ondertiteling heb ik het idee dat het eerder iets hardware dan software matig is. aangezien ook niet iedereen er weer last van heeft.

Al met al ik wacht nog steeds op het terugkomen van mijn dvd speler al begin ik mijn gedult na 5 weken redelijk te verliezen, ik had dat ding korter in mijn bezit dan dat ie nu weg is grmbls.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 13:23:
.....
Alleen het audioprofiel Classic is redelijk te noemen maar nog steeds een HEEL groot verschil met de Technics. Geluid is platter, ook met Multichannel uit. Is er ook een manier om de geluidsprofielen uit te schakelen, dus dat de speler met zijn tekkels van het geluid af blijft?
Volgens een reactie van de software-architecten uit Singapore is het profiel "Classic" juist een niet-corrigerend profiel (dit i.t.t. wat je zou verwachten: dat het voor klassieke muziek is bedoeld). Je zult het dus nooit beter krijgen dan "Classic". Als je de optische of coax uitgang gebruikt worden die profielen toch zowiezo niet gebruikt? Dus voor CD en DVD zou ik optisch/coax gebruiken, helaas zit je voor SACD wel vast aan de 5.1 output...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 08:30:
[...]

Zo heb ik het destijds ook opgelost met mijn v22 software.
Ik zal eens proberen. Mijn kabels zijn alleen allemaal netjes weggewerkt dus even puzzelen...
[...]

Update:
The architect tells me that she has seen lots of lines when the connector is not good or not good connected. Maybe you can try to check all connectors or shake them on the device. If this does not help in any way, we will have to look further.
Ik vraag me af welke connectors ze bedoelen... Ik heb normaal de scart erin zitten die dit beeld op de TV brengt, maar om de frames te capturen heb ik een gewone composite aan mijn PC gehangen (tegelijkertijd) en daar gaf hij PRECIES dezelfde lijntjes... Misschien verwachten ze dat ik het hele ding ga shaken; als het zo blijft dan krijgen ze hem de winkel in teruggeshaked >:)
@pvtonger:
@katerstaart:
- misschien kan je mij eens aan MSN toevoegen, of me een mailtje sturen, dat we er eens (buiten dit forum om) even over kunnen chatten.
@MAD Palace:
Is je MSN Passport gewoon het mailadres dat in je profiel staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 15:40:
[...]
Volgens een reactie van de software-architecten uit Singapore is het profiel "Classic" juist een niet-corrigerend profiel (dit i.t.t. wat je zou verwachten: dat het voor klassieke muziek is bedoeld). Je zult het dus nooit beter krijgen dan "Classic". Als je de optische of coax uitgang gebruikt worden die profielen toch zowiezo niet gebruikt? Dus voor CD en DVD zou ik optisch/coax gebruiken, helaas zit je voor SACD wel vast aan de 5.1 output...
Erg jammer... De output van de 720sa is dus helaas niet geweldig te noemen. Misschien dat iemand een idee heeft of die dingen te modden zijn? grotere busjes er in of zo?

Heb gehoord dat de firmware in week 42 komt... hoop het van harte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 20:42:
Denken jullie dat het mogelijk is om ooit een FW-update te krijgen voor de 630 die QPEL ondersteund? De laatste reply hierover is alweer van een hele tijd terug. Of zit deze beperking niet in de FW maar in de hardware?
Is er iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 18:11:
[...]

Is er iemand die dit weet?
In de 630 zit een andere chip dan in de 720 en die is geloof ik niet sterk genoeg om XviD met GMC en/of Qpel te decoden. Het is dus hardwarematig, en niet op te lossen met een firmware-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
Ik zie hier heel veel mensen die de DVP720SA hebben gekocht. Kunnen jullie ook even melden waar en voor hoeveel please :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Superstudent schreef op 27 september 2004 @ 18:39:
Ik zie hier heel veel mensen die de DVP720SA hebben gekocht. Kunnen jullie ook even melden waar en voor hoeveel please :)?
Je kunt hier eens kijken: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/74

of hier: http://www.kieskeurig.nl/...sf/product/dvd-speler.htm

Er staat ook info over de winkels bij. (Hoe goed/slecht ze zijn)

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 18:31:
In de 630 zit een andere chip dan in de 720 en die is geloof ik niet sterk genoeg om XviD met GMC en/of Qpel te decoden. Het is dus hardwarematig, en niet op te lossen met een firmware-update.
Yep, hardware ... ook de reden waarom KiSS het niet kan. Die hebben een andere leverancier voor hun chips (Sigma). Philips gebruikt overigens alle chips door elkaar, zo is het dat de DVP762 (die met de flash-kaart-lezer) ook weer geen GMC / Qpel ondersteunt ;-)

P.S. Als ik hem koop, dan haal ik hem gewoon bij Expert... kunnen hem voor 179 leveren. En dan lul ik er nog wel wat af...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superstudent schreef op 27 september 2004 @ 18:39:
Wel eens in de pricewatch gekeken? Ik neem aan dat hij daar ook bijstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 18:31:
[...]

Jammer dat het niet kan, maar dan moeten we er maar mee leren leven ben ik bang.
Zou bij het reëncoden zonder Qpel/GMC veel kwaliteit verloren gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 19:39:
[...]

Jammer dat het niet kan, maar dan moeten we er maar mee leren leven ben ik bang.
Zou bij het reëncoden zonder Qpel/GMC veel kwaliteit verloren gaan?
Zelf vind ik van niet. Heb er ook al een paar moeten omzetten voor de 720 waar het beeld om onverklaarbare redenen schokte, zoals iemand anders ook al eens vermeldde. Komt dat door de nieuwe XviD-codec?
Als je kiest voor een omzetting in two passes kun je volgens mij geen verschil merken, en zeker al niet op TV. Zelf doe ik het volgens de tut op www.sectie.be , erg makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
ben zelf wel geinteresseerd in de 720SA, maar wat kunnen jullie zeggen over het afspelen van gebrande dvd's, zowel + als -? en andere media, zoals audio cd's, sa cd's, cdrw met divx.

Heb zo nu en dan wel eens dit topic doorgelezen, maar niet compleet bijgehouden. Alvast bedankt voor de moeite!

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 20:58:
[...]

Zelf vind ik van niet. Heb er ook al een paar moeten omzetten voor de 720 waar het beeld om onverklaarbare redenen schokte, zoals iemand anders ook al eens vermeldde. Komt dat door de nieuwe XviD-codec?
Als je kiest voor een omzetting in two passes kun je volgens mij geen verschil merken, en zeker al niet op TV. Zelf doe ik het volgens de tut op www.sectie.be , erg makkelijk :)
psies. doe ik ook. ik brand de subs erin zodat de speler ze niet meer beinvloed. draai het trouwens op een kiss maar ik wil straks ook zon DVP720sa. hoe snel gaat dat bij jou nightflyer dat converteren. bij mij first pass zon 20 minuten en second pass zon 30 a 40 minuten. vind ik nog redelijk vlot voor 700mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nu de enige die het volgende zo irritant vind aan de 720sa ?

Als ik een dvd uit de speler wil halen als die uit staat, dan duurt het een eeuwigheid vooraleer mij dat lukt. Bij mijn vorige speler gewoon op eject duwen en flop, daar ging de lade open.

Nu moet em eerst zoeken naar de disc, en als dat pas gedaan is kan je de lade openen. Dat is toch software he. Dat zouden ze wel eens kunnen aanpassen.

Ik mis ook de eject op de afstandsbediening....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 09:26:
Ben ik nu de enige die het volgende zo irritant vind aan de 720sa ?

Als ik een dvd uit de speler wil halen als die uit staat, dan duurt het een eeuwigheid vooraleer mij dat lukt. Bij mijn vorige speler gewoon op eject duwen en flop, daar ging de lade open.

Nu moet em eerst zoeken naar de disc, en als dat pas gedaan is kan je de lade openen. Dat is toch software he. Dat zouden ze wel eens kunnen aanpassen.

Ik mis ook de eject op de afstandsbediening....
Nee, er zijn meer mensen die dit irritant vinden. Waaronder ikzelf. Mijn vorige DVD-speler (729) had dit ook al. Lijkt dus een philips probleem.

Als je op de AB de stop toets ingedrukt houdt, open je de lade. Waarom dit niet gedocumenteerd is, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hennys
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-04 07:20
hennys schreef op 21 september 2004 @ 10:44:
630/632. Ik wil graag MP3 folders kunnen navigeren zonder de TV te gebruiken. Zijn er nog meer 630/632 bezitters die dit willen kunnen gebruiken. Zo ja, stuur dan ook even een service request naar philips met ongeveer dezelfde strekking.

Hetvolgende bericht naar Philips gestuurd:

Ik wil graag bij een MP3 CD navigeren naar een volgende folder zonder hierbij de TV te hoeven aanzetten (NO MENU instelling). Ik zou op dit moment niet weten hoe ik dit zou moeten realiseren. Indien het op dit moment niet mogelijk is, is het dan wellicht mogelijk om dit in een volgende firmware release te realiseren bv. dmv. de pijltjes naar boven en naar beneden. (next folder, previous folder)?

Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.
Ok. Na 2+3 werkdagen krijg ik reactie van Philips:
PHILIPS
Uit onze gegevens blijkt dat wij reeds een email hebben ontvangen met
een gelijk verzoek tot informatie.
Wij gaan ervan uit u hiermee volledig te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Philips Consumer Care

Direct gevolgd door een 2e reactie ??

PHILIPS

Geachte heer Savelkoul,

U heeft ons gevraagd of u op de DVP632 een MP3 kunt bedienen zonder de televisie aan te zetten.

Dit is helaas niet het geval, zie pagina 118 van uw handleiding. Het is niet waarschijnlijk dat dit aangepast wordt in een upgrade, daar dit niet alleen geldt voor MP3-CD.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jasper de Lange
Philips Consumer Care

Nou ja jammer....... :|

Hen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvtonger schreef op 28 september 2004 @ 10:13:
[...]

Als je op de AB de stop toets ingedrukt houdt, open je de lade. Waarom dit niet gedocumenteerd is, weet ik niet.
Dit is wel gedocumenteerd: als "tips and tricks" ergens onderaan een pagina in de gebruiksaanwijzing (volgens mij bij de beschrijving van de knopjes van de ab)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
pvtonger schreef op 28 september 2004 @ 10:13:
Nee, er zijn meer mensen die dit irritant vinden. Waaronder ikzelf. Mijn vorige DVD-speler (729) had dit ook al. Lijkt dus een philips probleem.
Op 3 sept. had je nog een 629 ;)
pvtonger in "Philips DVP630/632/720SA DVD-spelers met..."

Maar zoals ik daaronder dus al zei (indirect): op een DVP630 kun je wel de speler aanzetten met Eject (en gelijk la open), uit dichtdoen+uitzetten met standbij. Met een DVP520 werkt het weer niet, dus het lijkt wel een beetje op een Philips probleem. Ik weet niet of het bij de 630 pas sinds de FW-upgr. kan, omdat ik nooit zonder die upgrade heb gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Jake schreef op 28 september 2004 @ 11:37:
Op 3 sept. had je nog een 629 ;)
Oh, dan was dat een typootje. Ik heb ECHT een 729 :)

Maar bedankt voor de tip. Zal eens proberen of dat bij mijn huidige dvdspeler (720SA. Of was 't een ander nummer :? ) ook zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 23:37:
[...]

psies. doe ik ook. ik brand de subs erin zodat de speler ze niet meer beinvloed. draai het trouwens op een kiss maar ik wil straks ook zon DVP720sa. hoe snel gaat dat bij jou nightflyer dat converteren. bij mij first pass zon 20 minuten en second pass zon 30 a 40 minuten. vind ik nog redelijk vlot voor 700mb.
Hehe, bij mij doet hij er in totaal wel een paar uur over, maar mijn computer is dan ook al een oudje ;) Nu ja, als je hem 's nachts laat converten heb je er geen last meer van, sluit gewoon af wanneer hij klaar is met zijn taken...

• Superstudent
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 19:29:
[...]
Wel eens in de pricewatch gekeken? Ik neem aan dat hij daar ook bijstaat.
Ja :)
Die spelers heb ik zelf daar toegevoegd, maar heb het id dat veel mensen em toch via andere shops bestellen...goedkoopste staat er nu voor 134 euro. Maar zijn er nog meer shops waar mensen em gekocht hebben?

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 22:40
Superstudent schreef op 29 september 2004 @ 01:02:
[...]

Ja :)
Die spelers heb ik zelf daar toegevoegd, maar heb het id dat veel mensen em toch via andere shops bestellen...goedkoopste staat er nu voor 134 euro. Maar zijn er nog meer shops waar mensen em gekocht hebben?
Ik heb ook wel is rondgekeken op internet, maar er zijn niet zoveel shops die deze speler hebben... dus je moet toch wel uitgaan van z'on 140 euro...

Verwijderd

TUSSENSTAND VAN ZAKEN

1) DivX with MP3 audio gives strange audio by default.
- Play a DivX with MP3 audio. The 2 CHANNEL and SPDIF outputs sounds a bit dark, sounds if some effect is included with lower volume. Switching SURROUND (default) into STEREO mode gives very different audio on the 2 CHANNEL and SPDIF outputs.
- Solved in v34.

2) DVD chapter with multiple angels shows icon during whole chapter.
- Play a multi-angle DVD and an icon on the right top corner appears. This icon stays visible during the chapter (used to be whole disk) but does not disappear after a few seconds. Logically this icon will disappear after 5 seconds and appear again when the use presses the "angle" button on the remote.
+ Under investigation.

3) DivX subtitling lines are not shown complete.
- Play a DivX with subtitling. The lines are cut to a certain width, which only shows about 35 characters (PREFERENCE -> CYRILLIC = STANDARD). This results in words falling off the line. A different mode (PREFERENCE -> CYRILLIC = SUPER AUDIO CD) already gives a smaller font but still only shows about 40 characters (while about 50 seems required).
- Solved in v34. If only we could add a few characters, it would be perfect.

4) DivX subtitling font is not pure white.
- Play a DivX with subtitling. The font color seems te be dependant on the background color. Maybe the font is a bit tranparant too, while only the font background bar should be transparant. This issue can be best seen with a DivX movie where the subtitling is projected on half the movie / half the black bar. (PREFERENCE -> CYRILLIC = STANDARD).
- Not solved in v34. Very hard to read when background is high-contrast. The font is then also high-contrast. Bbig differences between light and dark video, give light and dark font. Really would prefer one static color for the font, independant from the background.

5) DivX subtitling font does not have a border.
- Play a DivX with subtitling. Put CYRILLIC to SUPER AUDIO CD. Between the white font and the grey transparant background bar, the movie itself is shown. (PREFERENCE -> CYRILLIC = SUPER AUDIO CD).
- Solved in v34. No differences in CYRILLIC and STANDARD for normal characters (DIVX SUBTITLE).

6) When loading media, the text "Loading" is not shown on the LCD display. Users could think that the player is turned off (crashed) while it is busy loading a file (e.g. DivX).
- Solved in v33.

7) Subtitling issue with DVD.
- When playing a DVD some shifted lines in the subtitling occur. Pictures included.
+ Under investigation.

X) Some drives in shops have firmware V22, some have V24, but even V31 has been seen around. Currently under development is around V32. There are no updates available for customers on the website (www.p4c.philips.com). Where does this go wrong?
- The V33 software will probably be released on the P4C website because it has better performance and blocking issues are solved (a.o. subtiling). Target week 42.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 11:11 ]

Verwijderd

It seems to me that V35 has got everything to be the perfect firmware :)

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik probeer de 720sa te bestellen, maar overal is de levertijd 2 weken :(

Yo.

Verwijderd

Och, de firmware is er toch pas over twee weken....
Ik moet zeggen dat ik nu ook het idee heb dat het beeld van DVD hier en daar schokkend is in combinatie met Pixel Plus...

Ach en wee... kon mijn oude Pioneer DVD speler maar met firmware opgekrikt worden tot DivX afspeelbaar en alle nieuwigheidjes in de 720SA, dan had ik in ieder geval de onvervalste DVD-afspeelkwaliteit die ik gewend ben... Maar het mag niet zo zijn. Als ik nog meer dingetjes zie die me tegenvallen dan krijgen ze hem gewoon terug bij Phlipse... Of toch maar even de FW-upgrade afwachten...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 20:58:
[...]

okee, dan gaan we dit maar eens proberen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 14:24:
It seems to me that V35 has got everything to be the perfect firmware :)
Abyss,
here in Hungary we strongly believe that V35 would have some limitations. Our guess is V66, which will be launched at around Christmas. But which Xmas it is - we are still unsure.. >:)

Verwijderd

In verband met Issue 7 in de post van MadPalace heb ik dit ook al vastgesteld met mijn DVP720Sa. Mijn Firmware is V 22.
De film waarbij ik het herhaaldelijk vaststelde op verschillende momenten (dat ik de disc oplegde) was
The Untouchables, DVD Zone 2 PAL, Anamorphic Widescreen 2.35:1.
Instellingen van de player waren TV system PAL, Aspect Ratio 4:3 Letterbox.
Aansluiting met TV is via SCART.
De player bevind zich in een schuif in de kast zoals te zien is met tussen player en bovenkant van de aan voorzijde geopende schuif een 15- 20 tal cm ruimte.

Hierbij enkele links naar ervan getrokken foto's.
Subtitling problem on DVP720SA with DVD zone 2 PAL:

http://quintelier.sytes.net/scaldis/cv/DSC00520.JPG
http://quintelier.sytes.net/scaldis/cv/DSC00518.JPG
zonder st-problemen

Een ander irriterend issue is wel de resolution falloff van DIVX en XVID geencodeerde video. Heeft iemand een idee van het aantal pixels en bij welke resolutie dit het laagste is, voor het meeste schermvulling (ratio falloff/schermvulling het kleinste)?

Voor de rest een uitstekend apparaat, voor mij.

Groeten

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-08 17:16
Misschien een stomme vraag, waar kun je die nieuwe firmware's downloaden??
Ik ben misschien van plan de 720 SA te halen, maar dan moet het wel netjes de subs kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sannieboy schreef op 01 oktober 2004 @ 01:29:
Misschien een stomme vraag, waar kun je die nieuwe firmware's downloaden??
Ik ben misschien van plan de 720 SA te halen, maar dan moet het wel netjes de subs kunnen afspelen.
Je kunt alles downloaden op www.efteling.nl 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAD Palace, ik heb erg om je antwoord moeten lachen maar was jij niet degene die laatst over een soortgelijke opmerking die ik maakte zei dat dit niet de plaats was om zo te reageren?? :Z (Cynisch bedoeld dus...)

On topic: Hopen dat week 42 haalbaar is, ben errug benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger

Helaas, ik moet mijn woorden terug nemen. Gisteren een NTSC DVD zitten kijken. De strepen waren weer volop aanwezig. Heb nog met de kabels (component video) bewogen, maar dat maakt geen verschil. :X

(PS 't gaat over onderwerp 7: strepen in ondertiteling van DVD's)
Helemaal eens met deze opmerking. Regelmatig zie je vragen waarop het antwoord als tig keer is gegeven. Maar gewoon negeren lijkt de beste optie. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door pvtonger op 01-10-2004 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-08 17:16
Mafkees.. :r ..ik weet dat de juiste firmware over een aantal weken uitkomt, en dat jij contact heb met iemand die daarover gaat. Maar dan hoef je nog niet kapsones te doen. Hou liever je mond als je niet normaal kunt reageren. IK heb de forum vluchtig doorgelezen, als het tig keer was genoemd had ik het wel gezien. Je zou me op ze minst gewoon kunnen doorverwijzen naar de betreffende pagina.

Vraag aan iemand die normaal reageert:
Is het de bedoeling wanneer de firmware uitkomt via de Philips homepage te downloaden? Of heeft dit MAD palace meneertje een eigen website?
Of via bv: http://www.philips720sa.wz.cz/firmware.php??? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sannieboy schreef op 01 oktober 2004 @ 09:48:
Vraag aan iemand die normaal reageert:
Is het de bedoeling wanneer de firmware uitkomt via de Philips homepage te downloaden? Of heeft deze MAD palace meneertje een eigen website?
Of via bv: http://www.philips720sa.wz.cz/firmware.php??? O-)
Lieve Sanniegirl, je kunt het vinden op www.p4c.philips.com.
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 08:54:
was jij niet degene die laatst over een soortgelijke opmerking die ik maakte zei dat dit niet de plaats was om zo te reageren??
ach ja... gewoon negeren was toch het antwoord...
ik wordt niet boos, ik doe gewoon een beetje wazig dan...
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 08:54:
Hopen dat week 42 haalbaar is, ben errug benieuwd....
Ik vrees ervoor, want ik heb nog wat dingetjes gevonden in v33 en v34 heeft ook weer wat dingetjes ...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 10:49:
Ik vrees ervoor, want ik heb nog wat dingetjes gevonden in v33 en v34 heeft ook weer wat dingetjes ...
Laat die dingetjes anders lekker voor wat ze zijn en ros er gewoon alvast een (beta) update uit... Kunnen we met z'n allen test draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 11:15:
Laat die dingetjes anders lekker voor wat ze zijn en ros er gewoon alvast een (beta) update uit... Kunnen we met z'n allen test draaien...
Tja, had ik het maar voor het zeggen. Dan had iedereen in ieder geval alvast 24 of 32 :D Ik zal ze in ieder geval wel erop aanspreken als in wk42 niks beschikbaar komt, want dat hebben ze me beloofd! En v34 is op zicht wel zo goed dat ze in wk42 een goed werkende v36 moeten kunnen hebben. Maarja... dat is mijn mening ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, wat loop ik ook eigenlijk te jagen! Ben allang blij dat je zo je best doet!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De spanning is te snijden zo ondertussen in dit forum... 't Is maar goed dat we nog geen virtual reality forum met tactile feedback hebben anders zouden er nogal wat blauwe ogen en bloedneuzen uitkomen... |:(

Misschien handig (gezien die vraag zo vaak komt) dat er een nieuw topic wordt gestart met de link naar de firmwaresite van Philips? Dan hoeft iedereen in het vervolg alleen te verwijzen naar het andere topic en wie weet zien diegenen die geen uren de tijd hebben om door (inmiddels) bijna 700 postings heen te lezen dan ook sneller wat ze willen weten.

@MAD Palace:
Als jij kennelijk al de beschikking hebt over V33/V34, kun jij die dan niet beschikbaar maken aan ons - trouwe melders van nieuw-ontdekte problemen? ;)

@pvtonger:
Bij mij heeft verschuiven ook geen enkel nut gehad. Strepen komen in de ene DVD wel en in de andere niet. Heb er gister eindelijk weer eentje gezien die helemaal geen problemen gaf: Regio 1 NTSC Hellboy...

*EDIT*
@iedereen:
Heb nu ook weer een ander probleem gezien trouwens: bij de film "U-571" (NTSC R1) worden nogal grote ondertitels gebruikt en vaak 3 regels. Soms zien de ondertitels er vreselijk interlaced uit. Die flikkeren net zo irritant op en neer als de eerdergenoemde streepjes. Zou het een verwant probleem zijn? Bij onderstaand voorbeeld valt het nog mee, was de eerste die ik net toevallig tegenkwam waarbij ik op tijd op pause drukte..

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/mrguybrush_99/720SA/720SA-04-part.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 15:59:
@MAD Palace:
Als jij kennelijk al de beschikking hebt over V33/V34, kun jij die dan niet beschikbaar maken aan ons - trouwe melders van nieuw-ontdekte problemen? ;)
Ik zou wel willen, maar ik mag niet. Dit klinkt weer heel erg irritant, dat snap ik, maar als ik illegale versies ga verspreiden dan kunnen er probleempjes ontstaan en komt de normale manier van support helemaal niet van de grond.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb gisteren een philips dvd speler 630 gekocht. Ik lees hier iets van firmware en etc... Wat wil dat nu eigenlijk zeggen en hoe kan ik zien dat ik de recentste software heb in mijn dvd speler. Ik snap er de ballen van en ben op dit gebied een leek dus alle uitleg is welkom.
Mvg en bedankt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

mbr

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 10:40:
Hoi, ik heb gisteren een philips dvd speler 630 gekocht. Ik lees hier iets van firmware en etc... Wat wil dat nu eigenlijk zeggen en hoe kan ik zien dat ik de recentste software heb in mijn dvd speler. Ik snap er de ballen van en ben op dit gebied een leek dus alle uitleg is welkom.
Mvg en bedankt. 8)7
Ik heb ook een 630. Firmware is inderdaad software m.a.w. de besturing-systeem van de DVD-Speler. De laatste versie lost veel problemen op en bevat verbeteringen voor het afspelen van Divx en Xvid.

Klik op deze link voor uitleg hoe je de laatste firmware moet installeren :

http://www.p4c.philips.co...DVP630/00&DCT=FUS&DID=ENG

Linksbovenaan de pagina van bovenstaande link staat " Download firmware upgrade " klik op die link om de laatste versie te downloaden. lees de instructies goed door ! (er staat ook bij hoe je kan zien welke firmware versie je dvd-speler hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:50

oCe

aka Dookie.

De chipset in de 630 is de ESS Vibrato 2, wat schijnbaar wel eens heel interessant kan worden:

"ESS Technology Adds Nero Digital™ Support to It's Vibratto II DVD Solutions"
http://www.esstech.com/IR/Pr_2004/9_21_04.pdf

Zouden we dan met een beetje geluk door middel van een firmware upgrade binnenkort ook Nero Digital af kunnen spelen? Nero Digital is in principe gewoon 'een' MPEG-4 codec net als DivX/XviD, alleen in de eigen .MP4-container ipv AVI. Zou mooi zijn! Iemand meer info?

Wat ik tevens eerder las in dit topic; bij sommige XviD's het probleem dat er geen beeld verschijnt, maar de tijd op de display v/d speler met stappen vooruit schiet. (1, 2, 4, 20, 50 seconden, snel achter elkaar) Heb de AVI's vergeleken met GSpot, kan eigenlijk vrijwel geen verschillen ontdekken...

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 :?
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 15:59:
*EDIT*
@iedereen:
Heb nu ook weer een ander probleem gezien trouwens: bij de film "U-571" (NTSC R1) worden nogal grote ondertitels gebruikt en vaak 3 regels. Soms zien de ondertitels er vreselijk interlaced uit. Die flikkeren net zo irritant op en neer als de eerdergenoemde streepjes. Zou het een verwant probleem zijn? Bij onderstaand voorbeeld valt het nog mee, was de eerste die ik net toevallig tegenkwam waarbij ik op tijd op pause drukte..

[afbeelding]
Ja die heb ik vandaag ook net gezien, was met een huur-DVD van starship troopers 2 (viel trouwens ONTZETTEND TEGEN!)
Het leek wel of de ondertiteling bibbert... Niet dubbel maar bibbert, snel tussen 2 posities schakelt.
Was net of ik een poepertje op m'n oog had ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dr.Schizo:
Was dat een R1 DVD? Ik heb nog eens gekeken naar het bronsignaal (NTSC). Als ik dat op mijn PC als SECAM binnenhaal wordt het weliswaar een zwart-wit beeld maar de trillers zijn weg... 't Is net of het met de beeldlijnen van PAL/NTSC te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was een R2 PAL dvd. Ik heb niet de mogelijkheid om het Secam beeld te testen anders zou ik het ff voor je doen. Dit was de enige dvd waarbij ik het gezien heb. Ik heb ook nog niet zoveel dvd's bekeken maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hennys
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-04 07:20
oCe schreef op 03 oktober 2004 @ 20:56:
De chipset in de 630 is de ESS Vibrato 2, wat schijnbaar wel eens heel interessant kan worden:

"ESS Technology Adds Nero Digital™ Support to It's Vibratto II DVD Solutions"
http://www.esstech.com/IR/Pr_2004/9_21_04.pdf

Zouden we dan met een beetje geluk door middel van een firmware upgrade binnenkort ook Nero Digital af kunnen spelen? Nero Digital is in principe gewoon 'een' MPEG-4 codec net als DivX/XviD, alleen in de eigen .MP4-container ipv AVI. Zou mooi zijn! Iemand meer info?

Wat ik tevens eerder las in dit topic; bij sommige XviD's het probleem dat er geen beeld verschijnt, maar de tijd op de display v/d speler met stappen vooruit schiet. (1, 2, 4, 20, 50 seconden, snel achter elkaar) Heb de AVI's vergeleken met GSpot, kan eigenlijk vrijwel geen verschillen ontdekken...
Heb je het al bij Philips gevraagd. Normalerwijs krijg je van hun alleen bugfixes geleverd, en geen nieuwe features :? . Al moet ik zeggen dat het echt wel cool zou zijn als deze mogelijkheden erbij zouden komen.

Hen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Ik heb, na 3 weken, antwoord gekregen op mijn vraag wanneer er een firmware upgrade voor de 720SA wordt uitgebracht. Het antwoord is alles behalve bevredigend:

U heeft ons recentelijk gevraagd naar informatie over nieuwe firmware upgrades voor DVD speler DVP720SA/00 van Philips.

De nieuwe firmware upgrade V33 zal deze maand uitkomen. Helaas is het zo dat software upgrades alleen beschikbaar zijn voor DVD recorders en niet voor DVD spelers. Wij verzoeken u daarom het apparaat ter reparatie aan te bieden bij uw handelaar, die vervolgens contact kan opnemen met een door Philips geautoriseerde werkplaats. Indien het niet mogelijk is om dit via de handelaar te regelen, kunt u naar een door Philips geautoriseerde werkplaats gaan. Voor het adres van de dichtstbijzijnde service werkplaats verwijzen wij u naar www.philips.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:50

oCe

aka Dookie.

hennys schreef op 04 oktober 2004 @ 11:46:
[...]

Heb je het al bij Philips gevraagd. Normalerwijs krijg je van hun alleen bugfixes geleverd, en geen nieuwe features :? . Al moet ik zeggen dat het echt wel cool zou zijn als deze mogelijkheden erbij zouden komen.
Nee, niet bij Philips gevraagd. Dacht, laat ik 't hier eerst maar eens posten, aangezien 't ook nog een vrij recentelijke ontwikkeling is van ESS. Wat me daarnaast ook nog niet geheel duidelijk is, is het een uitbreiding op de ESS Vibrato 2-chip zelf, of kan 't via software. Het laatste lijkt me mogelijk, aangezien Nero Digital ook 'gewoon' MPEG-4 is. Zouden ze alleen ondersteuning voor de .MP4-container en evt AAC-audio toe moeten voegen...

Iemand toevallig al eens geprobeerd de firmware van een ander apparaat -met dezelfde chipset uiteraard- te flashen in de 630?

[ Voor 3% gewijzigd door oCe op 04-10-2004 13:17 ]

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 10:37:
Het was een R2 PAL dvd. Ik heb niet de mogelijkheid om het Secam beeld te testen anders zou ik het ff voor je doen. Dit was de enige dvd waarbij ik het gezien heb. Ik heb ook nog niet zoveel dvd's bekeken maar toch.
Dan ligt het in ieder geval niet aan NTSC... dus zal het wel met het opbouwen van de beeldlijnen te maken hebben. Bedankt voor je reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvtonger schreef op 04 oktober 2004 @ 12:39:
Ik heb, na 3 weken, antwoord gekregen op mijn vraag wanneer er een firmware upgrade voor de 720SA wordt uitgebracht. Het antwoord is alles behalve bevredigend:
[...]
Hier is eerder ook al een misverstand over geweest. 't Is dat ik net van het weekend nog oude posts aan het lezen ben geweest (voor je het weet word je afgemaakt hier op het forum omdat het antwoord al ergens staat). In deze post wordt ook een soortgelijk antwoord van Philips genoemd, waarop volkomen terecht werd geantwoord:
LopeZ schreef op 24 juli 2004 @ 10:10:
Dat is echt een bs antwoord, dan zouden ze ook geen firmware updates uitbrengen voor de dvp 63x of 737.
[...]
Vervolgens kwam Philips zelf met:
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 12:41:

[...]
Het genoemde probleem wordt waarschijnlijk veroorzaakt door beperkingen in
de software van de speler. Mogelijk kan de kwaliteit van de ondertiteling in
de toekomstig door een software-upgrade worden verbeterd. Op dit moment is
er nog geen update voor deze DVD speler beschikbaar, in tegenstelling tot
eerdere berichten die wij u gestuurd hebben. Onze excuses voor dit
misverstand. Wanneer er een software update beschikbaar is, kunt u deze
vinden op www.p4c.philips.com . Linkboven op de pagina stelt u land en taal in en vervolgens typt u het modelnummer in, waarna op de pagina de gevraagde informatie te vinden is.
En we hebben zelf al gehoord dat in week 42 waarschijnlijk een update te verwachten valt! Nog even geduld, da's al volgende week! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello! here is the V31 firmware.

http://www.dombi.atw.hu/DVP720SA/DVP720_V31.zip

This is the Hungarian peoples (720 fans) excellence.

Bye ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 20:09:
Hello! here is the V31 firmware.

http://www.dombi.atw.hu/DVP720SA/DVP720_V31.zip

This is the Hungarian peoples (720 fans) excellence.

Bye ;)
The link is down. Do you have a list of fixed issues?

By the way, in two weeks there will be a newer version than V31 available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ander forum met link:

http://www.mpeg-playcente...ums&file=viewtopic&t=2020

Ik zou nog even wachten in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:52
pvtonger schreef op 04 oktober 2004 @ 20:36:
[...]

The link is down. Do you have a list of fixed issues?

By the way, in two weeks there will be a newer version than V31 available.
Link isn't down at the moment.