Slechte zaak die de-laptopper.nl
Ik heb mijn bestelling stop gezet, ga er niet meer achteraan.
Zoals ik hier nog blij was
[rml]DeMoN in "[ Ervaringen] Asus M6000N - Deel 3"[/rml]
Ben ik het nu niet meer.
1. Vooraf al een mailtje over die ACER gestuurd wat betreft het OS.
- Nooit reactie op gekregen.
2. Ik zag deze aanbieding, nam het OS toen maar voor lief maar belde ze toch maar ff over dat OS. Ik wil namelijk geen OS.
- Ze vertelde me meteen dat het niet kon en waarom niet. En dit terwijl ik 1 week geleden dit al vroeg over de mail. Beetje laks met de mail dus... ?
3. Nadat ik die laptop bestelde kreeg ik netjes info met het rekening nummer enzo en er stond bij dat ik nog een mailtje kreeg binnenkort met de levertijd en opnieuw het rekening nummer met de overige info.
- Hier heb ik 4 dagen op moeten wachten!! Toen hij eindelijk binnen was, was het een mailtje die met ZWARE HTML opmaak gestuurd was. Zeker met Frontpage ofzo gemaakt want er klopte niks van. Mijn webmail snapte het niet en daarom was het mailtje NIET te lezen.
Aan plain heb ik genoeg hoor, ik wil alleen weten waar ik het geld moet overmaken e.d.
De mail was zo rommelig dat ik er gewoon geen wijs uit werd.
... Geen probleem, kan gebeuren... ik bel ze wel ff. Hop, 20 cent p/m tune klinkt weer in mijn oren en dat om naar een winkel te bellen.
Goed, ik het verhaal uitgelegd en ze zouden er ff een niewe mail achteraan gooien.
Nu, 4 a 5 dagen later.. NOG niks.... ik ben nu al ong. 2 weken verder om alleen al een goede bevestiging te krijgen om het geld eens over te maken.
HALLO! Jullie kunnen 1500 euro's van me vangen! Dan verwacht ik toch wel dat ik een beetje vlot wordt geholpen, niet?
Ondertussen zie ik alweer andere mooie laptops als paddenstoelen uit de grond schieten en met de gedachte dat die 4200 rpm schijf in die Acer me toch wat langzaam leek haak ik maar af. Als de-laptopper nou eens wat vlotter zou zijn e.d. hadden ze allang aan me kunnen verdienen.