/me Het Asus M6000N ervaringen topic - Deel 3 * | |||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Introductie ... | |||||||||||||||||||||||||||
ASUS heeft eindelijk de Centrino notebook series uitgebreidt met de M6000N, W1000N, S5200N en de M5200N serie. Dit topic zal zich voornamelijk spitsen op de M6000N en M6000Ne serie. De voorgaande series de M2N en de M3N series waren hele leuke dingen maar het ontbrak aan de tv-out en grafische kaart. Wat is het verschil tussen de N en de Ne De goedkoopste variant kost rond de €1500,- en de duurste variant rond de €2300,- moet gaan worden.* * Genoemde prijzen zijn indicatief en inclusief BTW | |||||||||||||||||||||||||||
Doel van dit topic: | |||||||||||||||||||||||||||
Alle relevante links naar drivers, reviews en artikelen over de ASUS M6000N. Alles wat maar relevant kan zijn voor deze notebook en hulpzaam kan zijn voor de eigenaren (en toekomstige eigenaren) van dit model. Hopelijk zal met jullie hulp deze info steeds worden ververst zodat deze bij blijft aan de ontwikkelingen. Alle info zal ik voor zover mogelijk steeds blijven updaten in deze eerste openingspost zodat iedereen die deze topic leest meteen zoveel mogelijk informatie heeft en dat dingen niet tig keer opnieuw gevraagd worden. | |||||||||||||||||||||||||||
MAKKELIJK IETS ZOEKEN IN DIT TOPIC !!! | |||||||||||||||||||||||||||
Om iets makkelijk op te zoeken in dit topic en niet alle tig pagina's te hoeven doorzoeken doe het volgende: als je /?limit=999 achter de thread-url zet krijg je alle posts te zien in dit huidige deel. Vervolgens met Ctrl-F zoeken of scrollen. | |||||||||||||||||||||||||||
Notebook benchmark database | |||||||||||||||||||||||||||
He mensen kunnen jullie misschien jullie benchmarks daar posten Is misschien wel een leuke database om te vergelijken met de rest van de tweakers hier. Notebook benchmark database | |||||||||||||||||||||||||||
Voor meer info over de Centrino/Pentium-M: | |||||||||||||||||||||||||||
Voor de mensen die nog niets van het Centrino platform en de Pentium-M afweten verwijs ik naar mijn andere topic. | |||||||||||||||||||||||||||
Vorige delen: | |||||||||||||||||||||||||||
De Pentium-M vs. Andere mobile processoren: | |||||||||||||||||||||||||||
Ik heb hier even alle procs naast elkaar gezet die met elkaar te vergelijken zijn qua specs.
Ik weet niet of de tabel helemaal klopt, mocht het niet zo zijn geef het maar even door en dan zal het gecorrigeerd worden. Sommige waarden bestaan de P4-M niet maar het is een ruwe indicatie. De vergelijkingen van de Dothan's en de P4-M's heb ik weggehaald aangezien er nog geen vergelijkingen te vinden zijn. | |||||||||||||||||||||||||||
Disclaimer: | |||||||||||||||||||||||||||
Alle info die ik hier heb gebruikt is afkomstig van de sites die hierboven vermeld staan en info die ik van jullie mede-tweakers heb. Bij deze wil ik iedereen bedanken die bijgedragen heeft aan de info in deze topic. Veel plezier in dit topic. Enjoy. |
[ Voor 18% gewijzigd door FongWan op 14-07-2004 22:33 ]
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |