Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om een pda als carkit te gebruiken?

Ik zag net nl de Nokia 610 car kit en verwarde deze in 1e instantie met een pda 8)7 . Zelf heb ik een pda met bluetooth, het zou te gek zijn als ik deze kan gebruiken en niet nog eens een aparte carkit hoef te gebruiken!

De pda kan in combinatie met speaker, microfoon en zowel deze als de 6230 hebben natuurlijk bluetooth :*) Zou het manco de software zijn? :'(
Ik heb nog nooit een pda als handsfree gezien...

Ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 16:54:
Is het ook mogelijk om een pda als carkit te gebruiken?

Ik zag net nl de Nokia 610 car kit en verwarde deze in 1e instantie met een pda 8)7 . Zelf heb ik een pda met bluetooth, het zou te gek zijn als ik deze kan gebruiken en niet nog eens een aparte carkit hoef te gebruiken!

De pda kan in combinatie met speaker, microfoon en zowel deze als de 6230 hebben natuurlijk bluetooth :*) Zou het manco de software zijn? :'(
Ik heb nog nooit een pda als handsfree gezien...

Ideeen?
Ik denk dat dit softwaretechnisch gezien (nog) niet mogelijk is met de reguliere PDA's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is dan ook mijn eerste Nokia omdat ik het altijd van die popi-joopi telefoons vond, maar ja ga maar eens beltonen en logo's voor een panasonic zoeken......niet te doen. Dus ik ben overstag gegaan toen ik deze zag... O+

Ik vind het echt een toptelefoon. Nog geen klachten van mijn kant. Alleen wat betreft de MM-kaartjes, ik wist niet dat die ook nog aardig wat kosten.

Ik net trouwens ff het idee dat de speaker het al wat minder zuiver deed dan 4 dagen geleden. Dit kan echter ook gewenning zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... ik hoop gewenning ;). En wat verwachte, ik vond dat al dat er redelijk geluid uit zo'n klein speakertje kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft iemand orange share al werkend met de 6230?
Ik heb de instellingen van 6220 maar dan word ik doorverwezen naar Orange wap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el1zer schreef op 13 april 2004 @ 16:11:
[...]

alsof het nix is!

maar ik denk dat het wel zal meevallen met de ruime verkoop van de 6230. mijn vorige telefoon de 6510 was ook niet zo heel denderend bekend en heb ik ook maar 4 andere mensen in mijn omgeving mee gezien, me broer kocht em later, klasgenoot, en nog een klasgenoot toen ik em al 1,5 jaar had, en nog iemand. ik denk dat dit toestel al snel door dat lelijke 7120 of 7230 ofzo, iig die lelijke kromme met die 1MP camera, eeuh aan de kant gedrukt wordt. je hebt namelijk veel mensen die alleen voor de extra's gaan, en dan 1MP zien, en meteen nuts worden :) zoals je in het begin met die digicams had van Trust, ja nu 2MP ( interpolated anyways )

dus misschien wordt et nog wel een exclusief telefoontje, wat niet zo lijkt omdat zoveel mensen hier al berichten em te hebben, maarja wij zijn de tweakers :) en die willen toch al wel btje apart zijn toch :) en niet met alles lopen, hebben wat normale menschen ook hebben ik iig helemaal niet :D
hij word zowieso niet in een hele grote oplage geproduceert zoals bijvoorbeeld bij de 3310. Nokia zorgt wel dat ie redelijk exclusief blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ja ik heb nog een vraag...waar is de screensaver voor als je em niet eens kan zien? Na 10 seconden gaan het licht uit :| Ik had net een leuke screensaver (lees GIFje) er op gezet. maar ja, die zie je maar 2 seconden...
Zie ik iets over het hoofd of is dit niet doordacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
weppe schreef op 13 april 2004 @ 14:22:
Een avondje In Qontrol met de 6230

Check de foto's: http://home.tiscali.nl/sjefklerken/foto/InQontrol/

En laat jullie reacties horen!!!
Het was niet op nachtmodus trouwens, dan krijg je echt alleen maar bewogen foto's.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ff bij BC mijn reservering voor de 6230 geannuleerd... stonden er meteen 2 van de BC gasten om me heen te springen. "wat een cool ding he?, waar heb je um vandaan :9~ ", Erg grappig!!! Ze vertelden trouwens dat ie WAARSCHIJNLIJK (iets wat ik daar al weken heb gehoord) eind deze week er zou zijn. BC heeft de foons uit het buitenland gehaald zei de verkoper me...(of dit klopt!?).

Ik heb meteen (met dank aan de tipgever!!! _/-\o_ ) een hoesje voor een 7250 gekocht, zit als gegoten (5 euro)!!! alleen ff een extra gat erin maken voor de camera (die zit aan de verkeerde kant).

Ook een sitecom bleutooth dongle gekocht en die ga ik sow ff installeren. Als dit is gelukt zal ik proberen wat foto's online te gooien voor de liefhebbers.

Ik heb helaas nog wel steeds problemen met mijn GRPS verbinding, natuurlijk alle tips hier behandeld (nokia.com instellingen van T-Mobile op laten sturen enz enz... netjes aangemeld bij T-Mobile zelf...), maar helaas krijg ik nog steeds geen verbinding en een foutmedling: " meld u aan bij GRPS".... Kan iemand mij hiermee helpen??? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s.Zero schreef op 13 april 2004 @ 14:17:
Ook vertelde hij me dat een Service Point Upgrade ongeveer €45,- zal kosten?! Komt dit iemand bekend voor...?
Onzin. Upgrade firmware is eerste jaar (garantie) gratis. Daarna 25 a 30 euro.
Heel veel jongens en meisjes in die telefoonzaken weten er niks vanaf. Dat zijn gewoon verkopers. Ze zouden net zo goed schoenen of koekjes kunnen verkopen. Van die mensen zal ik niet veel van aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:53
BigB schreef op 13 april 2004 @ 17:33:
Heeft iemand orange share al werkend met de 6230?
Ik heb de instellingen van 6220 maar dan word ik doorverwezen naar Orange wap :(
ik adviseer je de topic door te nemen dan weet je dat dit al besproken is !
anyway .. Orange ondersteunt het toestel officieel nog niet en daarom wordt je doorverwezen naar Orange wap. Als je een connectie maakt dan checkt Orange welk toestel je hebt en staat die niet op de offic. lijst dan kan je de World Portal niet inkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
dcell schreef op 13 april 2004 @ 18:34:
[...]

ik adviseer je de topic door te nemen dan weet je dat dit al besproken is !
anyway .. Orange ondersteunt het toestel officieel nog niet en daarom wordt je doorverwezen naar Orange wap. Als je een connectie maakt dan checkt Orange welk toestel je hebt en staat die niet op de offic. lijst dan kan je de World Portal niet inkomen
Ja ik heb topic gelezen.
En daar las ik dat je die van de 6220 moest opvragen.
Een aantal mensen kregen de wap site maar iemand anders zei dat het bij hem gewoon werkte.
Daarom vroeg ik het nog een keer of er nu al een oplossing voor was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 18:28:
[...]

Onzin. Upgrade firmware is eerste jaar (garantie) gratis. Daarna 25 a 30 euro.
Heel veel jongens en meisjes in die telefoonzaken weten er niks vanaf. Dat zijn gewoon verkopers. Ze zouden net zo goed schoenen of koekjes kunnen verkopen. Van die mensen zal ik niet veel van aantrekken.
Ik ben laatst in Nokia store geweest in DenHaag, tijdens de garantie is upgrade gratis, daarna kost het €65, superduur, te gek voor woorden.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
Mooi, ik geloof het dan wel ;)
Dat de 6230 dan bijv. van GSMTrack.nl is zal niet boeien, ofwel? Een Nokia 6230 is een 6230, en het lijkt me maf dat ze alleen maar Winkelversies willen upgraden...
Laatste keer, het is denk ik al 30x gevraagd, maar die kerel aan de lijn bij GSMTrack.nl vertelde me het volgende: "er is geen Benelux Versie, alleen een Europese versie en een Nederlandse. Je kunt in het talenmenu bij beide versies gewoon alle talen instellen, inclusief Nederlands... Het enige verschil zit hem in de verpakking en handleidingen die inbegrepen zijn bij de Nokia 6230"
True or false? >:)
<offtopic> Rofl, prachtig die Signature van je, BigB! :7 </offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 14:54:
Heeft iemand al een oplossing voor het probleem met synchroniseren van outlook?
Ik krijg ook op mijn computer een error met iets over SyncML.... volgens mij heeft dit te maken met het synchroniseren over gprs!
Is er iemand bij wie dit wel al gelukt is?
Ja, ik heb het ook al gezegd hoe het moet. Bij organiser heb je het menu synchronisation en daaronder settings en daaronder pc sync. settings en daar kan je dan een username en password invullen die je ook op de PC moet invullen.
BigB schreef op 13 april 2004 @ 19:00:
[...]

Ja ik heb topic gelezen.
En daar las ik dat je die van de 6220 moest opvragen.
Een aantal mensen kregen de wap site maar iemand anders zei dat het bij hem gewoon werkte.
Daarom vroeg ik het nog een keer of er nu al een oplossing voor was!
Kijk hier eens: http://www.nokia.com/nokia/0,,32863,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:02
Vandaag ook de 256MB Apacer MMC kaartje gehaald. Werkt gewoon goed in de telefoon. Ben nu bezig met het uppen van mp3tjes naar het kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 16:57:
Dit is dan ook mijn eerste Nokia omdat ik het altijd van die popi-joopi telefoons vond, maar ja ga maar eens beltonen en logo's voor een panasonic zoeken......niet te doen. Dus ik ben overstag gegaan toen ik deze zag... O+

Ik vind het echt een toptelefoon. Nog geen klachten van mijn kant. Alleen wat betreft de MM-kaartjes, ik wist niet dat die ook nog aardig wat kosten.

Ik net trouwens ff het idee dat de speaker het al wat minder zuiver deed dan 4 dagen geleden. Dit kan echter ook gewenning zijn. ;)
Ik heb ook altijd Panasonic gehad, en vond de 6230 er ook verschrikkelijk strak uitzien, dus sinds vandaag heb ik um ook. Maar het geluid (tijdens het bellen) is behoorlijk kloten. Volgensmij is dit een Nokia kwaal, en die nav. knop met z'n 5e funktie is niet echt een verbetering.
Verder is het wel een vet toestel.

Ik heb een duitse handleiding en m'n duits is niet alles, dus nog een vraag: Hoe zet ik de trilfunctie aan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 20:17:
[...]
Ik heb ook altijd Panasonic gehad, en vond de 6230 er ook verschrikkelijk strak uitzien, dus sinds vandaag heb ik um ook. Maar het geluid (tijdens het bellen) is behoorlijk kloten. Volgensmij is dit een Nokia kwaal, en die nav. knop met z'n 5e funktie is niet echt een verbetering.
Verder is het wel een vet toestel.

Ik heb een duitse handleiding en m'n duits is niet alles, dus nog een vraag: Hoe zet ik de trilfunctie aan?
Door em van de lader af te halen? Menu is gewoon Nederlands toch. En in de topicstart staat een link naar de Nederlandse handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de gsmboer in ons dorpje kan ik over 10 jaar nog steeds wel gratis nieuwe firmware er in laten pompen, ook al heb ik de telefoon daan nie gehaald...
Geen enkele moeite zegt ie... ;) (hij is btw nie eens een officiele nokia service point)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimsterrr schreef op 13 april 2004 @ 20:24:
[...]

Door em van de lader af te halen? Menu is gewoon Nederlands toch. En in de topicstart staat een link naar de Nederlandse handleiding.
THANX, het lag aan de lader.

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em vanaf vandaag dus ook hij is toppie, 1 bug maar die van bellergroepen
voor de rest werkt alles MMC 128 MB pakt ie gewoon
alleen 1 probleem die ik niet kan oplossen is Bluetooth

Ik heb er een van Tecom, maar hij ken niet eens me telefoon vinden
ik heb dus alle form doorgelezen maar ja er staat niks bij wat voor mij nuttig is
wil iemand a.u.b dit probleem helemaal uit legge, want ben denk niet de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dit iets zijn?

FM-Radio Headset Nokia 3100/3200/3300/5100/6100/6220/6610/6800/7210/7250/7250i/7600

Prijs: €10,50

De dual radio headset is een echte topper.
Met deze headset kun je niet alleen telefoneren maar ook naar de radio luisteren.
Het is een volwaardige headset met opnameknop en microfoon.
Simpel te bedienen en heeft een goede ontvangst met geïntegreerde volumeknop
Gewicht 28 gram.

Afbeeldingslocatie: http://www.salesplaza.nl/images/foto/headset088.jpg

(Bron: http://www.salesplaza.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 21:47:
Zou dit iets zijn?

[knip]commercieel verhaal[/knip]

[afbeelding]

(Bron: http://www.salesplaza.nl)
Ziet er crappy uit. Dit apparaat heeft bovendien zijn eigen radio en gebruikt niet die van de Nokia afaik.

[ Voor 34% gewijzigd door Jimster op 13-04-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[foutje]

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimsterrr schreef op 13 april 2004 @ 21:49:
[...]

Ziet er crappy uit. Dit apparaat heeft bovendien zijn eigen radio en gebruikt niet die van de Nokia afaik.
Iemand die weet waar je een stevige headset met goed stereo geluid kunt halen?

Er was ook iemand die de adapter al gekocht had om de pop poort om te zetten naar jack... Hoe zijn je ervaringen hier mee? Goed geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, loop nu hele avond al met telefoon te klooien :P

heb me orange sim er nog ff in, en heb daar in me inbox..97 smsjes, nu zie ik op me nokia 6230 maar 13? kan dat ding niet meer hebben?

Mp3 klinkt super! Dit is wat ik zocht bij een telefoon, een mp3 speler! Nu nog iemand die 512 mb test..dan koop ik die. Kan gewoon smsen met t-mobile en orange. Heb er geen problemen mee. heb zelfde versie als Danceplaza.

Ik test verder :)

Pics volgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Als je 512MB probeerd probeer dan degene van Apacer (indien je in de mogelijkheid bent en als ie bestaat).. Van dit merk weten we zeker dat de 256 het ook doet (eigen ervaring)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimsterrr schreef op 13 april 2004 @ 11:45:
[...]

Had het ook niet specifiek tegen jou.
Heb diverse spelletjes erop staan zoals SplinterCell en Prince of Persia en Pacman. Werkt goed en snel.
Ze staan alleen in de map verzameling en wilt ze naar spelletjes krijgen, maar weet niet hoe.. iemand?
Is bij jou Splinter Cell ook zo klein, of schermvullend net als Prince of Persia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 22:57:
[...]
Is bij jou Splinter Cell ook zo klein, of schermvullend net als Prince of Persia?
Je hebt verschillende versies. Die van mij is schermvullend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 18:14:
Ik heb meteen (met dank aan de tipgever!!! _/-\o_ ) een hoesje voor een 7250 gekocht, zit als gegoten (5 euro)!!! alleen ff een extra gat erin maken voor de camera (die zit aan de verkeerde kant).
Hoesjes zijn lelijk. Koop je zo'n top phone, doe je er zo'n lelijk ding erom. Waarom. Kan niemand hem meer zien. Vertel mij aub waarom je het doet?????? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 22:57:
[...]

Bij mij is prince of persia niet schermvullend! En ik krijg de spelletjes ook niet verplaatst van verzamelingen naar spelletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowieso als ik een spelletje koop, dan krijg ik hem wel op mijn mmc kaart maar weet ik verder niet hoe ik het moet spelen? In verzamelingen staat ie dan niet. Alleen op mn mmc kaart dus een map, bijvoorbeeld "splinter cell" met daarin een jar en een jad file. Hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:46
Ik heb mijn 6230 vandaag binnen gekregen :) (vrijdag besteld)
Hij komt van 2call.nl

voorlopig 2 dingen:
de spontane-zomaar-ineens-reboot-bug heb ik ook :( (masterreset helpt hiertegen?)
de sms-bug juist weer niet...

verder ben ik nog nix tegengekomen want ik heb nog amper tijd gehad om er mee te spelen.. kom ik een bug oid tegen, laat ik me wel horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 21:53:
[...]

Iemand die weet waar je een stevige headset met goed stereo geluid kunt halen?

Er was ook iemand die de adapter al gekocht had om de pop poort om te zetten naar jack... Hoe zijn je ervaringen hier mee? Goed geluid?
is dat deze?
ik ben ook wel benieuwd of dat wat is...

Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.com/m/7000_7999/7600/7600/7606/760691_RB_00_FB.EPS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 23:17:
Zowieso als ik een spelletje koop, dan krijg ik hem wel op mijn mmc kaart maar weet ik verder niet hoe ik het moet spelen? In verzamelingen staat ie dan niet. Alleen op mn mmc kaart dus een map, bijvoorbeeld "splinter cell" met daarin een jar en een jad file. Hoe werkt dat?
spelletjes kopen? waarom doe je dat? ;) Je kan t beste die files ff naar je harde schijf op je pc zetten, en dan via nokia aplication installer weer op je phone zetten..
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 23:22:
[...]

is dat deze?
ik ben ook wel benieuwd of dat wat is...

[afbeelding]
pff groot ding!

[ Voor 42% gewijzigd door weppe op 13-04-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weppe schreef op 13 april 2004 @ 23:46:
[...]

spelletjes kopen? waarom doe je dat? ;)
omdat de makers er tijd en geld in hebben gestoken? :?
pff groot ding!
mja, maar omdat de bijgeleverde oortjes puin zijn, wil ik hem toch wel hebben

maar niet bij de Conrad :(
Subtotaal 8.94 EUR
Porto 3.40 EUR
Handlingskosten 1,90 EUR
Verzekering (0,55 Euro) 0.55 EUR
Toeslag voor te lage bestelwaarde 8.00 EUR
Totaal 22,79 EUR

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ruik een inkoopactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+1

weet iemand een andere winkel waar ze te koop zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Korakal schreef op 13 april 2004 @ 13:00:
<span style="color:blue"><b>Even julle aandacht:
Ik heb weer een aantal replies moeten verwijderen/editten omdat er warez werden gevraagd of aangeboden; dit is NIET de bedoeling op GoT. Zie Het algemeen beleid over copyright.
Wanneer er niet EXPLICIET aan software te herkennen is dat het om freeware of shareware gaat, is het niet toegestaan.</b></span>
mmm mag ik weten om welke software het gaat? naam en werking.

anders kan ik weer niet zzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
wat moet ik me eigenlijk bij Splinter Cell voorstellen? kan iemand een plaatje maken met digicam ofzo van dat spel werkend... SC op je mobiel :) het moet niet gekker worden!!

Verder kreeg ik van 06plaza gisteren een mailtje, als reactie op de mijne met de vraag of het nog steeds week 17 is, en moet je raden :D het is nog steeds week 17, snik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/products/7210_splinter/slideshow.gif

Bron: http://www.gameloft.com

Dit zijn ook de makers van het spel, ze hebben ook Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Prince of Persia Sands of Time en ga zo maar door. Het speelt er soepel weg op de 6230. Als je in één van deze spellen geinteresseerd bent zijn deze ook via hun site te bestellen (creditcard required).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Ha vet relaxed ziet dat eruit man, lol :D

Damn, nu wordt het wachten NOG langer :) he shittie, waar blijft Binne trouwens met ze foto's :)

Maar heb je ook van die spelletjes zoals voor de Palm van me pa, dat je 15 blokjes moet verschuiven achter elkaar ofzo? of moet je daar ook allemaal voor betalen... Offuh zeeslag via BT :D

ff op google gezocht op "free mobile games" en dan vind je ook wel een en ander waar onder dit lijstje: http://www.mobileplayground.co.uk/6610games.htm

zal denk ik wel meer te vinden zijn

[ Voor 24% gewijzigd door orange.x op 14-04-2004 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus wel een bug gevonden

als je wilt smst met aflever rapporten dan krijg je deze niet te zien, maar pas nadat je reboot :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ervaring met de Nokia Bluetooth carkit CW-1K in combinatie met de 6230??? Het lijkt mij een mooie carkit, maar ik ben nog aan het twijvelen om hem te kopen......

http://www.nokia.nl/nl/te...wirelesscarkit/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 23:22:
[...]

is dat ik ben ook wel benieuwd of dat wat is...

[afbeelding]
Ik heb zo'n verloopstukje binnengekregen gisteren, maar het is me nog niet gelukt om het werkend te krijgen.. Dus tot nu negatief advies.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een blue tooth USB adapter (zoals dat zo mooi genoemd word :-S) gekocht, nu heb ik hem wel gewoon geinstalleerd gekregen maar nu kan ik de N6230 niet met mijn nokia pc suite 5.8 connecten via bue tooth.
Echter als ik de software gebruik van de BTdongle Sitecom (10m) dan connect ie wel. Maar ik kan dan nog steeds Nokia pc suite niet gebruiken.
Heb heel deel 3 afgezocht of iemand hetzelfde probleem heeft, maar helaas geen oplossing gezien. Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 23:49:
Ik zal ff laten zien hoe ik het doe :)

[afbeelding]
- Het resultaat na "Explore my Bluetooth Places" op het Belkin bluetooth icoontje

[afbeelding]
- Connecten naar een soort van virtuele BT serial port

[afbeelding]
- na connecten is ie COM4 (opgevraagd via properties), verandert nadien niet meer bij een volgende connect.

[afbeelding]
- In de Nokia Connection Manager op BT geklikt, waarna-ie vraagt om de COM poort. Dat was COM4.

[afbeelding]
- even handshaken en de Nokia PC Suite herkent de foon.

[afbeelding]
- rechtermuis en synchen maar met Nokia PC Sync!
Hiermee moet het lukken... Ik heb zelf gister ook de sitecom gekocht en geinstalleerd en het werkte allemaal in 1 keer.... (zonder bovenstaande te hebben gelezen). Het werkt bij de sitecom op dezelfde manier als hierboven staat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bij de aldi vanmorgen die cardreader opgehaald,(7,99) maar hij werkt niet. Ik stop het kaartje erin en hij roept gelijk dat de schijf nog niet geformat is en of ik dat wil doen.. wil ik niet maar toch maar uiteindelijk gedaag. Wat blijkt? hij kan de schijf niet formatteren.. Waarom kan hij mijn standaard nokia kaartje niet gewoon lezen? kan iemand mij helpen? is de format misschien anders en wat doe ik hieraan.. werken andere kaarten wel? ( heb namelijk bij gistron een 256 MB mmc besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 21:21
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 23:58:
[...]

+1

+nog één.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Laatst online: 09:52

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Lees ik het nou goed dat je de calender van de 6230 kan synchroniseren met de calender van Microsoft Outlook... (dus Office Outlook)

Wat kan je eventueel nog meer synchroniseren dan?

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Heeft er uberhaubt iemand de emailclient al werkend op zijn 6230??
Ik heb echt alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Heb inmiddels een andere client gedownload en die werkt wel, maar die kan maar een paar dagen gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx rdmman voor snelle reactie, ga het vanavond proberen. Hopen dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij post ik wat foto's die ik net heb gemaakt met een Canon Powershot A70 van de Nokia 6230.

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/tel1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/tel3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/tel5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/tel8.jpgAfbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/tel9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/tel10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://axe.getfragged.nl/copper/albums/Vrije%20Tijd/Nokia6230/tel11.jpg

Meer foto's volgen.

Ben tot nu toe geen bug tegen gekomen. Heb alle nr's overgezet van 6610 naar 6230. Ook smsjes.

Wil nu meer geheugen bestellen. Kan wel 512 betalen, maar wil wel zekerheid dat hij werkt.

Mochten het teveel zijn dan edit ik wel een paar weg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zet ik mijn smsjes over van het telefoongeheugen van mijn 6510 naar mijn 6230? hoe heb jij dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via infrarood op laptop, en dan met een Nokia programma, kan zo niet ff op de naam komen...overzetten.

En dan weer kopieren naar de telefoon :) Let wel op dat smsjes veel op je telefoon staan/of sim, en die kan je allemaal aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand hier foto's maken van de witte 6230, daar ben ik wel benieuwd naar, de zwarte vind ik niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 10:59:
ik bij de aldi vanmorgen die cardreader opgehaald,(7,99) maar hij werkt niet. Ik stop het kaartje erin en hij roept gelijk dat de schijf nog niet geformat is en of ik dat wil doen.. wil ik niet maar toch maar uiteindelijk gedaag. Wat blijkt? hij kan de schijf niet formatteren.. Waarom kan hij mijn standaard nokia kaartje niet gewoon lezen? kan iemand mij helpen? is de format misschien anders en wat doe ik hieraan.. werken andere kaarten wel? ( heb namelijk bij gistron een 256 MB mmc besteld)
Oww ik wilde um ook gaan kopen... Hebben meer mensen dit probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij doet het alweer, had het password nog erop staan via de telefoon... beetjes stom, sorry hij werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 22:37:
Bron: salesplaza.nl

Datakabel USB Nokia (DKU-2 imitatie) 3300/6650 €14.50
Datakabel USB Nokia (DKU-5 imitatie) 3100/..../..../..../7250/7250i/7600 €32.50

25euro??? kzie toch echt 14.50 staan (imitatie??--> boeeiieee)
Ik kan deze kabel niet vinden op deze site.
Andere sites waar deze te koop zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el1zer schreef op 14 april 2004 @ 08:29:
wat moet ik me eigenlijk bij Splinter Cell voorstellen? kan iemand een plaatje maken met digicam ofzo van dat spel werkend... SC op je mobiel :) het moet niet gekker worden!!

Verder kreeg ik van 06plaza gisteren een mailtje, als reactie op de mijne met de vraag of het nog steeds week 17 is, en moet je raden :D het is nog steeds week 17, snik :'(
Heb hem uitgespeeld vandaag in de trein op normal, nu over op veteran niveau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Mysteryman schreef op 14 april 2004 @ 11:22:
Lees ik het nou goed dat je de calender van de 6230 kan synchroniseren met de calender van Microsoft Outlook... (dus Office Outlook)

Wat kan je eventueel nog meer synchroniseren dan?
Yep, maar dat kon als sinds de Nokia 61xx series. Je kan notes synchroniseren en contacts, meer volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 23:58:
[...]

+1

Zijn zo goed als nergens te krijgen... Ben al overal langs geweest waar ze ze eventueel zouden kunnen hebben... (Bij bellcompany keken ze hun ogen uit toen ik met mn phone binnen kwam lopen, half uur later (toen ze uitgespeeld waren) mocht ik hem eindelijk weer meenemen :P )

Ik ga hem vandaag bestellen... Als er iemand in de buurt (Aalten, Achterhoek) of in een stad aan de syntus treinlijn woont, kan ik er wel meerdere bestellen...

Een pluggetje om de 2,5mm connector om te zetten naar 3,5mm kun je hier ook in aalten krijgen voor 1 euro, kan er wel een paar er bij halen voor de geintresseerden... (totale uitstekende lengte van het pluggetje is 2,6cm, valt nog wel mee)

Stuur me maar een mailtje... gigasmit@wanadoo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 09:53:
ik heb dus wel een bug gevonden

als je wilt smst met aflever rapporten dan krijg je deze niet te zien, maar pas nadat je reboot :?
Juist, datzelfde heb ik dus ook ervaren.... Ben naar Nokia repaircenter gegaan en het bleek aan de combi van SIM (t-mob) en phone te liggen... zit dus nu fijn te wachten op een nieuwe SIM... :|

Verder gaat syncen met MSI-bluedongle nu perfect... 32MB aan mp3 staat er al op, agenda en contacts uit Outlook netjes overgezet. Allemaal met NokiaSuite 6.0

Zelf met Audacity wat mp3's tot ringtone gemaakt... errug cool

Chrz y'all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 12:04:
[...]

Oww ik wilde um ook gaan kopen... Hebben meer mensen dit probleem???
Heb m net voor mn verjaardag gekregen :9. Werkt perfect! Apparaat dr in gedaan, hoefde niets aan te klikken, installeerde vanzelf... MMC kaartje dr ingestoken, installeerde ook vanzelf probleemloos... Lezen en schrijven geen probleem...
(kreeg wel ff bericht dat een usb2 apparaat op een usb1 aangesloten zat, maar dat is omdat mn mobo noog niet usb2 ingesteld staan, moek ff uitvissen hoek dat aan de praat krijg, was iets met dat usb2 niet aan kon als mn IDE poorten aan stonden of zo iets vaags las ik in boekje)

Nog meer goed nieuws over het smsprobleem dat ik heb. Heb zonet 20 berichten in mn inbox gekregen en sindsdien ontvangt ie alle berichten in 1x goed... Ook geen resets meer gehad >:) ..

Komt denk ik omdak jarig ben, alles zit mee, wiskunde toets ging lekker, lekker weertje, trein wachte op mij en reed mooi op tijd!!!

edit:
Kreeg onder deze reactie typen weer een smsje, gaat dus lekker!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 13:46:
[...]

Juist, datzelfde heb ik dus ook ervaren.... Ben naar Nokia repaircenter gegaan en het bleek aan de combi van SIM (t-mob) en phone te liggen... zit dus nu fijn te wachten op een nieuwe SIM... :|

Verder gaat syncen met MSI-bluedongle nu perfect... 32MB aan mp3 staat er al op, agenda en contacts uit Outlook netjes overgezet. Allemaal met NokiaSuite 6.0

Chrz y'all!
Dus je krijgt een nieuwe sim-kaart, terwijl je oude sim nog mag gebruiken totdat ie beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 13:57:
[...]
Dus je krijgt een nieuwe sim-kaart, terwijl je oude sim nog mag gebruiken totdat ie beschikbaar is?
Ha, was het maar zo'n feest... dat is trouwens wel normaal gezien de bedoeling, maar door een "foutje" ben ik al ge-disconnect... :(
Zit dus ff een dag zonder werkende SIM... T-Mobilio-Debilio... |:(

maar goed, laat ik in ieder geval hopen dat de nieuwe sim de problemen verhelpt.
Gozer van Nokia-repair zei trouwens wel dat we nog ff moeten wachten op nieuwe sofware versies... da's weer minder. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:53
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 12:59:
[...]

Heb hem uitgespeeld vandaag in de trein op normal, nu over op veteran niveau...
moet ook wachten tot week 17 !! gelukkig heb ik alvast een cardreader gekocht voor mp3 overzetten. Moet nog een bluetooth adapter halen maar ik kan eventueel op de pc van mijn zusje want die heeft al een bluetooth adapter.

weet iemand toevallig of de zogenaamde NL toestellen nieuwe software krijgen ? of in ieder geval een gereviseerde versie van 3.14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 12:33:
[...]

Ik kan deze kabel niet vinden op deze site.
Andere sites waar deze te koop zijn???
Ze staan gewoon bij datakabels origineel hoor. DKU2 moet je hebben. 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 14:08:
[...]

Ha, was het maar zo'n feest... dat is trouwens wel normaal gezien de bedoeling, maar door een "foutje" ben ik al ge-disconnect... :(
Zit dus ff een dag zonder werkende SIM... T-Mobilio-Debilio... |:(

maar goed, laat ik in ieder geval hopen dat de nieuwe sim de problemen verhelpt.
Gozer van Nokia-repair zei trouwens wel dat we nog ff moeten wachten op nieuwe sofware versies... da's weer minder. O-)
ah das bale, maar ja dan w8 ik wel op de nieuwe firmware, want aflever rapporten zijn niet echt belangrijk, want ik ontvang voor de rest gewoon smsjes en ke ze versturen :)

het wel een bug gevonden (meer een schoonheidsfoutje) als je menu drukt dan zie je rechtsboven niet meteen de '1' deze verschijnt later, ik heb het bij andere nokia's niet gemerkt dus misschien heb ik ut fout...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 14:18:
[...]
het wel een bug gevonden (meer een schoonheidsfoutje) als je menu drukt dan zie je rechtsboven niet meteen de '1' deze verschijnt later, ik heb het bij andere nokia's niet gemerkt dus misschien heb ik ut fout...........
Da's standaard... zolang er nog geen 1 staat, heb je zelf de mogelijkheid om de menulocaties in te toetsen... betekent dus dat je bijvoorbeeld "menu - 2 - 2" achter elkaar kan intoetsen om meteen in "received calls" te komen.

op het moment dat de 1 er staat en je toets een cijfer, dan denkt de phone dat je een nummer om te bellen intoetst en dus ga je dan uit het menu.

FYI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sow na de derde maal T-Mobiel bellen heb ik eindelijk een goed dom blondje gevonden die tot de conclusie kwam dat mijn GRPS niet werkte omdat deze niet aan stond bij hun ("mijn collega's zal dat wel niet zijn opgevallen" :( ). Die vorige 2 wilde steeds via de nokia site de instellingen toesturen (en 1 had dat ook ongevraagd gedaan...), iest wat ik natuurlijk al lang zelf had gedaan. Maarja gelukkig is het servicenummer van T gratis 8) en werkt het geheel nu eindelijk _/-\o_

Ik ga dusz vanmiddag nog ff naar de Aldi rijdûh om te kijken of er nog cardreadertjuhs over zijn :/ let's hope!!!

Mijn telefoon gaat wel vastlopen en opnieuw opstarten als je de Blautooth gaat uitzetten. Je moet het echt eerst via de PC uitzetten, dan ff wachten en het dan op je telefoon uitschakelen... Voor de rest geen BUGS gevonden eigenlijk (belgroepen gebruik ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Laatst online: 26-08 19:44

themeparktommy

Pretparkgek!

Belzaak zegt eindelijk een datum :D

volgende week moet ie er zijn volgens hun.. ben benieuwd :D

hope so !!! :7

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

[...]

krijg je een nieuwe simkaart van t-mobile? gratis? of zitten er kosten aan?

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
[...]

Chrz y'all!
Ik had dus een oude simkaart van Ben, maar die was oud dus er stonden nog oude gegevens van ben in die je niet kon wijzigen. Ik heb dus een nieuwe besteld, maar ik heb met die nieuwe dus het bekende sms probleem. Ik heb deze in mijn oude telefoon gestopt en daar stonden de sms-berichten wel. Dus ik heb mijn simkaart vol gemaakt (20 berichten naar mezelf gestuurd) toen weer in mijn Nokia 6230 gestopt en dan werkt het wel.

Deze simkaart is van het merk Gemplus, hetzelfde merk als mijn oude simkaart ook een sim 2+ generatie simkaart. Iemand een idee wat ik nu moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BRAiN schreef op 14 april 2004 @ 15:22:
[...]
Ik had dus een oude simkaart van Ben, maar die was oud dus er stonden nog oude gegevens van ben in die je niet kon wijzigen. Ik heb dus een nieuwe besteld, maar ik heb met die nieuwe dus het bekende sms probleem. Ik heb deze in mijn oude telefoon gestopt en daar stonden de sms-berichten wel. Dus ik heb mijn simkaart vol gemaakt (20 berichten naar mezelf gestuurd) toen weer in mijn Nokia 6230 gestopt en dan werkt het wel.
Deze simkaart is van het merk Gemplus, hetzelfde merk als mijn oude simkaart ook een sim 2+ generatie simkaart. Iemand een idee wat ik nu moet doen?
mmm, doesn't sound promising...
en het kl*te is dat ik nog 15 euri betaal voor die nieuwe sim ook... :r
Maar gaat het er nu om dat het SMSgeheugen van de SIM vol moet zitten???
Dat zou echt een vage actie van NOKIA zijn... :+
Bizar dat je meteen zelf met aanpassingen moet beginnen bij een NIEUW toestel... beter dat ze niet te lang wachten met die SW-update. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vrijdag de NL versie (v03.14 12-3-04). (gsmweb)

Tot nu toe heb ik nog niet echte bugs ondekt, alleen kan ik af en toe bestandjes (foto's etc) niet wissen. Na uit en aan zetten wel. :*)
Is het trouwens mogelijk om de achtergrond weg te halen (die blauwe stippen in het menu)?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan via mijn laptop met infrarood helemaal niet bij de plaatjes of gemaakte foto's komen? Hoe kopieren jullie die dingen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:38:
Ik kan via mijn laptop met infrarood helemaal niet bij de plaatjes of gemaakte foto's komen? Hoe kopieren jullie die dingen dan?
eerst je memory card een naam geven in je gsm en dan herstarten
vervolgens kun je er bij via de Phone browser :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:36:

Tot nu toe heb ik nog niet echte bugs ondekt, alleen kan ik af en toe bestandjes (foto's etc) niet wissen. Na uit en aan zetten wel. :*)
Is het trouwens mogelijk om de achtergrond weg te halen (die blauwe stippen in het menu)?
Dit zijn dus de 1ste die de ECHTE NL versie hebben of heb ik dat fout. Ik hoorde net van VTU dat zij ook de NL versie (benelux noemen ze hem) hebben MET org
NED handleiding..

Fff reageren anders ga ik zometeen bestellen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees net dit op een andere site:
http://www.howardforums.com/archive/topic/344863-1.html

erg grappig, maar de verleiding is er en geloof het of niet:
de opening van de speaker/infrarood van de 6230 ruikt inderdaad lichtelijk naar ANANAS!!!

NOKIA with built in airfreshener... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:48:
lees net dit op een andere site:
http://www.howardforums.com/archive/topic/344863-1.html

erg grappig, maar de verleiding is er en geloof het of niet:
de opening van de speaker/infrarood van de 6230 ruikt inderdaad lichtelijk naar ANANAS!!!

NOKIA with built in airfreshener... :*)
I pity the fool who sniffs his phone >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net mijn MMC 256MB ontvangen en hij werkt gewoon in 1 keer zonder problemen. Bij Gistron besteld, snelle levering en goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:51:
[...]
I pity the fool who sniffs his phone >:)
And I pity the person who's life is NOT about enjoying the little things in life...

but no hard feelings... it is a bit weird indeed...

... that a phone smells ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle

GSMWEB zeg je he... Waarom staat ie nog niet op die site en heb jij hem wel al gekocht daar?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....
...
Moet je elke keer als je foto's wilt wissen de telefoon aan en uit zetten, of is 1x genoeg geweest om het voor altijd werkende te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:43:
[...]

eerst je memory card een naam geven in je gsm en dan herstarten
vervolgens kun je er bij via de Phone browser :*)
Dat zijn nu eens tips _/-\o_.

Heb net ff contact gehad met onze pc leverancier van de gemeente. Hij wilde geen 512 mb uit de verpakking halen, en als het dan niet werkte, dan kon die er niks meer mee omdat het produkt dan uit de verpakking was :'(

Nog een leuke engelse review met vette pics!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 13:24:
[...]

Zijn zo goed als nergens te krijgen... Ben al overal langs geweest waar ze ze eventueel zouden kunnen hebben... (Bij bellcompany keken ze hun ogen uit toen ik met mn phone binnen kwam lopen, half uur later (toen ze uitgespeeld waren) mocht ik hem eindelijk weer meenemen :P )

Ik ga hem vandaag bestellen... Als er iemand in de buurt (Aalten, Achterhoek) of in een stad aan de syntus treinlijn woont, kan ik er wel meerdere bestellen...

Een pluggetje om de 2,5mm connector om te zetten naar 3,5mm kun je hier ook in aalten krijgen voor 1 euro, kan er wel een paar er bij halen voor de geintresseerden... (totale uitstekende lengte van het pluggetje is 2,6cm, valt nog wel mee)

Stuur me maar een mailtje... gigasmit@wanadoo.nl
@ nivvle, Harlequin, pretorian_nl
Inkoopactie? Waar wonen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:11:
[...]

@ nivvle, Harlequin, pretorian_nl
Inkoopactie? Waar wonen jullie?
Gouda, maar laten we eerst Macer eens testen of hij wel werkt :|
Macer schreef op 14 april 2004 @ 10:27:
[...]
Ik heb zo'n verloopstukje binnengekregen gisteren, maar het is me nog niet gelukt om het werkend te krijgen.. Dus tot nu negatief advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:13:
[...]

[...]
Me Alphen.. dus das wel in de buurt.. BTW laat die guest idd eerts ff checken of het werkt, anders kunnen we maybe beter die dingen van 6 euro kopen.. Kweet niet of het veel uitmaakt maar die van 1 euro kunnen natuurlijk alleen maar el-cheapo dingen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:13:
[...]

[...]
@ Macer: Heb je al een 2,5mm --> 3,5mm pluggetje getest met een standaard koptelefoon? Dat zal toch gewoon moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nivvle schreef op 14 april 2004 @ 16:17:
[...]

Me Alphen.. dus das wel in de buurt.. BTW laat die guest idd eerts ff checken of het werkt, anders kunnen we maybe beter die dingen van 6 euro kopen.. Kweet niet of het veel uitmaakt maar die van 1 euro kunnen natuurlijk alleen maar el-cheapo dingen zijn..
Die van 1 euro is alleen om de 2,5mm uitgang die op de adapter zit weer om te zetten naar 3,5mm... Je hebt ze dus allebei nodig wil je een standaard koptelefoon aan kunnen sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
Okay sorry.. Maar die kan iedereen halen, het gaat alleen ff om die pop-port adapters neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie eigenlijk allemaal zien wie er belt als je buiten in de zon zit? Lees net wat reviews en zie dit toch als een flink probleem. OF overdrijven de reviewers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:59:
[...]

Dat zijn nu eens tips _/-\o_.

ja idd!! daar ben ik nu al zolang mee bezig. wat relaxed. tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
nivvle schreef op 14 april 2004 @ 15:54:
[...]

GSMWEB zeg je he... Waarom staat ie nog niet op die site en heb jij hem wel al gekocht daar?????????
idd, daar keek ik ook als 1e, want vorige komt daar vandaan, en daar hebben ze em inderdaad nog niet! anders had ik zelfs wel een mailtje van ze gehad!

apart verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:36:
Kunnen jullie eigenlijk allemaal zien wie er belt als je buiten in de zon zit? Lees net wat reviews en zie dit toch als een flink probleem. OF overdrijven de reviewers?
in de zon is het idd slecht te zien, maar dat is niet specifiek de 6230. Ook pda's en andere gsm's met kleurenscherm hebben dit. Gewoon even je hand erboven houden zodat het beeldscherm in de schaduw is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:58:
[...]

Moet je elke keer als je foto's wilt wissen de telefoon aan en uit zetten, of is 1x genoeg geweest om het voor altijd werkende te krijgen?
Moet je elke keer als je foto's wilt wissen de telefoon aan en uit zetten, of is 1x genoeg geweest om het voor altijd werkende te krijgen?[/quote]

Ik heb hem via via kunnen regelen, maar helaas hadden ze er maar een paar binnen gekregen. Ze zijn nu bezig met zwarte (owja, ik heb de witte :*) ) zodra die binnen is zetten ze hem meteen op de site!

Als ik foto's ofzo aan het wissen ben wil het wel eens voorkomen dat hij aangeeft dat dit niet mogelijk is. Als je hem dan uit en aan zet is het opeens wel mogelijk..
(vreemd)
Voor de rest TOP, met nl handleiding, ga donderdag proberen de headset te verknippen en een andere plug te solderen... _/-\o_
Keep the fingers crossed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
ghe, ik denk ik koop zon Aldi USB ding, heb ik nu ook :) maar daar kan dan weer niet xD op :D voor mijn digitale camera, das wel weer jammer dan! maarja kocht em eigenlijk voor de MMC van de 6230 :) komt allemaal wel goed met mij, was toch goedkoop!

offtopic:
msn werkt ook weer es niet...

[ Voor 10% gewijzigd door orange.x op 14-04-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je snel je mmc volpompen... Koop dan een cardreader. Met bluetooth duurt het dus een minuut voordat je een mp3tje op je mmc hebt gezet, maar met een cardreader maar enkele seconden.
Als je dus maar een paar mp3tjes over wilt zetten, kan je bluetooth gebruiken, maar wil je je hele kaart (mmc 256 MB) volzetten, dan ben je daar toch bijna een uur mee bezig.
Ik heb er NET een gekocht bij de ALDI (staat ook op www.aldi.nl) voor 7,99!!!
Er waren er nog veel, maar ik weet niet hoe snel ze gaan.

Ook heb ik nog een leuke site gevonden voor spelletjes voor oa een 6230, dat is
imserba Hier zijn echt de nieuwste spellen, splinter cell, rayman 3, XII, pirates of the caribbean. veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke USB dongle werkt het best? zijn er die niet werken?..
En hoeveel meter bereik heeft de nokia, zodat we hier rekening mee kunnen houden.. ik heb het hele topic gelezen maar kan niks vinden over het bereik...

Is er al iemand die een 512 kaartje werkend heeft?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.