Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Anoniem: 111514
Met originele headset: Tijdens spelen van MP3 1 x op de opnemen/ophangenknop drukken (dus onder de mic) is naar het volgende nummer.... knop ingedrukt houden is doorspoelen binnen het nummer --> ffwd !
Heb al mijn filmpjes gewist, maar misschien werkt het daar ook bij? waren eerder in deze meterslange thread vragen over dacht ik...
just a thought...

Chrz!
Anoniem: 41743
Met originele headset: Tijdens spelen van MP3 1 x op de opnemen/ophangenknop drukken (dus onder de mic) is naar het volgende nummer....Anoniem: 111514 schreef op 15 april 2004 @ 21:24:
Okay, weer iets anders dan wie wat waar wanneer besteld heeft...![]()
Met originele headset: Tijdens spelen van MP3 1 x op de opnemen/ophangenknop drukken (dus onder de mic) is naar het volgende nummer.... knop ingedrukt houden is doorspoelen binnen het nummer --> ffwd !
Heb al mijn filmpjes gewist, maar misschien werkt het daar ook bij? waren eerder in deze meterslange thread vragen over dacht ik...
just a thought...![]()
Chrz!
-->Klopt
Knop ingedrukt houden is doorspoelen binnen het nummer --> ffwd !
-->Klopt niet (altans niet bij mij, dan doet ie niets)
-->Gaat helaas ook niet...
Southpark op de 6230 roeleerd de pan uit!!!
Zo'n link waar je je altijd het rambam naar zoekt en nooit kan vinden.. Hier naartoe wappen en je hebt een leeg operatorlogo.Those who want a transparent OP logo come in!
Guys, to get a transparent OP logo for ur colour nokia phone:
1. WAP yourself to http://tampere.as/logo/
2. Follow '7210 ymv' link
3. Follow the first link on the next page. i.e. 's40 logo'
It's that simple!
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Je mag dan wel steeds anderen wijzen op het fijt dat ze vragen stellen die al meerdere malen zijn langsgekomen, maar zo'n link was ook al in het meervoud langsgekomen...Macer schreef op 15 april 2004 @ 21:59:
nog een quote uit een ander topic
[...]
Zo'n link waar je je altijd het rambam naar zoekt en nooit kan vinden.. Hier naartoe wappen en je hebt een leeg operatorlogo.

Dan maak je toch ff een fimpje?Anoniem: 111514 schreef op 15 april 2004 @ 21:24:
Okay, weer iets anders dan wie wat waar wanneer besteld heeft...![]()
just a thought...![]()
Chrz!
http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html
Anoniem: 46713
Maar vraagje: Wat zijn de verschillen qua mogelijkheden tussen bluetooth, usb kabels en via een geheugen dingetje op je mmc schrijven? En wat is de snelheid via bluetooth in de praktijk? Is dit te doen als je een 256 mmc kaartje vol wilt pompen?
haha ja dat ben ikAnoniem: 76342 schreef op 15 april 2004 @ 18:34:
Dank je Weppe, ziet er toch wel netjes uit !! Ben alleen de pictogrammen van SE gewend, maar het ziet er toch netjes uit !!![]()
* offtopic : ben jij dat met je lazy ass in die stoel)
Dat is niet te doen met blue tooth.... (spreek uit ervaring). Heb er extra een cardrader bij gekocht (€7,99 medionAnoniem: 46713 schreef op 15 april 2004 @ 22:23:
Woei! Mijn 6230 is vandaag door gsmdealer.nl verzonden, lekker goedkoop met vodafone in-business abonnement.
Maar vraagje: Wat zijn de verschillen qua mogelijkheden tussen bluetooth, usb kabels en via een geheugen dingetje op je mmc schrijven? En wat is de snelheid via bluetooth in de praktijk? Is dit te doen als je een 256 mmc kaartje vol wilt pompen?
[ Voor 47% gewijzigd door weppe op 15-04-2004 22:38 ]
Ik heb net nog even gezocht naar een andere converter voor MP3 naar AAC aangezien dbpoweramp wel eens problemen geeft qua converteren, maar tot nu toe niks gevonden
Ook nog gezocht naar info over de software update, maar nog niks te vinden. 4.08 is wel de laatste versie van 6220. Hopen dat het niet alleen een gerucht is..
Easy CD-DA ExtractorMacer schreef op 15 april 2004 @ 22:38:
Via infrarood is het heel langzaam, maar wel goed te doen voor plaatjes enzo. Bluetooth gaat wel maar dan moet je wel veel geduld hebben. Het beste kan je gewoon een cardreader kopen, dan is 256mb binnen de kortste keren vol. (net mijn MP3's weer geupdate).
Ik heb net nog even gezocht naar een andere converter voor MP3 naar AAC aangezien dbpoweramp wel eens problemen geeft qua converteren, maar tot nu toe niks gevonden![]()
Ook nog gezocht naar info over de software update, maar nog niks te vinden. 4.08 is wel de laatste versie van 6220. Hopen dat het niet alleen een gerucht is..
Erg relaxd proggie...
Misschien een klein FAQje erin? Heb een paar FAQ vragen + antwoorden:
Ik kan mijn mp3tjes niet afspelen van mijn MMC kaartje?!
Zorg ervoor dat de mp3 of aactjes in de root dir staan van het
kaartje en niet in een map.
Welke softwareversies zijn er?
V 03.14
12-03-04
RH-12
GSM P1.1
(c) NMP
Help mijn trilfunctie doet het niet?!
Haal em eens van de lader af, dan zou ie het moeten doen mits de
trilfunctie aan staat.
Misschien ook een lijstje met bugs?
Anoniem: 46713
Maar kun je via de cardreader alle functies gebruiken? Zoals games, ringtones en plaatjes er opzetten?Macer schreef op 15 april 2004 @ 22:38:
Via infrarood is het heel langzaam, maar wel goed te doen voor plaatjes enzo. Bluetooth gaat wel maar dan moet je wel veel geduld hebben. Het beste kan je gewoon een cardreader kopen, dan is 256mb binnen de kortste keren vol.
[...]
Anoniem: 82206
[ Voor 73% gewijzigd door Korakal op 16-04-2004 08:39 ]
waarom doe je hem weg als ik het vragen mag?Anoniem: 82206 schreef op 15 april 2004 @ 23:49:
Ik doe mijn 6230 weer weg. [weg]
[ Voor 31% gewijzigd door Korakal op 16-04-2004 08:39 ]
Fly or Die
Anoniem: 82206
Nu hou ik er maar weer over op...
[ Voor 25% gewijzigd door Korakal op 16-04-2004 08:41 ]
lezen is ook een kunst vriend..fflierman schreef op 16 april 2004 @ 00:20:
[...]
Die prijs is dat een grapje? Nieuw heb je het goedkoper!
Van het kastje naar de muur lopen...
Anoniem: 110970
welke codec gebruik je voor DBPowerAMB, ik heb ook last er van dat ie telkens errors geeftMacer schreef op 15 april 2004 @ 22:38:
Ik heb net nog even gezocht naar een andere converter voor MP3 naar AAC aangezien dbpoweramp wel eens problemen geeft qua converteren, maar tot nu toe niks gevonden
maar je hebt 2 codecs namelijk de orginele: ( die ik zelf dus ook gebruik)
-dMC-AAC-Codec.exe
en de andere versie:
-dBpowerAMP-codec-aactomp4.exe
deze ga ik vanavond ff testen.....
Gebruik geen cBpowerAMP... Is een erg ongebruikersvriendelijk programma, erg lastige installatie met al die codecs, het omzetten gaat erg vak fout en duurt erg lang.Anoniem: 110970 schreef op 16 april 2004 @ 07:15:
[...]
welke codec gebruik je voor DBPowerAMB, ik heb ook last er van dat ie telkens errors geeft
maar je hebt 2 codecs namelijk de orginele: ( die ik zelf dus ook gebruik)
-dMC-AAC-Codec.exe
en de andere versie:
-dBpowerAMP-codec-aactomp4.exe
deze ga ik vanavond ff testen.....
Gebruik Easy CD-DA Extractor...
Anoniem: 110451
Als ik dan weer kijk naar mijn phonegeheugen dan heb ik ook nog maar 1,5mb vrij geheugen! Kan de map niet verwijderen omdat hij alleen lezen is.

Iemand hetzelfde probleem??
Iemand die een oplossing heeft? (Terug naar fabr inst heeft geen effect)
is het dan wel stabiel, dus heb je er alles mee kunnen converteren zonder een error, want dan gebruik ik voortaan gewoon Easy CD-DA ExtractorAnoniem: 41743 schreef op 16 april 2004 @ 08:54:
[...]
Gebruik geen cBpowerAMP... Is een erg ongebruikersvriendelijk programma, erg lastige installatie met al die codecs, het omzetten gaat erg vak fout en duurt erg lang.
Gebruik Easy CD-DA Extractor...
trouwens ik zie net dat het een trial versie is voor 30 dagen !!
of heb ik het mis
trouwens ik ga denk itunes maar proberen, dat is ook al langs op de forum geweest, maar niemand gehoord erover of het stabiel is...
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 110970 op 16-04-2004 09:20 ]
Anoniem: 8888
- Waarvoor wil je het gebruiken?
- Een mobiele telefoon...
- Ja..weet je dat zeker?
Ik telefoon laten zien..wow..
Helaas geen 512 mb, maar ze zeiden als het niet door nokia wordt ondersteund ( die zeggen tot 256) is dat meestal ook zo..
Dus ben nog niks opgeschoten..
Er moet MMC in hoor!Anoniem: 8888 schreef op 16 april 2004 @ 09:43:
Gisteravond ff bij een pc zaak geweest. Hebt u ook 512 SD geheugen..
Nee, MMC heeft dezelfde afmetingen als SD. Vaak kunnen apparaten die SD kunnen lezen/schrijven ook MMC lezen/schrijven, andersom niet.
SD is sneller geheugen dan MMC en heeft mogelijkheden tot beveiliging (DRM).
...maar het is niet hetzelfde
Alleen het woord DRM maakt mij al bang voor SDKorakal schreef op 16 april 2004 @ 10:22:
[...]
Nee, MMC heeft dezelfde afmetingen als SD. Vaak kunnen apparaten die SD kunnen lezen/schrijven ook MMC lezen/schrijven, andersom niet.
SD is sneller geheugen dan MMC en heeft mogelijkheden tot beveiliging (DRM).
...maar het is niet hetzelfde

Anders word het wel een dure grap voor mij.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Goed..nog geen 512 dus...
Wat versta je precies onder 'opvolger'?tc982 schreef op 16 april 2004 @ 10:42:
Ik heb op het moment de Nokia 6310, is de 6230 daar de opvolger van? En indien hi de opvolger is, gebruikt hij nog steeds dezelfde carkit?
Anders word het wel een dure grap voor mij.
Carkitinfo kan je vast wel zelf vinden.
Maar ik denk wel dat et gaat lukken, kost alleen wel wat tijd.. ik weet ook niet waar airliner is? misschien dat hij hem alsnog wil doen met de nodige aanpassingen...
6230 is een opvolger van de 6310, maar waren de 6100/6610/6220 dat ook al niet? Je loopt eigenlijk al een generatie achter..
Welk geheugen is nu aan te raden?
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 8888 op 16-04-2004 11:43 ]
en ik wil toch het liefst op me MMC card installeren
iemand enig idee waarom het niet lukt?
Anoniem: 110451
De 6230 is geen echte opvolger van de 6310(i), simpelweg omdat de 6310(i) bedoeld is voor de zakelijk markt. En die willen geen camera of mp3 speler op hun mobieltjes. Verder komt hij aardig in de buurt met zijn BlueTooth en GPRS/EDGE, maar aan de andere kant, hij schijnt het maar een dag uit te houden met BlueTooth, dus dat maakt het weer knap waardeloos. En hij is veel te onstabiel voor zakelijke gebruikers (alhoewel, dat is de 6310(i) ook met alles behalve de laatste firmware).Macer schreef op 16 april 2004 @ 11:15:
Is een andere carkit, voor de CARK-91 komen volgens mij geen nieuwe telefoons meer uit. Je zal dus aan een andere moeten. (of je moet op dit moment een bluetooth carkit hebben).
6230 is een opvolger van de 6310, maar waren de 6100/6610/6220 dat ook al niet? Je loopt eigenlijk al een generatie achter..
Zover ik weet is er nog geen echte opvolger voor de 6310(i), ik zit er namelijk al tijden op te wachten. Ding moet gewoon simpel en stevig zijn, triple of quadruple-band, lang standby, goede data-connectiviteit (GPRS/EDGE), goede BlueTooth connectiviteit en een uitgebreid telefoonboek.
Dit topic is gesloten.