rayman3 is maar op 1/4 van mn scherm. priceofpersia en splintercell zijn wel fullscreen, zijn ook wel leuke spellen
Anoniem: 111533
rayman 3 is ZEKER fullscreen... Ik heb hem er namelijk zelf op staan. Moet je natuurlijk wel de goede downloaden heh
een nieuwe tmobile sim kost 15 euro. (25 kan ook maar geloof 15).DancePlaza schreef op 14 april 2004 @ 15:05:
[...]
krijg je een nieuwe simkaart van t-mobile? gratis? of zitten er kosten aan?
Is kosteloos wanneer je hebt aangegeven dat je je abonnement zakelijk gebruik en daar dus kosteloos t-mobile compleet ofzoiets op hebt zitten.
Echter ik heb inmiddels een nieuwe kaart binnen. beter gezegt inimddels ben ik al 2 kaarten verder 1x nieuwe enkele en nu als laatste 1x duokaart.
En de problemen blijven met nieuwe kaarten.. Helaas hebben ze niet ergens nog een pallet met ben kaarten, oude hebben ze niet meer???
Anoniem: 110989
Ik heb alleen een card reader voor mn mmc kaart, hoe kan ik spelletjes erop krijgen zodat ik ze ook kan spelen? Spelletjes heb ik al zat op mn computer staan, alleen als ik zo'n map naar mn mmc kopieer herkent ie het niet en als ik allleen losse bestanden kopieer ook niet...
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 110989 op 14-04-2004 18:08 ]
de niet-fullscreen versies zijn voor de 3510i en 8910i bedoeld. Die hebben een lagere resolutie scherm waardoor het kleiner wordt weergegeven als je het installeert op andere series40 telefoons met 128*128 pixelschermpjesAnoniem: 11565 schreef op 14 april 2004 @ 17:42:
rayman3 is maar op 1/4 van mn scherm. priceofpersia en splintercell zijn wel fullscreen, zijn ook wel leuke spellen
rayman 3 stond bij de "member files", maar iedereen kan erbij komen... in dit lijstje staat rayman 3
http://www.imserba.com/viewdowncat26-60-titleA-10.html
Probeer XIII (ook nieuw computerspel) ook eens
http://www.imserba.com/viewdowncat26-60-titleA-10.html
Probeer XIII (ook nieuw computerspel) ook eens
Hell_yeah!
Zojuist geordered @ 2Call.nl
Nu begin 't lange wachten
Ik heb trouwens stad en land afgezocht (nouja, Veldhoven, Eindhoven...) en bij geen énkele zaak is de 6230 verkrijgbaar, ze doen ook raar over de datum dat 'ie er moet zijn. Maar ze hopen nog steeds op eind April.
Zojuist geordered @ 2Call.nl
Nu begin 't lange wachten
Ik heb trouwens stad en land afgezocht (nouja, Veldhoven, Eindhoven...) en bij geen énkele zaak is de 6230 verkrijgbaar, ze doen ook raar over de datum dat 'ie er moet zijn. Maar ze hopen nog steeds op eind April.
Anoniem: 111290
Iemand ook deze problemen ?
Heb de 2call versie nu 'n week in huis, duitse handleiding 3.14
- Gebruik nu nog f de Nokia MMC, maar foon speelt niet alle ( 2 of 3 van de 9 )MP3's af, sommige wel, andere niet...
- Op standbyscherm kreeg ik straks ineens een piep en sprong er op de plek van operatorlogo een klein vraagteken aan. Na reset verdween dit, maar wat betekent dit ?
Weten jullie ook verschillen tussen Nokia PC Suite 5.8 ( bij foon ) en 6 ( al te downloaden ) ?
En hoe zet je de Musicplayer uit ? Blijft soms aanstaan lijkt het ( al stop je hem ), vandaag ineens accu leeg..
- Gebruik nu nog f de Nokia MMC, maar foon speelt niet alle ( 2 of 3 van de 9 )MP3's af, sommige wel, andere niet...
- Op standbyscherm kreeg ik straks ineens een piep en sprong er op de plek van operatorlogo een klein vraagteken aan. Na reset verdween dit, maar wat betekent dit ?
Weten jullie ook verschillen tussen Nokia PC Suite 5.8 ( bij foon ) en 6 ( al te downloaden ) ?
En hoe zet je de Musicplayer uit ? Blijft soms aanstaan lijkt het ( al stop je hem ), vandaag ineens accu leeg..
Anoniem: 8888
Heb me geheugencard een naam gegeven maar krijg nog steeds de foutmelding als ik met Nokia ga browsen...:( kan dus niks van me telefoon bekijken. gemaakte pics enzo 
edit : heb phone gereboot
edit : heb phone gereboot
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 8888 op 14-04-2004 20:52 ]
*dat van die mp3s heb ik ookAnoniem: 111290 schreef op 14 april 2004 @ 20:43:
Iemand ook deze problemen ?

*ik hoorde vanmiddag onder het radio luisteren ook ineens een piep, maar ik heb niks vreemds op het display zien staan.
*met musicplayer geen problemen mee gehad zover als ik weet.
wel was m'n accu vandaag ineens van VOL naar 2 streepjes gesprongen...
deze 6230 komt ook van 2call, duitse handleiding en software 03.14
Bah man.
Elke online-store wilt een papieren formulier hebben opgestuurd met m'n handtekening eronder, kost weer een hoop tijd en moeite!
Is er geen online winkel die gewoon een online order aanneemt en daarna het toestel verstuurt zonder die zeik van in te vullen papieren formulieren e.d?
Elke online-store wilt een papieren formulier hebben opgestuurd met m'n handtekening eronder, kost weer een hoop tijd en moeite!
Is er geen online winkel die gewoon een online order aanneemt en daarna het toestel verstuurt zonder die zeik van in te vullen papieren formulieren e.d?
Anoniem: 109571
Ik ben nog even aan het afwegen geweest en ik zie toch enkele forse minpunten aan deze telefoon. Even op een rijtje de +en en de -en.
+mp3
+mmc
+design
+bleutooth
-slechte headset
-overdracht mp3 (niet standaard een datakabel bij telefoon)
-scherm
Dus eigenlijk is de conclusie dat dit een keuze is "bij gebrek aan beter" aangezien er nog geen andere telefoons op de markt zijn met een mp3-speler en een mmc slot van dit formaat en voor deze prijs (ff de symbians niet meerekenen). Want juist de zaken waar deze telefoon in uit moet blinken zijn niet goed geregeld, wanneer nokia een goede headset meeleverde en een datakabel was mijn keuze niet zo moeilijk geweest, nu kan ik beter een losse mp3 speler halen. Hoewel ik het haat te wachten, zal ik toch op de K700 en de S65 wachten. Helaas moet ik zeggen, want het is zo'n leuk telefoonke
+mp3
+mmc
+design
+bleutooth
-slechte headset
-scherm
Dus eigenlijk is de conclusie dat dit een keuze is "bij gebrek aan beter" aangezien er nog geen andere telefoons op de markt zijn met een mp3-speler en een mmc slot van dit formaat en voor deze prijs (ff de symbians niet meerekenen). Want juist de zaken waar deze telefoon in uit moet blinken zijn niet goed geregeld, wanneer nokia een goede headset meeleverde en een datakabel was mijn keuze niet zo moeilijk geweest, nu kan ik beter een losse mp3 speler halen. Hoewel ik het haat te wachten, zal ik toch op de K700 en de S65 wachten. Helaas moet ik zeggen, want het is zo'n leuk telefoonke
Anoniem: 110451
Nu wil ik een paar van die spellen downen, maar welk bestand is nou het bestand dat je op je phone moet zetten? De JAD of JAR?
PS: welk programma gebruiken jullie om bv Avi's en Divx om te zetten naar .3gp??
PS: welk programma gebruiken jullie om bv Avi's en Divx om te zetten naar .3gp??
Anoniem: 111093
Yo! Als je telefoon op "stil'' staat met geluid op uit en er belt iemand uit mn bellergroep dan zou je toch niet de beltoon van de bellergroep moeten horen of wel?? Bij mij is dit dus wel het geval.....zwaar irri als je in college zit.
Is dit ook een bug of hoort dit gewoon?
Je kunt alleen spellen installeren via de nokia aplication installer, en dit gaat alleen met een Blue Tooth adapter of een Infrarood poort... Dus helaas niet met een cardreader!Anoniem: 110989 schreef op 14 april 2004 @ 18:07:
Ik heb alleen een card reader voor mn mmc kaart, hoe kan ik spelletjes erop krijgen zodat ik ze ook kan spelen? Spelletjes heb ik al zat op mn computer staan, alleen als ik zo'n map naar mn mmc kopieer herkent ie het niet en als ik allleen losse bestanden kopieer ook niet...
De JAR installeren via nokia aplication installer.Anoniem: 110451 schreef op 14 april 2004 @ 21:34:
Nu wil ik een paar van die spellen downen, maar welk bestand is nou het bestand dat je op je phone moet zetten? De JAD of JAR?
Daar gebruik ik Nokia Multimedia Converter 2.0 voor. Staat ook in dit topic ergens, kun je downloaden op de nokia site. Hiervoor moet je je wel registreren en ook nog ergens een key zoeken op die site.PS: welk programma gebruiken jullie om bv Avi's en Divx om te zetten naar .3gp??
[ Voor 38% gewijzigd door weppe op 14-04-2004 21:45 ]
Ik heb vanmiddag even een gast van de T-mobile gesproken en het leverde het volgende op:
Ze gaan uitzoeken hoe het komt dat je geen sms krijgt
T-mobile gebruikt de nieuwste simkaarten van NL (64 kb versie, ze hebben niet al het geheugen beschikbaar gesteld voor telefoonnummers en sms, om het voor andere diensten beschikbaar te laten
)
Het komt wel eens meer voor met toestellen en T-mobile probeert in alle gevallen een passende oplossing te vinden, dat wil zeggen: ze gaan praten met de fabrikant voor een software update bijvoorbeeld of brengen zelf een SW-update uit als dat mogelijk is voor de simkaart en deze kan automatisch worden toegestuurd. Zo hebben ze in het verleden ook problemen opgelost voor Siemens.
Dit was even een update over de simkaart
T-mobile gebruikt de nieuwste simkaarten van NL (64 kb versie, ze hebben niet al het geheugen beschikbaar gesteld voor telefoonnummers en sms, om het voor andere diensten beschikbaar te laten
Het komt wel eens meer voor met toestellen en T-mobile probeert in alle gevallen een passende oplossing te vinden, dat wil zeggen: ze gaan praten met de fabrikant voor een software update bijvoorbeeld of brengen zelf een SW-update uit als dat mogelijk is voor de simkaart en deze kan automatisch worden toegestuurd. Zo hebben ze in het verleden ook problemen opgelost voor Siemens.
Zo wat een hel. Ik had wat problemen met de nokia suite 6 en m'n MSI bluetooth adapter. Dus ik dacht ik installeer even een nieuwe versie van de MSI software. Daarvoor had ik een code nodi van Widcomm, waar ik dus weer m'n Bluetooth device address voor nodig had. Dus de update er weer af (kon device address niet meer zien), oude versie er weer op. Device address opgeschreven, code opgehaald bij widcom, oude versie er weer af, nieuwe versie er weer op, nokia suite 6 er af en 5.8 erop. Gelukkig werkt alles nu als een zonnetje, anders had ik voor niets de hele avond naar een install en uninstall scherm zitten kijken. Zal zo nog even wat pics online zetten.
Edit: pics
Edit: pics
[ Voor 7% gewijzigd door sig69 op 14-04-2004 22:19 ]
Heb een beetje een probleem...
Ik heb vanmiddag wat programma's bij toepassingen gezet, maar als ik nu mijn toepassingen menu wil benaderen reset de telefoon, hij gaat even uit en dan weer aan (maar ik hoef niet mijn pin in te geven). Kom er met mijn Bluetooth ook niet meer bij (nokia installer).
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??
Ik heb vanmiddag wat programma's bij toepassingen gezet, maar als ik nu mijn toepassingen menu wil benaderen reset de telefoon, hij gaat even uit en dan weer aan (maar ik hoef niet mijn pin in te geven). Kom er met mijn Bluetooth ook niet meer bij (nokia installer).
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dit heb ik ook gehad, gewoon even wat toepassingen die je geinstalleerd hebt weer verwijderen. En daarna weer installeren. Klinkt vreemd maar dit was bij mij wel de oplossing!Macer schreef op 14 april 2004 @ 22:10:
Heb een beetje een probleem...
Ja dat kan je wel zeggenAnoniem: 109571 schreef op 14 april 2004 @ 21:34:
Ik ben nog even aan het afwegen geweest en ik zie toch enkele forse minpunten aan deze telefoon. Even op een rijtje de +en en de -en.
+mp3
+mmc
+design
+bleutooth
-slechte headset
-scherm
Maar vooralsnog kan je nu opzich nog niet concluderen dat ze dat allemaal hebben, want ze hebben ook niet allemaal dezelfde meldingen, de ene heeft wel probs met mp3, de ander alleen BT.
ik zou zeggen, wacht op het moment dat hiero de mensen komen met de echte NL versie en dan nog es kijken of ie die mankementen bevat.
en nog iets, waarom denk je dat de becompany en de phonehouse die telefoons testen
dus, je moet zoiezo nog wachten zeg je, wij ook, op de NL versie nog. ik zou zeggen, wacht dat zoiezo af, en beslis dan of je em koopt, in NL of via import ofzo
Weet iemand al hoe je via de USB bluetooth dongle kan internetten/wappen?
Ik heb al ingesteld op mijn pc dat iedereen via mij verbinding mag maken met internet zoals ik gelezen had in dit topic.
Maar welke instellingen of java prog moet ik nu hebben zodat ik ook echt naar mijn pc kan connecten vanaf telefoon en dus ook echt het internet opkan??
Ik heb al ingesteld op mijn pc dat iedereen via mij verbinding mag maken met internet zoals ik gelezen had in dit topic.
Maar welke instellingen of java prog moet ik nu hebben zodat ik ook echt naar mijn pc kan connecten vanaf telefoon en dus ook echt het internet opkan??
Anoniem: 111180
Beste mensen,
ik volg nu al een aantal dagen dit forum, omdat ik al een tijdje aan het kijken ben of er eventueel problemen en/of leuke wetenswaardigheden zijn omtrent de 6230.
Het valt me op dat er veel mensen zijn die 'problemen' hebben met deze phone.
Desondanks heb ik gister de 6230 bestelt bij www.sitel.nl voor maar € 70,65 (Verlenging T-Mobile 300 + SMS bundel 40 voor 1 jaar, kleur Black). Dit model betreft de 'voorinschrijving' zoals ze dit noemen. Het is de Nederlandse versie met Nederlandse handleiding.
Vandaag hebben ze me verteld dat ie in week 17 geleverd wordt (verwachting!!!), de 23ste april. Dus ik zou hem dan eventueel in week 18 kunnen krijgen, of ik haal hem op.
Zijn er nog meer figuren, die de 6230 daar hebben besteld en/of al binnen hebben??? (Als je hem al hebt, heb je denk ik het Europese model).
En zo ja, hebben jullie hier al bugs in gevonden?
Persoonlijk denk ik dat in week 17 de phones komen die bugvrij zijn, laten we dit ook hopen.
Als ik de phone binnen heb, laat ik jullie zeker even weten of er bugs in zitten. Tot die tijd zal ik hier terug blijven komen, en zal ik moeten w88 tot het einde van week 17.
Groeten en ga zo door
ik volg nu al een aantal dagen dit forum, omdat ik al een tijdje aan het kijken ben of er eventueel problemen en/of leuke wetenswaardigheden zijn omtrent de 6230.
Desondanks heb ik gister de 6230 bestelt bij www.sitel.nl voor maar € 70,65 (Verlenging T-Mobile 300 + SMS bundel 40 voor 1 jaar, kleur Black). Dit model betreft de 'voorinschrijving' zoals ze dit noemen. Het is de Nederlandse versie met Nederlandse handleiding.
Vandaag hebben ze me verteld dat ie in week 17 geleverd wordt (verwachting!!!), de 23ste april. Dus ik zou hem dan eventueel in week 18 kunnen krijgen, of ik haal hem op.
Zijn er nog meer figuren, die de 6230 daar hebben besteld en/of al binnen hebben??? (Als je hem al hebt, heb je denk ik het Europese model).
Persoonlijk denk ik dat in week 17 de phones komen die bugvrij zijn, laten we dit ook hopen.
Als ik de phone binnen heb, laat ik jullie zeker even weten of er bugs in zitten. Tot die tijd zal ik hier terug blijven komen, en zal ik moeten w88 tot het einde van week 17.
Groeten en ga zo door
ja ieder zijn eigen puntje, ik zie de minpunten niet als minpunten. Enne een siemens of een sk700?? lijken mij sowieso geen betere keuze.Anoniem: 109571 schreef op 14 april 2004 @ 21:34:
+mp3
+mmc
+design
+bleutooth
-slechte headset
-scherm
als je een videobestandje over wilt zetten naar .3gp, download dan gewoon pc suite 6 (misschien ook 5.8). Er zit standaard een converter in. Dus heel makkelijk.
En werkt goed.
Er zit ook een modem programma bij zodat je via bluetooth moet kunnen internetten.
Dit heb ik alleen nog niet geprobeerd.
En werkt goed.
Er zit ook een modem programma bij zodat je via bluetooth moet kunnen internetten.
Dit heb ik alleen nog niet geprobeerd.
Even bovenaan pagina 38Anoniem: 111180 schreef op 14 april 2004 @ 23:51:
Beste mensen,
Groeten en ga zo door
Anoniem: 94383
Weet iemand of het mogelijk is als je met de mediaspeler een film kijkt of je dan kan doorspoelen? Want ik heb namelijk een film geconverteerd, maar als ik hem stop dan begint hij weer bij het begin en dat is niet echt te doen als het filmpje een uur duurt. Dus doorspoelen zou heel handig zijn.
Die functie heb ik ook niet kunnen vinden en zit er volgens mij ook niet in.Anoniem: 94383 schreef op 15 april 2004 @ 00:49:
Weet iemand of het mogelijk is als je met de mediaspeler een film kijkt of je dan kan doorspoelen? Want ik heb namelijk een film geconverteerd, maar als ik hem stop dan begint hij weer bij het begin en dat is niet echt te doen als het filmpje een uur duurt. Dus doorspoelen zou heel handig zijn.
Anoniem: 11565
ik wilde een aac bestandje opzette en hoorde dat het met itunes kon, die maakte er alleen een m4u van. die heb ik er toch maar opgezet, die doet het niet, maar nu krijg ik em er niet meer vanaf.
via bt zegt ie dat het niet toegestaan is van het toestel en via mn mobiel zelf 'kan' hij het niet
via bt zegt ie dat het niet toegestaan is van het toestel en via mn mobiel zelf 'kan' hij het niet
Net of de Belcompany en Phonehouse de problemen op kunnen lossen.. Het is gewoon wachten op een nieuwe firmware van Nokia. Het zal mij niks verbazen als de NL versie ook gewoon firmware 3.14 heeft..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hier is de 6230 inmiddels ook binnen.
Ik krijg alleen met geen mogelijkheid de achterkant meer los. Hij schuift ongeveer 2 mm naar boven en lijkt daarna ergens achter te blijven hangen. Iemand tips?
Ik heb een vodafone abo en wil graag mms-en. Ik heb de instellingen van de 6220 overgenomen van de Vodafone site. Moet ik nu nog in contact treden met Vodafone om iets te laten activeren op mijn abo?
Eerste indruk is echt fantastisch btw!
Ik krijg alleen met geen mogelijkheid de achterkant meer los. Hij schuift ongeveer 2 mm naar boven en lijkt daarna ergens achter te blijven hangen. Iemand tips?
Ik heb een vodafone abo en wil graag mms-en. Ik heb de instellingen van de 6220 overgenomen van de Vodafone site. Moet ik nu nog in contact treden met Vodafone om iets te laten activeren op mijn abo?
Eerste indruk is echt fantastisch btw!
Ik heb hier ook een tijd mee zitten stoeien....krijg het zelf niet aan de gang.BigB schreef op 14 april 2004 @ 23:46:
Weet iemand al hoe je via de USB bluetooth dongle kan internetten/wappen?
Ik wacht met spanning af
Vanmorgen kreeg ik weer contact via Bluetooth en kon de programma's die ik er gisteren op had gezet weer verwijderen. Het blijkt aan summergames te liggen. Toen ik die eraf haalde deed ie het weer..weppe schreef op 14 april 2004 @ 22:24:
[...]
Dit heb ik ook gehad, gewoon even wat toepassingen die je geinstalleerd hebt weer verwijderen. En daarna weer installeren. Klinkt vreemd maar dit was bij mij wel de oplossing!
Anoniem: 111514
antwoord 1.) .jar is waar het om gaat.Anoniem: 110451 schreef op 14 april 2004 @ 21:34:
antwoord 2.) in Nokia Suite (gebruik zelf 6.0) zit Nokia Multimedia Player. Nadat je een avi hebt geopend kan je hem via "opslaan als" opslaan als .3gp-file
Succes!
Ja, maar waarschijnlijk als je summergames er weer opzet, is er niets meer aan de hand! Dat was bij mij ook het geval..Macer schreef op 15 april 2004 @ 08:25:
[...]
Vanmorgen kreeg ik weer contact via Bluetooth en kon de programma's die ik er gisteren op had gezet weer verwijderen. Het blijkt aan summergames te liggen. Toen ik die eraf haalde deed ie het weer..
Weet niet of er tegenwoordig nog te spreken is over een NL versie... als het om bijbehorende gebruiksaanwijzing gaat... (in mijn geval via GSM-shop heb ik de NL-FR versie)Macer schreef op 15 april 2004 @ 06:54:
Net of de Belcompany en Phonehouse de problemen op kunnen lossen.. Het is gewoon wachten op een nieuwe firmware van Nokia. Het zal mij niks verbazen als de NL versie ook gewoon firmware 3.14 heeft..
Is in ieder geval sw-versie 3.14 gedateerd 12-03-04
En dat is de versie die er afgelopen dinsdag door Nokia-repair-center nogmaals is opgezet. (om te zien of het sms-probleem daarmee verholpen werd... niet dus)
Ga er niet vanuit dat er op zeer korte termijn een nieuwere versie uitkomt. Nokia gebruikt meestal een periode om alles te inventariseren...

BRAiN schreef op 14 april 2004 @ 22:03:
Ik heb vanmiddag even een gast van de T-mobile gesproken en het leverde het volgende op:
T-mobile gebruikt de nieuwste simkaarten van NL (64 kb versie, ze hebben niet al het geheugen beschikbaar gesteld voor telefoonnummers en sms, om het voor andere diensten beschikbaar te laten)
maar vooral een eindeloze discussie.

Hoop dat ik vandaag mijn nieuwe SIM in de bus heb, want ik ben benieuwd welke kant het uitgaat. Heb namelijk positieven en negatieve resultaten gelezen...
En leuk: "het komt wel eens voor..." Had hiervoor een T68i... en de samenwerking daarvan met T-Mob is ondertussen beroemd...
2call kan jegewon je hele handel inscannen en op sturen via de mailLegion schreef op 14 april 2004 @ 21:12:
Bah man.
Van het kastje naar de muur lopen...
Als de NL versie ook 3.14 heeft is het dus zinloos geweest om te wachten op de NL versie... die is dan namelijk precies hetzelfde als de EU versie..
Mocht er wel een nieuwere softwareversie op de NL versie zit, gaan alle EU versie mensen braaf naar de service centre om de software te vernieuwen. Dus dan is het ook zinloos geweest om te wachten op de NL versie.
Mocht er wel een nieuwere softwareversie op de NL versie zit, gaan alle EU versie mensen braaf naar de service centre om de software te vernieuwen. Dus dan is het ook zinloos geweest om te wachten op de NL versie.
[ Voor 43% gewijzigd door M@cer op 15-04-2004 09:23 ]
Lijkt logisch...Macer schreef op 15 april 2004 @ 09:21:
Als de NL versie ook 3.14 heeft is het dus zinloos geweest om te wachten op de NL versie... die is dan namelijk precies hetzelfde als de EU versie..
bovendien zouden erkende NOKIA-dealers wel op de hoogte zijn van aangepaste software versies...
wachtkamer dus.

Anoniem: 36705
Ik ben erg op zoek naar een goede carkit voor de foon!!!
Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Nokia Bluetooth carkit CW-1K.
http://www.nokia.nl/nl/te...wirelesscarkit/index.html
Bij http://www.planetgsm.nl heb ik um tot nu toe het goedkoopste gezien (129 euro). Is er iemand die hem ergens anders goedkoper heeft gezien??? en heeft misschien iemand ervaring met deze of andere carkits (bleutooth) in combinatie met de 6230!?
Bij http://www.planetgsm.nl heb ik um tot nu toe het goedkoopste gezien (129 euro). Is er iemand die hem ergens anders goedkoper heeft gezien??? en heeft misschien iemand ervaring met deze of andere carkits (bleutooth) in combinatie met de 6230!?
Anoniem: 29584
Inmiddels weer even contact gehad met onze zakelijke telecom leverancier, en mij werd ook nog voorgehouden dat eind week 17 de uitlevering gaat plaatsvinden (en volgens hen alleen de witte versie). Het zal dus idd wel week 18 worden dat ik 'm eindelijk ga krijgen.....
Anoniem: 110970
yess bluetooth werkt dus ook eindelijk
het is echt handig bluetooth alles gewoon via nokia explorer op je mmc card gooien
ik heb dus inmiddels alles op me phone gezet (128 MB) het enige is dat ie lang moet zoeken als je een mapje ingaat waar veel plaatsen enz. in staan
verder heb ik gemerkt dat als de batterijen bijna op zijn dat hij de mp3's niet helemaal afspeelt iemand anders hier ook last van....
wat ik nu probeer (en andere ook zo te zien) is internetten via bluetooth
als iemand ideeen heeft laat ff weten
het is echt handig bluetooth alles gewoon via nokia explorer op je mmc card gooien
ik heb dus inmiddels alles op me phone gezet (128 MB) het enige is dat ie lang moet zoeken als je een mapje ingaat waar veel plaatsen enz. in staan
verder heb ik gemerkt dat als de batterijen bijna op zijn dat hij de mp3's niet helemaal afspeelt iemand anders hier ook last van....
Ik heb hem eergisteren ook besteld, voor mijn vriendin 
Komt vandaag binnen, denk dat ik hem maar ga inpikken
Komt vandaag binnen, denk dat ik hem maar ga inpikken
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ja, heb ik ook last van... Met DBpoweramp een aantal mp3's omgezet naar lagere bitrate, maar heb er een paar nummers tussenzitten die mijn 6230 niet pakt. Terwijl het een volledig en uncorrupted bestand is... hij speelt een fractie van een seconde en dan is het afgelopen...Anoniem: 110970 schreef op 15 april 2004 @ 10:05:
... verder heb ik gemerkt dat als de batterijen bijna op zijn dat hij de mp3's niet helemaal afspeelt iemand anders hier ook last van....
Beetje jammer.
Anoniem: 108665
Als je infrarood gebruikt moet je hem istalleren als externe modem, neem aan dat dit voor bluetooth hetzelfde is. Voor Telfort werkt het als volgend:Anoniem: 110970 schreef op 15 april 2004 @ 10:05:
Verbindt de telefoon via de meegeleverde kabel (RS 232) of via de infrarood functie met de computer.
Installeer de modem (N.B. uw telefoon functioneert als modem)
- Ga naar start, kies instellingen, u komt nu in het configuratiescherm
- Kies modems
- Kies toevoegen modem
- Vink automatisch detecteren van de modem uit (zet dus een vinkje zodat de computer niet automatisch gaat detecteren) en klik volgende
- Kies de standaardmodem met de hoogste snelheid bijvoorbeeld Standaard 33.600 bps modem en klik volgende
- Kies de poort waarop uw modem is aangesloten (COM poort als u werkt met een kabel, infrarood poort als u via infrarood werkt), klik volgende en vervolgens beeindigen.
Zet een inbelverbinding op via GPRS
- Ga naar mijn computer
- Kies voor nieuwe externe verbinding aanmaken
- Geef de verbinding een naam bijvoorbeeld GPRS
- Selecteer de standaardmodem die u net heeft aangemaakt (in het voorbeeld 33.600)
- Klik configureren en zet de maximale verbindingssnelheid op 115.200 bps en klik op ok
- Klik volgende, u wordt nu gevraagd een telefoonnummer in te voeren, het "telefoonnummer" voor GPRS is *99# (zonder kengetal)
Maak verbinding door te dubbelklikken op de nieuwe verbinding (in het voorbeeld GPRS)
- geef als gebruikersnaam gprs op
- paswoord is password
- inbelnummer is *99# (sterretje valt vaak weg)
- klik op ok, de verbinding wordt gemaakt
- Als u al MMS heeft laten aansluiten wordt het inbelnummer *99***1# met als extra dialingstring AT+CGDCONT=1,"IP","INTERNET"
- Het is niet mogelijk om van deze diensten gebruik te maken samen met het besturingssysteem Windows 98 first edition. (neem aan dat dit niet gebruikt wordt bij de tweakers mensen
Dit zijn dus de instellingen die je op je computer moet instellen, op je telefoon hoef je dus helemaal niks te doen.
Anoniem: 110970
mmm klinkt veelbelovend ff vanavond testen dan horen jullie het wel.....Anoniem: 108665 schreef op 15 april 2004 @ 10:34:
[...]
Als je infrarood gebruikt moet je hem istalleren als externe modem, neem aan dat dit voor bluetooth hetzelfde is. Voor Telfort werkt het als volgend:
Verbindt de telefoon via de meegeleverde kabel (RS 232) of via de infrarood functie met de computer.
Installeer de modem (N.B. uw telefoon functioneert als modem)
- Ga naar start, kies instellingen, u komt nu in het configuratiescherm
- Kies modems
- Kies toevoegen modem
- Vink automatisch detecteren van de modem uit (zet dus een vinkje zodat de computer niet automatisch gaat detecteren) en klik volgende
- Kies de standaardmodem met de hoogste snelheid bijvoorbeeld Standaard 33.600 bps modem en klik volgende
- Kies de poort waarop uw modem is aangesloten (COM poort als u werkt met een kabel, infrarood poort als u via infrarood werkt), klik volgende en vervolgens beeindigen.
Zet een inbelverbinding op via GPRS
- Ga naar mijn computer
- Kies voor nieuwe externe verbinding aanmaken
- Geef de verbinding een naam bijvoorbeeld GPRS
- Selecteer de standaardmodem die u net heeft aangemaakt (in het voorbeeld 33.600)
- Klik configureren en zet de maximale verbindingssnelheid op 115.200 bps en klik op ok
- Klik volgende, u wordt nu gevraagd een telefoonnummer in te voeren, het "telefoonnummer" voor GPRS is *99# (zonder kengetal)
Maak verbinding door te dubbelklikken op de nieuwe verbinding (in het voorbeeld GPRS)
- geef als gebruikersnaam gprs op
- paswoord is password
- inbelnummer is *99# (sterretje valt vaak weg)
- klik op ok, de verbinding wordt gemaakt
- Als u al MMS heeft laten aansluiten wordt het inbelnummer *99***1# met als extra dialingstring AT+CGDCONT=1,"IP","INTERNET"
- Het is niet mogelijk om van deze diensten gebruik te maken samen met het besturingssysteem Windows 98 first edition. (neem aan dat dit niet gebruikt wordt bij de tweakers mensen)
Dit zijn dus de instellingen die je op je computer moet instellen, op je telefoon hoef je dus helemaal niks te doen.
ziet er netjes uit..
maar is het ook mogelijk om met je gsm te internette via de pc?
Euhhh, je wil je computer dan gebruiken als modem?DancePlaza schreef op 15 april 2004 @ 11:30:
[...]
ziet er netjes uit..
maar is het ook mogelijk om met je gsm te internette via de pc?
Anoniem: 41743
Jah zou relaxd zijn... Gratizzz...Anoniem: 108665 schreef op 15 april 2004 @ 11:48:
[...]
Euhhh, je wil je computer dan gebruiken als modem?
Hoezo zou je je telefoon als modem willen gebruiken als dat wEl geld kost...

dat was toch de bedoelingAnoniem: 41743 schreef op 15 april 2004 @ 11:51:
[...]
Jah zou relaxd zijn... Gratizzz...![]()
Nou net een beetje geknoeit met het bleutooth op mijn acer travelmate 803.
Deze werkt ook perfect nu ! Heel leuk om gewoon je gsm zo naast je te hebben die gewoon mp3 aan het pompen is.
Deze werkt ook perfect nu ! Heel leuk om gewoon je gsm zo naast je te hebben die gewoon mp3 aan het pompen is.
D'r zijn mensen die willen internetten als je niet thuis bentAnoniem: 41743 schreef op 15 april 2004 @ 11:51:
[...]
Jah zou relaxd zijn... Gratizzz...![]()
terwijl je breedband aansluiting en je wifiaccespoint het met 400 kb/s doet..TuRk schreef op 15 april 2004 @ 11:55:
Sorry ik zie de toegevoegde waarde niet.
Ps. heb je wel is naar de kosten van GPRS bij mister KPN of T-Mobile gekeken..
Dure mp3tjes kun je beter een cd gaan halen
[ Voor 15% gewijzigd door thefox154 op 15-04-2004 12:16 ]
Anoniem: 109571
Hoe lang moet je dan wel niet pompen om 128 MB of 256 MB erop te gooien?TuRk schreef op 15 april 2004 @ 11:55:
Anoniem: 8888
Ga vanavond wel ff langs een computerboer om te vragen of ik 512 mb SD mag testen
Maar hoe weet ik of die werkt
Naam wijzigen kunnen van SD card via phone?
Pas op! Geen SD, maar MMC!Anoniem: 8888 schreef op 15 april 2004 @ 12:57:
Ga vanavond wel ff langs een computerboer om te vragen of ik 512 mb SD mag testenMaar hoe weet ik of die werkt
![]()
@ voorgaande reacties.
Ik bedoelde dus gewoon mp3 van mijn pc op de mmc card zetten !!
En gewoon het bleutooth verhaal van je pc suite
Ik bedoelde dus gewoon mp3 van mijn pc op de mmc card zetten !!
En gewoon het bleutooth verhaal van je pc suite
Ik bedoelde dus niet dat je GSM als modem moet gebruiken maar,
Dat je telefoon via bluetooth naar je pc connect en dan je dan je Kabel/Adsl lijn kan gebruiken om internet/wap paginas op je telefoon te kijken.
Lijkt me toch dat het moet kunnen?
Mischien met een speciale java browser?
Je kunt namelijk met je telefoon ook streaming radio/muziek luisteren en dat zou dan handig kunnen wezen als dat via bluetooth gaat ipv via gprs want dat is super duur zoveel dataverkeer!
Dat je telefoon via bluetooth naar je pc connect en dan je dan je Kabel/Adsl lijn kan gebruiken om internet/wap paginas op je telefoon te kijken.
Je kunt namelijk met je telefoon ook streaming radio/muziek luisteren en dat zou dan handig kunnen wezen als dat via bluetooth gaat ipv via gprs want dat is super duur zoveel dataverkeer!
Juist, goeie vraagBigB schreef op 15 april 2004 @ 13:06:
heeft iemand nog leuke sites gevonden voor prog/games voor de 6230?
ik heb er hier een aantal...
http://www.jhonny.org/wap/?type=3 => wallpapers
http://www.geocities.com/n0kiagamez/
www.imserba.com => games ECHT GOED
ik heb er hier een aantal...
http://www.jhonny.org/wap/?type=3 => wallpapers
http://www.geocities.com/n0kiagamez/
www.imserba.com => games ECHT GOED
Met een Sony Clie (is een PDA) kan het (geen windows pda), dus waarom zou het niet met een 6230 kunnen?BigB schreef op 15 april 2004 @ 13:06:
Ik zeg niet dat het niet kan.Roflmao schreef op 15 april 2004 @ 13:54:
[...]
Met een Sony Clie (is een PDA) kan het (geen windows pda), dus waarom zou het niet met een 6230 kunnen?
Ik wil en meerdere met mij alleen graag weten HOE het dan moet.
Welk programma, welke instellingen enzo.
Want niemand schijnt het nog te weten denk ik
Ik heb hem hier ook besteld en had via de tel begrepen dat ik hem de 28ste in mijn handen zou hebben, nog 2 kleine weekjes wachten dus!!!Anoniem: 111180 schreef op 14 april 2004 @ 23:51:
Beste mensen,
Groeten en ga zo door
Heeft nog niemand problemen gehad met het niet kunnen verwijderen van bestanden op de mmc?
ik denk dat ik hem anders maar moet formateren?
en waarmee converteren jullie mp3 naar aac? met itunes maakt ie er iets anders van.
en waarmee converteren jullie mp3 naar aac? met itunes maakt ie er iets anders van.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 11565 op 15-04-2004 15:58 ]
dbpoweramp.. al helebooel keertjes gezegt hierAnoniem: 11565 schreef op 15 april 2004 @ 15:45:
Heeft nog niemand problemen gehad met het niet kunnen verwijderen van bestanden op de mmc?
Toestel aan en uit en dan wissen!Anoniem: 11565 schreef op 15 april 2004 @ 15:45:
ow srry, maar er staat ook zoveel onzin tussen, wanneer iedereen zn mob krijgt en welke shop etc, kan niet alles doorlezen he. maar kdenk dat ik 80%toch wel gezien heb.
Anoniem: 39949
misschien een idee om een FAQ in de volgende topic start te zettenAnoniem: 11565 schreef op 15 april 2004 @ 16:07:
ow srry, maar er staat ook zoveel onzin tussen, wanneer iedereen zn mob krijgt en welke shop etc, kan niet alles doorlezen he. maar kdenk dat ik 80%toch wel gezien heb.

ja goed plan. als we nou eerst een lijstje maken met vragen en iedereen daar dingen aan toevoegt?
kunnen beginnen met de bugs,
wanneer en waar te krijgen,
iets met prijzen?
welke mmc's het doen,
dat naam geven en booten ervan,
(vul maar aan)
kunnen beginnen met de bugs,
wanneer en waar te krijgen,
iets met prijzen?
welke mmc's het doen,
dat naam geven en booten ervan,
(vul maar aan)
Lijkt me idd een strak om een een FAQ te starten voor de 6230.
Er komen veel dezelfde vragen langs op dit forum.
Er komen veel dezelfde vragen langs op dit forum.
Mijn 6230 ook binnen (tenminste briefje van de postbode, was niet thuis:?) maar als ik hem morgen opgehald heb zal ik meteen vertellen of ik bug's heb kunnen vinden en zal ff wat foto's posten als iemand mij even kort uit kan leggen hoe ik dat het makkelijkste kan doen. (waar kan ik ze b.v. op Inet etten en dan doorlinken?)
O ja heb mijne bij 2call besteld. gisteren alles doorgestuurd vandaag in huis (nou ja postkantoor dan) TOP daar bij 2Call.nl!
O ja heb mijne bij 2call besteld. gisteren alles doorgestuurd vandaag in huis (nou ja postkantoor dan) TOP daar bij 2Call.nl!
Fly or Die
Als je telefoon op "stil'' staat met geluid op uit en er belt iemand uit mn bellergroep dan zou je toch niet de beltoon van de bellergroep moeten horen of wel??
Bij mij is dit dus wel het geval.....zwaar irri als je in college zit.
Bij mij is dit dus wel het geval.....zwaar irri als je in college zit.
klein snel overzichtje voor SP inrichting:
en dan heb je wel een leuke post, flikker et allemaal ff mooi in zon table ding, moet je ff met modje overleggen, want niet iedereen heeft die rechten. en dan gewoon van zon sony topic die kleuren enzo gebruiken, vind dat wel mooi eigenlijk
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| *************************** Het grote Nokia 6230 Topic Deel 4 Specs van telefoon; Plaatjes van de 6230 en gemaakt door de 6230; Te koop bij; ( zonder prijzen, anders worden wij net een dealer, das niet de bedoeling he :) ) Welke MMC kaartjes wel werken; Welke BT Dongle's werken; Eeuh en dan wat problemen en oplossingen; Bellergroep Bug > oplossing, is masterreset geloof ik; SMS gedoe, meestal icm met Tmobile, ene wel andere niet...; BT connectie, staat ergens al heel stuk over met plaatjes, misschien mirror maken en dan linkie erheen; MP3 gedoe, welke programma voor converten, filmpjes converten; Rest van problemen; Link naar nokia site; Link naar site met beltonen, plaatjes, spelletjes; Link naar nog wat dingen *********************************** |
en dan heb je wel een leuke post, flikker et allemaal ff mooi in zon table ding, moet je ff met modje overleggen, want niet iedereen heeft die rechten. en dan gewoon van zon sony topic die kleuren enzo gebruiken, vind dat wel mooi eigenlijk
[ Voor 8% gewijzigd door orange.x op 15-04-2004 16:51 ]
Anoniem: 5490
Zo weer even met GSMhuis.nl gebeld. Zoals het er nu voor staat krijgt men eind volgende week de levering NL toestellen binnen
.
De reden dat ik de bestelling nog niet geannuleerd heb, is dat hij bij GSMhuis € 377 kost en ik hem al vooruit betaald heb. Bij de meeste leveranciers betaal je er los toch wel zo'n € 399 voor. Voor die 23 euro dan toch maar ff geduld hebben
.
Geheugenkaartje van Transcend is inmiddels ook binnen. Nu alleen nog even een USB Bluetooth adaptertje bestellen. Het ding van MSI (o.a. bij Funprice en MyCom) schijnt goed te werken? Kost € 30, en dan krijg je nog studentenkorting bij Funprice, dus daar hoef ik het niet voor te laten
.
De reden dat ik de bestelling nog niet geannuleerd heb, is dat hij bij GSMhuis € 377 kost en ik hem al vooruit betaald heb. Bij de meeste leveranciers betaal je er los toch wel zo'n € 399 voor. Voor die 23 euro dan toch maar ff geduld hebben
Geheugenkaartje van Transcend is inmiddels ook binnen. Nu alleen nog even een USB Bluetooth adaptertje bestellen. Het ding van MSI (o.a. bij Funprice en MyCom) schijnt goed te werken? Kost € 30, en dan krijg je nog studentenkorting bij Funprice, dus daar hoef ik het niet voor te laten
Wat ik even niet helemaal snap he... Wat is nou grootste voordeel van die BT dongle's naast dat je kan syncen met je agenda ofzo?? Ik zie echt geen voordelen ervan hoor
Kan je zonder zo'n ding ook niet spelletjes installeren ofzo? Als ik zou mogen kiezen zou ik zoiezo al voor een remake USB kabel dingetje gaan, is A sneller en B stuk goedkoper lijkt me
<font size="2" color="white">Het Grote Nokia 6230 Topic - Deel 4</font> | |
Hiero plaatje en dan de rest eronder! | |
<font size="2" color="white">Nokia 6230 Specs</font> | |
Hiero de Specs! |
Mag alleen niet wit maken... jammer maar zoiets, als iemand dat wil maken ;D
Gewoon mijn message quoten, en dan copyen
[ Voor 21% gewijzigd door orange.x op 15-04-2004 17:00 ]
trachten te formatten maybe?Anoniem: 6651 schreef op 15 april 2004 @ 17:11:
Ok heel dom; Wat als je je paswoord kwijt bent van je 32mb kaartje??
Anoniem: 6651
Jah ik kan met het kaartje in de telefoon alles doen, maar als ik hem in de cardreader stop doet hij niks. Met de telefoon heb ik toen ik van alles aan het uitvinden was een paswoord op gezet, maar die ben ik met mn domme kop weer vergeten 
Zou de reden zijn dat mijn cardreader het (standaard) kaartje niet pakt omdat er een paswoord op staat? Als ik het paswoord van de kaart wil verwijderen krijg ik nog een waarschuwing dat het kaartje hierna unlocked is.
Zou de reden zijn dat mijn cardreader het (standaard) kaartje niet pakt omdat er een paswoord op staat? Als ik het paswoord van de kaart wil verwijderen krijg ik nog een waarschuwing dat het kaartje hierna unlocked is.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 6651 op 15-04-2004 17:31 ]
Anoniem: 76342
Kan iemand eens foto's laten zien hoe het menu van deze telefoon eruit ziet ??
Ik zag iets van kleine pictogrammen ( ala SE T-610 ) en de grote pictogrammen ( ala Nokia 3210 etc. ) Wie weet hier wat meer van af ?!? En voor diegene die hem hebben : POST WAT PICS
Ik ben wel heel benieuwd hoe alles er uit ( mp3 functie, radio etc. )
Ik zag iets van kleine pictogrammen ( ala SE T-610 ) en de grote pictogrammen ( ala Nokia 3210 etc. ) Wie weet hier wat meer van af ?!? En voor diegene die hem hebben : POST WAT PICS
Anoniem: 36705
Kan je instellen...Anoniem: 76342 schreef op 15 april 2004 @ 18:10:
Ik zag iets van kleine pictogrammen ( ala SE T-610 ) en de grote pictogrammen ( ala Nokia 3210 etc. ) Wie weet hier wat meer van af ?!?
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 36705 op 15-04-2004 18:15 ]
Op mijn MMC (32 mb) staat 6.81 MB aan helemaal niks! Tenminste kan niets zien op dat ding. Kan formatteren kwaad?
er is een nieuwe softwareversie beschikbaar !!
dit is de bron : http://www.telecomvergeli...260/forum/?thread_id=4682
Anoniem: 76342 schreef op 15 april 2004 @ 18:10:
Ik zag iets van kleine pictogrammen ( ala SE T-610 ) en de grote pictogrammen ( ala Nokia 3210 etc. ) Wie weet hier wat meer van af ?!? En voor diegene die hem hebben : POST WAT PICSIk ben wel heel benieuwd hoe alles er uit ( mp3 functie, radio etc. )
Ik heb er ff een paar gemaakt, maar deze zijn ook vast wel ergens op internet zo te vinden. Sorry voor de slechte pics, zijn met webcam gemaakt, heb geen digicam hier
[ Voor 5% gewijzigd door weppe op 15-04-2004 18:29 ]
Anoniem: 76342
Dank je Weppe, ziet er toch wel netjes uit !! Ben alleen de pictogrammen van SE gewend, maar het ziet er toch netjes uit !!
* offtopic : ben jij dat met je lazy ass in die stoel
)
* offtopic : ben jij dat met je lazy ass in die stoel
Anoniem: 26590
G*dver de g*dver, mijn eigen tip is mijn eigen ondergang geworden. Ik heb nu dus geen Aldi card-reader kunnen bemachtigen. Toen ik woensdagochtend voor college even snel om 9 uur langs wipte, waren ze er nog niet (ik had het moeten vragen, maar ik had haast) en moest 's middags werken tot half 8. Dus ik denk, doe ik vanmiddag even... op... in alle drie de fillialen. Maar goed, hoef ik ook nog even geen Apacer 256mb MMC te kopen (a 69 euri) dus die uitgaven kan ik even uitstellen.
Verder een supergaaf toestelletje.. hij wordt alleen maar cooler, zeker nu ik met bluetooth mijn Outlook-agenda kan synchen e.d.
Voor het SMS-probleem, voor topic deel 4. Is wel een tijdelijke oplossingen, en dat is zorgen dat je sim-geheugen qua smsjes vol zit. M.a.w. dat je 20 smsjes erop hebt staan. Zo wordt de telefoon gedwongen smsjes op de telefoon op te slaan bij ontvangst, waardoor WEL gewoon alles werkt zoals het hoort.
Ik heb overigens afgelopen zaterdag het toestel bij VTU-telecom in Uden gehaald, met Nederlandse handleiding, vergezeld van een Franse handleiding.
Edit: Waar is die JAD file eigenlijk goed voor als je alleen de JAR file nodig hebt?
Edit 2: Is er ook een manier om je menu aan te passen, zoals je bij sommige Nokia's met themas kunt werken. Zodat je bijvoorbeeld op je main scherm de letters wit maakt en dergelijke. Of moet ik mezelf beperken door die schrale kleurenschema's?
Verder een supergaaf toestelletje.. hij wordt alleen maar cooler, zeker nu ik met bluetooth mijn Outlook-agenda kan synchen e.d.
Voor het SMS-probleem, voor topic deel 4. Is wel een tijdelijke oplossingen, en dat is zorgen dat je sim-geheugen qua smsjes vol zit. M.a.w. dat je 20 smsjes erop hebt staan. Zo wordt de telefoon gedwongen smsjes op de telefoon op te slaan bij ontvangst, waardoor WEL gewoon alles werkt zoals het hoort.
Ik heb overigens afgelopen zaterdag het toestel bij VTU-telecom in Uden gehaald, met Nederlandse handleiding, vergezeld van een Franse handleiding.
Edit: Waar is die JAD file eigenlijk goed voor als je alleen de JAR file nodig hebt?
Edit 2: Is er ook een manier om je menu aan te passen, zoals je bij sommige Nokia's met themas kunt werken. Zodat je bijvoorbeeld op je main scherm de letters wit maakt en dergelijke. Of moet ik mezelf beperken door die schrale kleurenschema's?
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 26590 op 15-04-2004 18:57 ]
Anoniem: 39949
hier nog een paar pix:

de perfecte beeldkwaliteit van het display is helaas niet te fotograferen

de perfecte beeldkwaliteit van het display is helaas niet te fotograferen
Anoniem: 41743
Weet iemand of ik die software ook bij een nokia service point in de buurt er in kan laten zetten? Want anders ben ik hem weer minimaal een week kwijt...dcell schreef op 15 april 2004 @ 18:23:
er is een nieuwe softwareversie beschikbaar !!
--------------------------------
Heeft iedereen het probleem dat wanneer je een filmpje over zet in 3gp dat je alleen AMR geluid kunt gebruiken. Als je WB AMR gebruikt speelt mn 6230 hem af zonder geluid...
Jammer is dat AMR niet zon geweldig geluid is (bv bij southpark).
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 41743 op 15-04-2004 19:23 ]
Ik hoop en neem aan dat die nieuwe software versie die nu uit is, op mijn 6230 zit als 06plaza hem levert. (in 2006..)
Dat kan je wel zeggen - SNEL - ja...N-E-R-D schreef op 15 april 2004 @ 16:38:
Mijn 6230 ook binnen (tenminste briefje van de postbode, was niet thuis:?) maar als ik hem morgen opgehald heb zal ik meteen vertellen of ik bug's heb kunnen vinden en zal ff wat foto's posten als iemand mij even kort uit kan leggen hoe ik dat het makkelijkste kan doen. (waar kan ik ze b.v. op Inet etten en dan doorlinken?)
Gisteravond telefoon besteld via formulier @ 2Call.nl, vandaag al m'n telefoonnummer gekregen etc. Netwerk akkoord, denk dat 'ie er morgen wel is
met welke provider heb jij hem besteld? Ik met T-Mobile, ben benieuwd of ik ook het SMS probleem heb.s.Zero schreef op 15 april 2004 @ 19:55:
[...]
Dat kan je wel zeggen - SNEL - ja...
Gisteravond telefoon besteld via formulier @ 2Call.nl, vandaag al m'n telefoonnummer gekregen etc. Netwerk akkoord, denk dat 'ie er morgen wel isKan in ieder geval niet wachten!
heb trouwens mailtje gestuurd naar die mensen van Dynafix dat bedrijf wat de nieuwe firmware zegt te hebben. (iemand bekend met dit bedrijf???)
"Goedendag,
Ik las op Internet dat U een nieuwe software versie (4.08) voor de Nokia 6230 heeft. Is deze origineel van Nokia (dus behoud van garantie) en nederlands als ik mijn telefoon bij U laat updaten? en wat zijn de kosten daarvan binnen de garantietermijn?
ik hoop spoedig iets van u te horen.
Met vriendelijke groet,
F. van Lokven
P.S. weet u ook welke bug's worden verholpen met die versie 4.08? "
dus als ik antwoord heb laat ik het natuurlijk meteen weten.
Fly or Die
Fly or Die
Ik weet wel dat Dynafix in Nuth zit (of ze nog op andere plaatsen zitten weet ik niet).. Ze zijn ook officieel reparatie-punt van HP/Compaq notebooks (nog niet zo heel erg lang dacht ik).
Als ik jou was zou ik je foon niet opsturen.. Duurt denk ik langer dan dat die update bij een officieel nokia-servicepoint in de buurt te krijgen is.. (heb slechte ervaring met notebooks naar hun opsturen..)
Als ik jou was zou ik je foon niet opsturen.. Duurt denk ik langer dan dat die update bij een officieel nokia-servicepoint in de buurt te krijgen is.. (heb slechte ervaring met notebooks naar hun opsturen..)
[ Voor 49% gewijzigd door FlipFluitketel op 15-04-2004 20:08 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Anoniem: 4861
Ik ben zelf voor de normale carkit (CARK-126) gegaan omdat het imho nogal een nadeel is dat je phone niet aan de lading hangt in de auto. Ik was niet zo heel er duur uit omdat alleen de juction box en de houder vervangen moesten worden om gebruik te maken van de 6230 (mijn vorige phone was een 6310i)Anoniem: 36705 schreef op 15 april 2004 @ 09:43:
Ik ben erg op zoek naar een goede carkit voor de foon!!!

Cool, scheelt ons weer een hoop moeite zodra je een reactie van Dynafix postN-E-R-D schreef op 15 april 2004 @ 20:03:
[...]
met welke provider heb jij hem besteld? Ik met T-Mobile, ben benieuwd of ik ook het SMS probleem heb.
heb trouwens mailtje gestuurd naar die mensen van Dynafix dat bedrijf wat de nieuwe firmware zegt te hebben. (iemand bekend met dit bedrijf???)
"Goedendag,
Ik las op Internet dat U een nieuwe software versie (4.08) voor de Nokia 6230 heeft. Is deze origineel van Nokia (dus behoud van garantie) en nederlands als ik mijn telefoon bij U laat updaten? en wat zijn de kosten daarvan binnen de garantietermijn?
ik hoop spoedig iets van u te horen.
Met vriendelijke groet,
F. van Lokven
P.S. weet u ook welke bug's worden verholpen met die versie 4.08? "
dus als ik antwoord heb laat ik het natuurlijk meteen weten.
Fly or Die
Ik heb 'm trouwens met een 2-jarig Vodafone 120 abonnement besteld.
Ok, ik heb een nokia 6230 bestelt met kpn abonnement bij GSMtrack.nl en ze hebben m op voorraad (had ervoor gemailt namelijk) dus verwacht m znel binnen. Alleen een paar vraagjes: hoop dat iemand ze kan antwoorden
welke versie zal dit worden? (nederlands ???)
zouden er bugs in zitten (is iemand ze al tegengekomen?)
kan ik de software eventueel laten upgraden bij een nokia store en zal dit duur zijn?
welke versie zal dit worden? (nederlands ???)
zouden er bugs in zitten (is iemand ze al tegengekomen?)
kan ik de software eventueel laten upgraden bij een nokia store en zal dit duur zijn?
Dit topic is gesloten.