Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Is het mogelijk om messenger te draaien op een 6230?? Ik heb gisteren gezocht naar een site met toepassingen, maar kan alleen maar games vinden..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
BRAiN schreef op 10 april 2004 @ 23:26:
Ik heb even getest met BlueTooth (MSI USB Dongle) en het werkt alleen synchroniseren met Outlook werkt nog niet, hij zeurt over SyncML ofzo :? Kan iemand mij vertellen wat ik daar aan moet doen aangezien er wel wat in de help staat, maar ik kan dat niet vinden op mijn toestel.

Nog een punt, ik kan mijn 256Mb kaart (Transcend) niet formatteren vanuit mijn phone, iemand anders wel?
Iemand over SyncML?
Ik kan nu wel mappen aanmaken enzo op mijn MMC kaart nadat ik hem op FAT heb geformatteerd ipv FAT32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat is nu de grootste geheugenkaart die iemand al werkend heeft kunnen gebruiken? Is het idd 256mb, of slikt hij stiekem ook 512 of 1gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 21:21
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 02:05:
Eindelijk heb ik hem, gewoon uit de winkel en een Nederlandse versie (lees: Nederlandse handleiding).

Ik heb hem bij VTU-Telecom in Uden gehaald, ze hadden alleen nog de witte versie, waarvoor ik eerst ging. Toch hadden ze ook nog een zwarte, iemand had deze gereserveerd maar was hem niet op komen halen (sukkel). Hij ging er hard uit zeiden ze. Ik heb na overweging toch voor de zwarte gekozen. De firmware is v.3.14.

Het enige waar ik last van heb zijn die smsjes, je krijgt geen melding, maar ze staan wel in je inbox. Daarbij flipt de telefoon alleen als je ze opent en dan 'terug' gaat.

Maar goed, te zijner tijd komt daar wel een oplossing voor. Hij zit nu nog in zijn eerste lange oplaadfase, dus morgenvroeg lekker spelen.
Als je écht de NL-versie hebt is VTU dus de eerste die de echte Nedelandse verkoopt.. Kan iemand dit bevestigen, heb net wel gemaild maar die lui zit nu waarsch aan een paasontbijt dus..

[ Voor 54% gewijzigd door nivvle op 11-04-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik probeer mijn email in te stellen op mijn 6230, maar ik krijg het niet voor elkaar in combinatie met Vodafone Live..

Ik krijg elke keer de melding "Verificatie Mislukt".. Heeft iemand enig idee of is er überhaubt al iemand die het werkend heeft???

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi guys,

ondertussen nou al bekend welke merken MMC worden ondersteund ? Zoek ( en met mij velen misschien ) een kaartje van 256 Mb maar het is nog niet bekend welke merken ?
Is het ook mogelijk om aan een persoon een beltoon te koppelen of gaat dit alleen i.c.m. bellergroepen ?

thanx, Arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
In ieder geval de Apacer van 256mb die te koop is bij MyCom voor 69 euro..
Je kan alleen maar een ringtone instellen via bellergroepen..

btw groeten is niet nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Macer schreef op 11 april 2004 @ 13:01:
In ieder geval de Apacer van 256mb die te koop is bij MyCom voor 69 euro..
Je kan alleen maar een ringtone instellen via bellergroepen..

btw groeten is niet nodig..
Hoe heb jij hem geformatteerd? FAT of FAT32 ?
Heb jij ook het probleem met de camera, als je de opslaglocatie insteld op je mmc?(opslaan duurt lang, ik krijg geen preview)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 09:03:
[...]

Silencer heb je die bij gsmtrack gehaald? Ik dacht dat ze alleen die met Engelse handleiding hadden. Wanneer heb je die binnen gekregen?
Ik heb hem ook bij gsmtrack gehaald en zat een franse handleiding bij en hij heeft ook die sms problemen dus heb ik hem gister teruggestuurd en heb ik volgende week een andere en ik hoop dat die geen problemen vertoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
BRAiN schreef op 11 april 2004 @ 13:43:
[...]

Hoe heb jij hem geformatteerd? FAT of FAT32 ?
Heb jij ook het probleem met de camera, als je de opslaglocatie insteld op je mmc?(opslaan duurt lang, ik krijg geen preview)
Ik heb hem niet geformateerd, hij deed het gelijk.. Zonder enkel probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook met wat voor progje je stukken uit een MP3 kunt 'knippen' op pc om ze dan via Nokia Suite om te zetten naar de foon en als beltoon te gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag aan iedereen. Op www.sitel.nl heb ik een hele mooie aanbieding gezien voor verlenging van mijn abo i.c.m. de 6230.

Nu is mijn vraag, heeft misschien iemand hier ook zijn 6230 gekocht (en ontvangen) en zat hier de Nederlandse handleiding etc. bij???

Ik sta namelijk op het punt om hem te bestellen voor 76 euro, maar wil er wel ff zeker van zijn dat het allemaal Nederlands is en niet dat ik alles moet omzetten.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk persoonlijk dat de nederlandse handleiding pas einde deze week, of begin volgende week beschikbaar zal zijn. Volgende week (20e) namelijk een beurs waar mijn persoonlijke leverancier naartoe gaat, daar wordt meer info verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik destijds een 6310i had aangeschaft zaten daar twee handleidingen bij, een Nederlandstalige en een Franstalige, en dat was nu ook het geval. Ik heb het ook nadrukkelijk gevraagd bij de VTU-Telecom, of dit wel een écht Nederlands toestel was, omdat er ook winkels waren die het toestel uit bijvoorbeeld Duitsland of Engeland halen.

Hij werkt in ieder geval prima, op het sms probleem na. En die tijdelijke oplossing werkt helaas niet, omdat mijn sim way more als 20 smsjes op kan slaan.

Verder ga ik morgen even een bluetooth dongle aanschaffen, nog suggesties? In omgeving Nijmegen? (En dus niet via internet, ik wil het meteen hebben }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Even een update:

Bluetooth werkt helemaal (ik moest bij de calender nog sync settings invullen): Ik kan mijn contacts enzo synchroniseren met Outlook, ik kan bestanden kopieren en al het andere eigenlijk ook:)

Hardware:
MSI BlueTooth dongle, daarvan heb ik de nieuwste drivers gebruikt
Windows XP Professional met alle updates

Software
Nokia PC Suite 6.0
Microstar 1.42 (BlueTooth)

Verder heb ik nog wel wat problemen met mijn MMC 256 Mb van Transcend, morgen ga ik het testen met een 128 Mb van Apacer.

[ Voor 5% gewijzigd door Libertarian op 11-04-2004 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 13:59

DeZzL

Rocket surgeon

@Gerbens: Je kunt in arnhem bij de MyCom een MyCom dongle halen. Kost 25€ en werkt prima. Je hebt natuurlijk dit hele draadje doorgelezen en gezien dat ik er problemen mee had maar dat was mn eigen domme schuld |:( ....werkt helemaal prima!

Je kunt ook een MSI dongle halen, kost je rond de 30€ maar dat heb je oko een te gek supertoffe coole koffiepéhhh... MSI keycord erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silencer_NL schreef op 11 april 2004 @ 09:48:
[...]

Ik heb hem dinsdag besteld, en gister (zaterdag) binnen gekregen.
Ik heb hem vrijdag binnen gekregen (2 dagen eerder besteld) :9~ via GSMTrack.nl
Ik heb een duitse handleiding en V 3.14
Tevens heb ik niet de eerder beschreven SMS problemen......(ik heb T-Mobile)

Aardig wat mee lopen spelen al en ik vind het een super telefoon!!!
Dinsdag ff een cardreader / Blauwtand dongle en MMC kaart scoren... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Voor iedereen met T-Mobile: Wat voor simkaart gebruiken jullie? M.a.w. de mensen met T-Mobile zonder SMS problemen gebruiken jullie een nieuwe of een oude simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 21:45:
[...]

Ik heb hem vrijdag binnen gekregen (2 dagen eerder besteld) :9~ via GSMTrack.nl
Ik heb een duitse handleiding en V 3.14
Tevens heb ik niet de eerder beschreven SMS problemen......(ik heb T-Mobile)

Aardig wat mee lopen spelen al en ik vind het een super telefoon!!!
Dinsdag ff een cardreader / Blauwtand dongle en MMC kaart scoren... :*)
Voor de cardreader --> deze week bij de Aldi een media 8-in-1-cardreader voor €7,99! Die ga ik dus in ieder geval scoren.

En is een MSI dongle beter als er een van MyCom zelf (omdat die van MyCom nogal kleiner is) iets met bereik ofzo? 10 meter?

En zo'n USB-dongle haalt die dan wel die 760kb/s?

Ik haal er wel eentje bij Computerland @ 35 euri, een Jewel Bluestick.
Afbeeldingslocatie: http://www.jewelnotebooks.nl/images/products/bluetooth-usb-small.jpg

Ziet er nog leuk uit ook nog, en ik kan op de fiets ;).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, waarom staat ie dan niet onder aldi actueel op de aldi site?

anders moet ik hem ook maar gaan scoren :*)

edit:
tering, wat ben ik blind zeg |:(, thanx Gerbens

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag eigenlijk niet hier he, moet in het Aldi-topic ---- maar het is gerelateerd dus een linkje:

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_16/BILD10.JPG

Hij staat er wel degelijk, én hij is zelfs USB 2.0. Dus dat wordt vlammen met die MMC-kaartjes (voor die prijs).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:02
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 23:45:
Mag eigenlijk niet hier he, moet in het Aldi-topic ---- maar het is gerelateerd dus een linkje:

[afbeelding]

Hij staat er wel degelijk, én hij is zelfs USB 2.0. Dus dat wordt vlammen met die MMC-kaartjes (voor die prijs).
Mooi apparaatje zeg maar even 1 of 2 zien te scoren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 23:33:
[...]

Voor de cardreader --> deze week bij de Aldi een media 8-in-1-cardreader voor €7,99! Die ga ik dus in ieder geval scoren.

En is een MSI dongle beter als er een van MyCom zelf (omdat die van MyCom nogal kleiner is) iets met bereik ofzo? 10 meter?

[afbeelding]

760kb/s? nou ik haal met mijn BT3030 Bluetooth dongle 30kb/s (gemiddeld) :/ niet echt vlot. Als iemand weet hoe ik dat op kan schroeven, dan hoor ik dat graag.

Ben trouwens erg tevreden met het toestel. Wel een vreemde bug: Als ik een orange nummer bel hoor ik em niet overgaan :S Heb zelf ook orange... Iemand anders hier ook last van?

Een ander probleempje dat ik heb is dat bij het oversturen van een groot bestand, af en toe een foutmelding verschijnt (Connection timed out) terwijl hij wel gewoon verbinding houdt en ik er niet mee op de loop ga ofzo...

Ik heb nou dat Nokia Media Converter 2.0 gedownload van de site. Dat is een stuk beter om filmpjes mee te converteren naar 3gp dan het bij PC Suite meegeleverde Multimedia Player. Daarbij had ik een aantal probleempjes met out of sync audio. Je kunt je de kwaliteit per parameter instellen (geluid, beeld, bandbreedte). Ik heb nou een aflevering van friends op mijn phone gezet op de beste kwaliteit: 29 mb :D Echt lache...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 00:38 . Reden: Van alles ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:17

Fjeze

AllesPerfect!

@gerbens bedankt voor de tip! aankomende week alle aldi's vol met mensen met een 6230, dus als je er nog een moet hebben ga deze week naar de aldi en ga bij de card readers staan :P :P

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb t antwoord van mijn vraag van een post of 8 terug al gevonden: MP3 Direct Cut. Is maar 90 kb en je kunt heel precies stukken uit MP3's knippen zonder ze eerst om te hoeven zetten naar WAV formaat dus dit werkt perfect ! Zo kun je mooi stukken MP3's als beltoon gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al meer concrete oplossingen/verklaringen voor het SMS probleem?

Voor zover ik heb begrepen hebben alleen mensen met T-Mobile last van dit probleem, right? En het zou kunnen liggen aan het gebruiken van een oudere simkaart, right?

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 12:35:
Zijn er al meer concrete oplossingen/verklaringen voor het SMS probleem?

Voor zover ik heb begrepen hebben alleen mensen met T-Mobile last van dit probleem, right? En het zou kunnen liggen aan het gebruiken van een oudere simkaart, right?

Kan iemand dit bevestigen?
Ik heb een gloednieuwe t-mobile simkaart in mn 6230... En ik heb wel het sms probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 14:32:
[...]

Ik heb een gloednieuwe t-mobile simkaart in mn 6230... En ik heb wel het sms probleem...
Ik heb een oude BEN kaart (hele oude... BEN verbaasd dat ie het blijft doen...lol) en ik heb totaal GEEN SMS problemen.

Txs voor de Aldi TIP, dat gaat vechten worden met andere 6230 bezitters in de Aldi zie ik al >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dus het ligt aan het hebben van een T-Mobile simkaart, zowel oud als gloedjenieuw. Dat is mooi naadje.

Dus eigenlijk moet je voor de oplossing/support bij T-Mobile zijn?

Nog een Aldi-tip. In Nijmegen zijn drie filialen van de Aldi. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iets op was, of mensen moesten vechten. Dus als het bij jullie Aldi op is... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 23:33:
[...]

[afbeelding]

--> Ik heb een slechte ervaringen opgedaan met de Jewel bluetooth stick. De bijgeleverde software is nauwelijks bruikbaar. Er zijn wel truuks om andere software te gebruiken zie bv USB Bluetooth Jewel --> USB Bluetooth 3Com

Ongevraagd advies: koop een sitecom, ongeveer dezelfde prijs maar dan MET fatsoenlijke software... heb ik uiteindelijk ook gedaan...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BRAiN schreef op 11 april 2004 @ 20:14:
Verder heb ik nog wel wat problemen met mijn MMC 256 Mb van Transcend, morgen ga ik het testen met een 128 Mb van Apacer.
Wat is precies het probleem? Het formatteren of iets anders? Is het al opgelost?

Ik sta namelijk op het punt om ook zo'n 256 MB Transcend kaart te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 15:57:
[...]

--> Ik heb een slechte ervaringen opgedaan met de Jewel bluetooth stick. De bijgeleverde software is nauwelijks bruikbaar. Er zijn wel truuks om andere software te gebruiken zie bv USB Bluetooth Jewel --> USB Bluetooth 3Com

Ongevraagd advies: koop een sitecom, ongeveer dezelfde prijs maar dan MET fatsoenlijke software... heb ik uiteindelijk ook gedaan...
Mag ik vragen wat de slechte ervaring precies is geweest? Totaal onbruikbaar? Was het een recente Jewel, m.a.w. bestaat de kans dat de Jewel die ik nu zou kopen verbeterd is?

Hij (de Jewel) is namelijk niet duur en in de buurt te verkrijgen, ik ga niet stad en land afreizen om een bepaald merk bluetooth dongle te halen namelijk. En ik kan hem ook via internet bestellen natuurlijk, maar dan moet ik weer langer wachten.

Overigens, stel dat ik een andere neem. Wat is dan beter? Eentje met of zonder zo'n antenne. Je hebt namelijk Sitecom USB dongles in verschillende uitvoeringen (met natuurlijk verschillende prijzen). Of bijvoorbeeld die MSI, je hebt 10 en 100 meter. Is 100 meter nodig? Werkt het beter of makkelijker?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:30

SilencerNL

No remorse

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 14:54:
[...]

Ik heb een oude BEN kaart (hele oude... BEN verbaasd dat ie het blijft doen...lol) en ik heb totaal GEEN SMS problemen.

Txs voor de Aldi TIP, dat gaat vechten worden met andere 6230 bezitters in de Aldi zie ik al >:)
Ik heb ook nog een oude Ben SIM kaart, en ik heb ook GEEN sms problemen. :Y)

[ Voor 52% gewijzigd door SilencerNL op 12-04-2004 17:23 ]

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey all

Eindelijk vrijdag heb ik hem ook ontvangen :) mooi toestel, maar heeft iemand nog een mooie ftp site met spellen, backgrounds en screensavers?? THx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

zo even alles na gelezen.

Het sms probleem hebben hier een aantal mensen last van.

Ik kan na het lezen van de nieuwe posts dat het probleem voorkomt bij de volgende toestellen:

Symptonen:

Toestel geimporteerd uit Frankrijk en Engels (te herkennen aan frans of engelse handleiding)
Nederlands toestel (weet niet zeker of die ook de benelux versie is)

T-mobile (nieuwe type kaart, oude BEN kaarten werken prima)
sommige Belgische providers (welke dat zijn weet ik dus niet, maar dat heb ik van onze belgische vrienden die ook het sms probleem hebben)

allen van deze toestellen hebben firmware: 03.14v

de toestellen die geimporteerd zijn uit Duitsland hebbben tot nu geen problemen met het sms probleem.

ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. en dat er niet steeds nieuwe posts bijkome, waarbij gevraagd wordt welke toestellen problemen hebben met sms.

indien er nog andere symptomen zijn. hoor ik het graag van jullie

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
goed samengevat.

ik zal nog even een kleine aanvulling geven:

T-Mobile is samen met AT&T de enigeste die het xxx merk simkaart aan hun klanten verstrekt. De rest van alle operators werken met andere kaarten van een andere fabrikant.

Dit verhaal doet met denken aan het T68i verhaal , ook dit toestel werkte regelmatig niet met de nieuwe T-Mobile simkaarten. Helaas is er toen van beide partijen nooit een oplossing geweest.
Hopen dat er nu wel iemand hiervoro de handen in het vuur durft te steken. Dus of nokia een software update of tmobile een ander type simkaart :Y)

ps. mijn 6230 is straks uitgegaan en sindsdien gaat ie niet meer aan. Volgens mij is hij overleden |:( balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 23:45:

[afbeelding]

Medion :) Mooi spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
Hmm, ik ga 'm morgen ook maar eens halen :Y)
Heb geen eerdere ervaring met POP-Ports/Bluetooth/MMC's, maar wat zouden jullie adviseren? (in m'n desktop heb ik (nog) geen Bluetooth/IR-Connector) Gezien snelheid en functionaliteit. Ik zal niet heel mijn oordeel daarop baseren, maar wat ondersteuning kan geen kwaad.

- Bluetooth Dongle kopen, om zo alles te up- en downloaden tussen PC en Nokia 6230
- Aldi Cardreadertje kopen, om daar de MMC's in te doen, vervolgens aansluiten op USB, om zo alles te up- en downloaden tussen PC en Nokia 6230
- Nokia of imitatie-kabel kopen (POP) of een 2,5/3,5mm connector verloopstukje (POP), om zo alles te up- en downloaden tussen de PC en Nokia 6230

Ben er nog niet echt uit...

Edit: ik wil sowieso wel een Medion Cardreadertje gaan kopen; maar aangezien dat voor die 32MB MMC (included) en/of meer MMC's is, kan ik dan meer dan alleen MP3's daarop zetten? Dus ook achtergronden, thema's, ringtones... Of zal ik daar dan toch echt een POP-Kabel / Bluetooth Dongle voor moeten hebben? 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door s.Zero op 12-04-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

thefox154 schreef op 12 april 2004 @ 18:15:

ps. mijn 6230 is straks uitgegaan en sindsdien gaat ie niet meer aan. Volgens mij is hij overleden |:( balen!
lol dat dacht ik ook.. maar na 2dagen ging die weer spontaan aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje : weet iemand hoe je gewoon het normale scherm (zodat je het provider logo ziet enz) aan kan laten staan ipv die klok :?

is in principe niet zoveel mis mee maar in de auto is het scherm te licht op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op 12 april 2004 @ 17:56:
zo even alles na gelezen.

Het sms probleem hebben hier een aantal mensen last van.

nieuwe type kaart, oude BEN kaarten werken prima
Ik had het al samengevat, en bovendien heb je niet goed gelezen want 'gigasmit' heeft wel last van het probleem met een gloednieuwe t-mobile kaart:
Maar het zou aan de fabrikant van de simkaart kunnen liggen.

Edit:
Dames en heren,

Ik heb zojuist een test gedaan door een andere simkaart (Orange) in mijn toestel te stoppen en vervolgens naar dat nummer te smsen. Het resultaat, wel een melding dat er een nieuwe bericht is. Ik kan het bericht veilig lezen en sluiten zonder rare reboots én ik kan het bericht gewoon normaal wissen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 20:53 . Reden: Testje gedaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op 12 april 2004 @ 17:56:

sommige Belgische providers (welke dat zijn weet ik dus niet, maar dat heb ik van onze belgische vrienden die ook het sms probleem hebben)

allen van deze toestellen hebben firmware: 03.14v
euhm hier heb ik nog niet veel belgen horen klagen(sommige omdat ie zon engelse /france inport hebben)
Maar bij onze goede serge is dit al de nederlandse veronderstel ik (nederlandstallige handleiding)
en deze werken zeer goed.

PS <knip>
Modbreak:
Warez request/aanbieden is niet de bedoeling, zie Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright

[ Voor 24% gewijzigd door Korakal op 13-04-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 20:08:
vraagje : weet iemand hoe je gewoon het normale scherm (zodat je het provider logo ziet enz) aan kan laten staan ipv die klok :?

is in principe niet zoveel mis mee maar in de auto is het scherm te licht op deze manier
Helemaal uitzetten kan volgens mij niet, maar je kan het wel vertragen..
Als je je screensaver op 59:00 zet, komt ie pas na een uur niks doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gents,

Heb net ff software update gedaan op me pc; opnieuw Win2K en Office2003 erop, daarna de BT-software van de MSI-adapter, en vervolgens Nokia Suite 6 geinstalleerd. Lukt me echter niet om goeie verbinding te maken (beetje deja vu met me 7650 8)7 ). Heb eerst een nieuwe gepaarde verbinding opgezet met een PINcode, vervolgens wordt het BL-icoontje ook wel mint-groen en zegtie datttie geconnect is maar dat is niet het geval. Als ik naar MY Device onder Properties kijk, zie ik onder Local Services COM4 geselecteerd, maar bij Client Applicaties staat COM3 :? Deze zijn niet allebei in te stellen op eenzelfde COM-poort.

ANYWAY PLEASE FF WAT TIPS??

Wil namelijk ook ff wat muziek op me MMC-card gooien, als ringtone instellen etc. Heb nog de hele 2e Paasavond, dus hopelijk kan er iemand een klein stappenplan plaatsen?

Thnx a lot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gewoon een BT adapter van trust voor 19,99 gekocht en werkt meteen goed, wordt meteen herkent en pairen gaat simpel. Voor het uploaden van screensavers of foto's werkt infrarood trouwens prima, maar voor mp3 duurt het wat lang. Card reader is dan denk ik de beste oplossing, tenminste als je niet teveel wisselt van mp3's.
Ik heb een mmc van 256MB bestelt dus die verwacht ik morgen of woensdag dan horen jullie meteen of hij werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de hele bende maar 'ns ge-deinstalleerd en daarna alleen de BT-software geinstalleerd, en nu krijg ik zelfs geeneens een connectie tot stand. Moet PINcode invoeren, maar krijg geeneens een request op me 6230 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 22:18:
ik heb gewoon een BT adapter van trust voor 19,99 gekocht en werkt meteen goed, wordt meteen herkent en pairen gaat simpel. Voor het uploaden van screensavers of foto's werkt infrarood trouwens prima, maar voor mp3 duurt het wat lang. Card reader is dan denk ik de beste oplossing, tenminste als je niet teveel wisselt van mp3's.
Ik heb een mmc van 256MB bestelt dus die verwacht ik morgen of woensdag dan horen jullie meteen of hij werkt!
Mag ik vragen van welk merk?

Edit: Ik heb begrepen dat de 256mb MMC van het merk Apacer werkt met de 6230. Deze kun je bij de MyCom en de Vobis halen, correct?

En wat ik me ook afvraag, wordt de telefoon trager van een grotere MMC?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via de Nokia Site mijn GRPS instellingen in mijn telefoon gezet, nu wil ik alleen gaan WAPpen en krijg ik de melding MELD U AAN BIJ GRPS.... :? (dit is al lang gedaan...)
Ken iemand mij hiermee helpen??? BVD!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 17:13:
[...]

Mag ik vragen wat de slechte ervaring precies is geweest? Totaal onbruikbaar? Was het een recente Jewel, m.a.w. bestaat de kans dat de Jewel die ik nu zou kopen verbeterd is?

Hij (de Jewel) is namelijk niet duur en in de buurt te verkrijgen, ik ga niet stad en land afreizen om een bepaald merk bluetooth dongle te halen namelijk. En ik kan hem ook via internet bestellen natuurlijk, maar dan moet ik weer langer wachten.

Overigens, stel dat ik een andere neem. Wat is dan beter? Eentje met of zonder zo'n antenne. Je hebt namelijk Sitecom USB dongles in verschillende uitvoeringen (met natuurlijk verschillende prijzen). Of bijvoorbeeld die MSI, je hebt 10 en 100 meter. Is 100 meter nodig? Werkt het beter of makkelijker?
Ik heb destijds een bluetooth dongle aangeschaft om te active-syncen met mijn Ipaq. Belangrijk daarbij is de serial connection over bluetooth. De software die bij de Jewel geleverd werd was zo 'basic' dat ik niet kon instellen welke -virtuele- compoort gebruikt diende te worden.

Volgens mij gaat het niet om de hardware, die is redelijk generiek, maar om de software die geleverd wordt. 'Volledige' software ondersteunt:

• Bluetooth Serial Port - Een draadloze verbinding tussen twee apparaten. Deze verbinding kan door applicaties worden gebruikt als virtueel equivalent van een fysieke seriële kabel tussen de apparaten.
• Dial-up Networking - Een apparaat kan een modem gebruiken dat fysiek is verbonden met een ander Bluetooth-apparaat.
• Fax - Een apparaat kan een fax verzenden via een mobiele telefoon, een modem of een computer met Bluetooth.
• File Transfer - Een apparaat kan bestandsbewerkingen uitvoeren op een ander Bluetooth-apparaat, bijvoorbeeld bladeren, openen, kopiëren, etc.
• Headset - Een Bluetooth-headset kan worden gebruikt als audio-invoer-/uitvoerapparaat voor een ander Bluetooth-apparaat, bijvoorbeeld een computer of mobiele telefoon.
• PIM Item Transfer - Twee Bluetooth-apparaten kunnen gegevens van de Personal Information Manager (PIM) uitwisselen, zoals visitekaartjes, agenda-items, e-mailberichten en notities.
• PIM Synchronization - Twee Bluetooth-apparaten kunnen gegevens van de Personal Information Manager (PIM) synchroniseren.
• Network Access - Een apparaat kan toegang krijgen tot een lokaal netwerk (LAN) via een tweede Bluetooth-apparaat dat fysiek is verbonden met het netwerk of worden toegevoegd aan een ad-hoc-netwerk dat wordt verschaft door de Bluetooth-server.
• Audio Gateway - Maakt het mogelijk dat de microfoon/luidsprekers van een Bluetooth-apparaat (meestal een computer) worden gebruikt als audio-invoer-/uitvoerapparaat voor een ander Bluetooth-apparaat, bijvoorbeeld een mobiele telefoon.

(of download van die sitecom site: http://www.sitecom.nl/md_download.php?md_id=1283) Overigens leveren meerdere fabrikanten dezelfde software als Sitecom. Volgens mij zit je goed als je in 'My Computer' een item 'My Bluetooth Places' erbij krijgt na installatie.

Voor wat betreft class 1 (100 meter) /class 2 (10 meter): check je mobiele telefoon, als die class 2 is (en dat zijn de meeste), dan heeft geen zin om een class 1 dongle te kopen. Overigens is het prijsverschil niet groot, beide typen zijn compatible en wie weet wat de toekomst nog gaat brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 20:27:
[...]

Ik had het al samengevat, en bovendien heb je niet goed gelezen want 'gigasmit' heeft wel last van het probleem met een gloednieuwe t-mobile kaart:

[...]
met nieuwe en huidige T-mobile simkaart gaat het dus ook niet goed..dat had ik samengevat.

met de oude ben kaarten gaat het wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, beetje scheef gelezen. Het zal wel laat zijn geweest.

@ graceland, ik ga dan maar voor de MSI Bluetooth Dongle, die moet het in ieder geval wel doen. En een apacer 256mb kaartje erbij, om eens gek te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
DancePlaza schreef op 12 april 2004 @ 19:27:
[...]

lol dat dacht ik ook.. maar na 2dagen ging die weer spontaan aan
8)7 vreugde alom hier op de eerste werkdag na het weeekend. Wis en waarachtig deed mijn telefoon het vanochtend weer....

Meneer nokia wat zijn dit voor geintjes???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

thefox154 schreef op 13 april 2004 @ 09:14:
[...]

8)7 vreugde alom hier op de eerste werkdag na het weeekend. Wis en waarachtig deed mijn telefoon het vanochtend weer....

Meneer nokia wat zijn dit voor geintjes???? :?
het zal wel aan het moooie weer liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hola,

Weet iemand van jullie een passende screen protector te vinden voor de 6230???
BTW geen problemen met smsen en/of bellen met mijn Orange free 60.

Have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mn 6230 bij gsmtrack.nl gekocht en heb een simkaart van tmobile die nu 1jaar en 18dagen oud is. maar ik heb eigenlijk echt helemaal geen problemen gehad met sms ofzo. ik weet niet wat voor problemen de rest precies heeft maar tgaat allemaal gewoon goed.

ik zat ook te denke om zon cardreader maar te kopen, denk niet dat ik er heel veel aan heb want je kan natuurlijk niet outlook er mee syncen enzo maar tis toch wel leuk.

koop dan er nog een imitatie kabel bij denk ik. bt is leuk maar tis langzaam en heb verder toch niets dat erop werkt. dus wat is het nu ervan?

Ps.
heeft iemand al leuke dingen gevonden/ergens neergezet om erop te zetten?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:52
Weet niet of software wel mag, aangezien dat imho onder warezrequest valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Nog maar een keer dan...

Is het iemand al gelukt om de emailclient aan het werk te krijgen via Vodafone? Als ik het doe via Vodafone Live gaat het goed, maar als ik het via het emailmenu doe bij berichten krijg ik steeds "verificatie mislukt".

En het lijkt me nog wel zo handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BRAiN schreef op 11 april 2004 @ 23:08:
Voor iedereen met T-Mobile: Wat voor simkaart gebruiken jullie? M.a.w. de mensen met T-Mobile zonder SMS problemen gebruiken jullie een nieuwe of een oude simkaart?
Ik heb een T-mobile abo met een ben-simkaart en geen sms problemen.Had wel problemen met bellergropen maar naat het terugzetten naar fabrieksinstellingen werkt alles perfect.Weet alleen niet hoe bluetooth werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Ik heb gisteren het dus getest met een Apacer 128 Mb kaart ipv van mijn 256 Mb Tanscend kaart. De 128 Mb kaart geeft geen enkel probleem in tegenstelling tot de 256 Mb Transcend kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimsterrr schreef op 13 april 2004 @ 11:15:
Weet niet of software wel mag, aangezien dat imho onder warezrequest valt.
hoezo? ik zeg toch niet dat ik er niet voor wil betalen. kvroeg me alleen af of iemand al een iets leuk erop had gezet dat ook goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 11:43:
[...]
hoezo? ik zeg toch niet dat ik er niet voor wil betalen. kvroeg me alleen af of iemand al een iets leuk erop had gezet dat ook goed werkt.
Had het ook niet specifiek tegen jou.
Heb diverse spelletjes erop staan zoals SplinterCell en Prince of Persia en Pacman. Werkt goed en snel.
Ze staan alleen in de map verzameling en wilt ze naar spelletjes krijgen, maar weet niet hoe.. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die DKU-2 imitatie kabel ook gewoon in de winkel te kopen of alleen via internet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimsterrr schreef op 13 april 2004 @ 11:45:
[...]

Had het ook niet specifiek tegen jou.
Heb diverse spelletjes erop staan zoals SplinterCell en Prince of Persia en Pacman. Werkt goed en snel.
Ze staan alleen in de map verzameling en wilt ze naar spelletjes krijgen, maar weet niet hoe.. iemand?
Waar heb je die gevonden/gedowned als ik vragen mag?

Kweet wel een leuke site met een hoop wallpaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 11:50:
[...]
Waar heb je die gevonden/gedowned als ik vragen mag?

Kweet wel een leuke site met een hoop wallpaper.
Heb een zipje met 600+ games ofzo en daar zaten ze ook tussen.
Gameloft.com heeft een hoop games. Kosten wel een paar euro's per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BRAiN schreef op 13 april 2004 @ 11:37:
Ik heb gisteren het dus getest met een Apacer 128 Mb kaart ipv van mijn 256 Mb Tanscend kaart. De 128 Mb kaart geeft geen enkel probleem in tegenstelling tot de 256 Mb Transcend kaart.
Bedoel je daarmee dat 256 mb Transcend kaartjes problemen geven? Want ik heb namelijk vorige week (in afwachting van mijn toestel) vast een 256 mb Transcend kaartje aangeschaft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 12:03:
[...]

Bedoel je daarmee dat 256 mb Transcend kaartjes problemen geven? Want ik heb namelijk vorige week (in afwachting van mijn toestel) vast een 256 mb Transcend kaartje aangeschaft :/
Bij mij wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Modbreak:
Warez request/aanbieden is niet de bedoeling, zie Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright

[ Voor 88% gewijzigd door Korakal op 13-04-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:

[ Voor 82% gewijzigd door Korakal op 13-04-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
wat gaan we nou krijgen?

ik vind het topic de laatste pagina's al bagger, en heb niet zon zin meer om te kijken ook...

maar dit is gewoon tegen de regels, gelieve een btje ontopic te blijven!!

wachten sucks... :) maarja ;) dan heb je uiteindelijk wel wat

[ Voor 25% gewijzigd door Korakal op 13-04-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 11:26:
[...]

Ik heb een T-mobile abo met een ben-simkaart en geen sms problemen.Had wel problemen met bellergropen maar naat het terugzetten naar fabrieksinstellingen werkt alles perfect.Weet alleen niet hoe bluetooth werkt
Als je alleen bestanden wil overzetten is het niet zo moeilijk. Je moet daarvoor de Bluetooth Software installeren. Vervolgens kan je de services van je toestel zien en dan kies je voor OBEX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Dit topic gaat zo ontzettend de verkeerde kant uit... :{

Ik bedoel, WILLEN jullie graag een slotje ofzo? Filmpjes, games etc waar copyright op berust is gewoon verboden op GoT -> Warez. Vragen ernaar ook. Subtiel ook.

Anyways, ik zit er over te denken om 'm te halen bij gsmtrack.nl :) De service daar bevalt wel? :) Klopt het trouwens dat je filmpjes (avi, mpeg) om kunt zetten naar het telefoon formaat en dan kunt afspelen op de telefoon? :)

Dat mag dus wel, het gaat daar niet over warez. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em ook eindelijk alleen zit op me stage :(

anyway het is zeker de laatse dagen de verkeerde kant aan het uitgaan
niemand plaats ook foto's meer
dus er moet weer ff leven in komen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Even julle aandacht:
Ik heb weer een aantal replies moeten verwijderen/editten omdat er warez werden gevraagd of aangeboden; dit is NIET de bedoeling op GoT. Zie Het algemeen beleid over copyright.
Wanneer er niet EXPLICIET aan software te herkennen is dat het om freeware of shareware gaat, is het niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg niet om warez.. dat filmpje dat ik noemde is ook gewoon copyright vrij..! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-07 23:52
Jij mag je mail checken. |:(

[ Voor 103% gewijzigd door Korakal op 13-04-2004 14:00 ]

Domoticz + Fotografie + Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Spanjard schreef op 13 april 2004 @ 13:11:
[...]

waar kun je die splletjes downen? of heb je die via wap gehaald... of gprs..
|:( :X
Gameloft.com heeft een hoop games. Kosten wel een paar euro's per stuk.

[ Voor 16% gewijzigd door orange.x op 13-04-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Af en toe mislukt bij mij het omzetten van MP3 naar AAC....het nummer wordt dan maar voor een klein deel omgezet.
Ook komt het voor dat het erop lijkt dat het omzetten goed gegaan is maar op m'n MMC doet 'ie het niet.... :?
Hebben meer mensen hier last van? Of doe ik iets fout?

Ik gebruik dBpowerAMP.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Spanjard schreef op 13 april 2004 @ 13:11:
[...]

hm.. plaats je je games via IR? of hoe...
net als bluetooth en kabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geweldige telefoon, nu heb ik alleen een vraagje (welke in nog niet in het topic tegen ben gekomen); wanneer ga ik deze telefoon tegenkomen als ik bijv. de orange shop in loop?
Ik ben van plan een orange 30 abo af te sluiten, wat zal de prijs van de telefoon dan zijn bij een 1-jarig abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 13:48:
Wat een geweldige telefoon, nu heb ik alleen een vraagje (welke in nog niet in het topic tegen ben gekomen); wanneer ga ik deze telefoon tegenkomen als ik bijv. de orange shop in loop?
Ik ben van plan een orange 30 abo af te sluiten, wat zal de prijs van de telefoon dan zijn bij een 1-jarig abonnement?
ik denk dat ie nog niet voorbij gekomen is omdat niemand dat nog weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
Ben net ff bij The Phonehouse, Belcompany en T For Telecom geweest.
The Phonehouse en Belcompany zeiden dat 'ie rond eind april/begin mei pas in de schappen ligt... T For Telecom zei hetzelfde over de 2e/3e lichting (vrijwel geen bugs? in de vorige lichtingen was de grootste bug vooral dat de telefoon niet meer dan 32MB MMC's ondersteunde, zei een medewerker daar) Ook vertelde hij me dat een Service Point Upgrade ongeveer €45,- zal kosten?! Komt dit iemand bekend voor...?

[ Voor 4% gewijzigd door s.Zero op 13-04-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4NCOR schreef op 13 april 2004 @ 12:38:
Dit topic gaat zo ontzettend de verkeerde kant uit... :{

Ik bedoel, WILLEN jullie graag een slotje ofzo? Filmpjes, games etc waar copyright op berust is gewoon verboden op GoT -> Warez. Vragen ernaar ook. Subtiel ook.

Anyways, ik zit er over te denken om 'm te halen bij gsmtrack.nl :) De service daar bevalt wel? :) Klopt het trouwens dat je filmpjes (avi, mpeg) om kunt zetten naar het telefoon formaat en dan kunt afspelen op de telefoon? :)

Dat mag dus wel, het gaat daar niet over warez. ;)
ik heb em bij gsmtrack gehaald en ze zijn wel redelijk snel moet ik zeggen, maar ten 1ste stuurde ze de mobiel naar het verkeerde adres, terwijl die er overduidelijk bij stond en ik heb er nog over gebelt ook.

vervolgens had ik ze een email gestuurd of ze even konden laten weten of ze mn order in goede orde hadden ontvangen want ik vond het raar dat ik nog niets gehoord had. Later kreeg ik te horen dat ze hem al opgestuurd hadden.

dus dat vond ik wel een beetje jammer, heb ze elke dag gemailed en uiteindelijk heeft ie dus 3dagen op het postkantoor gelegen omdat zij niet even duidelijk en snel konden reageren. (en dan nog naar mn ouders stad ook,(1,5uur reizen))

verder kan je em niet verzekeren bij gsmtrack dus dat moet je dan zelf bij een shop regelen.
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 13:48:
hij stond vandaag in de spits bij gsm-shop.nl voor €99,- voor 1jarig orange 30 abo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Een avondje In Qontrol met de 6230

Check de foto's: http://home.tiscali.nl/sjefklerken/foto/InQontrol/

En laat jullie reacties horen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

s.Zero schreef op 13 april 2004 @ 14:17:
Ben net ff bij The Phonehouse, Belcompany en T For Telecom geweest.
The Phonehouse en Belcompany zeiden dat 'ie rond eind april/begin mei pas in de schappen ligt... T For Telecom zei hetzelfde over de 2e/3e lichting (vrijwel geen bugs? in de vorige lichtingen was de grootste bug vooral dat de telefoon niet meer dan 32MB MMC's ondersteunde, zei een medewerker daar) Ook vertelde hij me dat een Service Point Upgrade ongeveer €45,- zal kosten?! Komt dit iemand bekend voor...?
hij ondersteunt 256 mb iig.

software upgrades zijn altijd gratis binnen garantie periode.

trouwens zit er nou 1 of 2 jaar fabrieksgarantie, want bij duitse producten zit er wel 2 jaar garantie. of heb ik dat nu mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
(..)

[ Voor 98% gewijzigd door Libertarian op 13-04-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Standaard heb je binnen de EU twee jaar garantie, ook op goudvissen dus :?. Een upgrade is gratis en in Amsterdam kan je er meestal op wachten.

[ Voor 26% gewijzigd door Libertarian op 13-04-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weppe schreef op 13 april 2004 @ 14:22:

Zien dr gelikt uit...

Is er iemand die bij "Translator" (in toepassingen op je 6230) Nederlands er bij heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
weppe schreef op 13 april 2004 @ 14:22:

klasse man !! zitten wat bewogen foto's in maar verder vind ik het echt niet tegenvallen :)

ennuh als dat je vriendin is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 14:32:
[...]

Zien dr gelikt uit...

Is er iemand die bij "Translator" (in toepassingen op je 6230) Nederlands er bij heeft staan?
nee das jammer he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el1zer schreef op 13 april 2004 @ 14:35:
[...]

klasse man !! zitten wat bewogen foto's in maar verder vind ik het echt niet tegenvallen :)

ennuh als dat je vriendin is ;)
ja goeie fotos, was wel redelijk licht daar denk ik dan he? heb je ze op nachtmodus gemaakt?

*offtopic*
mijn fotos zouden allemaal bewogen zijn of helemaal niets op zichtbaar op zon feestje denk ik.
*/offtopic*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook binnen :)

Vanavond ff pics etc maken!

iig vette telefoon.. nu ff nummerbehoud opsturen naar T-Mobile.

Mp3 klonk ook super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 14:38:
Ik heb hem ook binnen :)

Vanavond ff pics etc maken!

iig vette telefoon.. nu ff nummerbehoud opsturen naar T-Mobile.

Mp3 klonk ook super
ben blij dat er nog mensen denken aan de achter gebleven wachtenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een oplossing voor het probleem met synchroniseren van outlook?
Ik krijg ook op mijn computer een error met iets over SyncML.... volgens mij heeft dit te maken met het synchroniseren over gprs!
Is er iemand bij wie dit wel al gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:47
el1zer schreef op 13 april 2004 @ 14:51:
[...]

ben blij dat er nog mensen denken aan de achter gebleven wachtenden :)
Ik wacht gewoon met je mee hoor. Hopen dat 06plaza.nl volgende week wel opschiet. Ik hoop iig nergens meer op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 19:44

themeparktommy

Pretparkgek!

Brooky schreef op 13 april 2004 @ 14:54:
[...]

Ik wacht gewoon met je mee hoor. Hopen dat 06plaza.nl volgende week wel opschiet. Ik hoop iig nergens meer op :(
en Belzak.nl :7 niet te vergeten... |:(

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach je moet het maar zo zien, ik heb mn eerste goeie kras al op mn schermpie staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja over minder dan een half jaar ziet je telefoon er niet meer uit en loopt iedereen er mee..... Tenminste ik denk dat deze tel goed zal verkopen.
Ben ook wel benieuwd naar de prijzen van frontjes...vast weer rete duur. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 15:43:
Tja over minder dan een half jaar ziet je telefoon er niet meer uit en loopt iedereen er mee..... Tenminste ik denk dat deze tel goed zal verkopen.
Ben ook wel benieuwd naar de prijzen van frontjes...vast weer rete duur. 8)
The Phone house verkoopt de frontjes al voor € 29.99 ! Zilver en bronze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 15:53:
[...]

The Phone house verkoopt de frontjes al voor € 29.99 ! Zilver en bronze...
alsof het nix is!

maar ik denk dat het wel zal meevallen met de ruime verkoop van de 6230. mijn vorige telefoon de 6510 was ook niet zo heel denderend bekend en heb ik ook maar 4 andere mensen in mijn omgeving mee gezien, me broer kocht em later, klasgenoot, en nog een klasgenoot toen ik em al 1,5 jaar had, en nog iemand. ik denk dat dit toestel al snel door dat lelijke 7120 of 7230 ofzo, iig die lelijke kromme met die 1MP camera, eeuh aan de kant gedrukt wordt. je hebt namelijk veel mensen die alleen voor de extra's gaan, en dan 1MP zien, en meteen nuts worden :) zoals je in het begin met die digicams had van Trust, ja nu 2MP ( interpolated anyways )

dus misschien wordt et nog wel een exclusief telefoontje, wat niet zo lijkt omdat zoveel mensen hier al berichten em te hebben, maarja wij zijn de tweakers :) en die willen toch al wel btje apart zijn toch :) en niet met alles lopen, hebben wat normale menschen ook hebben ik iig helemaal niet :D
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.