Oke, als je hem dan opstuurd laat je het mij/ons weten of je de problemen nog hebt?...Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 18:57:
[...]
ze kunnen hem niet eerst testen want die dozen zijn dichtgeplakt en als ze hem eenmaal open hebben gemaakt dan kunnen ze hem niet doorsturen.....
ik heb het 2de toestel ook getest..
maar deze komt uit duitsland.. en werkt stuk beter dan de engelse versie
op de duitste versie heb ik nog geen bugs tegen gekomen
maar deze komt uit duitsland.. en werkt stuk beter dan de engelse versie
op de duitste versie heb ik nog geen bugs tegen gekomen
Van het kastje naar de muur lopen...
Verwijderd
die callergroup bug heb ik ook, en zou iemand hier es deftig willen uitleggen hoe je dat doet. Want een master-reset = ??
Voor de rest geen probsss
1x dat ik mijn volume van die MP3 player niet meer kon aanpassen maar mijn batterij was wel bijna leeg. Na het opladen had geen prob meer.
1x dat ik mijn volume van die MP3 player niet meer kon aanpassen maar mijn batterij was wel bijna leeg. Na het opladen had geen prob meer.
ok ik heb nu ook een vraagje naar het lezen van dit allemaal. ik heb vandaag mijn 6230 besteld bij 2call.nl met een T-mobile 225 abbonement. fax de gegevens dinsdag door en dan heb ik als het goed is de telefoon woensdag in huis (volgens de verkoper aan de telefoon lijn is het toestel namelijk gewoon op voorraad). maar zijn er ook mensen met een 6230 en T-mobile die geen problemen hebben met sms ontvangen? want ik hoop naturlijk niet dat ik ook dat probleem heb.
Fly or Die
Verwijderd
Het lijkt er op dat alleen de mensen die hem bij gsmtrack.nl besteld hebben het probleem hebben... (ik ben daar 1 van)N-E-R-D schreef op 09 april 2004 @ 19:53:
ok ik heb nu ook een vraagje naar het lezen van dit allemaal. ik heb vandaag mijn 6230 besteld bij 2call.nl met een T-mobile 225 abbonement. fax de gegevens dinsdag door en dan heb ik als het goed is de telefoon woensdag in huis (volgens de verkoper aan de telefoon lijn is het toestel namelijk gewoon op voorraad). maar zijn er ook mensen met een 6230 en T-mobile die geen problemen hebben met sms ontvangen? want ik hoop naturlijk niet dat ik ook dat probleem heb.
Verwijderd
Wie weet hoe ik mijn telefoonboek van mijn 6210 over kan zetten naar mijn 6230 heb geen kabel alleen een ir verbinding??? heb zitten klungelen met pcsuite 4 voor de 6210 en pcsuite 5 voor de 6230 maar die geven allebei een andere output file voor de backup........
Bedankt voor een reactie
Bedankt voor een reactie
"Terug naar fabrieks-instellingen" kiezenVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 19:52:
die callergroup bug heb ik ook, en zou iemand hier es deftig willen uitleggen hoe je dat doet. Want een master-reset = ??
ok ik heb hem bij 2call besteld. hoop er geen last van te hebben dan. nog mensen hier die heb bij 2call besteld hebben en die kunnen bevestigen dat het wel of niet werkt? hoop van wel natuurlijk
Fly or Die
Vandaag binnen gekregen van 2call.nl. Duitse handleiding erbij dus zal wel een duitse versie zijn van de telefoon.
Geen enkele bug tegen gekomen, kon ook meteen uploaden naar m'n mmc enzo. Super telefoontje
Geen enkele bug tegen gekomen, kon ook meteen uploaden naar m'n mmc enzo. Super telefoontje
ja las ergens anders ook (sorry weet zo even niet meer waar) dat de duitse versie wat minder bugs heeft dan de engelse die als eerste geleverd werc. ook geen problemen met callergroup dus?
Fly or Die
He Dredge,
Jij hebt een Nederlandse versie.
Weet je of ze bij die winkel nog meer op voorraad hadden?
Ik heb ook T-Mobile en kan gewoon SMS ontvangenN-E-R-D schreef op 09 april 2004 @ 19:53:
ja ik weet ook niet helemaal zeker of het klopt hoor, heb het zelf niet kunnen controleren, maar lees op meerdere sites en hier dus ook dat de duitse versie minder bugs heeft als de Engels Weird:S
Fly or Die
Goed nieuws voor iedereen die WAP enzo gebruikt op Nokia.com kan je de instellingen je laten toesturen.
Hier is de link:)
http://www.nokia.com/nokia/0,,32863,00.html
onderaan de pagina
onderaan de pagina
[ Voor 5% gewijzigd door Libertarian op 10-04-2004 11:43 ]
Verwijderd
denk het niet ik heb de mijne 2 week geleden daar besteld en het was de enige die vandaag binnen kwam.. hij (de eigenaar) zou er zelf wel eentje bestellen voor eigen gebruik na het zien van de mijneRico schreef op 09 april 2004 @ 21:19:
He Dredge,
je kan natuurlijk altijd even bellen of hij er meer heeft
ik heb ook meteen mijn carkit daar in laten bouwen (ik had een carkit voor 6310i namelijk)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 23:27 ]
Verwijderd
Hee weet iemand hoe je de volgorde van de mp3 tjes op je mmc kaart kan bepalen. Volgens mij is het zo dat wat als eerst erop staat ook als 1e begint met afspelen.
waar heb je dat exact gelezen?N-E-R-D schreef op 09 april 2004 @ 20:47:
ja las ergens anders ook (sorry weet zo even niet meer waar) dat de duitse versie wat minder bugs heeft dan de engelse die als eerste geleverd werc. ook geen problemen met callergroup dus?
indien je een engelse handleiding bij hebt zitten kan je er van uit gaan dat last hebt van de sms bugs en bluetooth, spontaan resetten van toestel
als je een duitse handleiding heb je veel van deze problemen niet.
maar is het mogelijk om de duitse firmware te laten flashen op een engels toestel?
Verwijderd
bij mij gaat het op alfabetische volgorde:Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 23:41:
Hee weet iemand hoe je de volgorde van de mp3 tjes op je mmc kaart kan bepalen. Volgens mij is het zo dat wat als eerst erop staat ook als 1e begint met afspelen.
05-Lake Bodom.mp3
3 Doors Down - Going Down in Flames.mp3
Evanescence-Last Breath.mp3
Nightwish-Nemo.mp3

Nightwish-White Night Fantasy .mp3
kan ook toeval zijn...
klopt het trouwens dat je de music player niet in je 'go to' menu kan zetten?
vreemd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 00:31 ]
thnx,BRAiN schreef op 09 april 2004 @ 22:37:
Goed nieuws voor iedereen die WAP enzo gebruikt op Nokia.com kan je je deze laten toesturen.
Het werkt iig voor gprs/telfort bij mij. Alleen bij de mms settings opvragen staat de 6230 er nog niet tussen.
Kan je nu eigenlijk bij instellingen-connectivititeit-grps verbinding- altijd online
kiezen, of gaat je dit dan toch nog wat kosten?
Verwijderen van je telecom provider logo is een eitje
WAP hier heen http://mobile.keeptouch.net/blank.ota
download de logo
Werkt perfect voor mij
@Gremen
gprs kost je alleen geld als je dataverkeer genereert
download de logo
Werkt perfect voor mij
@Gremen
gprs kost je alleen geld als je dataverkeer genereert
[ Voor 18% gewijzigd door DancePlaza op 10-04-2004 00:43 ]
Verwijderd
hier is er nog 1:DancePlaza schreef op 10 april 2004 @ 00:40:
Verwijderen van je telecom provider logo is een eitje
download de logo
Werkt perfect voor mij
http://www.encodinginfo.org.uk/nokia/blank.nol
Verwijderd
omdat iedereen vraagt naar updates over bugs hier ook maar 1tje van mij
ik heb mijn toestel nu een week. gekregen via 2call. heb een engelse handleiding erbij dus ook neem ik aan de engelse versie 3.14...
maar ik heb helemaal nog geen enkele bug gehad
niet met bellergroepen niet met sms niet met bluetooth, helemaal noppes
ook nog geen spontane reboot gehad. en heb ook als provider t-mobile... dus voor alle mensen die op een bugvrije winkelversie wachten... ze bestaan nu ook al wel hoor.
ik heb mijn toestel nu een week. gekregen via 2call. heb een engelse handleiding erbij dus ook neem ik aan de engelse versie 3.14...
ook nog geen spontane reboot gehad. en heb ook als provider t-mobile... dus voor alle mensen die op een bugvrije winkelversie wachten... ze bestaan nu ook al wel hoor.
Verwijderd
maak es een contact aan met een telefoonnummer, en verwijder het nummer zodat er niets onder de naam hangt...Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 00:54:
omdat iedereen vraagt naar updates over bugs hier ook maar 1tje van mij
ook nog geen spontane reboot gehad. en heb ook als provider t-mobile... dus voor alle mensen die op een bugvrije winkelversie wachten... ze bestaan nu ook al wel hoor.![]()
Verwijderd
ja gedaan geen probleem .... mijn contact bla heeft nu gewoon geen gegevens....?
of heb jij een andere ervaring?
Verwijderd
ik heb een vastloop ervaringVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 01:09:
ja gedaan geen probleem .... mijn contact bla heeft nu gewoon geen gegevens....?
doen die lui bij Nokia niet aan beta-testing ofzo?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 01:16 ]
Verwijderd
Dank jullie beide...eindelijk T-mobile weg en geheel het scherm voor mezelfVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 00:46:
[...]
hier is er nog 1:
http://www.encodinginfo.org.uk/nokia/blank.nol
dit had ik al ontdekt maar er is dus geen keuze voor 6220 en 6230 mn vriendin heeft 6220 en zelfs die krijgt niks toegestuurd... dus ik zou eerst maar uitvinden welke het goeie te kiezen toestel zou moeten zijnBRAiN schreef op 09 april 2004 @ 22:37:
Goed nieuws voor iedereen die WAP enzo gebruikt op Nokia.com kan je je deze laten toesturen.
onderaan de pagina
Domoticz + Fotografie + Gaming
Gewoon de instellingen voor de 6220 door je provider op laten sturen. Heb zelf Orange en werkt perfect (GPRS).
[quote]Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 01:18:
[...]
kun je dat bestand ook via IR upoaden en zo het provider logo weghalen?
[...]
Verwijderd
Waarom is het toestel met nieuwe abonnement goedkoper dan met verlening van een bestaand abonnement?
heb ik al laten doen (hi.nl) maar ze kreeg niks(er was ook geen 6220,30 in de lijst dus koos ik maar andere mobieltjes).. we hebben het meerdere malen probeert via telefoon en internet via telefoon kreeg ze alleen maar 7 euro overige kosten toen zijn we maar gestopt.. ik probeerde nog om via de standaard instellingen van "overige toestellen" de juiste instellingen te achterhalen maar volgens mij is het niemand nog gelukt om zijn 6230,20 goed in te stellen voor wap bij t-mobile of HI ... of wel? Als WEL dan zou zeer graag de instellingen willen weten van HI voor het 6220 of het 6230 we waren ook naar de winkel gegaan die stuurde haar gegevens op naar HI.. en er zou binnen 2 dagen wat verschijnen... nog steeds niks.... geen instellingen tot vandaag en ze heeft um al 2 wekenJimsterrr schreef op 10 april 2004 @ 01:28:
Gewoon de instellingen voor de 6220 door je provider op laten sturen. Heb zelf Orange en werkt perfect (GPRS).
trouwens ik kon nergens ip instellingen bij het 6220 vinden en bij de 6230 missen deze schijnbaar ook.. maar ze zijn wel nodig heb ik begrepen hoe los je dat op?

[ Voor 40% gewijzigd door Spanjard op 10-04-2004 02:05 ]
Bij Vodafone ook geen problemen met de GPRS Live settings van de 6230... Zou dus moeten werken..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Waarschijnlijk omdat je dan een nieuwe klant bent, een leuke prijs trekt klanten aanVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 01:36:
Waarom is het toestel met nieuwe abonnement goedkoper dan met verlening van een bestaand abonnement?
Verwijderd
Ik denk het wel...maar ik vind het zo raar dat er telefoons zijn met dezelfde softwareversie, waarvan er een paar wel problemen hebben en een paar weer niet. Als het verschil in de taalversie zit is dat toch wel vrij slordig...Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 01:15:
[...]
ik heb een vastloop ervaring
doen die lui bij Nokia niet aan beta-testing ofzo?

edit: sorry mods...deze replies hadden wel in één reply gekund
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 09:28 ]
Verwijderd
Dat zou moeten lukken. Ik heb het gewoon via WAP/GPRS gedaan. Geen probleem. En het is maar een paar bytes die je download dus zware kosten zijn het nietSpanjard schreef op 10 april 2004 @ 01:34:
[...]
Verwijderd
Vraagjes over de mp3 capaciteiten van de 6230.
Ik ben toe aan een nieuwe handy(eeeh mobieltje) en het feit dan de 6230 mp3's kan afspelen betekent al bijna dat er geen ander toestel im frage komt. Heb wel wat twijfels of het het allemaal net niet is... (ik hoef dan geen memory stick met mp3 speler te kopen snap je) vandaar vragen hieronder.
Is het duidelijk of de 6230 ook 128mb memory cards aan kan, nokia zegt zelf 64 maar 128 schijnt te kunnen!?? ervaringen?
De koptelefoon, ik voel er weinig voor om zo'n krakkemikkig headsetje van nokia te kopen, da's goed voor bellen, maar niet voor muziek. bestaat er een soort adapter waar je je eigen koptelefoon kan aansluiten op de 6230?
Is er software beschikbaar in de telefoon om de kwaliteit van de mp3s te beinvloeden (lees:equalizer). ik las ergens dat je settings alleen voor de radio functie kan gebruiken (E.d. jazz, pop, etzetc)
Ben benieuwd...
Ik ben toe aan een nieuwe handy(eeeh mobieltje) en het feit dan de 6230 mp3's kan afspelen betekent al bijna dat er geen ander toestel im frage komt. Heb wel wat twijfels of het het allemaal net niet is... (ik hoef dan geen memory stick met mp3 speler te kopen snap je) vandaar vragen hieronder.
Is het duidelijk of de 6230 ook 128mb memory cards aan kan, nokia zegt zelf 64 maar 128 schijnt te kunnen!?? ervaringen?
De koptelefoon, ik voel er weinig voor om zo'n krakkemikkig headsetje van nokia te kopen, da's goed voor bellen, maar niet voor muziek. bestaat er een soort adapter waar je je eigen koptelefoon kan aansluiten op de 6230?
Is er software beschikbaar in de telefoon om de kwaliteit van de mp3s te beinvloeden (lees:equalizer). ik las ergens dat je settings alleen voor de radio functie kan gebruiken (E.d. jazz, pop, etzetc)
Ben benieuwd...
eigenlijk moet ik hier niet op reageren.. maar als je deel 1 en 2 van dit topic gelezen had... had je geweten dat we zeker weten dat 256mb werkt maar we zijn nog niet uit of 512mb werkt... dus volgende keer lees aub eerst topic..Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 10:21:
Vraagjes over de mp3 capaciteiten van de 6230.
Ben benieuwd...
Verwijderd
Een koptelefoon die z'n voeding uit een telefoon haalt...áls hij bestaat is je batterij snel leeg denk ikVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 10:44:
goed, blijft de vraag staan over de koptelefoon en de software...
Verwijderd
Ik heb mijn gsm terug gestuurd naar GSMtrack.nl en krijg als het goed is donderdag een andere voor terug omdat de mijne problemen had met sms ontvangen en spontaan resetten. Ik had trouwens ook versie 3.14 maar een franse handleiding erbij????
IK zal jullie op de hoogte houden ....
Verwijderd
adapter hoeft niet altijd de voeding te zijn...
maar ik begrijp het goed dat er geen ander stekkertje bestaat waarmee je je eigen koptelefoon kan aansluiten
maar ik begrijp het goed dat er geen ander stekkertje bestaat waarmee je je eigen koptelefoon kan aansluiten
Verwijderd
Wat wordt allemaal gereset als ik de telefoon terugzet naar de fabrieks instellingen??? Ben ik dan al mijn foto's en contacten kwijt?
Wat gebeurt er precies?
Wat gebeurt er precies?
Ik wil ook mijn fabrieksinstellingen terugzetten. Het toestel vraagt dan om een beveiligingscode. Ik weet totaal niet welke dit in mijn geval is. Kan iemand me hier misschien mee helpen?
Verwijderd
owja, dat was ik ook vergeten te vragenOnderduikkip schreef op 10 april 2004 @ 11:07:
Ik wil ook mijn fabrieksinstellingen terugzetten. Het toestel vraagt dan om een beveiligingscode. Ik weet totaal niet welke dit in mijn geval is. Kan iemand me hier misschien mee helpen?
Verwijderd
beveiligingscode is standaard 12345
en volgens mij als je reset gaan alleen je instellingen weg en niet je contacten en foto's maar dat weet ik niet 100 % zeker
en volgens mij als je reset gaan alleen je instellingen weg en niet je contacten en foto's maar dat weet ik niet 100 % zeker
Verwijderd
Ik heb hem ook via GSMtrack.nl en vandaag ontvangen maar geen sms problemen.Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:52:
[...]
ik heb hem bij gsmtrack gekocht en ik heb WEL sms problemen maar nu mag ik hem wel terugsturen van gsmtrack maar ik weet niet of ik dat wel moet doen want hun kunnen natuurlijk niet garanderen dat het op een andere gsm wel werkt. En de verzendkosten voor het terugsturen komen voor mijn rekening.
WAT IS JULLIE ADVIES, ZAL IK HEM TERUGSTUREN OF WACHTEN TOTDAT ER EEN SOFTWARE VAN BESCHIKBAAR IS?????
ik heb trouwens ook met tmobile contact gehad en die zijn bezig met een onderzoek naar dit probleem om zo nokia aan te sturen om eerder die software beschikbaar te stellen.
Doet het tot nu goed. ff afkloppen
Verwijderd
ik hoop dat het van een andere lading ofzo was en dat ik dan ook een andere krijg die het doet maar welke handleiding (taal) zat erbij?Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 11:10:
[...]
Ik heb hem ook via GSMtrack.nl en vandaag ontvangen maar geen sms problemen.
Doet het tot nu goed. ff afkloppen
Deze code pikt ie niet bij mij. Het is een duits toestel besteld bij 2call. Kan iemand anders me verder helpen?Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 11:10:
Verwijderd
Engels en fransVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 11:14:
[...]
ik hoop dat het van een andere lading ofzo was en dat ik dan ook een andere krijg die het doet maar welke handleiding (taal) zat erbij?
Verwijderd
Kan iemand dit even bevestigen?Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 11:10:
En ik heb dat bestand blank.nol op mn tel gezet, maar hoe zorg ik er nou voor dat ik T-mobile van mijn scherm af krijg?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 11:27 ]
jonges heeft nu iemand de instellingen voor wap/gprs op een schema en dan bedoel ik niet copy paste!! van instellingen op een pagina die toch niet werken... maar ik bedoel de instellingen uit de praktijk.. dus je pakt je mobieltje en je tikt over
zou zeer blij mee zijn.. als dat ff voor hi en T-mobile op scherm zou komen te staan......
greetz Spanjard
greetz Spanjard
IP instellingen = proxy serverSpanjard schreef op 10 april 2004 @ 01:39:
[...]
trouwens ik kon nergens ip instellingen bij het 6220 vinden en bij de 6230 missen deze schijnbaar ook.. maar ze zijn wel nodig heb ik begrepen hoe los je dat op?
Toch raar dat ik de 6230 wel kan selecteren, misschien ben je in de war met Nokia.nl, want daar staat hij idd nog nietSpanjard schreef op 10 april 2004 @ 01:27:
[...]
dit had ik al ontdekt maar er is dus geen keuze voor 6220 en 6230 mn vriendin heeft 6220 en zelfs die krijgt niks toegestuurd... dus ik zou eerst maar uitvinden welke het goeie te kiezen toestel zou moeten zijn

daar keek ik al maar er stond niks over ip's en kon ik geen ip invoeren... klopt dat?
Je contacten blijven behouden, alleen je verliest je instellingen met betrekking tot achtergronden enzo.Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 11:17:
[...]
Kan iemand dit even bevestigen?Wil het natuurlijk wel zeker weten
En ik heb dat bestand blank.nol op mn tel gezet, maar hoe zorg ik er nou voor dat ik T-mobile van mijn scherm af krijg?
En standaard is de beveiligingscode toch echt 12345, ook bij toestellen van 2call
Menu->Diensten->Instellingen->Instelling verbinding->Actieve dienstinst. bekijken->Primaire Proxy. Daar moet je een ip adres invullen. Proxy's moet wel op inschakelen staan.Spanjard schreef op 10 april 2004 @ 11:48:
[...]
daar keek ik al maar er stond niks over ip's en kon ik geen ip invoeren... klopt dat?
Verwijderd
Hij is binnen... smst me zusje.. Alleen ik zit bij me vriendin 60 km verderop 
Wachten tot maandag..
Wachten tot maandag..
Verwijderd
Ook nog een vraag over de MP3-speler, hoe speelt deze trance / hardstyle af i.v.m. de bass ?
Vind Trance goed klinken. De verschillende equalizerinstellingen zijn haast niet hoorbaar. Is dat bij meer mensen zo?Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 12:29:
Ook nog een vraag over de MP3-speler, hoe speelt deze trance / hardstyle af i.v.m. de bass ?
Verwijderd
bij 2call besteld?Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 12:19:
Hij is binnen... smst me zusje.. Alleen ik zit bij me vriendin 60 km verderop
Wachten tot maandag..
want tpg levert toch niet in het weekend?
Verwijderd
Beetje jammer, ik heb de fabrieksinstellingen teruggezet, maar nog steeds als ik naar CONTACT > CALLER GROUPS ga, gaat hij gewoon terug naar, het beginscherm/bureablad whatever...
Hoe verhelp ik dat nou?
Hoe verhelp ik dat nou?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 13:20 ]
En ook deze vragen zijn al uitgebreid besproken... Dus blijft onzinnig..Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 10:44:
goed, blijft de vraag staan over de koptelefoon en de software...
Valt me op dat er de laatste dagen bijna alleen maar onzinnige vragen worden gesteld... Misschien is eerst lezen een goed alternatief.. Meestal heb je aan de laatste 3 a 4 pagina's al genoeg...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Erg relaxde link, als die ff in de startpost zou kunne...BRAiN schreef op 09 april 2004 @ 22:37:
Goed nieuws voor iedereen die WAP enzo gebruikt op Nokia.com kan je de instellingen je laten toesturen.
onderaan de pagina
mms werkte btw ook gewoon hoor...
Ik neem aan dat je ergens kan instellen hoe snel (of aan/uit) de verlichting van je scherm uivalt!?
Verwijderd
Volgens mij kan dat standaard niet bij Nokia's...alleen altijd aan, of altijd aan als hij is aangesloten op een carkit. Hang me hier maar niet aan opOnderduikkip schreef op 10 april 2004 @ 13:30:
Ik neem aan dat je ergens kan instellen hoe snel (of aan/uit) de verlichting van je scherm uivalt!?
Verwijderd
conrad.nlVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 10:52:
adapter hoeft niet altijd de voeding te zijn...
Verwijderd
Heb ook franse handleiding, ook besteld bij gsmtrack.nl, heb ook de sms problemen...Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 10:48:
Ik heb mijn gsm terug gestuurd naar GSMtrack.nl en krijg als het goed is donderdag een andere voor terug omdat de mijne problemen had met sms ontvangen en spontaan resetten. Ik had trouwens ook versie 3.14 maar een franse handleiding erbij????
Laat me weten of je nieuwe toestel wel goed weten, dan stuur ik hem ook op...
Verwijderd
Jop, geen hoorbaar verschil...Jimsterrr schreef op 10 april 2004 @ 12:41:
[...]
Vind Trance goed klinken. De verschillende equalizerinstellingen zijn haast niet hoorbaar. Is dat bij meer mensen zo?
Verwijderd
ik heb vandaag mijn datakabel besteld van salesplaza. (de orginele) maar nu zit hier dus ook geen software bij (had ik net zo goed de imitaite kunnen bestellen maar ja) nu heb ik dus de driver voor de dku-2 van nokia.com afgeplukt en geprobeerd te installeren maar hij geeft meteen de melding dat minimaal service pack 1 geinstalleerd moet zijn.... iemand enig idee wat ik moet doen?
Verwijderd
Hoe zat het nu met die verloopstekkertjes ?? Iemand had er 1 gekocht maar ik heb volgens mij nog niemand horen zeggen hoe het geluid daarvan is !?
Verwijderd
zitten er hier ook belgen op en die bij proximus zitten
?
zoja, ik geruik een kaart(en staat genoeg geld op) maar die grps wilt niet lukken, moet je van proximus zelf nog iets instellen ofzo? want ik heb dit nog nooit gebruikt dus kan ook niet echt weten waarnaar te zoeken:)
btw die link voor auto instelling van je wap lukt ook nie:p
(kan je wel wappen en grps usen met een kaart?
)
Alvast bedankt:)
edit:het instellen is gelukt soz voor het te vlug vragen
zoja, ik geruik een kaart(en staat genoeg geld op) maar die grps wilt niet lukken, moet je van proximus zelf nog iets instellen ofzo? want ik heb dit nog nooit gebruikt dus kan ook niet echt weten waarnaar te zoeken:)
btw die link voor auto instelling van je wap lukt ook nie:p
(kan je wel wappen en grps usen met een kaart?
Alvast bedankt:)
edit:het instellen is gelukt soz voor het te vlug vragen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 14:12 ]
service pack 1 installeren?Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 13:42:
ik heb vandaag mijn datakabel besteld van salesplaza. (de orginele) maar nu zit hier dus ook geen software bij (had ik net zo goed de imitaite kunnen bestellen maar ja) nu heb ik dus de driver voor de dku-2 van nokia.com afgeplukt en geprobeerd te installeren maar hij geeft meteen de melding dat minimaal service pack 1 geinstalleerd moet zijn.... iemand enig idee wat ik moet doen?
Verwijderd
goh wat zijn we wakker vandaag haha
dat begreep ik ook nog wel maar what the hell is dat.. heb al op het forum van nokia e.d. gezocht maar kan niks vinden. heeft dat iets met mijn xp te maken of zow?
Bij mij is het verschil zeker wel duidelijk hoorbaar. Luister alleen voornamelijk techno, end e bas van die oordoppen is vrij brak..Vind Trance goed klinken. De verschillende equalizerinstellingen zijn haast niet hoorbaar. Is dat bij meer mensen zo?
Weet iemand welke telefooninstellingen van die nokia site het doen voor telfort postpay gprs en / of mms? Ik heb er al verschillende op laten sturen en er komt niets aan.
klikVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 14:29:
goh wat zijn we wakker vandaag hahadat begreep ik ook nog wel maar what the hell is dat.. heb al op het forum van nokia e.d. gezocht maar kan niks vinden. heeft dat iets met mijn xp te maken of zow?
Je kunt je contacten opslaan op je simkaart en in het geheugen van je gsm zelf. Mogelijkheid tot opslaan op mmc is niet?
Verwijderd
Ik zit ook met smart te wachten op een 6230. Ik kan pas m'n abbo verlengen over 2 weken maar als ik die bugs zo zie is wachten zo gek nog niet.
kick:)BRAiN schreef op 09 april 2004 @ 19:12:
Ook even een update van mij:
Ik heb hem vandaag ontvangen van 2call (4 april besteld, maadag 5 april gefaxt):)
Ik kan SMS ontvangen
Ik heb het probleem van de caller groups ook gehad, maar na een reset ok:)
Ik heb een nieuwe bug ontdekt (denk ik):
Als ik de headset selecteer, dan kan ik radio luisteren zowel over de speaker als over de hoofdtelefoon. (jammer dat de radio geen RDS heeft trouwens)
Als ik Norah Jones wil afspelen over de hoofdtelefoon lukt dat prima, dan stel ik in dat hij dit over de speakers moet laten horen (de headset is nog aangesloten), maar dat werkt niet (bij de radio werkt dit wel), iemand hetzelfde probleem?
Verder prima toestel, met Duitsche handleiding.
ik heb ook een 6230 icm een T-Mobile simkaart. En heb een tijdelijke oplossing voor het smsprobleem.
Probleem: nieuw ontvangen sms wordt niet weer gegeven (ontvangen).
Waar ik denk dat het aan ligt: volgens mij is dit een software probleem in combinatie met de t-mobile simkaart.
Waarom denk ik dit?
1) Een kpn kaart in het toestel ontvangt wel.
2) Als je het t-mobilekaartje uit het toestel haal heeft hij WEL de smsjes ontvangen. echter het toestel laat ze niet zien. Doe je de kaart in een ander toestel dan heeft ie ze wel ontvangen. en kun je ze gelijk openen. Doe je de kaart dan terug dan ziet het toestel ze wel.
Wat is mijn oplossing?
ik heb 20 berichtjes naar me eigen kaart gestuurd toen deze in een ander toestel zat. Nu zit de simkaart vol. Op het moment dat de simkaart vol is ontvangt hij opeens wel berichten. En kun je deze wel openen. Dan komen de berichten in het telefoon geheugen terecht. En kun je ze verwijderen, openen en ontvangen!
Ik heb nu wel 20 berichten van 1 zeflde nummer staan, erg fraai is het niet maar ik kan in ieder geval weer sms ontvangen.
Hierdoor denk ik ook dat de Nokia software niet goed compatible is met de geheugenmodules op de tmobile kaart...
Graag jullie ervaringen.
Waar ik denk dat het aan ligt: volgens mij is dit een software probleem in combinatie met de t-mobile simkaart.
Waarom denk ik dit?
2) Als je het t-mobilekaartje uit het toestel haal heeft hij WEL de smsjes ontvangen. echter het toestel laat ze niet zien. Doe je de kaart in een ander toestel dan heeft ie ze wel ontvangen. en kun je ze gelijk openen. Doe je de kaart dan terug dan ziet het toestel ze wel.
Wat is mijn oplossing?
ik heb 20 berichtjes naar me eigen kaart gestuurd toen deze in een ander toestel zat. Nu zit de simkaart vol. Op het moment dat de simkaart vol is ontvangt hij opeens wel berichten. En kun je deze wel openen. Dan komen de berichten in het telefoon geheugen terecht. En kun je ze verwijderen, openen en ontvangen!
Ik heb nu wel 20 berichten van 1 zeflde nummer staan, erg fraai is het niet maar ik kan in ieder geval weer sms ontvangen.
Hierdoor denk ik ook dat de Nokia software niet goed compatible is met de geheugenmodules op de tmobile kaart...
Graag jullie ervaringen.
[ Voor 5% gewijzigd door thefox154 op 10-04-2004 19:27 ]
Verwijderd
Ik doe vaak de phone een paar keer aan en uit, dan komen ze op een gegeven er ook wel tussen te staan...thefox154 schreef op 10 april 2004 @ 19:05:
ik heb ook een 6230 icm een T-Mobile simkaart. En heb een tijdelijke oplossing voor het smsprobleem.
Waarom denk ik dit?
Wat is mijn oplossing?
ik heb 20 berichtjes naar me eigen kaart gestuurd toen deze in een ander toestel zat. Nu zit de simkaart vol. Op het moment dat de simkaart vol is ontvangt hij opeens wel berichten. En kun je deze wel openen.
Graag jullie ervaringen.
Verwijderd
vandaag opgehaald op postkantoor, en op de bellergroepen na (wat na een reset verholpen was) werkt ie perfekt ! ook het browsen door de menus werkt heerlijk snel (mijn 7210 was daar traag mee). Ik heb de duitse versie van 2call.
Verwijderd
een nadeel van dit ding vind ik dat als er iemand belt, je de naam door de achtergrond ziet; als je een donkere achtergrond hebt, zie je niet wie er belt
is er een optie zodat je net als bij de Nokia 6610 een witte achtergrond krijgt als er iemand belt?
is er een optie zodat je net als bij de Nokia 6610 een witte achtergrond krijgt als er iemand belt?
oeps foute knop deze mag weg modthefox154 schreef op 10 april 2004 @ 19:05:
Waarom denk ik dit?
Wat is mijn oplossing?
Graag jullie ervaringen.

Verwijderd
He maar iedereen heeft dus last van sms problemen die de telefoon bij gsmtrack heeft besteld en die een t-mobile abbo heeft.
das lekker zeg, ik moet hem nog krijgen van gsmtrack... beter heb ik die onzin niet
das lekker zeg, ik moet hem nog krijgen van gsmtrack... beter heb ik die onzin niet
Voor wat het waard is; ik heb een witte 6230vmet hetzelfde versienummer en T-mobile maar ik heb het probleem met de sms niet. Bij mij komt de sms gewoon aan. Ook als mijn kaart niet vol is.
Ook de andere bugs heb ik niet.
Mijne is afkomstig van Monditel met een duitse handleiding.....
Ook de andere bugs heb ik niet.
Mijne is afkomstig van Monditel met een duitse handleiding.....
ik heb mijne ook uit duitsland... eno telecom.
Bij kpn kaarten geen sms probleem
bij tmobile wel, ik heb overigens een duokaart. Zou het hierin kunnen zitten? Of kan het zijn dat tmobile verschillende kaarten in omloop heeft? Net als kpn 32kb kaarten en ??kb (7 of 20 smsjes in geheugen)
Bij kpn kaarten geen sms probleem
bij tmobile wel, ik heb overigens een duokaart. Zou het hierin kunnen zitten? Of kan het zijn dat tmobile verschillende kaarten in omloop heeft? Net als kpn 32kb kaarten en ??kb (7 of 20 smsjes in geheugen)
Ik hoor veel mensen een sms probleem hebben bij T-Mobile... Ik heb zelf die 6230 vandaag binnen gekregen. Top apparaat btw!!! Ben er zer content mee :-D
Ik heb de phone bij GSMTrack besteld, maar totaal geen problemen met SMS-en. Heb er een duitse handleiding bij, software versie 3.14.
Ik heb de phone bij GSMTrack besteld, maar totaal geen problemen met SMS-en. Heb er een duitse handleiding bij, software versie 3.14.
Don't dream your life, live your dreams!
Ik heb even getest met BlueTooth (MSI USB Dongle) en het werkt alleen synchroniseren met Outlook werkt nog niet, hij zeurt over SyncML ofzo
Kan iemand mij vertellen wat ik daar aan moet doen aangezien er wel wat in de help staat, maar ik kan dat niet vinden op mijn toestel.
Nog een punt, ik kan mijn 256Mb kaart (Transcend) niet formatteren vanuit mijn phone, iemand anders wel?
Nog een punt, ik kan mijn 256Mb kaart (Transcend) niet formatteren vanuit mijn phone, iemand anders wel?
6230 lekker
ik heb tog ff paar ervaring vraag.
max uren voor mp3 playback?
datakabel?
DKU-2 voor 6230
DKU-5 voor 7210
tafellader dcv-14 voor 6230 en 7210 (maar deze lader pas alleen met DKU-5) ....... vaag
dus wat is hetverschil tussen DKU-2 en DKU-5????
datakabel?
DKU-2 voor 6230
DKU-5 voor 7210
tafellader dcv-14 voor 6230 en 7210 (maar deze lader pas alleen met DKU-5) ....... vaag
Oh? Van Nokia.nl: Nokia Bureaulader met dataconnectie DCV-14icegodd schreef op 11 april 2004 @ 00:10:
6230 lekker
datakabel?
DKU-2 voor 6230
DKU-5 voor 7210
Biedt de mogelijkheid om het toestel gemakkelijk te laden en comfortabel gegevens te synchroniseren met een compatibele computer met behulp van de Datakabel DKU-2 (afzonderlijk geleverd).
Kan iemand zeggen hoe je een applicatie kan testen op de pc zonder deze eerst naar de 6230 te moeten overhalen? Bestaat er hier een programma voor ?
Hoe krijg ik de spelletjes die in de map verzameling staan bij toepassingen naar de map spelletjes?
Verwijderd
Eindelijk heb ik hem, gewoon uit de winkel en een Nederlandse versie (lees: Nederlandse handleiding).
Ik heb hem bij VTU-Telecom in Uden gehaald, ze hadden alleen nog de witte versie, waarvoor ik eerst ging. Toch hadden ze ook nog een zwarte, iemand had deze gereserveerd maar was hem niet op komen halen (sukkel). Hij ging er hard uit zeiden ze. Ik heb na overweging toch voor de zwarte gekozen. De firmware is v.3.14.
Het enige waar ik last van heb zijn die smsjes, je krijgt geen melding, maar ze staan wel in je inbox. Daarbij flipt de telefoon alleen als je ze opent en dan 'terug' gaat.
Maar goed, te zijner tijd komt daar wel een oplossing voor. Hij zit nu nog in zijn eerste lange oplaadfase, dus morgenvroeg lekker spelen.
Ik heb hem bij VTU-Telecom in Uden gehaald, ze hadden alleen nog de witte versie, waarvoor ik eerst ging. Toch hadden ze ook nog een zwarte, iemand had deze gereserveerd maar was hem niet op komen halen (sukkel). Hij ging er hard uit zeiden ze. Ik heb na overweging toch voor de zwarte gekozen. De firmware is v.3.14.
Het enige waar ik last van heb zijn die smsjes, je krijgt geen melding, maar ze staan wel in je inbox. Daarbij flipt de telefoon alleen als je ze opent en dan 'terug' gaat.
Maar goed, te zijner tijd komt daar wel een oplossing voor. Hij zit nu nog in zijn eerste lange oplaadfase, dus morgenvroeg lekker spelen.
Dit willen jullie vast niet horen... want ik wou het ook niet horen..... maar ik lees net dat op www.kieskeurig.nl bij reviews een post staat met een release date voor de 18e week... 23april.... en dat zeiden ze bij nokia store in amsterdam....
jemig.. zit ik al opgewonden op week 17 te wachten word het weer verplaatst
mischien ander mobieltje maares halen...
jemig.. zit ik al opgewonden op week 17 te wachten word het weer verplaatst

Verwijderd
Silencer heb je die bij gsmtrack gehaald? Ik dacht dat ze alleen die met Engelse handleiding hadden. Wanneer heb je die binnen gekregen?Silencer_NL schreef op 10 april 2004 @ 21:24:
Ik hoor veel mensen een sms probleem hebben bij T-Mobile... Ik heb zelf die 6230 vandaag binnen gekregen. Top apparaat btw!!! Ben er zer content mee :-D
@mobility, iedereen kan even een handleiding downloaden van de nokia site, door een drukker 150x ofzo laten printen en dat kost bijna niets. Maken ze er zelfs nog een net boekje van
de Benelux stock is niet beschikbaar, kunnen we kort over zijn.
Eurospec is alwel beschikbaar die wordt nu dus overal verkocht...
de Benelux stock is niet beschikbaar, kunnen we kort over zijn.
Eurospec is alwel beschikbaar die wordt nu dus overal verkocht...
Ik heb hem dinsdag besteld, en gister (zaterdag) binnen gekregen.Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 09:03:
[...]
Silencer heb je die bij gsmtrack gehaald? Ik dacht dat ze alleen die met Engelse handleiding hadden. Wanneer heb je die binnen gekregen?
Don't dream your life, live your dreams!
Dit topic is gesloten.