Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

jwschors schreef op 08 april 2004 @ 16:44:
[...]

Je zou hiervoor naar Actua verzekeringen gaan...
of deel 1 of 2 even lezen, meen dat er daar wel 't 1 en ander over verzekeringen wordt vermeld en waar en hoe je dat moet doen, en de ervaringen met telefoon verzekeringen (zijn niet altijd even goed).
Dan ga ik jou bij deze heel veel plezier wensen met een onwijs slechte verzekering bij onze lieve vrienden van Actua.
Ik heb alle verzekering eens vergeleken, mede omdat ik van telecom winkel wisselde. En ben er duidelijk achter gekomen dat Actua wel de meest slechte verzekering is die je jezelf kan wensen.

Harmony Financial Services (TfT) & ProAssist (BC) zijn de beste

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 ding : bij de pricewatch staat bij de goedkoopste site : gsmhuis.nl dat ze deze Nokia in het zwart en WIT hebben, dus voor al die mensen die een witte willen !!??
Geen idee of die op voorraad is, maarja !! Ze hebben de witte wel !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de 6230 hopelijk ook morgen (2call).
Ik heb zo'n beetje alle 2000 posts gelezen en vond het de laatste dagen zeer vermakelijk en informatief dank daarvoor :P
Ik heb een vraagje over een cardreader......ben van plan een goedkope aan te schaffen...maar kan je daarmee ook je gemaakte foto's/filmpjes mee op je PC zetten ?? Of kan je alleen de Mp3tjes overzetten? Staan je foto's dus op de MMC of op intern geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Fjeze

AllesPerfect!

weppe schreef op 08 april 2004 @ 21:07:
[...]

MAAR 382 euro???? pfffff :?
ja los is ie minimaal 399,- dus dan vind ik het maar 382 euro ja, en heb me 660 verkocht voor 375 dus tja dat overleef ik ook wel weer.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 22:47:
Ik heb zo'n beetje alle 2000 posts gelezen en vond het de laatste dagen zeer vermakelijk en informatief dank daarvoor :P
Ik heb een vraagje over een cardreader......ben van plan een goedkope aan te schaffen...maar kan je daarmee ook je gemaakte foto's/filmpjes mee op je PC zetten ?? Of kan je alleen de Mp3tjes overzetten? Staan je foto's dus op de MMC of op intern geheugen?
kan je zelf aan geven in je instellingenv an je telefoon

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 22:47:
Foto's/filmpjes komen standaard in je interne geheugen, maar dat een andere map instellen, zodat het op je MMC kaartje komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je er met alleen een cardreader of is een kabel/ BT of IR ook nog nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb last van het sms-probleem... Verwijderde bestanden gaan pas weg nadat ik de telefoon uit en aan gedaan heb. Ook komen de meeste berichten niet eens aan...

Er waren toch meer mensen met dit probleem?

Is dr al iemand met de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 08 april 2004 @ 22:21:
[...]

Dan ga ik jou bij deze heel veel plezier wensen met een onwijs slechte verzekering bij onze lieve vrienden van Actua.
Ik heb alle verzekering eens vergeleken, mede omdat ik van telecom winkel wisselde. En ben er duidelijk achter gekomen dat Actua wel de meest slechte verzekering is die je jezelf kan wensen.

Harmony Financial Services (TfT) & ProAssist (BC) zijn de beste
Waarop baseer je dat dan? Hoe kan ik dan een verzekering bij een van die twee afsluiten? Ik ben namelijk al bij belcompany naar binnen geweest, maar daar konden/wilden ze geen verzekering voor me afsluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt een btje gek van dat "ik heb em al en ik ontvang hem morgen en mn broertje lag te slapen dus ik heb em nog niet -berichtjes", dus ff iets wat meer in de trend van "on-topic"

Ik meende dat dit eerder al eens eerder ter sprake was gekomen maar ik zou toch nog eens willen weten hoe het nou precies met die videofunctie zit. Het lijkt mij namelijk hartstikke mooi om divx om te zetten naar .3gp en zo gehele films op het weliswaar kleine schermpje te kunnen bekijken (met een btje mmc zou dat toch moeten lukken?!?). Iets in mij zegt me dat dit allemaal niet zo makkelijk gaat maar misschien iemand die hier al ervaring mee heeft opgedaan?

Trouwens ik heb me verbaasd over de hoge kwaliteit van aac _/-\o_ Net een mp3 192kb/s omgezet naar aac 80kb/s zonder enig merkbaar kwaliteitsverlies! Kun je zo ineens bijna 2,5 keer zoveel muziek kwijt op je mobieltje :D en dat betekent ruim 100 aac'tjes op 256 mb :9~

Voorlopig nog steeds uitkijken naar week 17 want gsmshop.nl levert 'em niet eerder, helaas. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gigasmit

Bij welke provider zit je dan?? Ik doel hier op het SMS probleem.

Misschien dat dat namelijk alleen (bijvoorbeeld) bij Telfort is.... of is dat bij iedere provider zo????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik meer info vinden over .3gp want ik als leek 8)7 wil er graag meer van weten. Iemand een linkje ofzo voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 23:31:
Waar kan ik meer info vinden over .3gp want ik als leek 8)7 wil er graag meer van weten. Iemand een linkje ofzo voor me?
http://www.mitsoftware.com/akiles/

hier staat wel wat informatie over 3gp en ook nog wat software om 3gp bestanden om te zetten naar avi...

en gebruik Nokia Multimedia Converter om van avi's, 3gp-bestanden te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 23:27:
@gigasmit

Bij welke provider zit je dan?? Ik doel hier op het SMS probleem.

Misschien dat dat namelijk alleen (bijvoorbeeld) bij Telfort is.... of is dat bij iedere provider zo????
T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 23:18:
Trouwens ik heb me verbaasd over de hoge kwaliteit van aac _/-\o_ Net een mp3 192kb/s omgezet naar aac 80kb/s zonder enig merkbaar kwaliteitsverlies! Kun je zo ineens bijna 2,5 keer zoveel muziek kwijt op je mobieltje :D en dat betekent ruim 100 aac'tjes op 256 mb :9~
Welke proggie heb je daarvoor gebruikt?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, het lijkt me dan zeer sterk dat een provider er iets mee te maken heeft!

T-Mob heeft volgens mij een hele goede ondersteuning voor Nokia toestellen... kan me dus niet voorstellen dat het daar aan ligt!

Wel een slechte zaak van Nokia!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 23:54:
[...]

Hmmm, het lijkt me dan zeer sterk dat een provider er iets mee te maken heeft!

T-Mob heeft volgens mij een hele goede ondersteuning voor Nokia toestellen... kan me dus niet voorstellen dat het daar aan ligt!

Wel een slechte zaak van Nokia!!!
Ook heb ik vaak spontane resets op het moment dat ik een sms lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 23:58:
[...]

Ik snap die mobieltjesfabrikanten tegenwoordig echt niet he! Ze hebben zulke onderzoeksafdelingen en toch kunnen ze niet eerst de boel goed testen voordat ze op de markt worden gezet! :?

Nou ja ik ben benieuwd, heb er ook 1 besteld.... zal hem hopelijk volgende week hebben.... hoop alleen niet dat die spontane resets gaat geven e.d. .... ff afwachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ansenyi schreef op 08 april 2004 @ 23:52:
[...]

Welke proggie heb je daarvoor gebruikt?
Ik gebruik dBpowerAMP Music Converter en werkt perfect!

Maar heb nog geen antwoord op mijn vorige vraag over divx converteren naar.3gp en zo de mogelijkheid films op je 6230 kunnen bekijken te realiseren. Is er een limiet gebonden aan de lengte van films die je via je pc op je mmc plaatst?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
Korakal schreef op 08 april 2004 @ 21:07:
[...]

Bij deze een officieel verzoek tot respecteren van bovenstaand voorstel :Y)

Niets is zo oninteressant als 20x achter elkaar te lezen 'ik heb hem' of 'ik krijg hem'.
Inderdaad, roerend mee eens, tlijkt wel een msn gesprek of een chatbox man!

Ik stel voor dat iemand maar eens ( die zich verveeld ofzo ) eens alle problemen + oplossingen en vragen + anwtoorden gaat noteren! en dat dat verwerkt wordt inde SP.

Ik snap wel waarom dit topic in 2 dagen 4 pagina's groeit! Het is meer gesprek dan problemen en vragen, ja vragen en problemen die al 20x voorgekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op 07 april 2004 @ 22:22:
[...]

uhm in outlook 2003 kan ik het wel aangeven om een plaatje toe te voegen bij de contactpersonen

Bugs wat ik nou gevonden hebt en ben tegen gekomen.

6230:

Gekocht:

2call

Herkomst van Toestel:

Eurospec toestel, heb een Engels handleiding erbij. dus ik ga er vanuit dan mijn toestel uit Engeland komt

Firmware: (kom je achter dmv. *#0000#)

V 03.14
12-03-04
RH-12
GSM P1.1
(c) NMP

Provider:

T-Mobile 300

Merk/ Type Bluetooth:

Sitecom CN-502

Bugs die ik tot nu ben tegen gekomen:
  • * niet ontvangen van SMS * niet verwijderen van SMS * Belgroepen (dit is te verhelpen door factory restore te doen) * bluetooth werkt nog steeds niet 100% (het is me eindelijk wel gelukt om te synchroniseren met PC Sync en met de OBEX File Transfer (software van bluetooth dongle) maar de rest van PC suite werkt helaas niet bij mij. * als iemand mij belt versta ik de persoon erg zacht, al heb ik de volume op z'n hardst staan
Ik heb net dezelfde bugs!

Geen sms ontvangen en niet verwijderen van sms. De rest heb ik nog niet geprobeerd.
Is er iets aan te doen?

Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 23:58:
[...]

Wat ik me dus afvraag...is of al deze problemen verholpen zijn in de zogenaamde Nederlandse versie die nog uit moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk wel, want het is serieus ambetant dat je geen smsjes kan ontvangen, ...
Die spontane resets heb ik ook. Vooral als ik de 6230 net terug aangezet heb.

Hopelijk kan je de Nederlandse software over mijn software van GB flashen...

Ik snap niet dat Nokia niet eens de moeite doet om eerst alles grondig te testen, vooraleer een produkt op de markt te brengen. Het is niet dat ze nog niet wisten dat er veel problemen zijn met hun gsm's qua bugs. Ik zou er alles aan doen om die reputatie kwijt te raken, maar ja... Wie ben ik hé ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 09:17:
Hopelijk wel, want het is serieus ambetant dat je geen smsjes kan ontvangen, ...
Die spontane resets heb ik ook. Vooral als ik de 6230 net terug aangezet heb.

Hopelijk kan je de Nederlandse software over mijn software van GB flashen...

Ik snap niet dat Nokia niet eens de moeite doet om eerst alles grondig te testen, vooraleer een produkt op de markt te brengen. Het is niet dat ze nog niet wisten dat er veel problemen zijn met hun gsm's qua bugs. Ik zou er alles aan doen om die reputatie kwijt te raken, maar ja... Wie ben ik hé ???
Het zou wel vrij schandalig zijn als je dan ook nog betalen moet om hem te laten flashen. Hoe zou dat in z'n werk gaan bij het Nokia Service Point? Het kosteloos flashen lijkt me wel op z'n plaats, gezien het feit dat het niet de meest lullige problemen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net telefoon gehad van mijn telefoonboer :)

de mijne is ook binnen.. NL versie met NL boekje dus, ga em vanmiddag ophalen ik weet dus nog niet welke software versie ik krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 09:26:
net telefoon gehad van mijn telefoonboer :)

de mijne is ook binnen.. NL versie met NL boekje dus, ga em vanmiddag ophalen ik weet dus nog niet welke software versie ik krijg
De NL versie, welke telefoonboer is dat? Ik begreep dat de NL versie nog niet geleverd werd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auto-Elektronica Doorn Van
Sikkel 8
9932BD Delfzijl
0596-680475

echt lokale boer dus.. geen idee wie zijn leverancier is

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 01:47:
[...]

Ik heb net dezelfde bugs!

Geen sms ontvangen en niet verwijderen van sms. De rest heb ik nog niet geprobeerd.
Is er iets aan te doen?

Bedankt voor de hulp!
had je dit van de eerste dag al of is het spontaan gekomen??

ps hoe kan je nu weten of je een nederlandse gsm hebt??(ik heb allesinds een NE boekje erbij gekregen:) )

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 09:24:
[...]

Het zou wel vrij schandalig zijn als je dan ook nog betalen moet om hem te laten flashen. Hoe zou dat in z'n werk gaan bij het Nokia Service Point? Het kosteloos flashen lijkt me wel op z'n plaats, gezien het feit dat het niet de meest lullige problemen zijn...
Nokia service point doet dit gewoon gratis, vaak kunnen ze dit doen binnen een uur. Helaas hebben ze nog geen nieuwe software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 09:44:
[...]

Nokia service point doet dit gewoon gratis, vaak kunnen ze dit doen binnen een uur. Helaas hebben ze nog geen nieuwe software...
Zijn de "release notes" van dat soort software ergens te vinden of heeft alleen Nokia zelf die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat raster wat over het scherm (lijkt) te liggen, komt dat door de foto die van het scherm is genomen? Of zit dat echt op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 09:49:
Dat raster wat over het scherm (lijkt) te liggen, komt dat door de foto die van het scherm is genomen? Of zit dat echt op het scherm?
Met een 65000 kleuren scherm dénk ik dat het door de foto komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 09:34:
[...]

had je dit van de eerste dag al of is het spontaan gekomen??

ps hoe kan je nu weten of je een nederlandse gsm hebt??(ik heb allesinds een NE boekje erbij gekregen:) )
Dit is gekomen vanaf ik m'n 1ste sms binnenkreeg, denk ik.

In het Nokia Service Point kunnen ze direct zien van waar je gsm komt.
Ze flashen altijd kosteloos als hij nog in garantie is... Gelukkig, het zou er nog aan moeten mankeren.

Een site waar je kan zien welke software er uit is voor de Nokia's zou zeer handig zijn. Zo weet je wanneer je naar de NSP's zou moeten gaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah k want ik werk er nu al 2dagen veel mee en heb nog geen enkele bug zoals jullie tegen gekomen :)

btw: aan de mensen die zeiden dat je met die MP3-speler niet kan doorspoelen.
Je kan het WEL; Door op de beneden pijl te duwen van die 5way knop.
(beneden = per 5sec doorspoelen, boven = per 5sec terugspoelen)
dus dit is wel handiggg:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die de telefoon deze week besteld hebben bij gsmtrack.nl en hem ook al ontvangen hebben.Heb hem vorige week vrijdag besteld en nog niks ontvangen en krijg ook geen reacties meer op mijn mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 20 minuten heb ik die van mij! in het wit... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 10:40:
Over 20 minuten heb ik die van mij! in het wit... :*)
Foto's!!!! Want ik zie alleen foto's van zwarte, maar niet van witte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-07 23:52
ik zit nog steeds te wachten nog iemand die op winkelrelease wacht? en heeft iemand al een van de winkel?

Domoticz + Fotografie + Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Spanjard schreef op 09 april 2004 @ 11:30:
ik zit nog steeds te wachten nog iemand die op winkelrelease wacht? en heeft iemand al een van de winkel?
denk nog niet niemand..veel mensen zeggen week 17
ik heb mijn 2de toestel voor mijn broertje binnen ik ga zo even kijken of ik de problemen op mijn toestel ook op zijn toestel voorkomen

ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanjard schreef op 09 april 2004 @ 11:30:
Denk dat ik ook wacht op die release. Had gesproken met de helpdesk van Hi.nl, zij verwachten hem deze maand nog. Een exacte datum wist hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES !!! Eindelijk 2call levert vandaag !
Ik heb hem net in ontvangst mogen nemen van de TPG meneer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 11:46:
Heb je ook de verzend bevestiging gisteren gehad of al eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay ff wat vraagjes:

Het toestel is engels, maar je kunt het wel instellen op dutch??

Is het toestel ook sim-lock vrij??Kheb namelijk nog een abbo lopen en wil het simkaartje gebruiken!

Als dit allemaal mogelijk is koop ik hem vandaag nog :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik jammer vind (afgezien van mijn smsproblemen, maar dat zal wel met de nieuwe firmware opgelost worden neem ik aan), is dat er op het beginscherm geen klokje staat. Want ik gebruikte mijn telefoon ook altijd als klok, maar nu kan ik dat niet meer zo 1 2 3 zien...

Is er een manier om alsnog een klok op het beginscherm te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 11:48:
Okay ff wat vraagjes:

Het toestel is engels, maar je kunt het wel instellen op dutch??

Is het toestel ook sim-lock vrij??Kheb namelijk nog een abbo lopen en wil het simkaartje gebruiken!

Als dit allemaal mogelijk is koop ik hem vandaag nog :P
Ja, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 11:49:
Wat ik jammer vind (afgezien van mijn smsproblemen, maar dat zal wel met de nieuwe firmware opgelost worden neem ik aan), is dat er op het beginscherm geen klokje staat. Want ik gebruikte mijn telefoon ook altijd als klok, maar nu kan ik dat niet meer zo 1 2 3 zien...

Is er een manier om alsnog een klok op het beginscherm te krijgen?
Kan dat niet gewoon via Klok --> Klok instellingen --> Tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 11:55:
[...]

Kan dat niet gewoon via Klok --> Klok instellingen --> Tonen?
Doooh (uitspreken op een Homer Simpson toon)
Ik denk dat ik nu wel in aanmerking kom voor de domste vraag v/d dag of nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 11:57:
[...]

Doooh (uitspreken op een Homer Simpson toon)
Ik denk dat ik nu wel in aanmerking kom voor de domste vraag v/d dag of nie?
offtopic:
Uh...de vraag was zo simpel dat ik begon te twijfelen aan mijn eigen reply :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 11:48:
[...]

Heb je ook de verzend bevestiging gisteren gehad of al eerder?
Ik heb net als ieder ander de bevestiging gister gehad! heb overirgens pas afgelopen maandag de order gefaxt! Dus weet zeker dat ze genoeg hebben geleverd en dus iedereen zijn toestel vroeg of laat vandaag krijgt, (gelukkig was ik vroeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 12:10:
[...]

Ik heb net als ieder ander de bevestiging gister gehad! heb overirgens pas afgelopen maandag de order gefaxt! Dus weet zeker dat ze genoeg hebben geleverd en dus iedereen zijn toestel vroeg of laat vandaag krijgt, (gelukkig was ik vroeg)
Mijn fax was vorige week vrijdag al daar. Moet goedkomen.

Heb je NL gebruiks handleiding? Zelfde FW?
Heb je ook al problemen ondervonden met het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een duitse handleiding! En heb besloten het toestel eerst zoveel mogelijk op te laden!Zal wel niet kunnen wachten tot hij helemaal op geladen is maar lijkt me wel beter voor het toestel!
Kan ik trouwens wel alvast mp3 op mmc kaart zetten (heb card reader in mijn laptop) zonder dat ik deze in het toestel heb gehad of herkent hij hem dan niet, ik las eerder iets over een naam geven? Spreekt dat voo zich als ik met het toestel ga spelen of kan iemand mij dit uitleggen.!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon MMC in je card reader vlammen en dan herkent xp hem als een gewone drive en dan kan je gewoon je mp3'tjes of om het even wat naar je kaart slepen en voila

Ben nog een BUG tegengekomen die ik niemang hier nog niet heb horen vertellen,
als ik in het menu naar media ga, dan naar opnamen (dat zijn dus de gesprekken die je zelf kan opnemen, soort voicerecorder) en als je dan op "opnamelijst" wil klikken om al je opnames te bekijken, valt ie gewoon uit en start hij terug opnieuw.

Degene die hem al hebben, kunnen jullie is proberen of dat bij jullie ook gebeurd??????????????

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeren,

Twee kleine puntjes:

* ik kan enkele muziekbestanden niet verwijderen (w.o. die nora jones die er standaard op staat). Heb geprobeert via de tel. maar ook via pc. Hij geeft gewoon een melding dat het bestand niet verwijderd kan worden. Iemand een oplossing?

* Ik krijg praktisch al m'n muziek in de gallerij van de mediaplayer te staan. Ze komen niet in de afspeellijst van de musicplayer (wat dus erg vervelend is, want met die mediaplayer aan kan je verder niets doen). Enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 13:59

DeZzL

Rocket surgeon

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 12:42:
Gewoon MMC in je card reader vlammen en dan herkent xp hem als een gewone drive en dan kan je gewoon je mp3'tjes of om het even wat naar je kaart slepen en voila

als ik in het menu naar media ga, dan naar opnamen (dat zijn dus de gesprekken die je zelf kan opnemen, soort voicerecorder) en als je dan op "opnamelijst" wil klikken om al je opnames te bekijken, valt ie gewoon uit en start hij terug opnieuw.

Degene die hem al hebben, kunnen jullie is proberen of dat bij jullie ook gebeurd??????????????

Greetz
Daar heb ik geen last van, werkt prima

Het grootste probleem waar ik nu mee zit is de bluetooth. Ik heb 1 keer alles kunnen connecten en synchen maar nu is het met geen mogenlijkheid te pairen. De 6230 reageert gewoon niet terwijl ze elkaar wel kunnen zien. Heeft iemand dit probleem ook en/of er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 12:42:

Degene die hem al hebben, kunnen jullie is proberen of dat bij jullie ook gebeurd?
Nope, bug heb ik niet. Heb geen van alle bugs die hier boven zijn besproken trouwens. Zelfde softwareversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 12:48:
* Ik krijg praktisch al m'n muziek in de gallerij van de mediaplayer te staan. Ze komen niet in de afspeellijst van de musicplayer (wat dus erg vervelend is, want met die mediaplayer aan kan je verder niets doen). Enig idee hoe dit komt?
Heb je alle opnames vernieuwen gedaan bij de music player? Opties -> lijst met opnames -> opties -> alle opnames vern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 11:46:
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 19:02:
ik klink nu misschien een beetje bot, maar kunnen we weer effe ontopic gaan ouwehoeren?
het is niet zo boeiend om een hele thread vol te posten met "woeiii ik heb hem!!" of "ik krijg hem morgen!!!" :>
Korakal schreef op 08 april 2004 @ 21:07:
[...]
Bij deze een officieel verzoek tot respecteren van bovenstaand voorstel :Y)

Niets is zo oninteressant als 20x achter elkaar te lezen 'ik heb hem' of 'ik krijg hem'.

[ Voor 27% gewijzigd door Jimster op 09-04-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
haha ik ga wel dikke lol beleven asl ik straks de mijne heb met nieuwste versie zonder problemen enzo :) heb ik iig geen frustraties op dit moment, ja alleen de frustraties eeuh die ik heb omdat ik em nog niet heb, begrijp :)

wel leuk ook als je vragen hoort over een klok, ja tvalt niet mee om iets in te stellen met een duits boekje he hahaahah, * orange.x heeft lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog een opmerking over het sms probleem. Ik heb zelf een t-mobile kaart en inderdaad als iemand me een sms stuurt ontvang ik nks. Gooi ik een andere kaart erin dan krijg ik de sms jes weer wel. Het kan dus wel degelijk liggen aan provider/simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook T-mobile, geen problemen mee.

Ik kan alleen nog steeds niet die 2 mp3's verwijderen. Snap er helemaal niets van. Niemand met hetzelfde probleem?!

btw: net even een southpark-aflevering van 140 mb omgezet naar 12 mb .3gp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 18:07:
Net naar nokia Service point geweest...
Blijkt dat ik een Nokia 6230 uit Engeland heb.

De 6230 komt midden april in België uit en ze adviseerde mij te wachten hierop.
Dan afwachten tot er een firmware upgrade is...

Voorlopig kan ik dus geen smsjes ontvangen, wel sturen.

Kent er iemand een site waar je kan zien welke de laatste firmware versie is of wanneer ze uitkomt?

Greetz
ik heb mijn tel bij gsmtrack bestel den heb zelfde probleem, nu mag ik hem wel terugsturen en krijg in de loop van volgende week een nieuwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 13:28:
Heb ook T-mobile, geen problemen mee.

Ik kan alleen nog steeds niet die 2 mp3's verwijderen. Snap er helemaal niets van. Niemand met hetzelfde probleem?!

btw: net even een southpark-aflevering van 140 mb omgezet naar 12 mb .3gp :)
Tel al ff uit en aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze nu via m'n Palm Tungsten verwijderd van het kaartje.

Nog even over dat omzetten naar .3gp met die NMC: ik heb eerst een .mpg filmpje van 12 mb omgezet. Dat ging prima. Nu net dus een 140 mb .avi met dezelfde instellingen en nu krijg ik het beeld ondersteboven en in spiegelbeeld :\ Ik gok dat dit niet de bedoeling is... Zie alleen nergens een optie in die NMC mbt spiegelen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem bij serge besteld en ik heb geen enkel van bovenstaande problemen.
Alles kan ik direct verwijderen, kan alles ontvangen verzenden....

Allen IR met die geheugenkaart heb ik nog niet aan de praat gekregen :p
(wel al volgezet met card reader:p)

Dit is toch wel een juweeltje van nen gsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Even over dat audioplayer gedeelte, wat is het voordeel van AAC tov MP3? Hij lust ook MP3VBR, maar dan gaat doorspoelen niet helemaal goed, waardoor de tijd vh nummer niet meer klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Kun je ook screensavers downloaden en die gebruiken? Lijkt me wel vet om die vallende digits van de Matrix als screenspaarder in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Onderduikkip schreef op 09 april 2004 @ 14:11:
Kun je ook screensavers downloaden en die gebruiken? Lijkt me wel vet om die vallende digits van de Matrix als screenspaarder in te stellen.
Zijn gewoon gifjes, maar het is mij nog niet gelukt om een bewegend achtergrond in te stellen, volgens mij kan dat ook niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand al vertellen hoe lang de telefoon mee gaat bij 20 minuten per dag bellen en bluetooth altijd aan? De tijden die bij de specificaties staan zijn de meest optimale gevallen, dus met bluetooth uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb eergisteren mijn nokia 6230 gekregen, nu heb ik via bluetooth een aantal mp3tjes op de mmc gezet, maar music player kan ze niet vinden. ik heb de lijst al meedere malen gerefreshed maar hij kan de bestanden op de mmc gewoon niet vinden, weten jullie een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 14:20:
Kan iemand al vertellen hoe lang de telefoon mee gaat bij 20 minuten per dag bellen en bluetooth altijd aan? De tijden die bij de specificaties staan zijn de meest optimale gevallen, dus met bluetooth uit.
ik weet dat hij de hele dag met bluetooth aan ongeveer een dagje mee gaat. heel jammer dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 14:27:
hallo, ik heb eergisteren mijn nokia 6230 gekregen, nu heb ik via bluetooth een aantal mp3tjes op de mmc gezet, maar music player kan ze niet vinden. ik heb de lijst al meedere malen gerefreshed maar hij kan de bestanden op de mmc gewoon niet vinden, weten jullie een oplossing
Wel in de root gezet van je MMC kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES, hij doet het, ik had namelijk heel netjes allemaal mappen op de mm kaart aangemaakt (om het een beetje overzichtelijk te houden) Ik heb hem nu in de root gezet en nu doet hij het. geweldig, thanks voor de snelle reply.

Laat nu die 256 mb kaart maar komen, hopelijk vandaag. (gisteren besteld bij gistron voor 57€)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 14:43:
YES, hij doet het, ik had namelijk heel netjes allemaal mappen op de mm kaart aangemaakt (om het een beetje overzichtelijk te houden) Ik heb hem nu in de root gezet en nu doet hij het. geweldig, thanks voor de snelle reply.

Laat nu die 256 mb kaart maar komen, hopelijk vandaag. (gisteren besteld bij gistron voor 57€)
Laat me weten of die kaart gaat werken... Die wou ik namelijk ook bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:54
En welke bikkel gaat nu eens een 512mb kaartje kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een goed werkende versie van tetris voor de 6230... Heb al meer dan versies uitgeprobeerd, maar zat niet een echt goede bij...
En lemmings zoek ik ook, maar dat zal wat moeilijker worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL

DeZzL

Rocket surgeon

Ik snap er niks van. Ik heb 1 keer alles kunnen connecten en synchen maar nu is het met geen mogenlijkheid te pairen. De 6230 reageert gewoon niet terwijl ze elkaar wel kunnen zien.

Reason: Timeout occured during pairing.
The COM3 connection failed: Could not connect to the remote device

De eerste keer werkte het dus wel, daarna heb ik een "restore factory settings" gedaan ivm de callergroups.....Het kan toeval zijn maar daarna reageerde hij niet meer.

Ik heb een MyCom dongle..ik zal zo eens een MSI dongle gebruiken maar kan me niet voorstellen waarom het ineens niet meer zou werken met die MyCom... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je internetten op je 6230 via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL

DeZzL

Rocket surgeon

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 15:13:
Bleutooth Places>My Device>My network acces Eigenschappen > Allow other devices to access the internet/LAN via this computer.

De telefooninstellingen weet ik verder niet, kan het ook niet proberen want ik kan pvd nog steeds niet pairen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die de telefoon via gsmtrack.nl besteld heeft en waarbij het sms WEL goed werkt? Of iemand die hem NIET via gsmtrack heeft besteld, maar wel de sms problemen heeft? Volgens mij zou het namelijk wel eens aan de lading die gsmtrack.nl binnen kreeg kunnen liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je bluetooth ook op auto-aware zetten?
Dus dat hij zichzelf aan kan aanzetten als hij in de buurt is van een bluetooth apparaat?
Zoals de SonyEriccsons dat kunnen.
Mijn huidige 6310i kan enkel of AAN of UIT staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
(Pas) 2 reboots gehad. 1x bij het doorspoelen van een VBR MP3tje. Gaf toen opeens geen geluid meer en toen ging ie rebooten. 1x bij het koppelen van een foto aan een contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 15:13:
Je bedoelt gewoon wappen? Of ga je me nu vertellen dat je echte html pagina's kan bezoeken op de 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 14:27:
[...]

ik weet dat hij de hele dag met bluetooth aan ongeveer een dagje mee gaat. heel jammer dus
Knap waardeloos dus, kan je net zo goed een telefoon kopen zonder BlueTooth :-( Heeft ie trouwens een BlueTooth 1.1 of 1.2 radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 16:40:
[...]

Je bedoelt gewoon wappen? Of ga je me nu vertellen dat je echte html pagina's kan bezoeken op de 6230?
xHTML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zijn compacte html paginas als ik me niet vergis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

DeZzL schreef op 09 april 2004 @ 12:49:
[...]

Daar heb ik geen last van, werkt prima

Het grootste probleem waar ik nu mee zit is de bluetooth. Ik heb 1 keer alles kunnen connecten en synchen maar nu is het met geen mogenlijkheid te pairen. De 6230 reageert gewoon niet terwijl ze elkaar wel kunnen zien. Heeft iemand dit probleem ook en/of er een oplossing voor?
geef je telefoon is een andere naam en laat de donge naar nieuwe bluetooth devices zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Jimsterrr schreef op 09 april 2004 @ 14:13:
[...]

Zijn gewoon gifjes, maar het is mij nog niet gelukt om een bewegend achtergrond in te stellen, volgens mij kan dat ook niet?!
gewoon gifje in een map zetten e je kan hem dan meteen selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
ik heb hem zojuist bij Tell Me gekocht, die hadden hem net binnen.
Echter ik krijg hem niet gepaired met mijn ipaq2210. Is er iemand die dit al gelukt is?? Of uberhaupt met ene pocketpc. De 6820 had deze klachten ook al.....

MOet wel lukken anders heb ik geen verkeersinfo meer onderweg O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:15:
[...]

dat zijn compacte html paginas als ik me niet vergis?
Weet ik niet :P Kan ook nie testen omdat ik t nie an de praat krijg... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 15:55:
Is er iemand die de telefoon via gsmtrack.nl besteld heeft en waarbij het sms WEL goed werkt? Of iemand die hem NIET via gsmtrack heeft besteld, maar wel de sms problemen heeft? Volgens mij zou het namelijk wel eens aan de lading die gsmtrack.nl binnen kreeg kunnen liggen...
ik heb hem bij gsmtrack gekocht en ik heb WEL sms problemen maar nu mag ik hem wel terugsturen van gsmtrack maar ik weet niet of ik dat wel moet doen want hun kunnen natuurlijk niet garanderen dat het op een andere gsm wel werkt. En de verzendkosten voor het terugsturen komen voor mijn rekening.

WAT IS JULLIE ADVIES, ZAL IK HEM TERUGSTUREN OF WACHTEN TOTDAT ER EEN SOFTWARE VAN BESCHIKBAAR IS?????

ik heb trouwens ook met tmobile contact gehad en die zijn bezig met een onderzoek naar dit probleem om zo nokia aan te sturen om eerder die software beschikbaar te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:52:
[...]
WAT IS JULLIE ADVIES, ZAL IK HEM TERUGSTUREN OF WACHTEN TOTDAT ER EEN SOFTWARE VAN BESCHIKBAAR IS?????
Ons advies is niet schreeuwen aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor zal niet schreeuwen maar ik moet vandaag beslissen of ik hem terug stuur of nie, snappie? Ik vind het klote dat sms het niet werkt want ik sms wel veel en ontvang ook veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Waarom lees ik toch regelmatig berichten van mensen die wachten op de winkelversie zodat de telefoon bugvrij is.. Hoe komen jullie daarbij?? Er komt heus geen andere software op hoor, en waarschijnlijk nog steeds dezelfde firmware versie...

Mocht er een nieuwe firmware versie zijn kunnen de huidige bezitters hun telefoon ook laten upgraden naar de nieuwe versie.. Zie dus niet in waarom ik nog zou wachten (heb hem al een week maar goed..)

Hebben meer mensen last dat het scherm erg snel krast?? Mijn hele scherm zit al onder de krassen.. Iemand hier een oplossing voor.. Heb al een nieuwe frontje besteld, maar is nog niet leverbaar...

Was vandaag even bij de Belcompany en daar vielen ze zowat van verbazing achterover toen ik hem liet zien... :7 :7

Verder is de postbode vandaag bij mij aan de deur geweest voor het verloopstukje (POP => 2,5mm plug) van mobilefun.co.uk.. Erg snel eergisteren besteld.. Was jammer genoeg niet thuis..

[ Voor 8% gewijzigd door M@cer op 09-04-2004 18:26 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:52:
[...]

ik heb hem bij gsmtrack gekocht en ik heb WEL sms problemen maar nu mag ik hem wel terugsturen van gsmtrack maar ik weet niet of ik dat wel moet doen want hun kunnen natuurlijk niet garanderen dat het op een andere gsm wel werkt. En de verzendkosten voor het terugsturen komen voor mijn rekening.

ik heb trouwens ook met tmobile contact gehad en die zijn bezig met een onderzoek naar dit probleem om zo nokia aan te sturen om eerder die software beschikbaar te stellen.
Ik heb het probleem dus ook, maar ik wil hem niet opsturen, want ik heb ook geen ander toestel die ik tijdelijk kan gebruiken.
Als ik jou was zou ik aan gsmtrack.nl vragen of ze de telefoon die ze gaan opsturen willen testen of het ontvangen en sturen van smsjes goed gaat met t-mobile simkaart.

Pas als zei hem getest hebben en hij werkt goed zou ik hem opsturen. Maar je moet het zelf weten natuurlijk.
Voor mij zou het gunstig zijn als jij hem op zou sturen, want dan weet ik of hij het dan wEl goed doet en dan stuur ik mijn telefoon ook wel op.

Dus, vraag eerst ff aan gsmtrack.nl of ze hem willen testen op smsjes voordat je hem opstuurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 09 april 2004 @ 18:24:
Waarom lees ik toch regelmatig berichten van mensen die wachten op de winkelversie zodat de telefoon bugvrij is.. Hoe komen jullie daarbij?? Er komt heus geen andere software op hoor, en waarschijnlijk nog steeds dezelfde firmware versie...

Mocht er een nieuwe firmware versie zijn kunnen de huidige bezitters hun telefoon ook laten upgraden naar de nieuwe versie.. Zie dus niet in waarom ik nog zou wachten (heb hem al een week maar goed..)

Hebben meer mensen last dat het scherm erg snel krast?? Mijn hele scherm zit al onder de krassen.. Iemand hier een oplossing voor.. Heb al een nieuwe frontje besteld, maar is nog niet leverbaar...

Was vandaag even bij de Belcompany en daar vielen ze zowat van verbazing achterover toen ik hem liet zien... :7 :7

Verder is de postbode vandaag bij mij aan de deur geweest voor het verloopstukje (POP => 2,5mm plug) van mobilefun.co.uk.. Erg snel eergisteren besteld.. Was jammer genoeg niet thuis..
Zou je er ook een 2,5-3,5 pluggetje bij willen kopen (kosten 1 euro bij de plaatselijke electroboer) en willen testen met een normale koptelefoon. Ben erg benieuwd of het geluid dan mooi(er) is...
Zoja, dan bestel ik dat pluggetje ook (bij conrad.nl)...

Het enige nadeel is dat het hele gedoetje zo uit gaat steken met al die pluggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
thefox154 schreef op 09 april 2004 @ 17:42:
ik heb hem zojuist bij Tell Me gekocht, die hadden hem net binnen.
Bij Tell Me?? Hoezo hebben ze hem bij BC dan nog niet... :? Ik ga ook maar eens naar Tell Me morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 18:37:
[...]

Ik heb het probleem dus ook, maar ik wil hem niet opsturen, want ik heb ook geen ander toestel die ik tijdelijk kan gebruiken.
Als ik jou was zou ik aan gsmtrack.nl vragen of ze de telefoon die ze gaan opsturen willen testen of het ontvangen en sturen van smsjes goed gaat met t-mobile simkaart.

Pas als zei hem getest hebben en hij werkt goed zou ik hem opsturen. Maar je moet het zelf weten natuurlijk.
Voor mij zou het gunstig zijn als jij hem op zou sturen, want dan weet ik of hij het dan wEl goed doet en dan stuur ik mijn telefoon ook wel op.

Dus, vraag eerst ff aan gsmtrack.nl of ze hem willen testen op smsjes voordat je hem opstuurt...
ze kunnen hem niet eerst testen want die dozen zijn dichtgeplakt en als ze hem eenmaal open hebben gemaakt dan kunnen ze hem niet doorsturen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ook even een update van mij:

Ik heb hem vandaag ontvangen van 2call (4 april besteld, maadag 5 april gefaxt):)
Ik kan SMS ontvangen
Ik heb het probleem van de caller groups ook gehad, maar na een reset ok:)

Ik heb een nieuwe bug ontdekt (denk ik):
Als ik de headset selecteer, dan kan ik radio luisteren zowel over de speaker als over de hoofdtelefoon. (jammer dat de radio geen RDS heeft trouwens)

Als ik Norah Jones wil afspelen over de hoofdtelefoon lukt dat prima, dan stel ik in dat hij dit over de speakers moet laten horen (de headset is nog aangesloten), maar dat werkt niet (bij de radio werkt dit wel), iemand hetzelfde probleem?

Verder prima toestel, met Duitsche handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BRAiN schreef op 09 april 2004 @ 19:12:
Ook even een update van mij:

Ik heb hem vandaag ontvangen van 2call (4 april besteld, maadag 5 april gefaxt):)
Ik kan SMS ontvangen
Ik heb het probleem van de caller groups ook gehad, maar na een reset ok:)

Ik heb een nieuwe bug ontdekt (denk ik):
Als ik de headset selecteer, dan kan ik radio luisteren zowel over de speaker als over de hoofdtelefoon. (jammer dat de radio geen RDS heeft trouwens)

Als ik Norah Jones wil afspelen over de hoofdtelefoon lukt dat prima, dan stel ik in dat hij dit over de speakers moet laten horen (de headset is nog aangesloten), maar dat werkt niet (bij de radio werkt dit wel), iemand hetzelfde probleem?

Verder prima toestel, met Duitsche handleiding.
Ik heb dit probleem niet..

volgensmij ben ik de enige hier met een NL telefoon :?
ik kon overgens ook gewoon normaal pairen met bluetooth dongle op pc, geen SMS probs, geen callergroups problemen.
software : 03.14

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 19:29 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.