Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon effe wachten tot iets voor vijf uur,dan weet je het pas echt zeker.
Ik heb echt wel het idee dat ze morgen bij iedereen thuis zijn,er kon weinig meer mis gaan zeiden ze ,omdat ze nu dus echt onderweg zijn,de vorige keren zijn ze gewoon niet vertrokken uit engeland.
Wat mij betreft zit ik morgen met een 6230 in de hand.

Jurgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Ik hoop het ook want van iedere keer dit topic lezen wil je hem wel heel graag hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainesh schreef op 08 april 2004 @ 08:23:
[...]

Heb je je mmc een naam gegeven? Je moet em eerst renamen dan pas kan je em goed gebruiken :)
Welke versie gebruik je? Ik had dit probleem ook, ik gebruikte toen namelijk Nokia Suite 6 maar nadat ik 5.8 van de cd had installed toen deed ie het perfect.

Try it
Jop., het is gelukt... Ik snap niet waarom nu opeens maarja who cares... Ik gebruikte de heletijd al v5.8 en had de mmn ook al gerenamed op de phone. Zonet nog een keer gerenamed, et voila, het werkte...

Waar blijven die spelletjes btw??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een paar tipjes voor mensen die met bluetooth werken.

Als je echt mp3tjes gaat overzetten zou ik hem wel aan de accu hangen ondetussen, anders is de accu zo leeg...

En als je de verbinding wilt verbreken met bluetooth kan je dat het beste op de pc regelen en daarna pas bluetooth uitzetten op de phone, anders blijft ie ff hangen gaat ie uit, weer aan en dan staat bluetooth nog steeds aan... (maar dan kan je hem wel gewoon uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwschors
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:55
Ik wacht vol spanning!!!
't ziet er hoopgevend uit! hoop echt dat ik 'm voor pasen heb...
mooi showen met m'n nieuwe 6230 die echt nog bijna nergens te krijgen is...
hou ons op de hoogte als iemand weer contact heeft met 2call!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 12:38:
Gewoon effe wachten tot iets voor vijf uur,dan weet je het pas echt zeker.
Ik heb echt wel het idee dat ze morgen bij iedereen thuis zijn,er kon weinig meer mis gaan zeiden ze ,omdat ze nu dus echt onderweg zijn,de vorige keren zijn ze gewoon niet vertrokken uit engeland.
Wat mij betreft zit ik morgen met een 6230 in de hand.

Kan om iets voor 5en niet bellen wel rond 4 uur half 5, maar vlak voor 5en gaat me niet lukken. Btw het is geen late 1 april grap he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weppe schreef op 08 april 2004 @ 11:45:
[...]

Haha was een geintje joh.. Denk dat de kwaliteit van foto's op party's wel tegenvalt. Ik ga het zaterdag eens testen op In Qontrol!

p.s. ik kijk wel vaker op jou website!
Ohzo.. ok ;) Dus als ik het goed begrijp.. loop jij met een 6230 rond op IQ... ik heb hem nog niet dus..pas op ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spider_NL schreef op 07 april 2004 @ 23:08:
[...]

We moeten wel even binnen nu en 20 uur iets bij elkaar vinden. Ik wil er wel 2 als t voor 140 door gaat. 2 voor jou, 1 die eerder is gepost. Nog 5 over. :)
Count me in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 12:17:
Hoi,

Ik heb 2call net gebeld,ze verwachtten ze elk moment binnen,een uur geleden zaten ze in het vliegtuig.
Ze zijn dus nu echt daadwerkelijk onderweg,als het goed is heb je de 6230 morgen in huis.
Als je het zeker wilt weten moet je vanmiddag iets voor vijfen even bellen.
Dit kreeg ik zojuist (uurtje geleden ) te horen.
Ze klonken zekerder als ooit ,dus morgen in huis,yessss

Jurgen :*)
Komt morgen de postbode dan in verband met goede vrijdag schat ik die kans klein in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fotos weg gehaald omdat het te veel dataverkeer van mn lycos account trok...

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speeeellletjeeessssss!!!!
Moet spelletjes hebben!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BRAiN schreef op 08 april 2004 @ 13:38:
[...]

Komt morgen de postbode dan in verband met goede vrijdag schat ik die kans klein in :'(
Pasen Bezorging Buslichting

Vrijdag 9 april Ja Ja

Zaterdag 10 april Ja Nee

Zondag 11 april Nee Nee

Maandag 12 april Nee Ja

Tot je dienst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwschors
volgens mij is goede vrijdag officieel geen vrije dag, alleen voor overheidsinstellingen zoals scholen is het volgens mij vrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt helemaal!!

De TPG komt morgen gewoon onze 6230 bezorgen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tpgpost.nl/voo...elde_vragen/index.jsp#a15

Kijk maar eens op bovenstaande site van TPG.

Er word gewoon bezorgd op Goede Vrijdag,en dat is ze geraden ook,ik kan niet nog langer wachten hahahahaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer de postbode wel of niet komt maakt me niet zoveel uit, als ik die phone morgen maar heb!!! :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aanvraag akkoord, w8 op 6230, 1/4/2004

Ik wil nu een ander bericht zien!

En wel nu!! >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 13:47:
Speeeellletjeeessssss!!!!
Moet spelletjes hebben!!!!
jaja, Ik zal je wel wat spelletjes mailen. Gigasmit@wannadoo.nl Ok? Hoeveel kun je daar op ontvangen?

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Weet iemand hoe het precies zit met de Nokia 6230 en BlueTooth? Heb nu een Nokia 6310 / Nokia 6310i en die kunnen makkelijk een week standby staan, met BlueTooth enabled en een paar uur bellen via een BlueTooth Headset. Kan dat met de 6230 ook? (hoorde wat geruchten over een gigantisch stroomverbruik van het BlueTooth gedeelte).
Kan die trouwens ook met meer als 1 device tegelijkertijd gepaired zijn??? (bv. iPAQ en headset). Met een 6310(i) kan dit niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn abbo van kpn loopt bijna af en nu wel ik ook wel de 6230 :P weet iemand een internetshop waar ik mijn abbo kan verlengen met een 6230 erbij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 13:53:
aanvraag akkoord, w8 op 6230, 1/4/2004

Ik wil nu een ander bericht zien!

En wel nu!! >:) >:)
LOL zelfde dag besteld als ik, maareh bel ze nog eens dan doe ik het om +/- 16.30u ook nog eens en dan moeten ze toch echt wel onderweg zijn. Hoop ik.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Sjonge jonge wat reageren een aantal hier als een kind die een skelter verwacht zeg, dat gedram en gehuil of de gsm vandaag of morgen komt...lekker belangrijk...you'll live!

Ik wacht als een van de langste en je ziet mij toch ook niet steeds posten en vragen en zeuren waar de gsm blijft. :)

Ik hoor liever wat ie allemaal kan en wat de bevindingen zijn van de lui die um al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beerns schreef op 08 april 2004 @ 13:58:
[...]

jaja, Ik zal je wel wat spelletjes mailen. Gigasmit@wannadoo.nl Ok? Hoeveel kun je daar op ontvangen?
Bebruik aub de ftp van King-Leo...
Die heeft een heel wat betere upload...

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het mag/legaal is, maar ik wil de spelltjes wel hosten. Heb T3 hier, dus dat schiet wel op....
Zodra ik toestemming heb, gooi ik mijn ftp open.
Admins????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 14:08:
mijn abbo van kpn loopt bijna af en nu wel ik ook wel de 6230 :P weet iemand een internetshop waar ik mijn abbo kan verlengen met een 6230 erbij???
2call.nl
gsmtrack.nl
enz...

zelf heb ik um gister bij gsmtrack.nl besteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 14:23:
Ik weet niet of het mag/legaal is, maar ik wil de spelltjes wel hosten. Heb T3 hier, dus dat schiet wel op....
Zodra ik toestemming heb, gooi ik mijn ftp open.
Admins????
Geef deze jongeman aub toestemming, zijn we allemaal blij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook wel mirroren indien gewenst. Heb nu ff paar uurtjes over, dus maybe beun ik nog wel ff een foto-sample siteje ofzo.

Daar kan dan ook wel 30 meg vanaf voor die games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

gigasmit@wanadoo.nl

maximale grootte = 20mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 14:22:
[...]

Bebruik aub de ftp van King-Leo...
Die heeft een heel wat betere upload...
You've got mail!

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand t-zones GPRS al aan de praat gekregen? Ik kan mijn ip-adres (010.010.010.010) nergens invullen op mn phone.... Via nokia.com kan ik de instellingen niet goed ontvangen, error bij opslaan sms. En bij t-mobile.nl staat de 6230 nog niet in de lijst...
Ook de helpdesk van t-mobile kan me niet helpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:19

Neoz

Neoz & Hobbes

Komt dat nu op een ftp te staan ? ik ben ook wel geinterreseerd, ik neem aan dat het gewoon java games zijn en ook op 6600 enz passen :?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Hmm :X Ik denk dat het beter is dat jullie dit niet doen :) Voor je eigen bestwil om het zo maar te zeggen. :) Niet toegestaan dit, valt gewoon onder warez. Je kunt hier een ban voor krijgen.

Anyway, ik ben wel benieuwd naar een en ander..:
- Welke mogelijkheden heb je met PC <-> 6230 verbinding? (mp3, sms opslaan, video...??)
- Hoe lang gaat de batterij mee met full-use? :P
- Wat is nou precies het nut van de videoplayer etc, kan je er ook andere formaten op draaien?
- Kan je nog leuke dingen doen met die bleutooth (Winamp besturen ezno?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 13:59

DeZzL

Rocket surgeon

R4NCOR schreef op 08 april 2004 @ 14:36:

- Kan je nog leuke dingen doen met die bleutooth (Winamp besturen ezno?)
ook heel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Laatst online: 19-08 11:49
[...]

sander@djsander.com (no quota)
En bedankt :)

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC_Kaas
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Misschien kan je mij dan ook even tegelijkertijd mailen: foto@kortekazen.nl

(eigenmailserver, dus geen quota :) )

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

Twilight schreef op 08 april 2004 @ 14:40:
[...]

sander@djsander.com (no quota)
En bedankt :)
Mail is onderweg. Kerio is de boel naar je aan het versturen is over zo'n minuutje wel bij je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

KC_Kaas schreef op 08 april 2004 @ 14:44:
Misschien kan je mij dan ook even tegelijkertijd mailen: foto@kortekazen.nl

(eigenmailserver, dus geen quota :) )

Alvast bedankt
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k. Stuur me een email, dan krijg je mijn ftp adres. king_leo23@hotmail.com. Als de mensen MET spelletjes dat nou ook zouden kunnen doen, en ze uploaden, is iedereen blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb er zelf ook al wat op gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 14:34:
Heeft iemand t-zones GPRS al aan de praat gekregen? Ik kan mijn ip-adres (010.010.010.010) nergens invullen op mn phone.... Via nokia.com kan ik de instellingen niet goed ontvangen, error bij opslaan sms. En bij t-mobile.nl staat de 6230 nog niet in de lijst...
Ook de helpdesk van t-mobile kan me niet helpen....
Je moet de instellingen van de 6220 gebruiken. Heb ik ook gedaan (met Orange) en werkt goed. Dat ip adres moet je invullen bij proxy server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Held, kunnen ze bij t-mobile dan helemaal niets? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 12-09 17:53
Jimsterrr schreef op 08 april 2004 @ 15:10:
[...]

Je moet de instellingen van de 6220 gebruiken. Heb ik ook gedaan (met Orange) en werkt goed. Dat ip adres moet je invullen bij proxy server.
dan weet ik dat ook weer voor als mijn 6230 binnen is. Kom je nog de Orange World portal op dan ? als het goed is doet ie een toestelcheck en als het toestel niet ondersteund wordt door Orange dan krijg je een melding dat het niet ondersteund wordt en wordt je doorverwezen naar de wap page van Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 14:49:
k. Stuur me een email, dan krijg je mijn ftp adres. king_leo23@hotmail.com. Als de mensen MET spelletjes dat nou ook zouden kunnen doen, en ze uploaden, is iedereen blij!
Ben NU bezig met uppen richting zijn ftp met flink aantal (zo'n 700 a 800) games voor de Nokia phones (zo'n 40 mb). Vast en zkrs zullen er dubbele in zitten, maar hopelijk voldoende voor een ieder en ik hoop dan ook te mogen zeggen dat je beter King-Leo kunt vragen om een FTP accountje dan continue mij te gaan mailen.

Ik heb voor de liefhebbers ook nog wel zo'n kleine 40000 poly en normale ringtones. WEL veel piano-achtige troep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
dcell schreef op 08 april 2004 @ 15:25:
[...]
dan weet ik dat ook weer voor als mijn 6230 binnen is. Kom je nog de Orange World portal op dan ? als het goed is doet ie een toestelcheck en als het toestel niet ondersteund wordt door Orange dan krijg je een meilding dat het niet ondersteund wordt en wordt je doorverwezen naar de wap page van Orange.
Toestel wordt idd niet ondersteunt en je wordt dus doorgestuurd naar de wap page helaas. Maar dat is een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en iemand email al geprobeert in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 14:16:
[...]

LOL zelfde dag besteld als ik, maareh bel ze nog eens dan doe ik het om +/- 16.30u ook nog eens en dan moeten ze toch echt wel onderweg zijn. Hoop ik.... _/-\o_
nog geen bericht gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook nog geen bericht gehad van 2 call........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

begint nu wel weer onzeker te worden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwschors
rustig mensen,
't zou ook kunnen dat ze eerst de hele zooi inpakken en versturen, en dan pas iedereen een mail gaan versturen, gezien het opsturen van de phone het belangrijkste is, dat moet nl. voor 17:00 gebeuren ofzo, afhankelijk van hun postkantoor, die mail /aanpassen van de status kunnen ze altijd nog vanavond doen...
ik wacht het rustig af...
als nou om 17:00 nog even iemand gaat bellen of ze op de post zijn... en dat dan ff post... en niet tussendoor de hele tijd bellen... is nergens goed voor lijkt me... hebben ze alleen maar minder tijd om onze toestellen in te pakken...

Geduld is een schone zaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hang zo weer aan de phone, nog een kwartier ofzo. Iemand anders al gebeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

mja maar geduld moet je wel hebben ;)

hopen dat er iemand is die kan bellen, zit nog tot half 6 op me werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gebeld koerier is onderweg naar den haag,word kiele kiele of ze het op tijd op bij tpg krijgen,indien het lukt krijgt ieder een mailtje hierover.

Jurgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 16:22:
net gebeld koerier is onderweg naar den haag,word kiele kiele of ze het op tijd op bij tpg krijgen,indien het lukt krijgt ieder een mailtje hierover.

Jurgen
Ja maar die courier was gisteren eergisteren ook al onderweg ;)
Hopen dan maar dat het nu wel waar is. /me hopes _/-\o_ _/-\o_
Ik zal over een kwartier ook eens bellen, kijken wat ze tegen mij zeggen.
En natuurlijk vragen of ze morgen ook werken!! zodat als ze vanavond aankomen, ze ze morgen nog opsturen.

(leuk wachten.... daar word je anders wel ongeduldig van 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

duimen dan maar :)

tot hoelaat hebben ze de tijd het op te sturen?

[ Voor 59% gewijzigd door shorty op 08-04-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 16:26:
[...]

Ja maar die courier was gisteren eergisteren ook al onderweg ;)
Hopen dan maar dat het nu wel waar is. /me hopes _/-\o_ _/-\o_
Ik zal over een kwartier ook eens bellen, kijken wat ze tegen mij zeggen.
En natuurlijk vragen of ze morgen ook werken!! zodat als ze vanavond aankomen, ze ze morgen nog opsturen.

(leuk wachten.... daar word je anders wel ongeduldig van 8)7 )
Zou het niet zo zijn dat ze dit topic zitten te lezen..en wel weten wat ze tegen iedereen moeten zeggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 13:32:
[...]

Ohzo.. ok ;) Dus als ik het goed begrijp.. loop jij met een 6230 rond op IQ... ik heb hem nog niet dus..pas op ;) 8)
haha oke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoe je die automatische klok die na een tijd bij standy komt te kunnen afleggen.(vind namelijk niet waar , mss kan het niet:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus sinds gisteren ook mijn Nokia 6230 binnen (besteld mij gsmtrak.nl)...
Aangezien ik er bij gsmtrack.nl geen verzekering bij af kon sluiten wil ik dat graag ergens anders doen, maar ik kom er niet echt uit...

Volgens de website van gsmtrack.nl kun je gewoon bij een willekeurige winkel binnen lopen en daar een verzekering afsluiten...

Nu ben ik bij belcompany, phonhouse en een gsm shop bij ons in het dorp geweest, maar geen van allen wil een verzekering aflsuiten...

De laatste vertelde mij dat ik naar t-mobile moest bellen en dat die dat wel konden regelen, dat heb ik net gedaan, maar die vertelden mij dat sinds ben t-mobile is geworden, ze geen verzekering meer regelen bij particulieren...

Hoe kan ik alsnog een verzekering afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 16:39:
iemand een idee hoe je die automatische klok die na een tijd bij standy komt te kunnen afleggen.(vind namelijk niet waar , mss kan het niet:) )
nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwschors
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 16:40:
Ik heb dus sinds gisteren ook mijn Nokia 6230 binnen (besteld mij gsmtrak.nl)...
Aangezien ik er bij gsmtrack.nl geen verzekering bij af kon sluiten wil ik dat graag ergens anders doen, maar ik kom er niet echt uit...

...

Je zou hiervoor naar Actua verzekeringen gaan...
of deel 1 of 2 even lezen, meen dat er daar wel 't 1 en ander over verzekeringen wordt vermeld en waar en hoe je dat moet doen, en de ervaringen met telefoon verzekeringen (zijn niet altijd even goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de website van gsmtrack.nl kun je gewoon bij een willekeurige winkel binnen lopen en daar een verzekering afsluiten...

Nu ben ik bij belcompany, phonhouse en een gsm shop bij ons in het dorp geweest, maar geen van allen wil een verzekering aflsuiten...

De laatste vertelde mij dat ik naar t-mobile moest bellen en dat die dat wel konden regelen, dat heb ik net gedaan, maar die vertelden mij dat sinds ben t-mobile is geworden, ze geen verzekering meer regelen bij particulieren...

Op de website van GSMTrack.nl staat dat de doos ongeopend moet zijn om ergens anders een verzekering af te sluiten. Zie hier: http://www.gsmtrack.nl/veelgesteldevragen.html#V. Ik hoop dat dat het geval is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?
Wanneer had jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke (online) winkels kan ik de witte/zilveren versie bestellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Voor alle 2call bestellers onders ons (including me); ik denk dat ze ons aan het lijntje houden. Ik bedoel, hoeveel toezeggingen hebben ze al wel niet gedaan. Bovendien zijn en blijven het verkopers, en lijkt t mij dat als ze echt weer een partij toestellen geleverd krijgen ze dit wel schreeuwrig op de website zetten. Wanneer hij namelijk toegeeft dat hij de toestellen voorlopig nog niet geleverd krijgt, wanneer dan bij 2call bestellen!? Veel mensen zullen dan hun bestelling annuleren en het toestel elders zsm te halen. Of ben ik nu iets te negatief bezig, of komt het door de ervaring die ik heb met dit soort issues!?

edit 19:22u (heb het toch mis blijkt nu)

[ Voor 15% gewijzigd door Yuco op 08-04-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met 2call, courier zou er over een kwartier ong. zijn.
Dan gaan ze hard aan het werk met orders verwerken (dat word dus overwerken), phones die gaan dan indien mogelijk vandaag nog de deur uit.
Als hij onder rembours gaat en morgen verstuurd wordt komt hij niet op zaterdag aan zei hij, dat doet de TPG niet dan word het dinsdag. Als hij vandaag verstuurd word onder rembours, dan kun je hem morgen (/me hopes again... _/-\o_ _/-\o_ ) onder de Paastakken verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

Eerst zien, dan geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 16:59:
Net gebeld met 2call, courier zou er over een kwartier ong. zijn.
Dan gaan ze hard aan het werk met orders verwerken (dat word dus overwerken), phones die gaan dan indien mogelijk vandaag nog de deur uit.
Als hij onder rembours gaat en morgen verstuurd wordt komt hij niet op zaterdag aan zei hij, dat doet de TPG niet dan word het dinsdag. Als hij vandaag verstuurd word onder rembours, dan kun je hem morgen (/me hopes again... _/-\o_ _/-\o_ ) onder de Paastakken verwachten.
Hmm ja, maar tot hoelaat kan je bij de post dingen brengen? Hoop dat het tot 6 uur is, maar soms is het ook wel tot 5 uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online

Raar, ik heb bij T-Mobile een verzekering 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Inmiddels iemand al een status update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BRAiN schreef op 08 april 2004 @ 17:12:
[...]

Raar, ik heb bij T-Mobile een verzekering 8)7
Wanneer heb je die afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.......

Via GSMPlaza.nl is het als het goed is mogelijk. Kijk hier maar even: http://www.gsmplaza.nl/toestellen/verzekering.php.

"Wilt u bij aanschaf van een abonnement met toestel een verzekering afsluiten, geef dit dan aan. U ontvangt de verzekeringsbox van GSMPlaza.nl, het inschrijfformulier kunt u retourneren aan actua. Wilt u een verzekering bij een los toestel of heeft u ergens anders een toestel gekocht (maximaal 2 weken geleden), dan kunt u ook gewoon de verzekeringsbox bestellen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet toevallig of het zomaar mogelijk is je abonnement te verlengen als je een Hi Profile 50 abo hebt. Moet dat perse een bepaalde tijd voordat je contract af loopt..of mag dat gewoon zomaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

altijd 2 of 3 maand voor het einde van je abo pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL

DeZzL

Rocket surgeon

2call statusverandering:
"afgehandeld"

Woei!

Edit: en mail! :)

Goedendag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer XXXXXX ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder rembours bij u afgeleverd worden.

Wij hopen dat u veel plezier van uw nieuwe GSM-telefoon zult hebben, en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groeten,

Daniel de Boer

[ Voor 82% gewijzigd door DeZzL op 08-04-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een mailtje van GSMtrack en 2call. Of ze beide ook de Nederlandse versie gaan leveren van de 6230 is mij niet helemaal duidelijk geworden. Alleen 2call voegde eraan toe dat de Nederlandse versie duurder zal worden dan de Europese. Verder geen verschillen.
Denk toch wel dat de nieuwe firmware een klein en niet onbelangrijk verschil is.
Weet iemand ook iets meer of dat van duurder klopt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

DeZzL schreef op 08 april 2004 @ 17:28:
2call statusverandering:
"afgehandeld"

Woei!

Edit: en mail! :)

Goedendag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer XXXXXX ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder rembours bij u afgeleverd worden.

Wij hopen dat u veel plezier van uw nieuwe GSM-telefoon zult hebben, en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Daniel de Boer
Hmm, wanneer heb jij besteld? ik 4/4 ... hoop dat ik er wel bij zit nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 19:44

themeparktommy

Pretparkgek!

Iemand die hem bij Belzaak.nl besteld heeft hem al ontvangen ???

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL

DeZzL

Rocket surgeon

ThAcRoW schreef op 08 april 2004 @ 17:34:
[...]

Hmm, wanneer heb jij besteld? ik 4/4 ... hoop dat ik er wel bij zit nu :)
besteld: vrijdag 2 april 2004 10:20 uur

omdat de status op de site van 2call zo lang "in behandeling" bleef staan heb ik toen gebeld en is de status veranderd in "Wacht op N6230" Dat was gisterenochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoii,

Zojuist mail gehad ,mijne is ook verstuurd,hebben ze zich toch aan hun woord gehouden(zie mijn mail van vanmiddag).
Mailtje is net een paar minuten oud,dus voor de rest:Er is nog hoop.

Tot zover de update,Jurgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Ik hoop het maar dat ik hem nog krijg en dat ze er niet maar 10 binnen hebben gekregen ofzo ;)

maar ze doen natuurlijk de oudste bestellingen eerst, dus wie weet ... al lijkt het me wel laat nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik quote een mailtje dat ik zojuist kreeg
Goedenavond

Op het moment direkt leverbaar

MVG
Need I say mmmmore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwschors
Ik heb m'n bevestiging binnen :D...
Morgen mooi spelen met m'n nieuwe speelgoed!

Goedendag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer XXXXX ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder
rembours* bij u afgeleverd worden. (*indien van toepassing)

Wij danken u voor uw order en hopen u in de toekomst weer van dienst te
kunnen zijn.

Daniel de Boer

besteld op : 4-4-2004 om 22:19
verwerkt op 5-4-2004
bevestiging op: 8-4-2004 om 18:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Oh er is nog hoop! ;)

Ik zou maar zeggen gefeliciteerd allemaal hehe :*)

edit:
geen bevestiging nog maar kep 2 april al besteld, beetje vreemd dat jwschors al wel een bevestiging heeft :)

[ Voor 46% gewijzigd door shorty op 08-04-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zeg es :)

btw ik heb boekje ook int nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik klink nu misschien een beetje bot, maar kunnen we weer effe ontopic gaan ouwehoeren?
het is niet zo boeiend om een hele thread vol te posten met "woeiii ik heb hem!!" of "ik krijg hem morgen!!!" :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 19:02:
ik klink nu misschien een beetje bot, maar kunnen we weer effe ontopic gaan ouwehoeren?
het is niet zo boeiend om een hele thread vol te posten met "woeiii ik heb hem!!" of "ik krijg hem morgen!!!" :>
Groot gelijk. Dus alleen berichten over deze telefoon en niet meer over bestellingen/voorraden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er trouwens al een oplossing voor het probleem dat je sommige files en messages niet kunt verwijderen of wijzigen zonder reboot, of moeten we een nieuwe firmware afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Ik heb geen bevestigingse-mail ontvangen, maar mijn bestelling is wel afgehandeld, iemand een idee hoe dat kan?

Status:
afgehandeld, 20209177, 8/4/2004

[ Voor 17% gewijzigd door Libertarian op 08-04-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco

Yuco

Womanizer!

Kan iemand de link geven waar ik de nl handleiding kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Niet online
Onderduikkip schreef op 08 april 2004 @ 19:44:
Kan iemand de link geven waar ik de nl handleiding kan downloaden?
De link staat in de eerste post van dit topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwschors schreef op 08 april 2004 @ 18:47:
Ik heb m'n bevestiging binnen :D...
Morgen mooi spelen met m'n nieuwe speelgoed!

Goedendag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer XXXXX ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder
rembours* bij u afgeleverd worden. (*indien van toepassing)

Wij danken u voor uw order en hopen u in de toekomst weer van dienst te
kunnen zijn.

Daniel de Boer

besteld op : 4-4-2004 om 22:19
verwerkt op 5-4-2004
bevestiging op: 8-4-2004 om 18:40
Woeiiiiiiiiiiiiiiiii

Ook bericht gehad en status verandering!!! Mijnes is ook onderweg!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:44

Fjeze

AllesPerfect!

Ey allemaal,
Ik zat ook te denken om een Nokia 6230 te gan kopen, heb nu een 6600 maar vond de 6230 er toch wel heel mooi uitzien op foto's. vandaag hier in een Winkel in Den Bosch de telefoon in me handen gehad (Werkend dus geen dummy!!) en WOW!! wat een vette telefoon!! nu g aik hem zeker halen. ga hem denk ik maar bestellen op www.2call.nl met een T-Mobile 150 abbonement, dan is de telefoon met de kosten van 12 maanden abbonement maar 382 Euro!! beter dus.
iemand enig idee of dat als ik nu bestel ik de telefoon volgende week nog krijg?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:59
zucht... dat kan ik die winkel toch beter zeggen..

[ Voor 50% gewijzigd door StanTheMan op 08-04-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Goedemiddag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer xxxxx ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder rembours* bij u afgeleverd worden. (*indien van toepassing)
hopen dat die postbode langskomt :D kreeg het mailtje om 17.32 :D

hophophop 2de toestel komt ook binnen

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 19:02:
Bij deze een officieel verzoek tot respecteren van bovenstaand voorstel :Y)

Niets is zo oninteressant als 20x achter elkaar te lezen 'ik heb hem' of 'ik krijg hem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
N-E-R-D schreef op 08 april 2004 @ 20:26:
Ey allemaal,
Ik zat ook te denken om een Nokia 6230 te gan kopen, heb nu een 6600 maar vond de 6230 er toch wel heel mooi uitzien op foto's. vandaag hier in een Winkel in Den Bosch de telefoon in me handen gehad (Werkend dus geen dummy!!) en WOW!! wat een vette telefoon!! nu g aik hem zeker halen. ga hem denk ik maar bestellen op www.2call.nl met een T-Mobile 150 abbonement, dan is de telefoon met de kosten van 12 maanden abbonement maar 382 Euro!! beter dus.
iemand enig idee of dat als ik nu bestel ik de telefoon volgende week nog krijg?
MAAR 382 euro???? pfffff :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 21:21
Ik ben dr ff een paar dagen uitgeweest en heb net ff de laatste 5 pagina's doorgelezen maaral sik het goed heb k is NOG STEED SNIET in de shops (nederlandse dan..) Wanneer komt ie nou wel gewoon bij Belcompany enz of mij part de nederlandse bij 2all ofzo?? Ik lees hie rnu nmelijk alleen nog maar onzin berichten ove voorraden en 36 statussen van bestellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Kan iemand mij precies uitleggen hoe ik mp3's naar het MMC kaartje kan sturen dmv de DKU2 kabel en Nokia PC Suite 6? Kom er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm use die Suite die bij je GSM zat (cdrom) Daarmee ging hier alles direct.
IR zei hij niet geconnecteerd maar kon zo outlook syncen en mp3 op plaatsen.
En het geluid van de mp3 is echt prachtig.
Had zeker niet gedacht dat die MP3 player zo goed ging zijn.
Dit is zeker en vast een prachtige feature. :)

nu heb ik zelf nog een vraag :
Iemand die weet als je die auto klok na je standby kan afzetten?
En die standby mode iets later in werking kan laten treden.
Vind dit namelijk niet terug in mijn handleiding ( het is een nederlandse!!)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.