Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Cardreader werkt zeker het snelst! Maar dan kun je bijv geen spellen op je gsm installeren, of contactpersonen opslaan enz.

Hetgene wat t snelste is en waar je het meeste mee kan is Blue Tooth...

Het beste is natuurlijk én blue tooth, én een cardreader >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 15:24:
verbinding 6230 pc

wat is nu de beste manier om de 6230 met de pc te verbinden

de DKU 2 kabel
bluetooth
cardreader

heeft iemand nu al ervaring met de DKU 2 kabel??? is deze bijv snel???

alvast bedankt voor de reacties
je kan niet met de cardreader met je telefoon verbinden, alleen om de mmc te vullen of leeghalen

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwschors schreef op 07 april 2004 @ 15:20:
Net nog even met 2call gebeld,
ze krijgen 'm hopelijk vandaag (eind van de middag) binnen, en anders morgen... dit is tenminste hun planning, mocht ie vandaag nog voor 17:00 binnnekomen is de kans groot dat er morgen een postbode voor de deur staat met een mooi pakketje :D, en anders is het nog ff wachten tot vrijdag...

Hij kon mij vertellen dat er een heeeele kleine kans is dat hij maandag pas binnenkomt... maar hier hoefde ik niet vanuit te gaan...

Ik heb hierna ff geinformeerd omdat ik doordeweeks ergens anders woon dan in 't weekend...(tjsa, 'k blijf student... :) )

laten we het beste hopen... dus dat vanmiddag het mailtje nog komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoorde nog bij de rest, ging wat mis :?

Mja ik geloof er niet echt in dat ie vandaag nog binnenkomt. Ze zeiden nl. gisteren precies hetzelfde......
Dus als dat wel zo is dan is er een wonder gebeurd. O-)
Maar goed we blijven hopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis dezelfde koptelefoon als van de 6610 die ik heb. dat splitstuk is vooral kut bij mij. die draadjes connecten niet goed meer vanbinnen.

geluid van dat ding vind ik verder niet eens zo slecht hoor(radio dan)

maar tzou relaxed zijn als ze een beter zou uitbrengen. (imitatie dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om I-Mode sites te bekijken via deze telefoon? Ik heb namelijk ergens wel eens een 6220 gezien waarmee dat wel mogelijk zou zijn.
KPN wist mij nog niets te vertellen... het toestel is dus nog te nieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net naar nokia Service point geweest...
Blijkt dat ik een Nokia 6230 uit Engeland heb.

De 6230 komt midden april in België uit en ze adviseerde mij te wachten hierop.
Dan afwachten tot er een firmware upgrade is...

Voorlopig kan ik dus geen smsjes ontvangen, wel sturen.

Kent er iemand een site waar je kan zien welke de laatste firmware versie is of wanneer ze uitkomt?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

code:
1
2
3
Goedemiddag,

Nee, helaas nog niet.

Dat was mail van 2call.nl op de vraag of ze vandaag nog toestellen binnen hadden gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em ook bestelt bij 2call, hou zou me mailen zodra hij ze had

btw nog niemand heeft 512 mb getest....
ik heb er 2 liggen (klant terug gebracht) dus ik zou ze wel kunnen testen maar ja nog steeds geen 6230 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem maandag avond besteld, en sinds dien staat er bij mij (bij 2call.nl) status: in behandeling. Dus niet wachten op n6230 zoals bij anderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb hem ook besteld via 2call, maar heb hem nog steeds niet binnen, het zal wel na Pasen worden:(
Ik heb hem maandag besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 13:59

DeZzL

Rocket surgeon

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 19:29:
ik heb hem maandag avond besteld, en sinds dien staat er bij mij (bij 2call.nl) status: in behandeling. Dus niet wachten op n6230 zoals bij anderen :?
Dat had ik ook al enige weken. Ik heb vanmiddag gebeld om te kijken of dit klopte en nu is mn status veranderd in: "Wacht op N6230". Misschien voor de zekerheid morgen een belletje/mailtje die kant op doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat 2call zo snel leverde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat d8 ik ook, had eerst bij gsmhuis bestelt maar die krijgen em pas in week 17, dus toen maar 2call
maar ja daar schiet het nu ook niet meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwschors
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:55
jah, maar ze kunnen natuurlijk niet iets leveren dat ze niet hebben... :)
lijkt mij toch best lastig... maar 2call is wel één van de eersten die de 6230 had... en ze verwachten hem dus in de loop van de week...
degene die ik aan de lijn had bij 2call hoopte voor pasen, lees mijn eerdere post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag bij gsmtrack besteld maar denk dat ik hem ook pas na de pasen krijg :O
kut paashaas, is allemaal zijn schuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:33
Nou, ik heb mijn witte 6230 vanmiddag opgehaald bij Monditel Amsterdam.
Ze belden vanochtend op. Toch nog snel geregeld gelukkig. Heb ik mijn leentoestel (SE 230) weer ingeleverd en de 6230 meegenomen.

Moet zeggen dat ik uiteindelijk toch netjes ben geholpen.

Gelukkig was het het wel allemaal waard. Het is echt een heel mooi toestel. Ik zal vanavond bt aan de gang proberen te krijgen met mijn laptop en mijn Tungsten T. Benieuwd of dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ben wel erg nieuwsgierig naar de pc-software in werking.. Iemand leuke screenies van de mogelijkheden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL

DeZzL

Rocket surgeon

true, true,
Als je de 6230 met outlook synched, worden dan ook de foto's die in beeld komen wanneer een bepaalde persoon je belt, in outlook gezet?
(vage zin)
Lijkt me namelijk wel handig/leuk, of is dit puur en alleen in de telefoon van toepassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Ik heb em nu precies een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://cgi.ebay.com/ws/eB...2325&item=4181134022&rd=1

hehe 1400$ voor 10x 6230 nie duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeZzL schreef op 07 april 2004 @ 21:28:
true, true,
Als je de 6230 met outlook synched, worden dan ook de foto's die in beeld komen wanneer een bepaalde persoon je belt, in outlook gezet?
Nee. Dat zit namelijk niet in de standaard business card layout, afaik en Outlook ondersteunt het ook niet. Zou wel geinig zijn btw :)

offtopic:
Dit draadje gaat ook al weer schandalig hard btw

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 22:14:
[...]

Nee. Dat zit namelijk niet in de standaard business card layout, afaik en Outlook ondersteunt het ook niet. Zou wel geinig zijn btw :)

offtopic:
Dit draadje gaat ook al weer schandalig hard btw
uhm in outlook 2003 kan ik het wel aangeven om een plaatje toe te voegen bij de contactpersonen

Bugs wat ik nou gevonden hebt en ben tegen gekomen.

6230:

Gekocht:

2call

Herkomst van Toestel:

Eurospec toestel, heb een Engels handleiding erbij. dus ik ga er vanuit dan mijn toestel uit Engeland komt

Firmware: (kom je achter dmv. *#0000#)

V 03.14
12-03-04
RH-12
GSM P1.1
(c) NMP

Provider:

T-Mobile 300

Merk/ Type Bluetooth:

Sitecom CN-502

Bugs die ik tot nu ben tegen gekomen:
  • * niet ontvangen van SMS * niet verwijderen van SMS * Belgroepen (dit is te verhelpen door factory restore te doen) * bluetooth werkt nog steeds niet 100% (het is me eindelijk wel gelukt om te synchroniseren met PC Sync en met de OBEX File Transfer (software van bluetooth dongle) maar de rest van PC suite werkt helaas niet bij mij. * als iemand mij belt versta ik de persoon erg zacht, al heb ik de volume op z'n hardst staan

[ Voor 53% gewijzigd door DancePlaza op 07-04-2004 22:49 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL

DeZzL

Rocket surgeon

DancePlaza schreef op 07 april 2004 @ 22:22:
[...]

uhm in outlook 2003 kan ik het wel aangeven om een plaatje toe te voegen bij de contactpersonen
idd, daarom dacht ik eraan...helaas pindakaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
  • Laatst online: 10-05-2023
!@!@!@!@! Als je hier 10 man bij elkaar zoekt, of dat er mensen paar extra willen moeten we bieden!! :D

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17
Ik doe mee! >:)

InkoopActie ? :9

[ Voor 47% gewijzigd door XtremeDesign op 07-04-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Voor 140 dollar per stuk wil ik er nog wel 2 bij...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me afvroeg is wat hebben nokia 6230 liefhebbers allemaal gekocht voor hun toestel (of als ze die nog krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ga iig een MMC kaartje kopen van minimaal 256mb en een andere headset. Voor die laatste is mijn oog gevallen op de HS-3 headset van Nokia. Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/enhancements__hs_3_pop.jpg
Kost ongeveer 20 e-tjes bij de BelCompany. De aansluiting is kleiner dan de standaard HDS-3 en gaat naar beneden ipv opzij. Alleen hij ziet er in mijn ogen wat steviger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peewee schreef op 07 april 2004 @ 23:03:
Ik ga iig een MMC kaartje kopen van minimaal 256mb en een andere headset. Voor die laatste is mijn oog gevallen op de HS-3 headset van Nokia. [afbeelding]
Kost ongeveer 20 e-tjes bij de BelCompany. De aansluiting is kleiner dan de standaard HDS-3 en gaat naar beneden ipv opzij. Alleen hij ziet er in mijn ogen wat steviger uit.
Is het niet zo met dat soort headsets dat de aansluiting snel los laat uit de telefoon? Bijvoorbeeld als je de telefoon in je broekzak steekt, dat dan de kabel los laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
  • Laatst online: 10-05-2023
Macer schreef op 07 april 2004 @ 22:50:
Voor 140 dollar per stuk wil ik er nog wel 2 bij...
We moeten wel even binnen nu en 20 uur iets bij elkaar vinden. Ik wil er wel 2 als t voor 140 door gaat. 2 voor jou, 1 die eerder is gepost. Nog 5 over. :)

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op 07 april 2004 @ 22:22:
[...]
Bugs die ik tot nu ben tegen gekomen:
  • * niet ontvangen van SMS * niet verwijderen van SMS * Belgroepen (dit is te verhelpen door factory restore te doen) * bluetooth werkt nog steeds niet 100% (het is me eindelijk wel gelukt om te synchroniseren met PC Sync en met de OBEX File Transfer (software van bluetooth dongle) maar de rest van PC suite werkt helaas niet bij mij. * als iemand mij belt versta ik de persoon erg zacht, al heb ik de volume op z'n hardst staan
Vreemd; zowel ontvangen als versturen van SMS is bij mij geen enkel probleem.

Belgroepen gebruik ik niet, dus dat weet ik niet.

File Transfer en PC Sync doen het bij mij ook; ik heb met de rest nog niet gespeeld, dus ik weet niet of die het doen

Verstaanbaarheid is zowel met headset (Bluetooth SE en Nokia original) als "gewoon" via de foon prima bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Laatst online: 11-09 09:20
Heeft er nog iemand leuke progs/spelletjes voor de N6230? Ik ben dat racespelletje ondertussen wel zat en die ander vind ik niet leuk (schaken zuigt :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 22:54:
wat ik me afvroeg is wat hebben nokia 6230 liefhebbers allemaal gekocht voor hun toestel (of als ze die nog krijgen)
Ik heb een 256 meg MMC in de bestelling en ik heb al een SE HBC-35 Bluetooth headset en een Belkin Bluetooth dongle gekocht. Maar goed dat het foontje gratis was :+

@jos707: dat schaken moet je doen als je lam bent, dan is het pas echt leuk :P Ik zag iemand tetris roepen btw, hoewel tetrinet over GPRS eigenlijk veel cooler zou zijn :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
ik heb al een tijdje (voor m'n vorige foon, t68i) een bluetrek bt headset, ga waarschijnlijk nog een 256 mmc kopen. Er zit nu een 64mb in die ik al had.
En een MSI bt dongle, ook nog van de vorige telefoon..

Zo'n kabel zou misschien wel relaxed zijn als ze wat goedkoper zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op 07 april 2004 @ 23:21:
ik heb al een tijdje (voor m'n vorige foon, t68i) een bluetrek bt headset, ga waarschijnlijk nog een 256 mmc kopen. Er zit nu een 64mb in die ik al had.
En een MSI bt dongle, ook nog van de vorige telefoon..

Zo'n kabel zou misschien wel relaxed zijn als ze wat goedkoper zijn..
Een kennis van me heeft een keer een Plantronics BT headset getest, toen merkten we dat er nogal een vertraging in de spraakoverdracht was. Met name hetgeen dat in de set gesproken werd kwam bij de andere telefoon in het gesprek duidelijk later aan. Is dit een normaal iets met Bluetooth, of heb jij hier geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
jos707 schreef op 07 april 2004 @ 23:09:
Heeft er nog iemand leuke progs/spelletjes voor de N6230? Ik ben dat racespelletje ondertussen wel zat en die ander vind ik niet leuk (schaken zuigt :D )
Ja genoeg, wel een paar honderd zelfs!

[ Voor 5% gewijzigd door weppe op 07-04-2004 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 23:23:
[...]

Een kennis van me heeft een keer een Plantronics BT headset getest, toen merkten we dat er nogal een vertraging in de spraakoverdracht was. Met name hetgeen dat in de set gesproken werd kwam bij de andere telefoon in het gesprek duidelijk later aan. Is dit een normaal iets met Bluetooth, of heb jij hier geen last van?
volgens mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dan is er hier vast wel iemand die binnenkort een review wilt schrijven.
We hebben namelijk al een tijdje geen reviews meer gehad....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb de phone ook binnen!!! Erg stoer om mp3tjes af te spelen op de luispreker... Zie je iedereen kijken van w.t.f.???? hehehehe

Mn bluetooth setje (Trust Class1 BT180) werkt ook prima...

Ik kan mooi browsen naar mn telefoon en ik kan ook leuk mp3tjes en fotos op die manier kopieren naar de phone, maar ik kan hierbij alleen bij het interne geheugen (8mb) komen... Synchroniseren van adresboek gaak ook picobelle...

Alleen vroeg ik me af hoe ik bij mn geheugenkaartje kan komen, zodat ik er mp3tjes enz heen kan kopieren...

Bij Nokia Audio Manager krijg ik dit scherm:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hgsmit/mmcprob.jpg
Zoals je ziet ben ik goed geconnected. Ook kun je zien dat de map waar ik nu op sta (Nokia 6230) nog 26593kb vrij is, wat overeen komt met de vrije ruimte op mijn 32mb mmc kaartje. Maar als ik nu klik op overbrengen naar de telefoon doet hij helemaal niets. Als ik bv op de map muziekbestanden ga staan kan ik hem wel kopieren...

Wat kan het probleem zijn? Is er een andere manier om mijn mp3tjes op mijn mmc te zetten via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth vreet btw wel je accu leeg, mp3 op luidspreker lijkt ie weinig last van te hebben...

Ik zal morgen als het licht is een stel fotos maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weppe schreef op 07 april 2004 @ 23:43:
[...]

Kun je die spellen op een ftp gooien of wil je die naar me mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom hangt het microfoontje van de headset eigenlijk zo laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 14:06:
[...]

Hmm, ik heb de ontvangstbevestiging AAN geklikt, maar krijg nog steeds geen bevestigingsrapporten. Ook is het kopje ontvangstbevestiging "verdwenen" in de algemene directory :? Het staat nu alleen op AAN in de directory MultiMedia Berichten, maar is dus niet te vinden bij Tekstberichten :?
Dit is hem volgensmij:

->messages->message settings->text messages->sending profile->default profile->delivery reports yes

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijnes is binnen _/-\o_ Eindelijk m'n geimporteerde 8250 richting schroothoop.

So far so good, ben er best tevreden mee. Vierpuntstoets is beetje wennen, vooral het naar-beneden-klikken. Zit trouwens een super mooi acuutje in (althans dat vond ik zelf). Echt een minidingetje. Kan me nog tijden herrinneren dat de accu het grootste/zwaarste onderdeel van een telefoon was...

Nog even over dat syncen ed:

Ik heb (nog) geen bluetooth op m'n laptop. Wel infrarood. Als ik de poort activeer herkent ie m'n telefoon en kan ik bestanden verzenden (dus buiten de nokia suite om). Hij geeft alleen steeds aan het einde een foutmelding dat het allemaal niet wil lukken ("externe host heeft verbinding verbroken"). Via de nokia suite krijg ik bij de audiomanager de melding "er is geen ondersteunende telefoon aangesloten". Ik kan nergens de optie (binnen de nokia suite) vinden om COM poorten te selecteren of iets in die richting. Snap er nix van wat ik nu fout doe 8)7 Hoe krijg ik die suite zover om m'n 6230 via infrarood te herkennen?? Iemand een ideetje?? --> thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:34
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 22:54:
Dat lijkt me logisch:
-256 Mb kaart
-MSI bluetooth dongel

Ik moet zeggen dat ik wel erg veel problemen heb met bluetooth. Loop vaak vast, telefoon crashed en blijft hangen (zelfs met batterij eruit nog zelfde beeld). En geen beller groepen. GPRS is me ook nog steeds niet geluk (Telfort abbo, help?). Verder perfect toestel, heb al veel leuke foto's en filmpjes gemaat

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf een 128 mb MMC card van adata voor €35
en een bluetooth adapter van telecom voor €25, die overigens tot nu toe alle telefoons wel gepakt heeft dus verwacht geen problemen (Sony T610, Nokia 6310i)
zoek alleen nog voor een goedkope bluetooth headset..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slecht nieuws voor de mensen die w8en op de nederlandse verdie van nokia 6230,
net een ijst gekregen van telefoons die binnekort gereleasd gaan worden, bij nokia 6230 staat eind april (wk18!!!)

ff informeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht nog steeds... maandag besteld bij gsmtrack.. :)

Zou die vandaag komen.. O+ hoop het :)

werkt 512 mmc nu al?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:45
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 00:41:
Kheb de phone ook binnen!!! Erg stoer om mp3tjes af te spelen op de luispreker... Zie je iedereen kijken van w.t.f.???? hehehehe

Mn bluetooth setje (Trust Class1 BT180) werkt ook prima...

Ik kan mooi browsen naar mn telefoon en ik kan ook leuk mp3tjes en fotos op die manier kopieren naar de phone, maar ik kan hierbij alleen bij het interne geheugen (8mb) komen... Synchroniseren van adresboek gaak ook picobelle...

Alleen vroeg ik me af hoe ik bij mn geheugenkaartje kan komen, zodat ik er mp3tjes enz heen kan kopieren...

Bij Nokia Audio Manager krijg ik dit scherm:
[afbeelding]
Zoals je ziet ben ik goed geconnected. Ook kun je zien dat de map waar ik nu op sta (Nokia 6230) nog 26593kb vrij is, wat overeen komt met de vrije ruimte op mijn 32mb mmc kaartje. Maar als ik nu klik op overbrengen naar de telefoon doet hij helemaal niets. Als ik bv op de map muziekbestanden ga staan kan ik hem wel kopieren...

Wat kan het probleem zijn? Is er een andere manier om mijn mp3tjes op mijn mmc te zetten via bluetooth?
Heb je je mmc een naam gegeven? Je moet em eerst renamen dan pas kan je em goed gebruiken :)
Welke versie gebruik je? Ik had dit probleem ook, ik gebruikte toen namelijk Nokia Suite 6 maar nadat ik 5.8 van de cd had installed toen deed ie het perfect.

Try it

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 02:11:
Ik heb (nog) geen bluetooth op m'n laptop. Wel infrarood. Als ik de poort activeer herkent ie m'n telefoon en kan ik bestanden verzenden (dus buiten de nokia suite om). Hij geeft alleen steeds aan het einde een foutmelding dat het allemaal niet wil lukken ("externe host heeft verbinding verbroken"). Via de nokia suite krijg ik bij de audiomanager de melding "er is geen ondersteunende telefoon aangesloten". Ik kan nergens de optie (binnen de nokia suite) vinden om COM poorten te selecteren of iets in die richting. Snap er nix van wat ik nu fout doe 8)7 Hoe krijg ik die suite zover om m'n 6230 via infrarood te herkennen?? Iemand een ideetje?? --> thnx!
dacht me te herinneren dat het aan de instellingen van de ir lag, je moet wel even de snelheden op z'n hoogst zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iedereen die de phone bij 2call heeft besteld vandaag een kaarsje aansteken? :P
Misschien helpt het een beetje ghehe en komen ze dan vandaag binnen en liggen ze morgen op de stoep bij ons voor de deuren..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

haha zal het doen ;)

laten we hopen dat ze hem vandaag krijgen maar ik zie het niet gebeuren eigenlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 07:31:
slecht nieuws voor de mensen die w8en op de nederlandse verdie van nokia 6230,
net een ijst gekregen van telefoons die binnekort gereleasd gaan worden, bij nokia 6230 staat eind april (wk18!!!)

ff informeren...
En waar haal je die lijst vandaan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik ga vanavond verlengen emn waarschijnlijk wordt het toch een 6600 echt klote dat de reguliere winkels zo lang op zich laten wachten :(

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister bij T for Telecom gevraagd wanneer ze em kregen, ze zeiden "hij ligt al bij de groothandel en op de zwarte markt, maar wij krijgen eind april / over een maand ongeveer"

Helaas ik denk dat ik hem maar gewoon ga bestellen via internet ofzo, ik wil wel alleen de witte versie. Waar kan ik de witte versie bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaat er vandaag om 11.00u bellen naar 2call?
Ik heb er anders ook niet veel vertrouwen meer in dat ik hem morgen nog in ontvangst mag nemen...... helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ KnightIndustries
ik had an een handelaar gevraagt of hij me een lijst kon sturen

maare ik heb dus gevraagd het zit zo:
nokia 6230 wordt dus in week 17 geleverd (planning)
eind week 17 worden ze verw8 bij de online dealers(deze zijn wat sneller met leveren)
nokia geeft advies om in week 18 te leveren omdat ze dan genoeg toestellen hebben zodat er geen leverings problemen zullen zijn
winkels als phone house, belcompany enz. zouden een week later krijgen(wk 19) dus krijgen, omdat bij hun nog zogenaamd door de 'keuring' moeten.

dit geld dus alleen voor de NL versie
de europese versie is gewoon leverbaar

tegen de levering (NL) wordt dus ook de eerste firmware verw8, maar dit had ik niet van nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat niet opschieten met die BC :( (en andere winkels) dus nu heb ik um ook online besteld bij GSMTrack.nl, nu duimen dat ie volgende week in mijn bezit is :9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 09:52:
@ KnightIndustries

eind week 17 worden ze verw8 bij de online dealers(deze zijn wat sneller met leveren)
nokia geeft advies om in week 18 te leveren omdat ze dan genoeg toestellen hebben zodat er geen leverings problemen zullen zijn
winkels als phone house, belcompany enz. zouden een week later krijgen(wk 19) dus krijgen, omdat bij hun nog zogenaamd door de 'keuring' moeten.

tegen de levering (NL) wordt dus ook de eerste firmware verw8, maar dit had ik niet van nokia
En wat is dan het concrete verschil tussen de Europese en Nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Geen verschil, waarschijnlijk alleen het Nederlandse boekje wat je mist....

@Neoz, waarom koop je hem niet bij een van de winkels waar ie wel leverbaar is (wel internet).. Dan heb je tenminste de telefoon die je wilt hebben...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja alleen de handleiding, en de firmware versie dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me telefoon heb, wil ik wel even naar onze leverancier voor computers om 512 mmc te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 10:05:
ja alleen de handleiding, en de firmware versie dus......
dat is nog maar de vraag.. (maar is natuurlijk wel dikke kans op)

[ Voor 56% gewijzigd door StanTheMan op 08-04-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoeje het front covertje er af krijgt? De achter cover gaat nog wel, maar voor krijg ik m er aan de onderkant niet los :? Van het boekje wordt je ook niet veel wijzer...

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19

Neoz

Neoz & Hobbes

Macer schreef op 08 april 2004 @ 10:03:
@Neoz, waarom koop je hem niet bij een van de winkels waar ie wel leverbaar is (wel internet).. Dan heb je tenminste de telefoon die je wilt hebben...
Zakelijk verlengen van meerdere abbo`s is zo`n gedoe :( via internet

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Laatst online: 11-09 09:20
weppe schreef op 07 april 2004 @ 23:43:
[...]

Kunnen we die ergens online vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:53
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 09:52:
@ KnightIndustries

boeehoee !! dit is niet eerlijk ;( mijn 7250 is kapot en ik krijg hem via de verzekering dus eergister netjes de acceptgiro voor de eigen risico en bijbetaling bij de bank afgeleverd. Gister toch maar weer gebeld omdat ik zo ongeduldig ben en ik stiekem zat te hopen dat ze misschien wel eurospec/duitse/benelux toestellen konden leveren. Ik belde dus en de aardige mevrouw aan de lijn ging voor mij bellen naar de leverancier of de 6230 wel leverbaar is .. krijg ik te horen dat het al vele malen is uitgesteld ( wat dus wel klopt ) en dat het nu gepland staat voor week 17 ( oftewel ik krijg een NL toestel ). En nu zie ik dit bericht van jou wat het nog erger maakt. Ik kan wel janken nu, moest al zo lang wachten en moet nu waarschijnlijk langer wachten. Enige troost is dat ik die acceptgiro heb opgestuurd en zodra het geld is overgemaakt dan bestellen ze het toestel voor mij het geld is overgemaakt en zodra het toestel binnen is bij de leverancier sturen ze het direct op naar mijn verzekering en die sturen het naar mij op. Ik moet dus jaloers op jullie blijven tot week17/18 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
jos707 schreef op 08 april 2004 @ 10:20:
[...]

Kunnen we die ergens online vinden ?
Geen idee, ik heb ze zelf van iemand gekregen die ze op een cd-tje had staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(als het niet al te groot is wil ik ze wel hosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 10:30:
(als het niet al te groot is wil ik ze wel hosten)
Ingepakt 30MB, zijn in totaal 800 spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zie ik ook geregeld op ftp boards voorbij komen. rar met 2890 games & ringtones..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik ben zo jaloers op jullie, jullie hebben die phone alweer een week ofzo en ik w8 nog steeds.
Ik wil ook stuiteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 10:38:
Die zie ik ook geregeld op ftp boards voorbij komen. rar met 2890 games & ringtones..
Aha, ok dan! Jij hebt straks geen fototoestel meer nodig op die party's als je de 6230 besteld hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke blauw tand dongle hebben jullie?
Want ik heb dit nog nooit vroeger geused en weet dus neit welke nemen( ga belkin nemen omdat jullie er zo lof over zijn en goed werkt)

welke van http://catalog.belkin.com...process?Section_Id=200686

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

weppe schreef op 08 april 2004 @ 10:35:
[...]

Ingepakt 30MB, zijn in totaal 800 spellen
mmm. Zoiets heb ik ook wel. Tzal wel hetzelfde zijn. Ik heb van het usenet wel eens van die nokia cd's afgehaald. ong. 605mb, maar dan ook met zo'n 35000 ringtones etc. Kzat net ff in de rar's (ik heb ze nog inge-rar-ed) te kijken; geschikt voor de 6100 en 7250 staan op die cd zo'n 586 games.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
beerns schreef op 08 april 2004 @ 10:58:
[...]

mmm. Zoiets heb ik ook wel. Tzal wel hetzelfde zijn. Ik heb van het usenet wel eens van die nokia cd's afgehaald. ong. 605mb, maar dan ook met zo'n 35000 ringtones etc. Kzat net ff in de rar's (ik heb ze nog inge-rar-ed) te kijken; geschikt voor de 6100 en 7250 staan op die cd zo'n 586 games.
Dan zullen die games wel grotendeels t zelfde zijn jah....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

gaat de post wel op goede vrijdag trouwens? anders hebben we helemaal hoop voor niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThAcRoW schreef op 08 april 2004 @ 11:13:
gaat de post wel op goede vrijdag trouwens? anders hebben we helemaal hoop voor niets :)
Heb je ze vandaag al gebeld?? Bel jij ze even, van mij worden ze helemaal gek :P
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weppe schreef op 08 april 2004 @ 10:42:
[...]

Aha, ok dan! Jij hebt straks geen fototoestel meer nodig op die party's als je de 6230 besteld hebt ;)
haha, nou...zit er een flits op 6230? Macro mode? Panorama view? Sluitertijden? :+

p.s. How do you know? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 11:19:
[...]

Heb je ze vandaag al gebeld?? Bel jij ze even, van mij worden ze helemaal gek :P
LOL
Zit op me werk en heb geen buitenlijn hier :(

En denk dat ze wel wat gewend zijn daar hoor, en ze begrijpen het vast :)

[ Voor 46% gewijzigd door shorty op 08-04-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 11:22:
[...]
haha, nou...zit er een flits op 6230? Macro mode? Panorama view? Sluitertijden? :+

p.s. How do you know? ;)
Heb em ook sinds gisteren in maagdelijk wit :)
Geen flits, normale stand, video stand, nachtstand en portretstand. Je kan niks instellen behalve de kwaliteit (hoog mid laag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn iemand anders toevallig al met 2call gecommuniceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Jimsterrr schreef op 08 april 2004 @ 11:24:
[...]

Heb em ook sinds gisteren in maagdelijk wit :)
Geen flits, normale stand, video stand, nachtstand en portretstand. Je kan niks instellen behalve de kwaliteit (hoog mid laag).
Waar heb je die witte besteld of gehaald?? Ik wil die ooookkk! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Upbeat schreef op 08 april 2004 @ 11:29:
[...]
Waar heb je die witte besteld of gehaald?? Ik wil die ooookkk! :'(
Gehaald, was gereserveerd en die winkel (Monditel A'dam) heeft ze ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Jimsterrr schreef op 08 april 2004 @ 11:32:
[...]

Gehaald, was gereserveerd en die winkel (Monditel A'dam) heeft ze ook niet meer.
Ohh :| ik was van plan om vanmiddag naar Monditel Den Haag te gaan... zouden ze em daar nog wel hebben eigenlijk?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 21:43
Zojuist ook een 6230 besteld bij 2Call. Wordt een cadeautje voor mijn vriendin. Natuurlijk wel zelf eerst toestel flink aan de tand voelen. Ben benieuwd wanneer hij geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lof en hulde allom! Het syncen met m'n laptop via irda werkt!

Voor mensen met problemen met infrarood:

* gebruik ten eerste de pc suite 5.8 (en NIET de 6.0 die eerder werd gepost), om de een of andere reden werkte hij anders niet goed

* standaard staat de verbinding op USB, om dit te wijzigen heb ik eerst het sync progje gestart, zodat rechtsonder bij je active programma's dit programma komt te staan --> rechterklik -->telefoon selecteren en dan vebinding selecteren en op IRDA zetten. Vraag me af of dat de officiele manier is, but hell... it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 11:22:
[...]

p.s. How do you know? ;)
Haha was een geintje joh.. Denk dat de kwaliteit van foto's op party's wel tegenvalt. Ik ga het zaterdag eens testen op In Qontrol!

p.s. ik kijk wel vaker op jou website!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, wel beetje traagjes alleen. Hoeveel keer sneller is BT? Of is een kabeltje uberhaupt het snelst?

Zo ja, ga ik even een bezoekje brengen aan m'n locale-ali-illegali-gsmunlock-onderdelen-dealer :)

ps.

Die eddie murphy flimpjes zijn echt vet. Zijn er mensen die meer van dit soort dingen (southpark-afleveringen, etc) aan het omzetten zijn? En dit heel misschien wel eventueel op een pagina willen zetten :D zou super zijn! Ik weet zeker dat er genoeg animo voor is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand wat van 2call gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 11:27:
Damn iemand anders toevallig al met 2call gecommuniceerd?
Ik heb ze al 3423 keer gemaild ;)

Maarja zal wel na de pasen woren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 11:46:
Hm, wel beetje traagjes alleen. Hoeveel keer sneller is BT? Of is een kabeltje uberhaupt het snelst?
gaat hier met iets meer dan 50KB/s, kabeltje zal wel sneller zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door StanTheMan op 08-04-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb 2call net gebeld,ze verwachtten ze elk moment binnen,een uur geleden zaten ze in het vliegtuig.
Ze zijn dus nu echt daadwerkelijk onderweg,als het goed is heb je de 6230 morgen in huis.
Als je het zeker wilt weten moet je vanmiddag iets voor vijfen even bellen.
Dit kreeg ik zojuist (uurtje geleden ) te horen.
Ze klonken zekerder als ooit ,dus morgen in huis,yessss

Jurgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 12:17:
Hoi,

Ik heb 2call net gebeld,ze verwachtten ze elk moment binnen,een uur geleden zaten ze in het vliegtuig.
Ze zijn dus nu echt daadwerkelijk onderweg,als het goed is heb je de 6230 morgen in huis.
Als je het zeker wilt weten moet je vanmiddag iets voor vijfen even bellen.
Dit kreeg ik zojuist (uurtje geleden ) te horen.
Ze klonken zekerder als ooit ,dus morgen in huis,yessss

Jurgen :*)
W000000000000000t Als dat zo is dan ga ik echt helemaal flippen en stuiteren!!!!!!! strax nog ff bellen dus!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Kan misschien toch nog wel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Upbeat schreef op 08 april 2004 @ 11:38:
[...]
Ohh :| ik was van plan om vanmiddag naar Monditel Den Haag te gaan... zouden ze em daar nog wel hebben eigenlijk?? :?
Denk het niet eigenlijk. Een hoop toestellen zijn al gereserveerd bij de 'echte' winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker heel het paasweekend lekker klootzakken met mijn nieuwe speeltje.
Ik kan niet wachten.
Yesssssssssssssssssssssssssssssssss :*) :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok wie belt er over een uur? Dan bel ik 16.00u nog wel een keer als laatste ;)
Ben ik 6230 geobsedeerd of wil ik gewoon die lui graag spreken daar.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 12:32:
Ok wie belt er over een uur? Dan bel ik 16.00u nog wel een keer als laatste ;)
Ben ik 6230 geobsedeerd of wil ik gewoon die lui graag spreken daar.... :+
Post je even of ze ze hebben verstuurd rond die tijd?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.