Vanwaar heb je deze info dan, ik hoop wel dat Nokia luistert naar de eisenDancePlaza schreef op 06 april 2004 @ 22:05:
[...]
firmware zal zeker nog 1 maand op zich laten wachten
van haar klanten ivm de wijzigingen in een nieuwe firmware.
Vanwaar heb je deze info dan, ik hoop wel dat Nokia luistert naar de eisenDancePlaza schreef op 06 april 2004 @ 22:05:
[...]
firmware zal zeker nog 1 maand op zich laten wachten
ik heb de white besteld bij 06plaza alleen die verwacht ze HELAAS pas in week 17 geloof ik .... lang wachten nog maargoedUpbeat schreef op 06 april 2004 @ 22:19:
Kan je ergens al de Pearl white bestellen??? Of alleen de Graphite?
Hmm dan kan ik net zo goed op de winkels als BC enzo wachten... ik vind de witte echt mooier...el1zer schreef op 06 april 2004 @ 22:20:
[...]
ik heb de white besteld bij 06plaza alleen die verwacht ze HELAAS pas in week 17 geloof ik .... lang wachten nog maargoeddan heb je wel wat, ik heb nog geen pics gezien van mensen met een witte
Verwijderd
Ik heb je een kiekje gemaild op je hotmail van mijn witte 6230...ik heb de white besteld bij 06plaza alleen die verwacht ze HELAAS pas in week 17 geloof ik .... lang wachten nog maargoeddan heb je wel wat, ik heb nog geen pics gezien van mensen met een witte
Verwijderd
Monditel RotterdamUpbeat schreef op 06 april 2004 @ 22:19:
Kan je ergens al de Pearl white bestellen??? Of alleen de Graphite?
Verwijderd
En waar zitten ze in R'dam?? Of hebben ze een site??
zal me mail ff legen andersVerwijderd schreef op 06 april 2004 @ 22:42:
[...]
Ik heb je een kiekje gemaild op je hotmail van mijn witte 6230...
messages>message settings>common>delivery reports YESVerwijderd schreef op 06 april 2004 @ 22:47:
Weet iemand hoe ik de ontvangst-bevestiging van SMS'jes op m'n 6230 aangeslingerd krijg? Ik bel via T-Mobile en had het voorheen wel, dus moet alleen de service op de 6230 aan de praat krijgen. Iemand een suggestie?
[ Voor 11% gewijzigd door DeZzL op 06-04-2004 22:54 . Reden: 3310 ]
Verwijderd
Zie website www.monditel.com:En waar zitten ze in R'dam?? Of hebben ze een site??
markwoei@...Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 23:00:
[...]
Doe nog ff je goeie mail-adres, want el1zer@hotmail.com bestaat niet zegtie...
Verwijderd
Hmm, ik zie bij je info anders gewoon el1zer@hotmail.com staan. Maargoed, hij's verstuurd...markwoei@...staat ook gewoon in mijn info hoor
Verwijderd
Hmm binnenkort mss eens naar R'dam gaanVerwijderd schreef op 06 april 2004 @ 22:56:
[...]
Zie website www.monditel.com:
Vestiging Rotterdam:
Kruisplein 23
3014DB Rotterdam
Tel: 010 - 411 74 89
Fax: 010 - 214 07 35
Is dus 100meter vanaf Centraal Station. Ze zouden woensdag weer een levering binnenkrijgen (wel de versie met Duitse handleiding, maar wel gewoon NL-menu) alleen waren die ongeveer allemaal gereserveerd.
Verwijderd
ze zitten niet alleen in rotterdam ook den-haag dacht ik
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 23:16 ]
Ohh nog beter! Den Haag komt beter uit!Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 23:11:
[...]
ze zitten niet alleen in rotterdam ook den-haag dacht ik
maar dat kan ik niet op de website vinden
staat bijna elke dag reclame in het metro krantje
daar heb ik hem ook van! (alleen dacht die hebben ze vast niet)
Verwijderd
zet die Pic nu es onlineVerwijderd schreef op 06 april 2004 @ 23:03:
[...]
Hmm, ik zie bij je info anders gewoon el1zer@hotmail.com staan. Maargoed, hij's verstuurd...
Verwijderd
Verwijderd
ben zelf blij gebruiker van een logitech headset, vooral omdat hij erg lekker zit.Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 23:44:
Iemand nog advies/link/forumdraadje voor een fijne Bluetooth headset? Zit atm te kijken naar de Sony Ericsson HBH-35 Bluetooth Headset en/of de HBH-600 (die er nog niet overigens), maar alle advies is welkom
Verwijderd
ik weet niet hoeveel nummers jij had gedacht op je MMC te gaan zetten, maar zo onoverzichtelijk wordt dat imo nou ook weer niet. Bovendien heb ik zo'n optie ook nog niet op een "gewone" MP3 speler gezien (de laatste die ik gezien heb was ook al wel 2 jaar oud btwweppe schreef op 06 april 2004 @ 20:51:
[...]
* cd's in aparte mapjes zetten kan niet, alles staat door elkaar
Bij mij springt ie gewoon door van nummer 1 -> nummer 2 overigens. Bovendien kun je livesetjes toch gewoon aan elkaar knopen? Heb ik met de 2 sensation 2003 CD's ook gedaan.* nummers afspelen zonder pauzes ertussen kan niet (bv een gesplitte live-set)
en dat ligt aan de wat matige headset en wellicht een gehoorsbeschadiging, want ik vond het namelijk met een stevige wind op de kop alleszins meevallenEn bovendien is het volume veel te zacht, als ik op de fiets zit hoor ik meer wind dan muziek...
Inderdaad.Maar ik weet het, ik mag niet klagen... het is tenslotte een telefoon en geen mp3 player
Verwijderd
Wat moet er dan allemaal in die nieuwe firmware volgens jou?jos707 schreef op 06 april 2004 @ 22:20:
[...]
Vanwaar heb je deze info dan, ik hoop wel dat Nokia luistert naar de eisen
Verwijderd
ik krijg de witte 15 april via belzaak.nl, is nog wel 1.5 week wachtenel1zer schreef op 06 april 2004 @ 22:20:
[...]
ik heb de white besteld bij 06plaza alleen die verwacht ze HELAAS pas in week 17 geloof ik .... lang wachten nog maargoeddan heb je wel wat, ik heb nog geen pics gezien van mensen met een witte
Denk je dat ze op dit forum gaan lezen?jos707 schreef op 06 april 2004 @ 22:20:
[...]
ik hoop wel dat Nokia luistert naar de eisen
Ja dat doet ie van mij ook, maar wel met tussenpauzes. Als ik een gesplitte liveset luister dan loopt ie niet aan een stuk door. Ik kan ze wel weer aan elkaar plakken maar dan kan ik niet ineens naar minuut 44 bijv zonder door te spoelen..Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 23:54:
Bij mij springt ie gewoon door van nummer 1 -> nummer 2 overigens. Bovendien kun je livesetjes toch gewoon aan elkaar knopen? Heb ik met de 2 sensation 2003 CD's ook gedaan.
Verwijderd
EIND APRIL???!!!!!!Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 20:43:
ik werk dan bij de BelCompany en daar wordt de 6230 pas (onder voorbehoud) eind april verwacht..
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 02:56 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
1
2
3
4
5
| Goedemiddag, De verwachting is inderdaad dat vandaag een nieuwe levering binnen moet komen. Waarschijnlijk zullen de orders morgen behandeld gaan worden. |
[ Voor 17% gewijzigd door shorty op 07-04-2004 08:57 ]
Uhm...welke winkel praten we over?
[ Voor 51% gewijzigd door DeZzL op 07-04-2004 09:04 ]
[ Voor 10% gewijzigd door DeZzL op 07-04-2004 09:09 ]
Verwijderd
Zoals ik al zei; de toestellen komen in Rotterdam binnen, en zij distribueren ze weer door naar de franchise-zaken in Amsterdam, etc. Maar als iedereen hem in Rotterdam reserveerd, dan blijft er niet veel over voor de andere vestigingen. Wil je hem dus zeker snel hebben, dan moet je gewoon even naar Rotjeknor...arene schreef op 06 april 2004 @ 23:46:
Ik heb de witte besteld in de vestiging van Monditel in Amsterdam. Service is echt ver beneden nul.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Niet bij TPG hoor. De mensen die tegenwoordig op het postkantoor werken willen er niet eens na gaan kijken. Ze beweren ook dat de pakjes niet bij hun komen maar dat ze die pas de volgende dag zelf ook pas krijgen. Ik heb dat diverse keren geprobeerd en ophalen voor de datum op je briefje kan echt niet. Kun je beter een briefje ophangen "bezorgen bij de buren als ik er niet ben". Dat werkt vaak wel goed (afhankelijk van je buren).Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 10:06:
vaak kun je hem op dezelfde dag, maar dan wel aan het einde van de dag nog afhalen bij je postkantoor
Verwijderd
Op het moment dat dat verandert, moet je gaan stuiteren tot het moment op de volgende dag dat de postbode komt. Overigens komt je bevestigingsmail gelijk met de statusverandering, dus bellen heeft niet zoveel zin denk ikVerwijderd schreef op 07 april 2004 @ 10:28:
w8 op 6230, staat er ook nog steeds bij mij
Bij grote postkantoren doen ze er wel moeilijk over, maar hier in zo'n klein dorpje waar geen hond komt, kun je het gewoon dezelfde dag, na 17:00 uur halen.Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 10:39:
[...]
Niet bij TPG hoor. De mensen die tegenwoordig op het postkantoor werken willen er niet eens na gaan kijken. Ze beweren ook dat de pakjes niet bij hun komen maar dat ze die pas de volgende dag zelf ook pas krijgen. Ik heb dat diverse keren geprobeerd en ophalen voor de datum op je briefje kan echt niet. Kun je beter een briefje ophangen "bezorgen bij de buren als ik er niet ben". Dat werkt vaak wel goed (afhankelijk van je buren).
[ Voor 11% gewijzigd door weppe op 07-04-2004 10:44 ]
Verwijderd
omdat een radio een antenne nodig heeft? en dat zit nou precies in het snoertje van de headsetTwilight schreef op 07 april 2004 @ 10:38:
Waarom kan de radio niet over de luidspreker, en de rest van de multimedia wel?
Verder geen rare dingen kunnen ondekken, wat een top apparaat
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 10:51 ]
[ Voor 13% gewijzigd door sig69 op 07-04-2004 11:12 ]
Ik heb 'm daar ook besteld zonder abo... Bij mij staat er geen "wacht op 6230" maar alleen "in behandeling"Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 10:28:
wacht op 6230, staat er ook nog steeds bij mij
Verwijderd
Ah ok - dat scheelt me testen als mn BT er isStanTheMan schreef op 07 april 2004 @ 10:52:
met de nokia headset icm bluetooth headset niet in ieder geval. Hij schakelt over op de nokia headset, als je dan alsnog met je bt headset wil verbinden zegt ie dat je de kabel moet verwijderen..
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb alleen mijn contract teruggemaild, met de bijhorende documenten om mijn abbo te regelen, dat heb ik verder nog niet bevestigd gekregen, maar als er staat wachten op 6230, neem ik aan dat het allemaal wel klopt, anders moet je ze maar voor de zekerheid even mailen.DeZzL schreef op 07 april 2004 @ 10:55:
[...]
Ik heb 'm daar ook besteld zonder abo... Bij mij staat er geen "wacht op 6230" maar alleen "in behandeling"
raarrr
Moesten jullie nog een bestelling bevestigen oid? Ik heb dit niet hoeven doen
stp - PSN ID: stp_4
Verwijderd
Ik kan ze gewoon prima wissen hoor; firmware 3.14 (*#0000#)Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 11:06:
Hello,
Ik heb hem sinds gisteren en heb al een mega bug ontdekt.
Ik kon een binnengekomen sms niet wissen.
Verwijderd
Ik kreeg 'm rond 11:30, maar ik neem aan dat ze mails versturen op het moment dat de telefoon (+eventuele SIM) ingepakt zijn in een doos en op de stapel "zo naar het postkantoor brengen" staat. Tenminste, zo zou ik het doen.jwschors schreef op 07 april 2004 @ 11:12:
@dabutcha1976
Hoe laat kreeg jij die bevestigingsmail van jou voor de 6230 via 2call?
thanx dabutcha1976,Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 11:15:
[...]
Ik kreeg 'm rond 11:30, maar ik neem aan dat ze mails versturen op het moment dat de telefoon (+eventuele SIM) ingepakt zijn in een doos en op de stapel "zo naar het postkantoor brengen" staat. Tenminste, zo zou ik het doen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De CD's in aparte mappen op je MMC zetten kan wel alleen moet je de nummer dan niet afspelen met de Music Player, maar met de Multi media player.. En door elkaar valt volgens mij ook wel mee.. Je moet het alleen even sorteren, dat kan in windows en op de 6230. Bij mij staat alles netjes in volgorde.weppe schreef op 06 april 2004 @ 20:51:
[...]
Je kan er gewoon weinig mee..
* nummers doorspoelen kan niet
* cd's in aparte mapjes zetten kan niet, alles staat door elkaar
* nummers afspelen zonder pauzes ertussen kan niet (bv een gesplitte live-set)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
irritant he dat wachtenVerwijderd schreef op 07 april 2004 @ 13:06:
Nog iemand anders pas geleden gebeld naar 2call? Zijn ze al binnen???
Verwijderd
Nou ik had ergens anders gelezen dat ze ze niet meer op voorraad hadden en dat ze hem woensdag of donderdag weer binnenkregen.Dus toen heb ik mail gestuurd maar kreeg geen antwoord op de vraag of zij ze nog op voorraad hadden maar wel dat alles in behandeling was en dat de 6230 woendag of donderdag verstuurd zou worden.Dus dan ga ik er vanuit dat zij hem niet op voorraad hebben aangezien ik vrijdag al alles verstuurd heb.Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 21:48:
[...]
Dit mailde gsmtrack mij gisteren...
Nokia 6230 is ruim voldoende op voorraad, kan na bestelling direct uitgeleverd worden.
Telfort contractverlenging is geen probleem, aan de linkerkant voor verlening kiezen, met toestel en dan kom je in de prijslijst en van daaruit kun je bestellen.
Met vriendelijke groet,
Dennis
www.GSMtrack.nl
Postbus 90
5750 AB Deurne
Tel: 0493 - 39 99 94
Fax: 0493 - 35 43 44
Wij zijn telefonisch bereikbaar van:
maandag t/m vrijdag van 9.30 uur t/m 12.30 uur en van 13.30 uur t/m 16.30 uur.
sterkVerwijderd schreef op 07 april 2004 @ 12:16:
We staan bovenaan bij google
Heb hem nog niet binnen.. maandag besteld.. bij gsmtrack.nl
Verwijderd
Verwijderd
Hmm, ik heb de ontvangstbevestiging AAN geklikt, maar krijg nog steeds geen bevestigingsrapporten. Ook is het kopje ontvangstbevestiging "verdwenen" in de algemene directorypuur geluk
Verwijderd
Verwijderd
Bij andere zaken is het wel mogelijk, bv 2call.nl kijk daar ook eens, heb je gelijk een prijsindicatie.Kroontje1981 schreef op 07 april 2004 @ 14:37:
Ik heb ook belangstelling voor deze telefoon, maar wil ook graag een contracts-verlenging doen. Dit heb ik nu twee keer per E-mail gevraagd aan GSMTrack.nl, maar steeds geen antwoord. Nu merk ik op de site dat het helemaal niet mogelijk is met Vodafone ? Iemand hier ervaring mee en/of heeft het wel voor elkaar gekregen ?
Wat zijn andere goede mogelijkheden ? Wil wel graag bij Vodafone blijven...
Verwijderd
http://nds1.forum.nokia.c...5F0%5FUsers%5FGuide%2EpdfVerwijderd schreef op 07 april 2004 @ 14:36:
ik krijg echt met geen mogelijkheid een bestand omgezet naar .3gp
kan iemand me vertellen hoe ik dit moet doen heb die nokia multimedia converter al maar hoe maar ik b.v een friends aflevering naar .3gp
(ben echt een leek ik weet het)
BELLEN!! Is veel sneller. Waar is toch die tijd gebleven dat iedereen gewoon de telefoon pakte om informatie te vragen in plaats van op een email te gaan zitten wachten?Kroontje1981 schreef op 07 april 2004 @ 14:37:
Ik heb ook belangstelling voor deze telefoon, maar wil ook graag een contracts-verlenging doen. Dit heb ik nu twee keer per E-mail gevraagd aan GSMTrack.nl, maar steeds geen antwoord. Nu merk ik op de site dat het helemaal niet mogelijk is met Vodafone ? Iemand hier ervaring mee en/of heeft het wel voor elkaar gekregen ?
Wat zijn andere goede mogelijkheden ? Wil wel graag bij Vodafone blijven...
ik had gesproken met iemand van het datateam van nokia carelinejos707 schreef op 06 april 2004 @ 22:20:
[...]
Vanwaar heb je deze info dan, ik hoop wel dat Nokia luistert naar de eisen
Van het kastje naar de muur lopen...
Als je em dan hebt opgeslagen, moet je deze nog ff uploaden naar je gsm met Nokia Phone BrowserVerwijderd schreef op 07 april 2004 @ 14:58:
[...]
http://nds1.forum.nokia.c...5F0%5FUsers%5FGuide%2Epdf
Hier kan je de handleiding downloaden. Volgens mij ligt het redelijk voor de hand ook. Gewoon file selecteren converten en opslaan, echt meer kan je ook niet doen
Verwijderd
Je vergeet inraroodVerwijderd schreef op 07 april 2004 @ 15:24:
verbinding 6230 pc
wat is nu de beste manier om de 6230 met de pc te verbinden
de DKU 2 kabel
bluetooth
cardreader
heeft iemand nu al ervaring met de DKU 2 kabel??? is deze bijv snel???
alvast bedankt voor de reacties
Verwijderd
Don't dream your life, live your dreams!
Dat is beter nieuwsjwschors schreef op 07 april 2004 @ 15:20:
Net nog even met 2call gebeld,
ze krijgen 'm hopelijk vandaag (eind van de middag) binnen, en anders morgen... dit is tenminste hun planning, mocht ie vandaag nog voor 17:00 binnnekomen is de kans groot dat er morgen een postbode voor de deur staat met een mooi pakketje, en anders is het nog ff wachten tot vrijdag...
Hij kon mij vertellen dat er een heeeele kleine kans is dat hij maandag pas binnenkomt... maar hier hoefde ik niet vanuit te gaan...
Ik heb hierna ff geinformeerd omdat ik doordeweeks ergens anders woon dan in 't weekend...(tjsa, 'k blijf student...)
laten we het beste hopen... dus dat vanmiddag het mailtje nog komt!
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq