Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 14:58
marteltor schreef op 05 april 2004 @ 23:25:
als je de batterij helemaal oplaadt, en dan achter elkaar idle mp3/aac laat spelen, hoe lang houdt ie dat dan vol?
Want als dat een beetje een leuke tijd is, is het een stuk interessanter om deze telefoon aan te schaffen dan een losse mp3 speler.
Ik heb gisteren de MP3 speler zeker 2 a 3 uur aangehad en de batterijmeter stond nog steeds zo goed als vol... Geluid valt me ook harstikke mee (zowel MP3 als AAC). Ik heb nu 80 nummers op mijn 256MB staan @ AAC.

Ik heb geen losse MP3 speler meer nodig voor waarvoor ik hem gebruik (beetje op de fiets en tijdens het lopen). Er zal ongetwijfeld verschil zijn met de IAudio4 maar dat is voor mij niet belangrijk.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41743

B0MBACI schreef op 06 april 2004 @ 00:47:
[...]

Volgens mij heeft die niet een normale kop telefoon aansluiting maar die van headsets dus die plug is veel kleiner.
Een normale koptelefoon aansluiting is toch ook 2,5mm???

Weet iemand waar je dit apparaatje in NL kunt krijgen? Misschien dat we hem anders met zn allen tegelijk moeten kopen, dan kun je de verzendkosten verdelen :9... Of dat er iemand die hier bij een gsmshop werkt dit apparaatje op grote schaal inkoopt en dat wij hem van hem kopen... :*) Is maar een ideetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Anoniem: 76342 schreef op 06 april 2004 @ 07:57:
Ik heb dit topic doorgespit, maar heb toch nog 1 vraag :

Ik wil deze gsm misschien halen, mede dankzij er een mp3 speler op zit ( omdat ik een nieuwe wil ) Is dit voor mij nu aan te raden ?? En hoe zit het met het kwaliteit van de mp3 speler ?? En hoe kun je de muziek beluisteren ( headset ) en hoe is het geluid dan ?
De mp3 speler is niet echt geweldig. Ten eerste kun je de nummers alleen los op de geheugenkaart zetten en dus niet in mapjes want dan vind hij ze niet meer.

Je kan de mp3's afspelen via het interne speakertje in de telefoon, dit klinkt wel aardig. Via de headset vind ik het geluid echt bagger, volume is laag en de kwaliteit is slecht, weinig bas erin. Maar waarschijnlijk ligt dit aan de headset zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weppe schreef op 06 april 2004 @ 08:36:
[...]

De mp3 speler is niet echt geweldig. Ten eerste kun je de nummers alleen los op de geheugenkaart zetten en dus niet in mapjes want dan vind hij ze niet meer.
Dat is erg jammer, maar zou dat niet opgelost kunnen worden door een firmware-upgrade?
Je kan de mp3's afspelen via het interne speakertje in de telefoon, dit klinkt wel aardig. Via de headset vind ik het geluid echt bagger, volume is laag en de kwaliteit is slecht, weinig bas erin. Maar waarschijnlijk ligt dit aan de headset zelf...
Ik neem toch aan dat dat aan de headset ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 20:43

Neoz

Neoz & Hobbes

Voor zo`n pop port met 2,5 mm jack aansluiting zou ik eens naar BelCompany gaan die hebben ze vaak voor eigen merk en ze zijn ook Belkin dealer.

Kun je nou met de 6230 internetten via je pc zoals op de 6600 :?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Verdorie!

Ik denk dat ding te bestellen ism een vodaphone abonnement.
Schiet ik een een beetje te kort aan saldo. dus ik stuur mijn gesingeerde contract maar niet op, bah weer wachten tot na de 23e April.

Stomme verzekering is echt heel erg duur geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-06 22:57
Neoz schreef op 06 april 2004 @ 08:48:
Voor zo`n pop port met 2,5 mm jack aansluiting zou ik eens naar BelCompany gaan die hebben ze vaak voor eigen merk en ze zijn ook Belkin dealer.

Kun je nou met de 6230 internetten via je pc zoals op de 6600 :?
Tja maar wat heb je eraan? Als je al een pc op 10m afstand hebt (maximaal voor bluetooth uit deze klasse), lijkt me dat niet echt nuttig..

Op een Palm is het al discutabel, laat staan op deze telefoontjes..
Verder denk ik dat dat nu niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
DancePlaza schreef op 06 april 2004 @ 00:16:
[...]
dit krijg ik ook..

maar wat zie jij op je telefoon dan?
als je vanaf je pc probeert te connecten op die bluetooth serial poort, dan wordt er op je telefoon gevraagd:

"Verbinden met? (computernaam)"

kan je kiezen accept of weigeren, dan kies ik natuurlijk voor accept.

en dan krijg ik de melding op me telefoon Verbind. met (computernaam).

dat duurt 3 minuten en dan zegt tie verbinding mislukt.

ondertussen op me pc word er dan gezet dat de serail connectie is gemaakt en dan kan ik ook kiezen voor een gsm in pc sync.. en krijg het zelfde situatie wat jij hebt..
dat kreeg ik eerst ook, maar nu eigenlijk niet meer, weet niet meer wat ik gedaan heb (is namelijk zoveel..)

Krijg jij ook de application installer niet gestart? Ik krijg dan een foutmelding.

[ Voor 6% gewijzigd door StanTheMan op 06-04-2004 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888

Nieuw topic :) Ook deze loopt weer hard...

Heb hem gister besteld bij gsmtrack.nl. Zal nu wachten op de post :P Weet niet hoe snel gsm track is :)

Als ik hem heb voorzie ik jullie van foto's uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik ga gewoon zo'n popplugding bestellen voor 3 pond bij www.mobilefun.co.uk .. Gelijk maar even een nieuwe cover... Ze verzenden gewoon naar Nederland en werkt met Credit Card.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110451

Gisteren gebeld met 2call, vandaag kregen ze als het goed is weer een lading binnen! Nu maar hopen dat hij morgen aankomt... woeiiiiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109788

StanTheMan schreef op 06 april 2004 @ 00:07:
nog één keer, wat krijg jij te zien als jij rechterknop op pc sync doet, en dan phone selector? Want ik krijg weer dat schermpje zoals in m'n screenshot te zien, terwijl ik wel de versie die jij hebt gebruik.
Verder raar: ik zie geen pictogrammetje naast Nokia 6230 staan, in de Connection Manager
Afbeeldingslocatie: http://zooi.aogoclan.com/bt007.jpg

Let dus op: hij connect blijkbaar niet direct naar de foon "Marnix 6230", maar VIA de Bluetooth serial port die de Belkin software aanmaakt. In feite zit er dus een extra laag tussen, <speculeer>en ik vermoed dat Belkin dat heeft gedaan omdat de Nokia PC suite natively niet zo lekker Bluetooth babbelt </speculeer>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41743 schreef op 06 april 2004 @ 08:15:
[...]

Een normale koptelefoon aansluiting is toch ook 2,5mm???
Da's 3.5mm, afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B0MBACI schreef op 06 april 2004 @ 00:21:
[...]
<over datakabel>
Das dan wel balen als die er niet bijzit :(
ik heb volgens mij nog nooit een datakabel standaard bij een foon gekregen, magoed

Bovendien babbelt 't ding bluetooth, da's toch veel relaxter? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Macer schreef op 06 april 2004 @ 09:49:
Ik ga gewoon zo'n popplugding bestellen voor 3 pond bij www.mobilefun.co.uk .. Gelijk maar even een nieuwe cover... Ze verzenden gewoon naar Nederland en werkt met Credit Card.
Meld even hoe 'ie bevalt, misschien dat we dan een samen-kopen-actie kunnen opzetten. Ik heb eventueel ook wel een creditcard om mee te gaan bestellen. Is daar op voorhand al animo voor? Het lijkt er dus op dat je er niet een "gewone" headphone aan kunt hangen, maar bijvoorbeeld wel de HDD-1 headset van Nokia (die zat bij mn 8310i, en is ongeveer 100x beter dan die pauperset die standaard bij de 6230 in de doos gemikt is)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109788 op 06-04-2004 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:35

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Hoe zit het eigelijk met ringtones? Kan deze telefoon WAV of MP3 afspelen o.i.d.?

wat ik ook verder wil weten of ik met deze telefoon ook woorden kan toevoegen aan mijn T9 woordenboek... want dat is namelijk een optie die ik mis in mijn huidige telefoon. Het is namelijk wel handig om woorden toe te voegen die je vaak gebruikt.

Kan je btw ook zelf weer applicaties op deze telefoon installeren zoals Winamp control over BT? ik wil zelf namelijk ook deze telefoon kopen maar ik vind 400 euro vrij veel dus deze opties moeten er wel opzitten... :)

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 20:43

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik zit te twijfelen om een desk stand erbij te kopen met datakabel erbij of een 100 BT dongle wat zijn snelheidsverschillen :? weet iemand dat :?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik heb mij toch maar voor de voorinschrijving van het Benelux model ingeschreven ipv extra te betalen voor het Europese model. Ach het is dan nog 2 weekjes wachten. Maar Nokia stelt het Benelux model niet voor niets uit!!! De eerste bugs worden er vast en zeker al uitgehaald en daar wil ik dan best op wachten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ROFL - ik vraag me overigens wel af wat je aan gammele koppelingen aan elkaar breit als je de ene adapter aan de andere gaat hangen :9

Magoed, voor de mensen die perse hun te hippe Sony headphones aan hun 6230 willen hangen is er dus inmiddels een oplossing beschikbaar
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AJ1815 schreef op 06 april 2004 @ 10:25:
Maar Nokia stelt het Benelux model niet voor niets uit!!! De eerste bugs worden er vast en zeker al uitgehaald en daar wil ik dan best op wachten!!!
Mja ik ga gewoon verse firmware halen als de noodzaak daarvoor ontstaat. Daarnaast was het Nederlandse boekje vast nog niet klaar bij de drukker :Y)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 109788 op 06-04-2004 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mysteryman schreef op 06 april 2004 @ 10:23:
Hoe zit het eigelijk met ringtones? Kan deze telefoon WAV of MP3 afspelen o.i.d.?
MP3, AAC en midi (polyfonic)
wat ik ook verder wil weten of ik met deze telefoon ook woorden kan toevoegen aan mijn T9 woordenboek
Geen idee, ik ben niet zo'n SMS'er. Aan de hoeveelheid geheugen zal het iig niet liggen :) <edit> net ff getest, en het kan</edit>
Kan je btw ook zelf weer applicaties op deze telefoon installeren zoals Winamp control over BT?
't babbelt Java, dus als er een Java applicatie bestaat die dat kan, dan kan het wel. Of zo'n applicatie bestaat, weet ik niet.
Overigens vind ik 400E voor de geboden functionaliteit niet eens zo heel veel, magoed da's een kwestie van perceptie.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109788 op 06-04-2004 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-04 16:28
Ik baal er niet van, hij is binnen! :)

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

DancePlaza

ninja

StanTheMan schreef op 06 april 2004 @ 08:58:
[...]

dat kreeg ik eerst ook, maar nu eigenlijk niet meer, weet niet meer wat ik gedaan heb (is namelijk zoveel..)

Krijg jij ook de application installer niet gestart? Ik krijg dan een foutmelding.
hehe.. heb net 2 nokia service points gebeld maar die konden met nog niet

nu ff nokia careline bellen..

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
maar krijg je de application installer gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

StanTheMan schreef op 06 april 2004 @ 10:48:
maar krijg je de application installer gestart?
ja geen probleem.. ik gebruik dan wel de versie die via nokia.com word aangeboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342

weppe schreef op 06 april 2004 @ 08:36:
[...]

Dus eigenlijk is deze telefoon geen aanrader als je hem eigenlijk toch om de mp3 speler neemt !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Anoniem: 76342 schreef op 06 april 2004 @ 10:53:
[...]

Dus eigenlijk is deze telefoon geen aanrader als je hem eigenlijk toch om de mp3 speler neemt !?
het zijn meer de headset die van minderer kwaliteit is.. maar voor de rest is tie zeker wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:09
Aaaaaaaargh ik word er gek van!!! IK WIL MN 6230 !!!!!!! Bijna iedereen heeft em, behalve ik!!! :( ;(

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hij werkt best goed hoor, als je niet te hoge eisen stelt...
Geluid valt mij erg mee, had het slechter verwacht.. Denk dat het hoofdzakelijk ligt aan de koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, bedankt jongens : maar ik heb dan alleen nog 1 vraag, haha :
Wat moet ik er zelf van verwachten, van de telefoon ?? Is het echt een goede aanraden, en vooral de mp3 speler ( hoe is de bediening, welke functies zitten er op : random etc. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105720

toffe feature is dat je de klok kan instellen met Radio/MP3 player :)

dus smorgens wakker worden met je favo radio/mp3-liveset is wel tofff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 08:54

themeparktommy

Pretparkgek!

Rainesh schreef op 06 april 2004 @ 11:02:
Aaaaaaaargh ik word er gek van!!! IK WIL MN 6230 !!!!!!! Bijna iedereen heeft em, behalve ik!!! :( ;(
ik ook nog niet... :'(

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Anoniem: 41743 schreef op 06 april 2004 @ 08:43:
[...]
Dat is erg jammer, maar zou dat niet opgelost kunnen worden door een firmware-upgrade?
Ja, die zal tzt wel beschikbaar komen..
[...]
Ik neem toch aan dat dat aan de headset ligt...
De kwaliteit wel! Maar het volume regel je met de gsm.. en die kan niet harder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342 schreef op 06 april 2004 @ 11:12:
Wat moet ik er zelf van verwachten, van de telefoon ?? Is het echt een goede aanraden, en vooral de mp3 speler ( hoe is de bediening, welke functies zitten er op : random etc. )
Ik denk dat als je 'm mooi vindt, dat je niet teleurgesteld gaat worden: de camera is beter dan wat ik tot nu toe op mobieltjes gezien heb, FM radio is leuk en de MP3 speler is natuurlijk een prettig gadget :)

MP3 speler doet random/repeat etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Anoniem: 76342 schreef op 06 april 2004 @ 11:12:
Telefoon is zeker een aanrader! Alleen mp3 speler vind ik iets minder.. Zitten de functies repeat en random op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36705

idem... 8)7 als die BC nou es gaat bellen!!! :/

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 36705 op 06-04-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Anoniem: 110451 schreef op 06 april 2004 @ 09:51:
Gisteren gebeld met 2call, vandaag kregen ze als het goed is weer een lading binnen! Nu maar hopen dat hij morgen aankomt... woeiiiiii
Mooi! Heb hem zondag besteld daar, hopen dat hij morgen komt! Eindelijk! End an ook maar hopen dat ze hem wel meteen vandaag versturen...

[ Voor 24% gewijzigd door shorty op 06-04-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wat vinden jullie dan zo minder aan de MP3 speler??? Ik vind het toch wel erg goed klinken, al heb ik nog geen aparte MP3 speler gehad.. De bas had iets meer gemogen, maar het geluid is goed helder.. Zowel met 192kb MP3 als 96kb AAC...

Ik denk dat een losse MP3 speler van rond de 150 Euro niet veel beter geluid produceerd.

En bedenk wel dat de MP3 speler een extra is en dat het hoofdzakelijk een telefoon blijft...

[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 06-04-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:59
Heeft iemand telfort MMS en GPRS al aan de praat? Als ik de instellingen van de telfort site overneem doet hij het niet..

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Laatst online: 11-06 10:04
Heeft er iemand gevonden hoe je kan verhinderen dat elk gestuurd sms'je ook nogeens
bij verzonden items komt te staan ? Nu moet ik elke keer die daaruit ook verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:59
jos707 schreef op 06 april 2004 @ 12:34:
Heeft er iemand gevonden hoe je kan verhinderen dat elk gestuurd sms'je ook nogeens
bij verzonden items komt te staan ? Nu moet ik elke keer die daaruit ook verwijderen.
Volgens mij kan dat niet. Maar dat is toch niet zo'n probleem? 1 keer in de zoveel tijd even de hele map leeggooien en klaar...

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

jos707 schreef op 06 april 2004 @ 12:34:
Op een 6610 kun je dat iig wel instellen, dus op een 6230 ook wel.

Weet alleen niet meer hoe het moet. Zal straks wel efef kijken

Heb het al, zo moet in op een 6610.

Berichten open, dan zie je tekstberichten, multimediaberichten, chatten enz enz

dan naar onderen naar , berichtinstellingen dan druk je op tekstberichten en dan kun je overschrijven in Verz items veranderen zodat het niet meer naar verzonden items gaat.

[ Voor 29% gewijzigd door Bram op 06-04-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:00

SilencerNL

No remorse

Anoniem: 36705 schreef op 06 april 2004 @ 11:30:
[...]

idem... 8)7 als die BC nou es gaat bellen!!! :/
Ik had hem ook gereserveerd bij BC, die zeggen de telefoon in week 17 te krijgen. Ik ben er overigens ZEER slecht geholpen. Ik heb de telefoon dan ook maar ergens anders besteld. Nou maar afwachten wanneer ik hem binnen krijg... kan niet wachten!

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109788 schreef op 06 april 2004 @ 10:21:
[...]

Meld even hoe 'ie bevalt, misschien dat we dan een samen-kopen-actie kunnen opzetten. Ik heb eventueel ook wel een creditcard om mee te gaan bestellen. Is daar op voorhand al animo voor? Het lijkt er dus op dat je er niet een "gewone" headphone aan kunt hangen, maar bijvoorbeeld wel de HDD-1 headset van Nokia (die zat bij mn 8310i, en is ongeveer 100x beter dan die pauperset die standaard bij de 6230 in de doos gemikt is)
Count me in... Als we dan ook gelijk die i-mate Headset Adaptor (2.5mm - 3.5mm)
er bij zien te krijgen... Anders heb je er nog steeds weinig aan...

Ik ben trouwens vandaag nog langs belcompany en phonehouse geweest. Bij phonehouse konden ze niet aan het pop-to-audio connectortje komen, bij belcompany konden ze hem waarschijnlijk wel bestellen, maar dan zou die wel aardig duur worden, omdat ze hem apart moesten bestellen...

Die i-mate Headset Adaptor (2.5mm - 3.5mm) zal btw toch ook wel bij een electronica shop te halen moeten zijn...???

Als we er dan een stel bestellen bij 1 belcompany, dan moet de prijs wel meevallen denk ik...

Maar zon 2.5mm - 3.5mm pluggetje moet geen snoer aan zitten, anders heb je daar ook zo weer een kabelbreuk in zitten...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 41743 op 06-04-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Anoniem: 76342 schreef op 06 april 2004 @ 10:53:
[...]

Als je hem echt puur alleen voor de mp3 speler wilt nemen, zou ik het niet doen! Kun je beter een losse mp3 speler kopen, is goedkoper en daar heb je meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dus mijn 6230 bij gsmtrack.nl besteld, maar daar kon je geen verzekering afsluiten. Nu staat daar dat je gewoon bij een willekeurige gsmshop naar binnen kunt lopen en daar een verzekering kunt afsluiten op de gsm die je bij gsmtrack.nl hebt besteld.

Maar nu ben ik dus bij belcompany en phonehouse langs geweest, maar daar mogen ze geen verzekeringen afsluiten op telefoons die ergens anders gekocht zijn...

Kan ik nog ergens een verzekering afsluiten op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 08:09
Welke shops leveren de 6230 nou met abonnement?

Telecom4u
gsmtrack
2call
...?

Verder zag ik wel nog wat shops die 'm los leveren, maar ik wil 'm met abonnement...

Dus als iemand nog wat shops kan vermelden waar ze 'm zo met abonnement hebben.....graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
Bram schreef op 06 april 2004 @ 12:47:
[...]

...
dan naar onderen naar , berichtinstellingen dan druk je op tekstberichten en dan kun je overschrijven in Verz items veranderen zodat het niet meer naar verzonden items gaat.
Ok top, dit zal wel werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weppe schreef op 06 april 2004 @ 12:56:
[...]

Als je hem echt puur alleen voor de mp3 speler wilt nemen, zou ik het niet doen! Kun je beter een losse mp3 speler kopen, is goedkoper en daar heb je meer aan.
Ik heb nu al een mp3 speler en een gsm ( T-610 ) Maar, als ik nu deze 6230 zou kopen moet ik 80 euro bij betalen ( verkopen van m'n oude gsm ) En dan heb ik dus een nieuwe gsm en een nieuwe mp3 speler ( die ik eigenlijk al wel wou )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110862

Rainesh schreef op 06 april 2004 @ 11:02:
waar heb jij je tel besteld dan, zeker ook bij belzaak.nl

als eerste bestellen en als laatste binnen krijgen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:46
euhm.. kzit er dus over te denken nu serieus om me 6600 te verkopen en dan de 6230 te kopen, ik speel eigenlijk toch nooit echt die ngage-spelletjes :S
en dan heb ik ook gelijk een mp3 speler als ik die 6230 koop o_O

kan iemand me wel vertellen hoe duur die is eigenlijk?

[ Voor 12% gewijzigd door Ashy op 06-04-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590

Is er trouwens al enige bekendheid over wanneer ze in de fysieke telefoonwinkels verkrijgbaar zullen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

@ StanTheMan

heb jij een bluetooth stick die werkt op widcomm software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
IK HEB EMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostingh
  • Laatst online: 16-05 10:59
Ik lees eigenlijk dat er behoorlijk wat problemen zijn op dit moment met de telefoon... Daar baal ik van want ik wil die telefoon maar ik moet wel zeker ervan zijn dat het werkt.

Wat denken jullie dat als hij bij de phonehouse etc te koop is dat hij dan wel zeker goed is?? Ik hoop het eigenlijk van wel...

JW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Anoniem: 109788 schreef op 06 april 2004 @ 10:44:

[...]

't babbelt Java, dus als er een Java applicatie bestaat die dat kan, dan kan het wel. Of zo'n applicatie bestaat, weet ik niet.
Overigens vind ik 400E voor de geboden functionaliteit niet eens zo heel veel, magoed da's een kwestie van perceptie.
Op mijn Nokia 7650 kon ik altijd met zo'n programma'tje (via BT) de MP3's op m'n computer (die op de stereo was aangesloten) selecteren en laten afspelen.. Dit had ik van www.allaboutsymbian.com
Eveneens kon ik m´n 7650 als afstandsbediening gebruiken met IR-Remote..

Aangezien er geen symbian OS op de 6230 zit, lijkt me dit onmogelijk..
Maar zit er zo veel verschil tussen Java applet's en Symbian software? Is er niet iets dat dit soort functionaliteiten toch mogelijk maakt?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110451

joostingh schreef op 06 april 2004 @ 15:03:
Ik lees eigenlijk dat er behoorlijk wat problemen zijn op dit moment met de telefoon... Daar baal ik van want ik wil die telefoon maar ik moet wel zeker ervan zijn dat het werkt.

Wat denken jullie dat als hij bij de phonehouse etc te koop is dat hij dan wel zeker goed is?? Ik hoop het eigenlijk van wel...

JW
Dat zul je nooit weten he, tot dat je hem hebt!!
Btw waarschijnlijk maakt het niets uit, want Nokia zegt hem in NL al aan de leveranciers uitgeleverd te hebben, en dat die wachten met uitleveren aan de winkels. Dus daar zit dan de zelfde FW enz. op. ( Althans het laatste, dat vermoed ik. Pin me er niet op vast.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 21:59

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Is het niet mogelijk om zelf een normale _goede_ headset te kopen, daar het stekkertje van af te knippen, en die van je nokia-headset afknippen en aan je goede headset vast te maken? :P

Of nog beter: Bij de Nokia 5510 kreeg ik de volgende kabel bijgeleverd:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/enhancements_ada_2_pop.jpg
ADA-2 Adapter cable allows Nokia 5510 phone owners to use their own headphones, which have a standard stereo jack, with their Nokia phone.

I-DE-AAL! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
DancePlaza schreef op 06 april 2004 @ 14:49:
@ StanTheMan

heb jij een bluetooth stick die werkt op widcomm software?
ja, de msi.. 1.4.2.10 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

StanTheMan schreef op 06 april 2004 @ 15:20:
[...]

ja, de msi.. 1.4.2.10 volgens mij
http://www.jonscaife.com/bt/drv_du.html

ik had deze gezien en hiermee geprobeert maar helaas hier werkt het ook niet mee... met nokia carelijn he bik iemand van het data team gesproken ..

heeft mijn probleem genoteerd en zou me, als er meer info is, mij hier overterug bellen

edit. waar had jij hem besteld ook bij 2call?

[ Voor 6% gewijzigd door DancePlaza op 06-04-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb volgens mij thuis nog ergens een HDS-3 liggen van mijn 6610.. Eens kijken of ik die kan openschroeven zodat we weten hoe dat eruit ziet van binnen. Misschien is het wel mogelijk om een deel van een sony koptelefoon te plaatsen aan de bovenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

Draait deze fone symbian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Ik kan mijn 6230 niet connecten met mn bluetooth dongle (mycom), soms lukt het wel maar dan kan ik mn liedjes niet transferen naar mn MMC card via Nokia Audio Manager !!! Ik heb mn mmc al een naam gegeven maar nog steeds niet!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Laatst online: 14-09-2023
Nee, was dat maar zo, dan was de keuze sim-pel gemaakt.
Dat vind ik het grootste nadeel, samen met de grootte van het scherm :(

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Rainesh schreef op 06 april 2004 @ 16:03:
Ik kan mijn 6230 niet connecten met mn bluetooth dongle (mycom), soms lukt het wel maar dan kan ik mn liedjes niet transferen naar mn MMC card via Nokia Audio Manager !!! Ik heb mn mmc al een naam gegeven maar nog steeds niet!!! :(
en als jij eens.. op het mp3 bestand klikt en dan naar je nokia laat sturen gaat dat wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Anoniem: 76342 schreef op 06 april 2004 @ 13:30:
[...]

Ik heb nu al een mp3 speler en een gsm ( T-610 ) Maar, als ik nu deze 6230 zou kopen moet ik 80 euro bij betalen ( verkopen van m'n oude gsm ) En dan heb ik dus een nieuwe gsm en een nieuwe mp3 speler ( die ik eigenlijk al wel wou )
Dan zou ik em kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Eindelijk is het gelukt met bluetooth connectie met mn pc-tje :*)
Ik weet niet of t alleen bij mij is, maar wanneer batterij bijna op is dan gaat t scherm opeens uit en als ik dan een knopje druk dan gaat ie weer na paar sec aan :? Maar eerst zie ik het batterij-metertje en daarna pas weer mn scherm.

Heb trouwens 3.14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik snap eigenlijk niet zo goed wat je probleem met de mp3-speler is weppe? Hier doet ie het met goed ge-encode MP3's namelijk prima :? Ik ben wel met je eens dat de headset gammel is, maar dat valt wel op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590 schreef op 06 april 2004 @ 14:46:
Is er trouwens al enige bekendheid over wanneer ze in de fysieke telefoonwinkels verkrijgbaar zullen zijn?
Bij T for telecom hadden ze het daarnet over "volgende week", nadat ze uitgekwijld waren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Conrad hebben ze ook de: GSM HEADSETADAPTER NOKIA SERIE
Je hebt hier erg veel verschillende types... Degene met Artikelnr.: 766280 - 8A moeten we volgens mij hebben. Kosten: €8,95

Je kunt ze vinden door in het menu te navigeren: communicatietechniek - gsm - gsm-headsets - gsm-headset adapters.

Het pluggetje van 2,5mm naar 3,5mm jack kun je gewoon bij je lokale electronicaboer halen (bij ons althans wel, koste 1euro).

Kheb btw een bluetooth dongle 100m van trust bij dixons gehaald voor €30,- was in de aanbieding... Installeren ging erg makkelijk.

Kan het alleen nog niet testen want op het moment dat mn vader vandaag een siesta aan het houden was kwam de postboer langs, kan hem nu morgen ophalen op postkantoor... Moek alleen de hele dag naar school toe!! Wordt dus weer de einde van de middag voor ik hem heb!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Leuk is dat, showen met een phone die nog nergens te krijgen is :)

Net een update van mobilfun.co.uk gehad dat het verloopstuk van POP naar 2,5mm jacket verstuurd is..

[ Voor 45% gewijzigd door M@cer op 06-04-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Macer schreef op 06 april 2004 @ 18:31:
Leuk is dat, showen met een phone die nog nergens te krijgen is :)

Net een update van mobilfun.co.uk gehad dat het verloopstuk van POP naar 2,5mm jacket verstuurd is..
Hoeveel heb je er nou in totaal voor betaald incl. verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er al iemand die via een cardreader mp3tjes op zijn gsm geeft gezet en die bestanden vervolgens op de telefoon heeft afgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Anoniem: 41743 schreef op 06 april 2004 @ 17:41:
Is er al iemand die via een cardreader mp3tjes op zijn gsm geeft gezet en die bestanden vervolgens op de telefoon heeft afgespeeld?
ja ik.. ging een stuk sneller dan via bluetooth of infrarood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
ik ook, dacht je dat het niet zou kunnen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StanTheMan schreef op 06 april 2004 @ 19:07:
ik ook, dacht je dat het niet zou kunnen dan?
Ik dacht dat ik ergens in dit forum gelezen had dat het niet goed lukte... Maar dat leek me al sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via m'n Sweex 6-in-1 elcheapo cardreader/-writer ging het ook prima 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Het verloopstuk was 2,95 pond en de verzendkosten 4,50 pond. Maar gelijk een frontje erbij besteld, dus viel wel mee.. Eerst eens kijken hoe het werkt.

Met cardreader MMC vullen werkt perfect, zorg alleen dat al je MP3's in de Root staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwschors
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:32
Ze zouden bij 2call vandaag nieuwe lading 6230 binnenkrijgen, iemand daar nog wat van gehoord??
Ik heb nog geen bevestiging gekregen namelijk, m'n status is nog steeds: "aanvraag ontvangen, w8 op nokia 6230" :(...

Ik vind dit wachten echt frustrerend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-06 19:31

DeZzL

Rocket surgeon

jwschors schreef op 06 april 2004 @ 19:35:
Ze zouden bij 2call vandaag nieuwe lading 6230 binnenkrijgen, iemand daar nog wat van gehoord??
Ik heb nog geen bevestiging gekregen namelijk, m'n status is nog steeds: "aanvraag ontvangen, w8 op nokia 6230" :(...

true, true....ik sta ook nog steeds in behandeling. Heb niet eens een abo erbij afgesloten. Raarrrr....laat ze die voorraad maar snel bijvullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Laatst online: 14-03 15:42
Anoniem: 110828 schreef op 06 april 2004 @ 00:43:
[afbeelding][afbeelding]

Iemand enig idee waar ze deze verloop 'kabeltjes' van Pop Poort naar standaard audio koptelefoon in Nederland verkopen? En heeft iemand ervaring met die dingen? Blijft het geluidskwaliteit een beetje gehandhaafd?

jwschors nog bedankt voor je antwoord ;)
Dat ding kun je in Nederland zeker niet kopen.. Als jullie online gaan bestellen, geef maar een brul want ik doe mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 11-06 16:47
wat een hoop ergenissen kom ik zo tegen zeg :D alle. ..

oke, ik vind het dus best we lzwaar klote dat ik als 1 van de 1e dat ding besteld hebt, en nu als 1 van de laatste dat ding krijg! de koper van mijn oude telefoon eist de telefoon maandag op dus zit ik nog een week zonder. tja, tis ff niet anders...

maar mensen lezen dus nog steeds niet, erg jammer.... want dat over dat BT wordt je ook para van... als mensen nou lezen, en AUB verander die startpost met een faq voor die BT erbij en alle andere rommel, sites naar die kabeltjes.. dan wordt et iig een stuk rustiger en minder ergerlijk. ook ben ik benieuwd als ik em heb, ( eindelijk dan ) of dit topic nog wel zo druk is zal vast wel weer niet... heb ik weer

maaruh, ik vraag nog maar es, plaats nog es wat leuke buiten foto's.... en niet van die meceders van die belg :) die heb ik nu wel gezien ( mooi bak hoor no comment :D ) maar iemand weer wat nieuws, een aquariump ofzo :) laat maar es wat foto kunsten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110890

Ik ga maar de phone online bestellen want in de winkel schiet het niet echt op :?
Ik begrijp van gsmtrack als ik hem vandaag bestel dat ik hem donderdag of uiterlijk vrijdag in huis hebt. heeft iemand hier ervaring mee ????
heb namelijk geen zin om dan als nog 2 weken te wachten en dat die dan ondertussen overal in de winkel ligt.
welke firmware is trouwens up to date, waar het minste fouten in zitten. hun zeggen dat ze de telefoon versturen met de firmware versie 03.14 van 12-03-2004

iemand nog tips voor me ?! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41743 schreef op 06 april 2004 @ 18:31:
Bij Conrad hebben ze ook de: GSM HEADSETADAPTER NOKIA SERIE
Je hebt hier erg veel verschillende types... Degene met Artikelnr.: 766280 - 8A moeten we volgens mij hebben. Kosten: €8,95

Je kunt ze vinden door in het menu te navigeren: communicatietechniek - gsm - gsm-headsets - gsm-headset adapters.

Het pluggetje van 2,5mm naar 3,5mm jack kun je gewoon bij je lokale electronicaboer halen (bij ons althans wel, koste 1euro).

Kheb btw een bluetooth dongle 100m van trust bij dixons gehaald voor €30,- was in de aanbieding... Installeren ging erg makkelijk.

Kan het alleen nog niet testen want op het moment dat mn vader vandaag een siesta aan het houden was kwam de postboer langs, kan hem nu morgen ophalen op postkantoor... Moek alleen de hele dag naar school toe!! Wordt dus weer de einde van de middag voor ik hem heb!!!
@ nivvle : Dat poste ik nog geen 2 uur geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110828

Als je je telefoon zo snel mogelijk wilt hebben, dan moet je hem bij GSMTRACK bestellen. woensdag voor half 2 bestellen is met geluk donderdag in huis en anders vrijdag. Ze hebben er (maandag iig nog wel) genoeg op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109950

Anoniem: 110828 schreef op 06 april 2004 @ 20:10:
Als je je telefoon zo snel mogelijk wilt hebben, dan moet je hem bij GSMTRACK bestellen. woensdag voor half 2 bestellen is met geluk donderdag in huis en anders vrijdag. Ze hebben er (maandag iig nog wel) genoeg op voorraad.
Nou ik heb vrijdag besteld bij GSMtrack.nl en zij zeiden mij dat hij morgen of overmorgen opgestuurd wordt.Waarschijnlijk hebben zij hem niet meer op voorraad dan en krijgen zij de 6230 morgen of overmorgen zelf weer binnen denk ik.Als ik hem maar voor het weekend heb dan ben ik tevreden.Al is het met een arabische handleiding geschreven door bin laden zelf.Als ik hem maar heb.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 109950 op 06-04-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

jwschors schreef op 06 april 2004 @ 19:35:

Ik heb ook nog niks gehoord :(

Hoorde dat ze vandaag binnen zouden komen dus maar hopen dat dat gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110890

En hoe zit het nou precies met die firmware ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108665

@ sig69 Welke telfort instellingen heb je gebruikt? als je de instellingen van de nieuwere nokia's heb gebruikt moet je alleen de poort (proxy dacht ik) te veranderen in 8080, dan zou die moeten werken!
Zo niet ..... dan heb ik geen idee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963

ik werk dan bij de BelCompany en daar wordt de 6230 pas (onder voorbehoud) eind april verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110895

ik heb de foon al vanaf 1 april :D geen grapje :P
heb hem bij monditel gehaald (Rotterdam) alleen duits boekje erbij als nederlandse er is kan ik die gewoon ophalen de foon is gewoon nederlands
was gratis bij 2 jarig vodafone abbo
en toen ik vandaag in de winkel kwam kreeg ik te horen dat ik ook nog €75 krijg gestort op mijn rekening! omdat vodafone van april t/m juli een actie heeft :D

had een software foutje (bellersgroepen) maar als je je foon reset was het weg
maar zo wie zo als er over 3á4 weken nieuwe software is dan update ik hem wel
voor de rest ben ik heeeeeeeeeeeeeel gelukkig met de telefoon
wel leuk elke winkel waar ik kom willen ze hem zien en zijn ze helemaal enthousiast :)
zelfs bij de verzekering stond die er nog niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Anoniem: 109788 schreef op 06 april 2004 @ 17:57:
ik snap eigenlijk niet zo goed wat je probleem met de mp3-speler is weppe? Hier doet ie het met goed ge-encode MP3's namelijk prima :? Ik ben wel met je eens dat de headset gammel is, maar dat valt wel op te lossen.
Je kan er gewoon weinig mee..

* nummers doorspoelen kan niet
* cd's in aparte mapjes zetten kan niet, alles staat door elkaar
* nummers afspelen zonder pauzes ertussen kan niet (bv een gesplitte live-set)

En bovendien is het volume veel te zacht, als ik op de fiets zit hoor ik meer wind dan muziek...

Maar ik weet het, ik mag niet klagen... het is tenslotte een telefoon en geen mp3 player :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

weppe schreef op 06 april 2004 @ 20:51:
[...]

uhm.. je hebt toch de functie volgende nummer op je gsm zitten hou die knop is ingedrukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
weppe schreef op 06 april 2004 @ 20:51:
[...]

* cd's in aparte mapjes zetten kan niet, alles staat door elkaar
* nummers afspelen zonder pauzes ertussen kan niet (bv een gesplitte live-set)

En bovendien is het volume veel te zacht, als ik op de fiets zit hoor ik meer wind dan muziek...

Maar ik weet het, ik mag niet klagen... het is tenslotte een telefoon en geen mp3 player :9

>> kan dus wel gewoon naar onder blijven duwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
jos707 schreef op 06 april 2004 @ 21:15:
[...]

>> kan dus wel gewoon naar onder blijven duwen
Hey jullie hebben gelijk >:) Sorry..... dat had ik al eens geprobeerd maar toen lukte het me niet. Nu dus wel.. Zal wel weer te hortig zijn geweest! (of kennen jullie dat woord niet :9 ?)

Maar die andere 2 opties van mij kunnen echt niet toch? Voor die mapjes zal wel een firmware upgrade komen, en ja dat zonder pauzes tussen de nrs... daar kan ik wel mee leven...

[ Voor 21% gewijzigd door weppe op 06-04-2004 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 22:20
hortig? nee dat ken ik niet, de dikke vandale kent het ook niet dus dat is niet zo gek. lang leve abn!

cd's in apparte mappen zetten moet wel op te lossen zijn met andere firmware, zie je ook wel bij mp3 spelers, daar heb ik dus wel vertrouwen in.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110828

Door slick187 - Tuesday 06 April 2004 20:27

Nou ik heb vrijdag besteld bij GSMtrack.nl en zij zeiden mij dat hij morgen of overmorgen opgestuurd wordt.Waarschijnlijk hebben zij hem niet meer op voorraad dan en krijgen zij de 6230 morgen of overmorgen zelf weer binnen denk ik.Als ik hem maar voor het weekend heb dan ben ik tevreden.Al is het met een arabische handleiding geschreven door bin laden zelf.Als ik hem maar heb.
Dit mailde gsmtrack mij gisteren...

Nokia 6230 is ruim voldoende op voorraad, kan na bestelling direct uitgeleverd worden.
Telfort contractverlenging is geen probleem, aan de linkerkant voor verlening kiezen, met toestel en dan kom je in de prijslijst en van daaruit kun je bestellen.

Met vriendelijke groet,

Dennis
www.GSMtrack.nl

Postbus 90
5750 AB Deurne

Tel: 0493 - 39 99 94
Fax: 0493 - 35 43 44

Wij zijn telefonisch bereikbaar van:
maandag t/m vrijdag van 9.30 uur t/m 12.30 uur en van 13.30 uur t/m 16.30 uur.

Ze zitten daar toch niet te liegen he :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

argro schreef op 06 april 2004 @ 21:40:
hortig? nee dat ken ik niet, de dikke vandale kent het ook niet dus dat is niet zo gek. lang leve abn!

cd's in apparte mappen zetten moet wel op te lossen zijn met andere firmware, zie je ook wel bij mp3 spelers, daar heb ik dus wel vertrouwen in.
firmware zal zeker nog 1 maand op zich laten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Kan je ergens al de Pearl white bestellen??? Of alleen de Graphite?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.