Het zijn maar een paar screens van een work in progress... trek nou nog geen conclusies, zo verpest je het alleen voor jezelf...
En die graphics lijken absoluut nergens op, waardeloos.
Wederom: wat gaan jullie toch blind op een paar screenshots? Het is nieteens af...
Wat heeft Chris Saywer de afgelopen jaren gedaan, hoe kan die nou met zoiets belachelijks komen.
Rollercoaster tycoon 1 en 2 heeft Chris de afgelopen jaren gedaan (RCT3 doet hij niet zelf btw).
Naar een aantal toptitels van hem gezien te hebben, denk ik bij mijzelf is dit echt werk van Chris Saywer, zulke troep naar al die jaren wachten op een fatsoenlijke opvolger.
"Zulke troep"... je hebt het over een paar screenshots Gaming Girl... komop... en jij niet alleen...
Als ik Chris was, en ik las dit zo, zou ik bij mezelf denken "fuck die screens, ondankbaar stel, ik laat de volgende keer NIETS meer zien dat nog niet af is".
Als dit spel zo uitkomt als dit, zal het wel snel verbannen worden naar de lowbudget bakken, en daar liggen soms nog betere spellen.
En nu net vlak voor de release van Transport Giant die er toch aardig beter uitziet dan dit.
Zo uitkomt als... wat? Die paar screens? Dan kan ik je bij deze vast geruststellen.
Wat valt dit topic me tegen... je ZOU denken dat de fans van TTDX een gat in de lucht springen... ik zie niet veel gaten mensen...
Zullen we gewoon... ik ga iets heel geks zeggen nu... vergeef mij... zullen we gewoon... AFWACHTEN? Ik weet niet hoor, maar er komt misschien wel een demo van uit ofzo? Misschien kunnen we dan ECHT een oordeel vellen, want die panische reacties naar aanleiding van een paar screenshots... gewoon jammer van het topic.
Jullie zijn allemaal bang dat je niet meer dan 1 spoor per station kan bouwen ofzo? Heb toch eens wat vertrouwen in meneer Sawyer, die man is echt niet gek hoor
[
Voor 5% gewijzigd door
Cyphax op 10-05-2004 04:49
]