Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 18:33:
Waar ik wil mee beginnen.
Er is nog steeds geen antwoord gegeven waarom het ineens zo moet. Als deze actie 60 delen eerder werd ondernomen, was er denk ik niets aan de hand.
Of het nou 320, 640, 800 of 1024 moet zijn, dat zou mij totaal niet interesseren (nou ja, stiekem wel), het gaat erom dat jullie Crew weer iets in willen voeren zonder begrip voor de tegenpartij.
Dat antwoord is er al zat geweest.
Het topic liep uit de hand, er wordt nu ineens dus goed op gelet.
Gevolg van dat er meer op gelet wordt is dat ook dingen al het posten van pics ineens opvalt bij buitenstaanders als ik en anderen.
Dat er niet eerder in is gegrepen had ik ook al uitgelegd:
Er zijn nu andere moderators, het topic valt ineens weer meer op, er is ander beleid, etc..
Dat we het nu aanpakken en niet na deel 2 maakt niks uit. Het is in de ogen van de users dan toch nooit goed, ook niet na pas 2 delen.
Maar je vergeet 1 ding: Flightsimulation is NIET hetzelfde als even een potje fraggen met je vrienden. Voor velen is dit een onderdeel van hun dagelijks leven, met alle gevolge van dien. Dit is iets wat voor buitenstaanders zeer moeilijk te begrijpen is. Ik krijg ook regelmatig naar m'n hoofd geslingerd, dat het eigenlijk maar een "zieke aandoening" is. Maar toch wel een aandoening die ik niet wil missen.
Een ander punt: Een draadje over Halflife bijvoorbeeld, is GEEN community. Dat gaat een paar draadjes door en dan is het afgelopen. In het FS topic zit VEEL menselijke emotie en dat al 70 delen lang. Voor zover ik weet, bezit GoT verder geen community als wat dit nu is. En zoals eerder gezegd, hechte communities willen geen invloeden van buitenaf!
Het corrigerende gedrag HOORT bij een community en ja, soms gaat het te ver...
Als jullie je nu dan zo ineens zo afschetsen als een losse community, waarom posten jullie dan niet lekker op een eigen forum

Op GoT ben je nog steeds onderdeel van de GoT community en geldt er dus ook voor jullie gewoon de algemene regels.
Ijzersterk vind ik hoe de users op zijn posting hebbing gereageerd. Prachtige shots met het juiste formaat. Ik heb 10 (tien) users gezien die op die plaatjes zijn ingegaan. Prima!
Jij vind het ijzersterk, ik noem het forum vervuiling. Het zijn gewoon stuk voor stuk nutteloze post aangezien de enige inhoud alleen maar "wow, mooie pics" is.
Een dergelijke opsomming van replies wordt in de andere subfora ook niet gewaardeerd en dus daarom weer: waarom zouden jullie dan een uitzondering zijn?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*