Het grote (oude/nieuwe) iPod topic - Deel III

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.967 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een vervelend probleem. Wou gewoon even wat nieuwe muziek
op m'n iPod zetten dus ik connect um aan mun pc.
Hij gaf wel de melding do not disconnect maar vervolgens herkende hij de iPod niet in musicmatch of dergelijke. Toen ik um van de pc af haalde deed ie niets meer en als ik handmatig reset geeft ie eerst gewoon het apple logo, en vervolgens een mapje met een uitroepteken in een driehoekje. Verder doet ie niets meer.

Als ik um op de pc aansluit geeft ie ook disk mode aan naast het batterij logo.
Iemand enig idee of ik hier nog iets mee kan doen?

Edit: waarschijnlijk heeft het iets te maken dat mijn broertje een week geleden windows opnieuw heeft geinstaleerd. Ik heb iPod cdrom opnieuw geinstaleerd maar dit had ook geen effect.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Afbeeldingslocatie: http://www.info.apple.com/images/kbase/61003/61003_1.gif Als dit het icoon is wat je bedoeld, dan moet je hier maar eens ff kijken :

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61003

Suc6

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Mijn iPod z'n scherm raakt steeds erger beschadigd.
Ik doe hem los in me zak zonder sleutel of telefoon erbij.
Is er iets om dit weer netjes te krijgen? Want dit vind ik toch wel erg zonde :(

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op 04 mei 2004 @ 11:52:
[afbeelding] Als dit het icoon is wat je bedoeld, dan moet je hier maar eens ff kijken :

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61003

Suc6
bedankt voor de link.. Heb wat downloads ervan afgehaald en iPod zelf werkt weer. Het enige is wel dat ie nog steeds niet herkent wordt in musicmatch.
iPod geeft gewoon 'do not disconnect aan', en als ik dan naar 'send to portable devices' ga in Musicmatch herkent ie um niet. Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
T. van Beek schreef op 04 mei 2004 @ 13:49:
Mijn iPod z'n scherm raakt steeds erger beschadigd.
Ik doe hem los in me zak zonder sleutel of telefoon erbij.
Is er iets om dit weer netjes te krijgen? Want dit vind ik toch wel erg zonde :(
Lees de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 18:05:
[...]

bedankt voor de link.. Heb wat downloads ervan afgehaald en iPod zelf werkt weer. Het enige is wel dat ie nog steeds niet herkent wordt in musicmatch.
iPod geeft gewoon 'do not disconnect aan', en als ik dan naar 'send to portable devices' ga in Musicmatch herkent ie um niet. Hoe los ik dit op?
MusicMatch deinstalleren en iTunes installeren. Met deinstalleren bedoel ik ook echt alles helemaal weg van MusicMatch. Als je iTunes weigert te gebruiken dan kan je het nog een keer installeren en kan je kijken of het weer werkt. ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
TIP:
Ik weet niet of hij eerder is langsgekomen, maar ik zag hem vandaag.
http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=138888
een plugin om je iPod in winamp te herkennen een playlist te maken, en muziek kopieren.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Ga ik ook zeker kopen! Alleen wil ik dan eerst de krasjes weghebben, zodat ie met hoesje ook weer helemaal fris en fruitig is! :) Dus thxs voor de tips, had de startpost al doorgelezen, maar daar zeker niet opgelet :? sorry!

[ Voor 16% gewijzigd door T. van Beek op 05-05-2004 12:36 ]

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05
Ik weet niet of dit het topic is voor iTunes opmerkingen, maar ik heb iets erg onhandigs ontdekt.

In de browser kan je nu rechtsonder een artwork plaatje kwijt. Erg leuk, maar die plaatjes heb ik niet. Wacht even, ik kan natuurlijk gewoon naar de iTunes store gaan! Ja hoor, met dat mooie knopje naast de track name zit ik meteen op de juiste pagina. Maar helaas, rechtermuisknop op het plaatje werkt niet. Moet ik dus toch weer gaan googlen.

Handig Apple. Ipv de logische move om meteen maar automatisch het plaatje te copieren als je toch die link naar de iTunes store er al in hebt zitten, maak je deze feature maar meteen zo lastig als het maar kan.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Hoelang duurt het bezorgen van een iPod als ik hem in de Apple store voor studenten bestel?
Iemand enig idee? Of in de normale apple store

(nogmaals)

[ Voor 19% gewijzigd door EVILSalami op 06-05-2004 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
EVILSalami schreef op 06 mei 2004 @ 00:10:
Iemand enig idee? Of in de normale apple store
(nogmaals)
zoals de normale apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Nogmaals.....................

Heeft iemand enig idee waarom ik een error krijg als ik de setup file van de laatste update probeer te openen?

Ik heb echt alles geprobeerd.
Ipod geformatterd, reset, opnieuw gedownload, ipod gedraaid in disk mode,
nog steeds de melding "error reading setup initialization file"

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:46
Binz schreef op 06 mei 2004 @ 12:27:
Nogmaals.....................

Heeft iemand enig idee waarom ik een error krijg als ik de setup file van de laatste update probeer te openen?

Ik heb echt alles geprobeerd.
Ipod geformatterd, reset, opnieuw gedownload, ipod gedraaid in disk mode,
nog steeds de melding "error reading setup initialization file"

Heeft iemand een idee?
Meer mensen schijnen last te hebben van dit probleem.
Apple zou het onderzoeken: Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op 05 mei 2004 @ 13:20:
Ik weet niet of dit het topic is voor iTunes opmerkingen, maar ik heb iets erg onhandigs ontdekt.

In de browser kan je nu rechtsonder een artwork plaatje kwijt. Erg leuk, maar die plaatjes heb ik niet. Wacht even, ik kan natuurlijk gewoon naar de iTunes store gaan! Ja hoor, met dat mooie knopje naast de track name zit ik meteen op de juiste pagina. Maar helaas, rechtermuisknop op het plaatje werkt niet. Moet ik dus toch weer gaan googlen.

Handig Apple. Ipv de logische move om meteen maar automatisch het plaatje te copieren als je toch die link naar de iTunes store er al in hebt zitten, maak je deze feature maar meteen zo lastig als het maar kan.
Als je een album of track besteld bij de ITMS zit de cover er bij in. Ik denk niet dat ze dat gemaakt hebben voor gebruikers die graag covers aan hun illegale mp3's willen toevoegen.

Je kunt ook gewoon even naar www.allmusic.com gaan, daar de albumcover wegplukken en die naar het album cover art vakje kopieren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn oordoppen zijn kapot :( Iemand ervaring met de nieuwe in-ear doppen, of kan ik beter andere kopen? De afstandbedieningkjes voor de 5GB kan ik ook al nergens meer vinden :(

Verder, heeft iemand ervaring met www.ipodcleaner.com ? Het ziet er wel goed uit.

Heeft er iemand trouwens nog een witte iSkin voor de 5GB te koop, bij iskin.com hebben ze alleen nog lelijke kleurtjes :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Superhuuper schreef op 06 mei 2004 @ 12:34:
[...]

Meer mensen schijnen last te hebben van dit probleem.
Apple zou het onderzoeken: Linkje
Het zit bij mij toch iets anders, ik kan de file helemaal niet uitlezen, de normale file is ongeveer 7.5Mb, de file die ik download is 1.72 Mb.

Op het moment van openen geeft ie de error, bij apple weten ze ook niet wat het is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

Robzilla: op ebay zijn nog wel een aantal iskins te vinden voor een vriendelijk bedrag.
Bijvoorbeeld: http://stores.ebay.com/OnlyCoolToys verkoopt een frost iskin voor $8,50

Op ebay zijn ook nog wel een aantal remotes te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

dimitio schreef op 06 mei 2004 @ 00:13:
[...]

zoals de normale apple store.
En hoelang is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosemite
  • Laatst online: 30-07 00:14
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 21:39:
De afstandbedieningkjes voor de 5GB kan ik ook al nergens meer vinden :(
De afstandsbediening voor de 1e en 2e generatie iPods wordt al enige tijd niet meer door Apple verkocht. Misschien dat een van de Apple dealers er nog eentje heeft liggen.

Op eBay staan er anders ook nog verschillende te koop.

[ Voor 13% gewijzigd door Yosemite op 08-05-2004 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 21:39:
Verder, heeft iemand ervaring met www.ipodcleaner.com ? Het ziet er wel goed uit.
Ik zou gewoon naar de lokale telefoonboer gaan en zo'n tube van dat spul kopen waar je ook je display van je mobiel enz mee kunt oppoetsen.
Dit doet denk ik gewoon het zelfde en kost je stukken minder. Ook aan porto/creditcard kosten, plus je hebt het snel in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: wrong topic

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net trouwens een erg makkelijke, maar ook erg voor de handliggende methode gevonden om complete albums van de iPod te halen onder XP zonder dat je daar extra programma's voor nodig hebt.

Gewoon in de verborgen music directory gaan staan waar alle "F##"'s zitten en de search activeren. Dan vink je in de search "album" aan bij de index en dan kun je per album de Mp3's eruit vissen.

Dus Ephpod kan er af :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Kr3Kr

Melpomene

ik heb een klein probleempje heb sinds een paar dagen een ipod 20gb versie3
alleen me schermpje doet het niet altijd soms doet het wel even en dan zet ik hem uit daarna doet ie het niet meer alleen me verlichting doet het dan er komt geen text te staan of iets, en hij is helemaal opgeladen daar kan het niet aanliggen.
reset hielp ook niks.

voor de rest doet ie het gewoon.

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 00:09:
[...]

Ik zou gewoon naar de lokale telefoonboer gaan en zo'n tube van dat spul kopen waar je ook je display van je mobiel enz mee kunt oppoetsen.
Dit doet denk ik gewoon het zelfde en kost je stukken minder. Ook aan porto/creditcard kosten, plus je hebt het snel in huis.
Maar is dat spul ook voor de achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 00:09:
[...]

Dat zou ik nou net niet doen. Dat spul (Dispex) wat ze bij de telefoonboer hebben is speciaal gemaakt voor harde kunstoffen. Zijn hier al meerdere meldingen van geweest dat je de 'zachte' Ipod er helemaal mee verknalt. Ook in het Nokia 6600 topic wordt er al over geklaagd dat dat spul destructief is voor 'zachte' plastics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het plastic frontje van een Ipod is volgens mij van hetzelfde materiaal als dat van een mobiele telefoon oid.
Voor het grome gedeelte zou ik het niet gebruiken nee.

Maar een aantal posts/pagina's terug was er toch iemand die daar een speciaal "auto" poets middel voor had en wat zijn werk wel deed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 18:28:
Maar het plastic frontje van een Ipod is volgens mij van hetzelfde materiaal als dat van een mobiele telefoon oid.
Voor het grome gedeelte zou ik het niet gebruiken nee.

Maar een aantal posts/pagina's terug was er toch iemand die daar een speciaal "auto" poets middel voor had en wat zijn werk wel deed? :P
Ja dat was volgens mij een soort was, waarmee je de krasjes "opvulde" zodat ze onzichtbaar werden.
Moet je maar even terug scrollen om te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Etymotic ER-4P's hier in Nederland voor een normale prijs te krijgen zijn?
Ik zag ze op eBay voor $220 nieuw, maar das meer werk om te shippen dan ze te kopen in NL natuurlijk. Maar zijn ze voor dat bedrag ook hier te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Ipod 3e gen 20 gig..

Iemand ervaring met de FM transmitter van de Ipod die in de VS te krijgen is??? Zijn die dingen niet illegaal in Nederland?? Volgens mij was het iets met het niet hebben van de vrijheid om op FM band uit te zenden, maar ik ben benieuwd of er andere mensen zijn die hier iets van weten..

dus: ervaringen en zjin ze in Nederland te koop en zo ja, waar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Is een itrip eigenlijk te combineren met een iskin, of past dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Heb net bij amazon een iTrip besteld. Deze mag in NL niet geleverd worden dus heb ik hem maar naar een kennis in th USA laten sturen.

Als het een beetje mee zit dan heb ik hem deze week. (Koste me € 5,- extra Post&Packing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 22:08:
Ik heb Ipod 3e gen 20 gig..

Iemand ervaring met de FM transmitter van de Ipod die in de VS te krijgen is??? Zijn die dingen niet illegaal in Nederland?? Volgens mij was het iets met het niet hebben van de vrijheid om op FM band uit te zenden, maar ik ben benieuwd of er andere mensen zijn die hier iets van weten..

dus: ervaringen en zjin ze in Nederland te koop en zo ja, waar???
Ik zag hem in een apple winkel in de Reestraat in amsterdam hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjm|IA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-03-2009

jjm|IA

Heeft er hier iemand al ervaring met de Inmotion speakers van Altec Lansing? Is het geluid acceptabel? bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady
  • Laatst online: 09-09 20:37

LocoShady

blaap..

ik hem hem dus nu een half uur geleden besteld , morgen even overschrijven en dan afwachten...
(de 15 gig versie btw )

alleen besef ik me nu dat ik niet heb hoeven opgeven of ik de windows of mac versie wou :? :o

heb hem besteld bij apple.com/nl/ ? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 09:45

oscarvdb

and like that...

LocoShady schreef op 11 mei 2004 @ 21:29:
ik hem hem dus nu een half uur geleden besteld , morgen even overschrijven en dan afwachten...
(de 15 gig versie btw )

alleen besef ik me nu dat ik niet heb hoeven opgeven of ik de windows of mac versie wou :? :o

heb hem besteld bij apple.com/nl/ ? :{
Bij de 3e generaties iPod is de software hetzelfde. Je kiest bij het installeren of je een Mac of Win- iPod wil hebben. Je kiest er dus bij installatie voor of ie leesbaar moet zijn door OF windows OF mac. Maar het 'pakket' zoals je het in de winkel koopt is hetzelfde. De pod is dus gereed gemaakt voor gebruik in beide systemen, maar het is of de één, of de ander.

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady

LocoShady

blaap..

oscarvdb schreef op 11 mei 2004 @ 21:51:
[...]

Bij de 3e generaties iPod is de software hetzelfde. Je kiest bij het installeren of je een Mac of Win- iPod wil hebben. Je kiest er dus bij installatie voor of ie leesbaar moet zijn door OF windows OF mac. Maar het 'pakket' zoals je het in de winkel koopt is hetzelfde. De pod is dus gereed gemaakt voor gebruik in beide systemen, maar het is of de één, of de ander.
oh oke :)
nu alleen nog iets van 2 weken wachten voor ik hem heb.. kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die zo'n itrip hier hebben en zo ja, zijn deze dingen van een meetje goede kwaliteit kwa geluid dan alleen kwa looks? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 07:49:
Zijn er al mensen die zo'n itrip hier hebben en zo ja, zijn deze dingen van een meetje goede kwaliteit kwa geluid dan alleen kwa looks? ;)
Hij is wel goed. Als je het in de auto gaat gebruiken moet je er rekening mee houden dat je vaak een nieuwe frequentie moet zoeken.

Ik heb hem tijdens de laatste ski-vakantie gebruikt omdat er in het chalet enkel een stereo met radio & cassette aanwezig was, en dat werkt perfect. Eigenlijk lijkt je ipod dan meer op een afstandsbediening met display :-)
Geluid is dan ook zuiver en zonder storing. Vergeet je (auto)lader niet want de batterij trekt het beduidend minder lang met itrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjm|IA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-03-2009

jjm|IA

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 07:49:
Geluid op reciever thuis helemaal top, in de auto hangt sterk van de auto/radio/lokatie af; sommige auto's soort folie in ramen waardoor itrip gestoord wordt, plaats antenne (voor/achter) wil ook nog al eens uit maken. Verder moet je goed zoeken naar een "vrije ferquentie" dan geluid zeker ok maar rij je van Amsterdam naar breda moet je hem wel een paar keer op nieuw instellen.

Ik denk dat je de Itrip (en andere FM-transmitters) moet zien als een nood oplossing wanneer connectie dmv een bandje of direct niet mogelijk is.

Voor directe aansluiting:

http://www.installer.com/aux/index.html

Het ultime is de icelink, je kan dan je Ipod bedienen via je radio (ipv wisselaar):

http://www.densionusa.com...ask=view&id=375&Itemid=79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phreak schreef op 28 april 2004 @ 16:17:
iPod viel vandaag na 15 minuten draaien al uit. De dag ervoor had ik hem opgeladen, ding is gewoon echt niet goed meer denk ik. Ik installeer nog ff de update en als het probleem dan nog niet opgelost is ga ik met Apple bellen.. :|
Ik heb dit ook (3rd gen 10GB).
Ik heb zelfs de indruk dat, als ik hem oplaad en hem er lang aan laat hangen, dat hij dan juist 'leeggetrokken' wordt. Maargoed, de batterijduur is dus echt waardeloos. Ok, wel langer dan 15 minuten, maar soms heb ik hem de hele nacht aan het lichtnet gehangen en dan valt hij terug van mijn werk alweer uit (na 45 minuten speelduur).

Wat ik ook vaag vind is, soms hangt hij aan mijn pc en aan het lichtnet tegelijk (met die ene usb-kabel die je erbij kunt kopen) omdat ik er nummers op wil zetten o.i.d. Dan gebeurt het weleens dat hij helemaal uitvalt, gewoon dood, verdwijt ook uit m'n tray en alles. Heel vreemd, zou toch niet moeten als hij op het lichtnet zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, bedankt.
Maar de makkelijkste en goedkoopste oplossing is toch nog altijd een front aux aansluiting op je autoradio, alleen die heb ik niet :) Dus daar is zo'n iTrip ideaal voor en daar is hij dus ook voor ontwikkeld :P
Voor je hifi/stero installatie kan je hem zowiezo meestal wel aansluiten op een ingang.

Ik denk er toch nog ff over na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat krassen opvullen: SONAX HARDWAX

ik gebruik het nog steeds en mn iPod ziet er nog steeds helemaal gaaf uit. Het vult alleen geen diepe krassen in het chroom op. Die zie je na een dag al weer terug komen, gewoon omdat de was daar niet in blijft zitten.
Maar polijsten begin ik niet aan, dit werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 16:24:
Oke, bedankt.
Maar de makkelijkste en goedkoopste oplossing is toch nog altijd een front aux aansluiting op je autoradio, alleen die heb ik niet :) Dus daar is zo'n iTrip ideaal voor en daar is hij dus ook voor ontwikkeld :P
Voor je hifi/stero installatie kan je hem zowiezo meestal wel aansluiten op een ingang.

Ik denk er toch nog ff over na :)
Een optie voor in de auto is ook zo'n cassette-adapter. Die stop je in je cassettedeck, uiteinde plug je in je iPod.
Geluidskwaliteit is niet tiptop, maar best te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 22:51
edit: al opgelost :*)

[ Voor 96% gewijzigd door straat op 14-05-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 14:43:
[...]
Een optie voor in de auto is ook zo'n cassette-adapter. Die stop je in je cassettedeck, uiteinde plug je in je iPod.
Geluidskwaliteit is niet tiptop, maar best te doen.
Ik Heb ze weleens gezien bij de Halfords ja. Maar de kwaliteit is zoals jij ook al zegt niet tiptop. Persoonlijk vrij slecht. :) Maar deze tapes zijn ook niet echt goedkoop en ik denk dan dat zo'n iTrip misschien wel aaridg zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 01:16:
[...]

Ik Heb ze weleens gezien bij de Halfords ja. Maar de kwaliteit is zoals jij ook al zegt niet tiptop. Persoonlijk vrij slecht. :) Maar deze tapes zijn ook niet echt goedkoop en ik denk dan dat zo'n iTrip misschien wel aaridg zou zijn.
8 euro bij mp3cdspeler, niet zo duur en je hoef niet eens naar de winkel te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit hier al voorbij gekomen?
Dit lijkt mij wel interessant aangezien een FM radio op de ipod een groot gemis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 12:16:
Dit lijkt mij wel interessant aangezien een FM radio op de ipod een groot gemis is.
Ik heb zo mijn twijfels bij de ontvangst van dit apparaat. Ziet er ook niet echt mooi uit. :7

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 16 mei 2004 @ 13:29:
[...]

Ik heb zo mijn twijfels bij de ontvangst van dit apparaat. Ziet er ook niet echt mooi uit. :7
Waarom zou de ontvangst niet goed zijn?
Les goûts et les couleurs on ne discute pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 12:16:
Ik vraag me af, waarom dat apparaatje in een IPod geplugd moet worden? Je kunt er dan ws. met die oortelefoontjes ook de IPod beluisteren, maar daar heb je je eigen oortelefoontje toch voor. Dat radiotje heeft een eigen batterij, dus er wordt ook geen stroom uit de IPod getapt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 16 mei 2004 @ 13:29:
[...]

Hallo Sage,

Zijn er bij jullie nog ITrips te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 17:50:
[...]

Ik vraag me af, waarom dat apparaatje in een IPod geplugd moet worden? Je kunt er dan ws. met die oortelefoontjes ook de IPod beluisteren, maar daar heb je je eigen oortelefoontje toch voor. Dat radiotje heeft een eigen batterij, dus er wordt ook geen stroom uit de IPod getapt. :/
Het is een appart radiootje dat wel, maar het zit tussen de ipod en de oortjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shemez
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07 01:09
Als je geen iTrip kan vinden heb ik deze nog liggen: Shemez in "Het grote (oude/nieuwe) iPod topic - Dee..."

Is precies 3 minuten gebruikt. Werkt ook met een radio frequentie en functioneert meteen als iPod houder. Bij mij in de auto zit ie in de weg omdat mijn sigaretten aansteker op een nare plaats zit.

Ik heb er vorige maand 100 dollar voor betaald, ik hoor wel wat je ervoor wilt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:36

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik zit met het volgende.. Als ik de Ipod wil uitzetten druk ik een paar sec de pause/play knop in... Daarna gaat de ipod uit.. Alleen volgens mij is de ipod dan niet helemaal uit.. Als ik weer op play druk zie ik het menu binnen 1 sec weer tevoorschijn komen. Na langere tijd komt het appletje als boot-logo in beeld. Dus: Hoe zet ik mijn iPod echt uit?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 17:51:
[...]

Hallo Sage,

Zijn er bij jullie nog ITrips te krijgen?
Ehm... nee! :+
Erhnam schreef op 17 mei 2004 @ 19:15:
Ik zit met het volgende.. Als ik de Ipod wil uitzetten druk ik een paar sec de pause/play knop in... Daarna gaat de ipod uit.. Alleen volgens mij is de ipod dan niet helemaal uit.. Als ik weer op play druk zie ik het menu binnen 1 sec weer tevoorschijn komen. Na langere tijd komt het appletje als boot-logo in beeld. Dus: Hoe zet ik mijn iPod echt uit?
Kort antwoord: Niet! :P

De iPod staat altijd in standby modus. Dit gebeurt door de play/pause knop lang in te drukken of als de iPod een korte tijd niks doet. Dit is om opstart tijden te verkomen en dat lukt ook aardig. Als je de iPod niet oplaad en je komt er niet aan dan is de batterij leeg na ongeveer 1 maand, weet ik zeker. :)

[ Voor 71% gewijzigd door Sage op 17-05-2004 19:24 ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:29

sjaakaq

It might get loud

Beetje vaag: waarom doet de iPod altijd een 'softe reset' (dus: je ziet eerst 10 sec. het apple logootje en dan pas naar het menu) als ie een nachtje heeft ge;egen zonder aan te zijn geweest?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, na mijn format c dacht ik. laat ik al mijn ipod shit weer installen, dus ik doe ipod cd erin (die je bij je ipod krijgt) install hem, install daarna ephod, doe mijn ipod erin, en hij begint weer dat ik dat serienummer in moet vullen ed, hierna begin ik nattigheid te voelen als Ephod begint te zeuren over de directory structuur, hij loopt gelijk vast (ephod) en me ephod is leeg (al mijn muziek ed weg) wat heb ik nu fout gedaan :|

Heb hierna Ephod opnieuw geinstalleerd en nu doet hij het wel, maar soms krijg ik nog steeds i/o error 32. (dit gebeurt als ik een cd erop wil zetten, dan zet hij er een x aantal nummers niet op, deze doe ik dan via add songs, en dan krijg ik die i/o error)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Laatst online: 16:12

flanger

That Guy

Niemand met deze ervaring?

http://www.densionusa.com...ask=view&id=375&Itemid=79

Ben in de markt voor een mp3-speler voor in de auto, maar tegelijkertijd lijkt een iPod me ook wel wat. Persoonlijk lijkt dit me de ideale oplossing hiervoor.

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady

LocoShady

blaap..

ik krijg dus als het goed is van de week mijn ipod :*)
maar nu wil ik hem ook gebruiken als soort "*usb* *firewire* stick" op school..
maar om nou elke keer zo'n weet i kveel hoeveel meter lange kabel mee te sjouwen.. :)

is er niet een kabel ergens te koop zonder kabel? :)
eigenlijk meer van soort verloop stukje dus.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Denk et niet...aangezien de iPod zijn eigen soort aansluiting heeft.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nounou, hulde aan Apple _/-\o_ , die service van ze is erg goed. Ik had zondag een garantie-aanvraag via de site geplaatst (lukte eerst niet, iets mis met site ofzo), omdat mijn originele dopjes het niet meer goed deden (rechts had geen geluid). Het zijn niet de beste dopjes, maar ik dacht altijd handig als reserve. Stond er reken op 2-4 dagen reactie. Maar het was al veel sneller, vandaag (dinsdagmiddag) had ik al een pakketje van UPC binnen. En wat zat erin??? Die nieuwe dopjes van ze, met die drie verschillende maten 'pads'. Ze zaten natuurlijk weer in een mooi doosje, maar het geluid viel me in eerste instantie tegen. Sterker nog, het was gewoon weg bagger :'( . Maar na een tijdje begonnen ze steeds beter te klinken, en ze zitten zéér fijn!
Dus met de service van apple zit het wel goed ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Dus je hebt nu ipv. (of naast) de brakke dopjes die je bij je iPod krijgt, die nieuwe met van die opzetstukjes? Gratis?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LocoShady schreef op 18 mei 2004 @ 20:02:
ik krijg dus als het goed is van de week mijn ipod :*)
maar nu wil ik hem ook gebruiken als soort "*usb* *firewire* stick" op school..
maar om nou elke keer zo'n weet i kveel hoeveel meter lange kabel mee te sjouwen.. :)

is er niet een kabel ergens te koop zonder kabel? :)
eigenlijk meer van soort verloop stukje dus.. ?
Als ze op school Windows 98 draaien kun je het b.t.w. wel vergeten, maar dat geldt ook voor USB sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady

LocoShady

blaap..

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 21:01:
[...]

Als ze op school Windows 98 draaien kun je het b.t.w. wel vergeten, maar dat geldt ook voor USB sticks.
nee xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Kan je deze Ipod dan niet op win.98 gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady

LocoShady

blaap..

rjongen schreef op 18 mei 2004 @ 21:14:
zullen vast wel drivers zijn lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 17:17
Hij is door radar als best getest. Beste geluid, beste menu, maar wel wat duur.

Hij kreeg een 8.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Jilvoos schreef op 18 mei 2004 @ 21:38:
Hij is door radar als best getest. Beste geluid, beste menu, maar wel wat duur.

Hij kreeg een 8.8
Persoonlijk hecht ik daar niet al teveel waarde aan, meer details zijn hier te lezen. Natuurlijk is en kan de iPod erg goed (uit de bus komen) zijn, maar de conclusie is daar niet echt objectief verkregen.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Zijn er hier in het iPod topic ook Shure-oordopjes-gebruikers :?
Ik ben nm. van plan om 1 van die te gaan kopen (E3 of E5), maar ik ben bang dat ik niet alles uit deze dopjes kan halen icm een iPod :( Ik bedoel hier dus mee dat de dopjes te goed zijn en die Shure dopjes dus 'overkill' zijn :?
Iemand hier ervaring mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op 18 mei 2004 @ 20:59:
Dus je hebt nu ipv. (of naast) de brakke dopjes die je bij je iPod krijgt, die nieuwe met van die opzetstukjes? Gratis?
Ik heb idd die dopjes met opzetstukjes gekregen, maar ik moet wel de oude terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 22:25:
[...]

Ik heb idd die dopjes met opzetstukjes gekregen, maar ik moet wel de oude terugsturen.
Ik wist wel dat er een addertje onder het gras zat.
De oude terugsturen lekker onredelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady

LocoShady

blaap..

[...]

Ik heb idd die dopjes met opzetstukjes gekregen
hm geluk mee :)
mischien dachten ze wel dat je van die andere dopjes had da tdie kapot waren ? ;)

[ Voor 31% gewijzigd door LocoShady op 18-05-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Laatst online: 12-09 20:50
rjongen schreef op 18 mei 2004 @ 21:14:
officieel is er geen ondersteuning voor windows 98 en me. je kan met bepaalde programma's toch muziek uploaden zoals ehpppod en xplay.

en mynameis: ik heb de shures i.c.m. ipod :) :) ik had ook belasting betaald 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door wei_zhu op 19-05-2004 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 13:47:
Weet iemand of de Etymotic ER-4P's hier in Nederland voor een normale prijs te krijgen zijn?
Ik zag ze op eBay voor $220 nieuw, maar das meer werk om te shippen dan ze te kopen in NL natuurlijk. Maar zijn ze voor dat bedrag ook hier te krijgen?
nee, maar als je ipod hebt, moet je natuurlijk de shure e3c kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

[...]

Mooi geluk...nu hopen dat mijn dopjes ook een x kapot gaan ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Mooi geluk...nu hopen dat mijn dopjes ook een x kapot gaan ;)
Haha das relaxed, de mijne zijn al kapot.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wei_zhu schreef op 19 mei 2004 @ 01:21:
[...]

nee, maar als je ipod hebt, moet je natuurlijk de shure e3c kopen :)
Ja die zijn weer mooi wit :D

Ik zit toch echt nog steeds erg te tijfelen hoor! Ik twijfel dus tussen de Ety's en de Shure E3c's. Alleen kan ik alleen uitgaan van reviews, want ik zou niet weten waar ik ze allebei kan beluisteren hier in Nederland. Want er zijn zoveel smaken qua klank waar je van houd.
Ik hou van een lekker warm geluid, maar vind de Sony Ex71's te modderig klinken met een te vaag mid en hoog.

Alleen denk ik dan weer dat de Ety's te hoog en fel zitten met een gebrek aan diep laag. En ze zien er naruurlijk uit als een setje Kijkshop dingen van 5 euro :P Maar dat boeit me geen zak.

Dus weet iemand mischien ergens een zaak die 1 van de 2 heeft. Et is toch zo'n 150-200 eurie die je moet uitgeven.

Ik heb echt te veel verschillende reviews gelezen met verschillende uitkomsten dus ik zou echt niet weten waar ik van uit kan gaan. Ik zou ze dolgraag zelf willen beluisteren.

Die zaak op Ebay, die iDealsound heeft een terugneem prijs van 15% van de aanschaf prijs, maar dan wordt et dus een redelijk prijzige luistersessie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:38:
[...]

Die zaak op Ebay, die iDealsound heeft een terugneem prijs van 15% van de aanschaf prijs, maar dan wordt et dus een redelijk prijzige luistersessie :D
er zijn ook shops waar je geld kan terugkrijgen als je niet tevreden bent. je kan dus beiden kopen en eentje terugsturen. reageer maar ff in het oordopjestopic, we zijn nu niet echt ontopic.

over ipod: wie gebruikt middeltjes om de krassen op de ipod weg te halen? dit lijkt me best wel mooi: www.icleaner.com. resultaten zijn dat de voorkant er weer helemaal als nieuw uitziet, de achterkant minder. ik gebruik nu trouwens folietjes voor op mijn ipod: www.trendygeek.com. het staat best wel lelijk. zo'n iskin die ik eerst had glijdt amper door mijn spijkerbroekzak. het vangt egt enorm veel stof op

[ Voor 40% gewijzigd door wei_zhu op 19-05-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb probs met ephod, als ik een cd op mijn ipod wil zetten, zet hij er maar een aantal nummers op (ongev helft) en als ik dan via add songs, de nummers erop wil zetten die er niet op staan krijg ik i/o error :| Hoe los ik dit op >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
waar kan ik het goedkoopst in nederland een ipod 15gig krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 14:19:
Hmm ik heb probs met ephod, als ik een cd op mijn ipod wil zetten, zet hij er maar een aantal nummers op (ongev helft) en als ik dan via add songs, de nummers erop wil zetten die er niet op staan krijg ik i/o error :| Hoe los ik dit op >?
Ik krijg ook I/O error als de map of file naam "vreemde tekens" bevat, in mijn geval chinees en japanse tekens. Had het opgelost door de files te renamen. Misschien dat dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
Percival schreef op 20 mei 2004 @ 18:53:
[...]

Ik krijg ook I/O error als de map of file naam "vreemde tekens" bevat, in mijn geval chinees en japanse tekens. Had het opgelost door de files te renamen. Misschien dat dat helpt?
gewoon iTunes gebruiken, in windows xp ff chinees aanzetten. dan via itunes uploaden en hoppa gelijk chinees, japans turks of whateva op je ipod! maar je bent vast chinees die chinese muziek en japanse muziek luistert :) of ben je tog turks? nee j/k :P :). ik heb zelf ook chinese achtergrond, vandaar

[ Voor 17% gewijzigd door wei_zhu op 21-05-2004 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n vader heeft een paar maanden geleden de oude 5 gig eerste generatie iPod overgenomen toen ik een nieuwe gekocht had. Nu heeft hij het probleem dat de iPod ineens niet meer door de mac herkent wordt (zowel thuis als op het werk). Opladen doet ie nog wel, maar voor de rest gebeurt er niks meer.

edit:

Ik heb het net ff bekeken en hij wil 'm idd niet mounten, opladen gaat wel maar zodra de iPod verbinding lijkt te krijgen komt er "loskoppelen toegestaan" op het display te staan.

Ik heb de iPod inmiddels gereset met de menu en de playknop, ook heb ik de PRAM van de mac gereset met apple-option P+R (tip op het apple discussieforum). Niks heeft geholpen, wat zou ik nog kunnen proberen?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 15:07
Brimme schreef op 20 mei 2004 @ 17:47:
waar kan ik het goedkoopst in nederland een ipod 15gig krijgen ?
http://www.machouse.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij kost daar € 293,28 excl. btw das incl € 349. Dat is exact net zo duur als de online Apple store.

Bij de Applestore krijg je er ook nog een gratis prachtige Monster iCable bij a € 30.
En die € 349 bij de Apple store is incl. verzend kosten.

Dus ik zie geen reden om hem MacHouse te halen, want alle garantie loopt toch via Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
ik denk dat ik hem bij the apple store in amsterdam ga halen want daar krijg je ook nog 5% studenten korting. maar zou je daar ook de monster kabel bij krijgen of krijg je die alleen bij de online winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

wei_zhu schreef op 20 mei 2004 @ 23:45:
[...]

gewoon iTunes gebruiken, in windows xp ff chinees aanzetten. dan via itunes uploaden en hoppa gelijk chinees, japans turks of whateva op je ipod! maar je bent vast chinees die chinese muziek en japanse muziek luistert :) of ben je tog turks? nee j/k :P :). ik heb zelf ook chinese achtergrond, vandaar
Bedankt voor de tip, ik zal het een keer proberen. En ik ben chinees inderdaad, niet ook nog turks, heb wel 1 turks liedje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brimme schreef op 21 mei 2004 @ 14:30:
ik denk dat ik hem bij the apple store in amsterdam ga halen want daar krijg je ook nog 5% studenten korting. maar zou je daar ook de monster kabel bij krijgen of krijg je die alleen bij de online winkel ?
Nee daar krijg je geen Monster iCable,
en als je student of docent bent krijg je bij de Apple store online ook korting, de 15 GB iPod komt dan op 321,30 incl. btw en verzendkosten (en iCable :9~)

De 20Gb komt met studenten/docenten korting op 412.93 bij de online Applestore, die heeft extra de iPod Dock, Draagtasje met riemclip, Afstandsbediening met draadverbinding en natuurlijk 5GB extra.

Dus dat is de reden voor mij geweest om voor de 20 te gaan, de dock, en remote gebruik ik gewoon elke dag.

Afbeeldingslocatie: http://www.electronicsoutfitter.com/eostore/images/items/monaicip7.jpg
Is et geen pracht kabel :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
Denk toch dat ik voor de 15gb ga want ik vind het verschil wel erg groot in prijs. en volgens mij moet 15gb ook meer dan genoeg zijn.Vind het alleen wel Kl*te dat je de kabel niet in de apple store krijgt want dan had ik hem metteen maandag kunnen kopen. en ik kan niet wachten totdat ik er een heb :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 juni komt een collega ff uit Amerika, wil hem een mini iPod mee laten nemen, wat kost hij daar tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 19:55:
1 juni komt een collega ff uit Amerika, wil hem een mini iPod mee laten nemen, wat kost hij daar tegenwoordig?
Bij de Apple store $249

Alleen is hij geloof ik behoorlijk uitverkocht overal, vooral door een tekort aan de 4GB harddiskjes die erin zitten, Hitachi kon de productie snelheid niet aan maar heeft nu $200.000.000 geinvesteerd om de pructie van de 1" schijfjes flink op te schroeven :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Brimme schreef op 21 mei 2004 @ 18:19:
Vind het alleen wel Kl*te dat je de kabel niet in de apple store krijgt want dan had ik hem metteen maandag kunnen kopen
8)7

Het is maar een kabeltje dudes B) Kan je voor 2 euries bij de electronicaboer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimitio schreef op 21 mei 2004 @ 22:12:
[...]

[...]

8)7

Het is maar een kabeltje dudes B) Kan je voor 2 euries bij de electronicaboer kopen.
Nou als jij voor mij een Minijack->RCA kabel van Monster kan scoren voor 2 euro mag je et zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady

LocoShady

blaap..

arrr mijne is de 18e verstuurd :)
dus zal hem uiterlijk woensdag wel hebben :? ..

er staat wel een tnt nummer bij maar de tnt site kent het nr niet :{ dus kan hem ook niet volgen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
ik ga morgen naar de Mac store op de prinshendrikkade een 15gb halen.
Hopen dat ze hem op vorraad hebben. kan haast niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPod 40 Gb oplaad niveau:

Als ik m'n iPod via de bijgeleverde 220V adapter en docking station oplaad totdat hij volledig opgeladen is, en ik daarna de iPod in een ander docking station (aan de FireWire aansluiting van m'n PC) plaats begint hij toch direct wéér (en een hele tijd) op te laden - ondanks dat hij dus helemaal vol zou zijn.

En niet alleen dat, maar ook als ik hem direct daarna weer terug in de 220V adapter docking steek begint ook die alsnog weer een hele tijd op te laden.

Het lijkt erop dat de PC/Firewire aansluiting een ander oplaad niveau aanhoudt dan de adapter, en de PC de iPod als het ware in één klap weer een eind leeg trekt.

Is dit probleem bekend, of misschien iemand anders ook opgevallen?

Ook lijkt het veel langer te duren voordat de iPod via de PC opgeladen is dan dat dit via de adapter duurt.

Bij een volle batterij lading via de adapter draait m'n iPod meer dan 8,5 uur. Ik ga het ook eens proberen met een volle batterij lading via de PC/FireWire, en dan zien hoe lang hij het daar op volhoudt - dat laat ik dan nog wel even weten.

Groet,

Gerard

ps. Ik heb overigens de laatste ROM versie 2.2 geïnstalleerd, maar het was bij 2.1 precies hetzelfde.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 22:40 . Reden: andere thread is reeds verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
HELP

Mijn iPod (3rd gen) is gecrasht!

Hij hing aan de firewire, normaal zie je dan in beeld de tijd, batterij indicatie, een kruis en daaronder de tekst "Koppel niet los."

Vanmiddag viel me opeens op dat dat grote kruis niet in het scherm getoond werd (rest wel). Ik wilde de iPod in Windows (XP) releasen, maar hij stond niet bij de aangekoppelde apparaten en kon dus niet gestopt worden...

Ik heb hem toen maar ontkoppeld in de hoop dat dat iets op zou leveren... maar helaas, het scherm ziet er nog hetzelfde uit en de knopjes reageren niet. Ook Hold functioneert niet, opnieuw aankoppelen helpt ook niet, ook niet als je de pc opnieuw opstart.

Het ziet er naar uit dat het OS vd iPod is vastgelopen... maar ja, een hardwarematige reset is volgens mij niet mogelijk... wat nu?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaymzHetfield schreef op 23 mei 2004 @ 21:58:
HELP

Mijn iPod (3rd gen) is gecrasht!

...
Menu en playknop tegelijk indrukken voor een paar seconden werkt niet?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 22:06 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.