Het grote (oude/nieuwe) iPod topic - Deel III

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.969 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Hmmm ik dacht toch echt alle toetsencombinaties geprobeerd te hebben.......
Thanx buddy!

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Gadget Talk > Apple Talk :Y)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
Offtopic gezeur weggehaald. Willen jullie zo vriendelijk zijn om dit buiten APL uit te vechten in het LA topic wat er voor is?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:00
Floris schreef op 25 mei 2004 @ 22:51:
"Pleuris iTunes" ... Windows-platform I presume?
Overigens is er een fantastisch mooie thread over iPod's, vast wel te vinden in de ±50 threads die dit forumpje rijk is: staat er echt wel in. :)

Ik vind iTunes wel prettig werken, maar da's misschien ook omdat ik een apple fijn vind werken en een windows-PC niet echt. ;)
ik gebruik me iPod op me windows pc , maar ik heb hier ook geen iMac en een PowerMac G4 15" staan hoor :)

ik heb ephpod geinstaleerd en gebruikt ik transfer wat muziek er op ik sluit ephpod af , ik wil ze gaan luisteren en tot me verbazing is me iPod totally empty :| weet iemand hoe dit komt ?

[ Voor 59% gewijzigd door Sc0tTy op 26-05-2004 16:53 ]

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 09:45

oscarvdb

and like that...

Sc0tTy schreef op 26 mei 2004 @ 16:48:
[...]
ik heb ephpod geinstaleerd en gebruikt ik transfer wat muziek er op ik sluit ephpod af , ik wil ze gaan luisteren en tot me verbazing is me iPod totally empty :| weet iemand hoe dit komt ?
Wat zegt iTunes?

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 22:21
Ik heb een ipod 30GB, nu heb ik de ipod 07-05-2004 opgestuurd voor reparatie .
(12-5-2004 ontvangen)

Hoelang duurt voor dat je je ipod weer terug krijgt en kun je eventueel bellen hoe het er voor staat .

Wie kan mij hier meer over vertellen?

groetjes marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

mtenbos schreef op 27 mei 2004 @ 17:43:
(12-5-2004 ontvangen)

Hoelang duurt voor dat je je ipod weer terug krijgt en kun je eventueel bellen hoe het er voor staat .

groetjes marcel
Repartie is meestal in een dagje of 2 gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

mtenbos schreef op 27 mei 2004 @ 17:43:
(12-5-2004 ontvangen)

groetjes marcel
Ik had hem binnen 10 dagen weer terug. Dat is gerekend vanaf het moment dat UPS de doos kwam brengen om de iPod in te versturen (op vrijdag). Dinsdag kwam dezelfde man de doos met iPod weer ophalen, en de maandag erna kwam hij een nieuwe iPod afleveren.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:00
ook dat ie leeg is :S , ik heb dat proggie er maar afgeknikkerd

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi iemand, die weet of het wijs is om een Ipod te gebruiken met Amerikaanse apapter & verloopje in Nederlands stopcontact ?? _/-\o_

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:10

sjaakaq

It might get loud

Waar zouden die dingen anders voor zijn :+

(Ja dus ;) )

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de adapter geschikt is voor 220-240V kan het, maar daar moet je wel even op letten. Staat vast op de adapter.

Dus zo eenvoudig als het bovenstaande antwoord is het niet helemaal, het gaat niet alleen over of het in het stopcontact past.

Groet, Gerard
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 19:46:
Hi iemand, die weet of het wijs is om een Ipod te gebruiken met Amerikaanse apapter & verloopje in Nederlands stopcontact ?? _/-\o_

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat ik ook maar even zou posten als nieuwe iPod gebruiker. Heb de mijne nu een week terug gekocht bij de BCC voor de normale prijs (heb niet op aanbiedingen of iets dergelijks gelet). Het is een 3de generatie iPod van 15Gig. Met het apparaat zelf ben ik erg tevreden, alles werkt super makkelijk & de geluidskwaliteit is goed. Volume is hard zat (een beetje te hard zelfs, ik gebruik de USA software) & de equaliser opties zijn voor mij in ieder geval voldoende (maar begrijp best dat deze voor andere misschien net een tikkeltje te weinig kunnen zijn). Je kan er behoorlijk wat op kwijt (heb er nu zo'n 1750 MP3's op 256Kbit opstaan), playlisten maken gaat ook erg makkelijk, en in principe is alles goed te vinden op de iPod & in iTunes.

De nadelen (want die zijn er zeker). Ten eerste is er de prijs. Voor wat je ervoor krijgt vind ik het matig. De oordopjes kon ik meteen weggooien, ik ben behoorlijke groot & heb zeker geen kleine oren maar die doppen kreeg ik zeker niet goed in m'n oren. Ze zaten oncomfortabel & doordat ze niet goed afsloten was het geluid ook matig. Gelukkig gebruikte ik hiervoor al een paar jaar in-ear modellen van Sony waar ik altijd erg blij mee ben geweest (Sony MDR-EX71SL), er zullen vast & zeker wel veel betere modellen op de markt zijn maar dit is meer dan voldoende voor mij.

De software die erbij zat hoefde ik ook niet eens te installeren, alles was verouderd dus moest alsnog online om nieuwe software te downloaden. Ik was me er niet van bewust dat een iPod zosnel zou beschadigen, een tasje is dus wel een pre. Ik heb een Apple draagtasje aangeschaft (die vond ik het mooiste, lekker simpel), maar al die accesoires kosten een vermogen. Ben in totaal 100 Euro kwijt geweest voor een draagtasje, een dock & een USB2.0/Firewire kabel. Beetje veel geld moet ik zeggen. Voordeel is natuurlijk wel dat je vrij snel data erop schrijft, deed er ongeveer 10 minuten over om de schijf helemaal vol te schrijven.

Ik heb er zeker geen spijt van, ben er juist erg blij mee. Maar vind de value die ze erbij doen een beetje aan de lage kant. De meest simpele accesoires kosten een vermogen. Ze weten zelf natuurlijk ook prima dat zo'n ding vrij snel beschadigd, een tasje erbij doen zou een kleine moeite zijn lijkt me.

Ik lees vrij veel verhalen over de batterij, hier heb ik zelf geen problemen mee. Ben afgelopen week een paar dagen voor zaken naar London geweest & heb tijdens de reis m'n iPod aangehad, toen ik op de terugreis weer in Nederland in de trein zat viel het apparaatje uit net een paar minuten voordat ik thuis kwam. Denk dat ik in totaal zo'n 7.5 tot 8.5 uur heb geluisterd & ook nog flink wat nummers lopen zoeken. Ook al speelde me discman meer dan 65 uur op 2 Duracell batterijen hoor je me hier niet over klagen. 8 uur moet genoeg zijn, concessie die je maakt om zoveel muziek mee te kunnen nemen (hoelang gaan bijvoorbeeld de batterijen van een laptop mee?).

Zat te twijfelen tussen een Muvo2 & een iPod (als de iPod Mini er al was geweest had ik alsnog een normale iPod gekocht). 100 Euro duurder maar 9Gig meer aan ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 11:03:
Ik was me er niet van bewust dat een iPod zosnel zou beschadigen, een tasje is dus wel een pre. Ik heb een Apple draagtasje aangeschaft (die vond ik het mooiste, lekker simpel), maar al die accesoires kosten een vermogen. Ben in totaal 100 Euro kwijt geweest voor een draagtasje, een dock & een USB2.0/Firewire kabel. Beetje veel geld moet ik zeggen.
Had je beter de ipod 20gig kunnen kopen! Daar krijg je namelijk een tasje ,een docking station ,een afstandsbediening en 5 gig extra bij voor een verschil van 100€. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brimme schreef op 30 mei 2004 @ 11:46:
[...]

Had je beter de ipod 20gig kunnen kopen! Daar krijg je namelijk een tasje ,een docking station ,een afstandsbediening en 5 gig extra bij voor een verschil van 100€. 8)7
Idd, niet slim om de 15gb te kopen als je die accesoires die je bij de 20gb krijgt alsnog los erbij wilt hebben (nu heb je evenveel betaald als een 20gb, maar heb je geen afstandsbediening en 5gb minder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, en daar kom ik ook pas later achter. Is niet echt slim. Alle reviews die ik online heb gelezen hadden dit soort accesoires erbij, ik kwam er later pas achter dat dit in een periode was dat 15/20Gig de topmodellen waren, en inmiddels vervangen zijn door andere modellen.

Hier gaat het me trouwens niet om. Is gewoon het principe. Zo'n dock kost 40 Euro. Da's bijna 90 gulden voor een piepklein accesoire wat trouwens dan nog niet eens compleet is (je moet er een kabel voor hebben of aanschaffen). Doe er dan die kabel gewoon bij denk ik dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 12:30:
Da's bijna 90 gulden voor een piepklein accesoire wat trouwens dan nog niet eens compleet is (je moet er een kabel voor hebben of aanschaffen). Doe er dan die kabel gewoon bij denk ik dan....
Dat is toch de standaard firewire kabel (die je dacht ik bij elke ipod krijgt) die je voor het dock kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Laatst online: 20-05 09:45

oscarvdb

and like that...

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 16:37:
[...]

Dat is toch de standaard firewire kabel (die je dacht ik bij elke ipod krijgt) die je voor het dock kunt gebruiken?
Klopt, maar als je deze wil gebruiken als 2e dock naast de dock die je bij je iPod kreeg, moet je mooi ook nog 'es zo'n kabel kopen.

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb juist die USB2.0 kabel erbij omdat dat sneller gaat & je kan deze dan ook meteen op de lichtnet adapter aansluiten. Is makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 14:50:
Ik heb juist die USB2.0 kabel erbij omdat dat sneller gaat & je kan deze dan ook meteen op de lichtnet adapter aansluiten. Is makkelijker.
USB2.0 is misschien theoretisch sneller maar in de praktijk wint FireWire het altijd eigenlijk. Ook is de soort aansluiting hier niet de limiet maar de harde schijf van de iPod. Deze haalt "maar" een transfer rate van ongeveer 15MB/s.

Bovendien is een FireWire kabel van zichzelf al erg duur. De kabel is dus niet eens gigantisch duur. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Wederom niets dan lof over apple _/-\o_ zaterdag service request ingevult op de website, vandaag pakketje met nieuwe afstandsbediening.

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de nieuwste Firmware voor de iPod (2.2) is er gezegd dat je ook custom EQ's kan toevoegen aan de iPod, kan dat?> zo ja hoe kan dit?
Verder is de nieuwe firmware wel handig hij herkent je iPod veel sneller en je kan nu hele playlists toevoegen aan On-The-Go, ik had ook nog iets gehoord over party-shuffle?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, de party-shuffle komt dus alleen voor in iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas wel. Apple zou er verstandig aan doen deze functie ook in de iPod zelf te bouwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ik snap die party shuffel future eigelijk niet echt? Kan iemand mij uitleggen waar het voor dient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Het is een soort 'iTunes generated playlist' die nummers uitzoekt die mooi na elkaar kunnen komen op basis van genre, aantal sterretjes die je nummers geeft enz. Zodat je dus niet eerst adagio for strings krijgt en daarna speedcore oid :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF uit het niets :)
Ik wil ook een HD MP3 speler gaan kopen voor op vakantie, nu is alleen de accu misschien een probleem. Ik zit namelijk 12 uur achter elkaar in de bus, zonder de mogelijkheid om op te laden dus. Lukt dat met één keer opladen, of is ie dan leeg voor ik er ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op 01 juni 2004 @ 22:01:
Het is een soort 'iTunes generated playlist' die nummers uitzoekt die mooi na elkaar kunnen komen op basis van genre, aantal sterretjes die je nummers geeft enz. Zodat je dus niet eerst adagio for strings krijgt en daarna speedcore oid :)
Dat niet alleen: je kan ook 'on the fly' zelf nrs toevoegen. Handig voor feestjes. Nr wordt gewoon in de wachtrij gezet en afgespeeld als ie aan de beurt is. Daarna wordt ie van de lijst afgehaald. Je kan een nr als eerstvolgend te afspelen toevoegen, of helemaal aan het eind van de wachtrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja 12 uur haal je niet, ik was op reis naar frankrijk in de auto en ongeveer na 9 uur (ongeveer) normaal gebruik gaat die uit.
Wat wel een mogelijkheid is om belkin batterij pack erbij te kopen (heb ik ook) zo gaat die nog eens 12 uur (ongeveer) mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 20:20:
Ja 12 uur haal je niet, ik was op reis naar frankrijk in de auto en ongeveer na 9 uur (ongeveer) normaal gebruik gaat die uit.
Wat wel een mogelijkheid is om belkin batterij pack erbij te kopen (heb ik ook) zo gaat die nog eens 12 uur (ongeveer) mee
Hm, das een idee, maar kost wel mooi 59 dollar extra :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook mijn ipodje :) 15 gig van de apple store (onderwijs, 321 euro). Het duurde 1,5 week tot ik hem had.

Even een vraagje: het is waar dat als je shuffle gebruikt, de batterij eerder leeg is toch? Gaat de batterij dan ook sneller leeg als je een Smart Playlist (met top rated songs) gebruikt? De ipod moet dan steeds vanuit een nieuwe plek van de harde schijf het nummer laden toch? Lijkt mij het zelfde effect als shuffle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GROOT PROBLEEM!!! dit weekend haalde ik mijn Ipod uit mijn vestzak en wat bleek... een barst in het lcd-scherm, niet in het glas op de voorkant maar wel op het scherm. De harde schijf en batterij zijn nog in orde, maar het scherm moet vervangen worden. Het is de 20gig van de 2e generatie + tasje + afstandbediening + Itrip. Ik ga deze wegdoen en mij een nieuwe 40gig kopen denk ik. Weet er iemand waar ik hem goedkoop kan krijgen in Belgie?
Groeten

mathias

ps: weet iemand soms wat zo'n schermpje vervangen kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 18:12:
Ik heb ook mijn ipodje :) 15 gig van de apple store (onderwijs, 321 euro). Het duurde 1,5 week tot ik hem had.

Even een vraagje: het is waar dat als je shuffle gebruikt, de batterij eerder leeg is toch? Gaat de batterij dan ook sneller leeg als je een Smart Playlist (met top rated songs) gebruikt? De ipod moet dan steeds vanuit een nieuwe plek van de harde schijf het nummer laden toch? Lijkt mij het zelfde effect als shuffle..
Je iPod gaat niet eerder leeg door gebruik van shuffle of smart playlist.
Want als je een liedje aanzet uit je smart playlist met suffle ofzo.
Wordt de buffer van 25 minuten vol gepompt met liedjes en leeg gespeeld.
Maar zodra je van song gaat veranderen, in je playlist of er buiten. Dan gaat de harde schijf weer draaien om de buffer te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Volgens mij wel hoor; als ik shuffle uit heb en een CD aanzet, dan buffert hij die hele CD, dat kost 1x harddiskactiviteit.

Bij shuffle staat de volgorde nog niet vast, hij moet na elk liedje het volgende gaan bufferen, dus veel mee HD activiteit.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar bij een smart playlist staat de volgorde wel al (min of meer) vast.... zou het dan werken als shuffle of toch op een meer batterij-sparende manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Bij zo'n playlist geld idd niet wat ik zei :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op 03 juni 2004 @ 19:13:
Volgens mij wel hoor; als ik shuffle uit heb en een CD aanzet, dan buffert hij die hele CD, dat kost 1x harddiskactiviteit.

Bij shuffle staat de volgorde nog niet vast, hij moet na elk liedje het volgende gaan bufferen, dus veel mee HD activiteit.
Jouw iPod weet echt al wel welk liedje hij gaat spelen na het liedje wat je nu luisterd, aleen weet jij het nog niet :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Bij iTunes is shuffle niet écht shuffle, hij pakt random een aantal songs en bufferd deze om ze vervolgens later af te spelen, ik weet bijna zeker dat de iPod zo'n zelfde systeem gebruikt.

Spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Ik weet zeker dat hij zo werkt, want ik gebruik shuffle standaard en hij moest pas na 5 a 8 nummers weer de harddisk op (dan duurd de overgang ietsje langer en hoor je hem werken), hij vult dus ook met shuffle gewoon de buffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 18:19:
GROOT PROBLEEM!!! dit weekend haalde ik mijn Ipod uit mijn vestzak en wat bleek... een barst in het lcd-scherm, niet in het glas op de voorkant maar wel op het scherm. De harde schijf en batterij zijn nog in orde, maar het scherm moet vervangen worden. Het is de 20gig van de 2e generatie + tasje + afstandbediening + Itrip. Ik ga deze wegdoen en mij een nieuwe 40gig kopen denk ik. Weet er iemand waar ik hem goedkoop kan krijgen in Belgie?
Groeten

mathias

ps: weet iemand soms wat zo'n schermpje vervangen kost?
weet er hier niemand raad? of een site waar veel 2de hands Ipod's opstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 15:05:
[...]

weet er hier niemand raad? of een site waar veel 2de hands Ipod's opstaan?
Marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosemite
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 00:14
Op http://www.tweedehandsmac.nl/ staan ook genoeg tweedehands iPod's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Ik vraag me eigenlijk af hé, hoe doen jullie dat met dubbele nummers? Zo heb ik het album van Jet, maar staat er een nummer ook op The O.C. Mix 1. Hoe doen jullie dat??

Wat je eigenlijk zou moeten hebben is het nummer opslaan met een nummer-id, titel en artiest, en bij de albums zeg maar de betreffende nummer-id's toevoegen zodat je 1 fysiek bestand in meerdere albums kunt toevoegen... Pfff, ideetje voor apple? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik heb dubbele nummers er gewoon dubbel opstaan :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op /. staat er iets over OGG support bij de iPod.
Zie http://slashdot.org/article.pl?sid=04/06/05/2153213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roa schreef op 06 juni 2004 @ 15:07:
Ik vraag me eigenlijk af hé, hoe doen jullie dat met dubbele nummers? Zo heb ik het album van Jet, maar staat er een nummer ook op The O.C. Mix 1. Hoe doen jullie dat??

Wat je eigenlijk zou moeten hebben is het nummer opslaan met een nummer-id, titel en artiest, en bij de albums zeg maar de betreffende nummer-id's toevoegen zodat je 1 fysiek bestand in meerdere albums kunt toevoegen... Pfff, ideetje voor apple? :P
Als ik 2 albums heb met 2 "exact" dezelfde nummers haal ik er vaak gewoon eentje weg en dan meestal degene die op een compilatie CD staat. Ik heb dit nog niet hoeven doen, want ik heb geen compilatie CD's.

Ik heb wel een paar albums met dezelfde tracks, maar dit zijn allemaal verschillende uitvoeringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 18:21:
[...]

Als ik 2 albums heb met 2 "exact" dezelfde nummers haal ik er vaak gewoon eentje weg en dan meestal degene die op een compilatie CD staat. Ik heb dit nog niet hoeven doen, want ik heb geen compilatie CD's.

Ik heb wel een paar albums met dezelfde tracks, maar dit zijn allemaal verschillende uitvoeringen :)
Ja, maar als het verschillende uitvoeringen zijn, heb je in princiepe natuurlijk dit probleem niet. Tja.. Opzich heb ik ook niet veel compilatie CD's, maar wel veel soundtrack's en in feite zijn dat natuurlijk vaak wel compilatie CD's, dus jah. Maar toch, zo'n systeem als ik beschreef moet toch niet moeilijk zijn... Naja, ach...ik kijk wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi mensen, effies een vraagje aan ervaren ephpod gebruikers onder ons:

Mijn upload naar mijn ipod bedraagd gemiddeld 2 MB (megabyte) per sec.

Je zou zeggen dat de upload via USB2 sneller zou moeten verlopen....:Y)

Is dit inderdaad zo, of moet ik maar eens een snellere pc aan gaan schaffen:P ??

Thnx Marijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Geen idee...de beperkend factor is sowieso de HD van de iPod. Ik haal met FireWire 8mb/sec.

Maarre...heb je ook echt USB2.0? Kijk die plu v.d. iPod is wel USB2.0 maar als jij eem achter in je PC in een USB1.1 stopt, dan heb je fdus gewoon USB1.1 snelheid hè ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net de verzend bevestiging van me 3e gen 20gb met Monster iCable, alles is vandaag door Apple verstuurd :D

Kan m'n 2e gen weer door naar me broertje..

Heb er nu alweer zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, nee heb echt een USB 2.0 PCI poortje... :P

Zelfs speciaal aangeschaft aangezien ik geen USB 2.0 in mijn pc heb zitten.

Iemand anders toevallig een idee, want USB 2.0 moet sneller zijn als firewire.

Grtzz Marijn
leokennis schreef op 07 juni 2004 @ 12:54:
Geen idee...de beperkend factor is sowieso de HD van de iPod. Ik haal met FireWire 8mb/sec.

Maarre...heb je ook echt USB2.0? Kijk die plu v.d. iPod is wel USB2.0 maar als jij eem achter in je PC in een USB1.1 stopt, dan heb je fdus gewoon USB1.1 snelheid hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 17:53:
Iemand anders toevallig een idee, want USB 2.0 moet sneller zijn als firewire.

Grtzz Marijn

[...]
In theorie wel, in de praktijk is gebleken dat firewire op de ipod sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt nu eigenlijk een nieuwere generatie??? Het lijkt wel alsof ipod stil is gevallen? Als er tegen september geen nieuw model wordt aangekondigt dan wordt het de h300 van iriver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 17:59:
Wanneer komt nu eigenlijk een nieuwere generatie??? Het lijkt wel alsof ipod stil is gevallen? Als er tegen september geen nieuw model wordt aangekondigt dan wordt het de h300 van iriver.
Moet er dan een nieuwe generatie komen? De mini iPod is nog niet eens overal beschikbaar, dus het zal nog wel een tijdje duren voor Apple met iets nieuws komt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 20:37

LocoShady

blaap..

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 17:59:
er komt er waarsch 1 met kleuren scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 18:51:
[...]

Moet er dan een nieuwe generatie komen? De mini iPod is nog niet eens overal beschikbaar, dus het zal nog wel een tijdje duren voor Apple met iets nieuws komt denk ik.
Euhhh.. JAAA! Het zou wel dom zijn van Apple om niet "mee te evolueren". Iedereen wil beter en meer en als Apple daar niet aan voldoet dan zullen ze veel van hun klanten kwijtgeraken. Trouwens ik vroeg de wanneer er een niewere generatie iPod's (géén mini!) ging komen. Dat de release in Europa met een paar maanden is hun eigen schuld maar betekent dat dan ook dat de release van de volgende iPod ook wordt opzijgeschoven? Lijkt me niet echt logisch.. Volgens mij heeft Aplle een afdeling iPod's die opgesplitst is in "gewone" iPod en de mini. Dus dat de mini later komt heeft rechtstreeks niets te maken met wanneer de volgende generatie iPod's uitkomt. Denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil je nog verbeterd hebben aan de iPod? Ik vind hem namelijk nagenoeg perfect. Alleen een custom EQ zou nog wel welkom zijn.

Je blijft zitten met het formaat van de PCMCIA harddisk, die zijn er gewoon zo 1-2-3 niet kleiner.

Ik vind dat de iPod een zeer goed en solide imago heeft en heb er ook nog niemand negatief over horen praten. Iedereen die ik de mijne laat zien is op slag verliefd.

De iPod heeft geen gekke gizmo's nodig zoals een FM radio. Ik zit echt niet te springen om een evolutie van de iPod. Ik vind hem voor het moment zwaar oke.

En er zullen echt geen klanten verliezen als iRiver weer een nieuw model uitbrengt ofzo.

Apple vaart lekker zijn eigen koers met de iPod, en IMO is iedereen bezig met de iPod te imiteren. Ik zag laatst zo'n ding van de Lidl en dat soort klonen, de Philips HDD100 allemaal clonen die "het" gewoon niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
nou , een fm radio is wel heel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die FM radio mis ik ook enorm. Is toch wel handig en ook leuk om af en toe naar de radio te luisten voor nieuws, file informatie etc. Maar ook om op zn tijd zo'n ochtend of middag programma mee te pikken.

Maargoed, het blijft een mp3 speler, en daar moeten ze niet van gaan afwijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In september komt de 4e generatie iPod uit (met oa. kleurenscherm idd).
Dit is nog niet officieel bevestigd, maar wel zo goed als zeker (aankondiging komt waarschijnlijk op 28 juni).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En voordat die in europa is, is het eind 2004, begin 2005...
Dus Ipod mini twijfelaars, maak je borst maar nat! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor FM heb ik me ngage ;)
En beleive me radio de hele dag door sucked zwaar, je komt elke keer et zelfde tegen, alleen Evers luiste ik ff s'ochtends en dan prik ik me doppen weer in me iPod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:07:
In september komt de 4e generatie iPod uit (met oa. kleurenscherm idd).
Dit is nog niet officieel bevestigd, maar wel zo goed als zeker (aankondiging komt waarschijnlijk op 28 juni).
Bron???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Woei, wat een service van Apple!
Vorige week me iPod voor reparatie aan de batterij opgestuurd, kan alles netjes via internet volgen, en krijg vandaag weer een gloednieuwe iPod terug gestuurd.
Echt top-top-top service van Apple! _o_
Wordt meer en meer Apple van per dag :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Vanaf vandaag gebruim ik iTunes om m'n iPod vol te gooien; gaat veel sneller :? en eenvoudiger dan Ephod!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een verklaring voor het volgende:

Als ik een tag van een song verander (in iTunes) moeten de nummers opnieuw naar de ipod geladen worden, en dan zie ik dat er meer GBs in beslag genomen worden terwijl de song er al op ston (alleen met een andere tag).

Dit gebeurde toen ik van kleine letters in een albumtitel hoofdletters maakte. Op de ipod staat alles nu goed met hoofdletters (die met kleine letters zijn dus wel weg) maar er is nu wel minder ruimte vrij lijkt het..? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Wild guess: hoofdletters nemen meer bits in beslag dan normale :?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 20:14:

Als ik een tag van een song verander (in iTunes) moeten de nummers opnieuw naar de ipod geladen worden, en dan zie ik dat er meer GBs in beslag genomen worden terwijl de song er al op ston (alleen met een andere tag).

Dit gebeurde toen ik van kleine letters in een albumtitel hoofdletters maakte. Op de ipod staat alles nu goed met hoofdletters (die met kleine letters zijn dus wel weg) maar er is nu wel minder ruimte vrij lijkt het..? :?
Dat lijkt me heel bizar.

Hoogstens dat je enkele bytes meer ingebruik neemt door het gebruiken van meer karakters en/of iTunes manier van het schrijven van ID3 tags tov. hoe het al aanwezig was (ik gok dat nl. het hele ID3 stuk opnieuw geschreven wordt).

Kan je dit wat nauwkeuriger testen ?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 20:14:

Kan het zijn dat je een instelling hebt staan dat je de nummers kopieerd naar de itunes folder?
Even simpel gezegd, als je ingesteld hebt dat i-tunes met z'n tengels van je muziek directory's moet afblijven, worden alle wijzingen niet gedaan in het nummer, maar het nummer wordt gekopieerd.

( zo had ik opeens 10 GB aan nummers ipv 5 GB, omdat I-tunes van mij nog geen wijzigingen aan de nummers mocht maken)

wild guess hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand een foto van de 1ste generatie ?
of is die oude een eerste generatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 20:49:
heeft er iemand een foto van de 1ste generatie ?
of is die oude een eerste generatie ?
Gewoon even bij apple kijken. Beetje moeite doen is niks mis mee.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek

T. van Beek

flickritus

Een vraag aan Sage en/of LJS.nl:
Op jullie internet site staat geen iSkins meer, maar is het wel mogelijk om via internet bij jullie een iSkin voor mijn G3 iPod te bestellen? Een rit naar Den Haag is geen mogelijkheid voor mij, dus het moet echt gestuurd worden. Graag wat feedback hierover, indien mogelijk kan je ook contact opnemen met mijn email adres in mijn profiel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een rare reactie,

Maar vind het best vaag dat jullie allemaal zo goed te spreken zijn over i-Tunes.

Persoonlijk vind ik EphPod veel makkelijker en gebruiksvriendelijker werken als i-Tunes! _/-\o_

Heb zelf na twee dagen I-tunes al van mijn pc af gegooid....

Maar goed, ieder zijn mening.

Ps is iemand trouwens opgevallen dat je pc de Ipod herkent als externe harddisc (bij gebruik van Ephpod) en bij gebruik van I-tunes niet ??

Grtz Marijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 21:47:
Ps is iemand trouwens opgevallen dat je pc de Ipod herkent als externe harddisc (bij gebruik van Ephpod) en bij gebruik van I-tunes niet ??

Grtz Marijn
Normaal gesproken zal windows hem als externe HDD zien...
Heb er in ieder geval nog nooit last van gehad. Heeft denk ik ook niks met de software te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat HD spul kan je aanzetten in iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:24
Tegenwoordig gebruik ik geen EphPod/iTunes meer. De iPod Support Plug-in voor WinAmp vind ik meer dan genoeg. *D

[ Voor 4% gewijzigd door Mawlana op 12-06-2004 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

sylvesterrr schreef op 12 juni 2004 @ 00:47:
Tegenwoordig gebruik ik geen EphPod/iTunes meer. De iPod Support Plug-in voor WinAmp vind ik meer dan genoeg. *D
Net weer even geprobeerd...
Zelfs op een P4 3GHz is Winamp trager dan dikke stront in een trechter.
En ik dacht dat het op een oude P2 450MHz traag was! :r

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:24
hbokh schreef op 12 juni 2004 @ 01:12:
[...]

Net weer even geprobeerd...
Zelfs op een P4 3GHz is Winamp trager dan dikke stront in een trechter.
En ik dacht dat het op een oude P2 450MHz traag was! :r
Dan doe jij toch iets niet goed (of je bent "verwend" met een veel te snelle mediaplayer). :+ Hier (PIV 2,8GHz; 2x512MB DDR dual-channel) draait winamp perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang twijfelen tussen de Ipod Mini en de Ipod 15 gig heb ik toch maar besloten toch voor de Ipod 15 gig te gaan. Van de week zou ik deze dan willen gaan kopen zodat ik hem voor me vakantie nog heb! (over 2 weken al :P) Maar nou vroeg ik me af, weet iemand van jullie een winkel (omgeving Den Haag) waar je gewoon de ipod kunt kopen en direct mee kunt nemen... Als ik hem via internet bestel duurt het volgens mij wel een tijdje en zoveel geduld heb ik niet :p...

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek

T. van Beek

flickritus

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 11:45:
Na lang twijfelen tussen de Ipod Mini en de Ipod 15 gig heb ik toch maar besloten toch voor de Ipod 15 gig te gaan. Van de week zou ik deze dan willen gaan kopen zodat ik hem voor me vakantie nog heb! (over 2 weken al :P) Maar nou vroeg ik me af, weet iemand van jullie een winkel (omgeving Den Haag) waar je gewoon de ipod kunt kopen en direct mee kunt nemen... Als ik hem via internet bestel duurt het volgens mij wel een tijdje en zoveel geduld heb ik niet :p...

Alvast bedankt.
LJS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle FAQ's doorgelezen alleen ik kan geen oplossing vinden voor mijn probleem. Enkele dagen geleden wou ik naar mijn ipo dluisteren en gaf hij aan compleet leeg te zijn. Wereldvreemd aangezien ik hem een uur daarvoor uit mijn dock gehaald had en er niks mis was met de oplader. Toen ik hem had opgeladen ging hij niet meer normaal aan, het appeltje bleef verschijnen, ging wge en verschijnde weer. In de FAQ van ipodlounge.com las ik dat je de ipod goed kon krijgen door zowel FWD als REWIND in te drukken. Hierdoor ging je over in de Fire-wire disk-mode. Dit lukte en hij kon in iede rgeval aangesloten worden op mijn pc. Ik kan dus ook op mijn ipod komen. Maar als ik hem loskoppel van mijn pc kun je het "Ok to disconnect niet wegkrijgen". Dit blijft gewoon staan. Als ik hem vervolgens reset begint hij wederom met het appeltje gedoe en kan ik alles weer opnieuw doen.

Ik snap er niks van en kan geen oplossing vinden. Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb geen fire-wire, dus het zou kunnen dat hij doordaar niet goed om kan gaan met de fire-wire disk-mode.

Wat kan ik het beste doen? Alles eraf halen (ik heb immers toegang) en hem compleet restoren (waardoor ik alles kwijt ben) en alles er weer opzetten? Of is er een betere oplossing? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 21:46
Ik zit al heel lang te twijfelen om een iPod aan te schaffen, en een iPod mini laat ik dan buiten beschouwing omdat de prijs daarvan niet zo aantrekkelijk is.

Nou kan ik via mijn werk de iPod 20GB aanschaffen voor de prijs van € 299. Ik heb gezien dat dit de meest complete versie is, dus op zich is het heel interessant. Helaas moet ik vrij snel beslissen.

Kan iemand mij nog tips geven waar ik nog eventueel aan zou moeten denken voordat ik een definitieve keuze maak :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis schreef op 13 juni 2004 @ 22:12:
Kan iemand mij nog tips geven waar ik nog eventueel aan zou moeten denken voordat ik een definitieve keuze maak :?.
Het is zeker een mooi aanbod en de iPod is een uitstekende keuze als je geen nood hebt aan een FM ontvanger en Ogg support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, als ik jou was had ik die iPod snel besteld bij je werk, want het is echt een top aanbod voor een top mp3 speler :D
Zelfs in Amerika haal je m niet zo goedkoop;)

Heb zelf de iPod nu een aantal weekjes in bezit, en heb er absoluut geen spijt van
Ik zit al heel lang te twijfelen om een iPod aan te schaffen, en een iPod mini laat ik dan buiten beschouwing omdat de prijs daarvan niet zo aantrekkelijk is.

Nou kan ik via mijn werk de iPod 20GB aanschaffen voor de prijs van € 299. Ik heb gezien dat dit de meest complete versie is, dus op zich is het heel interessant. Helaas moet ik vrij snel beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niemand die bekend is met mijn probleem? Ik ben nu bezig alle muziek er af te halen/backuppen (met usb 1.0 :() en daarna ga ik hem restoren waardoor ik alles kwijt ben. Ik zie namelijk geen andere oplossing aldaar hij geeneens meer op een normale manier aan kan. Jammer dat niemand een andere oplossing weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

ik heb een eerste generatie iPod van iemand gekregen. Werkt leuk (beetje omslachtig hoe het interfacen allemaal werkt, maar vooruit)...
maar na de laatste firmware erop gezet te hebben doet de afstandsbediening het niet meer? (dat ding aan je koptelefoontje)

Iemand enig idee? of moet ik die nog activeren of zo (ik kan in het menu niets vinden)?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04

kun je er mij ook eentje regelen :)

nee zeker doen zou ik zeggen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Laatst online: 15-03-2024
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 13:05:
[b]In de FAQ van ipodlounge.com las ik dat je de ipod goed kon krijgen door zowel FWD als REWIND in te drukken. Hierdoor ging je over in de Fire-wire disk-mode.
Mensen ik werd al wanhopig, Luigi bedankt voor je post dankzij jou ben ik gered!
ff uitleg:
gisterenavond heb ik m'n iPod geupdate naar versie 2.2, helaas ging er iets mis...
Hij startte opnieuw op en het apple tekentje kwam in beeld met een balkje eronder...het balkje liep vol... en hij startte opnieuw op...weer het appeltje, nu zonder balkje.
Hij startte echter niet door, omdat er stond dat ik neit mocht loskoppelen heb i kde hele nacht het ding vast alten staan, de iPod's HD spinde ook de hele nacht...
Echter niets gebeurde, ik heb hem gereset: Menu+Play knop en opnieuw hd spint op maar verder alleen het appeltje.
Ook maakte hij geen contact met de PC.....
Nu lees ik zojuist jouw ebericht en ik denk: niet geschoten altijd mis.. dus wéér reset en vervolgend REW+FWD knop tadaaaaaaaaaaaaaa hij was aan!!!
dus ik hem weer aan de dompu hangen die zegt dattie hersteld moet worden en dus ram ik hem op herstellen....
(overigens zij hij na het herstellen ok to disconnect echter he update proggie zij dat dat nog niet mocht :? , duurde erg lang dus ik heb hem er toch maar afgehaald)
Nu is hij bezig om de muziek er weer op te zetten!

Luigi _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Naar aanleiding van dit probleem wil ik echter graag zien dat de combinatie van FWD+REW indrukken in de startpsot/faq zal verschijnen, deze combinatie was mij geheel onbekend en stond ook niet in het Ipod boekje!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 21:46
Phusebox schreef op 14 juni 2004 @ 12:26:
kun je er mij ook eentje regelen :)

nee zeker doen zou ik zeggen
Helaas mag ik er alleen één voor mezelf aanschaffen ;). Er wordt zelfs op toegezien dat dat ene exemplaar niet door mij wordt doorverkocht. Maar idd, wij verkopen hem zelf voor €449 dus scheelt het 150 eurotjes, best veel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha bedankt, alleen is het helaas mezelf niet gelukt om MIJN probleem op te lossen :( Hierdoor heb ik alles moeten backuppen (met usb 1.0) en ben ik nu bezig alles er weer op te zetten na een "restore". Gelukkig dat ik met FWD, REW combi nog op mijn ipod kon komen. Zonder die mogelijkheid was ik een groot gedeelte van mijn muziek collectie kwijt geweest. Wijze les.

Toch blijft het vreemd, waarom doet mijn ipod van de ene op het andere moment het niet goed meer?

Painxiom, gebruik jij wle fire-wire? Want ik denk dat dat de reden is dat hij zo vreemd bleef doen. Je draait met de knoppen combinatie immers de fire-wire disk mode, en fire-wire heb ik (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Laatst online: 15-03-2024
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 15:17:
[...]
Painxiom, gebruik jij wle fire-wire? Want ik denk dat dat de reden is dat hij zo vreemd bleef doen. Je draait met de knoppen combinatie immers de fire-wire disk mode, en fire-wire heb ik (nog) niet.
Jazeker gebruik ik fire-wire, ik heb ook usb2 overwogen (dat heb ik onboard) maar na een kleine vergelijking heb ik gekozen voor firewire o.m. omdat:
- een firewire kaartje maar €15 kost.
- hij ook opgeladen wordt via firewire

Ik zou zeggen ren morgen naar de winkel voor zo'n kaartje die 15€ kan je vast wel missen!
Maarre hoezo moet jij je muziek backuppen? Heb je het niet allemaal meer op je PC staan?
IIG Succes!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 40 gb HD die nogal vol zit. Ik heb 200 muziek cd's waarvan een groot deel naar de ipod geript is. Dit allemaal op mijn pc laten zou gekkenwerk zijn aangezien ik ook erg veel fotografeer en grafisch werk. Dus ik ga binnenkort maar een grotere HD kkopen zodat ik meer zekerheid heb wat betreft het houden van mijn muziek.

Mijn moederbord irriteert me mateloos (geheugen kan niet vol draaien en daardoor ook mijn processor niet e.d.) daarom wil ik sowieso een nieuw moederbord. Dan heb ik ook Fire wire. Usb 1.0 is sowieso bijna niet te doen als het om zulke grote bestanden gaat. Vandaag 10 gb naar mijn ipod toe geladen op die manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Hoeveel cm pak je in je draad eigenlijk met een afstandbediening op een ipod?
heb een Sony MDR-EX71SL op mijn Ipod en draadje is tekort
zit een verlenger bij, maar dan kan ik mijn ipod gelijk in mijn schoen dragen

ABtje zou misschien net mooi verlengen

trouwens heeft er iemand nog een AB over of te koop?
in de shop kost het weer iets van 39E, had ik net zo goed een 20Gb kunnen kopen
en krijg ik er nog een koptelefoon bij (heb er al 1 over)

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Nou, straks maar ff mijn iPod opsturen... batterij gaat hooguit 4-5 uur mee, en draint in een halfuur leeg als ik em op USB aansluit :?

Dat pik ik niet van een apparaat dat 350 Euro heeft gekost :(

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

USB kan de ipod niet opladen, daar is het probleem. Mijn ipod gaat even goed zo snel leeg als ik hem heel actief gebruik op USB zonder een externe adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 21:33
Ik heb al een paar dagen lopen zoeken in itunes maar hoe copy ik mp3's van mn ipod naar mn pc. Het gaat dus om mp3's die niet op de pc staan. Slepen etc mag allemaal niet :?. Ik gebruik itunes onder windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes met zoeken, vanwege een kopieerbeveiliging kan dit niet. Begrijpelijk, alleen niet helemaal fair. Als je mijn probleem hierboven leest was ik dus zonder een programma als ipod agent al mijn geripte muziek kwijt geweest.

IpodAgent is een programma in beta fase van IpodSoft en is hier te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

mja... zo ben ik dus idd 18Gb aan muziek kwijt waar ik geen backup van had :(

ben maar weer opnieuw begonnen met cd's rippen en downen :( grrrrrr

nu nog uitvogelen waarom die afstandbediening na de firmware upgrade maar niet meer wil werken... weet iemand daar toevallig iets van?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 15:05:
Succes met zoeken, vanwege een kopieerbeveiliging kan dit niet. Begrijpelijk, alleen niet helemaal fair. Als je mijn probleem hierboven leest was ik dus zonder een programma als ipod agent al mijn geripte muziek kwijt geweest.

IpodAgent is een programma in beta fase van IpodSoft en is hier te downloaden.
aah bedankt. Ik heb ook ontdekt dat de nummers gewoon in willekeurige mappen staan in de gewone bestandsstructuur. Moet je in de map music zijn.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.