Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:29

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Was net op TV: Radar heeft 5 HardDisk MP3-spelers getest; uitslag:
1-iPod: mooi, goed geluid maar duur
2-Archos Gemini: mooi goed geluid maar lelijk
3-Zen Extra: lelijk, onhandige navigatie, slecht geluid, wel goedkoop
4-Philips HDD100: mooi , matig geluid, slechte software en te duur
5-XClef HD800: slecht geluid, log en duur

DIT ZEGT RADAR, EN IS NIET MIJN MENING!!

Zie de test hier:
Tros Radar MP3 speler test
Zie ook de foute plaatjes op de site :X HD500 ipv HD800 en 2nd gen iPod enz...
Wie heeft het ook gezien?

Wel vreemd dat die gozer luisterde met de grootste budget=philipsen voor €5,- dopjes. Ik hecht er iig geen waarde aan...

[ Voor 18% gewijzigd door sjaakaq op 17-05-2004 21:04 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik trek me inmiddels niets meer aan van die testen van radar. Daar zit een jury van mensen over de 40-50 en ze weten geen eens wat mooi/lelijk or whaterver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee vond t ook allemaal maar waardeloos... Jammer dat er geen irivers werden getest en de Muvo 2 niet :) Maar als die pipo zegt dat t geluid van de xclef hd800 niezo goed is dan geloof ik t wel ookal had ie prut doppies. Kzit echt te twijfelen tussen de iHP-120, muvo 2 en de gmini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja, zo'n programma moet ook modern enz. blijven dus gooien ze er maar een matige korte test over wat bekendere mp3-spelers tegenaan. En dan lijkt het ook alsof dit de enigste 5 harddisk mp3 spelers zijn die er bestaan. Voor dat geld kun je vele betere krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de hd800 van xclef komt er wel heel bekaaid(hoe schrijf je dat ook alweer) af.
En die vrouw die gaf aleen maar cijfers voor de vormgeving terwijl de hd800 toch ook wel een mooie ding is.
Mijn speler(archos gmini 220) kwam er goed vanaf aleen was de prijs van 349 E een beetje hoog, je kan hem ondehand halen voor 288 E kopen.

en van de geluidskwaliteit kon die vent niets zeggen dan moet hij ze is allemaal testen met senheiser x500 dopjes. En dan de vergelijking maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dielie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:34

Dielie

*BURP!*

leokennis schreef op 17 mei 2004 @ 20:43:
Was net op TV: Radar heeft 5 HardDisk MP3-spelers getest; uitslag:
3-Philips HDD100: mooi , matig geluid, slechte software en te duur
4-Zen Extra: lelijk, onhandige navigatie, slecht geluid, wel goedkoop
Die twee zijn verkeerd om. Zie hier. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
tnx

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deiktisch1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08-2021
Een leuke test alleen een fout bij de philips type 100 (15gigbyte versie)moet 120 (20 gigybyte versie) worden. En wat betreft de 100 deze is op dit moment te koop voor 266 euro, dat is nog eens iets anders dan 400 euro. 8)

Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Wat ook wel grappig was was dat er compleet aan het gebruiksgemak van het overpompen van mp3's voorbij werd gegaan.
Philips die speciale software gebruikt, Xclef en andere die gewoon 100% usb 2.0 compatible zijn, en via explorer te vullen zijn.

Als ze de test objectief hadden willen doen, dan zouden ze identieke mp3's op de speler zetten en met apparatuur kijken wat voor signaal eruit komt.

Maar goed, Radar is nu eenmaal het consumenten programma voor 'domme' mensen, en wat dat betreft was deze test erg goed.

edit:
Ik miste de speelduur van die dingen ook nog, een niet geheel onbelangrijk iets voor hd based spelers.
Wat moet je met 20 gig als hij na 4 uur spelen al er mee ophoudt?

[ Voor 17% gewijzigd door Emmeau op 17-05-2004 22:06 ]

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat zoiets als uiterlijk wordt meegenomen in de uitslag. Dat is een mening en dat ligt voor iedereen anders.

Maar dat de iPod de absolute winnaar is dat is natuurlijk waar >:)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
40/50 mensen?

Dat zou best kunnen, weet ik zelf ook niet (niet heel dat fragment gezien namelijk), maar er waren twee mensen aan het woord en gaven hun mening (1 heer en dame om precies te zijn) en zij hebben hun cijfer aan de speler toegekend.

Hiervan het gemiddelde en ze hebben deze top 5 samengesteld?

Lijkt mij niet helemaal "objectief" gedaan en ik miste meteen de H-120 (om maar bij de 20 GB sfeer te blijven). Verder kwam het over alsof deze 5 inderdaad als enige bestaan en die Creative Zen "als speciaal" uit de bus kwam omdat hij 10 GB "meer" aanboord had dan de andere in de test...

Moest dit even kwijt; leuk dat er een topic over is begonnen hier op GoT. Ben verder benieuwd naar de andere reacties over dit programma.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Ze hadden het wel over de software hoor...iig bij de Phlips, want die was k*t :)

Maarre...tja die Philips kost ook niet echt meer €449,- meer nee ;)

En over 1 ding hebben ze gelijk: die Zen is een ramp op het gebied van besturing...want een onoverzichtelijke brei zeg :X

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het zoals altijd weer erg flut.

Hoe in hemelsnaam kan de ipod winnen als die gozer zegt.

Ipod is een poederdoos en veel te duur en geluid is goed.

Archos is SUPER GELUID mooie prijs, hij vond hem ook mooi geloof ik.

Rare optelsom.

Erg vreemd is dat alle beweringen in tegenstelling staan wat ik op internet en tweakers gelezen heb.

Het zal waarschijnlijk wel aan de standaard doppen liggen, amateuristische test dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Ik heb er geen problemen mee dat HDD spelers populair gemaakt worden (worden ze misschien eens goekoper), maar dan mag men zich er wel serieus in gaan verdiepen. Dan waren die domme fouten van Radar ook achterwege gebleven...
Zo stond afgelopen zaterdag ook een artikel over HDD spelers in het Algemeen Dagblad. Nou ja, HDD spelers? Een heel oppervlakkig verhaaltje over de iPod waarin hij lekker de hemel in wordt geprezen. Maar, niets over de geluidskwalitiet. Al zijn er zeker mensen die het prettig vinden, is het niet de meest gangbare vorm van 'goed geluid'.

Oordeel zelf, het hele artiekel kan je hier vinden (in pdf formaat).

Zoals je kan lezen is kort stilgestaan bij een paar andere spelers, waaronder de Rio Karma(!). Maar weer mis ik de nummer 2 (?) onder de HDD spelers: de iRiver iHP-1x0. Waarom dit 'wondertje' niet/nooit behandeld wordt...?

Wat me trouwens ook opviel was deze zin:
Wellicht lukt dat Sharp of Sony, want die brengen deze zomer een eigen 'iPod', al bijna merknaam in deze sector, op de markt.
Is dat zo? Nooit geweten!

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort testen moet je niet veel van aan trekken. Zelfde geldt voor de consumentengids. Alleen al het feit dat ze 3 van de 5 spelers een verkeerd plaatje op de website hebben meegegeven zegt al genoeg lijkt me.

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad nog nooit zo'n slechte test gezien vooral de HD800 komt er slecht vanaf en zou niet 'Consument Vriendelijk zijn' :? . Ik kan je 1 ding vertellen het is de makkelijkste speler om te gebruiken die ik ooit gehad heb (geen onhandige software of driver nodig) . Ik heb een MX 400 Sennheiser oortelefoonset omdat de standaard oortelefoon niet echt top is (daarom is het geluid ook niet top) maar met nieuwe oortelefoon set klinkt het echt geweldig goed en doet niet onder voor het 'poederdoosje' (ook zo'n radar uitspraak) Apple iPOD.

Radar S*cks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:15
Vette lol die test, ik wil later als ik groot wordt ook gadget-expert worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 22:44:
Ik vond het zoals altijd weer erg flut.

Hoe in hemelsnaam kan de ipod winnen als die gozer zegt.

Ipod is een poederdoos en veel te duur en geluid is goed.

Archos is SUPER GELUID mooie prijs, hij vond hem ook mooi geloof ik.

Rare optelsom.

Erg vreemd is dat alle beweringen in tegenstelling staan wat ik op internet en tweakers gelezen heb.

Het zal waarschijnlijk wel aan de standaard doppen liggen, amateuristische test dus.
Komt omdat die vrouw ook meebesliste, en die liet het uiterlijk heel erg meewegen...en dat de iPod dan wint, idd.

BTW laatst ook in de Volkskrant het artikel "Hoe de iPod je gedrag verandert". Lees het artikel hier:
http://vok.x-cago.com/200...-20040429-Kunst001001.jpg
http://vok.x-cago.com/200...-20040429-Kunst002002.jpg
http://vok.x-cago.com/200...-20040429-Kunst003001.jpg

Het gaat gewoon over illegaal muziek downloaden, en dat illegale mixalbum van DJ Dangermouse (Beatles en Jay Z gemixt), en dan wordt de iPod erbij gehaald alsof dat het enige is waar je die muziek op kan zetten :?

Ik heb een iPod en ben er DOLgelukkig mee maar op deze manier:
1)Verliest een krant haar objectiviteit
2)Denkt Apple: "het zit wel goed, never change a winning team, de iPod 4th gen wordt een kloon van de 3rd gen alleen met een nóg slechtere batterij en nog duurder".
:(

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 08:57:
Inderdaad nog nooit zo'n slechte test gezien vooral de HD800 komt er slecht vanaf en zou niet 'Consument Vriendelijk zijn' :? . Ik kan je 1 ding vertellen het is de makkelijkste speler om te gebruiken die ik ooit gehad heb (geen onhandige software of driver nodig) . Ik heb een MX 400 Sennheiser oortelefoonset omdat de standaard oortelefoon niet echt top is (daarom is het geluid ook niet top) maar met nieuwe oortelefoon set klinkt het echt geweldig goed en doet niet onder voor het 'poederdoosje' (ook zo'n radar uitspraak) Apple iPOD.

Radar S*cks :(
Aach... het is maar een vrouw die het zegt (ook nog chinees/japans dus het menu zal wel verkeerd zijn ingesteld) Daarbij is ze gadget expert maar kan niet omgaan met een HD800 die mijn broertje van 8 nog zonder handleiding kan gebruiken.
De Bio Stabiel hebben ze ook al kapot gemaakt (denken ze wel aan de mensen die daar werkten in de fabriek, die staan wel op straat nu). Ze hadden dat ook wel iets anders kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radar snijdt zichzelf in de vingers: Radar is er voornamelijk voor oude mensen, die nergens de ballen verstand van hebben en al helemaal geen gadget-freaks zijn. Ze lopen altijd verachter de ontwikkelingen aan...

Wat maak deze test nou uit... Niemand die een HDD-mp3speler wilt kopen zal enige waarde hechten aan Radar. En andersom: iedereen die waarde hecht aan Radar zal nog eerder een walkman kopen, dan een HDD-mp3speler !!

Dus waarom deze test?

Gewoon een mislukte poging om de interesse op te vangen van jongeren. Mislukt? Tuurlijk, de mensen die de test hebben uitgevoerd hebben er duidelijk de ballen geen verstand van. Ouderen valt dat niet op, maar jongeren (die Radar juist wilde bereiken) wel !!

EDIT: typo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Specificaties volgens Radar van de HD100 van Philips:
BxHxD: 106.5 x 64.4 x 19.9 mm
Gewicht: 167 gram
Prijs: €449,-
Capaciteit: 20 GB harde schijf
Interface: UBS 2.0 (compatibel met USB 1.1)
Afspeelindelingen: MP3, MP3-var, WAV en WMA
Ik heb de HD100 15Gb versie, maar die kan geen WAV, aldus de manual alleen MP3 en WMA en die was zeker geen 449 euro, maar 300, bij de Mediamarkt en 149 Euro extra dokken voor 5GB meer, lijkt mij ook wel erg overdreven...
Dus veel te duur... Ik weet het niet... Denk dat ze zelf gewoon bij de 'verkeerde' winkel(s) hebben gewinkelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
ik heb een vrij boze email gestuurd naar Radar dat de test van geen kant klopt. er staat zelfs bij:
We stuiten op 5 mp3 spelers. De iPod, Philips HD100, Xclef HD800, Archos Gmini 220 en de Creative Zenxtra. We onderzochten ze op gewicht, design en gebruiksvriendelijkheid.
onderzoeken op gewicht ?!?!!? design?!?!??

dat kan je ook gewoon VERGELIJKEN, niet onderzoeken... gebruiksvriendelijkheid is iets anders maar ik geloof niet dat hier iemand zat met zowel een linker als een rechter hand zat...

ik heb ze verwezen naar de speler tests hier op het board en dat ze maar contact met me opnemen over een rectificatie. plaatjes die niet kloppen, gegevens die niet kloppen... daar kan ik me best kwaad over maken. beetje belangrijk lopen doen maar eigenlijk een kut test afleveren. U hoort hier meer van...

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op 18 mei 2004 @ 13:39:
ik heb een vrij boze email gestuurd naar Radar dat de test van geen kant klopt. er staat zelfs bij:

[...]

dat kan je ook gewoon VERGELIJKEN, niet onderzoeken... gebruiksvriendelijkheid is iets anders maar ik geloof niet dat hier iemand zat met zowel een linker als een rechter hand zat...

ik heb ze verwezen naar de speler tests hier op het board en dat ze maar contact met me opnemen over een rectificatie. plaatjes die niet kloppen, gegevens die niet kloppen... daar kan ik me best kwaad over maken. beetje belangrijk lopen doen maar eigenlijk een kut test afleveren. U hoort hier meer van...
Ik heb op Radar forum ook even wat opmerkingen geplaatst, doe ik eigenlijk wekelijks want vaak maken ze het te bont met hun uitzendingen.

Wat maakt het uit zeggen sommige, het maakt juist enorm veel uit.
Als ik een keer iets in een uitzending zie van een programma waar ik weinig van af weet hoop ik ook juiste informatie te krijgen.

Ze zeiken enorm veel mensen en bedrijven af omdat ze:
-Fouten diensten verschaffen
-Onjuiste informatie verschaffen
-Informatie verdraaien.

Het gaat bij elk onderwerp elke week weer fout (homecinema sets, dixons).
Als ik dan die andere onderwerpen bekijk vraag ik me af of de bedrijven nu echt zo slecht bezig zijn ofdat Radar de boel verdraaid.

Kun je ook Radar de koude douche geven?
Zou sportief van ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Was er laatst ook niet zó'n soort test waarbij de iriver ihp-120 als beste speler uit de test komen? zowieso beetje knullig dat radar geen iriver's had.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lelijkheidscriteria mogen ze zoiezo schrappen voor mij... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 14:48:
[...]
Kun je ook Radar de koude douche geven?
Zou sportief van ze zijn.
Geef ze op zou ik zeggen. Na deze test hebben ze het wel verdient!

Ik heb overigens geen bezwaren teggen consumenten programma's/bladen. Ze kunnen nl. hele mooie overzichtjes opleveren. Maar dan moeten wel alle puntjes op de i gezet worden. Dus een degelijk vooronderzoek, zodat ze weten waar ze het over hebben.
Het zelfde geldt natuurlijk voor het testpannel. Twee mensen is te weinig, ookal hebben ze er verstand van (Wat bij Radar niet bleek/duidelijk was). Dan is een test namelijk in geen geval objectief, terwijl de programmas/bladen dat we willen en moeten zijn. Een goed pannel bestaat IMO uit (een paar) deskundigen, die serieus op (in dit geval) de geluidskwaliteit letten, én (het belangrijkste) de eindgebruikers. Zij weten wat ze willen en waar ze in het echte gebruik op gaan letten...

En wat natuurlijk echt niet kan is één sponsor zoeken, zoals het AD heeft gadaan, in de vorm van Mp3Man.nl. Dan test je natuurlijk altijd maar een beperkt aantal producten...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
BTW kleine verzachting: waarschijnlijk zit men op http://gathering.cvketelmonteurs.nl ook te mopperen op de Radar test van CV ketels (voorbeeldje ;) ), als je ergens veel van weet dan zie je het ook als anderen er niet veel van weten. Op het gebied van CV ketels neem ik alles wat Radar zegt aan, als ik CV ketel monteur was zou ik Radar ook geloven als ze zeiden dat de iPod de onbetwiste nummer 1 zou zijn...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

De Creative slecht geluid?

In elke review wordt de geluidskwaliteit van deze speler de hemel in geprezen, en terecht! Heb hem zelf ook, en er komt geweldig geluid uit.
Waarschijnlijk hebben ze hem met de standaard brakke oordopjes getest, en komen die prutsers daar niet op het idee van 'kom laten we alle spelers eens met dezelfde oordopjes testen om tot een eerlijk oordeel over de geluidskwaliteit te komen'.

En hoe kunnen ze de Creative nou weer lelijk noemen? Hij ziet er juist strak uit met de alu behuizing, beter dan de rest (behalve de Ipod misschien).

Ik raak er gewoon geirriteerd van als mensen denken mijn mooie spelertje te moeten afkraken, op basis van persoonlijke meningen en onwetenschappelijke testmethoden.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-09 19:43
leokennis schreef op 18 mei 2004 @ 17:38:
BTW kleine verzachting: waarschijnlijk zit men op http://gathering.cvketelmonteurs.nl ook te mopperen op de Radar test van CV ketels (voorbeeldje ;) ), als je ergens veel van weet dan zie je het ook als anderen er niet veel van weten. Op het gebied van CV ketels neem ik alles wat Radar zegt aan, als ik CV ketel monteur was zou ik Radar ook geloven als ze zeiden dat de iPod de onbetwiste nummer 1 zou zijn...
Inderdaad, en een stel doorsnee consumenten zit echt niet te wachten op technische verhaaltjes over geluidskwaliteit zoals het bereik en dat soort gedoe.
Als ze iets horen vinden ze het al fantastisch. Je ziet zo vaak mensen blij wezen met hun nieuwe digicam die zulke 'fantastische kwaliteit' aflevert.

Ik ben het wel eens met ze over het design van de hdd800, dat is wel zo'n afgrijselijk Aziatisch wangedrocht. Maarja, smaken verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al gehoord, we kunnen hier discussies houden en allen vrienden blijven, we zijn het allemaal met elkaar eens _/-\o_

Het stomme is dan ik persoonlijk mijzelf helemaal geen expert vindt maar wel goede kennis heb over dit onderwerp.
Heel simpel door een beetje de onderwerpjes hier bij te houden, luisteren naar anderen, vraagje stellen.
Daardoor nog schrikbarender hoe enorm slecht Radar is en die gadget truus en meneer de expert die een computerblad volschrijft 8)7
Dit is hun baan |:(
Totaal NIKS aan research gedaan :'( waar wel claimen van alles te weten.

Ik dacht echt die gadget truus weet wel iets want ze is Asiatisch.
Ik kijk graag naar kristie lu stout bij cnn met tech watch en al die andere japanners met hun frutsels.
Wat ben ik bedrogen uitgekomen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Voor de test hebben ze waarschijnlijk niet gekeken bij internet winkels, aangezien naast de iriver ook de Rio Karma niet in de test voor kwam.
Persoonlijk hadden ze beter de ervaringen van mensen kunnen vragen die mp3 hdd spelers dagelijks gebruiken, oftewel, mensen die hier hun positieve en negatieve ervaringen posten.

[ Voor 39% gewijzigd door ronaldinho op 18-05-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op 18 mei 2004 @ 13:39:

[...]

Je hebt groot gelijk ik heb ze ook een mail gezonden , wat ik net nog even zag bij de Creative ZEN NX "Karig uitgevoerde speler met een lomp, lelijk design. De geluidskwaliteit is dramatisch slecht." KOM NOU :( een fabrikant als Creative die zelf prima geluidskaarten maakt kan toch wel een MP3 speler fabriceren die goed klinkt (ik heb op dit punt op forums nog nooit iets slechts gelezen en hoeveel duizenden ZEN NX zullen er alleen al niet in Nederland zijn verkocht) .

Bij Philips en Xclef staat matige geluidskwaliteit (volgens mij = MATIGE bij Tros Radar dan gewoon GOED in dit geval).

Laat ze a.u.b in het vervolg Koffiemachines en Droogtrommels testen en van deze 'high tech gadgets' afblijven en ook over smaak valt niet te twisten in vind de Xclef supermooi terwijl iemand anders die weer lelijk vind.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Twee weken geleden hadden ze ook een test met telefoontjes met camera, daar klopte nog veel minder van, en dat was nog veel minder objectief, gewoon een slecht programma hoor..
Zo'n mongool die zo zei bij het testen: 'Huh?! Wat een dom geluidje, terwijl die het zelf uit kon zetten.' Ze hadden toen ook bij sommige foto's de laagste resolutie gebruikt, terwijl veel hoger kan.
Ze weten er dus echt NIKS van af.
Jij praat dat dan wel goed, maar die 2 of 3 mensen die bij zo'n test naar voren komen, die worden wel 'expert' genoemd. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze hier een post zetten met "testteam Radar gezocht" dan hebben ze zo een leuk panel bij elkaar gevonden.
Je wordt er waarschijnlijk ook nog voor betaald.
Beetje een dag met een groepje leuke spullen uitpakken en uittesten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Misschien een idee om onze krachten te bundelen en en fatsoenlijke vergelijking neer te zetten... ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

dat ze het geluid proberen te vergelijken met dopjes van 5 euro, zegt al genoeg over de test....

niet teveel op uit doen, en misschien een klein, maar duidelijk mailtje sturen waarin ze duidelijk wordt gemaakt dat ze achter het net vissen :)

ik vind het sowieso al vreemd dat de iRiver 120/140 niet meegenomen is in de test....die had makkelijk de winnaar kunnen worden....

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 19-05-2004 08:58 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij allen van dit soort consumenten programma's zie je altijd maar weer dat de meningen verschillen na zo'n uitslag van een dergelijke test.
Vooral mensen die er professionele ervaringen mee hebben, of die eigenaar zijn van een beplaald product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 19 mei 2004 @ 08:57:
dat ze het geluid proberen te vergelijken met dopjes van 5 euro, zegt al genoeg over de test....
Ik denk wel dat het merendeel van de mensen die mp3 spelers aanschaffen, deze gewoon met de standaard meegeleverd dopjes gebruiken.
De groep die inziet dat een goede koptelefoon/dopjes heel veel uitmaakt voor het geluid is niet zo groot.
Dus wat dat betreft is de test voor een groot deel van de kopers (zeker die waar een programma als Radar zich op richt) wel representatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 22:38:
[...]

Ik denk wel dat het merendeel van de mensen die mp3 spelers aanschaffen, deze gewoon met de standaard meegeleverd dopjes gebruiken.
De groep die inziet dat een goede koptelefoon/dopjes heel veel uitmaakt voor het geluid is niet zo groot.
Dus wat dat betreft is de test voor een groot deel van de kopers (zeker die waar een programma als Radar zich op richt) wel representatief.
maar de doelgroep van Radar zijn juist weer niet de mensen die mp3 spelers gaan kopen van >20Gb lijkt me..
En dat ze de geluidskwaliteit met de meegeleverde (?) dopjes getest hebben, kan ik wel geloven, alleen was het beter geweest als ze het ook met een set goeie dopjes geprobeerd hadden bij alle spelers, dan was de test veel nuttiger geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb reactie gekregen op mijn boze mail aan Radar, wat een lachertje zeg :r
Ik had sarcastisch gevraagd waar ze die zogenaamde specialisten vandaan hebben gehaald etc.
Even over tweakers gezegd en dat hier alles totaal anders werd bevonden.
komt ie.....

Beste Roland,

Ons is de side (<- haha :+ ) tweakers.net zeker wel bekend. Hier hebben we gezien dat er bijvoorbeeld over de xclef positief werd gesproken. Onze deskundigen waren echter minder tevreden, en ook anderen die geen verstand hebben van deze spulletjes, maar wel gewoon gebruiker zijn, vonden het ding niet handig in het gebruik.

//////////////////// andere gewoon gebruikers?waren maar 2 test personen.
/////////////////// Iemand die deskundig is snapt heus wel hoe een xclef werkt.

De deskundigen van onze test zijn ook in de reportage voorgesteld: ik citeer uit de uitzending: "Jaap Veenstra van het computerblad pc active ... Siu LI Tan, expert op 't gebied van elektronische hebbedingetjes ... "
Voor jou ter informatie: Jaap doet alle geluidstesten voor pc active en Siu Li was hoofdredacteur van Wannahaves Magazine. Nu doet zij tests voor verschillende consumentenbladen.

/////////// wannahaves, laat me niet lachen :D
/////////// Alle geluidstesten van pc active, zonde van het papier dan als dat de specialist is :+

Dat we niet gekozen hebben voor de i River ligt simpel weg aan het feit dat we maar 5 spelers konden testen. De i river is inderdaad een goede speler, en is wat mij betreft met de Archos de beste. We hebben echter gekozen voor de Archos, omdat die minder bekend is dan de i river en omdat we maar 1 speler wilde hebben die de iPod eventueel kan verslaan. (Een test van apparaten, die alleen maar qua uiterlijk van elkaar verschillen, geeft ook weinig soelaas.)

////////// Hij geeft toe dat archos en iriver de beste zijn, waarom wint ipod dan?
////////// Ze wilde maar 1 speler hebben die een ipod kon verslaan, hoezo voortrekkerij :X
///////// alleen qua uiterlijk verschillen? Dat was juist de grootste graadmeter in die test |:( en een archos/iriver zien er wel wat anders uit van binnen dan een ipod 8)7
////////////archos minder bekend dan een iriver :D , knikeren we 1 van de beste er maar uit, dat geeft helemaal geen SOELAAS |:(

Verder hebben we ook veel positieve reacties gehad van gewoon ouders wiens kinderen dromen van een flinke mp 3 speler. Deze ouders hebben door de uitzending in ieder geval het gevoel gekregen dat ze wat meer 'ingewijd' zijn in de materie rond dit soort apparaatjes.
Het programma is bedoeld voor een breed publiek, dat zichzelf niet zo goed kan informeren, zoals jij dat blijkbaar wel kunt.

//////////////////// ingewijd in de materie? DIE IS HET MOOIST KOPEN KOPEN :'( precies mijn reden van de klacht, omdat die mensen JUIST niet weten wat het is moet je ze zo niet voorlichten :(

Met vriendelijke groet,

Kees Palsma Tros Radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
wat een "niet zo slimme" meneer.
////////// Ze wilde maar 1 speler hebben die een ipod kon verslaan, hoezo voortrekkerij
Tja, als Apple Radar om kan kopen...
Zouden wij dan niet met zijn allen het hele programma voor een keer kunnen opkopen, en vervolgens Nederland leren wat voor bagger-programma het is. :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 21 mei 2004 @ 09:38:
wat een "niet zo slimme" meneer.

[...]

Tja, als Apple Radar om kan kopen...
Zouden wij dan niet met zijn allen het hele programma voor een keer kunnen opkopen, en vervolgens Nederland leren wat voor bagger-programma het is. :+ :+ :+
Ik heb die vent even teruggemaild met een uitbrander.
Ik heb hem gevraagd of ze door apple gesponsord worden omdat ze de conncurrent weg laten vallen en ipod als DE BESTE neerzetten.

Ook even wat kanttekeningen gemaakt over die zogenaamde specialisten.

Man ik zit te branden op mijn stoel van furieusiteit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Malle Jopie:

Ik krijg dus nu echt het idee dat voor de test de nummer 1 al bekend was (Ipod) en om dat ook daadwerkelijk te kunnen verantwoorden laten ze gewoon een aantal goede spelers uit de test... 8)7

Fraai is dat, iedereen straks dus een Ipod in de trein/bus...Daar wordt een mens vrolijk van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Wát een lachertje zeg...dit meen je toch niet?

Lijkt wel dat autoprogramma van Huub Stapel, die wordt ook flink gesponsord door Subaru dacht ik. "En wederom een pareltje van Subaru."

Radar: m'n aars...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 09:24:
Dat we niet gekozen hebben voor de i River ligt simpel weg aan het feit dat we maar 5 spelers konden testen. De i river is inderdaad een goede speler, en is wat mij betreft met de Archos de beste. We hebben echter gekozen voor de Archos, omdat die minder bekend is dan de i river en omdat we maar 1 speler wilde hebben die de iPod eventueel kan verslaan. (Een test van apparaten, die alleen maar qua uiterlijk van elkaar verschillen, geeft ook weinig soelaas.)

////////// Hij geeft toe dat archos en iriver de beste zijn, waarom wint ipod dan?
////////// Ze wilde maar 1 speler hebben die een ipod kon verslaan, hoezo voortrekkerij :X
///////// alleen qua uiterlijk verschillen? Dat was juist de grootste graadmeter in die test |:( en een archos/iriver zien er wel wat anders uit van binnen dan een ipod 8)7
////////////archos minder bekend dan een iriver :D , knikeren we 1 van de beste er maar uit, dat geeft helemaal geen SOELAAS |:(
Hahaa, lachwekkend... *kuch*. Maar goed; hieruit blijk maar weer dat ze "bang" waren dat ze over meerdere spelers zouden beschikken die de iPod zou kunnen "verslaan". Dus laten we gewoon eentje weg omdat ze "maar" 5 spelers konden testen...

Jeetje zeg, dan denk ik toch van; maak die test dan helemaal niet als je toch maar 5 spelers kan testen. Zo krijg je dan toch nooit een objectief beeld? Verder, twee "experts" die hun *mening* geven vind ik ook wel erg weinig... Hadden ze niet beter een groepje van 50 mensen bijvoorbeeld kunnen "inhuren" en in verschillende leeftijdscategorieen als ze per se willen weten of een speler "gebruiksvriendelijk" is? Nu krijg je enkel de mening van die mevrouw of iets makkelijk in gebruik is of niet... wie zegt dat zij misschien niet a-technisch is, ook al werkt ze bij Wannahaves?

Tevens begrijp ik niet *waarom* er maar 5 getest konden worden, financieel gebrek of zoiets dergelijks? Ik neem aan dat ze toch wel op een 1 of andere manier worden gesponsord / spelers te leen krijgen van de desbetreffende fabrikanten.

Kortom, de beredenering van iedere vraag klopt niet helemaal. IMHO vooral bij deze vraag... :X.

[ Voor 14% gewijzigd door InsjaHH op 21-05-2004 10:52 ]

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, lullig hoor, maar niets nieuws onder de zon.

we kunnen ook wel furieus reageren op de consumentenbond als ze weer eens iets testen dat een stekker/batterijen heeft, maar dat doen we ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 10:00:
Ik heb die vent even teruggemaild met een uitbrander.
Ik heb hem gevraagd of ze door apple gesponsord worden omdat ze de conncurrent weg laten vallen en ipod als DE BESTE neerzetten.

Ook even wat kanttekeningen gemaakt over die zogenaamde specialisten.

Man ik zit te branden op mijn stoel van furieusiteit :(
Goed dat je een mailtje hebt terug gestuurd! Wel grappig trouwens dat ze geen eens kunnen schrijven :+.

Eigelijk moeten wij nu gaan zorgen voor 1 grote test die zowel voor huismoeders als tweakers nuttig is en zo de vloer aan veegt met de radar "test".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Ik snap het ook niet.
Een mp3-speler die voor Tweakers het beste is, is toch ook het beste voor huismoeders?
Zo moeilijk is de bedieningsgraad van een mp3-speler nou ook weer niet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40
Hij geeft toe dat archos en iriver de beste zijn, waarom wint ipod dan?
Ze wilde maar 1 speler hebben die een ipod kon verslaan, hoezo voortrekkerij
alleen qua uiterlijk verschillen? Dat was juist de grootste graadmeter in die test en een archos/iriver zien er wel wat anders uit van binnen dan een ipod
archos minder bekend dan een iriver , knikeren we 1 van de beste er maar uit, dat geeft helemaal geen SOELAAS
Ik denk dat je dat iets anders moet interpreteren. Als je naar de productselectie kijkt, dan zie je dat ze vrij verschillende spelers geselecteerd hebben. Ik krijg de indruk dat ze een 'doorsnee' van de markt wilden schetsen, in plaats van een exact overzicht (zou niet mijn keuze zijn, maar hou de doelgroep wel in je achterhoofd). De iPod, mooie marktleider met weinig functies maar goed geluid, de Archos, lelijk, minder bekend en heel veel functies, de Philips die er een beetje tussen invalt, de 'goedkope, kleine en erg onbekende' Xclef, en tenslotte de meest goedkope, grote 2,5" Creative. Dat geeft wel een indruk van wat je kan krijgen. De iRiver valt mijns inziens in de 'categorie' van de Archos, terwijl de Rio Karma wat richting de iPod lijkt te neigen (geluid, gebruiksgemakt en afspeelmogelijkheden first, functies later). De productselectie lijkt me dan ook verdedigbaar, al was het zeker niet mijn keuze geweest (ik had sowieso gezien de populariteit eerder een iRiver genomen dan een Archos). Dat de Philips getest is lijkt me wel een aardig idee, want die kan mijns inziens de concurrentie met de huidige mp3-spelers niet meer aan en op deze manier worden redelijk veel mensen daarover geïnformeerd.

Overigens is het best te verdedigen dat je de apparaten test met de meegeleverde oordopjes. Hier kunnen we het allemaal wel doodnormaal vinden dat je 400 euro uitgeeft aan een mp3-speler en dat je dan ook nog eens 25-50 euro extra uit moet geven aan fatsoenlijke dopjes, maar de doorsnee consument zal dat (begrijpelijkerwijs) niet vinden. Als, zoals uit het bovenstaande lijkt te blijken, het daadwerkelijk zo is dat die kerel alle apparaten getest heeft met DEZELFDE Philips prutsdopjes, dan is het inderdaad echt een prutser wat dat betreft (maar sowieso lijkt de selectie van de 'experts' me vrij waardeloos) :Z

Als ik overigens de TS bekijk en daar de conclusies zie, dan kan ik het daar eigenlijk aardig mee eens zijn voor wat betreft de drie spelers waar ik ervaring mee heb (Philips, iPod, Archos). Desalniettemin blijft het moeilijk om deze test serieus te nemen, zeker als ze de indruk gewekt hebben dat het een 'volledige' test is. Voor de gemiddelde consument, zal het echter waarschijnlijk een aardige hulp/introductie kunnen zijn, maar ook niet meer dan dat.

Grappig wel altijd om te zien hoe mensen op hun achterste poten staan als het product dat ze zelf hebben slecht getest wordt. Ik heb de indruk dat hier een aantal verbouwereerde Xclef-eigenaren rondloopt, maar hoe iemand het ermee oneens kan zijn dat de Creative 'log en lomp' is, verbaast me - heb je dat ding weleens naast een iPod gezien?

[ Voor 4% gewijzigd door Arthur op 21-05-2004 12:11 ]

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arthur schreef op 21 mei 2004 @ 12:09:
[...]

Ik denk dat je dat iets anders moet interpreteren. Als je naar de productselectie kijkt, dan zie je dat ze vrij verschillende spelers geselecteerd hebben. Ik krijg de indruk dat ze een 'doorsnee' van de markt wilden schetsen, in plaats van een exact overzicht (zou niet mijn keuze zijn, maar hou de doelgroep wel in je achterhoofd). De iPod, mooie marktleider met weinig functies maar goed geluid, de Archos, lelijk, minder bekend en heel veel functies, de Philips die er een beetje tussen invalt, de 'goedkope, kleine en erg onbekende' Xclef, en tenslotte de meest goedkope, grote 2,5" Creative. Dat geeft wel een indruk van wat je kan krijgen. De iRiver valt mijns inziens in de 'categorie' van de Archos, terwijl de Rio Karma wat richting de iPod lijkt te neigen (geluid, gebruiksgemakt en afspeelmogelijkheden first, functies later). De productselectie lijkt me dan ook verdedigbaar, al was het zeker niet mijn keuze geweest (ik had sowieso gezien de populariteit eerder een iRiver genomen dan een Archos). Dat de Philips getest is lijkt me wel een aardig idee, want die kan mijns inziens de concurrentie met de huidige mp3-spelers niet meer aan en op deze manier worden redelijk veel mensen daarover geïnformeerd.

Overigens is het best te verdedigen dat je de apparaten test met de meegeleverde oordopjes. Hier kunnen we het allemaal wel doodnormaal vinden dat je 400 euro uitgeeft aan een mp3-speler en dat je dan ook nog eens 25-50 euro extra uit moet geven aan fatsoenlijke dopjes, maar de doorsnee consument zal dat (begrijpelijkerwijs) niet vinden. Als, zoals uit het bovenstaande lijkt te blijken, het daadwerkelijk zo is dat die kerel alle apparaten getest heeft met DEZELFDE Philips prutsdopjes, dan is het inderdaad echt een prutser wat dat betreft (maar sowieso lijkt de selectie van de 'experts' me vrij waardeloos) :Z

Als ik overigens de TS bekijk en daar de conclusies zie, dan kan ik het daar eigenlijk aardig mee eens zijn voor wat betreft de drie spelers waar ik ervaring mee heb (Philips, iPod, Archos). Desalniettemin blijft het moeilijk om deze test serieus te nemen, zeker als ze de indruk gewekt hebben dat het een 'volledige' test is. Voor de gemiddelde consument, zal het echter waarschijnlijk een aardige hulp/introductie kunnen zijn, maar ook niet meer dan dat.

Grappig wel altijd om te zien hoe mensen op hun achterste poten staan als het product dat ze zelf hebben slecht getest wordt. Ik heb de indruk dat hier een aantal verbouwereerde Xclef-eigenaren rondloopt, maar hoe iemand het ermee oneens kan zijn dat de Creative 'log en lomp' is, verbaast me - heb je dat ding weleens naast een iPod gezien?
Ik geloof niet dat iemand op zijn achterpoten staat omdat zijn speler is afgekraakt.
In mijn ogen zijn er geen slechte spelers alleen verschillend keus aan plus en minpunten.
De creative is ook lomp maar ook heel goedkoop met mega veel opslag en verwisselbare batterij, en zoals ik begrepen het beste geluid.

Maar ze moeten niet gaan lopen liegen, dit zijn geen pietpeuterige foutjes.

Over de 400 euro oordoppen is ook overdreven.
Gewoon even zeggen, de meegeleverde oordoppen zijn altijd slecht, koop bij voorkeur sennheisers voor 15 euro, daarmee verhoogt u uw plezier met 200%.
Dan zijn alle huismoeders tevreden.

Het is geen aardige introductie, dan noem je heel simpel de belangrijke punten op.
-gebruiksvriendelijkheid
-formaat gewicht
-prijs
-batterijduur
-extra's, radio, opnemen, etc.
-garantie termijn

Als je dat heel simpel even laat zien snapt iedere huisvrouw ook wat je bedoeld.
Ze hebben ook totaal niks uitgelegd hoe het nu werkt, dat je door een lijst kan lopen en muziek selecteren etc.
Mensen die er echt niks van snappen kopen zoiets toch niet, mensen die intresse hebben kunnen niks met deze test behalve het verkeerde kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even de reply op mijn reaktie.
Ik krijg gewoon zin om even naar het mediapark te gaan en iemand al die 5 mp3 spelers in zijn aars te duwen.
Ik heb gewoon een nette brief gestuurd krijg je dit soort onzin terug.

Beste deskundige aan de wal,

Dank voor je kritiek.

Tot de volgende test.

Hieronder was dus mijn brief.

Hoi Kees, ik heb even wat kanttekeningen erbij gezet, ik sta versteld van je antwoorden.

Beste Roland,

Ons is de side tweakers.net zeker wel bekend. Hier hebben we gezien dat er bijvoorbeeld over de xclef positief werd gesproken. Onze deskundigen waren echter minder tevreden, en ook anderen die geen verstand hebben van deze spulletjes, maar wel gewoon gebruiker zijn, vonden het ding niet handig in het gebruik.

/////////////////////////
Toegegeven dat door de vele functies een normale gebruiker in de war raakt, maar hoe kan een zogenaamde deskundige het niet snappen?
De indruk werd gewekt dat het totaal onbruikbare apparaten waren, dit is gewoon niet waar.
Zeg dan dat het voor de iets gevorderde gebruiker is die meer functies wilt.
Welke andere gewone gebruikers, deze zijn nooit in beeld geweest, raar.

De deskundigen van onze test zijn ook in de reportage voorgesteld: ik citeer uit de uitzending: "Jaap Veenstra van het computerblad pc active ... Siu LI Tan, expert op 't gebied van elektronische hebbedingetjes ... "
Voor jou ter informatie: Jaap doet alle geluidstesten voor pc active en Siu Li was hoofdredacteur van Wannahaves Magazine. Nu doet zij tests voor verschillende consumentenbladen.

///////////////////////////////////////
Was een beetje sarcastisch bedoeld, ik heb de introductie gehoord.
Als dit experts zijn dan is het diep triest.
Siu Li Tan kon alleen iets zeggen over de vormgeving, dit is een persoonlijke smaak, heeft totaal geen waarde maar woog erg zwaar mee.
Jaap boort apparaten de grond in die bekend staan als beste geluid in de markt, dit zijn gerespecteerde sites en gebruikers die echt alles tot in het puntje hebben getest.
Ik heb de indruk dat hij de meegeleverde oordoppen heeft gebruik.
Iedereen die maar een beetje verstand heeft van dit soort zaken weet dat dit niks zegt over het apparaat maar over waardeloze doppen die altijd worden meegeleverd.

////////////////////////////
Schokkend, je haalt dus echte concurrenten van de ipod weg en zegt dan in de test dat de ipod de beste is.
Dit is een vorm van de boel bedriegen, worden jullie door Apple gesponsord.
Een test met alleen uiterlijke verschillen geeft inderdaad weinig soelaas, alleen verschillen de modellen juist een hoop, dit werd totaal genegeerd.
Trouwens in de test werd bijna ALLEEN op het uiterlijk gelet, dus ik vind dat een rare opmerking.
Haal dan 1 van de slechtere modellen eruit en stop de betere in de test.

Verder hebben we ook veel positieve reacties gehad van gewoon ouders wiens kinderen dromen van een flinke mp 3 speler. Deze ouders hebben door de uitzending in ieder geval het gevoel gekregen dat ze wat meer 'ingewijd' zijn in de materie rond dit soort apparaatjes.
Het programma is bedoeld voor een breed publiek, dat zichzelf niet zo goed kan informeren, zoals jij dat blijkbaar wel kunt.

///////////////////////////////
Dat is precies mijn punt, omdat deze mensen er niet zoveel van af weten moet je ze JUIST goed voorlichten.
Dit heeft u totaal niet gedaan, dit zet mij aan het denken over zaken waar ik niks van af weet.
Kan ik uw advies nog wel opvolgen?

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekhour
  • Laatst online: 15-08 17:01
Ik kan me nog steeds behoorlijk boos maken over deze fluttest. Het probleem is namelijk dat ik nu duizend keer aan anderen moet uitleggen waarom de iRiver zo goed is. Deze marketing strategie van Radar bevalt me niet en riekt naar sluikreclame voor Apple.

Des te meer reden om een iRiver te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boekhour schreef op 29 mei 2004 @ 09:19:
Ik kan me nog steeds behoorlijk boos maken over deze fluttest. Het probleem is namelijk dat ik nu duizend keer aan anderen moet uitleggen waarom de iRiver zo goed is. Deze marketing strategie van Radar bevalt me niet en riekt naar sluikreclame voor Apple.

Des te meer reden om een iRiver te kopen!
Vooral nu je ziet dat de minpod JE VAN HET is bij apple terwijl iriver met dat kleurenscherm ding komt _/-\o_
Even over innoviteit gesproken :)
Pagina: 1