Ik ben van plan om een laptop te kopen, maar ik zit een beetje in de knoop. Het Centrino platform spreekt mij erg aan, dus ik had al geruime tijd de Acer TravelMate 80x reeks in gedachten... totdat ik bedacht ik dat eigelijk best wel Doom 3 wil kunnen spelen. Misschien weet je het al, misschien niet ... maar Doom 3 heeft een 2,5 Ghz CPU nodig EN een grafische kaart van 128Mb om te goei te kunnen draaien.
Die 2,5Ghz CPU is geen probleem, aangezien een Pentium M CPU van 1,4Ghz even goed presteert als een Pentium 4 van 2Ghz. Hetgene wat dus nog overblijft is de grafische kaart. De grafische kaart van de Acer TravelMate 80x reeks is 'slechts' 64Mb.
Nu mijn vraag: is er een Centrino laptop (1.6Ghz of hoger) met een grafische kaart van 128Mb?
Alvast bedankt om me te helpen.
Redenen om mij bij de Acer TravelMate te houden zijn uiteraard ook welkom.
Die 2,5Ghz CPU is geen probleem, aangezien een Pentium M CPU van 1,4Ghz even goed presteert als een Pentium 4 van 2Ghz. Hetgene wat dus nog overblijft is de grafische kaart. De grafische kaart van de Acer TravelMate 80x reeks is 'slechts' 64Mb.
Nu mijn vraag: is er een Centrino laptop (1.6Ghz of hoger) met een grafische kaart van 128Mb?
Alvast bedankt om me te helpen.
Redenen om mij bij de Acer TravelMate te houden zijn uiteraard ook welkom.