Ik moet hierbij toch even afkloppen, ik heb zelf al zo'n jaar een acer 800. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, behalve een licht piepje dat was opeens verdwenen naar een bios update dus is ook opgelost.
Ik heb daarnaast deze laptop aan meerdere personen aangeraden en ook verkocht, heb er in totaal zo'n 14 verkocht en daarbij heeft 1 een probleem gehad. Hard disk was overleden, nieuwe gekregen en voila werkt prima.
Dus voor de mensen die denken dat dit slechte modellen zijn, onzin.. mensen met problemen posten nou eenmaal eerder als mensen die geen problemen hebben. Daarbij komt het feit dat een hoop mensen deze laptop in bezit heeft en er dan eenmaal problemen boven water komen.
Ik verkoop hard en software en ik kan je verzekeren dat er regelmatig wat hardware kapot terug komt of zelfs uit de doos defect is. Alles kan kapot, of het nou door de warmte, slijtage of een fabrieksfout is.
Daarnaast zijn de eerste revisies wat buggevoelig geweest, maar ik heb toch 15 acer 800x geleverd waaronder eentje die ik dagelijks gebruik (desktop vervanger) en hij doet het nog steeds perfect. Heb er zelfs al een hele poos een 80gb hdisk in zitten.
Oh en wat dat cooling betreft, ik heb hem regelmatig in bed met me vriendin om een filmpje te kijken dan rust die gewoon op de dekens met cooling aan. Nooit geen problemen mee.
Hierbij mijn reactie, om toch even te laten blijken dat acer zeker geen verkeerde keus is! Zorg uiteraard wel dat je een beetje goede leverancier hebt, ivm service. Service van acer zelf is wat minder, en kan wel wat weekjes duren. Een goede leverancier zorgt dat het wat sneller verloopt en eventueel indien nodig zelf onderdelen vervangt of een nieuwe laptop verzorgt.
[
Voor 3% gewijzigd door
Workaholic op 12-06-2004 18:03
]