Nieuwe snelheden Chello officieel bevestigd [deel II]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 1.297 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 20:16

icecoolsniper

never run from a sniper!

RekZ schreef op 10 juni 2004 @ 18:29:
[...]

Ja, dat is weer mooi bagger dat wij hier weer het laatste zijn :(
Zeker, en UPC zit nog wel in een kantoorgebouw bij de van Brienenoord brug(Rotterdam). Had wel verwacht dat ze het hier dan wel zouden fixen.

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo hehehe, eindelijk lijkt het erop dat de nieuwe snelheden in Amsterdam voor een deel zijn doorgevoerd. Zit in Bos en Lommer met een Chello classic abbo.
Zit nu op m'n werk maar ga het straks es effe testen...
Zou mooi zijn voor m'n Emule gebruik (uploaden vooral) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Spijknisse is er ook nog geen verhooging, zit nog steeds rond de 1500. :(
Heb vanmorgen gebeld naar chello en die zeggen dat voor eind augustes iedereen in Nederland van de nieuwe snelheid gebruik kan maken. >:)

Ik heb ook gelezen in deze topic dat de com 21 modums vervangen zouden worden voor de nieuwe snelheden maar dat is niet waar volgens de helpdesk bij chello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper

icecoolsniper

never run from a sniper!

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 12:07:
Hier in Spijknisse is er ook nog geen verhooging, zit nog steeds rond de 1500. :(
Heb vanmorgen gebeld naar chello en die zeggen dat voor eind augustes iedereen in Nederland van de nieuwe snelheid gebruik kan maken. >:)

Ik heb ook gelezen in deze topic dat de com 21 modums vervangen zouden worden voor de nieuwe snelheden maar dat is niet waar volgens de helpdesk bij chello.
8)7 |:( 8)7 |:( 8)7 |:(
WAAR ZIJN DIE LUI MEE BEZIG?!?! Augustus ..... grmbl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper

icecoolsniper

never run from a sniper!

icecoolsniper schreef op 11 juni 2004 @ 13:09:
[...]

8)7 |:( 8)7 |:( 8)7 |:(
WAAR ZIJN DIE LUI MEE BEZIG?!?! Augustus ..... grmbl
Ik vind dat ze die mensen die al lang wachten op de verhogingen op z'n minst excuses moeten aanbieden. Want wij betalen netzoveel als mensen die wel een verhoging hebben maar we zitten veel lager qua snelheden.

oops moest een edit zijn, geen quote

[ Voor 6% gewijzigd door icecoolsniper op 11-06-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik ga Chello in de loop van de week bellen dat het nu maar eens afgelopen moet zijn. Ik betaal me rot, maar een snelheidsverhoging zit er niet in! Hoe durven ze? Mijn upload ligt rond de 75... Wat een afzetters! Als er deze maand niets aan gedaan wordt, ga ik Chello boycotten! Samen met nog heel wat Chello gebruikers hier (oftewel, op maximale snelheid 24 uur per dag downloaden). Ik ben het nu helemaal zat met die lui en van mij mogen ze flink in de stront zakken. Geen praatjes maar snelheden wil ik! Bagger Chello...

Ik stap wel over op ADSL, dan heb ik wel snelheid voor een goed bedrag (is zo want de meesten hebben hier nu ADSL).

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whocarez schreef op 09 juni 2004 @ 10:19:
ik woon dus ook weer in zo'n zwart gat rockanje zit namelijk ook nog steeds op de oude snelheden en nog niks van chello gehoord.
Rockanje he :) Nee daar is nog niet geupgrade, zal nog wel ff duren ook lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:45

Wimo.

Shake and Bake!

proller schreef op 11 juni 2004 @ 13:26:
Ik ga Chello in de loop van de week bellen dat het nu maar eens afgelopen moet zijn. Ik betaal me rot, maar een snelheidsverhoging zit er niet in! Hoe durven ze? Mijn upload ligt rond de 75... Wat een afzetters! Als er deze maand niets aan gedaan wordt, ga ik Chello boycotten! Samen met nog heel wat Chello gebruikers hier (oftewel, op maximale snelheid 24 uur per dag downloaden). Ik ben het nu helemaal zat met die lui en van mij mogen ze flink in de stront zakken. Geen praatjes maar snelheden wil ik! Bagger Chello...

Ik stap wel over op ADSL, dan heb ik wel snelheid voor een goed bedrag (is zo want de meesten hebben hier nu ADSL).

Wat zit je dwars jongen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zegt ie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoF
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-08 19:12
Hier in Hilversum ook, ik neem aan dat nu heel Hilversum in ieder geval klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 22:16

Jack

MHz Matters

Hulde :)

ik haal hier in (boerengehucht) Drempt:

Download 271.9 KByte/sec (=2175 kbps)
Upload 40.8 KByte/sec (=326 kbps)

>:)
met chello classic welteverstaan

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Jack schreef op 11 juni 2004 @ 14:18:
Hulde :)

ik haal hier in (boerengehucht) Drempt:

Download 271.9 KByte/sec (=2175 kbps)
Upload 40.8 KByte/sec (=326 kbps)

>:)
met chello classic welteverstaan
dat zou je al 2 maanden moeten halen :? of is dat ook zo

heb hier (Angerlo) al tijdje terug upgrade gehad namelijk :P
drempt->angerlo = zelfde hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 11 juni 2004 @ 13:26:

euh.. :? Wat hoort je upload dan te zijn??

Volgens mij is het 24 uur per dag op max. snelheid downen niet hetzelfde als boycotten... trouwens... als je dat lang genoeg doet, wordt je vanzelf wel geknepen of afgesloten... dus... daar heb je lekker veel aan...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-09 15:57
Ik ben een paar dagen te laat, maar Chello Classic in Amsterdam Centrum heeft (nu) de beloofde snelheden:

Download : 295.8 KByte/sec
Upload : 29.3 KByte/sec
Connection : 946.0 Conn/min
Ping test Nederland : 16.0 ms

Ben wel blij met die upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Q-type schreef:

(..)

Purmerend... bij mij ook gisternacht verhoogd...
Ben in ieder geval blij dat het na zo lang wachten een sta in de goede richting is, maar t lijkt erop dat iedereen nu nog maar 256 kbit/sec up heeft i.p.v. de beloofde 384kbit/sec... nog es anderhalf keer zoveel upload als wat ik nu heb zou natuurlijk wel leuk zijn..

Heeft iemand misschien meer informatie over de reden dat iedereen nog maar 256kbit heeft?
Ik kreeg daar vandaag het volgende OPBEURENDE en VEELZEGGENDE mailtje over:
Beste abonnee,
Onlangs informeerden wij je al dat de up- en downloadsnelheid van je chello-verbinding de komende maanden flink omhoog zou gaan.

En vanaf verleden week is dat ook echt het geval!
De nieuwe up- en downloadsnelheden zijn:

voor chello entry: nieuw 400/94 Kbps (was 400/64 Kbps)
voor chello light: nieuw 1024/192 Kbps (was 768/96 Kbps)
voor chello classic: nieuw 2560/256 Kbps (was 1500/128 Kbps)
voor chello plus: nieuw 4608/440 Kbps (was 3000/384 Kbps)

De verhoging van de download snelheid geschiedt in 1 keer: je krijgt dus meteen de nieuwe settings. De verhoging upload snelheid zal gefaseerd plaatsvinden om te voorkomen dat er oneffenheden in het netwerk plaatsvinden. Het gaat tenslotte om grote aantallen klanten. Zodra de laatste fase van de snelheidsverhoging plaatsvindt krijg je daarover nader bericht. Zodra de upload-snelheid maximaal kan worden gezet, zullen wij je informeren.
Chello kennende zullen die laatste 128kbit dus pas zo rond 2010 gerealiseerd zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:46
hier in Alkmaar schijnbaar vandaag gedaan :) (eindelijk btw...)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoutWout
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-02 22:03
Amsterdam Oud-Zuid nog steeds op oude snelhedi (Chello Classic)
Oude A2000 netwerk, wat ooit als 3000/512 had en waar ik nu al eindeloos wacht op mijn 2500/256 joehoee!

Red een boom, eet een bever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

BoutWout, wat voor modem heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:16

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Dr gebeurt hier (oud-beijerland) iets! Normaal gesproken was m'n downlaod maximaal zo'n 170kb/s, maar sinds gisteren zit ik steeds op de 187kb/s. Op naar de 2,5mbit :D

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rotterdam-zuid is er ook nog steeds geen k*t gbeurt, vind het een beetje vaag, iedereen hier betaald hetzelfde, alleen heeft de een al profeit van de nieuwe snelheid en de ander niet. En dat terwijl ik verdomme al vanaf dag 1 dat quicknet kabel internet had (wat daarna sonera en daarna chello) ben aangesloten. Maar dat mag weereens niets uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieKanarie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-08 11:30
BoutWout schreef op 14 juni 2004 @ 17:17:
Amsterdam Oud-Zuid nog steeds op oude snelhedi (Chello Classic)
Oude A2000 netwerk, wat ooit als 3000/512 had en waar ik nu al eindeloos wacht op mijn 2500/256 joehoee!
Hier in Oud-Zuid al een tijdje nieuwe snelheden:

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Jun 16 2004 om 12:45:13 UTC+0200)

Download : 542.1 KByte/sec
Upload : 56.5 KByte/sec
Connection : 2,140.0 Conn/min
Ping test Nederland : 11.0 ms

Moet er wel bijzeggen dat ik niet meer een a2000 node heb. Maar dat was al enkele maanden het geval, al voor de verhoging.

Misschien kan je je modem resetten. Als je een Motorola hebt kan dat hier: http://192.168.100.1/config.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik kreeg laatst een waarschuwing van chello dat ik te veel had gedownload (27GB) Mijn buurman dus... met wie ik dat abonnement heb.

Ik kan online zien bij chello wat ons gebruik is, maar ik zou graag weten wat ik zelf en wat mijn buurman gebruikt. Dus als ik kan bijhouden hoeveel ik per maand gebruik dat weet ik ook hoeveel de buurman download.

Ik heb gezocht naar een programmatje maar hier op tweakers vind ik alleen programma's als netstat die per sessie bijhouden hoeveel netwerkverkeer er is. Ik zoek een programma waarbij ik bij wijze van spreken na een jaar kan zien hoeveel GB ik heb gedownload...

edit:

Mijn snelheid chello classic
Download: 739.1 KByte/sec (=5913 kbps)
Upload: 44.3 KByte/sec (=354 kbps)
Connection: 1,012.0 Conn/min
Ping test Nederland: 12.0 ms

[ Voor 15% gewijzigd door Pin0 op 16-06-2004 23:59 ]

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Zoek eens naar Netlimiter en Bandwith Controller............

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:32

Exirion

Gadgetfetisjist

Nog maar 2 maanden en ik kan Chello de deur uit kicken \o/

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pin0 schreef op 16 juni 2004 @ 23:55:
Ik kreeg laatst een waarschuwing van chello dat ik te veel had gedownload (27GB) Mijn buurman dus... met wie ik dat abonnement heb.

Ik kan online zien bij chello wat ons gebruik is, maar ik zou graag weten wat ik zelf en wat mijn buurman gebruikt. Dus als ik kan bijhouden hoeveel ik per maand gebruik dat weet ik ook hoeveel de buurman download.

Ik heb gezocht naar een programmatje maar hier op tweakers vind ik alleen programma's als netstat die per sessie bijhouden hoeveel netwerkverkeer er is. Ik zoek een programma waarbij ik bij wijze van spreken na een jaar kan zien hoeveel GB ik heb gedownload...

edit:

Mijn snelheid chello classic
Download: 739.1 KByte/sec (=5913 kbps)
Upload: 44.3 KByte/sec (=354 kbps)
Connection: 1,012.0 Conn/min
Ping test Nederland: 12.0 ms
Download dan de DU meter, volgens mij staat die op www.chelloo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ liever niet op GoT :/ ]

[ Voor 92% gewijzigd door intoxicated op 20-06-2004 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Mijn opzegbrief is de deur uit, en volgens de tpg site netjes afgeleverd. :*)
Dus per 1 augustus ben ik zeker weg bij chello, en misschien al eerder afhankelijk of Demon een beetje meewerkt. :7

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet voor niets verborgen, en dit forum leent zich verder niet voor deze zaken. Wordt daar lid zou ik zeggen.

[ Voor 41% gewijzigd door intoxicated op 20-06-2004 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hoeven niet in details te treden, ik vroeg me gewoon af of hier mensen zijn die dat gedaan hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 02:57:
We hoeven niet in details te treden, ik vroeg me gewoon af of hier mensen zijn die dat gedaan hebben. :)
Vroeger was het wel de moeite waard als je je modem wou uncappen met dhcp force je kan er allerlij uitleg namelijk over vinden. Helaas kan t nu niet meer door een nieuwe firmware op je motorola modem (als je die hebt iig). Als je niet wilt betalen dan bel je toch effe sneaky met iemands anders telefoon? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *discostar*
  • Niet online
Helaas kan t nu niet meer door een nieuwe firmware op je motorola modem
Het antwoord wordt hier bijna al gegeven B) nieuwe andere firmware O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn nu alweer een flinke tijd verder.. en ik zit (Rotterdam-zuid) nog steeds met dezelfde snelheden. De oude dus.
Ben ik nou de enige ofzo.. want niemand post meer wat hier.. of zijn er nog meerdere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:54:
We zijn nu alweer een flinke tijd verder.. en ik zit (Rotterdam-zuid) nog steeds met dezelfde snelheden. De oude dus.
Ben ik nou de enige ofzo.. want niemand post meer wat hier.. of zijn er nog meerdere?
Ik zit in Sliedrecht en heb ook nog helemaal niets gehoord over de beloofde snelheden. Ik gok op september ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper

icecoolsniper

never run from a sniper!

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:54:
Spijkenisse ook nog steeds dezelfde bagger snelheden. Ik heb ze ook gemaild of ze de mensen die nog geen snelheidsverhoging hebben een presentje of op z'n minst hun excuses aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FX16
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:36
Hier Rozenburg ,ook hetzelfde probleem .
Ik vind het ronduit asociaal dat de ene regio al bijna 4 maanden ,zoniet langer van de hoge snelheden kan genieten terwijl wij nog steeds aan 128/1500 zitten.
Ik vind IDD dat Chello hier wel wat tegenover mag zetten.
Aan de andere kant hebben wij nu nog het voordeeltje van onbeperkt downloaden omdat het monitoren van com21 traffic wat lastiger is,ze kunnen je ook niet terugzetten maar moeten je echt afsluiten en dat mogen ze dus niet.

Ik ga hier maar eens een mailtje over sturen ,waaropm kunnen Cassema ,Kabelfoon of Essent de snelheidsverhogingen wel veel sneller uitrollen?
Misschien omdat die niet van een gierige Amerikaanse moedermaatschappij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Centrum Rotjeknor hier: oude snelheiden op Classic... ik dacht dat ze 30 juni als vervaldatum hadden gesteld van het verhogen van de snelheden... heb hier ook een commetje21; ik weet niets van datalimieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Niet online

KSR

Rotterdam & Amsterdam hebben vertraging opgelopen. Hoe kan het ook anders :(
Dus het zal nog wel een poosje duuren.

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook nog steeds de com21, maar ik neem toch niet aan dat die gaan veranderen? zijn hier dan trouwens nog leuke voordelen op???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 01:04:
ik heb ook nog steeds de com21, maar ik neem toch niet aan dat die gaan veranderen? zijn hier dan trouwens nog leuke voordelen op???
In je profiel staat niet waar je woont, maar als je in 't Noorden woont is 't voordeel dat je een vast IP-adres hebt, anders heb je geen voordelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook nog steeds de oude snelheid. Er wordt nu al zo'n 4 maanden geadventeerd dat de snelheden omhoog zouden gaan. Per juni ofzo zou iedereen nieuwe snelheden hebben (d8 ik) en het is nu jullie, dus de "GEEF-MIJN-GELD-TERUG"-brief is bijna geschreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik ook, bagger zooi. Chello belooft veel, maar doet niets. Stelletje kleuers zijn het :P

Ik boedoel, ik betaal net zo veel als iedereen die wel een hoge snelheid heeft :@ Kunnen we nu gaan claimen dat ons netwerk onder de maat presteerd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik zit ook in Rotterdam zuid (Charlois) en als ik een VNC verbinding open heb van kantoor naar huis (vreet bandbreedte!) dan zit ik met speedtest op 2000 a 2300 down en rond de 250 down. Daz voor Chello classic erg netjes en conform de nieuwe snelheden. Dit heb ik trouwens al een maandje of 2 geloof ik...

Als je in R'dam zuid zit, zou ik toch eens contact opnemen met de helpdesk....

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amsterdam-West: De nieuwe upload lijkt eindelijk helemaal doorgevoerd (40 Kb/s) :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betreft de fair-use-policy: ongeveer een jaar geleden kreeg ik al een brief over mij 73 GB down in een maand. geen 100 zoals vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaandam, de volledige verhoging van de upload is hier nu ook te merken (Classic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper

icecoolsniper

never run from a sniper!

Nog steeds de oude bagger snelheden hier(Spijkenisse). Ik ga proberen over te stappen op ADSL. Ik word GEK van (C)hello!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Hoek van Holland hier en nog steeds op 23 juli niks zien :'(

Ze zeiden wel voor het eind van de maand O-)

Geloof jij het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Hier (hellevoetluis) ook nog steeds niks, dus als Spijkenisse ook nog moet gebeuren zal dit ook wel later worden. Maar iemand heeft een monteur gesproken die zei dat zijn wijk hier in Hellevoetsluis in deze maand nog zou gebeuren. Dus ik denk dat Spijkenisse dan ook direct meegaat)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *discostar*
  • Niet online
Beste abonnee,
Onlangs hebben wij u geïnformeerd over de realisatie van de eerste fase van de snelheidsverhoging. In de eerste fase hebben wij de downloadsnelheid reeds tot het maximum verhoogd. De verhoging van de uploadsnelheid heeft gefaseerd plaatsgevonden om de oneffenheden in het netwerk te voorkomen.

Vanaf deze week is ook de verhoging van de uploadsnelheid gerealiseerd.

Met vriendelijke groet,
chello
te leuk om te stoppen

Phew.. Hilversum is klaar.. op naar de volgende verhoging :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Aaaah! Nog steeds geen verhoging hier! Ik wordt er gek van.

Zouden we niet een standaard brief op kunnen stellen, die alle Chello gebruikers (die nog steeds geen verhoging hebben gehad) versturen naar Chello?

Daarbij komt kijken, De officiele snelheid is 2500 ofzo, en ik zit nu op 1100! Dat is minder dan de helft! Maar ik betaal net zo veel als iedereen die een verhoging heeft gehad hoor! Ik wil de helft van mijn geld terug :(

En ik weet niet of meer mensen die UPC snelheidstest gedaan hebben, maar met mijn 1100 @ Classic zegt 'ie dat de snelheid GOED is :| Dat kan toch niet? Zou de consumentenbond hier wat mee kunnen?

het wordt tijd voor actie want ik betaal me bond en blauw voor iets wat ik niet krijg. Zelfs de Chello Starter upload is nu nog sneller :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hier nog eentje uit het Rijnmond gebied die zo langzamerhand achterlijk word van die snelheid.
Sommige chello gebruikers zijn in maart al over gezet, en het is nu alweer augustus en nog steeds geen bericht van chello wanneer we eens omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
ik heb een terrayon modem (die met die 4 lampies) en mijn snelheden zijn al een tijd terug omhoog gegaan.
Vandaag krijg ik ineens een brief van chello dat ze op 10 augustus een nieuw modem komen brengen. Een Eurodocsis.
Zijn er meer mensen die dit hebben? wat is het voordeel van deze modems? kzit namelijk nu bijna altijd aan mijn optimale downloadsnelheid (300/40)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29
Ik heb hier een oude grijze terayon modem... ik wordt helemaal lijp van dat ding. Soms ligt chello er dagen uit met een kleine tussenstop van hoogstens 10 minuten dat het allemaal wel werkt, maar voor de rest brand er een rood lampje op de modem. Ik hoop dat ik snel een nieuwe modem krijg want ik denk dat dat ding niet meer 100% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah hoor daar ben ik weeeer... terug van vakantie.. en nog steeds de oude (bij de rest van de chello gebruikers vergeleken) slakken snelheid!
Rotterdam.. Randstad... vooruitstrevend.. chello???? halloowww ik voel me een boer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper

icecoolsniper

never run from a sniper!

Woeiii binnenkort overstappen op ADSL. Geen Chello meer!!! En dat Adsl wat ik neem is nog goedkoper ook en bijna net zo snel als de nieuwe snelheden van chello. Ik zeg zwaai zwaai tegen chello. En ik hoop dat nog veel meer mensen dit zullen doen, want de manier waarop chello met zijn klanten omspringt is ronduit schandalig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjeuhz schreef op 30 juli 2004 @ 14:14:
ik heb een terrayon modem (die met die 4 lampies) en mijn snelheden zijn al een tijd terug omhoog gegaan.
Vandaag krijg ik ineens een brief van chello dat ze op 10 augustus een nieuw modem komen brengen. Een Eurodocsis.
Zijn er meer mensen die dit hebben? wat is het voordeel van deze modems? kzit namelijk nu bijna altijd aan mijn optimale downloadsnelheid (300/40)
Nope, geen last van en geen mail gezien (of het moet vandaag in de bus vallen of zo ). Voordeel zou ik ook niet weten haal immers exact dezelfde snelheden die jij opnoemt. Denk dat je eerder "verkeerd" in hun systeem staat of zo met een COM21 ding ? Zou in ieder geval effe bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het bij Chello administratief niet klopt is mij vandaag wel duidelijk geworden. Ik heb ook een brief gekregen dat ik een nieuwe modem zou krijgen. Dus netjes thuis blijven. Komt de man van Cable1 en weet me te vertellen dat ik geen nieuwe modem nodig heb. Ik vond het al zo vreemd. Snelheid is goed :)
Balen dat ik die uren thuis was natuurlijk...
Wel blij dat ik geen nieuwe modem heb gekregen want ik ben blij met de Motorola Surfboard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 16:36:
Rotterdam.. Randstad... vooruitstrevend.. chello???? halloowww ik voel me een boer :P
Hehe en dat terwijl 'de boeren' in 't noorden zo ongeveer allemaal de nieuwe snelheden hebben! :) (ik hoor zelf ook bij die boeren ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Bergen op 24-08-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Rotterdam-West sinds gister nieuwe snelheden!!!! iig ik wel 300 kbps down 30 up EINDELIJK chello :r

(Overgenomen op Tue Aug 31 2004 om 11:43:00 UTC+0200)

Download : 304.1 KByte/sec
Upload : 37.0 KByte/sec
Connection : 650.0 Conn/min

[ Voor 49% gewijzigd door Trank00l op 31-08-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Thunder00x schreef op 31 augustus 2004 @ 11:42:
Rotterdam-West sinds gister nieuwe snelheden!!!! iig ik wel 300 kbps down 30 up EINDELIJK chello :r
Sorry hoor, maar dat vind ik echt triest. In plaats van dat je eindelijk blij bent en "Jeej hier ook de nieuwe snelheden! :D " roept, moet er toch weer een :r 'smiley' in je post. Hoe verwend kun je zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door Bergen op 31-08-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
tralalala en ik ben nog steeds niet geupgrade...
boeit niet, nu kunnen ze m'n dataverkeer niet checken :D

postcode check van chello geeft:
"Nee, jouw modem is nog niet ingepland om te worden vervangen."

ik moet eik gewoon minder gaan betalen, want krijg al half jaar tragere snelheden voor zelfde geld bij zelfde provider, alleen omdat ze modem niet wisselen 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Arnold op 31-08-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Bergen schreef op 31 augustus 2004 @ 12:20:
[...]
Sorry hoor, maar dat vind ik echt triest. In plaats van dat je eindelijk blij bent en "Jeej hier ook de nieuwe snelheden! :D " roept, moet er toch weer een :r 'smiley' in je post. Hoe verwend kun je zijn...
Verwend.. haha ik wacht al sinds maart wat verwacht je man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
GS2K1 schreef op 31 augustus 2004 @ 12:24:
tralalala en ik ben nog steeds niet geupgrade...
boeit niet, nu kunnen ze m'n dataverkeer niet checken :D

postcode check van chello geeft:
"Nee, jouw modem is nog niet ingepland om te worden vervangen."

ik moet eik gewoon minder gaan betalen, want krijg al half jaar tragere snelheden voor zelfde geld bij zelfde provider, alleen omdat ze modem niet wisselen 8)7
wees blij, ik heb liever geen datalimiet en tragere snelheden dan een datalimiet, gecapped worden naar 8kb/s is echt klote. Alleen jij hebt wel een echt lage upload snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Thunder00x schreef op 31 augustus 2004 @ 12:24:
[...]

Verwend.. haha ik wacht al sinds maart wat verwacht je man....
Ja, ik snap wel dat 't klote is dat je een eeuwigheid hebt moeten wachten, maar nu je eindelijk een snelle lijn hebt moet je toch blij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Blij wel,maar veranderd niet de feit dat het nog steeds een zooitje is bij chello dus ja :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, genoeg chello ellende meegemaakt de afgelopen jaren.
Vandaag is het officieel m'n laatste dag bij chello, modem wordt de 2e opgehaald.
Demon 2-8mbit babyxl lijntje is sinds vandaag actief maar ik ben nogal lui aangelegd en met wat geluk is m'n nieuwe draytek 2900g die m'n freesco doos gaat vervangen net op tijd zodat ik maar één keer hoef te switchen.
Maar dat geluk zal ik wel niet hebben.

Ik wens jullie het beste met chello hetgeen wel nodig is want hier is het de laatste paar weken weer huilen met de pet op.

Trouwens mooi op tijd met demon, nu moet je aansluitkosten en het modem betalen hetgeen toch zo'n 175 euro is.

Affijn Chello d'r uit en nu dus voor een jaartje Demon, daarna zien we wel weer.

Vond het gegeven dat ze nu die 8 gig vermelden wel goed, schept iig heel wat meer duidelijkheid.
Maar in mijn geval water na de wijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Thunder00x schreef op 31 augustus 2004 @ 16:03:
Blij wel,maar veranderd niet de feit dat het nog steeds een zooitje is bij chello dus ja :r
Nee, ze kunnen blijkbaar gewoon niet in 1x het hele land omgooien. Misschien moet er hier en daar nieuwe hardware (voor 't nieuwe DOCSIS-protocol) worden geplaatst en dat kan wat tijd kosten. Een provider heeft dat soort hardware vaak ook niet op voorraad neem ik aan. :+

Btw, bij @home werd 't toch ook steeds weer uitgesteld?

[ Voor 7% gewijzigd door Bergen op 31-08-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm heb vandaag nieuwe snelheden
op com21 platform dus nog wel langzame upload...tlijkt wel alsof ze mijn opzegbrief als reden hebben gezien om me te upgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Bergen schreef op 31 augustus 2004 @ 17:02:
[...]
Nee, ze kunnen blijkbaar gewoon niet in 1x het hele land omgooien. Misschien moet er hier en daar nieuwe hardware (voor 't nieuwe DOCSIS-protocol) worden geplaatst en dat kan wat tijd kosten. Een provider heeft dat soort hardware vaak ook niet op voorraad neem ik aan. :+

Btw, bij @home werd 't toch ook steeds weer uitgesteld?
ach je kan et blijven verdedigen kvind et gewoon een teringzooitje daar klaar.
Ze blijven dingen beloven en elke keer uitstellen en kutsmoezen verzinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Thunder00x schreef op 31 augustus 2004 @ 17:11:
[...]

ach je kan et blijven verdedigen kvind et gewoon een teringzooitje daar klaar.
Ze blijven dingen beloven en elke keer uitstellen en kutsmoezen verzinnen
Ik verdedig het niet, ik bekijk het gewoon realistisch en kan wel redenen verzinnen waarom het zo lang duurt.

Een 'teringzooitje' wil ik 't niet noemen, maar het zou handiger zijn als men de klant wat meer inzicht geeft in de hele omschakeling, hoe ver men is en waarom het zo lang duurt. Nu blijft iedereen er maar wat naar raden en gaat iedereen roepen dat 't een rommeltje is en daar verlies je klanten mee. Eerlijkheid duurt het langst zeg ik altijd maar, maar het lijkt vaak of ze dat gezegde bij chello niet kennen.

De statuspagina (test.net.upc.nl) is wel altijd eerlijk. Gisteren had de DNS-server problemen en op de statuspagina stond inderdaad keurig een rood dingetje bij een van de DNS-servers. Pluspuntje. :)

[ Voor 50% gewijzigd door Bergen op 31-08-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Er is iets ongelooflijks gebeurt!

Ik kom net terug van de tv naar me pc die torrentfiles staat te seeden. Normaal staat daar 15k, maar nu opeens 38!!!!!!

Ik test gedaan etc en ja hoor download rond de 300 en upload tegen de 40 aan!!

Zelf heb ik nog gewoon dat com 21 modem :S

Anyway hij is verhoogd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dan heb je geluk
chello vertelde mij dat dat op een com21 platform niet ging zo'n hoge upload 24 max ofzo hadden de medewerkers het daar over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op 01 september 2004 @ 00:33:
Er is iets ongelooflijks gebeurt!

Ik kom net terug van de tv naar me pc die torrentfiles staat te seeden. Normaal staat daar 15k, maar nu opeens 38!!!!!!

Ik test gedaan etc en ja hoor download rond de 300 en upload tegen de 40 aan!!

Zelf heb ik nog gewoon dat com 21 modem :S

Anyway hij is verhoogd :D
Waar woon je? Rotterdam is nog steeds huilen met de pet op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 08:30:
hmm dan heb je geluk
chello vertelde mij dat dat op een com21 platform niet ging zo'n hoge upload 24 max ofzo hadden de medewerkers het daar over
In Rotterdam heb ik hier een Com21 platform. Als ze dus de snelheden gaan verhogen, dan betaal ik voor die verhoogde snelheden. Die wil ik dan dus gebruiken en als een Com21 een limiet heeft van 24 max upload, dan komen ze maar mooi een nieuwe modem plaatsen op hun eigen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

Hier in vlaardingen (3134) is nu ook eindelijk de verhoging doorgevoerd!

(Overgenomen op Wed Sep 1 2004 om 09:37:18 UTC+0200)

Download : 309.7 KByte/sec
Upload : 28.0 KByte/sec
Connection : 764.0 Conn/min
Ping test Nederland : 30.0 ms

En dat allemaal met een Com21 Modem, ik heb nooit een mailtje van chello ontvangen over de verhoging of het omruilen van het modem. :)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barney
  • Laatst online: 12-09 21:22

Barney

nee, ik kan niet darten

In Spijkenisse is het nu ook eindelijk sneller, dus dan zal Rotterdam binnenkort ook wel komen.

Speedtest.nl resultaten:

download: 306.9 KByte/sec
upload: 38.3 KByte/sec
connection: 653.0 Conn/min

PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Volgens mij is 't flauwekul dat 24 kB/s het maximum zou zijn. Voor zover ik weet kunnen alle kabelmodems op zijn minst 10 mbit verwerken. Maarja, die poster hierboven heeft 't levende bewijs he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_marf
  • Laatst online: 08:48
ja hoor.. heb ik weer.. eindleijk na maanden komt dat nieuwe modem binnen.. mooi denk je.. ook een briefje met wat codes zo lijkt het en laat de pret maar beginnen...

mooi niet dus... wat ik ook doen ik kan het nieuwe modem niet aan de praat krijgen en dus maar de helpdesk gebeld... ja meneer, ik zie het al.. u staat hier nog als gebruiker van en COM21 modem, dan werkt dus niet.

Ik zeg: maar dat probeer ik nu net te veranderen, maar dat werkt dus niet... Ja meneer u krijgt nog een aparte brief met de nieuwe inlogcodes....

Ow dus de codes die ik nu heb zijn niet goed? Nee meneer, maar de afdeling die dat verstuurd mmoet er zoveel versturen, dat kan wel ff duren... Pffffffffffff Prutsers!!!

3 weken later nog niks en de helpdesk is tegenwoordig telefonisch weer geheel onbereikbaar.... :(

binnenkort naar demon.... (mun pa dan, zijn ze weer iemand kwijt die 50 euro per maand betaalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyArt
  • Laatst online: 10:33
Hier heenvliet ook snelheidsverhoging sinds vandaag met een oud com21 modem. Nu hopen dat de modem niet hoeft te worden geruild want nukunnen ze ook niet de download limieten controleren.

(Overgenomen op Wed Sep 1 2004 om 12:37:04 UTC+0200)

Download : 215.1 KByte/sec
Upload : 38.3 KByte/sec
Connection : 261.0 Conn/min
Ping test Nederland : 27.0 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dus de regio Rotterdam komt in de buurt. Heb ik een vraag over; sinds een week is het zo dat mijn Internet verbindinger er spontaan mee kapt binnen 10 minuutjes (lampjes op Com21-modem wél gewoon groen). Als ik de pc dan opnieuw opstart werkt alles weer voor 10 minuutjes. De modem geeft geen storingen aan, maar E-mail, Internet Explorer en FTP-programma's hebben opeens geen verbinding meer.

Wat ik me dus afvroeg is of een van jullie ook zoiets gemerkt heeft vlak voor de snelheidsverhoging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

DyArt schreef op 01 september 2004 @ 12:45:
Hier heenvliet ook snelheidsverhoging sinds vandaag met een oud com21 modem. Nu hopen dat de modem niet hoeft te worden geruild want nukunnen ze ook niet de download limieten controleren.
Hier ook, sinds vandaag de snelheid omhoog met mijn oude com21 modem.

Resultaten zojuist op Speedtest:
Download : 309.9 KByte/sec
Upload : 35.4 KByte/sec
Connection : 619.0 Conn/min
Ping test Nederland : 27.0 ms

Regio Vlaardingen, heel erg dicht bij Rotterdam inderdaad ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 09:29:
[...]

Waar woon je? Rotterdam is nog steeds huilen met de pet op ...
Hoek van Holland woon ik! Zal zo effe mijn test gebeuren posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FX16
  • Laatst online: 12-09 15:36
Zo mensen D day is aangebroken en ja hoor Chello houdt zich hier in ieder geval niet aan zijn belofte zoals verwacht natuurlijk!

Test bijvoorbeeld eens poort 21,ga eens FTP transfers doen ,uploaden naar een server dus ,speedtest zegt me helemaal niks .
Ok OK , ik kan weer wat harder downloaden hier in regio 3181 maar mijn upload is nog steeds een ramp ,vannacht was het 27 KB en via FTP 12 KB
Nu is het krap 15 KB via speedtest

Ik zal nu eens een aantal speedtesten doen

Download 209.9 KByte/sec :(
Upload 13.5 KByte/sec !!!! :(

Dit is dus niet de snelheidsverhoging die beloofd was ,ik kijk dit nog heel even aan en als dit niet heel snel veranderd dan stel ik chello in gebreke en ga ik geld terughalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben toch benieuwd wanneer en of er iets van terecht komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:16

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

\o/ \o/ \o/ :D :D
W00t... ik ben ook geupgrade :D
Maximum snelheid voor chello classic: 2560 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 2489 Kbit/sec
311.2 KByte/sec
38.9 x ISDN

De behaalde snelheid is: Maximum snelheid voor chello classic
De huidige instellingen van uw modem laten u niet sneller gaan
Nu ff de upload testen :D
edit:
Bestandsgrootte: 1024 Kbytes
Benodigde tijd: 34.6 seconden
Maximum upload snelheid voor chello classic: 384 Kbit/sec
Behaalde upload snelheid: 237 Kbit/Sec
29.6 KByte/sec
3.7 x ISDN
De door u behaalde snelheid is: goed
Op dit moment heeft u een goede upload snelheid
hm... hopelijk gaat die uplaod nog wat omhoog, maar het is iig al een verbetering!

* Ethnocentrix zit trouwens in oud-beijerland met een com21 modem.

[ Voor 33% gewijzigd door Ethnocentrix op 04-09-2004 17:42 ]

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

ik snap niet precies waarom jij nou speedtest vergelijkt met een port 21 ftp
dat heeft toch verder totaal niets met elkaar te maken
speedtest staat erom bekend dat de routing erheen gewoon redelijk goed is en dat kan met jouw ftp totaal niet het geval zijn

dus het bekende appeltje peertje verhaal :)

Verwijderd

Ik woon ook regio rotterdam, heb nog oud com21 modem.

(Overgenomen op Thu Sep 2 2004 om 16:06:53 UTC+0200)

Download : 242.8 KByte/sec
Upload : 16.8 KByte/sec

Download is wel verhoogd (meestal 180 KByte/sec) maar de upload lijkt
onveranderd. Passen ze dit nog aan of heb ik daar dat nieuwe
modem voor nodig. Als ze die al komen omruilen.

• PacinoAllstars
Ja, ik haal met mijn com 21 ook niet de max met uploaden tegen de 35kb als het mee zit!

Verwijderd

35 k is lekker.... ik kom niet hoger dan 16 k nog

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ethnocentrix schreef op 01 september 2004 @ 19:12:
* Ethnocentrix zit trouwens in oud-beijerland met een com21 modem.
He ik ook ;) Zit net WMP10 te downloaden en kom er achter dat het wel erg rap gaat. Heb de max van 2560Kb al gehaald, netjes hoor :)

Upload is ook bij mij niet verbeterd.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 21:13:
35 k is lekker.... ik kom niet hoger dan 16 k nog
Ja datw eet ik ook wel, maar als je over port 21 iets gaat uploaden naar bijvoorbeeld je chello ftp ruimte haal je maar 18kb :S

Alleen als ik sta te seeden met bittorent dan haal ik de 35. Waarschijnlijk nieuw modem nodig.

Ze beloven overigens 48kb download als ik dan 35 haal wil ik graag zeker 45 halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Niet online

KSR

Omg: Rotterdam sinds vandaag ook iets sneller :)

(Overgenomen op Fri Sep 3 2004 om 02:14:00 UTC+0200)

Download : 309.9 KByte/sec
Upload : 36.4 KByte/sec
edit:
Heb ook com21 modem

[ Voor 8% gewijzigd door KSR op 03-09-2004 02:20 ]

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag toevallig deze post en ook eens speedtest uitgeprobeerd.
Hier mijn resultaten van Hilversum met Chello Classic

(Overgenomen op Fri Sep 3 2004 om 11:40:35 UTC+0200)

Download : 273.5 KByte/sec
Upload : 43.7 KByte/sec

Is dit goed of slecht volgens jullie ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grom...en niemand anders heeft last van trage uploads?
alleen als ik multithread, zoals bij bittorent oid
met gewone upload krijg ik echt niet veel hoger als 15

khoop dat ze die centrale nog een beetje op orde krijgen de maand dat ik het nog met C moet uithouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
Beuningen ( bij nijmegen)
alles prima....net 2 weken nieuwe thompson modem (ofzoiets :P)

(Overgenomen op Sat Sep 4 2004 om 10:17:44 UTC+0200)

Download : 304.1 KByte/sec
Upload : 43.0 KByte/sec
Connection : 888.0 Conn/min
Ping test Nederland : 14.0 ms

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 22:57
Hebben andere mensen ook gemerkt dat de vastheid van ip-adressen bij chello anders is geworden? Ik heb 4 jaar lang hetzelfde adres gehad, tot ik een aantal maanden geleden een nieuw modem kreeg. Een nieuw adres vond ik toen wel logisch.

Gisteren heb ik opeens weer een ander adres gekregen, in een heel ander subnet. De snelheden zijn ruwweg gelijk gebleven sinds het nieuwe modem (300kb/s down, 42 kb/s up op classic), zijn ze soms nog bezig met een of andere migratie in hun netwerk? Ik zit in Amsterdam. Wat me ook opvalt is dat de lease maar 7 dagen geldig is, maar die kan wellicht verlengt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 13-09 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hier in nijmegen heb ik 3 jaar hetzelfde ip gehad... afgelopen 2 weken ben ik 3 keer van ip adres veranderd...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel redelijk hier in Nijmegen.
Alleen jammer dat ze een datalimiet hebben ingesteld.. Wordt tijd voor ADSL

Download
295.8 KByte/sec

Upload
35.3 KByte/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

DaCoTa schreef op 07 september 2004 @ 20:56:
Hebben andere mensen ook gemerkt dat de vastheid van ip-adressen bij chello anders is geworden? Ik heb 4 jaar lang hetzelfde adres gehad, tot ik een aantal maanden geleden een nieuw modem kreeg. Een nieuw adres vond ik toen wel logisch.

Gisteren heb ik opeens weer een ander adres gekregen, in een heel ander subnet. De snelheden zijn ruwweg gelijk gebleven sinds het nieuwe modem (300kb/s down, 42 kb/s up op classic), zijn ze soms nog bezig met een of andere migratie in hun netwerk?
Die snelheden zijn normaal tegenwoordig. Theoretisch zijn de maxima 320/48 maar in de praktijk haal je ietsje minder door overhead enzo.
Ik zit in Amsterdam. Wat me ook opvalt is dat de lease maar 7 dagen geldig is, maar die kan wellicht verlengt worden.
Dat is altijd al 7 dagen geweest. Halverwege de week wordt de lease steeds verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-06-2023
Hebben andere mensen ook gemerkt dat de vastheid van ip-adressen bij chello anders is geworden?
Ja, klopt. Ik heb ook altijd een vast IP gehad, maar die van mij is ook weer veranderd. Ik ben er niet bij mee. Via het IP had ik toegang tot bepaalde servers. Kon ik opeens niet meer inloggen. :(
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.