[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.018 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Ben toch maar naar server 5 gegaan. :) Ben nu Dark Elf lvl 9 nu..Ga voor assassin maa r wel met sword dagger is zo bagger, en mortal blow mist te vaak. Dus daar wil ik mijn sp niet aan verspillen.
Bij wie moet ik me aanmelden voor clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Ik heb gisteren mijn Wizzard quest gehaald, maar wat was die moeilijk zeg. Ze hebben een van die dingen die je moet halen midden in de Wastelands gezet. Wastelands staat propvol met alleen maar level 30+ creatures terwijl je als je occupation change quest gaat doen level 19 bent... Gelukkig heeft Count mij geholpen er doorheen te bikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik wacht gewoon nog steeds op een serial key.
Hoe lang moet 't nog duren? Ik wacht nu al sinds vrijdagochtend... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Goed, ik zit nog maar op server 4, want mijn de mage is nu lv 9.

Een tip: als het spel brak draait met vele groepen mensen, zet schaduwen uit, want dat scheelt superveel. Het draait nu voorwaar "soepel" met al die mensen.

Ik vind het echt jammer dat serrver 3 netcong is, terwijl de rest net normal was. Oplossing: reset de server zodat de afk'ers er afgeschopt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Nog even wat screenshots (klik voor vergroting):

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/fambekkers/Alphega/Lineage/lin01small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/fambekkers/Alphega/Lineage/lin02small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/fambekkers/Alphega/Lineage/lin03small.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Alphega op 04-04-2004 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

lekker :) op welke server zit jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet niemand waar ik toevallig een schema met reistijden van de boot kan vinden? De mensjes zijn niet erg behulpzaam... :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Nog even wat meer screenies. Uit luiheids overwegingen niet clickable :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dahof/wasteland.jpg
Hier moeten we een heleboel dieprode beesten ontwijken om bij de lizardmen of the desert te komen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dahof/wasteland2.jpg
Nu Alphega wizard is kunnen we met 3 man wel relaxed Basilisks omleggen. Met behulp van Shield Stun kost dit mij niet eens zoveel HP. Op dit plaatje is ie ook stunned als je goed kijkt. Helaas krijg je niet genoeg experience om het enorme gebruik van MP te compenseren.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
wat zie ik daar....
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vorsouw1/screens/voor.JPG
Dan zie je er naderhand dus zo uit.....
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vorsouw1/screens/na.JPG
en als je door een veld spinnen loopt, moet je hard kunnen rennen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vorsouw1/screens/rennen.JPG

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99153

lol :P

Probeer http://lin.warcry.com staat heel veel info _/-\o_

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 99153 op 04-04-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ben ook maar verhuist naar server 5, nu alweer lvl 12 elven fighter, ga voor scout - silver ranger denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gvd ben nu al 6x doodgegaan echt frustrerend :( :X !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Als er iemand een serial over hebt, please PM me!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 40554 schreef op 04 april 2004 @ 13:42:
lekker :) op welke server zit jij?
Ik zit op server 3 (Kain).
RocketKoen schreef op 04 april 2004 @ 15:08:
wat zie ik daar....
[afbeelding]
Dan zie je er naderhand dus zo uit.....
[afbeelding]
en als je door een veld spinnen loopt, moet je hard kunnen rennen :P
[afbeelding]
Je linkt bij alle 3 de plaatjes naar voor.jpg als je ze aanklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
fixed

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Damn ik ga ook maar server 5 joinen :9
Tis best wel saai in je eentje spelen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
komen binnenkort nog 3 servers bij schijnbaar :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol, ik verander niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
man major lag op server 4 , net dood gegaan :(

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AwesomE schreef op 04 april 2004 @ 21:17:
man major lag op server 4 , net dood gegaan :(
Weet je zeker dat het niet aan je systeem ligt? Ik vind het goed dat ze de servers soms resetten, om de irritante afkers eraf te kicken, zodat er mesnen kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
Anoniem: 4479 schreef op 04 april 2004 @ 21:19:
[...]

Weet je zeker dat het niet aan je systeem ligt? Ik vind het goed dat ze de servers soms resetten, om de irritante afkers eraf te kicken, zodat er mesnen kunnen spelen.
waren meerderen, mijn party was afgeslacht

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:31
Jah, dat vind ik altijd erg cool. ff opnieuw inloggen en bijna niemand te zien, heerlijk.
Alleen maar mensen die willen spelen, alle zwermen mensen die wat willen verkopen zijn ook opgehoepeld, en je kan overal weer lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

servert 5 speelt erg prettig nu (wellicht ook dat ik wat meer ervaring krijg :P)

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 18:35
PipoDeClown schreef op 04 april 2004 @ 21:45:
servert 5 speelt erg prettig nu (wellicht ook dat ik wat meer ervaring krijg :P)
Server 5 is inderdaad fijn. Ik heb een level 9 human mage op server 3, maar omdat ik daar toch amper op kan komen was ik maar begonnen aan een elf mage op server 5 en die is nu al level 8 na ongeveer 4 uur spelen. En het loopt ook allemaal een stuk soepeler dan op server 3 :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6317

Server 4 heb ik ook nog niet hoeven wachten ook al staat er soms wel net cong :)

Ben nu level 12 orc en zit op talken island. Tussen de humans dus :P
Best leuk, was ik samen met 2 andere humans monstertjes aan het killen in en group. Ik raggen, hun mij healen en ook regelmatig een ijsblokje (of wat dat dan ook is) afvuren op de enemy's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Ik weet niet of dit al eerder is gezegt, maar de graphics van de game komen pas echt tot hun recht als je inzoomt tijdens gevechten. Ik denk dat iedereen hier wel (bijna) volledig uitzoomt, om een beetje overzicht te hebben op alles. Maar als je zo ver uitzoomt, zie je de gedetailleerde textures van de monsters en personages en de mooie kleureffecten niet scherp of helemaal niet. Als je inzoomt wel.
Wat ik zelf dan doe is helemaal uitzoomen voor het zoeken naar monsters en dergelijke, maar zodra ik een gevecht aan ga, druk ik 1x op de rechter muisknop en dan schiet de camera vanzelf achter je personage en op een goed ingezoomt level, draai dan een beetje de camera en je hebt een perfecte view :). Zodra het gevecht klaar is zoom je gewoon weer uit. Ik weet niet of dit irritant is met mages, heb ik nog niet mee gespeeld namelijk, maar met de fighters maakt het de gevechten een stuk spannender vindt ik. Probeer het eens uit dus :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het echt jammer dat niemand mijn l16 human fighter (server 3) wil joinen in een groep (levelen gaat traag met balor orc fighter leaders (darkelf vilage)), ik denk dat ik eens verder ga met mijn darkelf mage (server 4), of zal ik maar een account aanmaken op server 5, zodat ik de GoT clan kan joinen.. (dwarf crafter denk ik, lijkt me wel eens geinig om te proberen)? Eerst de mage maar :).

Morgen zal ik eens een dwarf op server 5 proberen.

(dan heb ik zo accounts op 3 servers :P)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 04-04-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 04-07 09:56

Ace

Happy Happy Joy Joy

We hebben het er toevallig net over op irc dat het niet nodig is om te groupen tot lvl20. #lineagewc @ irc.sorcery.net btw :)

Ik vind dat een beetje belachlijk of het nou wel of niet nodig is, het is gewoon veel leuker. Maar veel mensen willen alleen maar zo snel mogelijk het volgende level bereiken voordat z'n buurman er is en zijn dus bang om te groupen aangezien ze dan XP en geld moeten delen.

Terwijl het toch echt veel sneller is, vanmiddag gegrouped met een Fighter en een Healer en we waren als messen door de boter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd, groupen werkt gewoon echt lekker als je een combinatie hebt. Wat vechters, en wat healers als achterban :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:09
Groupen is alleen maar fun :D Het haalt je uit de sleur van het monsters killen :) En het is ook gewoon leuk. Vaak doet iemand weer iets doms en dan lig ik weer in een deuk. Probeert er iemand bijvoorbeeld een spin te lokken, en krijgt er dan 4 achter zich aan en nog eens 2 extra tijdens het wegrennen, dat maakt het nog wat leuk.

En als ik dan veel ventjes achter me aan heb en ik ga dood, vind ik het nooit zo erg. Ik vind het meestal alleen maar grappig :D

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Persoonlijk vind ik een groep van 2 ideaal; 1 fighter(tank rol), 1 mage (nuker/healer rol).

Meer dan 2 mensen betekent niet een voordeel qua downtime/exp en zorgt vaak voor een gebrek aan goeie mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
of zal ik maar een account aanmaken op server 5, zodat ik de GoT clan kan joinen..
hmm heb nog niemand gezien van de clan. speel op het moment als Human. ben nu level 9(niet slecht voor een avondje spelen).
Moet zeggen dat het me als fighter beter afgaat dan als Mage. Ook zijn de quests voor humans (in het begin) een stuk diverser dan voor elven. Zijn ook meer quests te doen als je net begonnen bent, kon als elf maar weinig quests vinden.
Ik vind dat een beetje belachlijk of het nou wel of niet nodig is, het is gewoon veel leuker. Maar veel mensen willen alleen maar zo snel mogelijk het volgende level bereiken voordat z'n buurman er is en zijn dus bang om te groupen aangezien ze dan XP en geld moeten delen.
Maar ik moet eerlijk zegge dat het ook absoluut niet opschiet. heb namelijk 3 uur in een groep gespeeld. in die 3 uur ben ik een level gestegen, daarna kapte de mensen van de groep ermee, toen zat ik na 1 uur een level hoger.
Het enige wat ik nu nog interresant vind is level 10 halen en Skill Points. (met level 10 kan ik eindelijk mijn Skill Points besteden.

[ Voor 42% gewijzigd door Cardinal op 05-04-2004 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op 05 april 2004 @ 02:33:
[...]

Maar ik moet eerlijk zegge dat het ook absoluut niet opschiet. heb namelijk 3 uur in een groep gespeeld. in die 3 uur ben ik een level gestegen, daarna kapte de mensen van de groep ermee, toen zat ik na 1 uur een level hoger.
Het enige wat ik nu nog interresant vind is level 10 halen en Skill Points. (met level 10 kan ik eindelijk mijn Skill Points besteden.
Bereid je dan maar voor op level ~15 met een warrior, ik heb geleveled naar lv16 in ~3(!) uur. Je krijgt te weinig exp gewoon :( en sterkere vijanden (wit) geven wel meer, maar dan moet je om de vijand rusten. [edit]En sterkere wapens kosten helemaal een lot uit de loterij (156.000).[edit]

Dat doe ik in ieder geval: als ik de helft van mijn hp over heb, ga ik naar een plek waar geen aggresive mobs spawnen en daar even wachten to de hp weer vol is. Het spel is trouwens 'slechts' twee keer vastgelopen, wat volgens mij mijn eigen schuld is (druk nooit op ctrl-alt-del als het spel even niet reageert :+).

Een tip voor mages: als je de spreuk van een stone golem/soldier aankan, moet je deze aanvalen. Kost wat tijd voor ze dood zijn, maar geven wel redelijk wat exp (vind ik).

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 05-04-2004 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik group liever dan dat ik alleen lvl, gaat mischien wel wat trager maar het is zeker meer fun. Gisteravond in het elvenfort met 10 man group gehad, die skellies en terrors gingen neer bij bosjes :9

Ben nu level 13 elven fighter met een sentinal sword, bone shield en hopelijk vanavond een hunters bow :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Net zoals met de vorige beta merk ik wel dat Lineage 2 érg verslavend kan zijn. Gisteravond ging ik om half 10 nog even spelen en eigenlijk voordat ik er erg in had was het al na half 1 :o

Lekker gegrouped met een Amerikaan, hij fighter, ik mage, was nogal een roekeloos mannetje dus ik moest 'm nog een aantal keer redden, maar het was wel erg cool :P En ookal gaat de XP misschien niet zo hard, de tijd vloog voorbij en ik heb flink wat SP en adena erdoor gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 21:22
Count schreef op 05 april 2004 @ 02:30:
Persoonlijk vind ik een groep van 2 ideaal; 1 fighter(tank rol), 1 mage (nuker/healer rol).

Meer dan 2 mensen betekent niet een voordeel qua downtime/exp en zorgt vaak voor een gebrek aan goeie mobs.
nou, ik zit al een aantal dagen in TI dungeon in groupen van 5 a 8 mensen, en goeie xp hoor en ook genoeg mobs en adena. en downtime heb je helemaal geen als je een goede groep in een goeie dungeon room hebt.

ik als level 16 human mage moet zowiezo in groepen levelen want alleen kan ik helemaal niets :P heb alleen windstrike level 4, heal level 6, battle heal level 3 en group heal level 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44573

Ik ben ook bezig op server 5, lvl 12 elven fighter. nick= GOTent :)

ben maximize al tegengekomen in elven fortress en 1 keer toen mn party een beetje dwarsgezeten werd door een mage..

Ik heb 2 dagen gespeeld met dezelfde mensen in een party, was erg leuk en ontzettend verslavend.. ga het nu ook wel iets minderen en maar een paar uur per keer spelen. Levellen vind ik wat minder belangrijk dan samenspel en fun.

nog een vraagje over skills, kun je nu beter eerst die powershot/strike upgraden of eerst de aura's?

ik zit al in een clan...van 3 man.. :) we hebben nog een mage nodig en we zijn vaak nieuwe gebieden aan het exploren en blijven niet te lang op 1 plek hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
In groepen lvlen is idd veel leuker dan in je 1tje, ook al krijg je er minder xp door. Onder lvl 10 in je 1tje lvlen gaat nog wel, maar daarna wordt het zo eentonig en langdradig dat het veel te saai wordt.
Dus Morax en Captain Jebo, als jullie is ff overleggen en 1 grote clan maken ipv 2 kleintjes :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Ik snap er nix van. Hoevaak ik ook mijn emaildres opgeef, ik krijg maar geen key doorgestuurd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Schijnbaar worden er geen keys meer verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Dat lijkt me sterk, aangezien die "keyopstuursite" nog steeds up is :)

Bovendien had ik aan het begin van de open beta al mijn key aangevraagd, zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ik heb hetzelfde probleem, heb zelf ook al meerdere mailtjes gestuurd met de vraag of ik er een kan krijgen. En via de open beta sign up page uiteraard. Ik krijg maar geen serial, terwijl ik een PlayNC.com account heb aangemaakt en het spel al geinstalleerd heb. Ik heb alleen maar zo´n lullige serial nodig om aan de slag te gaan, maar ik krijg maar niets...

:'( Dus mocht iemand please please please een sleutel over hebben, pm of mail me dan.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzBedmanzzz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-07 23:36
Ik heb een L10 Dwarf (username: zzzBedmanzzz) Op Server 2 Sieghardt.

Als Dwarf spelen is reteleuk met Create Item maar ik heb gehoord en merk ook dat Dwarves de eerste 20 levels retetraag levelen. (De eerste active skills laten zich pas bij L20 zien :X)
Waar ik uren over doe (levelen) doen mijn Elven-vrienden een kwartiertje. 8)7.

Binnenkort vertrek ik met mijn recepten richting Elven Village om een paar Bows Of Forest (156k in shop :|) voor ze te craften. En dat vind ik het grote voordeel van Dwarf. Als je wat vrienden achter je hebt staan die items voor je verzamelen kun je met weinig moeite geld verdienen (of ze een gunst verlenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38063

Ik heb al wel een serial maar de verificatie email voor de account komt maar niet... kan dus ook niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Hmmmm denk dat ik ook maar moet gaan samenwerken. Klikt wel relaxed. 1 healer andere vechten. Kan je continu lvl in plaats lange tijd rusten. Man weer een naam verzinnen voor op server 5.. damn straks even kijken of ze m'n eerst char al hebben gedelete. Ik wil m'n eigen nick gebruiken.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
THE_CR0SS schreef op 05 april 2004 @ 09:14:
[...]

nou, ik zit al een aantal dagen in TI dungeon in groupen van 5 a 8 mensen, en goeie xp hoor en ook genoeg mobs en adena. en downtime heb je helemaal geen als je een goede groep in een goeie dungeon room hebt.

ik als level 16 human mage moet zowiezo in groepen levelen want alleen kan ik helemaal niets :P heb alleen windstrike level 4, heal level 6, battle heal level 3 en group heal level 3
Tuurlijk heb je geen downtime. Maar dat heb je met 2 mensen ook (bijna) niet. En je krijgt 3x zoveel experience&geld als je nu krijgt. Plus het is minder spawn campen dan in een dungeon.

Ik zeg niet dat je dat moet doen natuurlijk, als je dit leuk vind dan moet je het gewoon zo houden. Alleen als je snel wil levelen/cashen dan zou ik het niet aanraden. Dat is wat ik bedoel. :P

offtopic:
Ter vergelijking: ik & Alphega zijn nu resp. level 22 en level 20 met ~1.2 miljoen adena in items/cash (samen). En wij zitten nu voornamelijk te farmen enzo dus dan schiet het nog niet eens echt op qua exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Anoniem: 38063 schreef op 05 april 2004 @ 14:41:
Ik heb al wel een serial maar de verificatie email voor de account komt maar niet... kan dus ook niks :(
Als je niets met je serial doet, kan je hem dan naar mij toe mailen? :*) :*) :*)
(cjaurik@hotmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik heb er echt zo'n hekel aan als ik een monster aan ga vallen en hij mept mij nét dood voordat ik 'm dood kan meppen :X

En dan ook gelijk weer 10% XP eraf, wat op een hoger level toch weer veel werk is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
December schreef op 05 april 2004 @ 15:41:
Ik heb er echt zo'n hekel aan als ik een monster aan ga vallen en hij mept mij nét dood voordat ik 'm dood kan meppen :X

En dan ook gelijk weer 10% XP eraf, wat op een hoger level toch weer veel werk is :/
Tja, je neemt zelf dat risico. Ik ga altijd onder de 100 hp resten tot de 200+ .
Waar ik een veel grotere hekel aan heb, als er weinig goede monsters zitten, en iemand zit langs zo'n monster en ziet jou van een verre afstand aan komen lopen, en staat dan snel op en jat die kill voor je neus weg.

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 05-04-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaN5Hee schreef op 05 april 2004 @ 15:38:
[...]

Als je niets met je serial doet, kan je hem dan naar mij toe mailen? :*) :*) :*)
(cjaurik@hotmail.com)
site zal wel problemen hebben, hopelijk komt het binnenkort voor ons allebei nog goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Hope so... Want als de open beta serials niet meer worden uitgegeven, dan kunnen ze voor de netheid dat toch vermelden op de pagina waar je je mailadres opgeeft.

Nu voer je je mailadres in en wacht je vervolgens 4 dagen...

Hoe snel kreeg jij je serial gemailed btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
ik kreeg mn serial meteen, misschien 5 minuten later. Had me de zaterdag voor de beta opende aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu al uur bezig met Sword qeust.... en moet de derde nog doen.... stomme wachtrijen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kreeg mijn serial (afgelopen zondag) ook binnen een paar minuten, maar account registreren lukte toen niet (timede iedere keer uit)
Nu lukt account registreren dus weer niet :(

Maar weer terug naar Everquest voorlopig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68243

ik heb een serial voor jullie aangevraagd op een ander e-mail adres, jullie horen het zodra ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had ergens gelezen dat er soms probelemen zijn met serail mail server (of hoe je dat ook noemt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
DeepSeven schreef op 05 april 2004 @ 15:47:
[...]

Tja, je neemt zelf dat risico. Ik ga altijd onder de 100 hp resten tot de 200+ .
Waar ik een veel grotere hekel aan heb, als er weinig goede monsters zitten, en iemand zit langs zo'n monster en ziet jou van een verre afstand aan komen lopen, en staat dan snel op en jat die kill voor je neus weg.
Ik had gewoon m'n volle 229 HP, maar omdat dat monster twee keer m'n aanval afsloeg was ik de pineut...

Ik vind het trouwens wel minder dat als je gaat party'en met iemand die een lager level is dan jij dat hij dan minder XP krijgt. Ik ben level 10 en Pyrus is level 7, maar hij krijgt soms maar de helft aan XP van wat ik krijg als we in een party zitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68243

December schreef op 05 april 2004 @ 18:04:
[...]
Ik had gewoon m'n volle 229 HP, maar omdat dat monster twee keer m'n aanval afsloeg was ik de pineut...

Ik vind het trouwens wel minder dat als je gaat party'en met iemand die een lager level is dan jij dat hij dan minder XP krijgt. Ik ben level 10 en Pyrus is level 7, maar hij krijgt soms maar de helft aan XP van wat ik krijg als we in een party zitten :?
dat vind ik juist goed. Anders kan je gewoon iemand in een party zetten en level 20 monsters gaan aanvallen en dan lvl'd iedere minuut of zo.
Dit vind ik een heel mooi systeem. Als je lager level bent level je nog steeds een kleintje beetje sneller, maar het is wel eerlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
[...]

vind ik wel een goede zaak, zo kan je tenminste niet powerlevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

ik kan nu niet eens een plaync account aanmaken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
En vanaf vandaag blijf ik mooi human fighter. :)
Veel leuker dan mage, vind ik. Trouwens... in de stad op talking island (?) zijn veel meer quests te vinden. Bij de elven is het alleen maar van fungus, spin, fungus, nog wat fungus, nog een keer een spin. Later zal er natuurlijk wel meer afwisseling komen, maar de beta duurt nog maar een kleine 3 weken, dus ik heb geen geduld en wil meteen afwisseling, daarom ga ik nu ook alle rassen proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Is de hoeveel damage die je doet toevallig niet evenredig met het percentage van de XP die je krijgt? Imho wel logisch, jij hebt waarschijnlijk ook meer XP nodig om naar je volgende level te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Anoniem: 68243 schreef op 05 april 2004 @ 17:46:
ik heb een serial voor jullie aangevraagd op een ander e-mail adres, jullie horen het zodra ik hem binnen heb.
Cross my fingers, in ieder geval super bedankt dat je 't probeert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
nou ik ben vandaag maar van talking Island naar de vast bodem gegaan. wat een lange wandling was dat. het schip is niet goed voor je geduld.

Ik ben helemaal van talking island naar de elven village gelopen. ben dus leuk weer fungus en spinnen aan het killen, alleen jammer dat je niet zomaar overal kan trainen. vond bij de elven namelijk de mooiste omgeving, maar dan moet ik voor training wel naar Gladio lopen.
en dat ligt niet om de hoek.

Ben op het moment level 11 en ben al aardig wat mensen op server 5 tegen gekomen. was weer leuk vandaag zie jullie morgen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

Waarom gaan mensen eerder weg van talking island of elmore voordat ze lv20 zijn? Ik zie alleen maar nadelen geldverspilling en je moet toch terugkomen voor job quest. In de tijd dat je reisde kon je op talking island wel een lv hoger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kreeg nu ineens alle verificatie emails die vanmiddag verstuurd zouden worden, tegelijk binnen. Beetje brakke server denk ik.. iig account is nu aangemaakt, nu installeren en (hopelijk) spelen straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60375

wat is die hype rond talking island .. kan iemand me dat uitleggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn er irritante mensen op server 4, vooral dat trieste kindje (kan me niet voorstellen dat een volwassene zich zo gedraagt) dat de capslock heeft vastzitten :|, ik zal shout maar eens uitzetten, maar dan mis je veel van de rest, maarja, ik ben er nu uit, ik zal eens een dwarf crafter gaan maken op server 5 waar de got clan zit :).

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 05-04-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inderdaad, ik weet niet of het dezelfde was als degene die ik zag. Maar die zat dus echt de hele tijd (alsof er wat grappig aan was :| ) te schreeuwen van BOXXXX RAGGEE!! (chatbox volschreeuwen bedoelde hij daar kennelijk mee). Kneusje :O

-edit
Nog iets stoms :) Ik had dus al een heel tijdje zo'n relaxation skill. Maar ik kwam er later pas achter dat je die zelf moest activeren, dacht dat het een passive skill was |:(

-edit2 :P
Als je trouwens een wooden helmet, wooden gaiters (broek) en wooden breast plate koopt, krijg je 70 hp extra B)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 6317 op 05-04-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
hmm, al hele avond npc server down, dit betekend ook 90% van alle mobs zijn weg en spawnen niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Anoniem: 38063 schreef op 05 april 2004 @ 21:33:
Kreeg nu ineens alle verificatie emails die vanmiddag verstuurd zouden worden, tegelijk binnen. Beetje brakke server denk ik.. iig account is nu aangemaakt, nu installeren en (hopelijk) spelen straks :)
Ik hoop 't ook voor je. Ik wacht nog steeds op een serial.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58898

weet hier iemand hoeveel het gaat kosten per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 58898 schreef op 05 april 2004 @ 23:38:
weet hier iemand hoeveel het gaat kosten per maand?
Nee, maar dat zal wel weer zo'n $15/€15 per maand worden, net zoals bij de overige tig MMORPG's waar je voor moet betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
14 euro per 1 maand
11 euro per 3 maanden
10 euro per 6 maanden

zoiets dacht ik

[ Voor 10% gewijzigd door marshallq op 06-04-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
14 euro 1 maand
33 euro 3 maanden
60 euro 6 maanden

lijkt me beter marshall :P

ik heb eindelijk mn hunters bow :P
kan die skeletjes (elven fort) nu eindelijk in 1 knal dood krijgen :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
RocketKoen schreef op 06 april 2004 @ 00:27:
14 euro 1 maand
33 euro 3 maanden
60 euro 6 maanden

lijkt me beter marshall :P

ik heb eindelijk mn hunters bow :P
kan die skeletjes (elven fort) nu eindelijk in 1 knal dood krijgen :)
Komt al beter in buurt denk ik :P

Ik durf trouwens te wedden dat jij deze echt niet allemaal in 1 keer dood krijgt B) :
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.kanter/lineage2.JPG

Ja jongens, rennen schijnt één van de hoofd-elementen van het spel te zijn ;) Alleen dan schijn je ineens bomen tegen te komen die voor mij als lvl 15 mage bloedrood worden aangegeven (= te hoog level voor mij) en die lopen niet zo langzaam. Dat was leuk, tot eentje ineens "entangle" deed en ik niet meer kon lopen en hij me in 5 meppen af kon maken :P

Screenshot van die boompjes:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.kanter/lineage.JPG

Wat ik ook nog weleens heb is dat ik die 2de skillbar met alle greets en "advance" en "victory" erin open heb staan. Ga ik spinnen hunten en loopt er eentje op mij af en dan sta ik er opeens naar te zwaaien terwijl hij op me af loopt :D 8)7

Maar ach, ik wil dit spel echt betaald gaan spelen, dat is zeker! :)

Edit:
Plaatjes zijn nu clickable :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Morax op 06-04-2004 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Morax schreef op 06 april 2004 @ 01:03:

Wat ik ook nog weleens heb is dat ik die 2de skillbar met alle greets en "advance" en "victory" erin open heb staan. Ga ik spinnen hunten en loopt er eentje op mij af en dan sta ik er opeens naar te zwaaien terwijl hij op me af loopt :D 8)7
Heb ik ook wel een paar keer gehad :P
Mijn oplossing is nu de F1-F4 toetsen hetzelfde binden op elke tab. (Bij mij zijn dat de hoofddingen; Attack, Power Strike, Shield Stun, Pickup Item)

Ik denk zelf dat ik het na een maand spelen wel weer zat ben. Eigenlijk is mijn grootste hekelpunt dat de quests niet leuk genoeg zijn. Een dungeon met een beetje verhaal en scripted events of zoiets lijkt me ook niet verkeerd. Lineage2 is toch voor het grootste deel een soort hamster molentje; steeds hoger level, meer geld. Het doel zoals veel mensen hem stellen (siege battles) is haast onbereikbaar ver aangezien het levelen echt verschrikkelijk traag gaat. Farmen is ook een beetje bezigheidstherapie.

Wat mij absoluut dus zou overtuigen is dus lange quests waar je party's voor nodig hebt en beetje meer gameplay op de een of andere manier ipv al dit hack & slash/kiten.

En ik heb inmiddels ook een ongezonde haat ontwikkeld t.o.v. Elven archers. Powerlevelende abusende killstealers die je niet kan vangen en dus altijd winnen in PvP met een knight. Gelukkig schijnt Chronicle 1 ze mooi kreupel te maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morax, waar zit jij? Dan kom ik naar je toen om 'Tweakers' te joinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
We zitten in Elven stad als je ons zoekt

en tjsa, ik ben zo'n vervelende archer :P
heel leuk als je van die rode ventjes tegen komt. 1 powershot en ze gaan liggen >:)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
RocketKoen schreef op 06 april 2004 @ 09:26:
We zitten in Elven stad als je ons zoekt

en tjsa, ik ben zo'n vervelende archer :P
heel leuk als je van die rode ventjes tegen komt. 1 powershot en ze gaan liggen >:)
ik heb gisteren ook mijn eerste pk gemaakt :P

er kwam een gast de hele tijd ks-en. wij hem waarschuwen en 1x aanvallen. hij ging weg. komt hij terug met een vriendje en hij helemaal dreigen en weer ks-en.

wij vallen hem weer aan, hij valt terug aan :) bye bye gast. zij waren met 2, wij met 3. waarvan ik dus een healing mage ben. ze probeerde mij te killen, maar dat gaat vrij moeilijk met battle heal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Krijg je als je Elven Wizard word later de spreuk resurrection? Lijkt me wel leuk namelijk, die scrolls zijn erg handig en ik weet dat je het boek kan kopen in de winkel?

Maar bij welke "occupation" kan je hem nemen en op welk level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
marshallq schreef op 06 april 2004 @ 00:03:
14 euro per 1 maand
11 euro per 3 maanden
10 euro per 6 maanden

zoiets dacht ik
Ow, dat zou wel mooi zijn, €15 vind ik toch altijd wel weer lichtelijk veel, terwijl €10/11 wel te doen is :P

Ik wist trouwens niet dat ReDDeviL een GoTer was, ik kwam 'm tegen tijdens het spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik las ergens op de lineage2 forums dat ze in korea enzo 25 euro per maand betalen, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 11:39

Mathizsias

Drizzt

Je ziet toch dat de prijzen per MMOG omhoog gaan en langzaam toch echt duur worden. Want toen ik ooit begon met MMOG's was het nog 9dollar per maand, nu betaal je toch al vaak 12-15euro wat toch een aardige duit is voor een simpele game! :)

Ik moet zeggen, het is dat ik al op Sieghardt speel anders had ik wel naar de andere server gekomen, wellicht doe ik het later wel als ik even weet welke server en wie/wat/waar/class etc.. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Mathizsias op 06-04-2004 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Noway dat ik ooit meer dan 15 euro per maand voor een mmog ga betalen, komop zeg :( . Ik wil lineage wel retail gaan spelen. Kan ik dan gewoon mijn huidige versie updaten tot full denken jullie, want ik heb eigenlijk geen zin om dit spel gewoon voor 50 euro te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik heb toch niets te doen, dus ik loop even een groot gebied rondom Elf Town te verkennen, en moeten jullie eens zien wat ik ineens voor gehuchtje tegenkwam :o

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.kanter/lineage3.JPG

Wiens vakantiehuisje zou dat zijn? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

wow vet :)

Ik zit te wachten op een login id, alleen duurt dat nog even voor die binnen is.
Kan niet wachten om te gaan spelen :)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
hoe krijg je die skill bar omlaag ?

[ Voor 10% gewijzigd door AwesomE op 06-04-2004 11:04 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-07 21:05

Wekkie

Yeah

Levelen gaat inderdaad best wel langzaam :(

Ik denk overigens niet dat ik het retail ga spelen, om nou te betalen voor een spel, meh :\

Edit : Awesome, moet je op dat pijltje daterop staat klikken en dan verslepen.

[ Voor 23% gewijzigd door Wekkie op 06-04-2004 11:08 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Het was weer lachen in de elven dungeon... :D

Afbeeldingslocatie: http://rjburer.fateback.com/Images/L2%2052.JPG

Ik zal even een goede host proberen te vinden...

[ Voor 34% gewijzigd door Cache op 06-04-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
Woei! Ik was naar het dorp gegaan om nieuwe skills te leren (eindelijk level 10 orc fighter). Omdat de rest zo duur was, Armor en Weapon Mastery, besloot ik om mijn powerstrike een flinke upgrade te geven.
Ik wilde hem natuurlijk meteen testen en trakteerde de eerste crimson ketir (zo'n trainings beestje) op mijn powerstrike. Die was natuurlijk in een keer dood MET flink wat overhit. Ik drukte automatisch op 2 (pick up) en toen zag ik opeens:
Picked up: Iron Gloves.
:+ !, die zijn voor 10000 adena te verkopen, en die zijn gedropt door zon stom beest.
Enfin, mijn Lineage dag kan al niet meer stuk :).

NB. als we een clan gaan oprichten zullen we hem dan simpel The Gathering noemen. Dus niet Gathering of Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Is er al en de clan heet Tweakers. Eerst heette die GoT op de Kain server, maar daar werd het te druk.

Welke knop is de Pick-Up key eigenlijk?

[ Voor 18% gewijzigd door Cache op 06-04-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er nog een GoT clan op server 3, en hoe kan ik hem contacten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Moet je aan Morax vragen of ie even op de Kain server wil komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Laatst online: 28-04 23:15
Goed ik heb lang genoeg gewacht, ze kunnen de pot op met hun spel, ik ga hem uninstallen. Al dat gewacht op zo'n serial :r

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Als je er alsnog eentje binnen krijgt, kan je hem dan doorsturen naar cjaurik@hotmail.com ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
BaN5Hee schreef op 06 april 2004 @ 12:16:
Als je er alsnog eentje binnen krijgt, kan je hem dan doorsturen naar cjaurik@hotmail.com ? _/-\o_
lol, jij bent echt vrij wanhoopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
ben nu elfen warrior lvl 10 met bow

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ben ff naar Gludio Castle Town geweest en ik voelde me een beetje bekeken. Goh, hoe kwam dat toch :?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.kanter/lineage4.JPG

Big Brother is watching you! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
Morax schreef op 06 april 2004 @ 13:14:
Ben ff naar Gludio Castle Town geweest en ik voelde me een beetje bekeken. Goh, hoe kwam dat toch :?

[afbeelding]

Big Brother is watching you! :D
wat doet die eye ?

btw wekkie bedankt ik zal vanavond meteen proberen, overigens ben ik op server 4 te vinden onder dezelfde naam level 14 human fighter

...

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.