...
Jammer genoeg hebben ze de aandacht verkeerd ingeschat, ik wacht wel even af, al die freeloaders geven toch eens op.
verslavingsfactor een 10
en als ze fatsoenlijke servers regelen ga ik iig tot het einde van de zomervakantie spelen
Verwijderd
Ben een beetje dom om uit te loggen als ik er daarna niet meer in kan komen
Ik ben nu lvl 16 op 70%
Ik wil nog even opscheppen over een drop. Zonet dropte een tracker skeleton leader een Sword of Reflexion van 156k (winkelwaarde). Iemand anders al een betere drop gehad?
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Ik heb het op de een of andere manier voor elkaar gekregen via een link van fileplanet. Die stond ergens in een thread op het forum van www.lineage2.nl, helaas kan ik de thread zo niet vinden.BaN5Hee schreef op 02 april 2004 @ 23:01:
Kan je alleen aanmelden via de lineage2.com site? Want nu is 't een beetje wachten op de developers tot ik een berichtje krijg met een serial etc. ....
Ik denk dat ik toch maar doorga met mijn fighter voorzover. Is nu lv 13 1/4.
Helaas wel ja, ik ben er meestal binnen een half uur "al" incardinal808 schreef op 03 april 2004 @ 01:14:
Als je er nu bijvoorbeeld niet op komt, wat is dan de beste methode gewoon steeds blijven inloggen tot je een ons weegt? wil namelijk wel kunnen spelen
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 01:16 ]
Owja dan ben je er in :Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 01:16:
[...]
Ik heb het op de een of andere manier voor elkaar gekregen via een link van fileplanet. Die stond ergens in een thread op het forum van www.lineage2.nl, helaas kan ik de thread zo niet vinden.
Ik denk dat ik toch maar doorga met mijn fighter voorzover. Is nu lv 13 1/4.
[...]
Helaas wel ja, ik ben er meestal binnen een half uur "al" in.
Announcement: The server will go down in a short moment of time, please excuse us.
of
Pingtijden van 500ms+ en word je er binnen een kwartier vanaf geschopt.
Ik vind het echt jammer dat het zo moet beginnen, ik wilde deze game serieus gaan spelen, als opvolger van m'n oude Dark Age of Camelot Mmog
[ Voor 5% gewijzigd door Mathizsias op 03-04-2004 01:27 ]
helaas vandaag niet kunnen inloggen
...
Level 20 Knight, ik speel meestal samen met Alphega (level 19 Wizard-wannabe) dan kunnen we haast oneindig door hakken.Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 01:13:
Welk level ben jij?
Ik heb nog geen enkele echte goede drop gehad namelijk
Dat helpt nogal voor moneyquests (Grim Collector) en drops.
Trouwens, is er al wat meer bekent over de betalingsmogelijkheden van L2? Ik hoop zo dat er nog meer mogelijkheden zijn dan alleen credit card. Als het niet zo is heb ik pech en dan maar wachten op the Matrix Online, want dan kan ik mn eigen cc'tje aanvragen.
Edit: Goh, nu kan ik er echt niet meer inkomen door die amerikanen.
Dit is de eerste keer dat ik het echt opgeef met proberen, dus niet omdat ik moet leren ofzo, ik geef het gewoon op... nu snap ik wat jullie doormaken...
Dan maar morgenvroeg nog wat gamen.
[ Voor 23% gewijzigd door Cache op 03-04-2004 01:51 . Reden: Updeet ]
Verwijderd
lang zatVerwijderd schreef op 03 april 2004 @ 02:57:
level 15 dwarf nu op sieghardt... het inloggen is een chaos, ik speel dan ook meestal van 10 uur smorgens tot 6 uur savonds ofzo...
Verwijderd
Ik zit trouwens op de 5e: Erica, een Orc
Heeft iemand zin om een Dwarf met me te maken??
Ik ben van plan een GoT-Clan te maken in de 5e server.
Ik ben een Orc dus als je wilt joinen moet je ff zeggen en regelen we wat.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 07:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben van plan een GoT-Clan te maken in de 5e server, ben een Orc dus als je wilt joinen moet je ff zeggen en regelen we wat.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 07:35 ]
Verwijderd
het inloggen gaat idd stukken beter op de nieuwe servers
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 08:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik heb al een met een gm gesproken
"no you cannot transfer your character"
(en nu kan je op server 3 en server 5 dezelfde nick nemen)
dus het komt er echt niet
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 08:28 ]
Verwijderd
lijkt mij handiger, anders los je nog niks op met dat die servers constant vol zijn want niemand gaat denk ik overnieuw beginnen als je al rond level 15 bent.Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 08:30:
Ik kreeg een annoucment en die zei dat ze wat zouden gaan doen
Verwijderd
Mee eens, laat maar zo als het is... stuk rustigerVerwijderd schreef op 03 april 2004 @ 08:35:
[...]
lijkt mij handiger, anders los je nog niks op met dat die servers constant vol zijn want niemand gaat denk ik overnieuw beginnen als je al rond level 15 bent.
Verwijderd
Ik weet de servers wel te kiezen
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 09:00 ]
Verwijderd
Ok ik ben lvl 9..... probeer zo ff 10te worden en GoT-clan maken voor de 5e server
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 09:57 ]
Waar gaat iedereen nu op?? Want ik had maar een fighter lvl 7 dus ik wel best overstappen, maar dan moet ik wel zeker weten dat iedereen naar 5 gaat
Verwijderd
(ook niet in junk)
Verwijderd
Ik ehb ook bijna een GoT-clan gemaakt.... zo hopen dat er ff meer mensies komen
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 10:48 ]

Level 20 Knight, Giran Castle Town. Nu met Mithril armor 228pdef (self buffed + shield)
Lijkt nog wel een beetje krom met dat el cheapo Wood gaiters
[ Voor 9% gewijzigd door Count op 03-04-2004 11:54 ]
Verwijderd
feliCount schreef op 03 april 2004 @ 11:54:
[afbeelding]
Level 20 Knight, Giran Castle Town. Nu met Mithril armor 228pdef (self buffed + shield)
Lijkt nog wel een beetje krom met dat el cheapo Wood gaiters
welke skills heb jij in het begin genomen? ik zit een beetje vast nu
en waar ik het beste levelen ? (lvl 8 human fighters)
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 12:14 ]
Verwijderd
Had wel al een level 12 char op Kain, maar ja, daar had ik toch al 3 dagen niet mee kunnen spelen
Orcs en orc grunts lijkt me. En een beetje elder wolfs nog meenemen. En neem meteen relax als je die nog niet hebt... erg... relaxe skillVerwijderd schreef op 03 april 2004 @ 12:12:
ik zit een beetje vast nu
Maar ik kom ook naar server 5. Wil nu toch ook graag in clan
Wtf, nu al bijna lvl 10 op server 5Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 12:44:
Mooi zo.... ben eigenlijk net weer thuis, was tennissen, maar ebn bijna 10
Dan hebben we nu al 4 man op server 5?
Verwijderd
Ik had Lineage al gestart met het vooruitzicht van, ik probeer nu eerst ff in te loggen en check dan me mail en got enzo
Verwijderd
Hoe wil je dat dan voor elkaar krijgen met zoveel spelerBaN5Hee schreef op 03 april 2004 @ 12:53:
Het ziet er allemaal wel super mooi uit, maar dat er verschillende servers zijn is toch gaar? Ik bedoel, als 't een mmorpg is moet het toch 1 grote persistent world zijn, en niet dat je vriend Pietje op server 3 zit en jij dan op server 5, zodat je elkaar alleen maar kan tegen komen door op dezelfde server opnieuw te beginnen...
Zal ik het GoT of Gathering of Tweakers ofzxo noemen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 13:10 ]
En om hoeveel spelers gaat 't dan? EVE online kunnen er tot nu toe 8400 spelers tegelijkertijd spelen (meer zijn er nog niet tegelijkertijd online geweest). En dat is 't record voor een persistente wereld.Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 12:59:
[...]
Hoe wil je dat dan voor elkaar krijgen met zoveel speler
Zal ik het GoT of Gathering of Tweakers ofzxo noemen![]()
Ps. heeft er iemand nog een werkende serial voor me? 't duurt zo lang voordat ik bericht krijg...
[ Voor 12% gewijzigd door Bansoon op 03-04-2004 14:02 ]
Verwijderd
ps. nee sorry, heb ik niet
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 14:03 ]
level 8 elven mage alweer
I've got a feeling...
Verwijderd
(tevens zeer effectief tegen stone giants
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 15:52 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 16:07 ]
Verwijderd
Maar zo te zien bij jij echt een L2-addict, want ik heb der net bijna 3 uur lang samen met Pyrus gespeeld en toen zijn we allebei van level 7 naar level 9 gegaan. Level 11 binnen één dagje lukt de normale mens dus echt nietVerwijderd schreef op 03 april 2004 @ 16:52:
Ik ben vendaag op nieuwe server begonnen en ben alweer lvl 11..... dus zoveel maakt het niet uit
Kain is trouwens wel het meest brak van alle servers volgens mij, het lukt me alweer niet om in te loggen, ik krijg connection failed en dan mag je weer je pass opnieuw invullen...
The devil is in the details.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 17:14 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Wekkie op 03-04-2004 17:20 ]
I've got a feeling...
tegen mosters met een hoger, gelijk of lager level als jijzelf?
Groene monsters zijn het beste (voor experience). Blauw is beter voor geld.RocketKoen schreef op 03 april 2004 @ 17:31:
hoe kun je het beste levelen?
tegen mosters met een hoger, gelijk of lager level als jijzelf?
Als eerste Shield Stun. Da's gewoon dé reden om Knight te gaan. In party wordt ie trouwens nog eens 3x zo goed.Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 12:12:
volgens mij is dat niet eens zo
[...]
feliziet er vet uit ...
welke skills heb jij in het begin genomen? ik zit een beetje vast nu
Verder zou ik eerst gewoon alle actieve spells proberen te verzamelen. Drain Energy was niet zo goed als ie leek (beetje brakke heal) dus die als laatste.
Met Ultimate Defense krijg je 2000+ pdef en 1400+ mdef voor een tijdje. Je kan dan niet bewegen en het kost 20min op weer op te laden. Toch is dat een hele nuttige skill omdat je zo een rood beest gemakkelijk omlegt.
Als je wil weten wat je moet doen kun je in je begin stad met de Guide praten. Die staat altijd in het midden van de stad.
Verwijderd
Groen is toch lager lvl en blauw gelijkCount schreef op 03 april 2004 @ 18:29:
[...]
Groene monsters zijn het beste (voor experience). Blauw is beter voor geld.
Bij mij zijn alle monsters wit ofzo
Klopt dat
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 18:49 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 18:51 ]
Verwijderd
Hoe rek ge dat ding uit?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 20:28 ]
Verwijderd
AFKers worden niet echt geaccepteerd vanwege de Net Congestion. Ga er dan gewoon af en laat ander mensen spelen. Goede actie dus
1. Maar, kun je in dit spel alle skills 'kopen' of werkt het net als in Diablo 2, dus dat je beter je SP kunt bewaren voor hogere skills?
En 2, Voorbeeld: Stel ik ben lvl 8, kan ik dan skills kopen voor lvl 5 (begin), 6, 7 en 8 (dus 4 skills totaal)? Of kan ik op lvl 5 (stel even dat je zoveel SP zo kunnen halen) al alle skills kopen tot de volgende skills worden ge-unlocked (op lvl 10)?
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
Sterker nog, het lijk lag er al zo'n 4,5 uur, ongelooflijk dat mensen dat gewoon doen, ze moeten echt een schopfunctie maken voor iedereen die langer als 2 uur afk is.Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 19:04:
die idioot moet ook niet zo duidelijk maken dat ie afk is
AFKers worden niet echt geaccepteerd vanwege de Net Congestion. Ga er dan gewoon af en laat ander mensen spelen. Goede actie dus
Kijk, als je af en toe even weg moet, dat kan ik begrijpen, maar die idioten laten het spel gewoon op de achtergrond draaien of doen echt iets anders als achter de pc zitten (waarom niet, neemt "maar" ~550 MB geheugen in beslag (bij mij iig
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 19:26 ]
IDD ik haat AFKers sinds Ragnarok open beta. Hele game laged omdat fucking iedereen AFK staat. Als je AFK ben moet je oprotten!Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 19:04:
die idioot moet ook niet zo duidelijk maken dat ie afk is
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
moi, voor GoT clan tenminste : DeathCreatorDeepSeven schreef op 03 april 2004 @ 19:52:
Damn, orcs zijn cool. Ik ben nu lvl 5 en zit op server 5. Wie moet ik contacten voor clan op server 5?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 21:02 ]
Als je Orc bent kan je je bij Captain Jebo aanmelden voor de GoT clan. Alle Elves kunnen zich bij mij aanmelden voor de clan "Tweakers"DeepSeven schreef op 03 april 2004 @ 19:52:
Damn, orcs zijn cool. Ik ben nu lvl 5 en zit op server 5. Wie moet ik contacten voor clan op server 5?
[ Voor 3% gewijzigd door Morax op 03-04-2004 21:04 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
Heb ik wel wat geld voor over (travelen)
Dan invite ik wel weer alle Orcs en andere (als we Tweakers nemen)
Moeten we ff kijken wat beste naam is? (poll?)
Mijnes heet gewoon GoT
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 21:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
ja klopt, maar is rustiger en als je vanaf begin gelijk meedoet/deed lijk je nog wat streker vergeleken bij restVerwijderd schreef op 03 april 2004 @ 21:20:
Ik snap niet dat iedereen nu naar server 5 gaat, ok hij is minder vol maar dat zal niet lang meer duren. Ik blijf gewoon op server 3 gewoon omdat daar heel veel nederlanders zitten. Gewoon ff wachten en dan zal server 3 ook wat minder druk zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
bij mij zijn ook alle naam wit.Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 18:47:
[...]
Groen is toch lager lvl en blauw gelijk
Bij mij zijn alle monsters wit ofzo![]()
Klopt dat
ben vandaag dus begonnen, bijna level 12, morgen even de lvl 12 quests doen voor beetje geld en 64 wapen
ik ga nu wel iets rustiger aan doen met spelen, de andere betas (kor lvl 31 elven scout, tai lvl 22 human mage, jap lvl 15 de fighter) heb ik echt dagen lang gespeeld en dat ging echt vreselijk vervelen. Nu dus maar paar uurtjes per dag en dan ga ik waarschijnlijk ook door met de full version.
[ Voor 37% gewijzigd door Maximize op 03-04-2004 22:15 ]
Verwijderd
Ik ben nu ipv scout een mage. ben op dit moment lvl 8.
Net ff met een groep alle pk-ers in de buurt van elven village gekillt.. altijd leuk
Kan iemand mij misschien vertellen of het mogelijk is om punten ofzo toe te kennen aan STR, INT, DEX enz enz om sterker te worden? Dit kon wel met Ragnarok maar zoiets heb ik nog niet kunnen vinden.
Assume there are no rules and it's one big free for all
kun je beter op server 5 spelen. daar zit de rest van GoT nuAlpha-sphere schreef op 03 april 2004 @ 22:37:
Ik ben maar gewoon op server 4 overnieuw begonnen. Was toch pas lvl6 op server 2.
Kan iemand mij misschien vertellen of het mogelijk is om punten ofzo toe te kennen aan STR, INT, DEX enz enz om sterker te worden? Dit kon wel met Ragnarok maar zoiets heb ik nog niet kunnen vinden.
er STR worden auto geupdate als je lvl upped
Verwijderd
Verwijderd
En server 3 is nog steeds overcrowded, ik vind het zo jammer dat je geen account hebt voor alle servers samen
Echt jammer dat server 3 vergald is door die bagger afk'ers (daar versta ik iemand onder die langer als 1 1/2, 2 uur weg is van het spel).
En dan heb ik het ook nog niet eens gehad over de wannabee pk'ers
Ik weet al wat ik doe: als het nog steeds zo druk is op 4, ga ik wel 5 proberen, omdat daar de GoT clan zit. Mijn naam op lineage II is Rtuk.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 00:41 ]
Verwijderd
Dat is alleen maar logisch op een nieuwe server. Iedereen is dan nog newbie en kan alleen low lvl mobs killen. Als je dat niet kan uitstaan dan moet je maar een paar dagen wachten zodat de meesten uit de beginareas weg zijn.Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 00:27:
Ongelooflijk, wat klote levellen op server 4 als dark elf mage. Voordat je ook maar een vijand ziet, is hij al dood. En dan heb ik het niet over het beginnen te casten en dan moord een andere klojo hem af (maar hij heef mij waarschijnlijk niet gezien dus..).
En server 3 is nog steeds overcrowded, ik vind het zo jammer dat je geen account hebt voor alle servers samen. Ik kan waarschijnlijk mijn lv 15 fighter dus vaarwel zeggen
, dark elf mage is klote te levellen, vanwege bovenstaande. Nou, wat geweldig
.
Echt jammer dat server 3 vergald is door die bagger afk'ers (daar versta ik iemand onder die langer als 1 1/2, 2 uur weg is van het spel).
En dan heb ik het ook nog niet eens gehad over de wannabee pk'ers![]()
. Maargoed, ik zal morgen nog 5 minuten proberen in te loggen op server 3, en anders ga ik maar verder op server 4 met mijn de mage, hopelijk kan ik nog een paar dingen vermoorden, want het is nu belachlijk hoe overcrowded de beginarea is van de de stad op server 4
.
Ik weet al wat ik doe: als het nog steeds zo druk is op 4, ga ik wel 5 proberen, omdat daar de GoT clan zit. Mijn naam op lineage II is Rtuk.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 02:00 ]

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()