Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
OMG, dat Content AdvertisingAnoniem: 4479 schreef op 31 maart 2004 @ 20:45:
Damn, dat loopt redelijk.. brak hier. Ik was net een nieuw char begonnen op server 3, Rtuk, human warrior, volgens mij momenteel lv 3.
Ik vraag me af of dat brak lopen nu aan de lag ligt? Ik bedoel, een amd xp 2000+ met 1 GB ddr en radeon 9700pro zouden het toch redelijk moeten doen met dit spel op wat hogere settings?.
[ Voor 9% gewijzigd door Intronic op 31-03-2004 20:57 ]
Waarom ging je lopen? Je kan toch met een npc praten in je stad en die warpt je dan naar andere plaatsen. Ik weet niet helemaal meer cker of je daarvoor moest betalen of niet, maar het scheelt iig wel veel tijd.Anoniem: 36787 schreef op 31 maart 2004 @ 20:48:
Ik zit nu ook eindelijk bij de GoT clan, moest er wel een mooi eindje voor lopen ( meer als 10 min) , vanaf de Dark Elfven Village naar de Elfen Village met 3 grote spinnen achter mij aan. Maar ik heb het gehaald. Jammer dat ik weer re-spawn bij mijn eigen village.
Ben inmiddels level 8 Dark Elf Fighter.
Morgen maar weer spelen, ivm downtime.
Anoniem: 4479

KrewCial11 schreef op 31 maart 2004 @ 20:59:
[...]
Waarom ging je lopen? Je kan toch met een npc praten in je stad en die warpt je dan naar andere plaatsen. Ik weet niet helemaal meer cker of je daarvoor moest betalen of niet, maar het scheelt iig wel veel tijd.
Dat kon niet in de Korean Beta
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
The unofficial Euro Server is called: Lionna ( Server 4 ) I wish you all a good start at the Open Beta of Lineage2.
Gaat iedereen hier dan ook naar server 4 of?
Anoniem: 109220
mijn char heet maggelo en ik vroeg me af hoe de GoT clan heette en of ik die kom joinen
ik heb zelf ook een clan opgericht en die heet "kaas"
ik wist niet dat er een GoT-clan was maar ik wil toch wel graag joinen
lvl 12 DE eldritch dagger en bijna volledig wooden armor
Ik ga niet nog een char aanmaken hoormarshallq schreef op 31 maart 2004 @ 21:22:
Ik las net het volgende:
The unofficial Euro Server is called: Lionna ( Server 4 ) I wish you all a good start at the Open Beta of Lineage2.

Voor MoraX: http://lineage.warcry.com...tent/db_php/teleports.php
[ Voor 30% gewijzigd door Cache op 31-03-2004 21:39 ]
Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagmarshallq schreef op 31 maart 2004 @ 21:22:
Ik las net het volgende:
Ik ben lvl 13 en heb 4000 SP, ik ga echt niet opnieuw beginnen hoor
Oe, niceKrewCial11 schreef op 31 maart 2004 @ 21:38:
Zou ik dit nog kunnen krijgen in de komende weken?
[afbeelding]
Voor MoraX: http://lineage.warcry.com...tent/db_php/teleports.php
[ Voor 36% gewijzigd door Morax op 31-03-2004 21:40 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Anoniem: 41239

3, aangezien daar 99% van alle gotters zitten.Alpha-sphere schreef op 31 maart 2004 @ 21:41:
Welke server raden jullie mij aan? ik moet nog beginnen.
De NPC staat ergens in de stad in een soort van bouwwerkje waar je een theekransje houdt. Ik dacht naast dat grote gebouw, iig dicht bij een poort.Morax schreef op 31 maart 2004 @ 21:38:
[...]
Oe, niceMaar je hebt me nog steeds niet verteld bij wie je moet zijn om snel van stad te kunnen verwisselen
Anoniem: 109220
btw, ik vroeg me af wie atm het hoogste lvl is van de beta testers... vergelijken of ik ooit lvl 40 nog haal voor 28 april
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 109220 op 31-03-2004 21:44 ]
Ja! Die bedoel ik!Anoniem: 109220 schreef op 31 maart 2004 @ 21:43:
je moet zoeken naar een gatekeeper, een of andere vrouwke achter de weapon/armor shop. die kan je voor 1100 adena teleporteren naar links van de dark elven altar
Wind Strike.Loadichus schreef op 31 maart 2004 @ 21:49:
Voor server down net lvl9 Elfen mage geworden, met heal en windarrow(2) en icebolt
Anoniem: 36787
Ik had al gekeken, maar je kan niet van Dark Elf Village naar Elf Village warpen,KrewCial11 schreef op 31 maart 2004 @ 20:59:
[...]
Waarom ging je lopen? Je kan toch met een npc praten in je stad en die warpt je dan naar andere plaatsen. Ik weet niet helemaal meer cker of je daarvoor moest betalen of niet, maar het scheelt iig wel veel tijd.
Vanaf Dark Elf Village kan je naar de volgende plekken
Gludin Village 6,400
Gludio Castle Town 4,300
South Dark Elven Forest 1,100
Als je van DE Village naar Gludio Castle Town gaat scheelt dat nog niks, helaas.
Anoniem: 95224
Via Gludin village kun je naar elk dorp warpen. Wordt wel duur, maar het scheelt tijd... dat wordt tijd tegen geld afwegen en dat is lastig.Anoniem: 36787 schreef op 31 maart 2004 @ 21:58:
[...]
Ik had al gekeken, maar je kan niet van Dark Elf Village naar Elf Village warpen,
Vanaf Dark Elf Village kan je naar de volgende plekken
Gludin Village 6,400
Gludio Castle Town 4,300
South Dark Elven Forest 1,100
Als je van DE Village naar Gludio Castle Town gaat scheelt dat nog niks, helaas.
Anoniem: 99153
Ja... waars de GoT-clan?Anoniem: 109220 schreef op 31 maart 2004 @ 21:29:
hey iedereen ik speel nu dus ook LA 2
mijn char heet maggelo en ik vroeg me af hoe de GoT clan heette en of ik die kom joinen![]()
ik heb zelf ook een clan opgericht en die heet "kaas"![]()
ik wist niet dat er een GoT-clan was maar ik wil toch wel graag joinen
lvl 12 DE eldritch dagger en bijna volledig wooden armor
acces failed
...
Ik kreeg net een disconnect, dus ligt het niet aan de verbindingAwesomE schreef op 31 maart 2004 @ 22:31:
hmm server zien er online uit, maar kan niet inloggen
acces failed
Nu alleen ervoor zorgen/shortcut zoeken dat ik de chatbox snel in- en uit kan schakelen. Ik kon niet schakelen naar zwaard van pijl en boog, vanwege het feit dat ik het in de chatbox gooide

Even een vraag: bestaat er geen auto connect? Want ik vind het irritant om telkens maar weer in te loggen als zo'n server gecongest is
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 31-03-2004 22:50 ]
Anoniem: 36787
Oh daar had ik nog niet aangedacht, maar idd dat kost behoorlijk wat geld. Ik heb nog maar 4000, hoe komen jullie zo snel aan geld? Want van die monster word je nou ook niet bepaald rijk, of ik moet steeds de verkeerde aanvallen.KrewCial11 schreef op 31 maart 2004 @ 22:12:
[...]
Via Gludin village kun je naar elk dorp warpen. Wordt wel duur, maar het scheelt tijd... dat wordt tijd tegen geld afwegen en dat is lastig.
Anoniem: 68243
Je kan gewoon F1 t/m F10 gebruiken hoorAnoniem: 4479 schreef op 31 maart 2004 @ 22:43:
[...]
Ik kreeg net een disconnect, dus ligt het niet aan de verbinding.
Nu alleen ervoor zorgen/shortcut zoeken dat ik de chatbox snel in- en uit kan schakelen. Ik kon niet schakelen naar zwaard van pijl en boog, vanwege het feit dat ik het in de chatbox gooide
Even een vraag: bestaat er geen auto connect? Want ik vind het irritant om telkens maar weer in te loggen als zo'n server gecongest is.
Je moet je wapen enz. slepen in die rechterbalk en het nr.1 in die box corespendeert met de F toets.
In totaal zijn er ook 10 balken om vol te kutten met shortcuts. Ik heb mijn eerste balk nu bijna vol
(grr, pokkeserver weer down, achja, morgen verder
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 01-04-2004 00:14 ]
Anoniem: 41239
Tot morgen dan maar weer
Anoniem: 29510
Mijn char btw: Morglum, een Orc Mage lvl 12 en deze zal een overlord worden, ik kan niet wacht tot lvl35, het zal nog wel even duren, maar dan zal ik die dragon quest doen, dat is zekers.
Btw, Mijn Clan Bloodhorde is op zoek naar nieuwe members, ben jij een speler die dit spel wel ziet zitten voor een langere tijd? kijk jij ook uit naar het veroveren van een Castle?
Join de BloodHorde, www.bloodhorde.tk, wij zitten op de Kain Server, maar das duidelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 29510 op 01-04-2004 01:36 ]
No problem m8, kan gebeuren. Ik ben toen maar n00bs gaan helpen. Die van: Waar ben ik? Wat is een ketir? Waar kan ik die mother temp vinden? (Terwijl ze naast een mother temp staat)Morax schreef op 01 april 2004 @ 00:48:
Sorry Tweak, ik wou even reloggen zodat het spel weer normaal deed, maar ik kom er niet meer op. Die server zit gewoon te vol en nu geef ik het op
Tot morgen dan maar weer
Even om deze dag samen te vatten... ach de lege achtergrond (zonder vijanden) zegt genoeg...
ftp://ftp.filmshooting.com/upload/audio/L2 22.JPG
[ Voor 31% gewijzigd door Cache op 01-04-2004 08:49 ]
Praat eens met de Guide in je begin town. Hij staat in het midden van de stad. Die verteld je welke quests je kan doen, de beste hunting grounds (dus of je orcs goed aankan) etc.Anoniem: 4479 schreef op 01 april 2004 @ 00:14:
Ik vroeg me af wanneer je sterk genoeg bent/zou moeten zijn om orcs aan te kunnen. Ik ben momenteel een lv 5 human warrior, die lucky en weaponmastery (iig dat je meer schade doet) als skill en verder heb ik een amulet en oorbellen om die mijn mdef wat omhoog hijzen.
(grr, pokkeserver weer down, achja, morgen verder).
Over het algemeen is het het beste om groene mobs te hunten aangezien je dan minder vaak hoeft te rusten.
Lees ook es deze gids voor beginners.
PS: KrewCial11, misschien een idee om een webhost te gebruiken? Het zal je hele upload wegzuigen als heel GoT dat plaatje van je leecht.
[ Voor 16% gewijzigd door Count op 01-04-2004 03:47 . Reden: ps: ben lvl18 met longsword, hoera :) ]
Great minds think in parallel gutters.
Wat is trouwens jullie mening, ga je door met spelen zodra je hiervoor betalen moet, en denk je dat dan de servers wat meer vrij komen ??
*krewcial, denk je om je upload.... kan je beter neerzetten op een gratis host*
[ Voor 19% gewijzigd door Loadichus op 01-04-2004 08:03 ]
Anoniem: 40554
ik denk het welmarshallq schreef op 31 maart 2004 @ 21:22:
Ik las net het volgende:
en wanneer komt server 4 eigenlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 01-04-2004 07:41 ]
weet niet of iedereen naar de andere server gaat, je hebt namelijk wel je andere character op de andere server(s), maar als dat inhoud dat je sneller kan inloggen en spelen wanneer je wilt, is mijn keuze makkelijkquote: http://LineAge2.com(that is this coming week of March 29 - April 4)
Volgens mij kreeg ik toch echt wel SP met en zonder partyAnoniem: 99153 schreef op 01 april 2004 @ 08:03:
Ik vind het wel kut dat als je Party dat je geen SP krijgt
ja, is volgens mij ookmarshallq schreef op 01 april 2004 @ 08:16:
[...]
Volgens mij kreeg ik toch echt wel SP met en zonder party
Edit:
En ben nu al 4 a 5 dagen bezig met spel en voor het eerst problemen met inloggen...
Edit 2:
Nou snap ik wel hoe jullie je voelen
Edit 3:
Zoiets ---->

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 99153 op 01-04-2004 08:43 ]
degene die de meeste klappen uitdeelt krijgt in verhouding de meeste SPmarshallq schreef op 01 april 2004 @ 08:16:
[...]
Volgens mij kreeg ik toch echt wel SP met en zonder party
[ Voor 5% gewijzigd door AwesomE op 01-04-2004 08:46 ]
...
vb monster met 200 healthAnoniem: 99153 schreef op 01 april 2004 @ 09:01:
Dus er krijgt er 1 wel en 1 geen SP?
jij doet 50 damage en ik doe 150 damage
als er 4 sp te verdienen valt
krijg jij er 1 en ik 3
dus bij 3 sp zul je waarschijnlijk nul krijgen
vandaar dat je tot level 14 of zo het best solo kunt doen
...
Weet je dat echt zeker? MoraX en ik gingen is Ii...nogwat beestjes hunten (die op spoken lijken). Toen ik er 1 solo had gedaan kreeg ik 22/23 sp. Na een party te hebben gevormd en we deze beestjes doodden kreeg ik precies 11 sp. Misschien dat we steeds het zelfde aantal damage deden...AwesomE schreef op 01 april 2004 @ 09:38:
[...]
vb monster met 200 health
jij doet 50 damage en ik doe 150 damage
als er 4 sp te verdienen valt
krijg jij er 1 en ik 3
dus bij 3 sp zul je waarschijnlijk nul krijgen
vandaar dat je tot level 14 of zo het best solo kunt doen
Maar goed, tijd voor school.
[ Voor 5% gewijzigd door Cache op 01-04-2004 10:02 ]
volgens mij wordt alles gewoon gelijk verdeelt over de party leden.KrewCial11 schreef op 01 april 2004 @ 10:01:
[...]
Weet je dat echt zeker? MoraX en ik gingen is Ii...nogwat beestjes hunten (die op spoken lijken). Toen ik er 1 solo had gedaan kreeg ik 22/23 sp. Na een party te hebben gevormd en we deze beestjes doodden kreeg ik precies 11 sp. Misschien dat we steeds het zelfde aantal damage deden...
Maar goed, tijd voor school.![]()
dat opdelen naar damage is alleen als je niet bij elkaar in de party zit en samen een monster aanvalt
Als je het mij vraagt vind ik dat zeer goed geregeld zoViggen schreef op 01 april 2004 @ 10:07:
In Party hangt de verdeling van de XP en SP af van de lvl's van de party members... degenen met hogere lvl's krijgen meer dan de members met een lager lvl
daarvoor moet je een quest completenAnoniem: 99153 schreef op 01 april 2004 @ 10:44:
Maar hoe doe je dat met die Class Transfer.. kan je dat op dat lvl gewoon kiezen>
Ik ben er 1 van. Misschien als je op het irc kanaal van GoT zou komen
#lineage
dan zou je misschien meer weten
oh jaAnoniem: 68243 schreef op 01 april 2004 @ 12:55:
Bij lange na niet. Er zijn genoeg orcs in GoT land hoor
Ik ben er 1 van. Misschien als je op het irc kanaal van GoT zou komen
#lineage
dan zou je misschien meer weten

www.chaosengineers.com/servermon.php
Deze pagina refresht om de 30 seconde en is wat overzichtelijker als www.lineage2.com waar de data ook op staat.
[ Voor 22% gewijzigd door Crysania op 01-04-2004 13:25 ]
ja, heb ik gisteren gemaakt tijdens de server downtime.
en toen ik hiermee klaar was was hij al weer net online, dus geen tijd om hem mooier te maken
misschien wel een goed idee.Anoniem: 99153 schreef op 01 april 2004 @ 14:17:
Maar wel mooi.... kunnen we die niet in topic gebruiken ofzo? (in start post ed)
moet iemand even een modje vragen of hij hem in een iframe kan zetten. want daar hebben we zelf geen rechten voor
Uh je kunt de class quest al beginnen terwijl je level 19 bent hoor.Anoniem: 68243 schreef op 01 april 2004 @ 11:45:
Net onder lvl 20. Daarom wacht ik dus ook nog ff met varen
Daarom zeg ik toch ook NET ONDER lvl 20Count schreef op 01 april 2004 @ 18:00:
[...]
Uh je kunt de class quest al beginnen terwijl je level 19 bent hoor.
Tot vanavond all.
edit: niet down, te veel man die willen inloggen of server is vol lees ik net.
[ Voor 30% gewijzigd door DeepSeven op 01-04-2004 19:03 ]
Hij doet het 5 minuten en dan is ie weer off.
Als ik on ben kan ik niet meer inloggen op de L2 server.
[ Voor 8% gewijzigd door Cache op 01-04-2004 22:04 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ben nu op 66% van de Human Knight quest.
Je moet gewoon door proberen. Na ongeveer 20 keer zit ik er altijd op.
Als ik er zometeen (weer) doorkom ga ik eens een mage type proberen, eens wat anders
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 01-04-2004 22:31 ]
wauw, bij mij kom ik er niet eens in. Network congested.Anoniem: 68243 schreef op 01 april 2004 @ 23:10:
alle servers laggen bij mij op het moment. Is niet te bespelen.
Daar heb ik ook last van, als ik er eenmaal op kom lagt het echt gigantisch. Zo erg zelfs dat ze me af en toe teleporten op een dusdanige manier dat ik falldamage krijgAnoniem: 68243 schreef op 01 april 2004 @ 23:10:
alle servers laggen bij mij op het moment. Is niet te bespelen.

Ligt niet aan je provider. Alle mensen klagen erover op de server.Alphega schreef op 01 april 2004 @ 23:48:
[...]
Daar heb ik ook last van, als ik er eenmaal op kom lagt het echt gigantisch. Zo erg zelfs dat ze me af en toe teleporten op een dusdanige manier dat ik falldamage krijgHeb jij toevallig ook Tiscali
Alleen kan ik de server nog niet op.

Jammer dat de servers gevuld zijn met 12jarige griefers, die KS'en/PK'en en andere 'lame' praktijken uitvoeren.
Oh welll, nog 2 lvls en dan stamp ik ze zo in elkaar met m'n knight!
Anoniem: 6317
-edit
Overigens kun je als Orc maar beter de level 12 quest van Baranka's Messenger (oid) beter gewoon niet doen!

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 6317 op 02-04-2004 07:48 ]
Niet dat ik denk dat iemand zich eraan houdt maar tochBron: http://boards.lineage2.com/tm.asp?m=124945
Due to the EXTREMELY unsafe nature of Login macros, we STRONGLY discourage their use. We understand players' frustrations in being unable to log onto the game, but if it is discovered that an account was trespassed because someone misused a login macro, NCsoft will NOT be held responsible for the loss of characters and items due to loss of account and password information stemming from the use of a login macro.
En deze thread lol: http://boards.lineage2.com/tm.asp?m=126789

Verder heb ik gisteren voor het eerst de NA ob gespeeld. Maar op Bartz want ik kwam met geen mogelijkheid op Kain. Ondanks de login problemen en de lag, blijft een erg toffe mmorpg. Wel vindt ik 2 dingen erg jammer. Alle chars onder lvl 15 lijken erg veel op elkaar, als je je char maakt kun je nou niet erg veel veranderen kwa uiterlijk, en iedereen gebruikt nog dezelfde wapens. Gevolg is dat je met 50 dezelfde uitziende spelers op keltirs en orcs enzo loopt te hakken, beetje jammer. Als 2de, verlies je op hogere lvls nou wel of niet items als je dood gaat? En dan alleen de items die je draagt? Dit vindt ik dus helemaal NIKS, en maakt het item hunten een stuk minder interressant.
Maar ben nu lvl 7 human fighter en nog niks aan te merken op de game
Maar vandaag heb ik er alle vertrouwen in om lvl 17 te worden of zo
Anoniem: 56386
Je kan elk item dat je draagt droppen als je sterft. Per item in je inventory is dat 0.05% kans. Per equipped item is dat 0.005% kans. Je kunt dus meerdere items droppen tegelijk. En uiteraard worden die percentages fors hoger wanneer je karma hoger is. Dat werkt dus als een sterke impuls om niet te gaan playerkillen.DeepSeven schreef op 02 april 2004 @ 10:15:
[...]
Als 2de, verlies je op hogere lvls nou wel of niet items als je dood gaat? En dan alleen de items die je draagt? Dit vindt ik dus helemaal NIKS, en maakt het item hunten een stuk minder interressant.
Maar ben nu lvl 7 human fighter en nog niks aan te merken op de game.
Enig probleem is dat je dus sowieso die kans hebt om equipped items te droppen. Ik dropte zonet een Wooden Breastplate à 10k omdat een aggro beest me doodmepte toen ik aan het rusten was. Dat is dus niet bepaald leuk en ik vind dat eigenlijk ook te erg voor een normale dood. Als je nou gePKd word dan mag je wel een item droppen vind ik maar als je door een mob sterft dan is het alleen maar überbrak en onnodig.
Het kon trouwens nog erger aangezien ik ook een Long Sword van 150k gebruik
Ik hoop toch echt dat je dat andersom bedoelt. Dus jij zou het niet erg vinden als 1 of andere kloothommel je killed, en dan doodleuk met je zwaardje van 150k wegloopt?Count schreef op 02 april 2004 @ 12:19:
[...]
Als je nou gePKd word dan mag je wel een item droppen vind ik maar als je door een mob sterft dan is het alleen maar überbrak en onnodig.
Wanneer daar een kans van 0.005% op is dan heb je gewoon gigantische pech.DeepSeven schreef op 02 april 2004 @ 12:29:
[...]
Ik hoop toch echt dat je dat andersom bedoelt. Dus jij zou het niet erg vinden als 1 of andere kloothommel je killed, en dan doodleuk met je zwaardje van 150k wegloopt?
Ik vind dat het de PKers al moeilijk genoeg is gemaakt. Drops zijn zo'n beetje de enige serieuze reden om een willekeurig iemand om te leggen. Wat mij betreft houden ze dat erin maar maken ze de kans 0% wanneer een NPC verantwoordelijk is.
PKen houd het een beetje spannend IMO. Het gebeurt al weinig nu, het zou zonde zijn wanneer dat aspect van het spel weg gaat.
Het zou zonde zijn als niemand meer PK't? Ik zou het een verademing vinden. Je hoeft maar één keer (per ongeluk) een kill te stelen of soms zelfs alleen maar te dicht bij staan en iemand legt je al neer, wat érg frustrerend en onnodig is plus dat je nog kans hebt op verlies van spullen, je altijd weer dat hele eind moet lopen en je 10% XP kwijtraakt...Count schreef op 02 april 2004 @ 12:36:
[...]
PKen houd het een beetje spannend IMO. Het gebeurt al weinig nu, het zou zonde zijn wanneer dat aspect van het spel weg gaat.
The devil is in the details.
Idd, zeker nu. Ik killsteal nooit, maar als ik een monster aanval van een wat langere afstand, en krijg dan een lagspike van 15 sec, en zie daarna pas dat we met zijn 2en op het monster aan hakken zijn is het niet mijn schuld. Meestal verontschuldig ik me dan en ren snel weg.December schreef op 02 april 2004 @ 12:43:
[...]
Het zou zonde zijn als niemand meer PK't? Ik zou het een verademing vinden. Je hoeft maar één keer (per ongeluk) een kill te stelen of soms zelfs alleen maar te dicht bij staan en iemand legt je al neer, wat érg frustrerend en onnodig is plus dat je nog kans hebt op verlies van spullen, je altijd weer dat hele eind moet lopen en je 10% XP kwijtraakt...
Ik kan nu niet meer inloggen, dus ik heb het maar opgegeven. Moet toch leren.
Ik heb al de hobby om PlayerKillers te killenIk denk dat PK'en in toekomst wel een leuk aspect aan de game gaat geven, doet me denken aan mijn "Ultima Online" tijd
Dus ik heb het spel maar afgesloten
Volgens mij draaide het net op 1 fps
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 02-04-2004 18:11 ]
Leuke mentaliteit daar, dacht je wel samen te kunnen werken, leuk (dus niet)

Deepseven, waar ik het over had die 'pvp ringen' dat zijn stukken grond met een hek erom heen waar je elkaar kunt uit dagen tot een duel. Dit zijn dus officiele pvp-ringen en geen ringen gemaakt van adena
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 56386 op 02-04-2004 22:21 ]
Wat ze wel mogen doen, mag ik ooit gaan betalen voor dit spel, is het oplossen van het "NetCong-waardoor-je-~1034578-keer-moet-tikken-en-klikken-probleem", want een half uur gokken voordat ik erin ben vind ik heel wat minder
Maarja, windows xp pro besloot net de help te laten crashen (wilde tb instelling veranderen, maar in welk van de tig mogelijkheden zit het ook alweer?), waardoor ik plots geen muis meer had in het spel en dan heb je helemaal niets meer
Ik ben al een lijst aan het bijhouden met namen.
Vandaag zat ik met iemand van een friendly clan lekker te spelen, kwamen we in Orc Village uit. Daar werden we meteen achterna gezeten door allerlei orcs. Maar er stond ook een groepje humans/elfs bij die ook orcs zaten te killen. Dus wij richting hun rennen in de hoop dat ze ons zouden helpen. Wat doen die lui? Die schieten ons af.
Binnenkort dus even als mijn clan compleet is, het lijstje afwerken van PKs.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Dit topic is gesloten.