[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.013 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/lin2/banner.jpg
Lineage II
Lineage II: The Chaotic Chronicle, waarschijnlijk een van de beste Massively Multiplayer Online Game. Zoals andere MMO spellen heb je levels, monsters, en veel items. Maar dit is toch echt even het toppunt van al die soort spellen, get ready to be blown away. ;)

Sinds de vorige topic is er vrij veel gebeurd, beta's gingen open en dicht. In Korea ging het spel retail en Taiwan en Japan kwamen met hun open beta. De meeste hier (zoals ik) hebben de koreaanse, taiwanese en japanse versie gespeeld. Het was altijd erg moeilijk om een account te maken, en altijd ervoor zorgen dat je niet crasht. Die moeilijke tijdperk is voorbij. De US open beta komt eraan, 28 maart om precies te zijn. :)

Als je een spel speelt, speelt gameplay, graphics en geluid een groot rol. Laten we eens beginnen over de graphics.

Graphics
A picture says more than a thousand words...

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/lin2/thumb1.jpeg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/lin2/thumb2.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/lin2/thumb3.jpeg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/lin2/thumb4.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/lin2/thumb5.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/lin2/thumb6.jpg

Zoals je ziet is het spel een ware eye-candy :P. Het gebruikt een zwaar-gemodificeerde Unreal engine. Dit eist dus een goeie game systeem, maar eigelijk vind ik het best meevallen. (Zie requirements onderaan)

Gameplay
Naar maar mijn mening heeft Lineage II gameplay als geen ander spel. Je kan in het spel Clans beginnen, met maximaal 40 spelers. Je kan draken opvoeden en ermee gaan vliegen. Je kan Clan tegen Clan vechten om kastelen in het spel (Castle sieges, zie 3de screenshot). Je hebt dan ook dieren die je kan opvoeden en samen met je kunnen vechten. Kortom, vrij veel lol. :)

Als je met het spel begint, raad ik je aan te beginnen met een party met iemand. Je gaat dan teamen met iemand (max. 9 personen) om op beesten te jagen. Heel leuk! Wordt het jagen te saai kan je nog altijd bordevol quests doen, sommige waarvan je geld en XP kan verdienen.

Je hebt in het spel keuze uit 5 rassen, Elves, Humans, Dark Elves, Orcs en Dwarves. Je kan met de gekozen ras 2 richtingen op, Mage en Fighter. Daarbij kan je verschillende richtingen op. Je heb bij level 20 een keuze, en bij level 40 ook nog. 2 Job classes dus. In de toekomst krijg je ook nog een 3de... :P

Elk class heeft z'n eigen soort skills, veel skills. Deze hebben vaak nadelen met de voordelen.

Geluid
Ik denk dat iedereen het met me eens is als ik zeg dat de geluid gewoon verbijsterend goed is, en helemaal al de muziek! Alle in-game sounds zijn realistisch (wat ook te verwachten is natuurlijk). Maar de muziek? :o Nee, dat is gewoon... luister zelf gewoon maar. :)

Het spel - Hier en nu
I'll come straight to the point. De open beta begint 28 maart, eindigt 28 april. Het spel wordt retail (betaald) op 28 april, eindigt nooit.

Hiervoor was het closed beta, je kon je inschrijven maar je werd niet 100% zeker geaccepteerd. Sommige werden geaccepteerd, sommige niet. Ik lekker wel, w00t. :)
22 Maart ging closed beta Prelude in, een grote patch voor het spel. Niet alleen fixed het bugs maar gaf het het spel meer content. Als Lineage II retail wordt krijgt het nog eens Chronicle 1 - The Harbingers of war, een heel groot update die ook heel wat content erbij toevoegd (iets van 50% grotere wereld).

Wat deze updates precies allemaal inhouden? Check the patch notes.
Prelude patch notes
Chronicle 1 patch notes

Je zult nog vaak zien van deze zogenaamde chronicles, als ik het nog goed begrijp werd er gezegd dat er minimaal 2 grote updates per jaar zouden komen.

Maar ik zou zeggen, probeer het. Je kan het spel downloaden op de officiele site, www.lineage2.com. Hoewel je pas op 28 maart kan inschrijven en inloggen.
Voor meer informatie, FAQ, media en fansites zie de officiele website!

Helaas kan niet iedereen genieten van het spel, in ieder geval niet met een pentium 1.
playNC.com

Minimum System Requirements
-Windows 98/ME/2000/XP
-Intel Pentium® III 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz
-256 MB RAM
-4X CD-ROM Drive
-2.5 GB available HDD space
-GeForce Series 2 video card
-16-bit sound card
-56k modem
-Keyboard and mouse

Recommended System Requirements
-Windows® 2000/XP
-Intel Pentium 4 1.7 GHz or AMD Athlon XP 1700+
-512 MB RAM
-16X CD-ROM Drive
-2.5 GB available HDD space
-GeForce 4 Ti or ATI Radeon 9000 Series video card
-16-bit sound card
-Broadband Internet connection
-Keyboard and mouse
toon volledige bericht
Hier staan een paar handige fansites, hier kan je zien watvoor armor, weapons, quests er beschikbaar zijn in het spel.

Fansites:
Lineage 2 Orphus
Lineage 2 Warcry Network
Lineage 2 Center

Voorgaande topic:
[rml][ PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle[/rml]

Zo ik denk dat dat het zo wel goed is.
Hier graag verder. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 26-03-2004 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:26
Plaatje van de Closed Beta, was leuk voor die paar dagen. Heb wel gemerkt dat het tijdens de Closed Beta een stuk rustiger was dan tijdens de Koreaanse Open Beta, nu maar hopen dat het weer lekker druk wordt

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Lineage.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
loel :+

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ron_kramer/Shot00000.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

^ Hehe. Dat maakt lineage2 beter dan alle andere mmorpgs :p

Maar in de openingpost staat dat partyen is aan te raden als je begint. Daar ben ik het niet mee eens. Je kan beter soloen tot lvl 15. Toen ik als noob samen met iemand keltirs ging killen kregen we 0 SP per kill. En SP heb je dan wel hard nodig. Verder heeft niemand speciale skills op vroeg lvl dus heeft het ook geen nut om dan te partyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15218

http://www.lineage2.wrw.be/

Nog een site met goede armor & weapon database, sneller dan warcry ook.

Zondag om 21:00 gaan de servers open, tot dan. :)

* Anoniem: 15218 word Dwarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42783

Hehe ik speel de beta nu ook. Ik heb echt zin in zondag :).

Nick: Niekos
Ras: Human

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

als ik het goed begrijp dan start maandag de open beta?
krijgen we dan ook een charwipe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Yep volgens mij worden alle chars gewiped van de closed beta en volgens mij begint de beta zondag, ik weet het niet cker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Anoniem: 41239 schreef op 25 maart 2004 @ 21:39:
^ Hehe. Dat maakt lineage2 beter dan alle andere mmorpgs :p

Maar in de openingpost staat dat partyen is aan te raden als je begint. Daar ben ik het niet mee eens. Je kan beter soloen tot lvl 15. Toen ik als noob samen met iemand keltirs ging killen kregen we 0 SP per kill. En SP heb je dan wel hard nodig. Verder heeft niemand speciale skills op vroeg lvl dus heeft het ook geen nut om dan te partyen.
Ik bedoel gewoon dat partyen leuk is alsje het nog niet heb gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107760

het spel begint niet om 2100..
lees het forum op lineage2 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Anoniem: 107760 schreef op 26 maart 2004 @ 12:13:
het spel begint niet om 2100..
lees het forum op lineage2 !!
Wanneer dan wel? Het forum van Lineage2.com is alleen toegankelijk voor Closed betatesters.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Hoe werkt het nu precies, heb die open beta gedownload en geïnstalleerd. Als ik hem nu opstart vraagt hij om een ID/wachtwoord. Moet ik me eerst op hun site registreren of wachten tot zondag?
Ben niet zo thuis in dit soort spelen, maar lijkt me allemaal wel super gaaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op het forum zeggen ze ook gewoon om 20:00 GMT, en wij zitten in de GMT+1 zone dus om 21:00 hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Janspj schreef op 26 maart 2004 @ 15:11:
Hoe werkt het nu precies, heb die open beta gedownload en geïnstalleerd. Als ik hem nu opstart vraagt hij om een ID/wachtwoord. Moet ik me eerst op hun site registreren of wachten tot zondag?
Ben niet zo thuis in dit soort spelen, maar lijkt me allemaal wel super gaaf. :)
Wachten tot zondag denk ik, maar misschien kun je zaterdag ook al een account maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
De site van Lineage2.com is opnieuw ontworpen.

Ze hebben ook de namen van sommige classes verandert kennelijk. Ik vind dit persoonlijk niet echt een geslaagde actie. Bijvoorbeeld zijn deze nieuwe namen echt slecht IMO:

Oud -> Nieuw
Plainswalker -> Stealth Sentinel
Abyss Walker -> Shadow Stalker
Bishop -> Priest Human
Prophet -> Crusader (dan denk ik toch meer aan een ridderachtige class)
Dark Avenger -> Avenger
Hawkeye -> Rogue Marksman

[ Voor 4% gewijzigd door Count op 26-03-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

kan iemand mij vertellen welke class het leukste cq. sterkste is/wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zou het niet weten .. * Fatality is ook nog maar een noob :p
op welke server gaan we eigenlijk spelen? (er zijn toch 4) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Ik heb gehoord dat Mages het makkelijkste zijn om te levelen, of dat waar is dat weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Elf Scout levelt nu het snelst. Je kunt namelijk keigoed soloën met de boog. Hit & run werkt zelfs op monsters die een stuk hoger level hebben wat uiteraard veel experience oplevert.

Mages kunnen niet zo snel rennen en kunnen dus alleen goed levelen met tragere monsters. Het is bijv. af te raden om spinnen aan te vallen als mage omdat ze je geheid inhalen en afmaken. Gelukkig zijn er ook altijd wel mobs met tragere snelheid.

Na de Chronicle 1 patch (die komt pas over 2 maand wanneer de game retail gaat) worden archers (en dus ook Elf Scout/Silver Ranger) zwaar generfd en krijgen mages een gigantische boost. Dus als je van plan bent P2P te gaan dan gaat dit niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 15:35
OMG, het gaat weer beginnen :D Ik heb er alweer zin in. De Korean Beta was al cool (op de taal na :P ), maar de engelse gaat alleen maar leuker worden denk ik! :)

Ik heb al een account, ik kan alleen nog niet spelen:
Your usage term has been expired
Dan maar wachten tot morgen :(

Gaan we trouwens weer een hele GoT arty oprichten als in de Korean Beta :? Lijkt me wel weer cool! Ik ga iig een Mage worden, ik denk een Elf. Vorige keer was ik een Dark Elf mage, maar Dark Elfs schijnen lastiger te spelen dan de gewone Elfs :)

Edit:
Morgenochtend om 9 uur gaat het feest van start! Dan is het in Korea namelijk net zondag.

[ Voor 21% gewijzigd door Morax op 27-03-2004 18:49 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 18:27
ff wat opheldering, de open beta begint @ 12AM Zondag in US
dat is komende middernacht... in onze tijd begint de open beta om 9 uur sochtens ZONDAG :D

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Op welke van de 4 servers gaan jullie spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
hoi allemaal. :)
Wilde ff zeggen dat ik ook net een account heb aangemaakt. :D
Heb al een tijdje dit spel gevolgd, lijkt me echt nice! :o

Hoop julllie allemaal morgen te zien! :D

PS: Zouden jullie misschien een noob wegwijs willen maken in deze, voor mij, nieuwe wereld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 19:57
KrewCial11 schreef op 27 maart 2004 @ 19:14:
PS: Zouden jullie misschien een noob wegwijs willen maken in deze, voor mij, nieuwe wereld? :)
Er zullen vast wel wat mensen zijn die je wel even willen bijstaan ;)

Zelf weet ik nog niet of ik morgen al zal beginnen met de beta, want ik heb repweek, dus ik zou eigenlijk moeten leren. Maar aangezien ik de client al binnen heb en ook al de code voor m'n account wordt het wel heel verleidelijk. Misschien gewoon weer even kennis maken :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
KrewCial11 schreef op 27 maart 2004 @ 19:14:
hoi allemaal. :)
Wilde ff zeggen dat ik ook net een account heb aangemaakt. :D
Heb al een tijdje dit spel gevolgd, lijkt me echt nice! :o

Hoop julllie allemaal morgen te zien! :D

Word iig een gewone Elf (word ik namelijk), dan beginnen we in dezelfde stad :)

Zoek naar MoraX of Moraxius, één van deze twee word mijn ingame Nickname ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Thnx, ik denk dat ik Chester ga heten (je weet wel van: Chester?) ;)
Zie jullie dan misschien morgen, ik kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaan we allemaal op server 3 spelen?
http://forum.lineage2.nl/index.php?showtopic=750

en heeft iemand mischien nog een site met lineage 2 builds?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 27-03-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36787

Ik heb ook hardstikke zin om dit te gaan spelen, dit gaat mijn 1e MMORPG worden >:) . Als er nog mensen(van closed beta ofzo ) zijn dit wat tips kunnen geven, graag.

Ik heb mij net ingeschreven dus ik ga meteen aan de slag :P

En hoe gaat dat met party's in het spel , zit iedereen van GoT in 1 party ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 36787 schreef op 27 maart 2004 @ 21:35:
Ik heb ook hardstikke zin om dit te gaan spelen, dit gaat mijn 1e MMORPG worden >:) . Als er nog mensen(van closed beta ofzo ) zijn dit wat tips kunnen geven, graag.

Ik heb mij net ingeschreven dus ik ga meteen aan de slag :P

En hoe gaat dat met party's in het spel , zit iedereen van GoT in 1 party ofzo?
Party's moet je elke keer opnieuw aanmaken. Maar ingame kan je PM's sturen, dus als je iedereens Nick weet dan kan je rondvragen of mensen er zijn. Je krijgt vanzelf de melding dat de speler niet on-line is als je een bericht stuurt.

Edit:
Maar we gaan dus allemaal server 3 joinen?

[ Voor 6% gewijzigd door Morax op 27-03-2004 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Morax schreef op 27 maart 2004 @ 21:50:
[...]

Party's moet je elke keer opnieuw aanmaken. Maar ingame kan je PM's sturen, dus als je iedereens Nick weet dan kan je rondvragen of mensen er zijn. Je krijgt vanzelf de melding dat de speler niet on-line is als je een bericht stuurt.

Edit:
Maar we gaan dus allemaal server 3 joinen?
Ja!!! Server 3. :)
Ik heb wel een tijdje Asherons Call 2 gespeeld, kan ik van Lineage 2 ongeveer dezelfde gameplay verwachten?
De chat in AC2 vond ik wel aardig. Met commands zoals /f <message> kon je dan praten met je fellowship enz. Hopelijk is dat ook zo in Lineage 2.

Jammer alleen dat er nu een maand beta is, heb maandag over een week net toestweek. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
KrewCial11 schreef op 27 maart 2004 @ 22:05:
[...]

Ja!!! Server 3. :)
Ik heb wel een tijdje Asherons Call 2 gespeeld, kan ik van Lineage 2 ongeveer dezelfde gameplay verwachten?
De chat in AC2 vond ik wel aardig. Met commands zoals /f <message> kon je dan praten met je fellowship enz. Hopelijk is dat ook zo in Lineage 2.

Jammer alleen dat er nu een maand beta is, heb maandag over een week net toestweek. :(
Jup, linksonder heb je een chatschermpje en met bepaalde commands (laatste beta was anderhalf jaar geleden, dus weet de precieze commands niet meer) kan je naar 1 iemand, iedereen op de server of naar je party berichten sturen :)
Deze berichten krijgen allemaal een eigen kleur, zodat je ze snel kan herkennen. Groen voor party geloof ik, grijs is aan iedereen en ik dacht iets van oranje/bruin voor een PM.

Ik heb er echt zin in :)

Hebben jullie allemaal al een account gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Yep, heb al een account. Hopelijk zullen er geen problemen opduiken morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Accountje ... Check
nu nog die 1.04GB Client :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
ADMK schreef op 27 maart 2004 @ 22:36:
Accountje ... Check
nu nog die 1.04GB Client :(
Duurde bij mij 1 uur en 45 minuten ongeveer :)

Klopt het trouwens dat als je nu met je account probeert aan te melden dat je de melding krijgt dat dat account verlopen (expired) is? Zo ja, dan weet ik (en de rest die dit leest) dat je account goed is als je die melding krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Morax schreef op 27 maart 2004 @ 22:41:
[...]

Duurde bij mij 1 uur en 45 minuten ongeveer :)

Klopt het trouwens dat als je nu met je account probeert aan te melden dat je de melding krijgt dat dat account verlopen (expired) is? Zo ja, dan weet ik (en de rest die dit leest) dat je account goed is als je die melding krijgt :)
Melding kreeg ik net ook :) denk dat we morgen pas online kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Krijg die client binnen @ 98 -/+ kbps :)
Btw, zal je closed beta *Account* werken met de open beta?

[ Voor 9% gewijzigd door ADMK op 27-03-2004 23:20 . Reden: Beetje laat ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
ADMK schreef op 27 maart 2004 @ 22:44:
Btw, zal je closed beta werken met de open beta?
Hoe bedoel je dat? Wat is "je closed Beta"? Je account of de client :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 19-06 18:27
ADMK schreef op 27 maart 2004 @ 22:44:
Btw, zal je closed beta werken met de open beta?
ja, zowel account als client :) chars zijn wel gewiped dan

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
omg, loop ik niks voor niks die client te downen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Pff, er loopt dus wel een topic! DOH! zie t nu pas.
anyways wel jammer dat chars gewiped worden, heb er nogal wat tijd in gestoken :(
Maar de meeste gotters gaan dus @ server 3 dan ga ik daar ook wel heen.
Ingame naam: Hisoka/Hisoko

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Misschien een idee om dalijk in de startpost bij te houden wie er allemaal spelen met
Nick @ GoT
Nick @ Lineage
Ras
Klasse
(eventueel) level

Ik kan er eventueel ook wel een PHP-Scriptje voor schrijven, maar start post is denk ik wat handiger, maar het vergt wat werk.

Wat denken jullie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Morax schreef op 28 maart 2004 @ 00:48:
Misschien een idee om dalijk in de startpost bij te houden wie er allemaal spelen met
Nick @ GoT
Nick @ Lineage
Ras
Klasse
(eventueel) level

Ik kan er eventueel ook wel een PHP-Scriptje voor schrijven, maar start post is denk ik wat handiger, maar het vergt wat werk.

Wat denken jullie? :)
Als dit maar niet weer zo'n topic wordt dat vol staat met al die tabelletjes. Ik denk dat een scriptje veel makkelijker is ipv dat Ruzbeh dit allemaal moet bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 17:42

WhiteDog

met zwarte hond

WhiteDog @ GOT
WhiteDogBe @ Lineage

Iedereen Server 3 en Elf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34278

Ik ben zeker ook weer actief in de OB .. laatste dag in de closed was weer een feest .. veelste veel gepvp en ge pkaad :P ... ben zo rood als een aap nu :D ..

Maar iig .. Gotname blijft Ancanar en ingame ook Ancanar :)

Maar gaan we dus allemaal op server 3 zitte ??
Nou ik zie et wel ff : )
HBMW tot in de OB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik denk dat we snel kunnen beginnen, als ik probeer in te loggen krijg ik helemaal geen melding meer. Waarschijnlijk omdat de server waarop alle accounts staan off-line is oid :)

Denk overigens niet dat ik mijn wekker gezet heb ofzo. Werd al een uurtje geleden wakker door werkende ouders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 21:19

Jumpiefox

Hoi ?

Jajaja =) kheb mijn wekker ook niet gezet :X

Krijg ook geen melding zal niet lang meer duren \o/ hoop ik :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Alpha-xp schreef op 28 maart 2004 @ 09:11:
Jajaja =) kheb mijn wekker ook niet gezet :X

Krijg ook geen melding zal niet lang meer duren \o/ hoop ik :P
Nog een vroege vogel :o

Wat voor ras ga jij worden trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

orc ^^ en dan voor een monk, Fist fighters vind ik zooo cool ^^ En jij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Alpha-xp schreef op 28 maart 2004 @ 09:15:
orc ^^ en dan voor een monk, Fist fighters vind ik zooo cool ^^ En jij :?
Ik word een normale Elf Mage :) Was vorige keer Dark-Elf mage. Mage beviel me goed en ik wou deze keer eens ergens anders beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, het gaat dus server 3 worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Anoniem: 40554 schreef op 28 maart 2004 @ 09:23:
ok, het gaat dus server 3 worden?
Ja, ben net op en merk dat ik nog niet kan inloggen. :(
Had het wel gedacht... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Jep, server 3 :)

Misschien kunnen we nu al een klein verzamelingetje namen / classes maken. Dan weten we wie dezelfde klasse hebben en welke naam zodat die alvast samen kunnen gaan lopen in het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
OK, is goed, maar ik ben er nog niet uit of ik elf of "gewoon" human wordt. Ik denk dat human beter is, omdat dit de eerste keer wordt dat ik L2 ga spelen. Trouwens, met RPG's wordt ik meestal Paladin. :)

Edit: Als jullie nu proberen in te loggen, krijgen jullie dan ook geen berichtje meer onderin het scherm van ... expired... ? Ik krijg helemaal geen berichtje, ik hoor alleen het geluid van de knop "log in". :P
Verder kan ik nog niks doen... :'(

Edit2: Oops, zie net dat dit al eerder is gemeld. ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Cache op 28-03-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Morax schreef op 28 maart 2004 @ 09:10:
Ik denk dat we snel kunnen beginnen, als ik probeer in te loggen krijg ik helemaal geen melding meer. Waarschijnlijk omdat de server waarop alle accounts staan off-line is oid :)

Denk overigens niet dat ik mijn wekker gezet heb ofzo. Werd al een uurtje geleden wakker door werkende ouders :(
Zie bovenstaand ;)

Overigens, als je level 10 bent kan je een clan beginnen. Als ik dat bent zal ik de clan "Gathering of Tweakers" proberen te registreren en zoveel man proberen erbij te krijgen die hier komen :)

Is handig, dan zijn we met zijn allen 1 grote party die ook blijft bestaan als iedereen off-line is. Ik meld het wel als het gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
hm... nog steeds niks, misschien moet ik maar ff splinter cellen. Aan de andere kant, ik wil natuurlijk niks missen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand nog wat tips ? (heb het nog maar 1x gespeeld) :X
moet ik meteen quests doen in het begin?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 28-03-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 40554 schreef op 28 maart 2004 @ 09:59:
heeft iemand nog wat tips ? (heb het nog maar 1x gespeeld) :X
moet ik meteen quests doen in het begin?
In het begin moet je gewoon een beetje tegen de beestjes aan het begin vechten en levelen :)

Ik moest net ineens weer denken toen ik een beetje hoog lvl was. Zie je iemand voor bij rennen, komen er ineens 5 ORC's (Dark Elf town) achter hem aanrennen, en die gast maar roepen "HELP ME, HELP ME!" :D Was zo grappig.

Helaas ook zelf een paar keer moeten rennen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99153

Mijn account doet het steeds niet:
SIGN IN | CREATE | ADD GAME

Session Error

Session Error

There was a problem retreiving your session data. You may need to LOG IN again later.
Maar bij nieuw account aanmaken geeft hij dit ook :X

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 99153 op 28-03-2004 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morax schreef op 28 maart 2004 @ 10:02:
[...]

In het begin moet je gewoon een beetje tegen de beestjes aan het begin vechten en levelen :)

Ik moest net ineens weer denken toen ik een beetje hoog lvl was. Zie je iemand voor bij rennen, komen er ineens 5 ORC's (Dark Elf town) achter hem aanrennen, en die gast maar roepen "HELP ME, HELP ME!" :D Was zo grappig.

Helaas ook zelf een paar keer moeten rennen O-)
lol!
maar in het begin is er toch een quest voor de landmap? zijn er meer van zulke belangrijke quests?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 28-03-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Gisteren heb ik al het bestand Lineage2prelude.exe oid gedownd. Duurde kats lang! Ging maar met 150kb/s :r
Maar dat is toch wel de goede, of niet? Was iets groter dan 1GB. Heb gisteren ook een full check gedaan en toen werkte alles, als ik nu full check doe zegt ie dat alles goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Servers zijn on-line, ik ben spelen :) Mzzl allemaal :D

Servers wel on-line, maar kan nog niet inloggen. K*T! :(

Iemand die gewone "Elf" word. Als je kan inloggen, PM me op de naam "MoraX" (eerste keus) en anders "Moraxius" (tweede keus).

[ Voor 64% gewijzigd door Morax op 28-03-2004 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99153

En gaat de Beta nou om 9:00 van start of 21:00 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

jup je kan inloggen :D
===
Kzat 2min in game oO en toen was ie weer down ~__~

[ Voor 57% gewijzigd door Jumpiefox op 28-03-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 99153 schreef op 28 maart 2004 @ 10:14:
En gaat de Beta nou om 9:00 van start of 21:00 ?
09:00 uur dus :P

Servers zijn weer on-line en nu is het wachten tot we in kunnen loggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar zijn er het begin nog andere noob quests? zoals de landkaart ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-07 21:05

Wekkie

Yeah

Heeft iemand misschien een snelle mirror naar L2Beta1Setup.exe ( da's de goede neem ik aan, die staat op de download pagina ). Want de official site is nu nogal, uhm, traag met 1~3 KB/sec...

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 40554 schreef op 28 maart 2004 @ 10:25:
maar zijn er het begin nog andere noob quests? zoals de landkaart ...
Sorry, ik weet nog weinig van de quests. Ik heb alleen de Korean Beta gespeeld en het was een beetje lastig de quests te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Morax schreef op 28 maart 2004 @ 10:26:
[...]

Sorry, ik weet nog weinig van de quests. Ik heb alleen de Korean Beta gespeeld en het was een beetje lastig de quests te lezen ;)
Wekkie schreef op 28 maart 2004 @ 10:25:
Heeft iemand misschien een snelle mirror naar L2Beta1Setup.exe ( da's de goede neem ik aan, die staat op de download pagina ). Want de official site is nu nogal, uhm, traag met 1~3 KB/sec...
De Beta kan elke seconde echt beginnen. Misschien willen wel meer mensen op de wereld de client tegen die tijd binnen hebben :D
Maar serieus, het zal wel druk zijn nu. ERG druk, want iedereen wil nu de client hebben om meteen mee te kunnen doen. Ik heb hem vrijdag al gedownload :)

Edit:
f*ck, dat was de quote ipv edit :X

[ Voor 4% gewijzigd door Morax op 28-03-2004 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu krijg ik ook een foutmelding als ik een account aan wil maken ~.~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Morax schreef op 28 maart 2004 @ 10:27:
[...]

[...]

De Beta kan elke seconde echt beginnen. Misschien willen wel meer mensen op de wereld de client tegen die tijd binnen hebben :D
Maar serieus, het zal wel druk zijn nu. ERG druk, want iedereen wil nu de client hebben om meteen mee te kunnen doen. Ik heb hem vrijdag al gedownload :)
Ik was 'm gisteren ook aan het downloaden, maar dat ging maar met 40 kb/sec dus heb toen ook maar uitgezet :P
Deze game ziet er trouwens erg cool uit, ik zal me er wel vermaken denk ik :D Ben van plan een Elf te worden trouwens, geen idee wat ze kunnen in LineAge maar elven ownen gewoon :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Grrrrrrrrrrr, ze moeten opsschieten man :( Kan nog steeds niet inloggen, maar de servers zijn al wel on-line.

Ik wil spelen!!!

Iemand die al wel kan inloggen/spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Nog 104 uur en dan kan ik je vertellen of ik kan spelen 8)7 Kwam er dus net te laat achter dat vandaag de open beta begint :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Wekkie schreef op 28 maart 2004 @ 10:45:
Nog 104 uur en dan kan ik je vertellen of ik kan spelen 8)7 Kwam er dus net te laat achter dat vandaag de open beta begint :P
Had je hem gisteren of deze nacht maar door moeten laten downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Op welke server gaan de GoT'ers spelen? 1, 2 of 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Ik hoop dat er nog wat mirrors komen van lieve mensen ;) Ik zie wel waar het schip strandt :)

* Wekkie gaat ff ontbijten

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Switch schreef op 28 maart 2004 @ 10:49:
Op welke server gaan de GoT'ers spelen? 1, 2 of 3?
op 3 switch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Kunnen jullie al spelen :? Ik kon net wel inloggen en server kiezen, maar verder dan het server kies scherm kwam ik niet.

Nu kan ik geloof ik ook al niet meer inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110099

same here

Moet ik daarvoor om 8.30 opstaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Heb de download maar gecancelled... Dus nog een keer :

Kan iemand de client mirroren? :D

Woei, Flashget helpt :P Haal 40 250 KB/sec nu :*)

[ Voor 29% gewijzigd door Wekkie op 28-03-2004 11:16 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Huuuj! Heb nu al langer dan een uur gespeeld!!! Mooie game! :o
Ik heet chase en ik ben toch human in het spel. :)
Zit op server 3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Pokke druk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan nog steeds geen account aanmaken :p stomme errors telkens ...
maar ik ben echt benieuwd :D

kan je niet wat screenshots maken?

-edit-

en weet iemand hoe ik dat balkje aan de zijkant krijg? (waar ik de skills in kan gooien)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 28-03-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Klote lag!!! Ik kan niet eens meer praten, ik val alleen nog maar iedereen aan. :(

Afbeeldingslocatie: http://195.64.95.220/~blackb1rd/uploads/pics/asdasdasd.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
ben benieuwd of die vandaag nog te downloaden is:

Due To Popular Demand! 03/28/2004

Due to the unprecedented demand for Lineage II, we will be bringing up another server later in the week (that is this coming week of March 29 - April 4). We expected a huge turnout for the Open Beta, but the sheer number of players on the present servers has greatly exceeded our expectations! Therefore, we want to let everyone know that we are working on it. In the meantime, keep an eye here and on the Message Boards for more announcements and information.

/edit: lol ben er net door, a 8 Kbps

[ Voor 4% gewijzigd door AwesomE op 28-03-2004 12:05 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 21:45
Ik heb de beta-signup doorgenomen. Nu moet ik echter een CD-KEY invoeren voor het toevoegen van de Lineage II game. Deze heb ik echter nooit via email ontvangen. Iemand enig idee waar op de officieele site ik moet zijn voor deze key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 40554 schreef op 28 maart 2004 @ 11:27:
ik kan nog steeds geen account aanmaken :p stomme errors telkens ...
maar ik ben echt benieuwd :D

kan je niet wat screenshots maken?

-edit-

en weet iemand hoe ik dat balkje aan de zijkant krijg? (waar ik de skills in kan gooien)
Ga naar "player stats" en dan heb je bovenin 4 knopjes waarvan eentje naar je skills en dergelijke gaat. Van daar is het gewoon slepen naar het vakje :)

Ben net ook een tijdje wezen spelen. Het is echt gaaf. Heb nog een paar keer om tweakers geroepen maar niemand reageerde.

Een klein lijstje van spelers:
Lineage 2 spelers
GoT Naam Lineage 2 naam Ras/Klasse
Morax MoraX Elf Mage
KrewCial11 Chase Human Mage
DutchCommando schreef op 28 maart 2004 @ 12:08:
Ik heb de beta-signup doorgenomen. Nu moet ik echter een CD-KEY invoeren voor het toevoegen van de Lineage II game. Deze heb ik echter nooit via email ontvangen. Iemand enig idee waar op de officieele site ik moet zijn voor deze key?
Ga naar de Lineage 2 site en klik op "Sign up for Beta". Daar moet je alleen je e-mailadres invoeren en als het goed gegaan is krijg je een schermpje met de melding dat het goed is gegaan.

Als het niet lukt, mail me ff, vraag ik een extra key voor je op :)

[ Voor 24% gewijzigd door Morax op 28-03-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Morax schreef op 28 maart 2004 @ 12:12:
Ga naar de Lineage 2 site en klik op "Sign up for Beta". Daar moet je alleen je e-mailadres invoeren en als het goed gegaan is krijg je een schermpje met de melding dat het goed is gegaan.

Als het niet lukt, mail me ff, vraag ik een extra key voor je op :)
Dat heeft inderdaad geholpen, bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Hehehehe, de mannetjes vochten net niet terug. Dus ik gelijk een paar sterke orcs opzoeken om te slachten. Had er een paar dood, resetten ze ineens de NPC server waardoor ze ineens wel gaan terugvechten :o Was ik toch bijna dood!!!

Gelukkig hielp men mij :)

Edit:
DutchCommando: Geen dank hoor :)

Aan alle anderen: Zeg hier je ingame naam, dan vul ik het lijstje aan :D

[ Voor 19% gewijzigd door Morax op 28-03-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84567

WhiteEagle @ got
Elamarian @ ln2
race: Elf
Class: Fighter
Server : 3

het heeft wel lekkere lag nu lol. de beesten vechten pas terug na een tijdje. en berichten krijg je super laat binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Lineage 2 spelers
GoT Naam Lineage 2 naam Ras/Klasse
Morax MoraX Elf Mage
KrewCial11 Chase Human Mage
WhiteEagle Elamarian Elven Fighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Ben nu aan het installeren.. :)
tip voor het downloaden : gebruik een download client die meerdere threads gebruikt! Ik ging met IE @ 3kb/sec en met Flashget @ 10 threads á 360 KB/sec ( m'n max ) :D

Morax, ik wil denk ik ook met een Elf gaan spelen, maar ben totaal nieuw, dus waarschijnlijk zie ik je binnenkort ingame :D

Als ik alles up & running heb geef ik ook een lijstje door :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Die servers zitten zo vol, dat gaan ze met één extra server niet trekken. Het is zo druk dat het gewoon niet leuk meer is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Ik heb de key ingevoerd, zegt ie dat het goed is, komt de game echter niet in mijn game list te staan (na 10 minuten nog niet). Lekker vaag weer :/. Als ik het nog een keer probeer zegt ie dat de key wel al in use is.

[ Voor 20% gewijzigd door DutchCommando op 28-03-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84567

Afbeeldingslocatie: http://www.vaneede.com/~elwin/veeel.jpg

:O:O:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 19:57
DutchCommando schreef op 28 maart 2004 @ 12:30:
Ik heb de key ingevoerd, zegt ie dat het goed is, komt de game echter niet in mijn game list te staan (na 10 minuten nog niet). Lekker vaag weer :/. Als ik het nog een keer probeer zegt ie dat de key wel al in use is.
Je moet 'm zelf toevoegen, dat gaat niet vanzelf ;)
:o

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
December schreef op 28 maart 2004 @ 12:31:
[...]
Je moet 'm zelf toevoegen, dat gaat niet vanzelf ;)

[...]
:o
Ik zeg net zelf dat ik dat net gedaan heb maar dat hij niet in mijn gamelist komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik kom er inderdaad niet meer in :'( Ik heb al moeite met inloggen, maar dat lukt uiteindelijk nog wel. Alleen ik kom de server niet meer in, wat ik ook doe :(

Klotedrukte.
DutchCommando schreef op 28 maart 2004 @ 12:33:
[...]

Ik zeg net zelf dat ik dat net gedaan heb maar dat hij niet in mijn gamelist komt.
Ik heb een extra key aangevraagd, probeer deze eens:
4QBP-A9FB-2LP6-B5X4-GEVK

[ Voor 47% gewijzigd door Morax op 28-03-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Er staat eigelijk ook, dat server 2 normal is, en dat server 1 + 3 getest worden ofzo.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
GVD!!! Stomme rotsen! Ik zit vast!!! :(
Damn!!! Ik begin dan maar opnieuw, ik wordt wel elven mage op sevrer 3.

Dus Naam: Cache
Ras: Elf
Class: Mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Morax schreef op 28 maart 2004 @ 12:33:
[...]

Ik heb een extra key aangevraagd, probeer deze eens:
4QBP-A9FB-2LP6-B5X4-GEVK