![]() |
Lineage II |
Lineage II: The Chaotic Chronicle, waarschijnlijk een van de beste Massively Multiplayer Online Game. Zoals andere MMO spellen heb je levels, monsters, en veel items. Maar dit is toch echt even het toppunt van al die soort spellen, get ready to be blown away. Sinds de vorige topic is er vrij veel gebeurd, beta's gingen open en dicht. In Korea ging het spel retail en Taiwan en Japan kwamen met hun open beta. De meeste hier (zoals ik) hebben de koreaanse, taiwanese en japanse versie gespeeld. Het was altijd erg moeilijk om een account te maken, en altijd ervoor zorgen dat je niet crasht. Die moeilijke tijdperk is voorbij. De US open beta komt eraan, 28 maart om precies te zijn. Als je een spel speelt, speelt gameplay, graphics en geluid een groot rol. Laten we eens beginnen over de graphics. |
Graphics |
A picture says more than a thousand words... Zoals je ziet is het spel een ware eye-candy |
Gameplay |
Naar maar mijn mening heeft Lineage II gameplay als geen ander spel. Je kan in het spel Clans beginnen, met maximaal 40 spelers. Je kan draken opvoeden en ermee gaan vliegen. Je kan Clan tegen Clan vechten om kastelen in het spel (Castle sieges, zie 3de screenshot). Je hebt dan ook dieren die je kan opvoeden en samen met je kunnen vechten. Kortom, vrij veel lol. Als je met het spel begint, raad ik je aan te beginnen met een party met iemand. Je gaat dan teamen met iemand (max. 9 personen) om op beesten te jagen. Heel leuk! Wordt het jagen te saai kan je nog altijd bordevol quests doen, sommige waarvan je geld en XP kan verdienen. Je hebt in het spel keuze uit 5 rassen, Elves, Humans, Dark Elves, Orcs en Dwarves. Je kan met de gekozen ras 2 richtingen op, Mage en Fighter. Daarbij kan je verschillende richtingen op. Je heb bij level 20 een keuze, en bij level 40 ook nog. 2 Job classes dus. In de toekomst krijg je ook nog een 3de... Elk class heeft z'n eigen soort skills, veel skills. Deze hebben vaak nadelen met de voordelen. |
Geluid |
Ik denk dat iedereen het met me eens is als ik zeg dat de geluid gewoon verbijsterend goed is, en helemaal al de muziek! Alle in-game sounds zijn realistisch (wat ook te verwachten is natuurlijk). Maar de muziek? |
Het spel - Hier en nu |
I'll come straight to the point. De open beta begint 28 maart, eindigt 28 april. Het spel wordt retail (betaald) op 28 april, eindigt nooit. Hiervoor was het closed beta, je kon je inschrijven maar je werd niet 100% zeker geaccepteerd. Sommige werden geaccepteerd, sommige niet. Ik lekker wel, w00t. 22 Maart ging closed beta Prelude in, een grote patch voor het spel. Niet alleen fixed het bugs maar gaf het het spel meer content. Als Lineage II retail wordt krijgt het nog eens Chronicle 1 - The Harbingers of war, een heel groot update die ook heel wat content erbij toevoegd (iets van 50% grotere wereld). Wat deze updates precies allemaal inhouden? Check the patch notes. • Prelude patch notes • Chronicle 1 patch notes Je zult nog vaak zien van deze zogenaamde chronicles, als ik het nog goed begrijp werd er gezegd dat er minimaal 2 grote updates per jaar zouden komen. Maar ik zou zeggen, probeer het. Je kan het spel downloaden op de officiele site, www.lineage2.com. Hoewel je pas op 28 maart kan inschrijven en inloggen. Voor meer informatie, FAQ, media en fansites zie de officiele website! Helaas kan niet iedereen genieten van het spel, in ieder geval niet met een pentium 1. Hier staan een paar handige fansites, hier kan je zien watvoor armor, weapons, quests er beschikbaar zijn in het spel. Fansites: • Lineage 2 Orphus • Lineage 2 Warcry Network • Lineage 2 Center Voorgaande topic: • [rml][ PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle[/rml] Zo ik denk dat dat het zo wel goed is. Hier graag verder. |
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 26-03-2004 08:08 ]