ik wil gvd spelen

Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 19:45 ]
.... Ik zeg al een week lang dat ik op een serial wacht en nu pas kom je met de melding dat je nog 2 keys had liggen....Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 13:08:
Zo weer ff 2 mensies aan spelen gebracht
Had nog 2 keys liggen
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb gelukkig nog wat dagen om er over na te denken (met de snelheid van het levellen
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 21:05 ]
...
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Nou, toen er nog drie servers waren, was het geheel stukken stabieler als nu (dagen van 10 uur gespeeld zonder disconnect); nu loopt het echt uberbrakAwesomE schreef op 08 april 2004 @ 21:02:
zat er net in 5 minuten tijdens een gevecht, weer eruit.
maar ja het hoort erbij
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 21:48 ]
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Ja, ik werd eruitgeschopt, en ik kan niet voorbij het beginscherm komen omdat zelfs mijn celeron 400 nog beter is als dat ding wat ze nu gebruiken als loginserverLoque schreef op 08 april 2004 @ 21:54:
Ik lees je post ff om dat ik aan het rusten ben
haha je bent wel erg gefrustreerd of niet
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ik vind alles prima zonder de help van Captain JeBo had ik waarschijnlijk moeten wachten op de retail over een maandVerwijderd schreef op 08 april 2004 @ 21:57:
[...]
Ja, ik werd eruitgeschopt, en ik kan niet voorbij het beginscherm komen omdat zelfs mijn celeron 400 nog beter is als dat ding wat ze nu gebruiken als loginserver. (wacht maar tot jij gedisconnect wordt
).
Verwijderd
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het aan @home ligt echter...Loque schreef op 08 april 2004 @ 21:58:
[...]
Ik vind alles prima zonder de help van Captain JeBo had ik waarschijnlijk moeten wachten op de retail over een maand
Maar draait goed hier
Verwijderd
Verwijderd
bijna iedereen heeft het op IRCVerwijderd schreef op 08 april 2004 @ 22:01:
[...]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het aan @home ligt echter...
Verwijderd
Vaag bijna alles down.. hoe kan ik dan spelen ?Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 22:16:
nee hier kom ik de hele avond niet verder dan login scherm en 1 minuut spelen, in een kamer vol met myst terrors disconnecten.. word weer een leuke respawn morgen waarschijnlijk..
check zelf maar.. http://www.glop.org/lineage2
The devil is in the details.
Verwijderd
Omdat de inlogserver zit te bokken; als ik jouw was zou ik _niet_ uitloggen. Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn, maar ik baal ervan dat een verheugen avondje slaan in de grond wordt geboord.
Ik werd een uur geleden anders van server 5 afgeschoptAan de status history te zien heb ik goed gedaan om voor server 5 (Erica) te kiezen in plaats van op server 3 te blijven:
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 22:28 ]
...
Nee ik bedenk me welVerwijderd schreef op 08 april 2004 @ 22:27:
[...]
Omdat de inlogserver zit te bokken; als ik jouw was zou ik _niet_ uitloggen.
Verwijderd
Zo krijgt men idd een goed beeld van het enter, enter, enter, enter, (enz) spelAwesomE schreef op 08 april 2004 @ 22:30:
als dit het komend paasweekend ook gebeurd, krijgen ze ondanks de gratis beta toch problemen met aanhang
Verwijderd
Dat is het leuke juist, alles draait daar perfect. Er zijn zat mensen die wel kunnen spelen. Het gaat alleen fout bij de routing van ons naar dat serverhok dus kunnen wij niet spelen.Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 22:48:
Ik vind eerlijk gezegd dat ze meer info konden geven dan 'we hebben netwerkproblemen, mzzls', want ik ben nu wel benieuwd wat er aan de hand is. Is het serverhok soms afgefikt?
Het lijkt me toch echt niet dat het ruim 12 uur duurt voordat ze de server weer normaal hebben (er zal ook wel zoiets zijn dat ze de queue eerst leegmaken en dan weer requests toelaten)?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
En ik dacht echt dat er iets bestond als: als de ene 'weg' niet werkt, gebruik dan de andere weg in de internettopologie? Of zijn alle 'wegen' verstopt?Morax schreef op 08 april 2004 @ 22:59:
[...]
Dat is het leuke juist, alles draait daar perfect. Er zijn zat mensen die wel kunnen spelen. Het gaat alleen fout bij de routing van ons naar dat serverhok dus kunnen wij niet spelen.
Alles draait bij hen dus prima
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 23:03 ]
Ik weet niet precies hoe het zit. Misschien dat sommige routers de pakketjes totaal verkeerd doorsturen, of misschien dat ze ze zelfs droppen.Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 23:02:
[...]
En ik dacht echt dat er iets bestond als: als de ene 'weg' niet werkt, gebruik dan de andere weg in de internettopologie? Of zijn alle 'wegen' verstopt?
Kom op zeg, als er een router uitvalt/overbelast raakt, zou de data toch een andere weg proberen te vinden naar de doelcomputer? Het lijkt nu alsof alles door een en dezelfde router wordt afgehandelt.
Verwijderd
...
Verwijderd
[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 00:21 ]
LoL ik heb nu al 750.000 adena aan stuff en cash bij me, misschien kan ik er nog wat voor vagenVerwijderd schreef op 08 april 2004 @ 23:48:
Ik had ondertussen al lv 40 kunnen zijn...
.
Iemand toevallig ipadressen van de servers? (voor traceroute)
lol, nog meer lol
Goed, hopelijk werkt het spul morgen wel weer.
[ Voor 9% gewijzigd door Alphega op 09-04-2004 00:39 ]
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 09:55 ]
Dat heeft niks met je verbinding te maken, ik zit me hier ook rot te ergeren dat ik niet voorbij de serverlijst komVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 09:51:
@home almelo zuigt als de nete, de enige die weer de pech heeft dat het niet werkt, ben ik, insert, x100000000000000000
![]()
![]()
Verwijderd
Ik vind het iig niet vreemd dat je me zo flink hebt ingehaald qua levelsVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 09:55:
IK snap jullie echt nietIk heb echt nooit probleme hier... altijd ana het spelen
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 10:27 ]
Verwijderd
Volgens mij is het kiezen van de server ook een taak van de inlogserverMorax schreef op 09 april 2004 @ 10:28:
De login server doet het gewoon hoor. Ik kan hier perfect inloggen, maar ik kom de server nu simpelweg niet op, ondanks dat ze allemaal op "normal" staan
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 11:11 ]
Verwijderd
Lineage 1 had in korea 400000 spelers ongeveer en 15 + servers. Lineage 1 kan je in USA niet echt een succesvolle game noemen: 2 shards waarvan er op de grootste 700-1200 top had, 1200 met events dan he...Tidus schreef op 08 april 2004 @ 22:45:
De helft van de huidige spelers zijn freeloaders, freeloaders zijn mensen die van de eene gratis game naar de andere gratis game lopen. Veel van deze spelers wachten namelijk ook op de WoW beta die waarschijnlijk kort komt nadat deze game retail gaat, hou mij hier niet aan.
Ik weet niet of iemand hier Shadowbane beta heeft gespeeld maar daar was het ook zo erg gesteld met de servers. Te veel aandacht, meer dan verwacht, dit resulteerde in downtimes, login problemen etc... Toen de retail uitkwam was er niemand meer, de game flopte.
Nou zie ik Lineage 2 niet zo snel floppen door zijn succesvolle voorloper, bovendien doet Lineage 2 het in Korea nog beter dan hier in de beta.
Jammer dat we niet kunnen spelen maar het is afwachten en hopen dat het in de retail beter wordt. (waar ik gewoon vanuit ga, want dit soort praktijken horen gewoon bij een beta)
Verwijderd
Ik ben benieuwd hoeveel mensen het spel nog gaan spelen als deze bagger niet snel wordt opgelost; het is een open beta, de meeste bugs zijn uit het spel, maar als de inlogserver net zo reageert met p2p, dan ben ik al sowieso niet van plan te betalen.ajampaniki schreef op 09 april 2004 @ 11:44:
Wanneer is nou de officiele release datum? In de openingspost stond 28 april maar het lijkt me toch wel dat ze na de beta nog heel wat moeten veranderen.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 12:20 ]
Verwijderd
Maarja, over 45 minuten krijgen we een server reset, dus dan begint de hele ellende weer
Verwijderd
Ik ookVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 12:41:
[...]
Maarja, over 45 minuten krijgen we een server reset, dus dan begint de hele ellende weer. Maar goed, ik kan bijna spoil & sweep "kopen"
.
Verwijderd
Dan zal het wel aan de server liggen. maar misschien gaat het over 5 minuten beter.KrewCial11 schreef op 09 april 2004 @ 13:03:
Rtukkers, heb ook @home almelo en helemaal geen problemen. Maar we zijn hier ook zowat de enige in de straat die kabel hebben, dus ik heb eigenlijk nog nooit problemen met @home gehad.
[ Voor 12% gewijzigd door Alphega op 09-04-2004 13:06 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Count op 09-04-2004 13:09 ]
[ Voor 191% gewijzigd door Morax op 09-04-2004 13:09 ]
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 13:24 ]
Verwijderd
Dat begin ik dus ook te denken...sidefx schreef op 09 april 2004 @ 13:34:
Ik begin me sterk af te vragen of die gasten bij NCsoft wel capabel zijn.
Er zijn zoveel mensen die snakken naar een beetje informatie, en als ze zelfs dat niet kunnen geven denk ik dat ze zelf niet eens weten wat er aan de hand is.
Ik hoop dat de PR man een week met vakantie is, maar dan nog blijft dit een zeer slechte zaak.
ja, ik weet dat het een beta is en dat je hier geen rechten aan mag verlenen enzo, maar we blijven potentiele klanten. . .
Verwijderd
Robe/hose is een subtype van kleding. Je zal niet een item tegenkomen dat 'Robe jacket' heet.Alpha-sphere schreef op 09 april 2004 @ 15:44:
Ik ben een Dark Elf en wil een Robe jacket en Robe pants hebben omdat de casting snelheid, attack speed en MP recovery speed dan beter is. Enig idee waar ik deze kan vinden en hoeveel het kost? Ik kan het in ieder geval niet vinden in de Dark Elf town.
[ Voor 40% gewijzigd door ebborazor op 09-04-2004 16:37 ]
Denk het niet.. het heeft hier de hele dag gewerkt.sidefx schreef op 09 april 2004 @ 17:24:
Het werkt weer
Nu nog afwachten of we een reactie krijgen van NCsoft...
En van mij mogen de SS wel wat kleiner zijn dan 1 MBebborazor schreef op 09 april 2004 @ 16:32:
Een (hele) kleine greep uit mijn screenshot collectie:
zo zie ik er nu dus uit (heel trots met mijn nieuwe Brandish, maar je ziet aan de manier hoe die loopt dat die eigenlijk een beetje te zwaar is
[afbeelding]
Im on the top of the wooorld! ofzo
[afbeelding]
En nog een actie plaatje
[afbeelding]
Trouwens mogen er van mij meer SS gepost worden (+stats aub)
Gewoon op prtscn (printscreen) knop drukken. De screens worden opgeslagen in je lineage2 map. Weet niet precies waar.. een vriend zei het laatst.Loque schreef op 09 april 2004 @ 17:37:
Is er ergens een site waar je alle keybinds na kunt trekken?
Ik wil graag een screenshot maken maar weet niet hoe
[ Voor 19% gewijzigd door Alpha-sphere op 09-04-2004 17:41 ]
ik ben de hele tijd L2 aan het spelen en net een frisse installatie gedaan dus nog geen tijd gehad om ps te downloaden.Alpha-sphere schreef op 09 april 2004 @ 17:39:
[...]
En van mij mogen de SS wel wat kleiner zijn dan 1 MB
AUB verkleinen. Zo'n plaatje kan makkelijk verkleint worden naar 150KB
Verwijderd
printscreenLoque schreef op 09 april 2004 @ 17:37:
Is er ergens een site waar je alle keybinds na kunt trekken?
Ik wil graag een screenshot maken maar weet niet hoe
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 20:58 ]
Misschien zeuren wij over het feit dat wij wel problemen hebben met inloggenVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 20:58:
Hou is een keer op met zeuren. Ik zie echt overal van die '' smilies.
En als jullie zeuren, WAAR zeuren jullie dan over!!! Ik kan echt altijd lineage II spelen, heb echt helemaal nooit problemen.
Ik was al van plan om een grootse deel 3 te maken en ik had al klein beginnetje gemaaktTopic nadert nu al 1000 posts.Ik ga deel 3 dus niet maken.
Misschien was het dan ook even handig geweest van die persoon om te melden dat hij/zij er mee bezig was, zodat mensen (zoals ik nu) niet voor niks hebben zitten kloten...Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 21:01:
Was iemand al mee bezig.... en ik heb ook amper problemen
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 22:32 ]
Misschien had iemand 'm meegenomen maar lang genoeg doorgerend waardoor dat monster het zeg maar opgaf?Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 22:31:
Goed, wat doet een donkerrode vijand in een gebied met normaalgesproken alleen weavers?![]()
.
[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 09-04-2004 22:32 ]
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 22:45 ]
Verwijderd
Ik zag het: trouwens, die lizardman liep redelijk hardVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 22:33:
Lol maar hij viel mij weer als 1e aan
lol beetje druk in Abandoned mine![]()
Ik word er net opeens uitgetieft (heel spel)
Verwijderd
Daar heb je zoveel programma's voor. Ja die ook nog eens legaal zijnebborazor schreef op 09 april 2004 @ 18:14:
[...]
ik ben de hele tijd L2 aan het spelen en net een frisse installatie gedaan dus nog geen tijd gehad om ps te downloaden.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 22:49:
[...]
Daar heb je zoveel programma's voor. Ja die ook nog eens legaal zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 00:19 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 09-04-2004 23:20 ]
Verwijderd
Ik dacht juist dat clans bedoeld waren om samen te werken? Als ik bijvoorbeeld de clan join, wil ik wel kunnen spoilen en sweepen zonder dat men gaat mekkeren.KrewCial11 schreef op 09 april 2004 @ 23:13:
[verhaaltje over de samenwerking in de clan]
[ Voor 39% gewijzigd door Cache op 09-04-2004 23:22 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Alphega op 10-04-2004 00:09 ]
KrewCial11 schreef op 09 april 2004 @ 23:20:
Misschien komt het wat te overdreven over, maar ik vind toch dat je elkaar moet helpen al zijn het maar kleine dingen, waarvan men denkt dat iedereen ze van nature weet.
Oh en hoe kom ik op irc, ik heb dat ook nog nooit gedaan? Lijkt misschien raar voor jullie, want iedereen weet zoiets natuurlijk. Het is toch een soort van grote chatbox, die met kanalen ed werkt? Help aub.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq