zo deel 2 van mijn grote avontuur.
Als eerste ben ik vanaf level 10 weg gegaan van de Talking Islands en richting The Elven Village gegaan. de weg is uiterst rustig, alle mensen blijven vaak in de buurt van hun begin basis.
Zo heb ik lekker de boot genomen en een behoorlijk wandeling gemaakt. leuke ervan is dat je een deel van het spel ziet, die andere misschien niet zouden zien tijdens de beta. Ook zijn de omgeving niet overal hetzelfde, er zijn duidelijke verschillen tussen delen van het land.
Bij het Elven village kwam ik tot een pijnlijke conclusie, je kan namelijk niet zomaar overal trainen. de elven willen me niet helpen. lekkere bedoening weer.
Ik mocht dus af en toe terug rennen naar Gludio, heb nou al een kortere weg gevonden door niet de weg te volgen met alle gevaren van dien. Iedereen die denkt dat ie het sterkste zwaard heeft moet maar een naar de shop in Gludio gaan. neem wel ff 750.000 adena mee.
Als laatste ben ik naar quests gaan doen voor de Elven, Ik mag ze dan niet allemaal doen. maar gelukkig zijn de shop eigenaren wat softer dan de regerende macht
Zo ben ik begonnen aan de 3 skulls en 10 bones quest. niet erg grappig voor een level 13 persoon. Het is dus een noodzaak om een group te vormen, met een zooitje sterke mensen. nu heb ik bijna de quest voltooid, nog maar een bone en de quest is voltooid.
Het volgende plaatje is heel diep in de Elven Fortress geschoten, niet grappige vijanden