ik kan niet eens het strand, of een normaal gras vinden.. alleen maar van die lijpe boompjes
Is het ook mogelijk dat ik bepaalde hoogtes een kleur kan geven. Volgens mij wel want ik zie dat in jullie wipjes ook.. enige idee hoe? want dat over strand is ook niet echt oke
is dit een begin?? wat moet ik nu doen,,, ik wil namelijk een gedeelte groen en een gedeelte strand maar hoe?
ik wil een wipje posten maar kweet niet hoe
ik wil een wipje posten maar kweet niet hoe
hmmm die klote ai werkt nog steeds niet 
Wat trouwens ook niet werkt is layer painter, wat je in het filmpje ziet, on the fly textures tekenen, ik kan geen layer selecteren
Hopelijk komt er snel een goede tutorial, want de bijgevoegde pdf legt lang niet alles goed uit... ik heb bij de ai die gewoon letterlijk gevolgd, en het enige wat werkt zijn aianchors (bv een anker om te roken, en dan gaan ze er roken, maar schieten niet
)
Wat trouwens ook niet werkt is layer painter, wat je in het filmpje ziet, on the fly textures tekenen, ik kan geen layer selecteren
Hopelijk komt er snel een goede tutorial, want de bijgevoegde pdf legt lang niet alles goed uit... ik heb bij de ai die gewoon letterlijk gevolgd, en het enige wat werkt zijn aianchors (bv een anker om te roken, en dan gaan ze er roken, maar schieten niet
ik heb nu verschillende layers... maar hoe kan ik die op een verschillende plek doen, voor zover ik kan is het alleen maar hetzelfde,, kan iemand mij dat uitleggen??
same here,,, hoe kan je nou die layers maken... please iemand die mij kan helpen... voeg me maar toe op msn... ashwin_wullems@hotmail.comDarkShadow schreef op 24 maart 2004 @ 19:27:
hmmm die klote ai werkt nog steeds niet
Hopelijk komt er snel een goede tutorial, want de bijgevoegde pdf legt lang niet alles goed uit... ik heb bij de ai die gewoon letterlijk gevolgd, en het enige wat werkt zijn aianchors (bv een anker om te roken, en dan gaan ze er roken, maar schieten niet)
Ik heb er naar zitten kijken maar hoop idd ook op een iets betere Tut want deze is niet echt super goed. (tis beta dus opzich niet vreemd). Maar goed laat ik eerst gewoon het speel maar eens tijdje spelen
en dan kijken we wel verder.
effe een paar vragen waar ik niet meer uit kom
- Hoe kan ik een object netjes op de grond plaatsen niet zodat die er door heen zakt?
- Hoe kan ik een bepaalde plek wat strand is een groene gras kleur gegeven?
of waar kan ik dat vinden ben al 10x door die PDF heen gevlogen zonder succes
iemand die me dit kan uitleggen
- Hoe kan ik een object netjes op de grond plaatsen niet zodat die er door heen zakt?
- Hoe kan ik een bepaalde plek wat strand is een groene gras kleur gegeven?
of waar kan ik dat vinden ben al 10x door die PDF heen gevlogen zonder succes
De layer painter werkt wel , maar ik vind het maar buggy.
Je moet verschillende layers aan maken @ Terrain Layers Editor (Texture) , wat je ook al gedaan heb.
Maar dan bij de layers die je wilt gebruiken voor dat paint gedoe, moet je Layer Mask Auto Generation Uitvinken.
Dan werkt die paint wel , maar het geet wel kut .
Je moet verschillende layers aan maken @ Terrain Layers Editor (Texture) , wat je ook al gedaan heb.
Maar dan bij de layers die je wilt gebruiken voor dat paint gedoe, moet je Layer Mask Auto Generation Uitvinken.
Dan werkt die paint wel , maar het geet wel kut .
Hoe verander je die lucht?
En dat Work in progressje is inderdaad zeer netjes. Mooi strand en bergen, je tekent zeker eerst een berg, en gooit er dan meteen een texture op he? en dan bijv. teken je het strand en verander je het met"modify terrain" totdat het op een strand lijkt en gooit er dan een strand texture op he?
Toppie hoor.
En dat Work in progressje is inderdaad zeer netjes. Mooi strand en bergen, je tekent zeker eerst een berg, en gooit er dan meteen een texture op he? en dan bijv. teken je het strand en verander je het met"modify terrain" totdat het op een strand lijkt en gooit er dan een strand texture op he?
Toppie hoor.
oke ik heb een level gefixt.. een FFA leven.. Nu start ik een server en me broertje download die map van me en pleur hem in zijn levels dir.\
Nu kan hij joinen
alleen wanneer die het spelt joint komt er dat me broertje een cheater is en dan wordt die gekickt
...
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen
... want ik wil me levels effe testen 
Het is ook om gedraait zo als me broertje de server is. De orginele mappen werken zonder problemen.
Nu kan hij joinen
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen
Het is ook om gedraait zo als me broertje de server is. De orginele mappen werken zonder problemen.
Eerst mooi eiland maken met de generator.devilsnight schreef op 24 maart 2004 @ 21:31:
Hoe verander je die lucht?
Toppie hoor.
Dan heb ik gewoon verschillende layers gebruikt bij terrain texture.
Als ik me niet vergis:
zand van 0-19 meter
gras van 19-35 meter
en rots alles boven 35 meter
Dan natuurlijk alles wat aangepast met flatten en smooth zodat het strand egaal wordt enzo
[ Voor 5% gewijzigd door ETzPliskin op 24-03-2004 22:44 ]
Thanks Memphis dat had ik nodig
morgen eens ff proberen.
Yep, ik heb generate terrain gedaan, en heb nu een (bryce) achtig landschapje, best geinig. Maar hoe werken die layers? want daar snap ik werkelijk niks van. Nadat ik generate terrain gedaan had ging ik naar texture en klikte op "default" bovenaan, en toen OK...toen generate surface texture en paar mins wachten, en groen-berg landschap. en dat strand teken je er gewoon bij dan?
En is het mogelijk om ook "move" op een soepelere manier te gebruiken? wanneer ik bijv. iets op de grond wil plaatsen, het moet er precies op en niet iets erboven of eronder..maar dat is nu wel het geval omdat je niet op een normale soepele manier objecten kan moven...waardeloos is dat. terwijl rotaten wel goed gaat.
En is het mogelijk om ook "move" op een soepelere manier te gebruiken? wanneer ik bijv. iets op de grond wil plaatsen, het moet er precies op en niet iets erboven of eronder..maar dat is nu wel het geval omdat je niet op een normale soepele manier objecten kan moven...waardeloos is dat. terwijl rotaten wel goed gaat.
[ Voor 31% gewijzigd door devilsnight op 24-03-2004 23:33 ]
Ja dat laaste probleem had ik dus ookdevilsnight schreef op 24 maart 2004 @ 23:15:
Yep, ik heb generate terrain gedaan, en heb nu een (bryce) achtig landschapje, best geinig. Maar hoe werken die layers? want daar snap ik werkelijk niks van. Nadat ik generate terrain gedaan had ging ik naar texture en klikte op "default" bovenaan, en toen OK...toen generate surface texture en paar mins wachten, en groen-berg landschap. en dat strand teken je er gewoon bij dan?
In dat balkje waar ook dat move en select icoontje instaat staat ook iets meer naar rechts op 0.5 dit zijn de move stappen
[ Voor 11% gewijzigd door rhodium op 25-03-2004 01:07 ]
zo kep alweer een zooitje er mee gespeelt en het lukt me zeker al aardig

vet mooi man, hoe kan je nou precies strand en gras enzo doen?Rddr schreef op 25 maart 2004 @ 03:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en hoe doe je een wipje der op zetten?
wow dat ziet er zeker mooi uit! Rddr...
Vertel ons meer, hoe doe je de vegetatie snel? Heb je ook ai? Kan je die boot besturen? Kan je in die toren komen?
Vertel ons meer, hoe doe je de vegetatie snel? Heb je ook ai? Kan je die boot besturen? Kan je in die toren komen?
juh je kan in de torenDarkShadow schreef op 25 maart 2004 @ 13:02:
wow dat ziet er zeker mooi uit! Rddr...
Torens en zo plaatsen doe je met brush
Plaatsen van een object doe je met entity
ik heb gewoon met die vegetatie via de vegetatie gedaan.. gras toegevoegd en zo en hup op de grond klikken en klaar is kees
[ Voor 32% gewijzigd door rhodium op 25-03-2004 13:05 ]
Verwijderd
Kan iemmand mij vertellen hoe de fuck je in hemels naam van die replace dingen afkomt als je je level test? want ik heb toch echt een texture op me eiland zitten 
edit: Heeft er iemmand een link naar tuts? Ik heb wel met google gezocht maar dan krijg ik alleen links naar sites waarop staat dat er een tut van ubi komt en hele zooi duitse sites waar ik geen @@rs van snap.

edit: Heeft er iemmand een link naar tuts? Ik heb wel met google gezocht maar dan krijg ik alleen links naar sites waarop staat dat er een tut van ubi komt en hele zooi duitse sites waar ik geen @@rs van snap.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 13:19 ]
ga naar file, en dan generate texture (of zoietsVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 13:04:
Kan iemmand mij vertellen hoe de fuck je in hemels naam van die replace dingen afkomt als je je level test? want ik heb toch echt een texture op me eiland zitten
juh.. alleen snap niet hoe het zit met ladders
iemand een idee?
[ Voor 88% gewijzigd door rhodium op 25-03-2004 13:49 ]
Volgens mij moet je dat met een entity doen, staat al ergens eerder in dit topic...Rddr schreef op 25 maart 2004 @ 13:48:
juh.. alleen snap niet hoe het zit met laddersiemand een idee?
We moeten eigenlijk ff een GoT tutorial maken...
Wie doet wat?
ja dat werktDarkShadow schreef op 25 maart 2004 @ 13:53:
[...]
Volgens mij moet je dat met een entity doen, staat al ergens eerder in dit topic...
Wie doet wat?Wil zelf wel het gedeelte met textures en vegetatie doen...

Verwijderd
Hoi, kan iemand me vertellen WAAR de editor zich bevindt op de orginele DVD van de game?
Thanks
Willem
Thanks
Willem
Program files / Ubisoft / FarCry / CryEngine Sandbox.lnkVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 14:20:
Hoi, kan iemand me vertellen WAAR de editor zich bevindt op de orginele DVD van de game?
Thanks
Willem
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
huh? waarom is die schaduw paars? Of zie ik dat verkeerd?
Verwijderd
bedankt, nu werkt het. Ik had de file in de verkeerde map gedaan daarom deed ie het niet.DarkShadow schreef op 25 maart 2004 @ 13:47:
[...]
ga naar file, en dan generate texture (of zoiets), als het goed is krijg je dan de layer die je bij texture geselecteerd hebt over je eiland heen
Maar kan iemmand mij uitleggen hoe je bv huisjes kan maken? want dat kan ik nergens vinden
ja waarom die dat doet..DarkShadow schreef op 25 maart 2004 @ 14:27:
[...]
huh? waarom is die schaduw paars? Of zie ik dat verkeerd?
Verwijderd
Oke ik denk dat ik het nu een beetje begin t snappen 
Met wapens en voertuigen lukt het nu allemaal wel. Maar er zijn nog een paar dingen die ik niet snap.
Hoe maakt je bv strand, bomen, bergtop met een andere texture etc? En kan je ook bv alleen een cilinder ofzo maken waar je dan later een texture opplak zodat je zelf een soort van gebouwen in elkaar kan zetten?
Met wapens en voertuigen lukt het nu allemaal wel. Maar er zijn nog een paar dingen die ik niet snap.
Hoe maakt je bv strand, bomen, bergtop met een andere texture etc? En kan je ook bv alleen een cilinder ofzo maken waar je dan later een texture opplak zodat je zelf een soort van gebouwen in elkaar kan zetten?
als ik layer painter doe, en ik probeer te painten, krijg ik gewoon een vierkant
, en als ik dan generate doe krijg ik allemaal kleine rode vierkantjes met replace me erop
wat moet ik doen?
wat moet ik doen?
HIj doet die schaduw paars omdat dat een bug is in het spel
. Daar is niks aan te doen is in het spel ook bij sommige stukken moet je maar eens kijken. Helemaal in het begin als je de grot uitkomt zie je bij eerste huis je palmboom van paars op de dak geschilderd (dat moet dus gewoon schaduw zijn
had nog vraagje, Welke texture gebruiken jullie voor bergen, en zandstrand? er staan er namelijk best veel. En dan nog 1 als ik kheel veen varens neer zet of gras of bomen doet er eigenlijk niet zoveel toe. Dan laat hij verder op Witte vlakken zien als ik er dan naar toe loop laat hij het wel zien. Hoort dit zo?
had nog vraagje, Welke texture gebruiken jullie voor bergen, en zandstrand? er staan er namelijk best veel. En dan nog 1 als ik kheel veen varens neer zet of gras of bomen doet er eigenlijk niet zoveel toe. Dan laat hij verder op Witte vlakken zien als ik er dan naar toe loop laat hij het wel zien. Hoort dit zo?
[ Voor 35% gewijzigd door WeAreLegion op 25-03-2004 17:08 ]
Verwijderd
Hoe kan je het water en de lucht een kleur geven? je kan bij lighting wel de kleur van de zon en lucht doen maar als ik dan render dan krijgt alles wel de kleur van de zon maar de lucht en zon blijven knalgeel en knalblauw 
En kan je als je je basis eiland heb gemaakt ook nog apparte stukjes land maken die je dan appart kan edditten op hoogte enzo?
En hoe brush je bomen/planten, want als ik brush doe dan kan ik nergens planten kiezen maar wel dingen zoals keukentafels
En kan je als je je basis eiland heb gemaakt ook nog apparte stukjes land maken die je dan appart kan edditten op hoogte enzo?
En hoe brush je bomen/planten, want als ik brush doe dan kan ik nergens planten kiezen maar wel dingen zoals keukentafels
Heb dat al geprobeerd, een ladder neerzetten maar wanneer ie eenmaal staat kan ik er niet omhoog, dat vind ik het gekke ervan.DarkShadow schreef op 25 maart 2004 @ 13:53:
[...]
Volgens mij moet je dat met een entity doen, staat al ergens eerder in dit topic...
Wie doet wat?Wil zelf wel het gedeelte met textures en vegetatie doen...
En inderdaad. Hoe werkt dat met die layers, want het enige wat mij lukt is "generate terrain" en dan een texture erop en klaar..maar ik heb geen strand, geen stukken met rotsen en alles...hoe werkt dat?
hoe kan je een object verdubbelen??? dus als je 1 tentje hebt boem pats 1 tentje dernaast?
heb je ook een email adres?Rddr schreef op 25 maart 2004 @ 03:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Control+Cwarchaser schreef op 25 maart 2004 @ 18:24:
hoe kan je een object verdubbelen??? dus als je 1 tentje hebt boem pats 1 tentje dernaast?
Verwijderd
als je het als entety doet dan gaat dat wel. ALs je meer textures wil moet je een niewe layer aanmaken en dan invullen vanaf welke hoogte ze zichtbaar zijn. Je moet alles wel in de levels map van fc opslaan en dan op file generate texture (oid) en dan doet alles het.devilsnight schreef op 25 maart 2004 @ 17:34:
[...]
Heb dat al geprobeerd, een ladder neerzetten maar wanneer ie eenmaal staat kan ik er niet omhoog, dat vind ik het gekke ervan.
En inderdaad. Hoe werkt dat met die layers, want het enige wat mij lukt is "generate terrain" en dan een texture erop en klaar..maar ik heb geen strand, geen stukken met rotsen en alles...hoe werkt dat?
quote mezelf:
Hoe kan je het water en de lucht een kleur geven? je kan bij lighting wel de kleur van de zon en lucht doen maar als ik dan render dan krijgt alles wel de kleur van de zon maar de lucht en zon blijven knalgeel en knalblauw
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 19:41 ]
wat voor kleur zand nemen jullie voor dat mooie witte zand, ik krijg alleen maar roze zand
Nog effe een dagje wachten jongens
.
Morgen komt er een tutorial
.
http://www.gamespot.com/news/2004/03/23/news_6092038.htmlFrom Gamespot:
the ship announcement was promptly followed by news of Far Cry's first patch. The patch will be released this Thursday, and it will resolve compatibility issues between the US and Canada, as well as repair multiplayer damage issues. Ubisoft will release an online tutorial for Far Cry's Sandbox editor tomorrow, in addition to a quick-save patch in mid-April.
Morgen komt er een tutorial
Ah dat is pas goed nieuws, morgen en overmorgen lekker editenMr_UnAnimouS schreef op 25 maart 2004 @ 22:53:
Nog effe een dagje wachten jongens.
[...]
http://www.gamespot.com/news/2004/03/23/news_6092038.html
Morgen komt er een tutorial.
Yep, ladder werkt. gewoon bij Elevators..hardstikke mooi 
En iemand al erachter hoe je nou die barrels MET physics krijgt? Want dat kan ook voor zeer leuke scenes zorgen
Ik kan ze niet vinden, eindelijk een exploding object gevonden, maar die barrels die je kan om laten flikkeren in de SP mode..kan ik niet vinden.
Darkshadow, je bedoelt dat je de A.I. Mercenaries niet op je kan laten schieten?
Gaat namelijk prima hier, ik laad een merc in, bij equipment selecteer ik een gun .
dan zodra ik switch to game doe en naar de merc loop..knalt ie me vol lood
Hoe krijg jij ze trouwens aan het roken?
Ik had trouwens gisteren gewoon wat zitten rommelen met de script dingen enzo van een merc. en ineens toenik het spel startte liet ie me gewoon doorlopen, pakte niet eens z'n gun...grappig is dat.
En iemand al erachter hoe je nou die barrels MET physics krijgt? Want dat kan ook voor zeer leuke scenes zorgen
Darkshadow, je bedoelt dat je de A.I. Mercenaries niet op je kan laten schieten?
Gaat namelijk prima hier, ik laad een merc in, bij equipment selecteer ik een gun .
dan zodra ik switch to game doe en naar de merc loop..knalt ie me vol lood
Hoe krijg jij ze trouwens aan het roken?
Ik had trouwens gisteren gewoon wat zitten rommelen met de script dingen enzo van een merc. en ineens toenik het spel startte liet ie me gewoon doorlopen, pakte niet eens z'n gun...grappig is dat.
[ Voor 98% gewijzigd door devilsnight op 26-03-2004 00:29 ]
[quote]devilsnight schreef op 25 maart 2004 @ 23:29:
Ik kan ze niet vinden, eindelijk een exploding object gevonden, maar die barrels die je kan om laten flikkeren in de SP mode..kan ik niet vinden.
quote]
Ja.

Je moet RigidBody aan klikken dan krijg je de physics , dan nog wat gaan klote met de MASS want die staat niet altijd goed.
Dit werkt BTW met alles , Moet je eens allemaal planken opstapelen RigidBody aan klikken , en er met een buggy tegen aan botsen echt vet
quote]
Ja.

Je moet RigidBody aan klikken dan krijg je de physics , dan nog wat gaan klote met de MASS want die staat niet altijd goed.
Dit werkt BTW met alles , Moet je eens allemaal planken opstapelen RigidBody aan klikken , en er met een buggy tegen aan botsen echt vet
Geweldig..bedankt joh 
En weet jij of iemand anders ook al hoe je A.I. in een bootje of buggy krijgt? Zodra ze je spotten dat ze meteen hun boot of buggy injumpen??
Ik ben met een mapje bezig, wil het ter download beschikking stellen,maar tot mijn grote verbazing is de PAK file al 20 MB..en zoveel zit er nog niet eens in...kan het niet uppen dus.
En weet jij of iemand anders ook al hoe je A.I. in een bootje of buggy krijgt? Zodra ze je spotten dat ze meteen hun boot of buggy injumpen??
Ik ben met een mapje bezig, wil het ter download beschikking stellen,maar tot mijn grote verbazing is de PAK file al 20 MB..en zoveel zit er nog niet eens in...kan het niet uppen dus.
[ Voor 36% gewijzigd door devilsnight op 26-03-2004 02:06 ]
nogmaals, wat voor kleur strand gebruiken jullie. Het enigste wat ik krijg is paars strand, en dat vind ik niet mooi
Op http://www.farcry-thegame.com is de officiele Editor Manual uit en daarin staan ook kleine walkthroughs (bij elk hoofdstuk)
.
Hier is de directe link: ftp://ftp.ubi.com/uk/farcry/sandbox/FC_Editor_Manual.zip
Hier is de directe link: ftp://ftp.ubi.com/uk/farcry/sandbox/FC_Editor_Manual.zip
moet je ff een andere kleur zand gebruiken, is een bugjewarchaser schreef op 26 maart 2004 @ 07:26:
nogmaals, wat voor kleur strand gebruiken jullie. Het enigste wat ik krijg is paars strand, en dat vind ik niet mooi
hmmm dit is gewoon psies dezelfde volgens mij als de file die je kan downen bij de OP... en ik zie helemaal geen walkthroughs bij elk hoofdstuk, iig niet duidelijk helaasMr_UnAnimouS schreef op 26 maart 2004 @ 11:43:
Op http://www.farcry-thegame.com is de officiele Editor Manual uit en daarin staan ook kleine walkthroughs (bij elk hoofdstuk).
Dit is een andere manual dan bij de OP.DarkShadow schreef op 26 maart 2004 @ 13:52:
[...]
hmmm dit is gewoon psies dezelfde volgens mij als de file die je kan downen bij de OP... en ik zie helemaal geen walkthroughs bij elk hoofdstuk, iig niet duidelijk helaas
En ik zie toch echt walkthroughs staan op blz. 14, 30, 46, 53, 63, 77, 85, 92, 101
Ik heb ze effe doorgekeken en het ziet er duidelijk uit. Ik ga het zo effe uitproberen, maar ik ben nu nog Far Cry aan het installeren (net binnen namelijk
Verwijderd
Weet iemmand hoe het komt dat als ik een layer heb gemaakt die het geluid en texture van zand heeft dat als ik in mijn level ga dat ik rondom mij allemaal grijs (steen denk?) zie maar als ik dan bv op een berg klim zie ik wel gewoon de goede texture dus op een of andere manier word de verkeerde texture weergegeven. Weet iemmand hoe dit komt?
ik heb een map gemaakt enzo, en nu wil ik die map op lan spelen en in het spel kan hij de map niet vinden. Ik heb al geduplicate enzo en spawnpoints gemaakt... iemand die het weet?
Inderdaad in die manual vind je walktroughs, echt hulp hoe je bijvoorbeeld bepaalde dingen maakt enzo..ziet er goed uit en ik ga het ook absoluut eens rustig bekijken dit weekend 
Worden jullie maps ook zo snel zo groot? groot in MB's bedoel ik. Heb amper iets op m'n map en de .PAK file is al 20MB!!!
Worden jullie maps ook zo snel zo groot? groot in MB's bedoel ik. Heb amper iets op m'n map en de .PAK file is al 20MB!!!
[ Voor 26% gewijzigd door devilsnight op 26-03-2004 20:04 ]
Jup, ik heb ook nu een map-pak van 10 MB. Als je hem opent met winzip dan is de grootste file: cover.ctc. Geen idee waar dat bestand voor dient. Misschien is het voor de AIdevilsnight schreef op 26 maart 2004 @ 20:03:
Inderdaad in die manual vind je walktroughs, echt hulp hoe je bijvoorbeeld bepaalde dingen maakt enzo..ziet er goed uit en ik ga het ook absoluut eens rustig bekijken dit weekend
Edit: Btw net m'n eerste tunnel af incl. VisArea & Portals (dus een stuk minder zwaar op je machine

Het enige nadeel van de editor is dat het rottig werkt met binnenlevels.
[ Voor 24% gewijzigd door Jerry op 26-03-2004 23:12 ]
Ja, maar weet je nou wat zo gek is? Vorige week had ik een level, daarin een stuk of 50 buggies die in de lucht waren en zodra het level begonnen verbrijzelden die buggies nog eens een leger van 50 mercenaries. toch kon ik die files prima via MSN naar een kennis sturen in no-time omdat ze nog niet eens een MB waren...RAAR he? Terwijl deze map (gisteren mee begonnen) een stuk of 2/3 watch-towers heeft, in totaal een stuk of 6/7 snipers , 3 boten, 1 buggy en that's about it....Mr_UnAnimouS schreef op 26 maart 2004 @ 23:06:
[...]
Jup, ik heb ook nu een map-pak van 10 MB. Als je hem opent met winzip dan is de grootste file: cover.ctc. Geen idee waar dat bestand voor dient. Misschien is het voor de AI.
Edit: Btw net m'n eerste tunnel af incl. VisArea & Portals (dus een stuk minder zwaar op je machine).
[afbeelding]
Het enige nadeel van de editor is dat het rottig werkt met binnenlevels.
en 1 file van dat level een .PAK file is gelijk 20MB...raar hoor..echt strange.
Ik heb ook een tijdje met de editor lopen kloten, maar in het begin is het toch echt ff doorbijten. Net als met die layers, zoiets kun je niet echt uit die onduidelijke manual halen, dus goed dat ik het hier kon lezen
. Maar naarmate je er wat langer mee bezig bent wordt het ook leuker en gaat alles wat sneller.
Alleen het editten van het terrein gaat me nog niet echt makkelijk af. FF een bergje daar, of een weggetje daar lukt me niet 123.
Maar voor de rest, met objects en AI, geweldig gewoon, hoe je ff ingame kunt springen en er ook gelijk weer uit
. Ik had btw wel 1 raar ding, als ik de OICW drop, en dan ingame ga en hem opraap, krijg ik een error waarna de editor zich afsluit. Beetje vaag...
Alleen het editten van het terrein gaat me nog niet echt makkelijk af. FF een bergje daar, of een weggetje daar lukt me niet 123.
Maar voor de rest, met objects en AI, geweldig gewoon, hoe je ff ingame kunt springen en er ook gelijk weer uit
Ik moet zeggen dat die nieuwe tutorial al stuk beter is geschreven, Die walktrough aan het einde is een goed hulplmiddel
Misschien ligt het aan de verschillende soorten objecten? Dus als je veel van dezelfde mannetjes/voertuigen hebt, dan is het eigenlijk maar 1 object wat ze een aantal keer kopierendevilsnight schreef op 27 maart 2004 @ 00:06:
[...]
Ja, maar weet je nou wat zo gek is? Vorige week had ik een level, daarin een stuk of 50 buggies die in de lucht waren en zodra het level begonnen verbrijzelden die buggies nog eens een leger van 50 mercenaries. toch kon ik die files prima via MSN naar een kennis sturen in no-time omdat ze nog niet eens een MB waren...RAAR he? Terwijl deze map (gisteren mee begonnen) een stuk of 2/3 watch-towers heeft, in totaal een stuk of 6/7 snipers , 3 boten, 1 buggy en that's about it....
en 1 file van dat level een .PAK file is gelijk 20MB...raar hoor..echt strange.
[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 27-03-2004 17:11 ]
^ Daar zeg je wat, zou heel goed kunnen.
En trouwens wanneer je bij een Merc een equipment pack aanmaakt(voordat je hem een wapen kan geven) en bijv. een sniper uitkiest..moet je bij een Attack-Merc eerst een volledig nieuwe equipment pack maken want anders krijgt ie ook een Sniper.
En trouwens wanneer je bij een Merc een equipment pack aanmaakt(voordat je hem een wapen kan geven) en bijv. een sniper uitkiest..moet je bij een Attack-Merc eerst een volledig nieuwe equipment pack maken want anders krijgt ie ook een Sniper.
ik heb twee problemen met de editor.
Als eerste gaat mijn pc ongelofelijk haperen als ik met mijn muis over de top veiw of de perspective view ga. Aan mijn syteempje ligt 't denk ik niet (p4 3ghz, 1gb ram, geforce fx 5900 ultra 256 mb) hebben jullie hier ook last van, of weten jullie hoe ik dit kan verhelpen?
Mijn tweede probleem is dat als ik nu mijn map wil opslaan (gewoon alleen het eiland, met niks erop) ik een error krijg dat de editor level.pak neit kan openen. Ook heb ik dit als ik generate surface texture wil doen. Eerst had ik heir geen last van.
Als iemand me hiermee zou kunnen helpen zou ik erg blij zijn
Als eerste gaat mijn pc ongelofelijk haperen als ik met mijn muis over de top veiw of de perspective view ga. Aan mijn syteempje ligt 't denk ik niet (p4 3ghz, 1gb ram, geforce fx 5900 ultra 256 mb) hebben jullie hier ook last van, of weten jullie hoe ik dit kan verhelpen?
Mijn tweede probleem is dat als ik nu mijn map wil opslaan (gewoon alleen het eiland, met niks erop) ik een error krijg dat de editor level.pak neit kan openen. Ook heb ik dit als ik generate surface texture wil doen. Eerst had ik heir geen last van.
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Heel erg tof dat "Rigidbody" je kan het dus echt bij elk object toepassen, maar hij kan ik het object schade laten toebrengen? Voorbeeldje:
Ik had net een Grunt (Mercje) en boven hem een gigantiche hangar(simple entity)
ik deed rigidbody, en bij mass ongeveer 200. het ding viel naar beneden maar plette totaal niet de Merc...maakt niet uit van hoe hoog...kan je dus damage instellen?
ik deed rigidbody, en bij mass ongeveer 200. het ding viel naar beneden maar plette totaal niet de Merc...maakt niet uit van hoe hoog...kan je dus damage instellen?
Yupdevilsnight schreef op 28 maart 2004 @ 01:38:
Heel erg tof dat "Rigidbody" je kan het dus echt bij elk object toepassen, maar hij kan ik het object schade laten toebrengen? Voorbeeldje:
Ook daar in dat menutje , dat je dat niet gezien heb
SimpleEntity Properties , Damage Players 0 Veranderen naar Damage Players 1 (Of hoger , hoe hoger hoe meer damage)
Als het goed is hoor je ze gillen als iets op ze valt.
Tis alleen een beetje buggy soms valleen ze niet neer en blijven ze gewoon .
Maar er komt opeens bloed dus ze zijn wel dood
[ Voor 16% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 28-03-2004 09:08 ]
Nou playerdamage had ik wel gezien , en ikhad het dus op 100 gezet..maar tevergeefs..vandaar dat ik het vroeg
Vraagje hoe kan je view distance van je viewpoort hoger zeggen? ik zie nu maar klein beetje van het gras bij voorbeeld? ben klein tropisch eilandje aan het maken
maar je ziet maar heel kleinb eetje van het gras
Verwijderd
Had ik ook last van. Toen ik de textures opnieuw gerenderd had was het weg of probeer de lightning te veranderen dat het zand niet te donker is (bij nacht levels word het paars achtig)warchaser schreef op 26 maart 2004 @ 07:26:
ik ga vandaag Far cry aanschaffen en zal ik ook eensleveltje bouwen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ik ben flink bezig met die editor maar wat ik niet voor elkaar krijg is het
werken met de optie "Layer Paint" .. in het vak "layer" staat niks en ik
kan daar ook niks neerzetten ofzo.. misschien iemand ervaring met
layer paint ?
... leg es uit 
groeten !! Tim
layer paint ?
groeten !! Tim
ftp://ftp.ubi.com/uk/farcry/sandbox/FC_Editor_Manual.zipVerwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 13:47:
Ik ben flink bezig met die editor maar wat ik niet voor elkaar krijg is het
layer paint ?... leg es uit
groeten !! Tim
Ga naar blz 14 en volg de walkthrough
Verwijderd
Nou, in die Walthrough zie ik alleen hoe ze standaard textures aanbrengen...
Ik zie niks over de optie "Layer Paint"..... De standaard textures kun je in 7
lagen doen... dat is wat anders dan Layer Paint... maar toch bedankt
Tim
Ik zie niks over de optie "Layer Paint"..... De standaard textures kun je in 7
lagen doen... dat is wat anders dan Layer Paint... maar toch bedankt
Tim
weet niet of deze vraag al is voorgekomen maar ik ben de perspective view kwijt
ik zie alleen maar z'n zwarte tabel in de editor en niet de realtime 3d map
hoe krijg ik deze weer tevoorschijn? ik hoor het water wel ruizen dus hij is er wel maar ik zie hem niet
hoe krijg ik deze weer tevoorschijn? ik hoor het water wel ruizen dus hij is er wel maar ik zie hem niet
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Dat had ik eerst ook. Toen heb ik de nieuwste Nividia drivers geinstalled die op de site stonden en nu heb ik wel gewoon beeld...joostve schreef op 29 maart 2004 @ 20:55:
weet niet of deze vraag al is voorgekomen maar ik ben de perspective view kwijt
BF1: Don-Panio
Ik kan maar geen standaard AI in me map krijgen, volgens die handleiding moet het via archetype entity`s, maar daar staat alleen een mapje level. Met niets erin.........
Ik post vanavond nog wel ff wat ik tot nu toe heb (zonder handleiding of tutorial gemaakt)
Ik post vanavond nog wel ff wat ik tot nu toe heb (zonder handleiding of tutorial gemaakt)
ja maar ik had het wel gewoonPreddie schreef op 29 maart 2004 @ 21:10:
[...]
Dat had ik eerst ook. Toen heb ik de nieuwste Nividia drivers geinstalled die op de site stonden en nu heb ik wel gewoon beeld...
maar toen hem later opnieuw opstarten was hij weg
Misschien staat de Camera dan verkeerd? , ik heb dit nog nooit gehad hoor, dus ik weet niet zeker of dit het wel kan zijnjoostve schreef op 29 maart 2004 @ 21:35:
[...]
ja maar ik had het wel gewoon
maar toen hem later opnieuw opstarten was hij weg
ow, dit had ik eerst ook... als je een 3d beeld wilt van je map moet je eens file.. new doen... naampje invoeren en ok drukken...joostve schreef op 29 maart 2004 @ 21:51:
kijk dit krijg ik voor me
clickable
[afbeelding]
is er niet een temp bestandje waar alle editor instellingen worden onthouden?
dan verwijder ik die gewoon ff dan moet het opgelost zijn
je krijgt nu een blauwe zee... hierop kan je bewerken en doen wat je wilt
nogmaals,,, file. new. naampje en okPreddie schreef op 29 maart 2004 @ 21:10:
[...]
Dat had ik eerst ook. Toen heb ik de nieuwste Nividia drivers geinstalled die op de site stonden en nu heb ik wel gewoon beeld...
Verwijderd
Vergeet niet dat het nog een Beta versie is....
Updates zullen volgen ;-)
Maar ik kan nog steeds niks met mijn "Layer Paint" optie...
In het vak "Layer" , onder de knop "Layer Paint", staat niks..
En ik heb ook niet de mogelijkheid om in dat Layer vak iets
neer te zetten...
... enfin...beta dus...
neer te zetten...
nee helpt niet
ik hoor de zee wel als ik dat doe
Verwijderd
hey JOOSTVE...
Je zou kunnen proberen als je weer alleen het bovenaanzicht in je scherm hebt om te gaan naar : Display--> Configure Layout en daar wat je proberen...
suc6
Je zou kunnen proberen als je weer alleen het bovenaanzicht in je scherm hebt om te gaan naar : Display--> Configure Layout en daar wat je proberen...
suc6
Zo'n JP mod M O E T dr gewoon komen ! Met deze AI moet dat lukken, lekker coop met een team van 8lui ofzo gaan hunten
of ctf spelen in een bos met dino's, dus met een soort 3e partij die tegen zowel rood als blauw is
Denk je net de vlag te dumpen en te scoren wordt je door een T-Rex gepakt, die gaat je body wat door de lucht slingeren terwijl je teammates hem onder vuur nemen. Het andere team is al in de achtervolging maar wordt verast door een vredig grazende Triceratops... Deze schrikt en gaat in de achtervolging....
Of deze:
Je staat te campen en ineens.... flatschhh.... je kijkt omhoog en ziedaar : een overvliegende pteranodon....
Damn, zo kan ik nog wel ff door gaan !
Denk je net de vlag te dumpen en te scoren wordt je door een T-Rex gepakt, die gaat je body wat door de lucht slingeren terwijl je teammates hem onder vuur nemen. Het andere team is al in de achtervolging maar wordt verast door een vredig grazende Triceratops... Deze schrikt en gaat in de achtervolging....
Of deze:
Je staat te campen en ineens.... flatschhh.... je kijkt omhoog en ziedaar : een overvliegende pteranodon....
Damn, zo kan ik nog wel ff door gaan !
| Hardcore - Terror |
*zucht* kijk eens verder dan je neus kort is. Klik op "textures". De bovenste texture is de standaard texuture die als het goed is overal overheen gegooid wordt. Meestal is dat gras. Je kan deze verwijderen en een nieuwe er overheen gooien, maar dan is dat de nieuwe base-texture.Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 22:10:
Vergeet niet dat het nog een Beta versie is....
neer te zetten...... enfin...beta dus...
Elke volgende die je toevoegd kan je gebruiken als auto-paint zegmaar (Dus vanaf bepaalde hoogtes die texture, dan vanaf die hoogte die etc.), maar dit vinkje kan je ook uitzetten. Als je dit doet komt er onderin een knop te staan, linksonder iets van "import blabla". Klik hierop, inport een texture, klik op ok. En je heb je nieuwe layer....
ps: sorry dat ik zo kortaf ben hoor..., ben beetje moe enzo. Ik ga even douchen en ik zal dan een paar screenshots online gooien over de layers...
[ Voor 14% gewijzigd door Paniohitus op 29-03-2004 22:24 ]
ja ik kom er net achterVerwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 22:16:
hey JOOSTVE...
suc6
maar bedankt
Totorial Layers toevoegen en gebruiken

We beginnen gewoon in een map. Toevallig ben ik met deze bezig, dus gebruik gewoon me huidige. We klikken op Texture bovenin je scherm.

Ik heb zelf al een aantal layers in gebruik dus kijk hier even niet naar. Nu klik ik op "new layer".

Ik noem de layer even "ander_gras" omdat ik al een grassoort heb toegevoegd, maar dit maakt verder niet uit.

Ik klik nu op load texture en ik kies een texture uit. Als voorbeeld neem ik even rock3.

Als ik dat gedaan heb klik ik even auto-generate mask uit en klik ik op "import mask" linksonderin.

Ook daar kies ik rock3 en je klikt op ok.

We gaan even naar een open plek en we kiezen voor de layer painter.

En ja hoor, daar staat die dan. Onze nieuwe soort steen. Ik merk nu trouwens dat de naam eerder "rock" ofzo had kunnen zijn van de layer, maargoed... Ik klik dus nu op deze nieuwe layer en er komen allemaal opties tevoorschijn.
Radius: betekent hoe breed dt ding is waarmee je paint;
Hardness: Moet het direct helemaal gepaint zijn, of moet je er meerdere keren overheen gaan voordat het gepaint is?
Value: Moet het gemixed worden met de huidige paint, of moet het 100% eroverheen gegooid worden (in dit geval 100 dus).

We kiezen dus de nieuwe layer en we gaan painten, heel simpel over de andere layer heen en zie...

Als je vervolgens de control ingedrukt houdt kan je ook weer de layer verwijderen...

En hier kies ik voor een andere value. Je ziet dat het een beetje gemixed wordt...
Zow, ik hoop dat dit duidelijk was.

We beginnen gewoon in een map. Toevallig ben ik met deze bezig, dus gebruik gewoon me huidige. We klikken op Texture bovenin je scherm.

Ik heb zelf al een aantal layers in gebruik dus kijk hier even niet naar. Nu klik ik op "new layer".

Ik noem de layer even "ander_gras" omdat ik al een grassoort heb toegevoegd, maar dit maakt verder niet uit.

Ik klik nu op load texture en ik kies een texture uit. Als voorbeeld neem ik even rock3.

Als ik dat gedaan heb klik ik even auto-generate mask uit en klik ik op "import mask" linksonderin.

En ja hoor, daar staat die dan. Onze nieuwe soort steen. Ik merk nu trouwens dat de naam eerder "rock" ofzo had kunnen zijn van de layer, maargoed... Ik klik dus nu op deze nieuwe layer en er komen allemaal opties tevoorschijn.
Hardness: Moet het direct helemaal gepaint zijn, of moet je er meerdere keren overheen gaan voordat het gepaint is?
Value: Moet het gemixed worden met de huidige paint, of moet het 100% eroverheen gegooid worden (in dit geval 100 dus).

We kiezen dus de nieuwe layer en we gaan painten, heel simpel over de andere layer heen en zie...

Als je vervolgens de control ingedrukt houdt kan je ook weer de layer verwijderen...

En hier kies ik voor een andere value. Je ziet dat het een beetje gemixed wordt...
Iemand hier al de stargate mod gezien ziet er ook erg nice uit dat space chip van anubis (ben trouwens erg groot stargate fan dus vind erg stoer dat die er komt). Maar goed heb vraagje, Ik heb een lake brush gevonden dat is een layer eigenlijk met water op vlak maar kan nergens in de tut zien hoe je een meer maakt in een berg weet iemand hoe dat moet of heeft iemand enig idee?
Thanks for die tut trouwens. Wist het al wel beetje maar dis wel lekker duidelijk.
Thanks for die tut trouwens. Wist het al wel beetje maar dis wel lekker duidelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door WeAreLegion op 29-03-2004 22:55 ]
Of dit werkt met een lake texture weet ik niet. Op de achtergrond van de screenshots zie je ook een waterval, daar moet ook nog een meertje komen op die berg. Hoe ik dat voorelkaar weet ik nog niet...WeAreLegion schreef op 29 maart 2004 @ 22:54:
Iemand hier al de stargate mod gezien ziet er ook erg nice uit dat space chip van anubis (ben trouwens erg groot stargate fan dus vind erg stoer dat die er komt). Maar goed heb vraagje, Ik heb een lake brush gevonden dat is een layer eigenlijk met water op vlak maar kan nergens in de tut zien hoe je een meer maakt in een berg weet iemand hoe dat moet of heeft iemand enig idee?
Ik ga er ook wel even naar kijkenPreddie schreef op 29 maart 2004 @ 23:10:
[...]
Of dit werkt met een lake texture weet ik niet. Op de achtergrond van de screenshots zie je ook een waterval, daar moet ook nog een meertje komen op die berg. Hoe ik dat voorelkaar weet ik nog niet...
Nou preddie, het moet idd zo, maar om nou te zeggen dat het logisch is......en het is ook nog eens bugged als de nete..... Ik kan er geen mooie weg mee over mn gras krijgen (het gras word alleen lichter), en als je detailed en bumpmapping toevoegd aan die layer, gaat ie helemaal over zn toeren en begint het hele level te doen of iets...........zucht... ik wil een weggetje!
Dit is watk tot nu toe heb gemaakt zonder tutorial of handleiding:
http://home.planet.nl/~haits003/farcry/1.JPG
http://home.planet.nl/~haits003/farcry/2.JPG
http://home.planet.nl/~haits003/farcry/3.JPG
Het valt me trouwens op dat jij je hele level gelayerpaint hebt, kan dit er niet iets mee te maken hebben waarom het bij mij nie zo lekker gaat.
Het valt me trouwens op dat jij je hele level gelayerpaint hebt, kan dit er niet iets mee te maken hebben waarom het bij mij nie zo lekker gaat.
[ Voor 21% gewijzigd door MrJT op 30-03-2004 08:41 ]
linkje naar die mod toevallig?WeAreLegion schreef op 29 maart 2004 @ 22:54:
www.avpnews.com
nou, nog niet echt, ik volg alles en ik ga naar de layer painter. er staat nu wel rock... maar als ik probeer te painten gebeurt er niks met het landschap.Preddie schreef op 29 maart 2004 @ 22:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
edit... het lukt nu wel...
ff een vraagje, ik ben vorige week een hele poos met de ai aan het kutten geweest (aipath proberen te maken etc), maar ze willen nog niet echt luisteren...
Is het iemand al gelukt om iets fatsoenlijks in elkaar te draaien?
Het is heel belangrijk dat je Hardness en Value maximaal heb staan, anders werkt het niet. Ik heb hier nog een voorbeeldje gemaakt van een weggetje maken:MrJT schreef op 30 maart 2004 @ 00:47:
Nou preddie, het moet idd zo, maar om nou te zeggen dat het logisch is......en het is ook nog eens bugged als de nete..... Ik kan er geen mooie weg mee over mn gras krijgen (het gras word alleen lichter), en als je detailed en bumpmapping toevoegd aan die layer, gaat ie helemaal over zn toeren en begint het hele level te doen of iets...........zucht... ik wil een weggetje!
Dit is een bestaand weggetje in mijn level. Ik zit trouwens gewoon een beetje te bouwen voor de fun hoor. Beetje alle opties uit te proberen enzow....

Stel dat ik daar nu een weg bij wil hebben, dan selecteer ik mijn weg layer (ik heb het zo ingesteld dat die de texture Dirt gebruikt). Ik zorg ervoor dat Hardness en Value max. staan en dan ga ik painten....

Hier loopt er een weggetje over 2 layers heen. De eerste is het gras (over het hele eiland), de tweede is de rock texture en daaroverheen een weg.

Om je weg het mooist te krijgen kan je deze het beste over de base layer (gras) heengooien. Is ook logischer, want een zanderig weggetje ligt nooit oppeens aan een rots... zit altijd wel wat groen tussen.

En dan voeg ik de rots weer toe. Het is makkelijk eerst over de hele weg te gooien en vervolgens een streep eruit te halen en deze met een lagere value op te vullen. Ziet het er iets natuurlijker uit, ookal ben ik nog niet blij met het resultaat, maargoed, het is dan ook een voorbeeld

Deze dan nog even, maar dan ga ik echt even iets anders doen, haha...DarkShadow schreef op 30 maart 2004 @ 09:22:
ff een vraagje, ik ben vorige week een hele poos met de ai aan het kutten geweest (aipath proberen te maken etc), maar ze willen nog niet echt luisteren...
Hier een klein eilandje dat ik voor de kust van mijn hoofdeiland gekwakt heb. Zoals je ziet heb ik een ai-path neergemept. Die zorgt ervoor dat je ventjes exact een bepaalde route volgen, over de lijn heen... Je kan deze vinden onder de AI knop, en dan Ai-Path

Vervolgens bouw je een rondje, het beste kan je dit doen in de MAP view van bovenaf, anders loop je het gevaar dat je ventjes moeten gaan vliegen om bij de waypoints te komen. Je ziet dat ik hem beachpatrol_PATH heb genoemd. Dat _PATH moet er echt achter!!! en wat ervoor staat wordt de naam van je NPC die het moet volgen.

Hier de NPC dus. Ik heb die beachpatrol genoemd, omdat mijn path beachpatrol_PATH heet. Anders werkt het echt niet.

En dan werkt die nog niet, want je moet zijn behaviour nog instellen. Staat gewoon in het optiemenu van je NPC ventje... Voor een PATH kan je kiezen tussen een aantal, maar ik kies voor : Jobpatrolpathnoidle. Deze loopt dus achter elkaar door, en gaat op kruisingen niet eerst dingen doen. Je kan bijvoorbeeld weer een anchor toevoegen, dan kan die effe gaan vissen, of een peukje roken ofzo. Ook dit is heel makkelijk, dus behandel ik gelijk effe...
Je gooit een AI Anchor point ergens neer (in de buurt van een NPC, zodat je direct het resultaat kan zien).

En hier de opties, ik heb hem ingesteld op "FISH HERE". Dus als er een NPC in de buurt is gaat die gezellig vissen. Je kan de richting instellen door die Anchor gewoon te draaien.

en hij vist nog ook:

[ Voor 5% gewijzigd door Paniohitus op 30-03-2004 09:45 ]
Wow, gisteren Farcry gehaald, ik zal denk ik 1 dezer dagen ook eens in die editor duiken
Ik heb windows er opnieuw opgezet.. me levels gekopieerd maar nu krijg ik een dikke error dat die het level layer niet kan open
.. wtf daarvoor werkte die perfect.
gelukkig kep hem weer
schrok al..
gelukkig kep hem weer
[ Voor 12% gewijzigd door rhodium op 30-03-2004 15:23 ]
Niemand?Elite_Dead schreef op 27 maart 2004 @ 22:47:
ik heb twee problemen met de editor.
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
ja toen ik net een level van gister ging laden waren opeens de textures weg
Heel leuk... maar een of andere manier werkt het hier gewoon weg nietPreddie schreef op 29 maart 2004 @ 22:54:
Hij maakt een deel van het level een rare kleur beetje geel bruin achtig maar geen groen gras kleurtje
[ Voor 104% gewijzigd door rhodium op 30-03-2004 15:36 ]