gakkethijs schreef op 21 maart 2004 @ 23:12:
[...]
1) werkt bij mij prima zit wel datebeperking op.
2) werkt bij mij prima
3) nog nooit problemen gehad
4) downgrade had je allang gekunt sinds 15 maart niet meer omdat het aan het upgrade zijn. je moet de algemene voorwaarden van het contract eens lezen over je contract je maakt zelf een potje van. heb zelf mailtje gestuurd volgende dag netjes reactie gekregen.
1,2,3). Dat het bij jou werkt hoeft nog niet te betekenen dat dit bij anderen ook werkt. Ik heb al tig topics voorbij zien komen met dezelfde problemen die ik hier opnoem, evenals met de newsservers (die ik niet gebruik dus daar heb ik het dan even niet over).
Ik krijg trouwens de indruk dat je deze zaken niet eens gebruikt, want als je zegt dat je nu mail kan versturen dan is dat toch wel heel knap! Want het is al een paar uur niet mogelijk en dat staat ook op hun netwerkstatuspagina:
21 mar 20:25. Probleem post.demon.nl / Problem post.demon.nl -- finger status@info.demon.nl
4). Dit is bullshit. Een 512/256 is nooit downgradebaar geweest. Noemen ze nu een prijsverlaging en die heeft er nooit in gezeten. Ik kijk trouwens al sinds januari 2004 en sinds die tijd kan er gewoon niets meer online. Heb al meerder malen mailtjes gestuurd en niet altijd antwoord en als het al komt nooit eerder dan 4 dagen...
je moet de algemene voorwaarden van het contract eens lezen over je contract je maakt zelf een potje van
Waar slaat dit op? In mijn contract staat 512/256. Demon maakt er een potje van! Zij maken het voor mij nog altijd onmogelijk deze snelheid te behouden (voor € 19,95 i.p.v. € 39,- per maand) en reageren niet op e-mails en brieven!
[
Voor 54% gewijzigd door
Verwijderd op 21-03-2004 23:45
]