Ervaringen Demon DSL-Express # 11

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.379 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:45
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 12:39:
[...]

wat haal jij voor snelheden met uploaden en downloden ?
Dat weet ik nog niet want ik ben nog niet aangesloten. Demon's PC-check zegt nog steeds
Helaas,
De beschikbaarheidscontrole geeft aan dat Demon DSL Express op dit moment niet kan worden geleverd op uw postcode. Dit kan diverse oorzaken hebben. De telefooncentrale is niet geschikt gemaakt, de afstand tot de telefooncentrale is te groot of het type van uw aansluiting voldoet niet.
.

Volgens bbNed zijn er geen capaciteitsproblemen binnen mijn centrale en dit moet binnen een week zijn opgelost zodat ik het kan aanvragen..

[ Voor 6% gewijzigd door ScuL op 23-03-2004 13:26 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 15:23
Storm schreef op 23 maart 2004 @ 13:15:
[...]

Ik krijg ook geen verbinding naar mijn server in Alkmaar. Was gister ochtend voor 9:15 ook al het geval. Misschien dat ze de oude lijnen om aan het zetten zijn naar 1mbit up?
ik heb al 1mbit up!

ik ga ze even bellen vanaf mijn werk.

na 45 min. in de wacht te hebben gestaan geef ik het op.
Probeer het vanavond thuis wel weer (handsfree)

[ Voor 14% gewijzigd door robbynaish op 23-03-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:24
Ik hoop niet dat dit onder een statusbericht valt, want ik heb vrij weinig zin in een OW :P

Ik heb enkele weken geleden Demon DSL Express 2048/1024 besteld, afgelopen donderdag kreeg ik de mededeling dat de verbinding naar verwachting binnen 3 weken zou worden opgeleverd. Vanochtend keek ik weer even in de meterkast (waar de DrayTek 2600 al op een ADSL signaal lag te wachtten) en Ja hoor.. Ik had een ADSL signaal

Dus snel het modem omgeplugd, en het netwerk op de 2600 aangesloten. Officieel is mijn verbinding nog niet opgeleverd, maar aangezien sommige tweakers al kunnen internetten voor de oplevering dacht ik dat dat mij ook wel zou lukken :P

Ik weet dus niet of ik via BBned of BabyXL zit, want ik heb ook nog geen opleveringsmailtje van Demon gehad.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/pals.architecten/GoT/demon%20instellingen.jpg
Uiteindelijk krijg ik via deze instellingen dit IP adres toegewezen
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/pals.architecten/GoT/demon%20verbinding.JPG

Dit IP adres vind ik echter vrij vreemd EN ik krijg geen enkele data over de lijn verzonden (zit nu dus nog gewoon met mijn Wanadoo cable te gotten..)

heeft iemand misschien enig idee van wat ik fout doe? Of moet ik maar geduldig wachtten op de opleverings e-mail? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrayingFalcon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 16:45
Probeer bij de VCI setting eens 35 in te vullen? (die is van BBNED)

En heb je al geprobeerd het modem uit en weer aan te zetten?

Ben je al naar de Demon MAC registratie pagina verwezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
PrayingFalcon schreef op 23 maart 2004 @ 15:42:
Probeer bij de VCI setting eens 35 in te vullen? (die is van BBNED)

En heb je al geprobeerd het modem uit en weer aan te zetten?

Ben je al naar de Demon MAC registratie pagina verwezen?
34&35 beiden al geprobeerd zonder succes

Heb al enkele modem reboots gedaan (zowel soft als hard)

Demon MAC registratie pagina? :| En dat is?? (volgens mij zie ik t probleem..) Alleen kun je t mij even precies uitleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrayingFalcon
SyS_ErroR schreef op 23 maart 2004 @ 15:48:
[...]

34&35 beiden al geprobeerd zonder succes

Heb al enkele modem reboots gedaan (zowel soft als hard)

Demon MAC registratie pagina? :| En dat is?? (volgens mij zie ik t probleem..) Alleen kun je t mij even precies uitleggen :)
Open je internet explorer eens, en vul een willekeurige URL in.
Toen ik dat deed, werd ik doorgelinkt naar de MAC registratie pagina van Demon.

Zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat het in jouw geval nog even iets te vroeg is om een werkende verbinding te hebben. Misschien nog een paar dagen geduld.

(Ik had hetzelfde hoor, zag de link op mn 2600, en voila, meteen proberen..en werkte!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
aha.... Ik krijg/kreeg gewoon een 404 :|

Maar verder kloppen mijn instellingen dus wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrayingFalcon
SyS_ErroR schreef op 23 maart 2004 @ 16:00:

Zo heb ik ze ook staan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Het IP wat je daar hebt is een tijdelijk IP adres wat je krijgt als jouw mac nog niet bij Demon bekend is.
Normaal gesproken krijg je de mac registratie pagina op je pc als je daar bijvoorbeeld www.hotmail.com intikt.
Als je een 404 ktijgt, lijkt het of je nog wat settings van je oude internet verbinding erin hebt zitten.

Doe eens:
ipconfig /release_all
en daarna:
ipconfig /renew_all

Dan moet je pc als het goed is de oude internet settings wissen,
en de nieuwe uit je router gebruiken.

Zo te zien staat je router goed ingesteld, en zit het puur in je pc.
Je kunt natuurlijk ook allemaal nieuwe netwerkkaarten gaan kopen,
of al je pc's opnieuw gaan installeren :D

[ Voor 12% gewijzigd door cjdijk op 23-03-2004 16:10 ]

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:28

smallboy

N/A

Hmm zo te lezen ben ik niet de enige met brakke ping. Nu gaat het wel, zo'n 23. Maar na 20.00 uur 's avonds wordt het gauw al 60 of hoger :S

Hopen dat dat snel wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
nou ja.. alvast hééél erg bedankt voor je hulp :P
En k probeer het morgen nog wel een keer (beetje geduld :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:18

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter

Je kan geen 404 krijgen als je nog geen ip-adres hebt. 404 wil zeggen dat een bestand op een website niet gevonden kan worden. Dat IE alle foutmeldingen 404 noemt is erg vervelend.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Ok, nogmaals iedereen bedankt :P
Ik had Statische IP adressen ingevuld (MET WANADOO DNS SERVERS)
na het verwijderen van die DNS-servers (met ipconfig zooi :)) kreeg ik wel die MAC Adres pagina van Demon
dus nu werkt het als een TREIN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
E-mail gehad van dutchweb.....
=======================

Geachte ADSL gebruiker,

Volgend op eerdere berichten willen wij het volgende mededelen: Onze
partner bbned heeft aangegeven dat het uitvoeren van de aangekondigde
upgrades helaas niet, zoals gepland, eind februari heeft kunnen
plaatsvinden.

Dit besluit is genomen op basis van zorgvuldige overwegingen en in overleg
met Dutch DSL. bbned werkt aan een vernieuwde versie van haar
geautomatiseerd upgrade proces, waardoor grote aantallen upgrades kunnen
worden verwerkt zonder langdurig verlies van de verbinding en met minimale
uitval. Bovendien heeft bbned na diepgaand onderzoek besloten dat de
capaciteit op de verschillende apparatuur verder moest worden uitgebreid,
zodat het toegenomen bandbreedtegebruik niet tot performanceproblemen zal
leiden. Dit hield onder andere in dat meerdere klanten verplaatst zullen
worden van de huidige apparatuur naar nieuwe apparatuur met meer
capaciteit.

De nieuwe planning is dat de upgrades tussen 31 maart en 30 april 2004
zullen plaatsvinden. Hoewel we ons realiseren dat veel klanten met smart op
de inlossing van de belofte wachten is er gekozen voor een realistische en
naar verwachting haalbare planning.

Excuses voor het ongemak,

Met viendelijk groet,
Dutch DSL

=====

Aldus onze DSL-leverancier dutchweb. Dit e-mailtje kreeg ik op mijn werk.... ik weet niet of dit met de economy lijnen van Demon heeft te maken :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Hey,

Ik heb nu al iets meer dan een week me demon 8/1 lijntje en nog nergens problemen mee gehad..

ik kijk wellis bij de status pagina en zie dan vooral problemen in en rond rotterdam.. ik woon in noord holland en me ping is super, gem 11 ms ook in drukke uren, mail werkt gewoon goed en altijd signaal dus geen uitval... download en upload ook mooi hoog dus hier no problemo :)

Klop Klop op het houten bureau :)

[ Voor 5% gewijzigd door Damocles.NL op 23-03-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Laatst online: 09-04 11:51
WiNlUx schreef op 23 maart 2004 @ 16:57:
E-mail gehad van dutchweb.....
=======================

Geachte ADSL gebruiker,

..................

Excuses voor het ongemak,

Met viendelijk groet,
Dutch DSL

=====

Aldus onze DSL-leverancier dutchweb. Dit e-mailtje kreeg ik op mijn werk.... ik weet niet of dit met de economy lijnen van Demon heeft te maken :? :?
komt me bekend voor :) http://www.demon.nl/produ...dslexpress/statement.html

edit: het lijkt erop dat de upgrades bij een zooi mensen al geslaagd is (zie demon.nl.support)

[ Voor 9% gewijzigd door Remco20 op 23-03-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Ja maar bij die statement zeggen ze dat het ong. 31 AFGEROND moet zijn, en hierboven hebben ze het al weer over eind april :| (Als dit zo is, dan stap ik naar demon toe... Zooooooo veel beloftes die ze nog steeds nooit zijn nagekomen als dit dus echt het geval is :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
ze zijn toch bezig met Demon, dus wat heeft dit met Demon te maken? ga ergens anders onrust stoken ofzo..

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zei toch al eerder dat ze zich niet aan hun woord zouden houden en eind maart vast ook weer niet door zou gaan (kreeg toen gelijk commentaar hierop)...

Ik word echt helemaal hopeloos van Demon en hoe sneller er weg hoe beter. Sinds September zit ik al te wachten op een upgrade en elke keer wordt er een nieuwe date geprikt voor de upgrade... elke keer ons lekker maken en niks geven en ik wel fucking het dubbele betalen van wat nieuwe klanten doen sinds september

Demon :r

Of zit ik mij nu om niets druk te maken??? want Dutchweb WTF :?

[ Voor 19% gewijzigd door n00bs op 23-03-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

n00bs schreef op 23 maart 2004 @ 18:27:
Ik zei toch al eerder dat ze zich niet aan hun woord zouden houden en eind maart vast ook weer niet door zou gaan (kreeg toen gelijk commentaar hierop)...

Ik word echt helemaal hopeloos van Demon en hoe sneller er weg hoe beter. Sinds September zit ik al te wachten op een upgrade en elke keer wordt er een nieuwe date geprikt voor de upgrade... elke keer ons lekker maken en niks geven en ik wel fucking het dubbele betalen van wat nieuwe klanten doen sinds september

Demon :r

Of zit ik mij nu om niets druk te maken??? want Dutchweb WTF :?
Das een andere provider ;)
Verder ligt het niet aan demon dat de upgrade later komt, plus dat je geen recht hebt op lagere kosten voor het abbonement, zo is het nou eenmaal, accepteer het. Verder redt demonbbned het misschien wel voor 31 maart, en anders praten we over een klein aantal daagjes dat het uitloopt.
Ik vind het jammer hoe demon onder bbned lijdt, demon kan er gewoon niets aan doen.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Tutti-frutti> dat is onzin... ik ga niet opkomen voor Demon omdat de schuld bij BBned ligt... das dat makkelijke vingertje wijzen. Dat normaal geen enkele consument zla accepteren
Zelfde als je een aankoop doet bij een Winkel waarmee jij dus een overeenkomst aangaat, je bent niet tevreden met het product brengt het terug en de winkel verwijst jou naar de fabriek... YEah Sure! ik weet dat sommigen hier in trappen maar dat is gewoon kul!

Ik heb een overeenkomst met Demon. Zij zijn mijn "spoc" niet BBned. Hoe Demon het voor elkaar krijgt zal mij een worst zijn. Feit is en feit blijft dat zij met 2 maten meten, 2 verschillende algemene voorwaarden hanteren en zich niet aan hun afspraken houden. En dat zit mij behoorlijk dwars.

Ik heb in het begin veel mensen Demon laten nemen omdat ik echt tevreden was met Demon, maar deze acties, de webspace probs, mailprobs... tja ik vind het absoluut niet meer het geld waard. En ik ga dus opzeker weg bij Demon asap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tutti-frutti schreef op 23 maart 2004 @ 18:36:
[...]

Verder ligt het niet aan demon dat de upgrade later komt, plus dat je geen recht hebt op lagere kosten voor het abbonement, zo is het nou eenmaal, accepteer het. Verder redt demonbbned het misschien wel voor 31 maart, en anders praten we over een klein aantal daagjes dat het uitloopt.
Ik vind het jammer hoe demon onder bbned lijdt, demon kan er gewoon niets aan doen.
Ik ben het volkomen met je eens :)
Blij dat er nog meer mensen zijn die wat verder kijken dan hun neus lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
n00bs schreef op 23 maart 2004 @ 18:41:
Ik heb in het begin veel mensen Demon laten nemen omdat ik echt tevreden was met Demon, maar deze acties, de webspace probs, mailprobs... tja ik vind het absoluut niet meer het geld waard. En ik ga dus opzeker weg bij Demon asap
Jep, ik heb ook mede vanwege jouw goede ervaringen Demon genomen. En op aanrade van mij hebben andere mensen het weer genomen.

Wat betreft het upgrade gedoe denk ik er exact hetzelfde over als jou. We zijn het gewoon zat om aan het lijntje gehouden te worden. Natuurlijk staat Demon in zijn recht bij wat ze doen, maar dat wil nog niet zeggen dat het bijzonder klantvriendelijk is of leuk voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Mensen hoooooo effe voordat iedreen gaat zitten schreeuwen :+ Het betreft hier de Economy lijnen van BBNED. Ze hebben het niet alleen over dutchweb. BBNED heeftwaarschijnlijk weer zo'n vies verhaaltje dat ze het niet gaan halen. Ik heb er ook bij gezet of dit misschien ook geldt voor Demon ;) Ga dus niet meteen zeggen van Joaahhhhhhhh da's een andere provider oid, want ik probeer net als jullie meer informatie in te winnen over upgrades e.d. :) Dank u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot is de kans dat je binnen 2 weken wordt aangesloten ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Ik zit nog steeds met een gehalveerde upload sinds de 19e. :(
Heb netjes een support-mail gestuurd met een log-file van de FTPspeedtest, maar (behalve een automatische) nog geen reactie gehad :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

WiNlUx schreef op 23 maart 2004 @ 19:32:
Mensen hoooooo effe voordat iedreen gaat zitten schreeuwen :+ Het betreft hier de Economy lijnen van BBNED. Ze hebben het niet alleen over dutchweb. BBNED heeftwaarschijnlijk weer zo'n vies verhaaltje dat ze het niet gaan halen. Ik heb er ook bij gezet of dit misschien ook geldt voor Demon ;) Ga dus niet meteen zeggen van Joaahhhhhhhh da's een andere provider oid, want ik probeer net als jullie meer informatie in te winnen over upgrades e.d. :) Dank u ;)
Hoe weet je dat het niet alleen om Dutchweb gaat. Want demon is nu aan de beurt.. een aantal upgrades is al geslaagd. Dutchweb staat waarschijnlijk als een van de laatste op het lijstje van isp's dat nog geupgrade moet worden, dat lijkt mij dan in ieder geval, of weet je zeker dat het dus ook om demon gaat etc ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
Dit is het mailtje wat ik vandaag heb gekregen....
=======
Geachte klant,

Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat de snelheid van uw Demon DSL Express verbinding zal worden verhoogd. Op www.dslexpress.nl onder 'Update snelheidsupgrades' vindt u de specificaties van de upgrade voor uw lijnsnelheid.

De upgrades worden uitgevoerd op werkdagen vanaf woensdag 24 maart tot en met woensdag 31 maart. Het exacte tijdstip kunnen wij niet per order van te voren bepalen.

Voor de controles voor en na de aanpassingen verzoeken wij u het DSL modem aan te laten staan, zelfs als uw computer niet aan is.

Uw verbinding zal op het moment van de upgrade kort tijd uitvallen en daarna vanzelf weer opkomen. Mocht dat niet het geval zijn dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de afdeling Support op het (gratis) nummer 0800 - 3366668.

======
Kortom,

Er komt schot in de zaak. Ik hoop dat ik de 24e al aan de beurt ben. Verder nog mensen deze mail gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreeg net deze mail :

Geachte klant,

Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat de snelheid
van uw Demon DSL Express verbinding zal worden verhoogd. Op
www.dslexpress.nl onder 'Update snelheidsupgrades' vindt u de
specificaties van de upgrade voor uw lijnsnelheid.

De upgrades worden uitgevoerd op werkdagen vanaf woensdag 24 maart tot
en met woensdag 31 maart. Het exacte tijdstip kunnen wij niet per
order van te voren bepalen.

Voor de controles voor en na de aanpassingen verzoeken wij u het DSL
modem aan te laten staan, zelfs als uw computer niet aan is.

Uw verbinding zal op het moment van de upgrade kort tijd uitvallen en
daarna vanzelf weer opkomen. Mocht dat niet het geval zijn dan
verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de
afdeling Support op het (gratis) nummer 0800 - 3366668.

kan dus vanaf morgen bij mij gebeuren, ben benieuwd :)

edit: iets te laat :S

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:50
Ik heb de mail ook net ontvangen. :) :) _/-\o_
Nu maar hopen dat alles voorspoedig verloopt.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief_B
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 12:25

Chief_B

iedereen zal hem wel net gekregen hebben denk ik ... ik ook dus zelfs twee maal :)

The Chief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54
Ik heb hetzelfde mailtje ook gehad (wel 2 x :?) nu maar hopen dat het goed komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Hier ook 2x dat mailtje... was dan ook gericht aan demon-dsl-allupgrades@nl.demon.net :P

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:21
Die mail heb ik gisteren gehad. Vandaag sprong mn linesync omhoog...

Van 2048/512 nu naar 7424/960

Ik wil ff kijken of ik nog hoger kan intrainen met een andere splitter, maar dat betwijfel ik. Denk dat ik gewoon tever van de centrale zit om hoger te syncen.

Lijntype: ISDN
Modem: Eminent nogwattes, Globespan Helium CPU
DSLAM: Cisco ding, globespan chipset. Alcatel upgrade gebeurt hier voorlopig nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Bezig met het traceren van de route naar www.tweakers.net [213.239.154.35]
via maximaal 30 hops:

1 * * * Time-out bij opdracht.
2 32 ms 43 ms 16 ms babyxl-rot-gw-1.router.nl.demon.net [212.238.194
.254]
3 56 ms 26 ms * tc1-core-1-ge-1-0-3-1600.router.nl.demon.net [21
3.222.31.225]
4 49 ms 94 ms 59 ms nkf-border-1-ge-1-0-0-0.router.nl.demon.net [82.
161.255.2]
5 31 ms 36 ms 72 ms ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [195.69.144.16
3]
6 33 ms 49 ms 43 ms www.tweakers.net [213.239.154.35]

De trace is voltooid.

Ook hier is de ping niet echt lekker. Overdag is alles goed maar tussen 19.00 en 23.00 is dit het resultaat. ;(
Heb nu sinds 1,5 week mijn 1024/512 lijn en ik ben er hartstikke tevreden mee. Wel wat aanloop problemen geweest. Eerst geen modem, daarna wel modem, maar geen verbinding kunnen krijgen. Maar dat is allemaal goedgekomen en ik ben blij ermee. :)
Nu de nieuwsgroepen ook weer beter zijn gaat het de goede kant op met Demon. Dat is het enige waar echt iets over te zeuren valt. Aan de andere kant; laat ik de pc toch iets langer aanstaan. Het is bij mij nog niet storend slecht geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Padvinder schreef op 23 maart 2004 @ 20:41:
Hier ook 2x dat mailtje... was dan ook gericht aan demon-dsl-allupgrades@nl.demon.net :P

Ik ben benieuwd!
Zou ik daar eens een mailtje naar sturen ;) haha.
Ik heb ZE ook gehad

offtopic:
[Muse]Tracerposts hoef je niet meer te laten zien van mijn part btw, zeg waar het fout gaat, of post een link van pic

[ Voor 4% gewijzigd door Tutti-frutti op 23-03-2004 21:49 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
code:
1
2
3
4
  --------------------------- ATU-R Info (annex A) ----------------------------
   Running Mode            :    G.DMT       State                : SHOWTIME
   DS Actual Rate          :  2048000 bps   US Actual Rate       :   512000 bps
   DS maximum Rate         : 10592000 bps   US maximum Rate      :  1056000 bps

code:
1
   DSLAM CHIPSET VENDOR    : < Nokia >

Weird shit man.. Vroegâh was mijn DSLAM altijd GSPAN.. Tijdje terug werd het opeens Unknown. Nu heb ik mn Vigor 2600WE maar es geupgrade naar de 2.5.3 standaard (niet voor Holland) en toen trainde ie (na adsl dslam gspn) op 800.000 ongeveer (met unknown dslam).
En nu check ik hem weer en nu traint ie (uit zichzelf :?) op 1000.000 en heeft ie opeens een Nokia-dslam? :?

Misschien een voorloper voor de upgrade ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Padvinder schreef op 23 maart 2004 @ 20:41:

Ik ben benieuwd!
Heel slim om dat adres in een publiek forum te zetten ;). Ik krijg zelfs spam binnen op user_GEENSPAM@systeemnaam.demon.nl en jij zit dit adres hier zo neer. Dit vind ik wel van humor getuigen :).

Hopelijk kan alleen Demon zelf naar dat adres mailen.
Osiris schreef op 23 maart 2004 @ 21:56:
code:
1
2
3
4
  --------------------------- ATU-R Info (annex A) ----------------------------
   Running Mode            :    G.DMT       State                : SHOWTIME
   DS Actual Rate          :  2048000 bps   US Actual Rate       :   512000 bps
   DS maximum Rate         : 10592000 bps   US maximum Rate      :  1056000 bps

En nu check ik hem weer en nu traint ie (uit zichzelf :?) op 1000.000 en heeft ie opeens een Nokia-dslam? :?
Hoe zie je zoiets?

[ Voor 38% gewijzigd door dr snuggles op 23-03-2004 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

Muse schreef op 23 maart 2004 @ 21:41:
Bezig met het traceren van de route naar www.tweakers.net [213.239.154.35]
via maximaal 30 hops:

1 * * * Time-out bij opdracht.
2 32 ms 43 ms 16 ms babyxl-rot-gw-1.router.nl.demon.net [212.238.194
.254]
3 56 ms 26 ms * tc1-core-1-ge-1-0-3-1600.router.nl.demon.net [21
3.222.31.225]
4 49 ms 94 ms 59 ms nkf-border-1-ge-1-0-0-0.router.nl.demon.net [82.
161.255.2]
5 31 ms 36 ms 72 ms ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [195.69.144.16
3]
6 33 ms 49 ms 43 ms www.tweakers.net [213.239.154.35]

De trace is voltooid.

Ook hier is de ping niet echt lekker. Overdag is alles goed maar tussen 19.00 en 23.00 is dit het resultaat. ;(
Heb nu sinds 1,5 week mijn 1024/512 lijn en ik ben er hartstikke tevreden mee. Wel wat aanloop problemen geweest. Eerst geen modem, daarna wel modem, maar geen verbinding kunnen krijgen. Maar dat is allemaal goedgekomen en ik ben blij ermee. :)
Nu de nieuwsgroepen ook weer beter zijn gaat het de goede kant op met Demon. Dat is het enige waar echt iets over te zeuren valt. Aan de andere kant; laat ik de pc toch iets langer aanstaan. Het is bij mij nog niet storend slecht geweest.
Ik heb ook nog steeds last van hoge ping tijden. Zelfs het dubbele van jou tijden. Heb ze al gemaild, nog geen antwoord.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEEEEEEEEEEEES!!!!!!! HET VERLOSSENDE EMAILTJE! (2 zelfs!!!)
Geachte klant,

Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat de snelheid
van uw Demon DSL Express verbinding zal worden verhoogd. Op
www.dslexpress.nl onder 'Update snelheidsupgrades' vindt u de
specificaties van de upgrade voor uw lijnsnelheid.

De upgrades worden uitgevoerd op werkdagen vanaf woensdag 24 maart tot
en met woensdag 31 maart. Het exacte tijdstip kunnen wij niet per
order van te voren bepalen.

Voor de controles voor en na de aanpassingen verzoeken wij u het DSL
modem aan te laten staan, zelfs als uw computer niet aan is.

Uw verbinding zal op het moment van de upgrade kort tijd uitvallen en
daarna vanzelf weer opkomen. Mocht dat niet het geval zijn dan
verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de
afdeling Support op het (gratis) nummer 0800 - 3366668.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Phydomir schreef op 23 maart 2004 @ 21:59:
Ik heb ook nog steeds last van hoge ping tijden. Zelfs het dubbele van jou tijden. Heb ze al gemaild, nog geen antwoord.
Muse zit bij BabyXL, wij waarschijnlijk bij BBnedd. Blijkbaar is het complete netwerk gewoon gaar aan het worden op bepaalde plekken. In de randstat bijvoorbeeld, waar lekker veel mensen bij elkaar wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
wwillem schreef op 23 maart 2004 @ 21:56:
[...]

Heel slim om dat adres in een publiek forum te zetten ;). Ik krijg zelfs spam binnen op user_GEENSPAM@systeemnaam.demon.nl en jij zit dit adres hier zo neer. Dit vind ik wel van humor getuigen :).

Lijkt me wel hè :) Zou wel erg slordig zijn als 't niet zo was..
Da's uit mijn Draytek Vigor 2600WE via telnet :) adsl status om precies te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 12:55

SambalBij

We're all MAD here

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 22:34:
YEEEEEEEEEEEES!!!!!!! HET VERLOSSENDE EMAILTJE! (2 zelfs!!!)

[...]
Hehe die kreeg ik ook...
En dat terwijl ik toch echt al sinds 3 september '03 op de nieuwe 8/1 snelheid zit, voor de prijs van 65 Euri. Vraag me af wat er voor mij nog te upgraden valt 8)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Heb je al wel een ticket nummer gekregen ? Ik namenlijk wel zoals je enkele pages terug kon lezen en ze gaven dus aan dat het dan met ongeveer 5 werkdagen verholpen moest zijn.
Whuzz schreef op 23 maart 2004 @ 19:48:
Ik zit nog steeds met een gehalveerde upload sinds de 19e. :(
Heb netjes een support-mail gestuurd met een log-file van de FTPspeedtest, maar (behalve een automatische) nog geen reactie gehad :(

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Yoepie heb ook de mail binnen.

Can`t wait :P

Alles gaat goed komen met Demon _/-\o_

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickySantoro schreef op 23 maart 2004 @ 23:28:
Yoepie heb ook de mail binnen.

Can`t wait :P

Alles gaat goed komen met Demon _/-\o_
Echt wel :D

Demon is de beste ISP die ik ooit gehad heb!! Hulde aan Demon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Hachy schreef op 23 maart 2004 @ 23:17:
Heb je al wel een ticket nummer gekregen ? Ik namenlijk wel zoals je enkele pages terug kon lezen en ze gaven dus aan dat het dan met ongeveer 5 werkdagen verholpen moest zijn.
Nope. Ga ze vandaag weer bellen, als ik nog geen mail gehad heb als ik weer wakker ben.
Ga nu pitten :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op 23 maart 2004 @ 18:36:
[...]

Okee, maar ik heb nu inmiddels mijn jaarcontract uitgezeten. Ik had 512/256 en ik zou dit willen houden. Vorige maand heb ik ze dit kenbaar gemaakt in een brief, maar nog geen bevesting of reactie daarop (wat ik schandalig vind). Begin vorige week heb ik ze ook nog gemaild hierover, maar ook daarop nog steeds geen reactie.

Via de website kon ik niet de prijsverlaging doorgeven omdat dat "tijdelijk" niet mogelijk was door de geplande snelheidsverhoging. Ik zie dit de komende maanden ook niet gebeuren trouwens.

Feit is:
- dat ik nu al meer dan een half jaar het dubbele betaal voor mijn 512/256 abo
- een beloofde snelheidsverdubbeling nog altijd niet door is
- ik mijn account niet kan "downgraden" naar het huidige 512/256 abo van € 19,95
- ik zelfs na meer dan een jaar nog altijd € 39,- voor het 512/256 abo betaal
- Demon niet reageert op mijn brief en e-mail
- ik dus volkomen vast zit en aan het lijntje wordt gehouden door Demon

Jammer dat ze hun klanten van het eerste uur zo behandelen. Of beter gezegd, niet behandelen. Ik ga morgen maar weer eens een uurtje in de wacht staan bij ze via mijn GSM.

Zijn er al mensen in Den Haag van wie de snelheid is verdubbeld? Ik hoop er stiekem op dat mijn verzoek inmiddels is verwerkt en ze mij niet hebben upgegrade, maar die kans acht ik kleiner dan het winnen van de staatsloterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 04:05:
Jammer dat ze hun klanten van het eerste uur zo behandelen. Of beter gezegd, niet behandelen. Ik ga morgen maar weer eens een uurtje in de wacht staan bij ze via mijn GSM.
Tis toch 0800 nummer???

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Laatst online: 12-09 13:48

Mike78

Always

Phydomir schreef op 24 maart 2004 @ 07:20:
[...]

Tis toch 0800 nummer???
Dan moet je toch ook gewoon wachten. :P

Wel gratis, maar toch

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Lijkt me nou niet de bedoeling dat iedereen hun upgrade berichten hier gaat posten !!!. 8)7

Nie zo zeuren over dat geld...upgrade komt er nu door...denk dat je er toch niet al te veel meer aan kan doen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 24 maart 2004 @ 07:20:
[...]

Tis toch 0800 nummer???
Ja? En? Dus? :)

T'is dat ik geen handsfree vaste telefoon heb, anders had ik het daar wel mee gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets raars: ik krijg net een mailtje wat ik heb gestuurd heb naar iemand terug, volgens mij omdat AOL denkt dat er via de Demon servers veel bulk mail verstuurd wordt???

Heeft iemand dit ook al eens gehad?

emailadres@waarnaarikprobeerdetesturen.com
SMTP error from remote mailer after initial connection:
host mailin-01.mx.aol.com [205.188.159.57]: 554-(RLY:B1) The information presently available to AOL indicates this
554-server is generating high volumes of member complaints from AOL's
554-member base. Based on AOL's Unsolicited Bulk E-mail policy at
554-http://www.aol.com/info/bulkemail.html AOL may not accept further
554-e-mail transactions from this server or domain. For more information,
554 please visit http://postmaster.info.aol.com.

------ This is a copy of the message, including all the headers. ------

Return-path: <mijn@email.adres>
Received: from [212.238.xxx.xx] (helo=mijncompnaam)
by post-20.mail.nl.demon.net with smtp (Exim 3.36 #2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Neem contact op met postmaster@aol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 13:13

rally

Deyterra Consultancy

dolby schreef op 24 maart 2004 @ 09:01:
Het lijkt me verstandiger om contact op te nemen met Demon aangezien ik het idee heb dat daar meer mensen last van hebben cq. van gaan krijgen ;)

Overigens verstuur ik de mail niet op SMTP basis maar op DNS basis. Daarmee heb ik dus niets te maken met de SMTP server van Demon. Wellicht handig om dit ook zo in te stellen als je je eigen mailserver draait (wel relaying dicht gooien natuurlijk ;) )

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Daar heb ik iets over gelezen in de demon newsgroups. Als je een eigen mailserver draait net als wij dan heb je een andere reverse DNS lookup als het domein vanwaar je stuurt. Ik geloof dat AOL en nog een andere USA provider
daarom alleen nog maar mail vanuit geregistreerde SMTP servers kan sturen ofzo.

Trouwens voor de mensen die willen weten of ze al geupgrade zijn van cisco DSLAM naar Alcatel dat kan je hier controleren:"

http://www.bbeyond.nl/nieuw/alcatel.asp

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
rally schreef op 24 maart 2004 @ 09:12:
[...]

Het lijkt me verstandiger om contact op te nemen met Demon aangezien ik het idee heb dat daar meer mensen last van hebben cq. van gaan krijgen ;)
In oktober zelfde probleem met mijn xs4all email adres richting aol, mailtje gestuurd naar aol, korte tijd later werkte het weer ( wil natuurlijk niet zeggen dat het door mijn emailtje komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:51
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 08:45:
Iets raars: ik krijg net een mailtje wat ik heb gestuurd heb naar iemand terug, volgens mij omdat AOL denkt dat er via de Demon servers veel bulk mail verstuurd wordt???

Heeft iemand dit ook al eens gehad?

emailadres@waarnaarikprobeerdetesturen.com
SMTP error from remote mailer after initial connection:
host mailin-01.mx.aol.com [205.188.159.57]: 554-(RLY:B1) The information presently available to AOL indicates this
554-server is generating high volumes of member complaints from AOL's
554-member base. Based on AOL's Unsolicited Bulk E-mail policy at
554-http://www.aol.com/info/bulkemail.html AOL may not accept further
554-e-mail transactions from this server or domain. For more information,
554 please visit http://postmaster.info.aol.com.

------ This is a copy of the message, including all the headers. ------

Return-path: <mijn@email.adres>
Received: from [212.238.xxx.xx] (helo=mijncompnaam)
by post-20.mail.nl.demon.net with smtp (Exim 3.36 #2)
Vorig jaar is hier een mededeling over geweest.

http://www.demon.nl/demon/nieuws/2003/20030905.html

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolby schreef op 24 maart 2004 @ 09:01:
Ja daag, ik heb wel wat beters te doen! :)

Nemen ze maar een normaal e-mailadres, i.p.v. een AOL adres! Een gratis adres van zonnet kan ik iedereen aanraden. Werkt via POP en via webmail. Heb ik genomen als pieladresje want dat van Demon connect vaak moeilijk en dat is rottig.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verstuur gewoon via post.demon.nl hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:37

Robtimus

me Robtimus no like you

Idem hier, het is een aantal keer fout gegaan. Vreemd genoeg is het laatste mailtje volgens mij wel aangekomen, of ik heb de bounce message niet ontvangen.

Ik heb er al wel een oplossing voor, maar die is omslachtig (via webmail van het account (!= Demon) sturen).

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 14:45
n00bs schreef op 23 maart 2004 @ 18:41:
waar ga je naar toe dan :? zo veel goede alternatieven zijn er niet op de bbNed markt vind ik..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z&#039;n best

Tutti-frutti schreef op 23 maart 2004 @ 21:48:
Zou ik daar eens een mailtje naar sturen ;) haha.
&&
wwillem schreef op 23 maart 2004 @ 21:56:

Zal het een tijdelijk e-mailadres zijn van Demon, of idd een mailadres dat alleen mail van Demon accepteert... duh... zou wel heel makkelijk spammen zijn hè op die manier |:(
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 04:05:
Zijn er al mensen in Den Haag van wie de snelheid is verdubbeld? Ik hoop er stiekem op dat mijn verzoek inmiddels is verwerkt en ze mij niet hebben upgegrade, maar die kans acht ik kleiner dan het winnen van de staatsloterij.
Hier ook Den Haag (centrale Gv-Ecp) en nog niet geupgrade, maar ik vewacht dat het vandaag of morgen zover is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het verlossende mailtje ook binnen (zoetermeer). Nou heb ik alleen een probleempje. Ik weet niet meer mijn account password (mijn mailpw wel, maar daar heb ik niks aan) Ik wil namelijk gaan upgraden. Hoe krijg ik dat wachtwoord? er staat me namelijk iets bij dat ik dit niet zo maar toe-gemaild kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Volgens mij stond er bij het aanmaken dat je die goed moest bewaren ;) dat Demon niet meer dat w8woord kan achterhalen... denk dat je een w8woord reset moet aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kreeg het password per mail aangeleverd. En tja ik heb het toen netjes op mijn pc opgeslagen (dom dom dom). Systeemcrash en voila een Samtax zonder systeem password.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 13:13

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 11:33:
Je kreeg het password per mail aangeleverd. En tja ik heb het toen netjes op mijn pc opgeslagen (dom dom dom). Systeemcrash en voila een Samtax zonder systeem password.
Bij het aanmelden laat Demon je nog eenmaal zien wat je systeemnaam, syteempassword en e-mail password is. Ik print die altijd uit en bewaar ze in een aparte map. Papier crashed nl. nooit ;)
(Overigens hanteer ik dit "syteem" ook omdat ik voor heel veel vrienden en bekenden DSL aanvragen doe. Ik maak dan een overzichtsformulier met Gebruikersnamen, wachtwoorden, IP adressen etc. 1 x kopie naar de "klant" (zowel op hardcopy als via de e-mail). Als ze iets kwijt zijn bellen ze 9 van de 10x toch naar mij en voila... ik trek het zo van mijn PC of uit de kast :) )

Wellicht een handige tip?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon rules ! 11e aangevraagd 24e (vandaag) aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hoi

Ik ben newbie wat betreft instellen van een router...

Ik heb vandaag Edimax BR-6104 en ga zo het instellen thuis.. alleen is er goeie handleiding of informatie op het web hoe ik het best kan instellen?

Ik heb demon die via BABYXL loopt.. ik heb geprobeerd alle topics door te nemen maar na 200 post, begon ik duizelig voelen :P

BVD

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:18

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
DJkim schreef op 24 maart 2004 @ 12:56:
Hoi

Ik ben newbie wat betreft instellen van een router...

Ik heb vandaag Edimax BR-6104 en ga zo het instellen thuis.. alleen is er goeie handleiding of informatie op het web hoe ik het best kan instellen?

Ik heb demon die via BABYXL loopt.. ik heb geprobeerd alle topics door te nemen maar na 200 post, begon ik duizelig voelen :P

BVD
Het belangrijkste:
babyxl VPI=0 VCI=34
encapsulation protocol: rfc1483 LLC "bridged" IP

Voor de rest gewoon aansluiten en gaan met die banaan :Y) Misschien dat je eerst opnieuw je mac-adres moet registeren maar dat wijst zich vanzelf :)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Wokschotel schreef op 24 maart 2004 @ 13:18:
[...]

Het belangrijkste:
babyxl VPI=0 VCI=34
encapsulation protocol: rfc1483 LLC "bridged" IP

Voor de rest gewoon aansluiten en gaan met die banaan :Y) Misschien dat je eerst opnieuw je mac-adres moet registeren maar dat wijst zich vanzelf :)
Dus ik hoef verder helemaal niet in te stellen?

Ik kan Router instellen voor CABLE,Fixed-IP xDSL,PPPoE xDSL,PPTP xDSL

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:37

Robtimus

me Robtimus no like you

DJkim schreef op 24 maart 2004 @ 13:43:
Dus ik hoef verder helemaal niet in te stellen?

Ik kan Router instellen voor CABLE,Fixed-IP xDSL,PPPoE xDSL,PPTP xDSL
Kiezen voor router, dat is nml gelijk aan dynamic IP, en dat is degene die je moet hebben.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

ik ben zelf nog niet geupgrade en heb nu (nog) een 2048/1024 abbo.

zit ik net m'n adsl diagnostics van mijn zyxel modem door te nemen en staat er dit bij mijn upload noise margin:

relative capacity occupation: 107%
noise margin upstream: 7.0 db
output power downstream: 16.0 dbm
attenuation upstream: 14.0 db
carrier load: number of bits per symbol(tone)

ik haal 92KB/s upload.

Betekend dit dat ie 107 procent van de upload voor upload gebruikt?

Pak je rust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Nu krijg ik opeens het volgende mailtje :? :

Geachte klant,

Gisteren heeft u bericht van ons ontvangen waarin wij aankondigden dat
de snelheid van uw DSL Express account zal worden verhoogd. Helaas is
dit bericht per abuis aan u verzonden. Uw account komt voor de
genoemde upgrade niet in aanmerking, deze geldt voor lijnen die
besteld zijn voor de prijsaanpassing van september 2003. De
prijsstelling van uw order is reeds aangepast aan het huidige tarief.

Er zal dan ook geen upgrade van uw lijn plaatsvinden.

Indien u wel prijs stelt op een upgrade, dan kunt u deze binnenkort
online bestellen via 'mijn DSL Express' op www.dslexpress.nl. De
upgradefunctie is op dit moment niet operationeel, in verband met de
huidige uitvoering van de snelheidsupgrades op veel van onze
aansluitingen.

-----------------------------------------------------------
Demon Internet
support@demon.nl

Dit terwijl ik nog steeds 65 euro voor 2048/512 betaal, dat wordt weer bellen naar de helpdesk...

<zucht>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm bij mij liggen de nieuwsgroepen weer eens op hun gat, ben ik de enige waar dit zo is,? 5 min geleden deed hij het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Lizard schreef op 24 maart 2004 @ 14:44:

Geachte klant,

aansluitingen.

Demon Internet
support@demon.nl

Dit terwijl ik nog steeds 65 euro voor 2048/512 betaal, dat wordt weer bellen naar de helpdesk...

<zucht>
Kun je nou geld wel terug krijgen als je nog steeds zonder verhoging teveel betaalt?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Das lekker lullig voor je Lizard, als ik jou was zou ik dan al het geld terugclaimen vanaf September

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 14:58:
Hmm bij mij liggen de nieuwsgroepen weer eens op hun gat, ben ik de enige waar dit zo is,? 5 min geleden deed hij het nog wel.
iets te snel gereageerd, hij doe het weer O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
DJkim schreef op 24 maart 2004 @ 15:01:
[...]

Kun je nou geld wel terug krijgen als je nog steeds zonder verhoging teveel betaalt?
Geen idee, maar ik wil die upgrade gewoon hebben, anders had ik al m'n maandbedrag laten downgraden omdat ik al langer dan een jaar ADSL van Demon heb. Maar ik heb net met de customer service gebeld en het zou uitgezocht worden. Dus ik ben al weer iets meer opgelucht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
n00bs schreef op 24 maart 2004 @ 15:02:
Das lekker lullig voor je Lizard, als ik jou was zou ik dan al het geld terugclaimen vanaf September
Eerst even kijken wat ze er nu van maken, want tot de 31e hebben ze de tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dat is waar, maar ik had eigenlijk wel de keuze willen hebben destijds om mijn abbo. op standaard snelheid te behouden tegen de nieuwe tarieven. Daarna na 7 maanden als iedereen pas de upgrade heeft gekregen ook gewoon upgraden en betaal je weer je oude tarief en op die manier dus 7*20 Euro besparen...

Dussuh als ik jou was het zo laten gaan geen upgrade en dan de afgelopen 7 maanden claimen. Als je dat geld ontvangen hebt gewoon via de servicepagina zelf een upgrade doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 13:53

m0nk

16-09-2003 15.15

gadver ik heb ook dat mailtje ontvangen, mijn lijn was destijds verkeerd opgeleverd, ik zou dus geupgrade moeten worden, dit was ook telefonisch afgesproken... beetje jammer
Heb nu nog de 512 en betaal ook maar 19 euro p/maand, terwijl ik de 1024 had besteld.. ook zo vaag

[ Voor 23% gewijzigd door m0nk op 24-03-2004 15:18 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Lizard schreef op 24 maart 2004 @ 14:44:

Geachte klant,

aansluitingen.

Demon Internet
support@demon.nl

<zucht>
Wanneer is die abbo ingegaan? Er was vroeger namelijk alleen nog sprake van een uploadverhoging op de 2048 /8mbit lijnen. Ik geloof dat je daar ook voor moest betalen. Misschien heb je toen die keus niet gemaakt en heb je misschien besloten bij de 512 te blijven??? 't kan allemaal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 8/1 verbinding via demon.

Nou haalde ik altijd goeie snelheid. 850k down 88k up

maar sinds 2-3 dagen haal ik maximaal nog maar 445k down. wat neer komt op 4mbit ofzoiets.

Heeft iemand anders er last van dat hun 8mbit verbinding gehalveerd is?(download snelheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
WiNlUx schreef op 24 maart 2004 @ 15:23:
[...]

Wanneer is die abbo ingegaan? Er was vroeger namelijk alleen nog sprake van een uploadverhoging op de 2048 /8mbit lijnen. Ik geloof dat je daar ook voor moest betalen. Misschien heb je toen die keus niet gemaakt en heb je misschien besloten bij de 512 te blijven??? 't kan allemaal ;-)
Mijn abbo is op 24-2-03 opgeleverd. Van begin af aan heb ik dus een 2048/512 abbo. Ik heb verder helemaal niets besloten om bij 512 te blijven. Er staat gewoon iets verkeerd in hun systeem want zoals eerder gezegd betaal ik ook nog steeds 65 euro hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
n00bs schreef op 24 maart 2004 @ 15:13:
Dat is waar, maar ik had eigenlijk wel de keuze willen hebben destijds om mijn abbo. op standaard snelheid te behouden tegen de nieuwe tarieven. Daarna na 7 maanden als iedereen pas de upgrade heeft gekregen ook gewoon upgraden en betaal je weer je oude tarief en op die manier dus 7*20 Euro besparen...

Dussuh als ik jou was het zo laten gaan geen upgrade en dan de afgelopen 7 maanden claimen. Als je dat geld ontvangen hebt gewoon via de servicepagina zelf een upgrade doen ;)
Die afgelopen 7 maanden kan ik niet claimen omdat ik pas sinds een maand over mijn jaarcontract zit. Maar ik wacht het wel af. Na mijn telefoontje met de customer service heb ik er weer wat meer vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Laatst online: 08-09 11:32
Hmm ik weet niet wat demon/supernews/babyxl gedaan heeft maar iig de snelheid van news.demon.nl is veel constanter ik haal nu tenminste de volle 2x 512kbit!

verder:
Kreeg mailtje vanmiddag.

In de nacht van dinsdag 30 op woensdag 31 maart zal onze DSL-partner
BaByXL onderhoud verrichten aan DSL apparatuur in Rotterdam waarop
verbindingen van klanten uitkomen.

Hierdoor zullen alle Demon DSL-verbindingen via BaByXL rond Rotterdam
tijdens het onderhoud voor een periode van maximaal 2 uur worden
onderbroken. De werkzaamheden zijn gepland tussen 02:00 en 08:00 CET.
Na afloop van de werkzaamheden zullen verbindingen ongewijzigd weer
opkomen.

DSL-verbindingen via BaByXL die zijn aangesloten op de centrale punten
in Utrecht, Amsterdam of Den Haag, alsmede DSL-verbindingen via bbned
en Versatel en alle andere diensten van Demon Internet, worden door
dit onderhoud niet beinvloed.

BaByXL heeft ons verzekerd dat dit onderhoud essentieel is voor de
continuiteit van de dienstverlening.

Ik zit op babyxl in rotterdam, ik kan max syncen op 6192/896 met een 8/1 abo, hopen dat dit nog iets beter wordt :D (zit volgens die test max 800m van centrale :) ) (begin nou niet over dat het aan mijn bekabeling ligt, want dat is niet zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Wel mooi dat dat tegelijk met netwerkupgrades van demon zelf gepland is.
In de nacht van dinsdag 30 op woensdag 31 maart zal er onderhoud
verricht worden aan centrale apparatuur in het DSL netwerk.

Hierdoor zal ook uw Demon DSL-verbinding tijdens het onderhoud voor
maximaal 2 uur worden onderbroken. De werkzaamheden zijn gepland
tussen 00.01 en 06.00 CET. Na afloop van de werkzaamheden zullen
verbindingen ongewijzigd weer opkomen.

Wij verzekeren u dat dit onderhoud essentieel is voor de continuiteit
van de dienstverlening.
(ik zit op bbned)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 13:44

Wildfire

Joy to the world!

Ook bij mij heeft Demon besloten een rectificatie te sturen, ik word niet geupgrade....... grrr!!! Nu moet ik wachten tot de upgrade-functie op de site het weer doet.

Mijn situatie is als volgt:

* Vroeg in laatste kwartaal 2003 een DSL-aanvraag ingediend voor 2048/512, met de gedachte dat het uiteindelijk toch geupgrade zou worden naar de snelste verbinding;

* Kreeg even later een 2048/1024 lijn opgeleverd;

* Vlak na oplevering kreeg ik een mailtje van Demon, "U heeft 2048/1024 aangevraagd, maar wilt U niet de upgrade naar 8192/1024? Indien zo, geef dat aan dan houden wij daar rekening mee"

*En nu blijkt dus dat ze nergens rekening mee houden en dat ik moet wachten tot de upgrade-functionaliteit weer beschikbaar is op de site

--edit--

Dit mailtje ontving ik destijds:
Geachte klant,

Zoals u wellicht opgemerkt heeft zijn de prijzen voor Demon DSL
Express recentelijk verlaagd. U heeft uw order geplaatst in de week
voordat de prijsverlaging ingegaan is.
Om teleurstelling te voorkomen zal uw order worden verwerkt met de
bandbreedte die u besteld heeft, maar met de nieuwe, verlaagde
prijsstelling (zie www.dslexpress.nl). Bij alle snelheden geldt in dit
geval bovendien het aanbod van gratis modem en geen aansluitkosten.

U kunt er ook voor kiezen om uw order te laten verwerken met de
originele maandelijkse prijs, maar met de dubbele bandbreedte.
(Bijvoorbeeld: u heeft een 512/256 besteld voor 39 euro, en u krijgt
een 1024/512 voor 39 euro).
Indien u de voorkeur geeft aan deze laatste mogelijkheid kunt u dit
voor 30 september 2003 aangeven via een e-mail aan
<dslexpress@nl.demon.net> met in het onderwerp (subject) de tekst:
"Omzetten naar dubbele snelheid". In het andere geval hoeft u niets te
doen.

[ Voor 42% gewijzigd door Wildfire op 24-03-2004 18:47 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Trouwens ik heb net mijn Edimax router aangesloten .. effe nieuwe macadres aangevraagd en na 10 min is mijn verbinding tot stand gekomen.

Ik heb verder helemaal niks gekloot met mijn router instelling.. toch internet voorlopig...

Wat moet ik precies veranderen want hierboven aangegeven BabyXL waarde kan ik nergens in mijn router invullen...

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
DJkim schreef op 24 maart 2004 @ 17:06:
Trouwens ik heb net mijn Edimax router aangesloten .. effe nieuwe macadres aangevraagd en na 10 min is mijn verbinding tot stand gekomen.

Ik heb verder helemaal niks gekloot met mijn router instelling.. toch internet voorlopig...

Wat moet ik precies veranderen want hierboven aangegeven BabyXL waarde kan ik nergens in mijn router invullen...
Die waarde is belangrijk voor je modem en niet voor je router. Als het goed werkt: niet meer aankomen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 16:21
DJkim schreef op 24 maart 2004 @ 17:06:

Hoeft ook niet in je router, de VCI-zooi is van toepassing op je modem. En zolang je router geen modem erbij inheeft hoef je dat niet in je router te doen.

Als je modem als bridge staat, zoals geleverd door demon, is de router dus direct klik-klaar. automatisch ip, verder geen instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op 24 maart 2004 @ 16:48:
Ook bij mij heeft Demon besloten een rectificatie te sturen, ik word niet geupgrade....... grrr!!! Nu moet ik wachten tot de upgrade-functie op de site het weer doet.

Mijn situatie is als volgt:

* Vroeg in laatste kwartaal 2003 een DSL-aanvraag ingediend voor 2048/512, met de gedachte dat het uiteindelijk toch geupgrade zou worden naar de snelste verbinding;

[...]
Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Ik was vanmiddag helaas dat mailtje van Demon kwijt, maar ik wist toch bijna zeker dat ik ooit aangegeven had om voor de dubbele snelheid te kiezen..
Morgen maar ff bellen, want ik vind het toch vreemd. Ze hebben me niet voor niets die mogelijkheid geboden, en wie weet hoe lang het duurt voordat de upgrade-functie weer beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:29

OMX2000

By any means necessary...

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 19:42:
[...]

Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Ik was vanmiddag helaas dat mailtje van Demon kwijt, maar ik wist toch bijna zeker dat ik ooit aangegeven had om voor de dubbele snelheid te kiezen..
Morgen maar ff bellen, want ik vind het toch vreemd. Ze hebben me niet voor niets die mogelijkheid geboden, en wie weet hoe lang het duurt voordat de upgrade-functie weer beschikbaar is...
Ik dus ook. Ik was echt verbaasd dat ik die rectificatie kreeg. Ik had trouwens in november ook telefonisch contact gehad met Demon, en die vertelde me dat ik in december ge-upgrade zou worden. Dus er was geen sprake van dat ik niet ge-upgrade zou worden naar 8192/1024

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Wanneer doet Demon iets aan de ping tijden, want die zijn de laatste 2 weken ronduit bagger te noemen :(

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik zie even wat anders

a.b.boneless
a.b.nl
a.b.x

hebben nu een retentie van 3.2 dagen :) Volgens mij was dit eerst niet zo. En ja.. snelheid is weer top. Ik haal 900-1024 kbit/s met 2 threads
Jay-K schreef op 24 maart 2004 @ 19:59:
Wanneer doet Demon iets aan de ping tijden, want die zijn de laatste 2 weken ronduit bagger te noemen :(
30-31 maart lijkt me dan he ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Tutti-frutti op 24-03-2004 20:02 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op 24 maart 2004 @ 20:00:
Ik zie even wat anders

a.b.boneless
a.b.nl
a.b.x

hebben nu een retentie van 3.2 dagen :) Volgens mij was dit eerst niet zo. En ja.. snelheid is weer top. Ik haal 900-1024 kbit/s met 2 threads

[...]

30-31 maart lijkt me dan he ;)
Pff, al die snelheden, ik heb een comfort abbonementje van planet en ik haal 210 kb/s bij nieuwsgroepen. De retentie is ook 3 dagen ongeveer.
Ik hou voorlopig planet nog dan en misschien stap ik volgend jaar wel over op demon :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Jay-K schreef op 24 maart 2004 @ 19:59:
Zit je toevallig met "bbned-demon-10k-02-vrf-01.router.nl.demon.net" verbonden :? (doe even tracert www.demon.nl). Zo ja: Dit is BBned zijn schuld, fijn he. Demon laat nog niets van zich horen, op de nieuwsgroepen zie ik ook nog weinig info.

Mocht je niet zo zijn verbonden, dan kun je proberen in de rij te gaan staan bij de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

wwillem schreef op 24 maart 2004 @ 21:10:
[...]

Zit je toevallig met "bbned-demon-10k-02-vrf-01.router.nl.demon.net" verbonden :? (doe even tracert www.demon.nl). Zo ja: Dit is BBned zijn schuld, fijn he. Demon laat nog niets van zich horen, op de nieuwsgroepen zie ik ook nog weinig info.

Mocht je niet zo zijn verbonden, dan kun je proberen in de rij te gaan staan bij de helpdesk.
Het kutte van dit alles is dat je helemaal NIETS hieover hoort van demon. Terwijl ze weten dat er problemen mee zijn. Op de support nieuwsgroep staat het meerdere malen. Zijn ook al meerdere mailtje de deur uit gedaan en gewoon helamaal niets.

Ik heb echt zwaar het gevoel dat dit probleem niet serieus genomen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Phydomir schreef op 24 maart 2004 @ 21:48:
Het kutte van dit alles is dat je helemaal NIETS hieover hoort van demon. Terwijl ze weten dat er problemen mee zijn. Op de support nieuwsgroep staat het meerdere malen. Zijn ook al meerdere mailtje de deur uit gedaan en gewoon helamaal niets.

Ik heb echt zwaar het gevoel dat dit probleem niet serieus genomen wordt.
Sterker nog, volgens mij hebben ze een veel groter probleem: Ze kunnen de hoeveelheid klanten niet meer aan. Ze zijn nu waarschijnlijk zeer hard aan het werk aan de upgrade, omdat ze eindelijk snappen dat je niet kunt blijven vooruit schuiven en beloven. Ondertussen onstaan er zo hier en daar problemen in de net aan goed draaiende infrastructuur. Er moeten als een gek routers en andere troep vervangen worden en de support afdeling zit met de handen in het haar.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.