Voor allen die een beetje pissed of zijn op Demon/BBned,
dit zal jullie wel troost geven. (of
deze voor de breedbanders onder ons

) Zo kan het dus ook!
Maargoed, die ping problemen beginnen nu bij mij ook een beetje op te duiken, ben niet zo low ping freak, maar ik heb binnenkorte een LAN-party, dus moet ik weer ff goed afgetraint zijn voordat ik daar binnen stap
@ cjdijk:
Als die daarop traint, is dat inclusief je overhead en alles. Dus heb je geen 1Mbit down, maar 832 max. UDP zou je dan nog tegen de 100 KB/s aan moeten kunnen komen omdat het aanzienlijk minder overhead heeft als TCP, maar dat is gewoon niet gebruikelijk voor non-game verkeer. (tja, TinyFTP ... lekker betrouwbaar, wie gebruikt dat nou op internet

)
Zou wel een keer een fullfile16M upload willen zien, daar is die test nou voor bij
ftp.demon.nl/pub/test 
(dat adviseren ze altijd bij demon als je aan je prestatie van je lijn twijfeld, moet je hem downloaden en weer uppen, denk niet dat je boven de 85 komt met die training)
Maar wie weet, voor hetzelfde geld is het een firmware bug dat zijn integer niet boven een bepaald punt komt met trainen
[EDIT: Toevoeging]
Ik kijk net bij de
service pagina van Demon en tot mijn grote verbazing, staat daar dat ik een 2Mbit verbinding heb (
DSL Express 2048) Dit vind ik enorm wazig, want ik geniet wel van een 8Mbit verbinding en voorheen betaalde we netjes 65 eurie in de maand voor 2Mbit/512Kbit, we zijn geupgrade en nu dit

. Dus ik verder kijken, en ja hoor, we betalen nu ook nog eens
Maand bedrag : EUR 54,62 Excl. BTW. Uitgerekend is dat MET BTW wel weer rond de 65 eurie. Waar zijn ze nou mee bezig

alleen maar warrig die informatie die ze leveren. Zou een datametertje op die site veel leuker vinden ipv vaag omschreven informatie die verkeerde vermoedens geeft. ( sp[a]mfiltertje daarintegen is wel weer heel handig

)
[
Voor 34% gewijzigd door
LinuX-TUX op 05-04-2004 21:29
. Reden: Toch maar even linkie veranderd ]