Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
olie schreef op 30 maart 2004 @ 04:20:
Weet iemand hoe het zit met de synchronisatie van het geluid tijdens video-opname of afspelen?
Volgens de pre-view loopt het niet synchroon. :?

Toch wel iets om over na te denken... ;(
zoiezo SCHIJNT ( want weinig mensen hebben dat ding, ff btje opletten he! ) de kwaliteit van het opgenomen beeld ook niet zo denderend te zijn. maar je kan ook niet verwachten dat er divx achtige dvd rips uit komen rollen ofzo! maar ik denk dat de meeste de telefoon niet vanwege de camera kopen maar gewoon omdat hij er mooi uitziet, beschikt over BT, en je kan er mp3 mee afspelen. Oke een camera is leuk, en hij maakt goede foto's maar filmpjes wat minder. Ik zeg, pech hebben hoor :)

@ Macer, je zou wel een btje op je achterhoofd zijn gevallen als je het daarvoor deed :) kan je beter een ander dinky toytje kopen :)

[ Voor 9% gewijzigd door orange.x op 30-03-2004 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Dat de filmfunctie erop zit is grappig, maar ik neem toch niet aan dat je de 6230 daarvoor koopt??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Macer schreef op 30 maart 2004 @ 08:19:
Dat de filmfunctie erop zit is grappig, maar ik neem toch niet aan dat je de 6230 daarvoor koopt??
Zoals je kan zien op pagina 12 is het filmpje wat eruit komt zéér slecht. Dus dit kan niet meer dan grappig genoemd worden. Het is inderdaad zo dat ik hem daar ook niet voor koop. Meer voor de mp3 speler die erop zit, de camera, en het formaat :)

Wat is nu de handigste manier om foto's e.d. over te zetten op je pc? Gewoon een BT adapter kopen? Of kan het ook via mijn huidige IR adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
weppe schreef op 30 maart 2004 @ 10:04:
[...]

Zoals je kan zien op pagina 12 is het filmpje wat eruit komt zéér slecht. Dus dit kan niet meer dan grappig genoemd worden. Het is inderdaad zo dat ik hem daar ook niet voor koop. Meer voor de mp3 speler die erop zit, de camera, en het formaat :)

Wat is nu de handigste manier om foto's e.d. over te zetten op je pc? Gewoon een BT adapter kopen? Of kan het ook via mijn huidige IR adapter?
dat met die pagina gaat niet op voor iedereen :) ik heb 50 posts per pagina... maar als je al een IR adapter hebt, en het zou daarmee lukken zou ik me 3x bedenken voor ik een BT kaartje koop van rond de 40 a 50 ofzo ( weet niet psies ) ik zie het nog wel, koop misschien een datakabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Ja ik zie ook wel, denk dat de IR alleen wat trager zal zijn als de BT...

Zojuist het contract voor gsmtrack.nl de deur uit gedaan :) Nokia 6230, 95 euro met 1 jarig orange free 40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

De verwachting is dat de 6230 eind deze week/begin volgende week binnenkomt.

2call :D

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
De verwachting is dat ik em voor het weekend in huis heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ik 'verwacht' eigenlijk niets meer op't moment, ik hoop alleen maar.

Het zal wel volgende week worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Nasty Nate op 30-03-2004 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el1zer schreef op 30 maart 2004 @ 00:12:
[...]

:X |:(

Zo ik heb mijn 6510 vandaag voor 55 eur verkocht :) seams like a fear ( volgens mij schrijf je et zo ) deal to me.
fair lijkt me beter, tenzij je zo anstig bent dat je hem verkocht hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 12:43:
[...]

fair lijkt me beter, tenzij je zo anstig bent dat je hem verkocht hebt...
heb et al veranderd :) idd was het fair, maarja kwam ff niet op de goede spellink

gaap, waarom heeft er nou verder nog niemand dat ding, kunnen die belgen nog niet ff wat outdoor pics maken ofzo? of iets in de zin van planten van dichtbij en veraf, auto's verzin het ff :D, of moeten wij nederlanders dat weer doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasty Nate schreef op 30 maart 2004 @ 11:54:
Ik 'verwacht' eigenlijk niets meer op't moment, ik hoop alleen maar.

Het zal wel volgende week worden.
idd ik hoop ook alleen maar... wel vaag dat ie WEER in folder van BC staat en dat ze um nog steed nie hebben... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wstuil
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Geen goed nieuws voor mensen met een HP PDA 1940 of 2210 (zoals ik)

Pairen met de o.a. de 6230 blijkt niet mogelijk te zijn. Zie hier het forum op PocketPCThoughts:
http://www.pocketpcthough...ms/viewtopic.php?p=230921

Ook op het Nokia Forum hebben ze het erover:
http://discussion.forum.n...thread.php?threadid=39824

Nog niemand heeft een fix gevonden voor het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 11:01
Ik weet niet of jullie dit weten, maar ik waag het toch even:
Als ik zo'n 6230 bestel bij GSMTrack.nl zit er dan een SIM-Lock op dat toestel ? Het gaat om het toestel icm. een Vodafone 120 of 180 abbo (2 jaar)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 11:01
Dit staat in de algemene voorwaarden:
Toestel informatie:

Al onze toestellen zijn simlock vrij tenzij anders vermeld. Al onze toestellen hebben standaard 1 jaar fabrieksgarantie. Al onze toestellen zijn leverbaar binnen 1 à 2 werkdagen.
Is dit dan 100% zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort toestellen worden niet snel met simlock geleverd.
De live toestellen van Vodafone zijn altijd gelocked en de paketten van T-mobile ook, je krijgt wel vaak extra korting op het toestel.

Bij de live paketten zit dit toestel nog niet! Daar zijn ze bij Vodafon niet al te snel mee....

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

K-2SO schreef op 30 maart 2004 @ 14:18:
Ik weet niet of jullie dit weten, maar ik waag het toch even:
Als ik zo'n 6230 bestel bij GSMTrack.nl zit er dan een SIM-Lock op dat toestel ? Het gaat om het toestel icm. een Vodafone 120 of 180 abbo (2 jaar)
Er zit geen simlock op, maar als je't 100% zeker wilt weten kan je het beste hen even mailen of bellen.

[ Voor 5% gewijzigd door e1f op 30-03-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

el1zer schreef op 30 maart 2004 @ 13:16:
[...]

heb et al veranderd :) idd was het fair, maarja kwam ff niet op de goede spellink

gaap, waarom heeft er nou verder nog niemand dat ding, kunnen die belgen nog niet ff wat outdoor pics maken ofzo? of iets in de zin van planten van dichtbij en veraf, auto's verzin het ff :D, of moeten wij nederlanders dat weer doen ;)
Nou, dan zou ik ook SEAMS nog ff veranderen in SEEMS, want een seam is een spleet en seems is meer lijken/schijnen. Maargoed, wil niet mierenneukerig overkomen. Tis puur als je het correct er neer wilt zetten.

Kan ik ook nog een X wat toevoegen aan dit topic, want ik zit al 3 maand te w88 op die 6230.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Tuurlijk geen Simlock.. Dat zijn toestellen die door de providers worden geleverd. Dat duurt nog wel een tijdje... Daar moeten ze eerst uitgebreid getest worden en de software aangepast.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in combi met welk abo is ie gratis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet 'm hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zegt telecomvergelijker je iets? damn... *highly flameable* *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het aantal eer al gezegd maar dit topic is zo groot dus kan er niks over vinden.

De 6230 heeft geen XHTML-browser..! Is dit een gemis? Ik weet (nog) niet echt wat het voordeel van XHTML maar het zie dat het op veel telefoons wel zit vandaar?
Wat zijn jullie meningen... Verder vindt ik de 6230 echt cool.... 7610 lijkt me ook erg cool (kwa functies) maar dan moet ik nog langer wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 15:52:
De 6230 heeft geen XHTML-browser..! Is dit een gemis? Ik weet (nog) niet echt wat het voordeel van XHTML maar het zie dat het op veel telefoons wel zit vandaar?
Specs van www.nokia.nl:
Browsen door XHTML (WAP 2.0) via WAP 1.2.1 stack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twilight schreef op 29 maart 2004 @ 14:17:
Woei, net Vodafone gebeld, ik kan nu al mn abbo verlengen (loopt officieel af in Juni).
De 6230 komt over ongeveer 2 weken bijh hun binnen; bij 2 jaar gratis, 1 jaar ongeveer 190 bijbetalen.
Over 2 weekjes terugbellen :)
He twilight, Ik heb ze ook gebeld, maar bij mij wisten ze nog van niets. Konden ze hem ook nog niet aanbieden. Mijn abbo loopt ook in juni af, wat voor abbo heb jij bij vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 16:01:
[...]

He twilight, Ik heb ze ook gebeld, maar bij mij wisten ze nog van niets. Konden ze hem ook nog niet aanbieden. Mijn abbo loopt ook in juni af, wat voor abbo heb jij bij vodafone?
vodafone 300 ..ff goed lezen

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17
Ik kreeg net het BelCompany krantje binnen,
helaas hebben ze 'm nog niet op de website staan :(

€ 479,99

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/63M2V00N8G42/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 20:44
Kan de 6230 nou wel of niet MMC256 aan?
Vroeger was het verschil tussen de 6310 en de 6310i het aantal banden (2 resp. 3).
Wat zou het verschil nu zijn met de 6230 en de 6230i?
De 6230 heeft er namelijk al 3...

Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom denkt iedereen toch dat er uberhaubt een i versie komt!
7210, 6610 en noem maar op hadden toch ook geen i versie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olie schreef op 30 maart 2004 @ 16:40:
Vroeger was het verschil tussen de 6310 en de 6310i het aantal banden (2 resp. 3).
Jonge jonge, er is nog heeelemaal niets officieels gezegd over de 6230i! Maar op het moment dat er 1tje is die eens zegt dat er heel misschien eventueel een 6230i uit zal komen om de fouten die misschien eventueel in de 6230 zitten te verbeteren, gaat vervolgens iedereen zich druk maken over de 6230i, terwijl ze bij nokia zelf waarschijnlijk nog niet eens op het idee zijn gekomen om een 6230i te maken.....
Dat van 256mb wil ik nog wel eens van die belgen horen wat hun ervaringen zijn, want dat was wel een beetje vaag, maar denk het wel omdat die versie waar het niet op lukt (van airliner) eentje van de zwarte markt was en waarschijnlijk een oudere firmware versie had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
olie schreef op 30 maart 2004 @ 16:40:
Wie heeft er ooit het geweldige idee gehad om over de 6230i te beginnen ?
Nu worden er al vragen gesteld over een GSM die niet bestaat en misschien nooit
zal bestaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38
jos707 schreef op 30 maart 2004 @ 16:53:
[...]
Wie heeft er ooit het geweldige idee gehad om over de 6230i te beginnen ?
Nu worden er al vragen gesteld over een GSM die niet bestaat en misschien nooit
zal bestaan 8)7
Wat zou het verschil zijn tussen de 6230 en de 6240 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimsterrr schreef op 30 maart 2004 @ 17:02:
[...]

Wat zou het verschil zijn tussen de 6230 en de 6240 ;)
Dan zou ik toch gelijk voor de 6250 gaan, maar misschien dat ik dan toch ook weer liever wacht op de 6250i... :P
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/pics/phones/phone_models/6250_features.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte,

Als het goed is krijgen wij deze week een levering van de 6230. Zeker is dit nog niet, maar we gaan er wel vanuit.

Met vriendelijke groeten,

Mark Poppen
Webshopping BV
www.camerahuis.nl
www.gsmhuis.nl
www.mp3huis.nl
www.pdahuis.nl
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Kun je met de 6230 ook gesprekken opnemen? Zoals dat kan met mijn huidige gsm (6510)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
weppe schreef op 30 maart 2004 @ 17:48:
Kun je met de 6230 ook gesprekken opnemen? Zoals dat kan met mijn huidige gsm (6510)
:X ( iemand moet mij uitleggen wat er zielt in die gasten die maar blijven vragen naar dingen die vrijwel niemand nog weet :S ff een TR doen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
el1zer schreef op 30 maart 2004 @ 17:56:
[...]

:X ( iemand moet mij uitleggen wat er zielt in die gasten die maar blijven vragen naar dingen die vrijwel niemand nog weet :S ff een TR doen )
Wat in mij zielt? haha... er zijn toch gasten hier die em al hebben? Nou, die kunnen bv antwoord geven op mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Laatst online: 12-09 14:33
Ja el1zer.

Heb je echt niks beters te doen dan iedereen die vragen stelt af te zeiken? Een forum als dit is toch juist bedoeld om vragen te stellen zodat iemand anders heel stoer het antwoord kan geven?

Als jij vindt dat dat niet mag ga dan lekker op een dak zitten en genieten van het uitzicht of zo.

Ik word een beetje moe van je betweterigheid........

[ Voor 10% gewijzigd door arene op 30-03-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weppe schreef op 30 maart 2004 @ 17:48:
ja tuurlijk kan je er gesprekken mee opnemen

mijn nokia 6230 is al terug naar nokia opgestuurd :'( problemen met software, dus binnen voor een update, zal zo een 3 weken duren :(

kwil hem zo vlug mogelijk weer in mijn handjes hebben, zalig toestelleke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arene schreef op 30 maart 2004 @ 18:14:
Ja el1zer.

Heb je echt niks beters te doen dan iedereen die vragen stelt af te zeiken? Een forum als dit is toch juist bedoeld om vragen te stellen zodat iemand anders heel stoer het antwoord kan geven?

Als jij vindt dat dat niet mag ga dan lekker op een dak zitten en genieten van het uitzicht of zo.

Ik word een beetje moe van je betweterigheid........
Tsja, degenen die dit soort vragen stellen, zouden ook even in de handleiding kunnen kijken (PDF'je, staat in de startpost) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 18:16:
[...]

mijn nokia 6230 is al terug naar nokia opgestuurd :'( problemen met software, dus binnen voor een update, zal zo een 3 weken duren :(
Schijnt dat ze problemen hebben met de Bluetooth :( dus - jemig - nog eens weet ik veel hoe lang wachten... :'( kan nog wel een maand overheen gaan, dus dan zitten we al in mei en wie weet is de 7610 dan al uit. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 18:31:
[...]

Tsja, degenen die dit soort vragen stellen, zouden ook even in de handleiding kunnen kijken (PDF'je, staat in de startpost) :).
gelukkig zijn er nog mensen die de mening met mij delen. maar ik zie dat de belg coceske er weer is. maar ik ben niet degene die hier betweterig is, tis nog steeds te merken dat je blijkbaar niet alles volgt, anders had je wel geweten dat er nog steeds van die mensen bij zijn die niet lezen, pompidom

even overzichtje van weppe ze vragen:

Hoe zit het met gesplitte live-sets die je wilt afspelen op de nokia 6230. Kun je aangeven dat hij nummers zonder pauzes ertussen afspeelt? Ik heb al eens eerder een nokia met mp3 speler gehad (5510) maar deze liet telkens 2 sec tussen een nummer :S Als je een liveset afspeelt is het wel zo handig als deze aan een stuk doorloopt...

Hoe speel ik dat filmpje af?
edit: sorry niet goed gelezen ( goh )

Door weppe - Thursday 25 March 2004 20:44
Kun je er ook gesprekken mee opnemen? Want dat vind ik toch wel een belangrijke functie.. Heeft mijn huidige gsm ook. (6510)
maargoed, verder ben ik een zeur want ja iedereen heeft em al en kan makkelijk stoer die antwoorden beantwoorden, ennuh als je et nodig vind stuur je maar weer een modje hoor :) vraag dan eeuh naar ene mark graag :)

[ Voor 48% gewijzigd door orange.x op 30-03-2004 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Laatst online: 12-09 14:33
el1zer schreef op 30 maart 2004 @ 18:47:
[...]

gelukkig zijn er nog mensen die de mening met mij delen. maar ik zie dat de belg coceske er weer is. maar ik ben niet degene die hier betweterig is, tis nog steeds te merken dat je blijkbaar niet alles volgt, anders had je wel geweten dat er nog steeds van die mensen bij zijn die niet lezen, pompidom
Ik ben het niet direct oneens met je mening hoor. Ook betweters kunnen wel eens gelijk hebben namelijk.Het gaat me dus niet om jouw mening maar om de manier waarop je je mening verkondigt. Daar wordt ik moe van.
En ik zou niet alles volgen? Tsja, moet ik me nu verdedigen door te zeggen dat ik deze thread al vanaf het begin volg en me daarom ook zo aan je erger? Nee, dat doe ik maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
arene schreef op 30 maart 2004 @ 19:09:
[...]

Ik ben het niet direct oneens met je mening hoor. Ook betweters kunnen wel eens gelijk hebben namelijk.Het gaat me dus niet om jouw mening maar om de manier waarop je je mening verkondigt. Daar wordt ik moe van.
En ik zou niet alles volgen? Tsja, moet ik me nu verdedigen door te zeggen dat ik deze thread al vanaf het begin volg en me daarom ook zo aan je erger? Nee, dat doe ik maar niet.
het gaat er niet om of je iets volgt of niet, zolang de SP maar gelezen wordt, en als je gewoon geen zin hebt om alles door te lezen ( kan ik begrijpen natuurlijk ) maar klik dan op last ipv de laatste pagina ( bij mij 9 ) en lees die pagina even, dan kan je de stand van zaken er zo uithalen, als er dan gevraagt en veel geantwoord wordt kan je wel raden dat er genoeg zijn met die mobiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames, kunnen we het misschien over de 6230 hebben?

Anders zouden jullie misschien op de site kunnen kijken van de Viva, misschien hebben ze daar een leuke forum voor dat ge-bitch! ;)

ps, dit wil niet zeggen dat ik het niet eens ben met el1zer, maar om nou dit topic vol te lullen over dat soort dingen...anders een deel 3

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:45
Morgen krijg ik hopelijk mn 6230 !!!!

Ik heb er 103 euro voor moeten neerleggen bij een T-Mobile 1jarig 300 abo:)
Net ook gelijk een Transence 128MB MMC-CARD besteld voor 40,75 :)

Er is alleen 1 ding, ik kan geen proggie vinden die MP3 naar AAC kan converteren, bij vorige topics had iemand zo een proggie gepost althans de url ervan alleen ik kan het niet meer vinden:s

Kan iemand me helpen?

Groetjes

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Rainesh schreef op 30 maart 2004 @ 19:55:
Morgen krijg ik hopelijk mn 6230 !!!!

Ik heb er 103 euro voor moeten neerleggen bij een T-Mobile 1jarig 300 abo:)
Net ook gelijk een Transence 128MB MMC-CARD besteld voor 40,75 :)

Er is alleen 1 ding, ik kan geen proggie vinden die MP3 naar AAC kan converteren, bij vorige topics had iemand zo een proggie gepost althans de url ervan alleen ik kan het niet meer vinden:s

Kan iemand me helpen?

Groetjes
mm ik weet niet hoeveel geluidskwaliteit je dan mist? of is dat te verwaarlozen? werkt een programma als dBPoweramp niet? ( tijdje al niet gebruikt )

maar waar heb je em besteld?

Dit is dan weer alleen voor de mac, btje jammer :) http://www.ovolab.com/aachoo/

Lees net dat in Nero 5.5 er een AAC decoder zit, of encoder :) maar dat gaat dan dnek ik om van CD te rippen.. ff zoeken nog :)

[ Voor 14% gewijzigd door orange.x op 30-03-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik had hem graag willen bestellen bij gsmtrack, maar de bestelling moet voor morgen (31 maart) binnen zijn, dat lukt natuurlijk nooit meer als ik het contract nu post, of gaat het alleen om het invullen van de webpage contract van hun ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist de Nokia 6230 ontvangen met de post. Even mee gespeeld, zeer leuk ding.
Ik kan spijtig genoeg de bluetooth problemen bevestigen. Zelf heb ik een Palm Tungsten T3 en slaag er ook niet in om deze te pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 21:09:
Ik kan spijtig genoeg de bluetooth problemen bevestigen. Zelf heb ik een Palm Tungsten T3 en slaag er ook niet in om deze te pairen.
welke editie? ook graphite? of witte ofzo?? ennuh pics natuurlijk :) ach wel jammer dat het alweer donker is, maar misschien wat leuke foto's te laten zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Nou :| meer enthousiasme mag ook wel! Ik zou een gat in de lucht springen als ik dat ding had! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al geprobeerd om connectie via BT te maken icm een logitech diNovo setje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Via wat had jij 'm besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook een bluetooth adapter in je pc zitten? Zoja, kun je wel goed met de pc communiceren, mp3tjes en fotos verzender van gsm naar pc? Want dat zal voor mij (en de meeste) het belangrijkste zijn.

Ik wordt nu helemaal gek man!! Heb de telefoon als 1 vd eerste besteld bij 06plaza.nl, maar nu hebben zij hem nog niet binnen en andere bedrijven al wel...
Hopen dat ik hem deze week nog krijg, want ik wordt helemaal gek zonder gsm!

Vertel nog eens wat meer over de telefoon hevonen... Laat eens wat fotos zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feed us, feed our hungry mouths :O with a decent review about the 6230! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook de 6230 besteld maar heb mijn bestelling geannuleerd. Ik heb vandaag de 6600 bij http://www.mobinav.net/webshop/ voor 399 gehaald. Dat scheelt dan maar 22 euro met de 6230 en je hebt wel heel wat meer mogelijkheden en een groter scherm. Uiteraard wel wat zwaarder en groter. Maar goed, ik dacht, ik zeg het maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 21:38:
Ik had ook de 6230 besteld maar heb mijn bestelling geannuleerd. Ik heb vandaag de 6600 bij http://www.mobinav.net/webshop/ voor 399 gehaald. Dat scheelt dan maar 22 euro met de 6230 en je hebt wel heel wat meer mogelijkheden en een groter scherm. Uiteraard wel wat zwaarder en groter. Maar goed, ik dacht, ik zeg het maar even.
Alleen heb je nu dus een koelkast in je zak én geen radio én geen MP3-player... Maareh, veel plezier met je Symbian :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets meer informatie is ook wel op zijn plaats :Y) ;).
Bij welke shop heb je hem besteld?
Ik kan namelijk uit je profiel niet opmaken of je Nederlander of Belg bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
Ik geef Kurzweil_ ook wel een beetje gelijk, er zijn wel meer telefoons die mp3 afspelen, en om het nou om die FM-radio te doen...

Ik zat ook eerst aan de 6230 te denken maar als je wat verder surft zet je steeds meer vraagtekens bij dat ding.

Zo zijn er -zoals je eerder kon lezen- nog wat kinderziektes,
en is het OS vrij beperkt (platform 40),
en kun je geen live-video gesprekken voeren (want die lens ziet achterop..!)

Verder is het internet-toegang beperkt (xHTML)

Ik wil graag tweakers.net (en pricewatch) op mijn telefoon kunnen ontvangen..!

Er zijn trouwens ook telefoons die ook MS-Word en Excel ondersteunen, zelfs ook PDF formaat!
Al weet ik effe niet welke telefoons dat zijn...

Al met al zit ik weer in dubio (net al toen ik een digicam wou kopen).
Aagh, ik heb weer pijn m´n ogen van die monitor... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
olie schreef op 30 maart 2004 @ 22:16:
Ik geef Kurzweil_ ook wel een beetje gelijk, er zijn wel meer telefoons die mp3 afspelen, en om het nou om die FM-radio te doen...

Ik zat ook eerst aan de 6230 te denken maar als je wat verder surft zet je steeds meer vraagtekens bij dat ding.

Welke nieuwe Nokia heeft dat niet?
Het is een nieuwere series 40, in welk opzicht beperkt?
Met welke GSM telefoon kan je wel al live video gesprekken voeren?
Geen verstand van
Mogelijk, maar beperkt (met wap) wap.tweakers.net
Er zijn trouwens ook telefoons die ook MS-Word en Excel ondersteunen, zelfs ook PDF formaat!
Ik ook niet.. wie wil nou word documenten op zo'n klein schermpje bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
Met de bijvoorbeeld de NEC e313 kan je live-videogesprekken voeren.
Je draait het cameratje naar je toe en voila!

Met de Motorola V700 (v600) kan je Windows CE draaien!

hier even een link:
http://www.mobile-review....la/motorola-v600-en.shtml

Mijn excuses dat ik schreef dat je ook PDF formaten kan lezen, ik las PDA...

Maar toch... een gave dingen die NEC en Motorola´s...! :P

Ik moet ook wel even slikken, want ik ben ook eigenlijk Nokia-gek. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet te geloven! hij hep em al! _/-\o_
hoe bevalt ie? hoe ziet het beeld eruit?
hoe klinkt de Mp3?
more input please?
meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olie schreef op 30 maart 2004 @ 22:34:
Met de bijvoorbeeld de NEC e313 kan je live-videogesprekken voeren.
Je draait het cameratje naar je toe en voila!

Met de Motorola V700 (v600) kan je Windows CE draaien!
Windows CE op de V600 van Motorola? Waar heb je dat gelezen?

En dat NEC toestel... Dat is voor UMTS. Zo zijn er al meer UMTS toestellen (in planning) die dat kunnen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Kan me niet voorstellen dat via het GSM systeem gaat, want dan is de kwaliteit vast niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Natuurlijk zijn er altijd betere, snellere, mooiere, meer functionele telefoons die op de markt gaan komen binnenkort. Alleen die zijn er nu nog niet (bijvoorbeeld nieuwe Siemens, Samsung, SonyEric) of zijn er al zo lang dat iedereen hem al heeft of al weer verouderd is(Samsung E700).

Nu zijn er altijd problemen met Nokia, late introductie van telefoons, problemen met software, onhandige plaatsing geheugenkaart, SIM's die niet helemaal goed zitten. Alleen ze lossen het ook gratis voor je op ten dele, met behulp van gratis software updates bij servicepoints. Moet je even 2 uurtjes wachten en je telefoon is weer zo goed als nieuw.

IK vind dat ze er leuk uitzien, ook vind ik de functionaliteit erg goed (Mp3, radio, goede kalender). Met de wat mindere kanten leer ik leven. Over twee maanden een update en alles is weer goed.
Internetten doe ik niet met mijn telefoon (op email na, bij hoge nood), foto's is leuk als extra, maar niet meer dan dat (video, zelfde verhaal).
Waarom dan wel deze telefoon en niet mijn ouder (6610), omdat ik mijn contract kan verlengen en ik het leuk vind om een keer iets nieuws te hebben.

Die twee weekjes wachten is niet erg. Als je hem niet wilt hebben, koop je hem niet. Als je hem wel wilt hebben, sla toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
Ooops, dat was de V700...
hier een linkje:
http://www.mobile-review.com/preview/motorola-v700-en.shtml

en het NEC E313 linkje:
http://www.nec.co.uk/e313_3G_Device.aspx

Misschien kan video-streaming nog niet met GSM maar die E313 is dan iedergeval wel erop voorbereid (slimme meid).

Ook de K700 van Sony-Ericson is super-cool...

Ik begrijp wel dat dit de 6230 topic is, maar tegen wat concurentie moet ´ie toch kunnen!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, die NEC en die Motorola vergelijken met de 6230 is een beetje appels met peren vergelijken. Die Motorola heet hier trouwens MPX200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Patience op je telefoon lijkt me wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
Tsja, het is makkelijk iemands opmerkingen te bekritiseren, maar...

Het gaat er mij om waar ik het meest aan heb.
Als ik een 2-jarig contract afsluit (wat er wel inzit) wil ik graag een toestel waar ik het meest aan heb.
Ik vind (net als vele anderen) het (net als met digicams) een enorme opgave om een toestel te vinden waar je niet over een paar weken (of zelfs dagen) spijt van gaat krijgen.
De keus is enorm, maar een goed vergelijkings-tabel is er gewoon niet...
Je bent eigenlijk verplicht om dagen te internetten om er achter te komen waar je nou echt wat aan hebt.
Natuurlijk kan je al met een goedkoop toestel al bellen en gebeld worden, maar het zijn toch die extra´tjes die het ´m doen...
Aan het eind van de rit weet je al vaak meer dan de gemiddelde verkoper!

"Appels met peren vergelijken" mag hier dus niet worden uitgesproken..!

Graag zie ik in het forum waarom de 6230 nou beter is dan die andere... B)
Laten we even de FM-radio buiten beschouwing... :/

Kom eens met feiten i.p.v. kritiek! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
Jimsterrr schreef op 30 maart 2004 @ 22:38:
Kan me niet voorstellen dat via het GSM systeem gaat, want dan is de kwaliteit vast niet om aan te zien.
Lees dit eens:
http://www.vodafone.nl/download/pdf/VideoPerMobiel.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey op de frontpage van "mijn" leverancier www.2call.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.2call.nl/images/banner6230.gif

Ben benieuwd - de deal die ik heb met Vodafone 120/2 jaar en 38E cashback is volgens Telecomvergelijker behoorlijk populair, dus 't wordt hopen dat ik in de eerste uitleverbatch kom.

Ach - m'n 8310i doet het ook nog wel prima en voordat ik ergens een 256 meg MMC vandaan heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/d-jay/image_00061.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olie schreef op 30 maart 2004 @ 23:15:

Het is geen kritiek hoor... En er zijn zat andere toestellen die beter zijn dan de 6230. Maar ik werk zelf in een telecomwinkel en ik spreek regelmatig klanten met dezelfde vragen/opmerkingen als jij. Zo kan die Motorola meer (vergelijkbaar met de SPV van Orange) maar dat is dan wel een toestel die een stuk groter is (die Motorola heeft dan weer een klep) en waarvan de accu binnen een mum van tijd leeg is. En die Motorola heeft weer geen camera en geen bluetooth.

Die NEC is natuurlijk enorm leuk, maar daar heb je gewoon (nu) niets aan in Nederland. Ik bedoel, de Sony Ericsson S700i is veel leuker dan de 6230 (1,3 MPixel camera) maar die is ook pas eind dit jaar leverbaar.

Goed, beter, best is heel persoonlijk. Ik vind radio en MP3 in 1 én een klein formaat echt super. Jij vind blijkbaar zoveel mogelijk functies geweldig. Ook goed, maar dan zijn er inderdaad veel betere toestellen te vinden.

Maar we dwalen af.

Het is dus geen kritiek, alleen een opmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermits ik hem al heb, ben ik dus Belg :-), via de website van serge vandermaesen.
Het toestel voelt zeer degelijk aan, even onder hande genomen en er bewoog niets. Nog maar even mee gespeeld, maar van trage reactie bij het doorlopen van de menuutjes niets gemerkt. Drukken op een knopje en je bent in het menu.
De nieuwe vijf-wegsnavigatieknop werkt perfect. In het begin even wennen om te selecteren, maar als je vol met je duim op de knop duwt, selecteer je zonder probleem.
Het scherm is schitterend (nu moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik een 6210 gebruikte waarvan het scherm gebroken was sinds 1 week, dus alles is verbetering :-) ). Zojuist even iets op café gaan drinken en daar was het zelf even te helder. Even bijna verblind toen ik hem activeerde :-). Een minpunt is wel dat er onder het glas een klein pluisje zit. En wil dat nu wel niet altijd mijn aandacht trekken.
Ook even mee gebeld, leek mij toch wel belangrijk voor een gsm, en glasheldere klank.
Mijn adressenboek heb ik gesyncroniseerd met Outlook 2003 en verliep probleemloos. Bespaarde mij veel typwerk :-).
Minpunt is de firmware die inderdaad buggy is. Zoals eerder vermeld slaag ik er niet in om hem met mijn Tungsten T4 te pairen en ook bellergroepen werkt niet. Je komt gewoon terug terecht in het startscherm.
Als Nokia nu dus snel met een firmware upgrade komt, lijkt mij dit een perfecte telefoon. Goede bouwkwaliteit, schitterend beeld (dankzij tft-scherm geen trage reacties) en zeer veel opties.
Foto's volgen later, ik heb juist gemerkt dat de batterijen van mijn digitale camera leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olie schreef op 30 maart 2004 @ 23:15:

Mja - ik kan je voor feiten eigenlijk alleen maar verwijzen naar de gegevens in de openingspost. Daar staan zoveel specs genoemd dat je daar allicht wat in kunt vinden.

Ik kan je ook wel de redenen geven waarom ik voor deze telefoon gekozen heb op basis van alleen foto's en specificaties

- FM Radio: heb ik nu ook op mijn 8310i en vind ik ideaal voor in de trein, vooral tijdens voetbalwedstrijden e.d.;
- MP3 speler: ik was van plan om een losse mp3 speler aan te schaffen en dat kan nu in m'n foon die ik toch altijd bij me heb als ik onderweg ben;
- strak design: ik houd van strakke telefoons en dit is er een;
- Bluetooth; da's namelijk een excuus om zo'n mooie MSI BT dongle te kopen voor aan m'n PC.

Uiteraard zijn kleurenscherm en polyfone ringtones ook extra's t.o.v. mijn huidige telefoon, maar een stuk minder onderscheidend vergeleken met andere telefoons op dit moment.

Oh, de camera had er van mij overigens niet op gehoeven, daar heb ik namelijk wel een digicam voor. Magoed, in de weg zitten zal 'ie ook niet doen vermoed ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een mailtje gehad van 06-plaza.

Beste heer Groot,

Uw onderstaande aanvraag is geaccepteerd door de provider. Helaas is uw toestel in backorder gevallen, dit betekend dat geen enkele leverancier het toestel op dit moment op voorraad heeft. Zodra wij meer weten over de levertijd zullen wij dit aan u bevestigen.

Bestelgegevens:

Type: Toestel en abonnement

Toestel: Nokia 6230 – Pearl White

Provider: Vodafone

Abonnement: Vodafone 120

Contractduur: 12 maanden

Opmerking:

Volgens de leverancier zal de Nokia 6230 in week 14/15 geleverd worden, wij houden u op de hoogte.

Uw nummer zal geporteerd worden op 15-04-2004. 1 dag vóór de porteerdatum zal uw toestel en SIM-kaart worden toegezonden.

Onze excuses voor de langere levertijd, wij zijn hierin echter afhankelijk van onze leveranciers.

Met vriendelijke groet,

Sales Team

an 06-plaza

(PS patience speel ik al twee jaar op mijn sonyericsson t68i,e1f ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e1f schreef op 30 maart 2004 @ 23:09:
[...]

Patience op je telefoon lijkt me wel cool :)
ga met je mobiel (als je wap hebt) naar http://midlet.org/wap kom je op een site met downloads en games, ga door naar card games en download "solytare" kan geloof ik zelfs op een zwart wit telefoon! Bij nokia 6610, 7210, 5100 en vele anderen waarschijnlijk komt de gedownloade "toepassing" onder het mapje toepassingen en gaan met die banaan. Er zijn trouwens verschillende spelletjes gratis te downloaden vanaf die wap site, wel grappig, ik speel dag in dag uit solytare op m'n mobiel elke dag op en neer naar leeuwarden vanaf Groningen, prima tijdsverdrijf. Werkt tevens met radio aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olie schreef op 30 maart 2004 @ 22:16:

Al met al zit ik weer in dubio (net al toen ik een digicam wou kopen).
Aagh, ik heb weer pijn m´n ogen van die monitor... 8)
Allemaal leuk en aardig, maar al die dingen die je noemt zitten dus ook niet op 1 telefoon, conclussie, elke telefoon heeft gebreken, en dan is geen een telefoon de beste. En ik weet niet wie jij wil gaan bellen om gezellig een videocall mee te gaan houden, ik ken opzich niemand met zo'n toestel, daarbij is het UMTS netwerk in Nederland voorlopig is Vodafone de eerste niet denderend, 25% van de nederlandse bevolking kan er gebruik van maken. Dat moet je dus niet lezen als 25% van het land oppervlakte heeft dekking, nee in grootstedelijke gebieden wonen meer mensen dus daar is dan vaak dekking. Reken dus op 10 % landoppervlakte dekking. Maargoed, ik wens je veel succes met het vinden van jouw SUPER telefoon, als je m gevonden hebt moet je t ff melden, want dan heb je het opzich wel over concurrentie!

Ik ga toch ook niet zeggen dat ik die telefoon maar kut vind omdat er geen zaklamp opzit zoals mijn trouwe 5100 dat wel heeft?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
Nou.., ik heb ´m gevonden...! (de Siemens SX1) O+
Ik werd er een beetje tureluurs van maar de site www.nieuwemobiel.nl hielp me echt heel goed.
Snel vergelijken en snel zien wat er dan anders is door het in blauw te accentueren.
Echt klasse...! :*)

Meteen een goed idee voor een nieuwe site: www.nieuwedigicam.nl (!) :?

En nu graag reacties waarom ik toch voor een 6230 zou kiezen... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f

e1f

Ze zeggen wel dat het innerlijk het belangrijkste is, maar toch hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@e1f:
de SX1 had ik eerst gewild op basis van specs, maar toen had ik 'm in mijn handen bij de lokale telecomboer.. :X

Gelukkig verschillen smaken :)

<OT>
@olie: www.dpreview.com is imo nog steeds de beste digicam site
</OT>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Laatst online: 11-09 20:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

olie schreef op 31 maart 2004 @ 01:59:
Nou.., ik heb ´m gevonden...! (de Siemens SX1) O+
Echt klasse...! :*)

...En nu graag reacties waarom ik toch voor een 6230 zou kiezen...
Volgens mij moet je hier zijn _/-\o_

En waarom je voor de 6230 of de SX1 moet kiezen zal vast geen probleem zijn, er zijn meer dan 1000 posts per toestel beschikbaar op GoT, dus...vergelijking genoeg
Check specs op fabikantensites, kijk wat voor jou zwaar weegt

[ Voor 8% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 31-03-2004 09:58 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Jippie wij hebben al meer posts in dit topic met de 6230, terwijl de siemens er langer is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19

Neoz

Neoz & Hobbes

D Jay dat is zo te zien een Dummy of zoe ik dat verkeerd :? :+

Dat scherm lijkt zo nep....

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIt mailtje ontving ik vandaag.

Dit is een voorraadmeldings e-mail die u heeft aangevraagd voor
productcode 108417 (Nokia 6230). Vanaf dinsdag Mar 30 2004 is dit product
weer voorradig. Bezoek http://www.expansys.nl/product.asp?code=108417 voor
details over het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 11:36:

Oud mailtje? Het is vandaag woensdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 11:36:

€490.95 :?. Leuke winstmarge, of dure toeleverancier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoz schreef op 31 maart 2004 @ 10:20:
D Jay dat is zo te zien een Dummy of zoe ik dat verkeerd :? :+

Dat scherm lijkt zo nep....
Ja inderdaad is een dummy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 11:59:
[...]

€490.95 :?. Leuke winstmarge, of dure toeleverancier? :P
hun leverancier idd, had ze er ook al over gemailed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd net gebeld door 2call.nl :) Om door te geven dat ze mn contract aan het afronden waren met Tmobile :) En idd op de site staat aangegeven dat de levering morgen is!!!! YEAH!

Hoop dat ik m vrijdag al binnen heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 21:21
Net maar weer eens bij de belcompany en de phonehouse geweest.. Belcompany: in de loop v deze week, phonehouse: afwachten..

Wat me no steeds niet duidelijk is, is het verschil tussen de BENELUX modellen van de I-shops en de Nederalndse modellen die strax in de telecomwinkels liggen.. Behalve dat de standaard taal misschien niet op nederlands staan zou ie toch hetzelfde moeten zijn... Nadeel is wel dat ie alleen in het grijs te krijgen is op internet.. En weet iemand hoe het met het verschil in garantie zit?? Voor firmware-upgraden, reparaties enz...

En nog ff dit.. is die bij 2cal ook de BENELUX versie of gewoon de 'echte' ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ nivvle

gewoon de echte
ik had hun namelijk erover gemaild waarom hun hem niet uit belgie haalden omdat hij dan eerder leverbaar is. maar dat deden ze neit ze zouden wachten op de nederlandse leveranciers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,
De zwarte Nokia 6230 zal morgen bij ons afgeleverd worden.
Daniel de Boer
2Call B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwschors
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:55
Ik wil jullie er toch allemaal op wijzen dat het morgen 1 april is... --> zou dat van 2call niet gewoon een 1 april grap kunnen zijn?? :)
als het niet zo is, dan is het mooi meegenomen voor eenieder die hun 6230 daar gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwschors schreef op 31 maart 2004 @ 14:24:
Ik wil jullie er toch allemaal op wijzen dat het morgen 1 april is... --> zou dat van 2call niet gewoon een 1 april grap kunnen zijn?? :)
als het niet zo is, dan is het mooi meegenomen voor eenieder die hun 6230 daar gekocht hebben.
Haha idd 8)7 maar ik denk toch van niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Laatst online: 26-08 19:44

themeparktommy

Pretparkgek!

Belzaak.nl denk nog steeds half april pas te kunnen leveren :'( :( :(

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17
Bij de belcompany dachten ze dat hij vrijdag binnen zou komen,
ze bellen me vrijdag als ze hem binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
net berichtje van gsmtrack, krijg em morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan3128
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-04 20:16
Ik heb net hetzelfde berichtje gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

ik denk toch niet dat het een 6230 voor mij word..
omdat:
-geen symbian
-klein scherm (128x128 is klein als je 176x208 gewent bent (van mn oude 3650))
-en radio luister ik toch nooit :)

dus ik denk dat ik voor de 6600 of P900 ga.. _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door daniëlpunt op 31-03-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb ook mail van 2call.nl

Goedemiddag,

Ja, de orders van 6230's worden morgen verpakt en verzonden.

Daniel de Boer
2Call B.V.

en nu inderdaad maar hopen dat dit geen 1 april grap is want dan |:( |:( :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 16:09 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.