Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47
nu ik het toestel in mijn handen heb gehad, heb ik besloten dat ik eventjes wacht met de aanschaf, misschien wel op een ander toestel... redenen hiervoor zijn:
- geen ondersteuning voor 256mb mmc kaartjes (wie weet in de toekomst)
- rare menu navigatie met die 5-way toets
- uitsteeksel op de achterkant werkt zeer irritant (in je broekzak ed)

alleen vervelend dat ik nu 8 annulerings mailtjes moet versturen, maarja... het is niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 16:42:
mss wel een feit dat over 3maand al de 6230i wordt aangekondigd maar zo kan je met iedere top gsm het uistellen tot de betere versie uit is...
en toch op veel neutrale gsm site's zeggen ze toch dat deze één van de beter op dit moment zal zijn dusja, kwijlen mag dan toch wel iets zeker?
Zal zijn is niet "het nu al zijn", op specs alleen kun je een telefoon niet beoordelen. De nokia 6600 was ook een toestel wat de hemel werd ingeprezen en toen de reviews uitkwamen was het een dood gewone telefoon: quote uit mobile review:

To cut a long story short, the Nokia 6600 offers some few cosmetic changes since the release of the 7650/3650, but on the whole - it's the very same phone. A better screen isn’t solely a good enough reason for upgrading to the Nokia 6600, but this model is more made for people who are in a greater need of features than the Nokia 7650 can offer, or maybe they simply need more memory. For those of you who are buying your first smartphone and are looking for a wide extent of features - this model is not the one you should be looking for. The quality of the casing and the uncomfortable keyboard are two downgrading items to consider. By the way, some of the new bluetooth headsets don't work properly with the Nokia 6600.

En dat van die i versie, ooit gehoord van de 7250 en 7250i? Veel mensen hadden probs met hun 7250 en waren aan het wachten op hun firmware upgrades kwamen er wel maar niet de gewenste, die zaten in de 7250i. Nu is de vraag wat nokia gaat doen met de 6230.

@ el1zer
Er zijn nog andere merken op de markt behalve Nokia.

[ Voor 9% gewijzigd door Miki op 27-03-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
[oogklepmode] Hij is gewoon jaloers joh!! [/oogklepmode]

Maargoed, ergens kan je wel gelijk hebben, voor mij is het gewon de manier van overstappen op iets nieuws. Ik ben 31 maart van me oude abo af, en neem een nieuwe, kan ik dan toevallig die krijgen die er leuk uitziet en niet zo verlept, dan neem ik die. ik kan nog welmaanden gaan wachten totdat er telefoons met 10 megapixel camera en 4GB geheugen en weet ik et allemaal, maar kan mij toch niet boeien. die extra opties zijn leuk, maar daarvoor koop niemand een telefoon IMO. dusjaaaaaa

@ Miki

Ik weet het, maar aangezien dit mijn 2e Nokia is, en de 6230 mijn 3e word. ik vind het gewoon een gebruiksvriendelijk ding, en uiteraard kom je overal wel uit alsje de tijd er voor neemt. maar toen ik met een oude siemens van me pa bezig was kon ik niet 123 alles vinden, lekker irritant, en je bent iets gewend, en heel veel mensen houden zich liever vast aan iets wat ze al kennen. waarom ineens overstappen op andere melk als de melk die je altijd dronk lekker is?

[ Voor 31% gewijzigd door orange.x op 27-03-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
el1zer schreef op 27 maart 2004 @ 17:11:
[oogklepmode] Hij is gewoon jaloers joh!! [/oogklepmode]

Maargoed, ergens kan je wel gelijk hebben, voor mij is het gewon de manier van overstappen op iets nieuws. Ik ben 31 maart van me oude abo af, en neem een nieuwe, kan ik dan toevallig die krijgen die er leuk uitziet en niet zo verlept, dan neem ik die. ik kan nog welmaanden gaan wachten totdat er telefoons met 10 megapixel camera en 4GB geheugen en weet ik et allemaal, maar kan mij toch niet boeien. die extra opties zijn leuk, maar daarvoor koop niemand een telefoon IMO. dusjaaaaaa

@ Miki

Ik weet het, maar aangezien dit mijn 2e Nokia is, en de 6230 mijn 3e word. ik vind het gewoon een gebruiksvriendelijk ding, en uiteraard kom je overal wel uit alsje de tijd er voor neemt. maar toen ik met een oude siemens van me pa bezig was kon ik niet 123 alles vinden, lekker irritant, en je bent iets gewend, en heel veel mensen houden zich liever vast aan iets wat ze al kennen. waarom ineens overstappen op andere melk als de melk die je altijd dronk lekker is?
Misschien zijn de andere melken wel verbeterd en smaken ze net zo lekker of zelfs beter dan de melk die je nu al lekker vind. De oude siemens telefoon kan misschien nu wel beter zijn geworden omdat siemens van haar fouten kan hebben geleerd. Nvidia kaarten waren vroeger ook altijd beter dan ATi kaarten, nu is het andersom. Ik kan zo nog wel ff door gaan, waar het mij om gaat is, wees objectief en loop niet achter de hype aan. Oordeel eerst zelf hoe goed deze telefoon is, meeste winkels verlenen de service om toestellen in het bijzijn van een medewerker uit te proberen.

Ps. ik ben dus absoluut niet merken trouw. Ieder jaar koop ik het toestel wat door de meeste reviews als beste eruit komt.

[ Voor 7% gewijzigd door Miki op 27-03-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roflmao schreef op 27 maart 2004 @ 11:31:
[...]
quote:
cokeske schreef op 27 maart 2004 @ 10:55:
ik heb hem ook sinds gisteren van bij Serge in België

zalig toestel maar...
-als je een bericht verwijdert, dan blijft dit bericht gewoon staan, pas nadat je je gsm hebt uitgezet en weer aangezet is het bericht verdwenen
-bij de Berichtenteller, ik had net een bericht ontvangen, kwam dit niet bij ontvangen berichten...

ik kan nog geen foto's tonen omdat ik nog geen bluetooth-adaptertje heb

hoofdtelefoontje is standaard bijgeleverd met een 32 mb mmc kaartje

het is mogelijk om radio te beluisteren via de speakers van de telefoon, maar hiervoor moet het hoofdtelefoontje aangesloten zijn

Dit zijn bugs, en die worden later opgelost dmv nieuwere firmware.
wel , heb helemaal geen problemen met berichten ondervonden , alles getest en al veel verzonden en verstuurd en niks problemen mee :?

ben net terug van zoektocht naar een zakje , het is er 1 van de 6610 geworden dan maar alsook , heel belangrijk jongens !!!! 256 Mb MMC kaart gaat erin en is compatibel !!!!!!
het werkt dus uitstekend , heb het eerst in winkel zelf getest dus en is toegankelijk en perfect in orde

ivm de minpunten en die 6230i gedoe , idd , das onvermijdbaar allemaal en mja , wilt ge foto's en goede video's koopt u ne deftige digi eh

ivm uitzicht enzo en gebruik oa de navkey , da werkt heel goed , ben je na een paar minuutjes heel goed mee weg , idd de uitstulping van de camera is minder , snap eigenlijk niet waarom die verdikking er is , neem de backcover eraf en dan is er geen verdikking nimer .

misschien el pirato cover uitkomen zonder die verdikking vanachter erin ?

voor de rest echt , ik raad het toestel in het bijzonder aan iedereen toch nog steeds aan , is echt toptoestel , heeft maar paar , niet echt storende voor me , minpunten wat de rest zeker goed maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geef ons dan es nen paar goede gsm's die uizijn of binnenkort uitkomen?
PS. welke heb jij?

ik ben aan vernieuwing toe en omdat deze toch veel functies geeft en die MP3 speler spreekt mij ook wel fel aan.(128mb is mss niet super veel maar als je elke dag een andere liveset erop zet is dat ook geestig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 17:41:
geef ons dan es nen paar goede gsm's die uizijn of binnenkort uitkomen?
PS. welke heb jij?

ik ben aan vernieuwing toe en omdat deze toch veel functies geeft en die MP3 speler spreekt mij ook wel fel aan.(128mb is mss niet super veel maar als je elke dag een andere liveset erop zet is dat ook geestig)
Uh, wat dacht je van de andere topics eens te lezen van Internet en Telefonie. Siemens S65, SE K700 -> kijk en gij zult vinden.

Ik heb nu een SE T630 simlock vrij -> witte versie, gekocht omdat de min puntjes van de T610 eruit zijn. Daarnaast goede support op gebied van bluetooth, IR, gprs. Daarnaast bulkt de telefoon over van opties, enige min puntje is de niet zo denderende camera. De prijs was echter zeer schappelijk, 29 euro bij 1 jarig verlenging van mijn t-mobile 300 abbo. Toestel al bijna 2 maanden in bezit. De nokia 6230 was geen optie geweest, die kwam voor mij te laat. Volgende telefoon wordt, ... weer een toestel wat de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft. Vorig jaar had ik namelijk een nokia 6610 en een samsung S300.

Nogmaals misschien is deze Nokia 6230 wel een wereld telefoon, echter totdat er nog geen concrete objectieve reviews zijn wil ik niet in de hype mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze telefoon ook in nederland al verkrijgbaar met kpn abonnement? want mijn abonement loop bijna af :) iemand iets gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 18:06:
is deze telefoon ook in nederland al verkrijgbaar met kpn abonnement? want mijn abonement loop bijna af :) iemand iets gezien
hij is officieel precies nog nergens te krijgen , in NL nog niks concreets gehoord , hier zou hij vanaf maandag in de meeste winkels moeten aankomen

Serge had er 20 gisteren , allen al uitverkocht , volgende levering is onbekend

kwa me abbo erbij mja , weet ik ni , da is hier in belgie ni eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 27 maart 2004 @ 17:59:
[...]

Nogmaals misschien is deze Nokia 6230 wel een wereld telefoon, echter totdat er nog geen concrete objectieve reviews zijn wil ik niet in de hype mee gaan.
wel , ik heel objectief en niet merk gebonden maar nu na 3 GSM's ben ik terug eens bij Nokia beland en echt , hij heeft paar minpunten , welke GSM niet , maar hij is echt zeer goed , ben er heel tevreden van zelfs met het gerucht van de 6230i da ik nog ni zo geloof , mijn toestel werkt op alle vlakken perfect ,alles maar dan ook alles uitgeprobeerd en aangepast vandaag behalve aan pc hangen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

256 Mb MMC kaart gaat erin en is compatibel !!!!!!
Dat is goed nieuws! Heb je zelf getest en welk merk gebruik je nu?
</zeurkous> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 20:33:
[...]

Dat is goed nieuws! Heb je zelf getest en welk merk gebruik je nu?
</zeurkous> :+
toestel dat ik in mijn handen had werkte het niet, 2x 256mb van takems, 1x 256mb van sandisk en 1x 512mb van protec, geen van alle werkten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm ook besteld :) Icm een t-mobile abonnement voor 2 jaar. Ik hoef niks voor de telefoon te betalen. Ik heb 150 belminuten en ik krijg binnen 21 dagen weer 22.50 terug gestort op m'n rekening.

Ik kan niet wachten :) Maar ik was ook hard toe aan een nieuwe telefoon, maar ik zat te wachten op deze tot er een leuke aanbieding kwam. Tot nu had ik prepaid bij Vodafone, maar daarmee heb ik niet eens bereik in m'n eigen huis, dus zal wel een verademing zijn als ik kan bellen als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

airliner schreef op 28 maart 2004 @ 00:06:
[...]

toestel dat ik in mijn handen had werkte het niet, 2x 256mb van takems, 1x 256mb van sandisk en 1x 512mb van protec, geen van alle werkten
Dat maakt me extra benieuwd wat a3ke er voor merk MMC in heeft gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 05:11:
[...]

Dat maakt me extra benieuwd wat a3ke er voor merk MMC in heeft gedaan :)
Ik anders ook wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Hoe zit het met die 6230i.
Wat zijn de extra dingen dat dit toestel moet kunnen en waarom staat er nog niks over op de site van nokia.
Heb nu een 6310i, maar die i staat voor internationaal. Overal ter wereld bellen.
Werkt ook perfect trouwens, maar waar staat de i dan voor bij de 6230??
Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meestal staat de 'i' voor een uitbredeing (verbetering) van de GSM
zoals bv firmware,tekortkomingen van de gewoone GSM enzo van die kleine foutjes.
Maar als ze nu nog niet praten van de 6230i dan zal dit nog zeker 3à5maanden duren hoor. Want deze GSM was ook aangekondigd voor Januarie en je ziet hoeveel het uitloopt met nokia. (dat is hun slimme marketing zet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

I staat voor Improved

ik zit nu trouwens te twijfelen, want 128x128 is wel erg klein naar mijn smaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Die i versie is van gewoon een opmerking geweest van mij vanwege de probleempjes met de memory kaartjes en wat mindere camera. Wat ik ermee bedoelde was het geval wat nokia had geflikt met de 7250 en 7250i. Ik blijf er bij dat voor de kopers van de 7250 het een schofterige actie is geweest. Of er dus ooit een 6230i versie komt is onduidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 12:31:
Even een vraagje. Hoe zit het met die 6230i.
Wat zijn de extra dingen dat dit toestel moet kunnen en waarom staat er nog niks over op de site van nokia.
Heb nu een 6310i, maar die i staat voor internationaal. Overal ter wereld bellen.
Werkt ook perfect trouwens, maar waar staat de i dan voor bij de 6230??
Ben erg benieuwd.
Wie zegt dat de "i" gaat komen? Lijkt me dus niet he?

Voorbeeldje:

6310 en 6310i verschil is dat de "i" een blauwe scherm heeft, en ook nog eens bluetooth. Meer niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Roflmao op 28-03-2004 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
Roflmao schreef op 28 maart 2004 @ 13:59:
[...]

Wie zegt dat de "i" gaat komen? Lijkt me dus niet he?

Voorbeeldje:

6310 en 6310i verschil is dat de "i" een blauwe scherm heeft, en ook nog eens bluetooth. Meer niet.
Verschillen van de 6310 en de 6310i zijn:

6310i heeft triband ondersteuning, ondersteuning voor java applicaties dat zijn dacht ik de 2 belangsrijkste verschillen.

Bluetooth hebben ze allebei, opticsh heeft de 6310i een beter scherm door de blauwe kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De basis 6310 heeft ook gewoon bluetooth hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
lekker belangrijk of er een i komt of niet, zoja begin een nieuw draadje, dit gaat over de 6230 en niet een i of b of z.

verder is het natuurlijk afwachten wie hem et eerst heft in NL, die ene silver heeft em al, maar das een belg :D dat telt niet ;) haha

ik ben nog steeds wel erg benieuwd en denk niet dat snel iets tegen zal vallen, en zo wel, pech hebben dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
Ben gisteren in Brussel shoppen geweest, kwam bij een tefoonwinkel van Proximus en nog wat, zei die dame dat er gisteren 20stuks binnen waren maar dat die allemaal al gelijk de deur uit waren. Volgende lading kwam donderdag binnen.

Kunnen de heren die de foon hebben nog wat pics posten ? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:14
de foutjes worden er heus wel uitgehaald dmv van nieuwe firmware. Dat had ik ook met mijn 8310 en 7210. Alleen mijn 7250 had nooit nieuwe firmware want Nokia bracht dus die i-versie uit :( Hopelijk komt ie ook snel hier in Nederland in de normale winkel uit want mijn 7250 is kapot en ik moet via de verzekering een 6230 aanvragen ( met bijbetaling ) en zo lang de normale winkels het niet hebben vrees ik dat ik geen beschikking kan krijgen over de 6230.

heeft er iemand trouwens geprobeerd om divx flmpies om te zetten naar .3gp met de juiste resolutie en geprobeerd om het af te spelen. Ik ben er wel benieuwd naar ... lijkt me een leuke feature !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het MMC kaartje dat ik heb is van dane-elec

maar om het compleet te benutten zal ik eerst de bleurtooth op pc moeten bijkopen

wel , ik ben er heel tevreden over het toetsel , op de camerauitstulping na dus dan .

PS : hoe heb je eigenlijk "gestest" of de MMC card compatibel was ofzo ?! , gaf die error of niets , kwestie van de waterkans dat ie toch niet werkt uit te sluiten bij me ,anders kan ik tot woensdag terug naar winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 16:37:
het MMC kaartje dat ik heb is van dane-elec

maar om het compleet te benutten zal ik eerst de bleurtooth op pc moeten bijkopen

wel , ik ben er heel tevreden over het toetsel , op de camerauitstulping na dus dan .

PS : hoe heb je eigenlijk "gestest" of de MMC card compatibel was ofzo ?! , gaf die error of niets , kwestie van de waterkans dat ie toch niet werkt uit te sluiten bij me ,anders kan ik tot woensdag terug naar winkel :?
hij gaf maar 128mb aan, dus niet de volledige hoeveelheid, ook met de mp3 speler kon ik maar 128mb gebruiken, andere bestanden zag ie gewoon niet

[ Voor 8% gewijzigd door airliner op 28-03-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
jjbstolk schreef op 28 maart 2004 @ 14:06:
[...]

Verschillen van de 6310 en de 6310i zijn:

6310i heeft triband ondersteuning, ondersteuning voor java applicaties dat zijn dacht ik de 2 belangsrijkste verschillen.

Bluetooth hebben ze allebei, opticsh heeft de 6310i een beter scherm door de blauwe kleur.
My bad :/

Sorry voor de foutieve info, maar ik wist dat dus echt niet }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en werkt die MP3-player goed?
ik verwacht hier eigenlijk wel toch is nen degelijk short review van iemand die hem al bezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 17:40:
en werkt die MP3-player goed?
ik verwacht hier eigenlijk wel toch is nen degelijk short review van iemand die hem al bezet :D
Als je de topic had gelezen, weet je dat de MP3 speler gewoon goed werkt, en tijdens het afspelen, kan je ook andere dingetjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roflmao schreef op 28 maart 2004 @ 17:45:
[...]

Als je de topic had gelezen, weet je dat de MP3 speler gewoon goed werkt, en tijdens het afspelen, kan je ook andere dingetjes doen.
kheb alles gelezen en ik weet dat je alles kan doen terwijl je MP3 luistert moar wil wa weten van kwali enzo :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me ook af hoe goed de kwaliteit nou eigenlijk is van die mp3 speler...
nog een paar vragen:
- Als je een fimpje opneemt zit er dan geluid bij??
- Hoe kan het dat 256Mb nog niet wordt ondersteund terwijl dat overaal wel staat?firmware?
- Kan je als je opneemt dat direct op de MMC kaart zetten??
- Kan je mp3 luisteren met een Bleutooth-headset? een gewone headset?
- Als je een smsje verstuurt geeft de telefoon dan aan als je een bericht vol hebt of blijf je maar doortypen??
- Zijn zwart en wit de enige kleuren??
- Komt er ook nog een 6230i ??

edit:
hoe date je een firmware up???

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 22:00:
nog een paar vragen:
- Hoe kan het dat 256Mb nog niet wordt ondersteund terwijl dat overaal wel staat?firmware?
bij a3ke werkt het, bij andere mensen niet. ligt aan het merk mmc
mp3 kan met: bluetooth en normale headset
radio kan alleen met normale headset (vanwege antenne)
- Als je een smsje verstuurt geeft de telefoon dan aan als je een bericht vol hebt of blijf je maar doortypen??
rechtsbovenin zit een tellertje die aftelt. na de 160 tekens kun je gewoon door typen. 480 karakters max.
ja, maar er zijn wel extra frontjes
dat weet niemand. de 6230i is nog nergens ooit aangekondigd. slechts een ilustratie mbt. het vernieuwen van firmware e.d.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Laatst online: 29-06 21:21
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 22:00:
nog een paar vragen:
- Als je een fimpje opneemt zit er dan geluid bij??
- Kan je als je opneemt dat direct op de MMC kaart zetten??
neem voortaan het topic ff vlug door voordat je je vragen stelt.. scheelt een hoop useless posts... op de eerste vraag en die over sms na waren ze allen al gesteld (en beantwoord)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
het kan ook zijn dat ik een telefoon in mijn handen had met een vroegere firmware versie (telefoon was namelijk niet helemaal legaal verkregen), misschien dat de huidige het wel ondersteund... ik wacht iedergeval ff af tot verdere info, wil geen risicos daarmee lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht ik een primeur te hebben dat dit toestel voor 400 euro in Beverwijk ligt, lijkt het erop dat er al mensen zij die hem hebben. Goed voor geinteresseerde, hij lag vandaag ik hal 25. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 22:41:
Dacht ik een primeur te hebben dat dit toestel voor 400 euro in Beverwijk ligt, lijkt het erop dat er al mensen zij die hem hebben. Goed voor geinteresseerde, hij lag vandaag ik hal 25. ;)
400 euro is goedkoop voor beverwijk, meeste nieuwe telefoons die daar komen, zijn vaak 100 euro duurder dan de adviesprijs. Ik kom btw best vaak in beverwijk, met name bij de hal met die computerstuff (weet nr. niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m 3 dagen geleden besteld bij my-gsm.nl :) Ik krijg m gratis bij een 1(!) jarig abonnement. Wel 450 minuten maar toch :) 50 euro in de maand... Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok , meer antwoorden hopelijk op de meeste hun vragen

ben zelfs momenteel aant luisteren naar AAC en MP3kes aant luisteren en heb ook eens de radio geprobeerd , het valt best te pruimen allemaal :)

naar luisteren naar bestanden is wel een trukje , je kan ze spelen via je "verkenner" maar daar kan je enkel luisteren en stoppen

in media menu heb je radio + muziekspeler , daar kan je starten en playlist opstellen en eenderd wat ondertussen doen met je GSM , zelfs al ga je video bekijken , na de video ofzo gaat hij terug naar radio/playlist automatisch

de kwaliteit van de foto's op high resolution vallen zeer goed mee voor GSM-camera foto's te zijn , de video is idd minder maar deze is ipv de clipjes van 100 Kb (15 seconden) wel op maximum te zetten , zijnde 4 minuten opnemen

en met al dit spelen en zoeken , smsen en bellen wel redelijk veel is hij nu halverwege zijn batterijcapaciteit sinds vrijdagmiddag/avond volledig opgeladen geweest te zijn .

Zelfs sound opnemen is in amr bestand , foto's in jpg en films in 3gp

en door de 5 waynavkey , de 2 extra menutoetsen appart en de nieuwe s40 soft wel , overal zit wel iets of wat optie of details achter

kortom , nog steeds blijf ik hem aanraden , dit toestelleke zal een tijdje in men bezit blijven is deze keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 00:04:
ok , meer antwoorden hopelijk op de meeste hun vragen

ben zelfs momenteel aant luisteren naar AAC en MP3kes aant luisteren en heb ook eens de radio geprobeerd , het valt best te pruimen allemaal :)

naar luisteren naar bestanden is wel een trukje , je kan ze spelen via je "verkenner" maar daar kan je enkel luisteren en stoppen

in media menu heb je radio + muziekspeler , daar kan je starten en playlist opstellen en eenderd wat ondertussen doen met je GSM , zelfs al ga je video bekijken , na de video ofzo gaat hij terug naar radio/playlist automatisch

de kwaliteit van de foto's op high resolution vallen zeer goed mee voor GSM-camera foto's te zijn , de video is idd minder maar deze is ipv de clipjes van 100 Kb (15 seconden) wel op maximum te zetten , zijnde 4 minuten opnemen

en met al dit spelen en zoeken , smsen en bellen wel redelijk veel is hij nu halverwege zijn batterijcapaciteit sinds vrijdagmiddag/avond volledig opgeladen geweest te zijn .

Zelfs sound opnemen is in amr bestand , foto's in jpg en films in 3gp

en door de 5 waynavkey , de 2 extra menutoetsen appart en de nieuwe s40 soft wel , overal zit wel iets of wat optie of details achter

kortom , nog steeds blijf ik hem aanraden , dit toestelleke zal een tijdje in men bezit blijven is deze keer
dus de video is wel in kwaliteit in te stellen?

naja ik merk het wel als ik em morgen of iig komend e week binnenkrijg!!

weltrusten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el1zer schreef op 29 maart 2004 @ 00:06:
[...]

dus de video is wel in kwaliteit in te stellen?

naja ik merk het wel als ik em morgen of iig komend e week binnenkrijg!!

weltrusten :)
neeje , is ni in te stellen , wel de grote van de file , standaard is bedoeld denk ik om in mms te voegen , volgende settings is maximum

dit veranderd niks aan de kwaliteit van de video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de tering hee

wat een gezeik richting mark in de afgelopen dagen. Ik ben even een weekendje in Londen geweest, naar een goede vriendin, en heb wel ff 2 uur nodig gehad om alles ff door te nemen. Tof dat de telefoon al leverbaar is in belgie! Wat kunnen mensen toch zeuren om kleine dingetjes, JA WE ZIJN HIER HELEMAAL FREAKED VAN DE 6230! Ik snap niet dat dat zo erg is?!

Maargoed, heb in Londen dus ook alle winkeltjes (t liefst de meest louche zaakjes) afgestruint, maar in londen verwachten ze de telefoon eind april pas. Wat wel grappig was, in Nederland had Ben op een gegeven moment de actie proefBen, ik weet niet of mensen zich dat nog kunnen herinneren, maargoed in Londen hangt de hele stad dus vol met billboards met heel groot TRY in alle soorten letters, ware het niet dat deze advertentie van Orange afkomstig is. En toen ik thuis mijn telefoonrekening checkte zag ik onderaan staan dat T-Mobile zijn voordeelnetwerk in het buitenland per 1 mei aanpast; In Denemarken, Frankrijk en Zwitserland bel je dan ineens het goedkoopst met Orange... Strange, zal daar een samenwerking gaan ontstaan? Ben benieuwd wat de NMA en de OPTA daarvan gaan vinden...

Goed dat gaat allemaal een beetje ver off topic. Waar ik nog benieuwd naar ben, heeft iemand al ervaring en of reviews gelezen mbt de Digitale Pen SU-1B. Voor de duidelijkheid: JA IK HEB HET FORUM HELEMAAL AFGESTRUIND, (ja hoor ook (en vooral) deel 1)! Lag er bij de ceBit geen BT pen bij de telefoon? Dat vind ik nou zo'n typische applicatie die volgens mij ontzettend veel problemen zal veroorzaken, maar ik wil dat ding er dus echt wel bij hebben!

Wanneer je bij Nokia telefoons op *#0000# drukt zie je (ik spreek even voor de nokia's die ik tot noch toe heb gehad) de software versie van het toestel en de datum van de laatste software update. Ik ben nu heel benieuwd of airliner een andere software versie heeft dan a3ke... Laten jullie het even weten?

Dan nog één ding: Ik kan me voorstellen dat sommige mensen de toon van El1zer niet zo heel erg aanstaat in de kritiek, maar ik ben het wel elke keer met hem eens hoor! Sommige mensen zijn echt te lui om zelf een beetje dingen op te gaan zoeken, natuurlijk kun je dingen vragen, maar als iets al 389 duizend keer is gevraagd en jij komt aankakken met nóg een keer zo'n vraag dan gaat dat bij menig actief lezer/schrijver op dit forum nog al jeuken. Hou er gewoon ff rekening mee dat dingen al eerder gezegd kunnen zijn, en ga pas wijs doen als je weet waar het over gaat! O-)

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt zeker dezelfde rot koptelefoon erbij als bij de 6610?
mijne was vrij snel kapot. en ging te snel los...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Laatst online: 31-08 00:40
dcell schreef op 28 maart 2004 @ 16:31:
heeft er iemand trouwens geprobeerd om divx flmpies om te zetten naar .3gp met de juiste resolutie en geprobeerd om het af te spelen. Ik ben er wel benieuwd naar ... lijkt me een leuke feature !
Ik heb de telefoon niet maar wel al vast een paar filmpjes geprobeert om te zetten. De resolutie van die filmpjes moet dus 128x96 worden. Erg klein dus. Ik heb een paar afleveringen van southpark omgezet naar .3gp. En de beeldkwaliteit (op me pc) is niet waardeloos. Je kan het in iedergeval allemaal zien (lezen is nauwelijks te doen).
Ik ergerde me vooral aan de geluidskwaliteit van de omgezette filmpjes. Zodra er een beetje achtergrondmuziek+stemmen tegelijk zijn vervormt het geluid lichtelijk. Losse stemmen gaan nog wel.

Maar ik denk dat filmpjes zoals southpark, simpsons en misschien zelfs friends ofzo wel te doen zijn. Die duren namelijk niet veel langer dan 20-25 minuten. Een hele film is denk ik niet echt heel erg relext.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 02:53:
Zo de tering hee

Wanneer je bij Nokia telefoons op *#0000# drukt zie je (ik spreek even voor de nokia's die ik tot noch toe heb gehad) de software versie van het toestel en de datum van de laatste software update. Ik ben nu heel benieuwd of airliner een andere software versie heeft dan a3ke... Laten jullie het even weten?

groeten
V03.16
22-03-04
RH-12
GSM P1.1
(c) NOKIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 02:53:
Dan nog één ding: Ik kan me voorstellen dat sommige mensen de toon van El1zer niet zo heel erg aanstaat in de kritiek, maar ik ben het wel elke keer met hem eens hoor! Sommige mensen zijn echt te lui om zelf een beetje dingen op te gaan zoeken, natuurlijk kun je dingen vragen, maar als iets al 389 duizend keer is gevraagd en jij komt aankakken met nóg een keer zo'n vraag dan gaat dat bij menig actief lezer/schrijver op dit forum nog al jeuken. Hou er gewoon ff rekening mee dat dingen al eerder gezegd kunnen zijn, en ga pas wijs doen als je weet waar het over gaat! O-)

groeten
Je bent iig een van de weinige die dat vind volgens mij :9

anyways, ik zal zometeen 06plaza nog es mailen om te vragen hoe en wat, ik hoo pdat ze em vrijdag binnen gehad hebben, al lijkt me dat stug, dan hadden ze namelijk wel gemaild. wat me wel opvalt is dat de mensen die em bij 06plaza hebben besteld de laatste tijd btje afwezig lijken, kan aan mij liggen :)

Verder ben ik wel steeds benieuwder naar dat ding.

ik hoorde ook veel mensen over die uitstulping van die camera. is dat dan erg veel? en degene die vidnen van wel die zeggen dat er als je het frontje weghaald zeg maar niets meer erachter zit, dus het alleen opvulling is... maar is het materiaal van het frontje, ( gedeelte dus wat uitsteekt aan de achterkant ) hetzelfde als de rest? misschien dat er eeuh breekbaar spul loopt onder dat dikkere stukje frontje? ( eigenlijk backje, want het is de achterkant ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet ook 06plaza.nl weer s gemaild of ze de telefoon al binnen is.
Ook heb ik de telefoon op CeBIT in de handen gehad (niet zo lang want die gek van nokia zat me heletijd op de vingers te kijken en alles was in het duits). Maar mij was toen niets opgevallen kwa uitsteeksels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 09:06:
Ik heb zonet ook 06plaza.nl weer s gemaild of ze de telefoon al binnen is.
Ook heb ik de telefoon op CeBIT in de handen gehad (niet zo lang want die gek van nokia zat me heletijd op de vingers te kijken en alles was in het duits). Maar mij was toen niets opgevallen kwa uitsteeksels.
nou aan de achterkant zit de camera, en er zit een soort iets uitstekend iets, waar de lens zit, en dan loopt dat naar de zijkant van de telefoon, volgens mij is het ook geen cm ofzo :) misschien hooguit 2 mm, maar dat zou denk ik al veel zijn! maargoed, ik kan me er denk ik neit aan ergeren. moet denk ik straks alleen mijn eeuh broekzakken reorganiseren :P dati k niet weer mijn sluitels braaf bij mijn telelfoon in de broekzak doe :D dat vind ie niet zo fijn.

misschien een keycord nemen voor me sleutels :D haha NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Álles in m'n pocket is kleiner dan m'n 7650 dus Lima Bravo. Verwacht belletjes van T4T alsie leverbaar is, dus blijft afwachten (wil ook nog eens de witte versie dus wellicht nóg langer wachten)...
Berichtje aan a3ke >> Heb al een aantal keer gevraagd hier hoe het zit met de foto-ID als iemand je belt en tot zover alleen te horen dat het niet Full Screen zou zijn. Is de foto dezelfde grootte (lees: net zo klein) als bij de 3650, 3660, 7250i, 7650 en 6600 of krijg je bij de 6230 de foto groter te zien als iemand belt? Mocht je nog foto's gaan maken van het toestel, dan graag ook een kiekje van als iemand belt, ter illustratie.
Cheers, SvdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Laatst online: 29-06 21:21
Damn ik ben vannacht disconnected by KPN... Abo is nu dus echt afgelopen.. EN ik lees hier nog steeds niet dat ie er is... :'( :'( :'(
Drama!! Dat word dus nog ff wachten..

En terwijl ik dit schreef krijg ik devglnd email :'(

Geachte heer mevrouw

Hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding hiervan kunnen wij u als volgt informeren. Helaas kan Nokia Nederland de 6230 niet leveren en zijn er enigszins lever problemen. Wij verwachten zelf weer de Nokia 6230 over een week of 2 volop te kunnen leveren.Hopende u volledig te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, twijfelt u niet contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet

Klantenservice
Belstore [info@belstore.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niemand naar de stad gerend? Er is weer een nieuwe dag begonnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 10:59:
Nog niemand naar de stad gerend? Er is weer een nieuwe dag begonnen. ;)
waarom naar de stad rennen als de mensen wel naar mij toe komen om die telefoon te leveren :D kijk je hebt het goed geregeld of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Ik heb nog steeds helemaal niks gehoord van GSMtrack.nl.. Terwijl ik donderdag al een email heb gestuurd en gisteren nogmaals..

Iemand wel iets gehoord van GSMtrack.nl??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo te zien aan het aantal replys is dit de niet telefoon die je gewoon moet hebben ? is ie echt zo goed dan. ik hoorde men pratijk leraar er ook al over ziet er wel cool uit opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 11:26:
zo te zien aan het aantal replys is dit de niet telefoon die je gewoon moet hebben ? is ie echt zo goed dan. ik hoorde men pratijk leraar er ook al over ziet er wel cool uit opzich.
naja of ie echt heel goed is weten nog weinig mensen. degene die em hebben ( belgen ) die zijn niet meer te bekennen :P zeker te druk met filmpjes maken en muziek luisteren :)

maar de specs zijn goed IMO en hij ziet er erg wijs uit :) dus ik en vele anderen wachten vol spanning op de tnt dhl, ups of wat ever :) postbode kan ook nog! dusss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Laatst online: 11-09 09:20
nivvle schreef op 29 maart 2004 @ 10:11:
...

Geachte heer mevrouw

Hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding hiervan kunnen wij u als volgt informeren. Helaas kan Nokia Nederland de 6230 niet leveren en zijn er enigszins lever problemen. Wij verwachten zelf weer de Nokia 6230 over een week of 2 volop te kunnen leveren.Hopende u volledig te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, twijfelt u niet contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet

Klantenservice
Belstore [info@belstore.nl]
Wilt dit zeggen dat HEEL Nederland nog 2weken moet wachten ? Of enkel één bepaalde leverancier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Dat wordt een reisje naar Belgie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

06plaza in haar laatste mailtje 23 maart!
[...]

Wij denken dan ook dat ze het toestel pas na de Cebit uitleveren vanuit Nokia, daarna zal het toestel verspreid worden door de leveranciers en mede het feit dat op de Nokia site wordt vermeld kwartaal 2 gaan we er vanuit dat het eind week 14 wordt. Wij zullen de toestellen hopelijk vrijdag danwel maandag ontvangen en dezelfde dag direct doorsturen.

Wij willen u bij voorbaad danken voor uw geduld, ook wij wachten met spanning af op de levering van het meeste besproken toestel van het afgelopen jaar.

Uiteraard wordt u op de hoogte gehouden als uw toestel naar u onderweg is. Wij hopen u uiteraard zo snel mogelijk blij te maken met deze alleskunner van Nokia.

Met vriendelijke groet,

Sales Team
Reken dus op volgende week dinsdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 08:05:
[...]

V03.16
22-03-04
RH-12
GSM P1.1
(c) NOKIA
Opzich vind ik dit heel erg bijzonder, Je hebt je telefoon nu een aantal dagen, en je hebt een software versie van (hij is vandaag een beetje jarig) precies één week oud?! Heb je m nog geupdate ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 11:55:
[...]
Reken dus op volgende week dinsdag!
Beste heer/ dame,

Helaas hebben wij zojuist het bericht gehad van de leverancier dat de Nokia 6230 die deze week geleverd zou worden pas in week 14 geleverd wordt. De levering schuift dus nog een weekje op.

Wij denken dan ook dat ze het toestel pas na de Cebit uitleveren vanuit Nokia, daarna zal het toestel verspreid worden door de leveranciers en mede het feit dat op de Nokia site wordt vermeld kwartaal 2 gaan we er vanuit dat het eind week 14 wordt. Wij zullen de toestellen hopelijk vrijdag danwel maandag ontvangen en dezelfde dag direct doorsturen.

Wij willen u bij voorbaad danken voor uw geduld, ook wij wachten met spanning af op de levering van het meeste besproken toestel van het afgelopen jaar.

Uiteraard wordt u op de hoogte gehouden als uw toestel naar u onderweg is. Wij hopen u uiteraard zo snel mogelijk blij te maken met deze alleskunner van Nokia.

Met vriendelijke groet,

Sales Team
dat mailtje had ik ook. maar tis dus week 14... maar wanneer is die beurs afgelopen dan? duurt die zo ontzettend lang? volgens mij is ie al afgelopen toch? maar als ze zeggen naar week 14, dan bedoelen ze dus deze week ontvangen ( maandag, vandaag dus ) en niet aankomende vrijdag want dan leveren hun in week 15... of zie ik het nou verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste heer/ mevrouw,

Wij hebben uw aanvraag in goed toestand ontvangen, uw toestel, de Nokia 6230, is echter nog niet op voorraad en daarom willen wij de volgende keuze aan u voorleggen. Wij kunnen uw contract aanvragen/ verlengen en uw toestel zo spoedig mogelijk nasturen, zodra de leverancier aan ons heeft geleverd. We kunnen ook wachten tot het toestel daadwerkelijk op voorraad is en uw contract op dat moment aanvragen/ verlengen en dezelfde dag alles toesturen.

De prijs waarvoor u hebt besteld staat vast tot het einde van de maand, hierna kan dit eventueel wijzigen. Als u kiest om nu te verlengen/ aan te sluiten dan bent u in elk geval zeker van de prijs waarvoor u nu besteld heeft.

Wij verwachten dat het toestel in week 14 geleverd wordt. Wij zijn hierin echter afhankelijk van de leveranciers. Daarnaast is er nog niet bekend of alle back-orders in één keer worden uitgeleverd. Mochten er niet genoeg zijn dan is de volgende levering in week 16.

Normaal leveren wij binnen 4 werkdagen en omdat de kans aanwezig is dat de levertermijn in dit geval overschreden kan worden wil ik graag de keuze aan u overlaten.
Ik zou dan ook graag van u horen voor welke optie u kiest.

Het kan zijn dat u hier eerder al contact over hebt gehad met ons maar door de overweldigende aanvragen willen wij dit graag nog even bevestigen om misverstanden te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Sales Team

deze kreeg ik vrijdag van 06plaza...

(hoe doe je zn quote block eigenlijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
ik heb niet gekeken naar de software versie, ik heb de telefoon alleen getest op de zwarte markt en dus niet gekocht vanwege aantal nadelen (zie vorige reply), mijn excuses

[ Voor 16% gewijzigd door airliner op 29-03-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

el1zer schreef op 29 maart 2004 @ 11:59:
[...]

[...]

dat mailtje had ik ook. maar tis dus week 14... maar wanneer is die beurs afgelopen dan? duurt die zo ontzettend lang? volgens mij is ie al afgelopen toch? maar als ze zeggen naar week 14, dan bedoelen ze dus deze week ontvangen ( maandag, vandaag dus ) en niet aankomende vrijdag want dan leveren hun in week 15... of zie ik het nou verkeerd
cebit is inmiddels afgelopen

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 12:01:
Beste heer/ mevrouw,

Wij hebben uw aanvraag in goed toestand ontvangen, uw toestel, de Nokia 6230, is echter nog niet op voorraad en daarom willen wij de volgende keuze aan u voorleggen. Wij kunnen uw contract aanvragen/ verlengen en uw toestel zo spoedig mogelijk nasturen, zodra de leverancier aan ons heeft geleverd. We kunnen ook wachten tot het toestel daadwerkelijk op voorraad is en uw contract op dat moment aanvragen/ verlengen en dezelfde dag alles toesturen.

De prijs waarvoor u hebt besteld staat vast tot het einde van de maand, hierna kan dit eventueel wijzigen. Als u kiest om nu te verlengen/ aan te sluiten dan bent u in elk geval zeker van de prijs waarvoor u nu besteld heeft.

Wij verwachten dat het toestel in week 14 geleverd wordt. Wij zijn hierin echter afhankelijk van de leveranciers. Daarnaast is er nog niet bekend of alle back-orders in één keer worden uitgeleverd. Mochten er niet genoeg zijn dan is de volgende levering in week 16.

Normaal leveren wij binnen 4 werkdagen en omdat de kans aanwezig is dat de levertermijn in dit geval overschreden kan worden wil ik graag de keuze aan u overlaten.
Ik zou dan ook graag van u horen voor welke optie u kiest.

Het kan zijn dat u hier eerder al contact over hebt gehad met ons maar door de overweldigende aanvragen willen wij dit graag nog even bevestigen om misverstanden te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Sales Team

je moet gewoon aan het begin wat je wilt quoten het woord quote tussen [] zetten, en dan aan het eind wat gequote moet worden zet je /quote tussen [], doe maar eens gewoon mijn message quoten en dan kijken naar de code :)

F*CK, ik hoop weldat ik er snel bij was, zodat ik van die 1e zending kan genieten :D maar dat is volgens mij wel gelukt! anders zou je nog 2 weken moeten wachten zeg, moet er niet aan denken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:24
Macer schreef op 29 maart 2004 @ 11:18:
Ik heb nog steeds helemaal niks gehoord van GSMtrack.nl.. Terwijl ik donderdag al een email heb gestuurd en gisteren nogmaals..

Iemand wel iets gehoord van GSMtrack.nl??
Bellen! Heb ze vrijdag gebeld en meteen iemand aan de telefoon. Email is GEEN snel medium.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Dat zie je verkeerd. :)

*edit* el1zer bedoel ik dan.

Ze zeggen eind week 14 ontvangen en dan eventueel die vrijdag, of anders de maandag erna versturen, dus zou je de gsm pas op z'n vroegst begin volgende week hebben.

Maar het is toch allemaal gokwerk!

[ Voor 9% gewijzigd door Nasty Nate op 29-03-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Nasty Nate schreef op 29 maart 2004 @ 12:15:
Dat zie je verkeerd. :)

*edit* el1zer bedoel ik dan.

Ze zeggen eind week 14 ontvangen en dan eventueel die vrijdag, of anders de maandag erna versturen, dus zou je de gsm pas op z'n vroegst begin volgende week hebben.

Maar het is toch allemaal gokwerk!
[jochem myjer mode] Neej Mark, dat zie je niet goed! [/jochem myjer mode]

argh. najaaaa ik merk iig wel weer dat topic mij aant overheersen is, of kan ik beter zeggen dat het missen van een degelijke dagtaak ( verveling dus ) mij overheerst! sjonge jonge stage lopen sucks big O!

wat je zegt, het blijft gokken, voor tzelfde geldt duurt et nog een maand of ze hebben em morgen binnen! kan iemand niet ff via via heel betrouwbare info inwinnen ofzo? of er iemand iemadn kent die bij rotterdam in de havens eeuh die kisten scant ofzo?? :P of ga ik nu te ver ;)

[jochem myjer mode] Ja Mark, je gaat te ver! [/jochem myjer mode]

[ Voor 5% gewijzigd door orange.x op 29-03-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

el1zer schreef op 29 maart 2004 @ 12:21:
[...]

wat je zegt, het blijft gokken, voor tzelfde geldt duurt et nog een maand of ze hebben em morgen binnen! kan iemand niet ff via via heel betrouwbare info inwinnen ofzo? of er iemand iemadn kent die bij rotterdam in de havens eeuh die kisten scant ofzo?? :P of ga ik nu te ver ;)
THE_BASE had wel goeie info altijd.. maar hij heeft nu een t630 gekocht aangeschaft en sindsdien zie ik hem niet meer in dit topic..

offtopic. stage sucks idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:24
Net gsmtrack gebeld: Zij halen ze uit engeland, en daar is hij al anderhalve week leverbaar. Vandaag of morgen wordt hij opgestuurd!! (Afgelopen vrijdag besteld)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uurtje geleden verstuurd:
Ik heb vernomen dat meerdere winkels in nederland de Nokia 6230 inmiddels ontvangen hebben. Ik vroeg me af of jullie hem ook al ontvangen hebben en of ik de telefoon dus deze week kan verwachten.
Zonet ontvangen:
In Nederland? Vrijdag had nog geen enkele leverancier het toestel…
Wij verwachten wel deze week de levering, zodra het toestel binnen is zal iedereen ook een mail hierover ontvangen. Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sig69 schreef op 29 maart 2004 @ 12:32:
Net gsmtrack gebeld: Zij halen ze uit engeland, en daar is hij al anderhalve week leverbaar. Vandaag of morgen wordt hij opgestuurd!! (Afgelopen vrijdag besteld)
Mooi gelul van GSMtrack dan, want (zoals je wellicht niet zult hebben gelezen):
Ik ben even een weekendje in Londen geweest, heb in Londen dus ook alle winkeltjes (t liefst de meest louche zaakjes) afgestruint, maar in londen verwachten ze de telefoon eind april pas.
En opzich ben ik ook niet bij 2 zaken geweest ofzo, maar heb echt alles wat een telefoon verkocht gevraagd. Toestel is bij de meesten niet eens bekend, en als ie wel bekend is wachten zij op leveranciers die melden dat het eind april wordt. Ik wens GSMtrack dus veel succes in Engeland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op 29 maart 2004 @ 12:26:
[...]

THE_BASE had wel goeie info altijd.. maar hij heeft nu een t630 gekocht aangeschaft en sindsdien zie ik hem niet meer in dit topic..

offtopic. stage sucks idd :D
the base ja haha trouwe nokia fan die van z'n n-gage afmoest, en nu nooit meer op het forum veschenen, jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 12:01:
Beste heer/ mevrouw,

blablabla

Met vriendelijke groet,

Sales Team

hee nils, wanneer heb jij je telefoon eigenlijk besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
heb weer email gehad van 06plaza na mijn vraag op hoeveel ze er besteld hadden omdat er volgens mij veel aanvragen bij hun zijn.
Besteld zijn er genoeg, de vraag is hoeveel we uitgeleverd krijgen.

En inderdaad is het toestel nog niet binnen, anders hadden wij u gemaild.

Met vriendelijke groet,

Sales Team
dusja, ik ga nu gewoon wachten tot hun mailen, en dan btje klieren op dit topic.

offtopic:
iemand nog leuke intressante site? im bored :P degene die ik heb gemaild mailen ook niet trug! aso's :) die hebben zeker wat te doen

[ Voor 9% gewijzigd door orange.x op 29-03-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe goed de 6230 bruikbaar is als agenda? De agenda van de 6210 vind ik bijvoorbeeld vrij onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 13:15:
Kan iemand mij vertellen hoe goed de 6230 bruikbaar is als agenda? De agenda van de 6210 vind ik bijvoorbeeld vrij onbruikbaar.
:X

http://www.nokia.com/supp...s/6230/english/2_5_1.html

offtopic:
ik zal dat topic report eens gaan gebruiken

[ Voor 25% gewijzigd door orange.x op 29-03-2004 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verhip! Ben weken aan het lezen over de 6230, dit nog niet gevonden. Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 13:25:
Verhip! Ben weken aan het lezen over de 6230, dit nog niet gevonden. Mijn excuses.
http://www.nokia.com/support/tutorials/6230/dutch/2_5_1.html

voor als je ook nog nederlands wil, ennuh, stond gewoon in de startpost heur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Laatst online: 19-08 11:49
Woei, net Vodafone gebeld, ik kan nu al mn abbo verlengen (loopt officieel af in Juni).
De 6230 komt over ongeveer 2 weken bijh hun binnen; bij 2 jaar gratis, 1 jaar ongeveer 190 bijbetalen.
Over 2 weekjes terugbellen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Twilight op 29-03-2004 14:18 ]

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZZle1
  • Laatst online: 04-09 14:23
Twilight schreef op 29 maart 2004 @ 14:17:
Woei, net Vodafone gebeld, ik kan nu al mn abbo verlengen (loopt officieel af in Juni).
De 6230 komt over ongeveer 2 weken bijh hun binnen; bij 2 jaar gratis, 1 jaar ongeveer 190 bijbetalen.
Over 2 weekjes terugbellen :)
Wat voor Vodafone abbo heb je ?
Lekker duidelijk ook, ik stap zaterdag bij een Citypoint binnen en die zeggen eind april :|
Ook de Nokia Store wist mij te vertellen dat ie pas eind april binnen zou komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Laatst online: 19-08 11:49
RaZZle1 schreef op 29 maart 2004 @ 14:26:
[...]

Wat voor Vodafone abbo heb je ?
Vodafone 300

[ Voor 36% gewijzigd door Twilight op 29-03-2004 14:40 ]

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mobile-review.com/preview/nokia-6230-en.shtml

quote:
*MMC-card slot is placed under the battery, once again Nokia decided to use this system. You have to turn off the phone first, in order to exchange your MMC card with music. Not really comfortable, if you ask me. In my opinion, it is one of the main weakness of this device.*

Als dit het enige is wat zwak is aan de telefoon....valt mee te leven als je er een 256mb kaart in doet!

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb net 2call gebeld, die hebben het nu over woensdag/donderdag. Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren, maar goed dat is bekend als je een Nokia wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 16:21:

quote:
*MMC-card slot is placed under the battery, once again Nokia decided to use this system. You have to turn off the phone first, in order to exchange your MMC card with music. Not really comfortable, if you ask me. In my opinion, it is one of the main weakness of this device.*

Als dit het enige is wat zwak is aan de telefoon....valt mee te leven als je er een 256mb kaart in doet!
ja dr zit nog verschil in dus, want ik kan bijvoorbeeld via mijn printer wel bestanden heen en weer slingeren op dat ding, maar dan moet ie er dus uit. stel ik koop een datakabel usb gedoeding of bluetooth kaartje heb ik dit probleem niet, dusja, maargoed datum en tijd erin doen is niet de grootste moeite, wel jammer opzich, maar kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Peewee schreef op 29 maart 2004 @ 16:31:
Ik heb net 2call gebeld, die hebben het nu over woensdag/donderdag. Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren, maar goed dat is bekend als je een Nokia wil hebben.
ik heb hem ook bij 2call bestel maar nog niets gehoord van ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

el1zer schreef op 29 maart 2004 @ 16:33:
[...]

ja dr zit nog verschil in dus, want ik kan bijvoorbeeld via mijn printer wel bestanden heen en weer slingeren op dat ding, maar dan moet ie er dus uit. stel ik koop een datakabel usb gedoeding of bluetooth kaartje heb ik dit probleem niet, dusja, maargoed datum en tijd erin doen is niet de grootste moeite, wel jammer opzich, maar kan niet alles hebben.
de tijd opnieuw instellen is alleen bij de "goedkopere" nokia's
de 'duurdere' hebben iets waar door dat blijft staan als je de accu er uit trekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
super-muffin schreef op 29 maart 2004 @ 16:40:
[...]

de tijd opnieuw instellen is alleen bij de "goedkopere" nokia's
de 'duurdere' hebben iets waar door dat blijft staan als je de accu er uit trekt
ik vond mijn 6510 toch niet echt goedkoop, als je die klasse bedoelt :) maar ik zal het eens testen, dan zet ik em eerst uit en dan batt eruit, en dan batt erin en weer aan moment....

verrek :D oh, dat wist ik niet, dan is het zeker als je je batt eruit trekt als ie nog aanstaat. dan valt het dus wel mee met het probleem, toch? zou mij niet zo snel storen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 11:58:
[...]

Opzich vind ik dit heel erg bijzonder, Je hebt je telefoon nu een aantal dagen, en je hebt een software versie van (hij is vandaag een beetje jarig) precies één week oud?! Heb je m nog geupdate ofzo?
naar men weten kunde hem zelf ni updaten ?!

ik heb hem dus van de vrijdag de 27 ste maart laat op de dag , hij was daar die dag zelf nog maar binnengekomen en de handelaar was ze zelf bij de distributeur gaan halen

dus soft en toestel 1 week oud :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis weer zon fucking nokia truck aan het worden geloof ik, telkens aan de leverenciers doorgeven dat ie zeker volgende week wordt geleverd en dan iedere week het zelfde gezeik.
Kom wat pissed off :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 16:21:

quote:

Het gaat dus hier om een preview en geen review. Dit product is dus getest toen het nog in productie fase zat review dateert uit 11-12-03 we zitten nu bijna al in april 8)7 . Het is dus helemaal niet reprensentatief voor de versie die binnenkort in de winkel ligt. Wil je echt weten hoe goed deze telefoon is wacht dan de echte Reviews van mobile-review en mobileburn af. Beide sites nemen geen blad voor hun mond en zijn zeer kritisch, iets wat hedendaags ver te zoeken is door gesponsoorde reviews.

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 29-03-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racverberne
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:22
ik heb hem dus van de vrijdag de 27 ste maart laat op de dag
je hebt hem al zes jaar??

P4 1,6@2,24 MSI 845 ultra-c retail cooler 1 casefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

26 maart , men excuses 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Gemaild aan gsmtrack vrijdag:
Ik ben van plan de nokia 6230 te bestellen, wanneer kan ik hem verwachten?
Vandaag antwoord gekregen:
Nokia 6230 komen morgenmiddag binnen en kunnen vanaf woensdag uitgeleverd worden, heb je dus voor het weekend in huis.

[ Voor 4% gewijzigd door weppe op 29-03-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, Bij GSMtrack issie alleen in het Graphite leverbaar, en ik wil juist de WITTE... Ook zijn ze niet de allergoedkoopste, maar ach wat boeit dat als ik de gemiddelde zenuwen van eenieder hier zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racverberne schreef op 29 maart 2004 @ 17:31:
[...]

je hebt hem al zes jaar??
Anders doe je ff nog bijdehander...
(En kom nou niet met de opmerking: "Beter bijdehand dan bijdevoet")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roflmao schreef op 28 maart 2004 @ 23:18:
[...]

400 euro is goedkoop voor beverwijk, meeste nieuwe telefoons die daar komen, zijn vaak 100 euro duurder dan de adviesprijs. Ik kom btw best vaak in beverwijk, met name bij de hal met die computerstuff (weet nr. niet meer).
Logischer wijs zou hij toch een stuk goedkoper moeten zijn dan in de winkel, vooral omdat je er geen garantie op hebt? Of zie ik het nu verkeerd in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Ook antwoord gehad van GSMtrack.nl...
Geen zorgen, er komen hier een partij contracten per dag binnen waar je bang van wordt.
Jou contract is compleet en ok binnen, toestellen komen morgen middag binnen en kunnen dus vanaf wornsdag verstuurd worden.
Dus waarschijnlijk heb ik hem nog voor het weekend.. Kost me 97 euro in combinatie met een verlenging voor Orange 40.

[ Voor 5% gewijzigd door M@cer op 29-03-2004 19:47 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Hoe zit het met gesplitte live-sets die je wilt afspelen op de nokia 6230. Kun je aangeven dat hij nummers zonder pauzes ertussen afspeelt? Ik heb al eens eerder een nokia met mp3 speler gehad (5510) maar deze liet telkens 2 sec tussen een nummer :S Als je een liveset afspeelt is het wel zo handig als deze aan een stuk doorloopt...

[ Voor 2% gewijzigd door weppe op 30-03-2004 00:02 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
weppe schreef op 30 maart 2004 @ 00:02:
Hoe zit het met gesplitte live-sets die je wilt afspelen op de nokia 6230. Kun je aangeven dat hij nummers zonder pauzes ertussen afspeelt? Ik heb al eens eerder een nokia met mp3 speler gehad (5510) maar deze liet telkens 2 sec tussen een nummer :S Als je een liveset afspeelt is het wel zo handig als deze aan een stuk doorloopt...
:X |:(

Zo ik heb mijn 6510 vandaag voor 55 eur verkocht :) seems like a fair ( volgens mij schrijf je et zo ) deal to me. alleen nu nog mijn nieuwe, ja ik lever me oude pas over als ik de nieuwe heb natuurlijk :) maar wil em wel graag hebben. kan ik mooi livesets testen of ze misschien in 1x overlopen zonder 2 sec pauze tussen de nummers ( misschien nog niet gehoord van gewoon alles aan elkaar plakken, ipv uit elkaar halen, misschien moet je dan maar de slechte stukken wegknippen en de rest aan elkaar zonder slechte stukken )

offtopic:
zit btje te wachten tot xpsp2 geinstalled is, in remote. lees ik ook nog dat xbox met $30 gedaald is, heb er net een :) maargoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 20:44
Weet iemand hoe het zit met de synchronisatie van het geluid tijdens video-opname of afspelen?
Volgens de pre-view loopt het niet synchroon. :?

Toch wel iets om over na te denken... ;(

Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.