Zo de tering hee
wat een gezeik richting mark in de afgelopen dagen. Ik ben even een weekendje in Londen geweest, naar een goede vriendin, en heb wel ff 2 uur nodig gehad om alles ff door te nemen. Tof dat de telefoon al leverbaar is in belgie! Wat kunnen mensen toch zeuren om kleine dingetjes, JA WE ZIJN HIER HELEMAAL FREAKED VAN DE 6230! Ik snap niet dat dat zo erg is?!
Maargoed, heb in Londen dus ook alle winkeltjes (t liefst de meest louche zaakjes) afgestruint, maar in londen verwachten ze de telefoon eind april pas. Wat wel grappig was, in Nederland had Ben op een gegeven moment de actie
proefBen, ik weet niet of mensen zich dat nog kunnen herinneren, maargoed in Londen hangt de hele stad dus vol met billboards met heel groot TRY in alle soorten letters, ware het niet dat deze advertentie van Orange afkomstig is. En toen ik thuis mijn telefoonrekening checkte zag ik onderaan staan dat T-Mobile zijn voordeelnetwerk in het buitenland per 1 mei aanpast; In Denemarken, Frankrijk en Zwitserland bel je dan ineens het goedkoopst met Orange... Strange, zal daar een samenwerking gaan ontstaan? Ben benieuwd wat de NMA en de OPTA daarvan gaan vinden...
Goed dat gaat allemaal een beetje ver off topic. Waar ik nog benieuwd naar ben, heeft iemand al ervaring en of reviews gelezen mbt de
Digitale Pen SU-1B. Voor de duidelijkheid: JA IK HEB HET FORUM HELEMAAL AFGESTRUIND, (ja hoor ook (en vooral) deel 1)! Lag er bij de ceBit geen BT pen bij de telefoon? Dat vind ik nou zo'n typische applicatie die volgens mij ontzettend veel problemen zal veroorzaken, maar ik wil dat ding er dus echt wel bij hebben!
Wanneer je bij Nokia telefoons op *#0000# drukt zie je (ik spreek even voor de nokia's die ik tot noch toe heb gehad) de software versie van het toestel en de datum van de laatste software update. Ik ben nu heel benieuwd of
airliner een
andere software versie heeft
dan a3ke... Laten jullie het even weten?
Dan nog één ding: Ik kan me voorstellen dat sommige mensen de toon van El1zer niet zo heel erg aanstaat in de kritiek, maar ik ben het wel elke keer met hem eens hoor! Sommige mensen zijn echt te lui om zelf een beetje dingen op te gaan zoeken, natuurlijk kun je dingen vragen, maar als iets al 389 duizend keer is gevraagd en jij komt aankakken met nóg een keer zo'n vraag dan gaat dat bij menig actief lezer/schrijver op dit forum nog al jeuken. Hou er gewoon ff rekening mee dat dingen al eerder gezegd kunnen zijn, en ga pas wijs doen als je weet waar het over gaat!
groeten