![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 93% gewijzigd door airliner op 25-03-2004 17:06 ]
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 93% gewijzigd door airliner op 25-03-2004 17:06 ]
Geachte heer,
Wij hebben vernomen dat de Nokia 6230 in week 16 / 17 op de nederlandse markt wordt geintroduceerd.
Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Telecom4u
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Heb je'm niet direct uit z'n handen gerukt???ken schreef op 19 maart 2004 @ 16:12:
Ik zag er vandaag iemand mee lopeneventjes geduld nog, maar hij komt eraan
en je hebt niet gevraagd waar die persoon hem vandaan heeft?ken schreef op 19 maart 2004 @ 16:12:
6600 = Symbian, 6230 = Nokia 40-series, dat is geen vergelijk.airliner schreef op 19 maart 2004 @ 16:11:
omdat hij net als de 6600 elk multimedia kaartje ondersteund, mijn 6600 ondersteund ook 512mb geheugen kaartjes, dus waarom zou een nieuwere telefoon dat niet doen?
ook heb ik slecht nieuws, de winkel waar ik hem besteld heb (telecom4u) mailde me net:
[...]
Weet je het zeker, kan ook 6220 geweest zijn?ken schreef op 19 maart 2004 @ 16:12:
[ Voor 6% gewijzigd door Roflmao op 19-03-2004 16:19 ]
ik heb ook een berichtje van nokia gehad (welke ik in deel 1 heb gepost):Roflmao schreef op 19 maart 2004 @ 16:18:
[...]
Tjah op de Nokia site staat "2de kwartaal" he?dat hebben ze niet voor niks daar gezet.
beetje tegenstrijdig allemaalGeachte Heer Van Twillert,
Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.
De Nokia 6230 is vorige week in uitlevering geplaatst. Nu is het afwachten
hoe snel de distribiteurs de toestellen zal leveren aan de dealers, wat
meestal is dit binnen de 2 weken.
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Nokia Service Professional
Dutch Team
Club Nokia Careline
-----Original Message-----
From: ext HE van Twillert
Sent: 03/14/2004 23:42:09
To: NokiaHelpline.dut@nokia.com
Subject: Nokia phones or enhancements
[Country: Netherlands][Language: Dutch]
[Permission to Email: yes][Permission to SMS: no][Permission to Letter:
no][Permission to Phone: no]
[First name: HE][Last name: van Twillert]
[Street address: XXXX]
[ZIP: XXXX][City: Den Helder]
[Email address: XXXX]
[Landline: XXXX][Mobile: +31]
[Phone model: Nokia 6230][IMEI: ]
[CID: ]
[Contact topic: Nokia phones or enhancements]
[Message: vanaf wanneer is dit toestel (6230) leverbaar? kunnen jullie wat
specifieker zijn dan Q1'04 of Q2'04? bijvoorbeeld een weeknummer of datum
alvast bedankt]
[Operator: ]
[Operating system: ]
[ Voor 5% gewijzigd door airliner op 19-03-2004 16:23 ]
Grafisch Ontwerper, 999 Games
Anoniem: 41743
Is het dan echt helemaal niet mogelijk dat ik mijn nummer kan behouden? Ik vind het namelijk erg raar dat het wel kan als je naar een andere provider gaat.Beste heer Smit,
Met betrekking tot nummerportering zijn er regels gesteld vanuit de OPTA. Het moet mogelijk zijn om nummers te porteren van de ene naar de andere provider. Zogenaamd intern porteren mag niet. Bijvoorbeeld Vodafone doet dit wel, deze hebben een constructie met 2 BV’s waardoor Prepaid een apart bedrijf is en het wel mogelijk is.
Wij kunnen helaas niets aan deze situatie veranderen, uiteraard zouden wij er graag voor zorgen dat u uw nummer mee kon nemen, dit ligt echter aan T-mobile.
Wij hopen u hiermee dan ook voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Sales Team
maar dan ligt het nog steeds in de handen van de distribiteurs, als die luithemeparktommy schreef op 19 maart 2004 @ 16:37:
ik geloof Nokia denk ik eerder dan Telecom4u
dus ik denk/hoop gewoon dat ie er volgende week is![]()
Anoniem: 109267
Anoniem: 33167
KickAnoniem: 33167 schreef op 31 januari 2004 @ 12:37:
Is dit toestel nou eindelijk een GPRS klasse A toestel?
Sinds de 6310 lijkt Nokia te zijn blijven steken op GPRS klasse B.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Anoniem: 108471
zucht, nerd!Anoniem: 108471 schreef op 19 maart 2004 @ 20:52:
kan er dan niemand een mailtje stureh wanneer hij uitkomt,
naar nokia ofzo?
(niet dat ik er echt op zit te wachten , door een weekje of 2 later gaat de gsm niet stuk ! )
Dit probleem ken ik, wil je toch je nummer behouden doe dan de volgende stappen:Anoniem: 41743 schreef op 19 maart 2004 @ 16:37:
Ik heb een probleempje.
Ik heb meerdere jaren een Nokia 3330 T-Mobile Prepaid gehad, maar die telefoon ben ik een kleine maand geleden kwijt geraakt. Nu wil ik het nummer weer gebruiken op mijn nieuwe telefoon met abbo van T-Mobile.
Dat nummer wordt nu dus niet meer gebruikt, en ik zou het erg lastig vinden als ik een nieuw nummer zou moeten nemen en deze weer aan iedereen zou moeten vertellen.
Op de vraag of ik dit nummer kon porteren naar 06plaza.nl (waar ik de 6230 besteld heb) kreeg ik dit antwoord:
[...]
Is het dan echt helemaal niet mogelijk dat ik mijn nummer kan behouden? Ik vind het namelijk erg raar dat het wel kan als je naar een andere provider gaat.
Wat is de logica hier in?
Domoticz + Fotografie + Gaming
Anoniem: 46713
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
lezen is ook een vak (klikbaar)Anoniem: 108471 schreef op 19 maart 2004 @ 20:52:
kan er dan niemand een mailtje stureh wanneer hij uitkomt,
naar nokia ofzo?
(niet dat ik er echt op zit te wachten , door een weekje of 2 later gaat de gsm niet stuk ! )
De tijd dat je gsm alleen goed was om te bellen en te sms’en is allang voorbij. Op dit toestel heb je niet alleen streaming beeld en geluid. Je beschikt ook over een videorecorder, een digitale VGA-camera, een MP3-speler...
Je vindt de Nokia 6230 binnenkort in de winkel.
Om even te genieten van een preview en alle info klik je nu al hier
En je verteld ons niks over de toestel? Hoe is de scherm, functies enzo? Vertel is wat over de toestelthefox154 schreef op 20 maart 2004 @ 11:41:
heb gister op de cebit een tijd met een kerel van nokia staan praten, gelijk ff met de 6230 en vooral de 9500 (bij die laatste heb je ech een bakkie nodig) staan spelen.
Volgens die man kwam de 6230 pas medio april in duitsland op de markt en volgde de benelux op korte termijn erachteraan.... wachten dus nog
Bedankt voor de tip! Slim bedachtBRAiN schreef op 19 maart 2004 @ 21:22:
[...]
Dit probleem ken ik, wil je toch je nummer behouden doe dan de volgende stappen:
Koop een prepaid pakket van een andere provider.
Laat je oude nummer naar je nieuwe prepaid porteren.
En porteer het vervolgens naar je nieuwe abonnement.
Het kost even wat tijd, maar dan heb je ook wat
[ Voor 19% gewijzigd door Brooky op 20-03-2004 20:47 ]
Anoniem: 26590
dat kan mijn 6100 al...Anoniem: 26590 schreef op 20 maart 2004 @ 15:54:
Wat ik me ook afvraag, is of een functie die de 6600 ondersteund, ook door de 6230 wordt ondersteunt. Namelijk het synchroniseren van de Outlook agenda op je PC met de kalender van de Nokia...
Is er iemand die daar iets over kan/durft te zeggen?
Kan niet. De headset is ook de antenne. MP3tjes luisteren moet wel kunnen zonder headset...themeparktommy schreef op 20 maart 2004 @ 17:00:
Effe een N00b vraagje... kan best al gezegd zijn..![]()
maar, kan ik ook radio luisteren ZONDER headset? dus gewoon uit de luidsprekers?
me broer zegt van niet, maar ik schijn het ergens gelezen te hebben
kan iemand meer info geven ?
Anoniem: 82206
De headset moet er altijd inzitten, maar dan kan je ook radio over de luidspreker luisteren. De headset is inderdaad de antenne.themeparktommy schreef op 20 maart 2004 @ 17:00:
Effe een N00b vraagje... kan best al gezegd zijn..![]()
maar, kan ik ook radio luisteren ZONDER headset? dus gewoon uit de luidsprekers?
me broer zegt van niet, maar ik schijn het ergens gelezen te hebben
kan iemand meer info geven ?
Anoniem: 94438
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
[ Voor 7% gewijzigd door dcell op 20-03-2004 21:18 ]
nee, nog niet te koop.deuxani schreef op 20 maart 2004 @ 21:51:
http://www.belcompany.nl/et/images/3.jpg
Is ie nou al te koop of niet dan??
39
Heb de convertor inderdaad gevonden op de Nokia site:dcell schreef op 20 maart 2004 @ 21:17:
Terugkomend op de laatste vraag over die .3gp bestanden. De 6320 speelt inderdaad .3gp videobestanden af. Volgens mij krijg je er wel een cd bij met software om te converteren of je kan het dan downloaden van nokia.com. Ik meen dat het ook het geval was bij de 6600 ( software erbij krijgen ) Is er trouwens nog een lengte-restrictie voor de videofiles ? ik wil namelijk verschillende afleveringen anime converteren en voor de lange treinreizen gebruikenzou dat mogelijk zijn ?
[ Voor 4% gewijzigd door Johny58 op 20-03-2004 22:09 ]
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
je moet je even registreren bij forum.nokia.com, om de software te installeren moet je ook geregistreerd zijn, je krijgt dan een email met de serial key toegestuurd naar het email adres dat je hebt opgegeven bij je registratie.Johny58 schreef op 20 maart 2004 @ 22:00:
[...]
Heb de convertor inderdaad gevonden op de Nokia site:
[...]
http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-63,00.html
Je moet inloggen om m te downloaden, lukt dus niet.
Iemand die een andere heeft?
[ Voor 12% gewijzigd door airliner op 20-03-2004 23:11 ]
Ik dacht eigenlijk dat deze telefoon op Symbian zou draaien. Ik weet dat hier veel software voor beschikbaar is. Die Nokia 40-series is dat vergelijkbaar en is er net zoveel software voor beschikbaar als voor Symbian?Roflmao schreef op 19 maart 2004 @ 16:18:
[...]
6600 = Symbian, 6230 = Nokia 40-series, dat is geen vergelijk.
de 40-series is het oude vertrouwde nokia menu.mol99 schreef op 21 maart 2004 @ 10:30:
[...]
Ik dacht eigenlijk dat deze telefoon op Symbian zou draaien. Ik weet dat hier veel software voor beschikbaar is. Die Nokia 40-series is dat vergelijkbaar en is er net zoveel software voor beschikbaar als voor Symbian?
Wat is de reden dat ze hier geen Symbian op draaien?
[ Voor 5% gewijzigd door JackBol op 21-03-2004 11:00 ]
Anoniem: 95473
Anoniem: 95473 schreef op 21 maart 2004 @ 12:56:
heb je hem ook in verschillende kleuren??
en wat zijn nou deheden van dit toestel???
ik wil er zelf nl ook een kopen
Dit vind ik eigenlijk wel een groot nadeel. Met bijvoorbeeld de SPV van Organge kun je eigenlijk geen extra software installeren maar hier zit een unlock functie op.Dirk-Jan schreef op 21 maart 2004 @ 11:00:
[...]
de 40-series is het oude vertrouwde nokia menu.
je kan dus geen extra software installeren op je telefoon.
de reden is waarschijnlijk om het simpel te houden.
EDIT: het is trouwens wel een nieuwe versie van os40
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
we zijn nu in week 13yeroen1979 schreef op 21 maart 2004 @ 15:57:
Ben op de Cebit geweest en heb de telefoon daar in mijn handen gehad (ik MOEST `m weer teruggeven) Schermpje is mooi, imho absoluut niet onduidelijk en een stuk helderder als van mijn 6610. Kom maar op met dat ding.
Van het kastje naar de muur lopen...
Dan gaat het een paar weken stil worden in dit topic vrees ik.airliner schreef op 21 maart 2004 @ 22:26:
zullen we vanaf nu niet meer posten totdat de telefoon daadwerkelijk gereleased is, dit is in deel 1 ook al voorgesteld.
met uitzondering uiteraard van belangrijke vragen/opmerkingen die niet in deel 1 of in dit topic terug te vinden zijn
link naar deel 1
ik heb nog steeds serieuze hoop dat het toestel deze week uitkomt, en valt er nog wat te discussieren dan, volgens mij weten we onderhand meer over het toestel dan de makers ervanJimsterrr schreef op 21 maart 2004 @ 23:08:
[...]
Dan gaat het een paar weken stil worden in dit topic vrees ik.
Gewoon gezellig discussieren over dit toestel is geen probleem imho.
Vragen over prijzen/beschikbaarheid hebben we wel genoeg gehad ja.
kijk is op handango.com en je kan uiteraard zelf programma's schrijven, check daarvoor forum.nokia.comarene schreef op 21 maart 2004 @ 23:31:
Nog een vraagje over dat zelf toevoegen van applicaties. Ik lees overal dat dat niet kan omdat er serie 40 op zit. Toch kun je wel java spelletjes en toepassingen installeren lees ik in de start van dit topic. Maar waar moet ik dan aan denken?
Kun je bijvoorbeeld een eigen mp3 spelers installeren? of gps software? of andere nuttige applicaties?
Iemand ook tips waar je die software voor de serie 40 kunt downloaden of kopen?
[ Voor 11% gewijzigd door airliner op 21-03-2004 23:39 ]
Je kan "simpele" java applicaties erop gooien, "echte" programma's zoals je bij de 6600 kan doen zal niet lukken, als je winamp een beetje aanpast, kan het op een 6600, op een 6230 zal dit niet zomaar lukken.arene schreef op 21 maart 2004 @ 23:31:
Nog een vraagje over dat zelf toevoegen van applicaties. Ik lees overal dat dat niet kan omdat er serie 40 op zit. Toch kun je wel java spelletjes en toepassingen installeren lees ik in de start van dit topic. Maar waar moet ik dan aan denken?
Kun je bijvoorbeeld een eigen mp3 spelers installeren? of gps software? of andere nuttige applicaties?
Iemand ook tips waar je die software voor de serie 40 kunt downloaden of kopen?
[ Voor 3% gewijzigd door orange.x op 21-03-2004 23:41 ]
[ Voor 4% gewijzigd door FongWan op 21-03-2004 23:51 ]
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |
The release of Developer Platform 2.0 for Series 40 builds on the capabilities provided in DeveloperRoflmao schreef op 21 maart 2004 @ 23:39:
[...]
Je kan "simpele" java applicaties erop gooien, "echte" programma's zoals je bij de 6600 kan doen zal niet lukken, als je winamp een beetje aanpast, kan het op een 6600, op een 6230 zal dit niet zomaar lukken.
Eigen MP3 spelers kan wel denk ik, maar via java weet niet of dat wel gaat lukken, gps moet wel lukken met java denk ik.
Het enige wat ik me afvraag is of de 6230 een zelfde systeem als de 6100/7210/6610 gaat krijgen? Het is wel een aangepaste series 40, maar dat moet wel, want MMC support. Ik weet dus niet zeker of je zomaar een programma a la msn erop kan gooien. Dus de antwoorden zijn speculaties.
1. quote: "Polyphonic ring tones (supporting up to 24 instruments)"FongWan schreef op 21 maart 2004 @ 23:50:
Ik heb een vraagje over de 6230 die ik in het vorige topic niet heb kunnen terug vinden. Of ik wordt heel erg scheel en heb er overheen gelezen, dan bij deze mijn excuses voor het vragen van bekende dingen.
Ik heb zelf nu een 6610 die aan vervanging toe is en de 6230 gaat dat waarschijnlijk worden.
Mijn vragen:
1) Hoeveel kanaals polyphonic is de 6320? Ik meende ergens iets van 16 kanaals gelezen te hebben maar is dit ook zo? Want het huidige geluid is best wel bagger ten opzichte van de concurrentie.
2) Kan je ook mp3's als ringtones instellen? En belangrijker, kan je dit ook doen voor je bellergroepen? Want dat mis ik wel van bij de 6610Die rot standaard ringtones kan je alleen gebruiken, en niet zelf opgeslagen dingen uit je gallary. Want dat zou ik erg handig vinden aangezien ik altijd bellergroepen gebruik. Kan ook best zijn dat het in de met de nieuwere 6610 wel kan maar mijn firmware is best oud. Had het toestel gekocht toen hij net uit was.
Nu nog maar afwachten wanneer hij binnenkomt .... bij T 4 Telecom staat hij in ieder geval nog niet in de prijslijsten of in hun systeem. Maar ja, T 4 Telecom is meestal iets later dan de rest met nieuwe toestellen.
[ Voor 5% gewijzigd door airliner op 22-03-2004 00:01 ]
En bij TooninstellingenBellergroepen
U kunt de namen en telefoonnummers in Contacten indelen in bellergroepen. Voor elke bellergroep kunt u instellen dat een bepaalde beltoon moet klinken en een geselecteerde afbeelding in het display moet worden weergeven wanneer u wordt gebeld door een telefoonnummer uit de groep (zie onder). Zie Waarschuwen bij onder Tooninstellingen
Groepsbeltoon en selecteer de beltoon die u voor de groep wilt instellen. De beltoon Standaard is geselecteerd voor het actieve profiel.
Ik kan er geen antwoord op vinden in ieder geval. Er staat alleen dat je een ringtone kan opgeven in de bellergroep maar niet of dat ook een mp3 kan zijn of dergelijke. En das is nou net wat ik wilde weten ...Tooninstellingen
druk op Menu en selecteer achtereenvolgens Instellingen en Tooninstellingen. U vindt dezelfde instellingen ook in het menu Profielen (zie Profielen
Selecteer Oproepsignaal om aan te geven hoe u wilt worden gewaarschuwd wanneer een spraakoproep binnenkomt. U kunt de volgende opties kiezen: Bellen, Oplopend, 1 x bellen, 1 x piepen en Stil.
Selecteer Type beltoon voor inkomende spraakberichten. Als u in de Galerij opgeslagen beltonen wilt selecteren, selecteert u Galerij openen in de lijst met beltonen.
Tip: Als u een beltoon downloadt of ontvangt via infrarood of draadloze Bluetooth-technologie, kunt u de beltoon opslaan in de Galerij.
Selecteer Beltoonvolume en Trilsignaal voor inkomende spraakoproepen en berichten. Het trilsignaal werkt niet wanneer de telefoon is aangesloten op een lader, bureaulader of carkit.
Selecteer Berichtensignaaltoon om de signaaltoon voor inkomende berichten in te stellen. Selecteer Chatwaarschuwingstoon om een waarschuwingstoon voor chatberichten in te stellen. Selecteer Toetsenvolume of Waarschuwingstonen om waarschuwingssignalen in te stellen, bijvoorbeeld wanneer de capaciteit van de batterij laag is.
Selecteer Waarschuwen bij om de telefoon zodanig in te stellen dat deze alleen overgaat wanneer oproepen worden ontvangen van de telefoonnummers die behoren tot een geselecteerde bellergroep. Ga naar de gewenste bellergroep of naar Elke oproep en druk op Markeer.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |
Anoniem: 91478
ik ga ervan uit dat het kan met mp3/aac betsanden die in het telefoon geheugen zijn opgeslagen, op de mm kaart betwijfel ik het, aangezien deze uitwisselbaar isFongWan schreef op 22 maart 2004 @ 00:10:
Van de on-line handleiding:
[...]
En bij Tooninstellingen
[...]
Ik kan er geen antwoord op vinden in ieder geval. Er staat alleen dat je een ringtone kan opgeven in de bellergroep maar niet of dat ook een mp3 kan zijn of dergelijke. Er is wel te lezen dat je in je profiel instellingen wel gebruik kan maken van gedownloadde ringtones. Maar aan die info heb ik niets ... dat was al algemeen bekend bij mij.
kijk ff in de startpost van dit deel of op nokia.com onder features, beetje zelf onderzoek kan geen kwaadAnoniem: 91478 schreef op 22 maart 2004 @ 00:12:
Weet iemand of hier ook het spelletje bounce op zit![]()
Zeer verslavend spelletje op me 6610, voor als ik in de klas niks tedoen heb
[ Voor 21% gewijzigd door airliner op 22-03-2004 00:15 ]
lijkt me leuk in een loungebar ofzo, zon apparaat aan een monitor en iedereen zijn eigen fotos laten zienAnother really smart and useful invention is Nokia’s Image Viewer. It transforms your TV into a photo viewer, making it the centre of the
photo viewing universe. Perhaps by chance (or insightful planning) TV resolution is the same as what comes off the camera. VGA size,
meaning that photos taken at high quality on the 6230 are just as vivid as good TV reception. Picture quality which is more than
acceptable, over a viewing area that you can comfortably see throughout most lounge rooms. With high capacity memory cards being
able to store thousands of photos, showing people on your phone or TV could well cut out the need for paper. Who would ever carry that
many prints everywhere they go anyway?
[ Voor 81% gewijzigd door airliner op 22-03-2004 02:11 ]
Waarom kan dit niet bij de 6610?? Ik kan op mijn 6610 gewoon gallerij openen kiezen bij ringtones voor een bellersgroep..FongWan schreef op 21 maart 2004 @ 23:50:
2) Kan je ook mp3's als ringtones instellen? En belangrijker, kan je dit ook doen voor je bellergroepen? Want dat mis ik wel van bij de 6610Die rot standaard ringtones kan je alleen gebruiken, en niet zelf opgeslagen dingen uit je gallary. Want dat zou ik erg handig vinden aangezien ik altijd bellergroepen gebruik. Kan ook best zijn dat het in de met de nieuwere 6610 wel kan maar mijn firmware is best oud. Had het toestel gekocht toen hij net uit was.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
[ Voor 3% gewijzigd door Libertarian op 22-03-2004 09:32 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Libertarian op 22-03-2004 09:32 ]
Anoniem: 109483
http://www.nokia.com/nokia/0,,28392,00.htmlAnoniem: 91478 schreef op 22 maart 2004 @ 00:12:
Weet iemand of hier ook het spelletje bounce op zit![]()
Zeer verslavend spelletje op me 6610, voor als ik in de klas niks tedoen heb
Anoniem: 106823
Ik heb ook een 6610, maar ik kan gewoon beltonen uit mijn gallerij toewijzen aan een bellergroep....... Misschien een software update gehad? Mijn toestel is van november 2003.FongWan schreef op 21 maart 2004 @ 23:50:
Anoniem: 87074
Houd er wel rekening mee dat je waarschijnlijk het nummer van je sim (staat achterop) moet invullen i.g.v. nummerportatie van prepaid naar prepaid. Als je je telefoon plus sim kwijt bent, is dit misschien moeilijk.Anoniem: 41743 schreef op 20 maart 2004 @ 14:28:
[...]
Bedankt voor de tip! Slim bedachtMoek ff kijke hoe ik dat aan ga pakken, heb namelijk geen phone meer...
Maar wat dan in godsnaam de logica van het idee dat je alleen je nummer mee mag nemen naar een andere provider???
[Asus P5W DH Deluxe][Intel Core 2 Duo E6600][Corsair TWIN2X2048-6400C4][MSI Geforce 7900 GTO 512 MB][Samsung Syncmaster 940BF][Coolermaster RealPower 550Watt][2x WD250GB Sata II][Logitech Z-2300][Logitech G5SE & G15][Windows XP Professional SP2]
Anoniem: 26590
Anoniem: 109267
kreeg ik als antwoordGoedemiddag,
Ik hoor veel speculaties over de levering in week 16/17, klopt dit met jullie leverancier? of zegt deze nog steeds dat het week 13 wordt, of is dit inmiddels al later geworden, of hebben jullie al een datum waarop de nokia 6230 binnen kan komen?
Met vriendelijke groet,
Mark van Wolfswinkel
ik zie het nog steeds gebeuren, dat donderdag de tnt ofzo hiero langs komt rijden met martin erin, en die even mijn mobiel en de rest langs komt brengenOp dit moment staat de levering nog steeds gepland voor deze week, wij wachten in spanning af.
Met vriendelijke groet,
Sales Team
[ Voor 13% gewijzigd door orange.x op 22-03-2004 13:37 ]
jahoor, mijn abo loopt de 31e af, en dan wordt mijn nummer overgezet. Ik krijg een tijdelijk nummer van T-Mobile, en dan wordt dat de 31e veranderd. als de telefoon dus na de 31e geleverd wordt, kan ik altijd nog met mijn oude telefoon en mijn nieuw sim bellen en smsenAnoniem: 109267 schreef op 22 maart 2004 @ 13:09:
week 16/17??? Dat is gewoon half april!! Wat is nokia met die telefoon aan het doen? Wat is het nut hiervan?
Maar nu een vraag die wel te beantwoorden is: mijn abonnement van orange (wat trouwens echt een zware tegenvaller was, betaal echt een kapitaal, en heb binnen niet eens bereik) loopt 13 april af (week 17 dus), maar ik wilde eigenlijk wel graag mijn nummer behouden. Als dat ding nou gewoon deze wk uitkomt is dat geen probleem, maar hoe los ik dat op als hij echt pas week 17 uitkomt??? Kan dit?
Anoniem: 36705
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 36705 op 22-03-2004 16:56 . Reden: meer info gevonden in andere deel forum >>> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/676347/ ]
in de vorige reactie (klikbaar) van nokia zeiden ze dus dat het toestel (vanaf nu) 2 weken geleden was verstuurtGeachte Heer Van Twillert,
Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.
Wij krijgen hier enkel de leveringsdatum door ,wanneer de toestellen in
Finland verscheepd worden ,wij kunnen niet nakijken welke dealers eerst
bevoorraad worden of welke winkel ze al geleverd gekregen heeft, in principe
is binnen de maand volgend op de verscheping iedereen bevoorraad.
Indien u verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Nokia Service Professional
Dutch Team
Club Nokia Careline
0900/202.60.55
[ Voor 12% gewijzigd door airliner op 22-03-2004 14:13 ]
Anoniem: 108462
Nee, mmc kaartjes passen in zeer weinig laptops, de grootste standaard daarvoor is Compact-Flash en dat staat ook op het plaatje van bovenstaande aanbieding.Anoniem: 108462 schreef op 22 maart 2004 @ 14:11:
bij de aldi hebben ze volgende week memory kaartjes in de aanbieding. dit staat er bij: 256 MB Flash memorykaart
...
is dit nou zo'n kaartje wat in de nokia 6230 zou passen???
of alleen voor in de digicam?
(sorry ben nog niet zo goed in alle verschillen tussen de kaartjes en zou zonde zijn als ik de verkeerde zou kopen)
op de 6600 draait een heel ander OS. zgn. symbian OS.BRAiN schreef op 22 maart 2004 @ 09:24:
Ik begrijp het nog steeds niet met het gebruik van extra (java) applicaties voor de Nokia 6230. Ik heb gekeken op de de forum pagina van Nokia en kwam het volgende tegen:
Nokia 6600
Enabling Technology:
Java MIDP 2.0, MMS
Java APIs:
CLDC 1.0, MIDP 2.0, Nokia UI API, MMAPI (JSR-135), WMA (JSR-120), Bluetooth API (JSR-82 no OBEX)
Nokia 6230
Enabling Technology:
Java MIDP 2.0, MMS
Java APIs:
CLDC 1.1, MIDP 2.0, Nokia UI API, MMAPI (JSR-135), WMA (JSR-120), Bluetooth API (JSR-82 no OBEX), JTWI rel.1 (JSR-185)
Eigenlijk kan je hieruit concluderen dat de Nokia 6230 hetzelfde kan qua applicaties als de Nokia 6600, of ben ik nou gek? Hij ondersteund wel dezelfde APIs, één met een hogere versie en nog één extra die de Nokia 6600 niet heeft.
Denk dat het door de oude firmware komt. Had hem eind 2002 gehaald toen hij net op de markt was.Macer schreef op 22 maart 2004 @ 08:47:
[...]
Waarom kan dit niet bij de 6610?? Ik kan op mijn 6610 gewoon gallerij openen kiezen bij ringtones voor een bellersgroep..
Dit vind ik echt super jammer. Is er een manier om toch Symbian op dit mobieltje te draaien door middel van een firmware upgrade of iets dergelijks?Dirk-Jan schreef op 22 maart 2004 @ 14:20:
[...]
op de 6600 draait een heel ander OS. zgn. symbian OS.
dat is iets anders als de java vm waarin je java proggies kan draaien.
op de 6600 kun je dus symbian applicaties installeren. dit gaat niet op de 6230
Nee, dat komt door het type telefoon d8 ik, maar Symbian kan er dus niet op. Alleen de firmware van de 40-series kan je upgraden.mol99 schreef op 22 maart 2004 @ 15:42:
[...]
Dit vind ik echt super jammer. Is er een manier om toch Symbian op dit mobieltje te draaien door middel van een firmware upgrade of iets dergelijks?
je moet het zien als mac os op een "ibm compatible" systeem proberen te draaien, maar dan nog onmogelijker, dit oa vanwege de hardwaremol99 schreef op 22 maart 2004 @ 15:42:
[...]
Dit vind ik echt super jammer. Is er een manier om toch Symbian op dit mobieltje te draaien door middel van een firmware upgrade of iets dergelijks?
Anoniem: 109533
Anoniem: 108665
Je kan alleen de orginele headsets hierop aansluiten, eigenlijk zouden ze hier een "normale" headset aansluiting op moeten maken, maarja ze moeten ook denken aan de accessoire verkopen...Anoniem: 109533 schreef op 22 maart 2004 @ 16:59:
Is het mogelijk om een andere hoofdtelefoon aan te sluiten op de nokia?
Ik heb alle draadjes van dit topic en het vorige deel gelezen de afgelopen weken, maar kan niks vinden over sporten (hardlopen), vergezeld van een lekker geluidje wat uit de mp3 speler van de 6230 komt ...
Gewone oordopjes werken niet voor mij helaas, ze vallen er elkens uit (aangeboren afwijking), dus daarom gebruik ik een hoofdtelefoon.
Kan ik deze hoofdtelefoon ook gebruiken op de nokia? Of heeft nokia zelf ook (vaak dure ) alternatieven voor oordopjes?
Grtz, rene
KickAnoniem: 33167 schreef op 31 januari 2004 @ 12:37:
Is dit toestel nou eindelijk een GPRS klasse A toestel?
Sinds de 6310 lijkt Nokia te zijn blijven steken op GPRS klasse B.
ik ga ervanuit dat het nog steeds klasse B is, in de handleiding staat namelijk het volgende:
enDe (E)GPRS-verbinding is tijdelijk onderbroken, bijvoorbeeld bij een inkomende of uitgaande
oproep tijdens een (E)GPRS-inbelverbinding. Het pictogram wordt rechtsboven in het display
weergegeven.
dit duidt allemaal op klasse BAls GPRS is geselecteerd als de gegevensdrager, wordt tijdens het browsen het pictogram
linksboven in het display weergegeven. Als een oproep of tekstbericht binnenkomt of als u belt terwijl
een (E)GPRS-verbinding actief is, wordt het pictogram rechtsboven in het display weergegeven.
Hiermee wordt aangegeven dat de (E)GPRS-verbinding is onderbroken. Na een oproep probeert de
telefoon de (E)GPRS-verbinding opnieuw tot stand te brengen.
Dat duidt inderdaad op een klasse B toestel. Jammer, dat Nokia wel is overgestapt op klasse 10, maar nog steeds op klasse B is blijven steken.airliner schreef op 22 maart 2004 @ 18:21:
ik ga ervanuit dat het nog steeds klasse B is, in de handleiding staat namelijk het volgende:
dit duidt allemaal op klasse B
voor meer info over gprs check: gsmworld.com
ook voor andere gsm technologieen
Ziet er inderdaad gelikt uit. Misschien dat er nog 1 of meer strakke foto's van de telefoon op kunnen, 1tje in het wit zou wel leuk zijn omdat de meeste die het mooiste vinden en gaan kopen...airliner schreef op 22 maart 2004 @ 19:04:
[...]
bedankt
zijn er nog dingen/links die ik moet toevoegen/wijzigen aan de startpost van dit deel?
[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 41743 op 22-03-2004 20:56 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq